Alla kategorier Begagnade bilar Sigtuna Bil

Sigtuna Bil

, 278 45 — Visa karta

Läs vad 19 kunder tycker om Sigtuna Bil

• Joachim L skrev om Sigtuna Bil
    Köpte min Abarth 595 Competizione hos Sigtuna bil. Otroligt nöjd, super bra service. Rekommenderar starkt Läs mer
  • Tony S skrev om Sigtuna Bil
    Lämnar felaktiga uppgifter om garanti, 24 månaders garanti blir plötsligt 6 månader som i själva verket blev 0 månader iom att bilen inte servats enligt BMWs service intervall.
    Trevliga.
    Rekommenderar starkt att ni kollar allt om ni skall köpa en bil här, jag gjorde det inteoch det kostade mig 50000 i reparationskostnader Läs mer
  • Fredrik E skrev om Sigtuna Bil
    Kontrollera era bilar bättre innan ni säljer Läs mer
  • Björn S skrev om Sigtuna Bil
    Köpte en bil och har bara positivt att säga. Bra bemötande både före, under och efter köpet! Rekommenderar absolut detta företag! Läs mer
  • Jan P skrev om Sigtuna Bil
    Sålde och köpte bil. Bra bemötande som alltid.Trevliga och hjälpsamma Läs mer
  • Azar W skrev om Sigtuna Bil
    Köpte en bil.
    De var så trevliga, Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Sigtuna Bil
    Sigtuna Bil är ett företag med personal som verkligen kan sin sak. Trevliga samt lyssnade på mina önskemål . Hjälpte mig sedan genom affären på ett utmärkt sätt Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Sigtuna Bil till andra . Läs mer
  • Marie-elén B skrev om Sigtuna Bil
    En bil. Trevligt bemötande, men lite snikiga, då de sa att det skulle fixas saker på bilen och när man kom för att hämta bilen va det halvdantigt gjort. Läs mer
  • Håkan S skrev om Sigtuna Bil
    Snabb och smidig affär utan problem. Bra och hjälpsam pesonal. Kommer gärna igen. Läs mer
  • Sofia Christina B skrev om Sigtuna Bil
    Säljaren var bra, snabb service, tillmötesgående och allt fungerade bra.
    Det som drar ner betyget är att det saknades ett insynsskydd till bilen jag precis köpt. Säljarna sa att de inte hittade det och släppte det där, jag tycker att de kunde löst problemet åt mig och fixa ett nytt. Läs mer
  • Lars Ola G skrev om Sigtuna Bil
    Det var en snabb o smidig affär, trevligt bemötande Läs mer
  • Sven B skrev om Sigtuna Bil
    Bra bemötande. Bra service. Läs mer
  • Ludwig A skrev om Sigtuna Bil
    Köpte en BMW m2 utav Sigtuna bil,

Mäkta imponerad över deras servicenivå & hur professionellt affären hanterades!

Jag fick lika förmånlig finansiering som hos BMW själva.

- Rekommenderar Sigtuna bil starkt! Läs mer
  • Fredrik J skrev om Sigtuna Bil
    Trevligt o kompetent bemötande.
    Serviceinriktade och måna om kundnöjdhet. Kan rekommenderas👍🏻 Läs mer
  • Mattias J skrev om Sigtuna Bil
    Bil I sämre skick än presenterat Läs mer
    2018-04-19 Ludwig A svarar Mattias J
    Goddag!

Det låter trist, vad var det för bil du kikade på?

Med vänliga hälsningar Sigtuna bil,
  • Håkan Sven Börje W skrev om Sigtuna Bil
    Köpte en Bmw 320 -09.
    Bilen stämde bra med annonsen på Blocket.
    Väldigt proffsigt bemötande.
    Snabb och smidig affär.
    Kan inte bli enklare o bättre. Läs mer
  • Micke N
    Micke N skrev om Sigtuna Bil
    Trevlig när jag skulle köpa bil och bemötandet på plats.
    Men när det uppstod problem efteråt så ville säljaren inte vara så behjälplig. Man lever inte upp till det man marknadsför på hemsidan. Garantins information är bristfällig och överensstämde inte med verkligheten. Läs mer
  • Henrik L skrev om Sigtuna Bil
    Köpt en begagnad bil.
    Trevliga.
    Lämnade felaktiga uppgifter ang garanti. Säljaren allmänt ovillig att ta ansvar. Känner inte att de lever upp till sitt kundlöfte enligt hemsidan. Läs mer
    Tony S gillar detta
  • Jan H skrev om Sigtuna Bil
    Jag köpte en Audi a4 Säljaren va mycket trevlig och samarbetsvillig. Det gick så enkelt som det ska göra. Läs mer