Sigtuna Bil

Sigtuna bil startade verksamheten 2015 i nybyggda, egenägda fastigheter i Arlandastad, Sigtuna kommun.

Vår affärsidé är enkel men fundamental, affärsidén grundar sig i hur marknaden ser på begagnathandeln.
En stämpel byggd av bristande service, undermålig assistans och misstänksamhet har länge präglat begagnathandeln i Sverige.
Vårt mål är tydligt, vi ska vända hela synen på begagnathandeln!
Vi på Sigtuna bil ska se till att andrahandsmarknaden blir Sveriges primärmarknad där varje levererad bil representerar första klass service, överlägsna villkor och ett klimatsmart bilköp!
Vi utmanar nybilsförsäljningen genom att leverera våra bilar med samma trygghet, assistans och service som vid en nybilsförsäljning.

Vi arbetar efter en 360-modell som innebär att vi vill vara med dig genom HELA bilaffären, vi vill inte ”bara” sälja en bil till dig, vi vill sluta cirkeln.
Vi byter in din gamla, levererar din nya samt hjälper dig med underhållet av din nya bil tillsammans med marknadens bästa garanti & finansieringsvillkor!
Sigtuna bil är samarbetspartner med marknadens största aktörer inom garanti, finansiering och underhåll, vi arbetar med garantier från: Auto concept & Svensk bilgaranti tillsammans med förmånligaste finansieringslösningarna från: Nordea finans, Santander consumer bank och DNB finans.
Resultatet av vårt arbetssätt är en årlig tillväxt på 80% med en omsättning på cirka 60 miljoner kronor och 550-600 levererade bilar årligen.
Uppskattar du service, assistans och professionalism?

-Välj då oss på Sigtuna bil vid din nästa bilaffär!

Ludwig Askervall, Daniel Krogius, Alexander Sanchez, Jesper Nilsson och Peter Mårtensson hälsar er varmt välkomna!

Läs vad 233 kunder tycker om Sigtuna Bil 2

• 2022-09-26 Spontant omdöme
    Fråga inte efter en värdering, då får du ett sämre bud från dem än om du lägger upp en egen annons. Fast de har gett dig ett skriftligt bud stoppar de inte att ändra budet sista kvarten pga dålig intern kommunikation. Nånstans går deras interna misstag ut över dig vilket inte känns proffsigt.

Jag tycker det är tråkigt att skriva för de har annars väldigt bra service.
  • 2022-09-08 Spontant omdöme
    Köpte en nyare begagnad bil från dem. Enligt vårt avtal skulle säljaren åtgärda två saker innan leverans och inget av det hade skett korrekt till avhämtning. Det ena felet var inte alls åtgärdat eller möjligen gjort av någon inkompetent och det andra felet var dåligt åtgärdat och återkom. Felen är nu åtgärdade efter påpekande och att jag själv får och runt med bilen för att få det fixat. Ingen ursäkt ingen kompensation från säljaren trots att de inte uppfyllt sin del i avtalet.

Där blir inget mer bilköp och heller ingen rekommendation.
  • 2022-09-06 Spontant omdöme
    Bad att få min bil värderad, säljaren återkom med kompletterande frågor som jag svarade på omgående.
    Sen hörde jag ingenting mer, nu har det gått över en månad, har mailat och frågat hur det går med värderingen, men ingen återkoppling alls. Trodde Sigtuna Bil var seriösa, men tyvärr lallare som många andra bilfirmor nu förtiden.
    Hej Per!
    Tack för ditt omdöme, vi har precis kikat internt och inser att vi totalt missat ditt mail och det får såklart inte hända. Vi ber om ursäkt för det och du är varmt välkommen att höra av dig igen om det är något vi kan hjälpa dig med.

Mvh Jesper Nilsson - Inköp Sigtuna Bil
  • 2022-09-06 Spontant omdöme
    Mycket bra och trevligt bemötande! Serviceinriktade och frågar verkligen vad man tyckte om bilköpet.
  • 2022-06-27 Spontant omdöme
    Väldigt bra bemötande! Supertrevliga och serviceinriktade killar.
    Känner mig väldigt trygg & nöjd med mitt bilköp, enkel och smidig affär.

