QR Motor

Symmetrivägen 12, 196 37 Kungsängen — Visa karta

Välkommen till QR Motor!

I vårt lager hittar du ett antal leveransklara bilar i alla prisklasser. Allt för att göra det så enkelt som möjligt för dig att hitt din drömbil. Hos oss på QR Motor hittar du handplockade fordon från hela Sverige. Vi har själv hämtat hem dem till vårt lager. Vi har därför full koll på våra bilar och kan se till att du får din bil till rätt pris. Bilarna kommer från finansbolag, privatpersoner och företag.

Köp eller sälj din bil med oss på QR motor eller låt oss värdera din bil innan du bestämmer dig - personligt hela vägen. Varmt välkommen in till oss på Symmetri­vägen 12 i Kungsängen.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 63 kunder tycker om QR Motor

• 2020-09-12

MARIE K skrev om QR Motor
    Tack för en snabb och smidig bilaffär idag. Ett särskilt tack till Ibrahim för trevligt bemötande. Läs mer
  • Raimo Jonathan Richard K

2020-09-01

Raimo Jonathan Richard K skrev om QR Motor
    Alexander en mkt grym säljare. Svarar snabbt, lyssnar på kunden och levererar.
    Inga konstigheter och rekommenderar andra att starkt kontakta Alexander om ni vill köpa bil. Läs mer
  • 2020-08-06

Lars Thomas K skrev om QR Motor
    Vilket suveränt företag. Vill verkligen tacka alla som jobbar där. Tusen tack för all hjälp jag fått av er med både lånebil och lagning av min bil. Kommer att rekomendera er till alla jag känner. Kommer garenterat att komma tillbaka och köpa fler bilar av er. Mvh
    Tomas ifrån avesta Läs mer
  • 2020-05-24

Dan Anders F skrev om QR Motor
    Bluff och båg!
    Dom ljuger om att service ska vara gjorda, men det var icke så.
    Och sen när man ringa och försöker få fram svar så lyfter dom inte mera på telefon eller ringer tillbaka efter första samtalet.
    Dom skiter i en sen!
    Och detta leder till att man mister god tro från biltillverkarna.

Dom fusk fixar och trixar med bilarna så att alla felerna kommer fram efter köpet och då hävdar till bilgarantin som dom "bjuder" på.
    Men det är ett jävla helvete att hålla på med sen!
    Och vilket jävla sätt att hålla på änns!
    Kul att det första man får göra med sin nya bil är att åka in på verkstad och börja fel söka.

Oärlighet och bedragande.

Hade jag vetat detta innan hade jag aldrig gynnat detta företag.
    👎👎👎 Läs mer
    2020-05-26 Firas R svarar Dan Anders F
    Hej Dan,

Såg nyligen din recension på reco och blir självklart tagen av det du skrivit.
    Vid kontraktsskrivning och enligt ök med säljare skulle bilen lämnas in på verkstad för felsökning för ganska så exakt ett år sedan, början på Juni 2019.
    Efter det har vi inte hört något mer gällande detta. Du nämnde att du skulle iväg på en längre semester och vi bibehöll vårt ställningstagande att vi bekostar felet och att det bara var att lämna in den på verkstad så fort du fick tid.
    Om det uppstått mer fel på bilen än det som var angivet i kontraktet är det beklagligt och du får gärna säga vad det är/var för ytterligare fel.
    När du skriver att vi ”fusk trixar” med bilarna blir vi givetvis upprörda då detta är något som vi definitivt inte gör utan lämnar alltid in dem på någon utav våra sammarbetsverkstäder ifall det uppkommer något fel på någon utav våra bilar.
    Som sagt, beklagar att det varit problematiskt men vi kommer givetvis att bekosta det felet som var överenskommet vid köptillfället.
    Tycker dock inte att vi förtjänar en sådan kommentar som du skrivit då vi tidigare sagt att vi kommer stå för det felet och vi försökt komma i kontakt med dig flertalet gånger men utan framgång. Fortsättningsvis är din kommentar inte sanningsenlig med hur vi jobbar på här på QR MOTOR.

