QR Motor

Symmetrivägen 12, 196 37 Kungsängen — Visa karta

Välkommen till QR Motor!

I vårt lager hittar du ett antal leveransklara bilar i alla prisklasser. Allt för att göra det så enkelt som möjligt för dig att hitt din drömbil. Hos oss på QR Motor hittar du handplockade fordon från hela Sverige. Vi har själv hämtat hem dem till vårt lager. Vi har därför full koll på våra bilar och kan se till att du får din bil till rätt pris. Bilarna kommer från finansbolag, privatpersoner och företag.

Köp eller sälj din bil med oss på QR motor eller låt oss värdera din bil innan du bestämmer dig - personligt hela vägen. Varmt välkommen in till oss på Symmetri­vägen 12 i Kungsängen.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 38 kunder tycker om QR Motor

• Per Anders H

2019-09-06

Per Anders H skrev om QR Motor
    Jag kom i kontakt med QR Motor och Firas när jag sökte en elektrisk moped till min son. Supernöjd med hela köpprocessen och måste ge stort kudos till QR och deras förmåga att göra ett totalåtagande. Vi fick hjälp med leverans på grabbens 15-årsdag och även stor hjälp med att lösa de problem vi dessvärre upplever med mopeden. Jag kan inget annat än att ge dem min bästa rekommendation och jag kommer definitivt vända mig till QR igen framåt! Läs mer
    2019-09-29 Firas R svarar Per Anders H
    Tack snälla Per för den fina rekommendationen. Du är varmt välkommen tillbaka!
  • Toni Martin S

2019-07-19

Toni Martin S skrev om QR Motor
    Köper aldrig mer en bil här,dem skiter fullständigt i kunden så fort du betalat bilen och gått ut genom dörren.Svarar inte på mail,och ringer inte tillbaka efter att dem lovat att återkoppla ,har väntat över 3veckor nu.Denna firma har tappat mig som kund tyvärr Läs mer
  • 2019-05-24

Niclas H skrev om QR Motor
    Jag köpte en begagnad bil på distans utan att jag sett den. Beskrivningen stämde väl överens med bilen som leverades. Försäljaren var seriös och ingav förtroende.

Jag mycket nöjd och kan gärna göra affärer i framtiden samt rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • 2019-04-30

Rasmus J skrev om QR Motor
    Jag hade planerna på att köpa en motorcykel hos QR Motor men jag var för långsam att köpa den hojen. Däremot mötte jag en grym säljare som skulle göra allt för att hitta en hoj till mig, så det sluta med att jag köpte en KTM 690 SMC-R som jag är mer än nöjd med!

Supertrevliga killar med bra service, kan absolut rekommendera de! Läs mer
  • 2019-04-30

Therese P skrev om QR Motor
    Trevligt bemötande , super trevliga killar som absolut inte är påträngande försäljare utan lyssnar på kundens behov. Vi är jätte nöjda och vi kan varmt rekommendera denna bilfirma, vi blir garanterade återkommande kunder. Läs mer
  • 2019-04-28

Aladin G skrev om QR Motor
    Vilken grym köpupplevelse! Fick hjälp av Firas som både gjorde ett inbyte för en schysst peng samt ordnade ett väldigt bra finansupplägg. Hit kommer jag garanterat tillbaka. Tack!! Läs mer
  • 2019-04-28

Mårten skrev om QR Motor
    Trevligt och snabbt bemötande.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-04-18

MIKAEL E skrev om QR Motor
    Bara positivt att säga om QR Motor! Sålde min Tesla snabbt och smidigt. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Emil K

2019-04-13

Emil K skrev om QR Motor
    Skönt bemötande. Enkel affär. 👍🏻 Läs mer
  • 2019-04-12

Rebecca E skrev om QR Motor
    Jättetrevligt och professionellt bemötande. Kändes tryggt för mig som okunnig och ovan bilköpare. Serviceminded genom hela affären. Är supernöjd! Läs mer
  • WASIEM A

2019-04-11

WASIEM A skrev om QR Motor
    Mycket bra service och bra pris dem så snällt också
    100/100 Läs mer
  • 2019-04-10

David G skrev om QR Motor
    Ett bra bemötande samt en utmärkt service Läs mer
  • Oscar W

2019-04-10

Oscar W skrev om QR Motor
    Proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-03-14

Lionel skrev om QR Motor
    Har köpt flera bilar av Qr motor och varit super nöjd med både bilarna och bemötandet! Har rekommenderat firman till vänner och familj som också köpt sina bilar där och varit jätte nöjda, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-14

Amelia skrev om QR Motor
    Köpte en bil av detta företag och aldrig fått så proffsigt bemötande!
    Är så nöjd med mitt köp och kommer köpa här igen i framtiden!
    Rekommenderar Qr motor starkt! Läs mer
  • 2019-03-11