Kan starkt rekommendera Sigtuna bil!
  • 2022-06-17 Spontant omdöme
    Ser att fler än jag blivit lurade av trevligt bemötande och klassisk försäljarjargong. Behövde en bil, utan allt för mycket stök och bök, och hittade en i annons på Blocket (Sigtuna bil) som hade det jag ville ha bl a dragkrok. Problemet var att jag bor lite långt bort och har svårt att trixa med jobbet, men det var inte alls svårt visade det sig. Man kunde få den hemkörd mot en avgift. Kanon! Kände mig nöjd och trygg med mitt val av både bil och firma. Köpte bilen online utan att ens besöka butiken, jag hade ju både garanti och betalat för deras "trygghetspaket". Där skulle bl a ingå bättre begagnade vinterhjul och jag krävde dubbdäck då vi har vinter ca 6 månader per år. Bilen levererades i februari i år, mitt i smällkalla vintern. Provkörde och tyckte den var lite "sladdrig" men är van tung volvo sedan tidigare och nu en lättare Hyundai. Vid en check på ortens däckfirma konstaterades att däcken var sopslut. Okej mönsterdjup men 10 år gamla, totalt nedsliten dubb och sprickor i gummit. Nya köptes och sattes på och Sigtuna bil ersatte mig med halva summan de nya däcken kostade. Så långt var det ju ganska bra även om det i trygghetspaketet står att vinterdäck till ett värde av 7995:- ingick.
    Okej nu var det bara att köra bilen med den lilla extra kostnaden på 3700:- som blev för min halva av däckpriset, men jag åker i alla fall inte i diket pga dåliga däck.
    I maj skulle jag hjälpa min far att flytta grejor, nu skulle dragkroken komma till användning. Det var bara det att det inte gick att få någon el att fungera till släpvagnen. Grannen som är bilmekaniker fick ta en titt, han skrattade och sa att det inte fungerat någon el på den dragkroken på länge pga hur kablar och annat såg ut. Jaha, men om man säljer en bil med dragkrok så borde man ju kunna kräva att den ska fungera, även om just det inte täcks av den garantin jag betalat extra för, så jag mejlade och frågade. Fick svaret att det inte täcks av garantin OCH jag erbjöds rabatt på arbetskostnaden (inte på elpaketet som behövde bytas) om jag åtgärdade den där, 50 mil bort. Jag fattar, men jag har ju nyss köpt den, just pga att den hade en dragkrok! Jag har ju rätt enligt konsumentköplagen kräva att allt ska fungera, UTAN extrakostnader, allra helst då jag endast ägt bilen 3 månader?!? Ingen människa har väl med sig en släpvagn till en bilhall för att kunna testa dragkroken på den bil man är intresserad av att köpa? Den ska ju bara fungera! Men mejl nr 2 med de frågorna, valde de att inte svara på alls, vilket är den främsta orsaken till varför jag skriver här. Nu har jag dessutom fått besked om vad det kommer att kosta att åtgärda felet: 2700 kronor i materialkostnad och minst 7000 kronor för arbetskostnaden att byta all el. Vill bara gråta! Till de övriga händelserna kan jag tillägga att sommardäcken som hörde till bilen, också var10 år gamla, knappt något mönsterdjup och fulla med sprickor, så en fin utgift på 3600:- tillkom även där. Men det var mitt eget val då jag vill känna mig säkrare ute på Sveriges vägar. Jag är även säker på att jag aldrig kommer köpa en bil online igen, jag ska ha med mig släpvagn vid provkörningen och INTE köpa av Sigtuna bil. Jag vet att detta kan ses som små kostnader i andras ögon, det är ju inte ett motorhaveri eller liknande. Men för mig som är ensamstående och inte högavlönad, känns det ganska surt. Har fått rådet att vända mig till ARN men det har jag varken tid eller kraft till. Jag lär av mina misstag istället och rekommenderar inte den här firman till någon.
  • 2022-05-27 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande allt jag vill veta fick jag svar på köpet en Volvo v60 T3
    152hk tack Sigtuna bil för god service
  • 2022-05-11 Spontant omdöme
    Hade gett 0 stjärnor om jag kunde.

Köpt flertalet bilar härifrån.
    Motorn rasade inom garantitiden (6 månader) och företaget vägrar ersätta mig.

Otrevliga, ignorerar mail och har utmanat mig hånande till att kontakta allmänna reklamationsnämnden, vilket jag nu gjort.