Med vänlig hälsning
    Teamet på QR Motor
  • 2020-05-20

Conny R skrev om QR Motor
    Snabb, smidig affär! Hjälp med leverans av bilen. Läs mer
  • 2020-05-11

Ulf O skrev om QR Motor
    Bra bemött och mycket smidig affär. Läs mer
  • 2020-05-10

Fredrik A skrev om QR Motor
    Köpte 2st Mercedes, X-klass 350 pickup och en GLK 250cdi.
    Riktig bra bemött och alla pappar var i sin ordning👍
    Över förväntan gick hela affären tycker jag, och framförallt smidigt!
    /Fredrik Gräv Halmstad Läs mer
  • 2020-05-09

Hans Michael L skrev om QR Motor
    Köpte min Audi där, riktigt trevlig personal och riktigt nöjd med bil! Läs mer
  • 2020-05-09

David H skrev om QR Motor
    Jag sålde 5 av mina företagsbilar och köpte 1 nya
    Bemötandet var proffsigt och givande
    Man har alltid höga förväntningar vid sådana tillfällen och företaget levde upp till allihopa.
    Jag är jättenöjd med affären vi gjorde och min nya företagsbil Läs mer
  • Barfoth T

2020-05-09

Barfoth T skrev om QR Motor
    Bra bemötande och trevlig personal. Samt fina bilar. Läs mer
  • Spoltjänst i Stockholm AB

2020-05-08

Spoltjänst i Stockholm AB skrev om QR Motor
    mycket smidigt och tryggt affär Läs mer
  • 2020-05-08

Mats Robin Christoffer F skrev om QR Motor
    Köpte bil
    Kanon bemötande seriösa killar
    Väldigt bra upplevelse Läs mer
  • 2020-05-07

Omar H skrev om QR Motor
    Jätte bra och väldigt tacksam för era personal Läs mer
  • Markus B

2020-05-07

Markus B skrev om QR Motor
    Det gick riktigt smidigt när jag väl skulle hämta bilen, snabbt å smidigt. Det tog 2 veckor att få bilen då den var på verkstad å delarna inte kom. Det är knappast Qr motors fel. Mycket bra betyg till killen jag köpte bil av 😊👍 Läs mer
  • 2020-04-28

Verifierad kundrelation
    JOHNNY K skrev om QR Motor
    Totalt oseriösa hade bokat och kommit överens om en affär och säljaren ringer upp 2,5timme innan vi ska ses och meddelar att bilen är såld till en annan kund gör inga affärer med detta företag Läs mer
    2020-05-07 Firas R svarar JOHNNY K
    Hej Johnny!
    Som vi sa när vi pratades vid i telefon så finns det möjlighet att reservera bilen. Det valde du att inte göra.
    Vi har flera säljare på plats och alla vill såklart sälja bil. Finns det ingen reservation inne på bilen så är det fritt fram för dem andra säljarna att sälja bilen, dom kan omöjligt hålla koll på dom andra säljarnas kunder. Det här var vi tydliga med dig om och säljaren sa även att en kollega också hade en kund på samma bil.
    Jag förstår att du blir arg när du inte la en reservation och bilen blev såld, men tycker inte vi förtjänar varken denna kommentar eller detta betyg ifrån dig med tanke på att vi diskuterade precis det här scenariot på telefon innan.
    Mvh Qr Motor
  • Kristoffer Nino Kevin N

2020-04-05

Kristoffer Nino Kevin N skrev om QR Motor
    Bra affär!!! trevlig o sprallig säljare vid namn Johannes som fanns till hjälp under hela affären både före och efter affären, tack QR motor ,ett återbesök efter ny bil kommer det garanterat bli efter den proffsiga servicen som Johannes gav mig Läs mer
  • 2020-04-02