Lucas W skrev om QR Motor
    Trevliga att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-02-28

Gian skrev om QR Motor
    Köpte in min bil, inget strul med nånting smidigaste affären jag varit med om Rekommenderar starkt denna firma 👍🏻 Läs mer
  • 2019-02-23

Andreas D skrev om QR Motor
    Bra service och smidig affär. Tyvärr var det mkt fel på objektet som inte framkom under köpet. Läs mer
  • 2019-02-17

Merja Tuulikki H skrev om QR Motor
    Helt ok vi är nöjda bra service 😀😀 Läs mer
  • 2019-02-13

Päivi P skrev om QR Motor
    QR Motor rekommenderar jag varmt och önskar dem framgång. Den senaste är VW kombi från QR Motor. P. Anneli. Läs mer
  • 2019-02-08

Fredrik W skrev om QR Motor
    Köpte en Citroën. Trevlig säljare. Läs mer
  • 2019-02-02

Niclas E skrev om QR Motor
    Smidig affär och trevligt bemötande. När batteriet visade sig vara dåligt ett par dagar efter köpet, ställer QR Motor upp och står för ett nytt. Proffsigt, precis vad man förväntar sig av en bra bilhandlare - kan bara rekommendera QR Motor. Läs mer
  • 2019-01-28

Jael M skrev om QR Motor
    Jag har köpt en bil och var nöjd med köpte och bemötandet vi fick av säljaren. Läs mer
  • 2019-01-24

Fredrik B skrev om QR Motor
    Mycket bra o trevlig personal Läs mer
  • 2019-01-21

Johan H skrev om QR Motor
    Kan varmt rekommendera QR bil, jättetrevligt bemötande och är väldigt nöjd med Volvo köpet. Tummen upp för
    dom. Johan H. Läs mer
  • 2019-01-18

Musk El & Allservice A skrev om QR Motor
    Riktigt bra service.. snabba bud vid frågor och lösningar och man märker att jag som kund stod i fokus..

Tusen tack killar för hjälpen

Musk-EL & Allservice AB Läs mer
  • 2019-01-16

Demitri skrev om QR Motor
    Har år 2018 lämnat 2 av mina privata bilar på uppdrag till Frasse på QR. En M5 från 02 samt VW Phaeton.

Båda bilarna såldes på mindre än en vecka.

Fick proffsigt bemötande av säljare, bra kommunikation och inget strul vid utbetalningar.

Kan starkt rekommendera detta bolag till er som läser inlägget och rekommenderar även mina bekanta och vänner dit!!

Tackar för 2 trevliga affärer och vi ses garanterat igen!!! Läs mer
  • 2019-01-15

Anne F skrev om QR Motor
    Mycket trevlig och hjälpsam säljare.
    Jätte nöjd med mitt bilköp! Läs mer
  • 2019-01-13

Hans I skrev om QR Motor
    Allt var bra + bilen var bra Läs mer
  • 2019-01-07

Yord Conny T skrev om QR Motor
    Mycket bra bemötande. Enkel och smidig affär.! Tummen upp..!! Läs mer
  • 2019-01-03

Ferki P skrev om QR Motor
    Trevlig personal kanon bra bemötande och toppen service! Läs mer
  • 2018-12-28

Mustafa B skrev om QR Motor
    Väldigt nöjd med bilfirma. Mkt nöjd med att handla hos de. Fantastiskt och trevliga personaler osv Läs mer
  • Joel S

2018-12-23

Joel S skrev om QR Motor
    Kanon bra och väldigt kunnig personal ! Rekommenderar. Läs mer
  • Rebecca K

2018-12-20

Rebecca K skrev om QR Motor
    Otroligt bra service och hjälpsamma medarbetare. QR motor rekommenderas om ni vill ha bra hjälp både vid köpet och efter köpet. De kan sin grej och gör det allra yttersta för att få alla sina kunder nöjda! Läs mer
  • 2018-12-20

Johannes C skrev om QR Motor
    Bra bemötande av alla säljare. Ser till kundernas behov och visar verkligen ödmjukhet genom att mötas på mitten så alla parter blir nöjda.
    Jätte nöjd med inköpet av min bil och köpet av deras. Läs mer
  • Håkan Mikael V

2018-12-12

Håkan Mikael V skrev om QR Motor
    Bilköp
    Supertrevlig personal och bra service Läs mer
  • 2018-12-11

Linus D skrev om QR Motor
    Man känner sig väldigt välkomnande direkt när man går in genom entré dörren!
    Bra servic och frågar man så går en säljare genom bilen med dig och svara på allt!
    Kan starkt rekommenderas till andra som tänker att dom vill köpa en ny bil! Läs mer
  • 2018-12-10

Tony G skrev om QR Motor