Sigtuna Bil är bedragare och kvacksalvare. Akta er!
  • 2022-04-19 Spontant omdöme
    Köpt 3 stycken bilar från aktuellt företag. Senaste bilköpet skedde inom en 6 månaders period från datumet då denna recension skrivs. Även kollegor har frågat råd om företaget och köpt bil här. Nu har fordonet under 6 månaders garantin gått sönder. Fordonet har varit inne på en auktoriserad verkstad och de berättar att felet är ett uppenbart fel som ska täckas av garantin då felet berör motorn och dess funktion.

Företaget vill stå för hälften av kostnaderna vilket de menar är ”goodwill”. Hade företaget varit mån om sina kunden, och då vi är återkommande kunder så borde de agera som ett professionellt företag. Jag kommer att ta ärendet vidare redan idag till ARN och bojkotta företaget.

Dessutom fular företaget ut sig och menar på att jag kört för många mil för att uppfylla deras garantivillkor som gäller upp till 750 mil. I kontraktet när jag köpte bilen så står det att fordonet gått 17000 mil. Vilket inte stämmer alls då fordonet hade gått 17197 mil vid köpt vilket även framgår då den var utannonserad vid de miltalet. När skadan anmäldes till företaget så hade fordonet gått 17850 mil vilket fortfarande står på mätaren. Kvar blir då 653 mil! Vi har alltså kört 653 mil med bilen och ska därmed även täckas av sigtunabils egna garantivillkor.

Så till er som funderar på att köpa bil här, läs min recension och ta er en funderare innan ni bestämmer er för att ens lägga ner tid på att kolla på en bil här.
  • 2022-02-25 Insamlad av företaget
    Trevliga och väldigt serviceinriktade säljare (Daniel och Lars), känner mig väldigt trygg & nöjd med mitt bilköp. Kändes genuint och ärligt. Blev sen att hämta bilen men de väntande tålmodigt och jag fick väldigt bra service när jag väl var på plats trots att de strax skulle stänga. Rekommenderar alla att köpa sin bil här
    Hej Maritza,
    Tack för dina fina ord!
    Vi hoppas att du får härliga mil och tack återigen för att du valde oss på Sigtuna Bil med ditt nya bilköp.
    Med vänliga hälsningar
  • 2022-02-15 Spontant omdöme
    Hade frågor om en bil i Sigtuna Bils sortiment och gick in på företagets sajt. Klickade på ”Skicka e-post” under bild/namn på företagets VD. Ett nytt mail skapades i mitt e-postprogram med mottagarens adress ifylld, jag skrev brevet med min fråga och skickade iväg det. Efter en vecka hade jag ännu inte fått något svar och klickade på e-postlänken under bild/namn på den enda person som finns till vänster om företagets VD på sajten (till höger om VD:n finns tre ytterligare personer, vars ansvarsområden antas ha fallande status) och vars sysslor på företaget kallas ”Affärsutveckling”. Ett nytt mail med mottagarens adress skapades, jag skrev mitt nya mail och förklarade att jag sedan en vecka väntar på svar. Skickade iväg det. Det var en vecka sedan och inget av mina brev har besvarats. Har likheter med hur det brukar vara att ha kontakt med hantverkare och jag undrar vilken specifik och gemensam yrkesetisk princip det rör sig om och som de båda tycks hedra.
    Hej Tobias,
    tack för ditt inlägg. Jag ber om ursäkt för att du "hamnat mellan stolarna" av en eller annan anledning. Vi trodde helt enkelt att vi svarat dig. Du är hjärtligt välkommen att höra av dig till mig så skall jag gärna hjälpa dig med svar på frågorna.
    Med vänlig hälsning / Lars Kempe
    lars@sigtunabil.se
  • 2022-02-12 Insamlad av företaget
    Ett väldigt seriöst och bra mottagande utav personalen. Enkel och smidig affär
  • 2022-02-10 Insamlad av företaget
    Superbra och smidig affär! suverän kundservice och väldigt måna om att allt känns rätt.
    Det som får de att sticka ut ur mängden av bilhandlare är att de gör allt för att säkerställa bilen man köper är i toppskick och inte säljande för affärens skull.
    Super nöjd och kommer definitivt att rekommendera vidare.
  • 2022-01-31 Insamlad av företaget
    Tålmodga. Till mötesgående, trevliga.
    Mycket bra attityd trots att vi valde köpa bil någon annan stans.
  • 2022-01-30 Insamlad av företaget
    Blev trevligt bemött av säljaren Daniel,, tydlig och bra information.
    Företaget levde upp till förväntningarna.
    Bytte in min Volvo snabbt och smidigt. Åkte iväg med en ren fin ny bil👍
  • 2022-01-30 Insamlad av företaget
    Blev trevlig bemötande direkt innanför dörren.
    Mina förväntningar blev bättre än vad jag förväntade mig enkelt och smidig affär. Lite strul som enkelt fixades.
    Affären gälde en Captur
  • 2022-01-27 Insamlad av företaget
    Allt gick snabbt o fint, trevliga bil säljare
  • 2022-01-17 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, bra kommunikation!
  • 2022-01-12 Insamlad av företaget
    Toppen bemötande av Daniel och samtliga som jobbar där!
  • 2021-12-30 Insamlad av företaget
    Stor Shout out till Daniel !
    Rekommendera väldigt starkt.
    Måste vara den bästa och trevligaste säljaren jag har haft med och göra.