Eva Kristina H skrev om QR Motor
    Bilköp av jätte trevlig och hjälpsam försäljare. Läs mer
  • 2020-04-01

Omar J skrev om QR Motor
    Tack! Bästa Johannes på QR motor, du är den bästa jag har haft med att göra👌 Mvh Omar askersundsbilvård Läs mer

Jörgen skrev om QR Motor
    Bästa service, inga problem med någonting. Perfekt. Tack Qr motor för en fin affär. Läs mer

Niclas skrev om QR Motor
    Snabb, smidig och bra affär för oss båda.
    Ett extraplus till Johannes som skötte denna deal utmärkt! Läs mer

Emanuel V skrev om QR Motor
    Har köpt 3 bilar från de och har varit super nöjd med säljarna samt deras service. Rekommenderar starkt denna firma och kommer forsätta köpa bilar från de. Läs mer
  • 2020-03-19

GREGORIO HUENTELAF F skrev om QR Motor
    Jag vill tacka Kazum och QR Motor för den fantastiska bemötandet jag fick vid köpet av min nya bil.
    Väldigt proffsigt bemötande och medgörliga samt hjälpsamma i allt som rörde bilen.
    Är en väldigt nöjd kund som rekomenderar QR Motor och Kazum starkt.
    Kommer återkomma när jag behöver en till bil.
    Mvh Vega Läs mer
    GREGORIO HUENTELAF F gillar detta
  • 2020-01-14

Aros B skrev om QR Motor
    otroligt struligt med inbytes bilen. Läs mer
  • 2019-11-22

Anton E skrev om QR Motor
    Jag köpte en bil av QR Motor och det var mycket trevliga och när det uppdagades ett mindre fel på bilen som jag missat efter köpet så löste de det genast utan några extra kostnader för mig. Kan absolut rekommenderas! Läs mer
  • Mikael F

2019-11-15

Mikael F skrev om QR Motor
    Nöjd Audi-ägare😁 vill tacka Johannes för ett trevligt bemötande som skapar förtroende. Kommer att rekommendera QR👍 Läs mer
  • Per Anders H

2019-09-06

Per Anders H skrev om QR Motor
    Jag kom i kontakt med QR Motor och Firas när jag sökte en elektrisk moped till min son. Supernöjd med hela köpprocessen och måste ge stort kudos till QR och deras förmåga att göra ett totalåtagande. Vi fick hjälp med leverans på grabbens 15-årsdag och även stor hjälp med att lösa de problem vi dessvärre upplever med mopeden. Jag kan inget annat än att ge dem min bästa rekommendation och jag kommer definitivt vända mig till QR igen framåt! Läs mer
    2019-09-29 Firas R svarar Per Anders H
    Tack snälla Per för den fina rekommendationen. Du är varmt välkommen tillbaka!
  • Toni Martin S

2019-07-19

Toni Martin S skrev om QR Motor
    Köper aldrig mer en bil här,dem skiter fullständigt i kunden så fort du betalat bilen och gått ut genom dörren.Svarar inte på mail,och ringer inte tillbaka efter att dem lovat att återkoppla ,har väntat över 3veckor nu.Denna firma har tappat mig som kund tyvärr Läs mer
  • 2019-05-24

Niclas H skrev om QR Motor
    Jag köpte en begagnad bil på distans utan att jag sett den. Beskrivningen stämde väl överens med bilen som leverades. Försäljaren var seriös och ingav förtroende.

Jag mycket nöjd och kan gärna göra affärer i framtiden samt rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • 2019-04-30

Rasmus J skrev om QR Motor
    Jag hade planerna på att köpa en motorcykel hos QR Motor men jag var för långsam att köpa den hojen. Däremot mötte jag en grym säljare som skulle göra allt för att hitta en hoj till mig, så det sluta med att jag köpte en KTM 690 SMC-R som jag är mer än nöjd med!