Väldigt hjälpsam från start till slut, hjälpte till och var klar och tydlig med det positiva och negativa med bilen jag var intresserad av, en nyckel saknades och då var man även med och hjälpte med att hitta och beställa en helt ny helt gratis , var även ärlig och erbjöd ett riktigt fullkomligt pris till min inbytes bil.
  • 2021-12-05 Spontant omdöme
    Första kontakten vart bra men allt efter det var verkligen under all kritik!
    Jag står där med min familj, där två är mindre barn och ska provköra en bil. Jag kör ut på vägen med väldigt låg hastighet. Bilen sladdar på väg från deras p-plats. Tänker att det kan vara is just där. Jag kör på en väg där man gör en skarp sväng (min hastighet är ca 20km/h). Jag följer vägen är min tanke. Biljäkeln glider riktigt bra rakt fram istället. Vad händer där då - jo mötande bil. Vi var ca 45-50 cm från en frontalkrock med bilarna. Jag går av bilen och ser att idioterna har sommardäck på bilen (snöväder med minusgrader ute - KRAV PÅ VINTERDÄCK ENL LAG!). Jag rullar försiktigt tillbaka och möter en trevlig med så jäkla oproffsig/oseriös kille med namn Daniel. Jag är riktigt irriterad och förklarar läget med att krocka mot en annan bil bara 5min efter utrullning. Hans reaktion: ”Jaha, det var inget vinterdäck på bilen..?” Med en ton där bilden ger ”I do not give a f*ck!” Jag blir arg med kontrollen bibehållen och slänger nycklarna på bordet samtidigt som jag säger att detta är ett skämtföretag. Ingen som frågar om allt gick bra eller om någon i bilen skadades eller så.

Inget företag jag rekommenderar så länge denna oserösa idiot sitter och tuggar sitt tuggumi med öppen mun där vi som ska bara provköra riskerar livet genom det. Finns säkert bättre säljare där men han har bidragit att Sigtuna Bil rederas från min och omgivningens karta. Sätter inte min fot där igen…!

”Svar till Sigtuna bils försvar”

Jag ser att jag har fått ett svar som visar er låga nivå på (säljarna tänker jag nu) proffesionalitet!..

Säljarna ljuger er rakt upp i ansiktet om att de har varnat mig för att bilen hade sommarhjul!!! Jag hade t o m min fru hela tiden som instämmer att detta ALLDEIG KOM UPP PÅ TAL ENS!! Säljarna backar varandra verkar det som helt enkelt. Vem är så jäkla dum i huvudet och riskerar sina familjs liv genom att acceptera att köra på snö med sommarhjul!? Inte jag i slla fall..!

Jag har t o m frågat om bilen hade sommar och vinterhjul på telefon där Daniel sägaer att de finns!

Gällande att han inte visste hur han skulle agera vid eventuella ”nära olycka-situationer” så ska inte denna person sitta där och möta kunder. Det är rent mänskligt att man frågar om någon har skadat sig efter liknande händelse. Detta ska komma per automatik!…

Allt ni skriver som försvar är tyvärr bara lögn där ni verkar skydda företagets rykte. Jag var inte ensam som sagt och mitt sällskap instämmer det jag skriver ovan..!
    Hej Kadir,
    Tack för din recension!
    Väldigt tråkigt att det har blivit på detta sätt och att ni känner som så!
    Efter att ha pratat med säljarna som var på plats idag så har båda säljarna varit tydliga redan vid telefonkontakt samt på plats att bilen står på sommarhjul. Bilen stod till och med inne vid besök utav er samt att vi även påminde återigen innan provkörning att bilen står på sommarhjul då du noterade detta och undrade hur du skulle köra. Vi rekommenderade även en väg till er att köra just pga att det var sommarhjul på bilen! Självfallet tar vi alltid kundens säkerhet först och därav påminde vi ett antal gånger att det är sommarhjul på samt att ni ska köra försiktigt!
    Sedan om det blev en misskommunikation gällande den fronten kan alltid hända, men två av säljarna var tydliga med att bilen har sommarhjul och att ni ska ta det extremt försiktigt.
    Angående reaktionen hos säljaren tar han väldigt illa vid din beskrivning då säljaren inte riktigt visste vad han skulle svara på när ni kommer in i hallen och säljaren frågar om provkörningen gick bra och bilen var i det förväntade skicket ni hade pratat om och ni säger direkt att ni är jäkligt förbannade att det är sommarhjul då säljaren och hans kollega berättade innan provkörning att det var sommardäck på.
    Anledningen att säljaren inte kunde fråga om allting gick bra eller om något allvarligt hände var för att ni väldigt snabbt la nycklarna på bordet och lämnade hallen kvickt.
    Väldigt tråkigt att du upplevde denna titt på detta vis, du är mer än välkommen att höra av dig till oss på Sigtuna Bil.

• 2021-11-08 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga säljare och bra respons rekommenderar skarpt dom
  • 2021-11-07 Insamlad av företaget
    Ett mycket trevligt bemötande. Fick hjälp och stöttning i en, för mig, jobbig process. Det är svårt att köpa bil, speciellt via telefon, när man inte har några kunskaper. Sigtuna bil hjälpte mig på ett smidigt sätt och jag är mycket nöjd med min Toyota Auris.
  • 2021-09-20 Insamlad av företaget
    Snabb och smidig affär. Professionella säljare.
  • 2021-09-20 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och hjälper än med alla tänkbara frågor. Vara lite tydligare med vad tillät kostar totalt och inte bara ange månads kostnaden.
  • 2021-09-19 Insamlad av företaget
    Jag hade inga riktiga förväntningar men blev glatt överraskade över hur service minded ett företag var. Väldigt trevlig personal och snabb återkoppling vilket uppskattas som kund, samt ett bra varierat utbud av bilar!
  • 2021-09-18 Insamlad av företaget
    Snabba, proffsiga och trevliga!
  • 2021-07-22 Insamlad av företaget
    Smidig bilaffär och tillmötesgående säljare. Fick en bra upplevelse
  • 2021-07-21 Insamlad av företaget
    Kanonbra hoppas jag får mina däck och ledd ramp 😂
  • 2021-07-20 Insamlad av företaget
    Skulle inte rekommendera att köpa bil hos Sigtuna bil. Allt kändes väldigt bra från en början med försäljning av vår bil och köp av den nya.
    Vi valde att köpa bil just här då de stoltserar med att de går igenom deras bilar på 150-200 punkter vilket, för oss, då kändes som ett säkert köp. Men så var inte fallet! Vi köpte vår 4 år gamla bil den 20/7-21 och den 9/9-21 så har handbromsen låst sig så det inte gick att köra med bilen. Efter kontakt med Sigtuna bil så lämnar vi in bilen på en verkstad som de samarbetar med och de inspekterar bilen och upptäcker då att bromsoken är HELT SLUT. De var så rostiga att mekanikern inte kunde förstå hur de kunde sälja en bil i det skicket då det är en direkt trafikfara.

Efter detta så har vi fått jaga de på Sigtuna bil för att få ett svar om vad de kommer göra. Så efter att inte fått något svar på två dagar får vi äntligen ett mail (fast vi flera gånger bett berörd person ringa oss) där det står att de inte kommer stå för kostnaden för byte av bromsoken. Så vi fick stå för detta byte själva, på en bil vi inte ens ägt i 2 mån, fast att de lovat att de kollat igenom hela bilen och med det meddelat att det inte finns några fel på den. Ingår inte bromsarna då?