Supertrevliga killar med bra service, kan absolut rekommendera de! Läs mer
  • 2019-04-30

Therese P skrev om QR Motor
    Trevligt bemötande , super trevliga killar som absolut inte är påträngande försäljare utan lyssnar på kundens behov. Vi är jätte nöjda och vi kan varmt rekommendera denna bilfirma, vi blir garanterade återkommande kunder. Läs mer
  • 2019-04-28

Aladin G skrev om QR Motor
    Vilken grym köpupplevelse! Fick hjälp av Firas som både gjorde ett inbyte för en schysst peng samt ordnade ett väldigt bra finansupplägg. Hit kommer jag garanterat tillbaka. Tack!! Läs mer
  • 2019-04-28

Mårten skrev om QR Motor
    Trevligt och snabbt bemötande.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-04-18

Mikael E skrev om QR Motor
    Bara positivt att säga om QR Motor! Sålde min Tesla snabbt och smidigt. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Emil K

2019-04-13

Emil K skrev om QR Motor
    Skönt bemötande. Enkel affär. 👍🏻 Läs mer
  • 2019-04-12

Rebecca E skrev om QR Motor
    Jättetrevligt och professionellt bemötande. Kändes tryggt för mig som okunnig och ovan bilköpare. Serviceminded genom hela affären. Är supernöjd! Läs mer
  • Wasiem A

2019-04-11

Wasiem A skrev om QR Motor
    Mycket bra service och bra pris dem så snällt också
    100/100 Läs mer
  • 2019-04-10

David G skrev om QR Motor
    Ett bra bemötande samt en utmärkt service Läs mer
  • Oscar W

2019-04-10

Oscar W skrev om QR Motor
    Proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-03-14

Lionel skrev om QR Motor
    Har köpt flera bilar av Qr motor och varit super nöjd med både bilarna och bemötandet! Har rekommenderat firman till vänner och familj som också köpt sina bilar där och varit jätte nöjda, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-14

Amelia skrev om QR Motor
    Köpte en bil av detta företag och aldrig fått så proffsigt bemötande!
    Är så nöjd med mitt köp och kommer köpa här igen i framtiden!
    Rekommenderar Qr motor starkt! Läs mer
  • 2019-03-11

Lucas W skrev om QR Motor
    Trevliga att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-02-28

Gian skrev om QR Motor
    Köpte in min bil, inget strul med nånting smidigaste affären jag varit med om Rekommenderar starkt denna firma 👍🏻 Läs mer
  • 2019-02-23

Andreas D skrev om QR Motor
    Bra service och smidig affär. Tyvärr var det mkt fel på objektet som inte framkom under köpet. Läs mer
  • 2019-02-17

Merja Tuulikki H skrev om QR Motor
    Helt ok vi är nöjda bra service 😀😀 Läs mer
  • 2019-02-13

Päivi P skrev om QR Motor
    QR Motor rekommenderar jag varmt och önskar dem framgång. Den senaste är VW kombi från QR Motor. P. Anneli. Läs mer
  • 2019-02-08

Fredrik W skrev om QR Motor
    Köpte en Citroën. Trevlig säljare. Läs mer
  • 2019-02-02

Niclas E skrev om QR Motor
    Smidig affär och trevligt bemötande. När batteriet visade sig vara dåligt ett par dagar efter köpet, ställer QR Motor upp och står för ett nytt. Proffsigt, precis vad man förväntar sig av en bra bilhandlare - kan bara rekommendera QR Motor. Läs mer
  • 2019-01-28

Jael M skrev om QR Motor
    Jag har köpt en bil och var nöjd med köpte och bemötandet vi fick av säljaren. Läs mer
  • 2019-01-24

Fredrik B skrev om QR Motor
    Mycket bra o trevlig personal Läs mer
  • 2019-01-21

Johan H skrev om QR Motor
    Kan varmt rekommendera QR bil, jättetrevligt bemötande och är väldigt nöjd med Volvo köpet. Tummen upp för
    dom. Johan H. Läs mer

Symmetrivägen 12, 196 37 Kungsängen