Det är inte en jätte kostnad men ändå desto större kostnad för oss som privatperson än för dem som företag. Det är som någon här tidigare skrivit, "De är viktigare för dem att tjäna 500kr än att få en nöjd kund"
  • 2021-07-20 Insamlad av företaget
    Seriöst och pålitligt! Glatt överraskad då vi just varit hos en annan försäljare som presenterade en ofräsch bil!
  • 2021-07-20 Insamlad av företaget
    Trevlig säljare som gav oss tid att testa bilen. Ringt flera ggr med besked om olika saker.
  • 2021-07-19 Insamlad av företaget
    Jag har köpt en e-golf som ännu inte är levererad. Allt har funkat bra hittills. Väntar på att några saker ska åtgärdas på bilen. Fick bra bemötande från säljaren Alexander. Så än så länge flyter allt på som det ska.
    Köpte en bil. Trevlig och hjälpsam. Inte för på. Nöjd med allt
    Trevlig säljare, Alexander.
    I övrigt som förväntat.
  • 2021-06-24 Insamlad av företaget
    Utmärkt och professionellt bemötande! Saklig, tydlig och noggrann information genom hela processen. Definitivt värt att åka två svängar à 15 mil enkel väg på 1 vecka jämfört med att köpa bil hos bilhandlare i Gästrikland där jag bor. Dessutom ordnade man dubbdäck på Audi originalfälg till ett mycket bra pris.
    Köpte en Audi A6 TDI 2013.
  • 2021-06-22 Spontant omdöme
    Smidig affär med inbyte. Lösningsorienterad personal!
  • 2021-06-21 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande när jag köpte min Dutcia . Förväntningarna va att hitta en bil och det gjorde jag också. Kändes som att handla av en gammal god vän.Rekomenderar gärna Sigtuna bil till andra.
  • 2021-06-21 Insamlad av företaget
    Förutom att jag fick betala en "registreringsavgift" på 995:- vilket inte överenskommits från början när jag betalat in handpenning för bilen, så var allt annat perfekt och dom hade gratis hemleverans av bilen inom
    Storstockholm vilket uppskattades mycket i dessa pandemitider. Bilen var mycket välvårdad och kunde köpas med garanti vilket var också uppskattat. Rekommenderas och skulle nog köpa bil där igen!
  • 2021-06-17 Insamlad av företaget
    Ett trevligt bemötande samt en snabb och smidig affär.
  • 2021-06-15 Insamlad av företaget
    Hade inte så jätte höga förväntningar när vi skulle åka dit, då det är svårt att få tag på bra bilförsäljare. Men blev väldigt bra bemötta från första stund, trevliga & lätta att ha med att göra. De hade till och med sköljt av bilen då den stod ute och var full av pollen, så den var ren & fräsch när man skulle provköra.
  • 2021-06-07 Insamlad av företaget
    Köp av husbil. Bra bemötande och trevlig personal.
  • 2021-06-06 Insamlad av företaget
    de var hjälpsamma och köpet gick enkelt och smidigt!
  • 2021-05-23 Insamlad av företaget
    En mycket bra upplevelse.
    Det kändes tryggt och proffsigt.
    Rekommenderas.
  • 2021-05-21 Insamlad av företaget
    Köpte en Ford Explorer, fick ett mycket professionellt bemötande av kunnig och hjälpsam personal. Stort tack till Daniel, vi är supernöjda med bilen!
  • 2021-05-21 Insamlad av företaget
    Köpt en bil och fick min bil såld till sigtuna bil. Väldigt smidigt blev bra bemött och är nöjd
  • 2021-05-16 Insamlad av företaget
    Köpte bil, blev trevligt bemött, förväntningen uppfylld.
  • 2021-05-16 Insamlad av företaget
    Köpte en Chevrolet Captiva och är väldigt nöjd med bemötandet hos personalen. Allt bara positivt👍
  • skrev om Sigtuna Bil
    2021-05-11 Insamlad av företaget
    Köpte en bil helt ockej .Det var som vi kommit överens om.. Kan helt enkelt rekommendera dom.
  • 2021-05-07 Insamlad av företaget
    Bra kundkontakt, snabb köp, prisvärd bil,
    Skulle rekommendera dem till andra.