Gustav Berg

Gustav Berg en del av QR Motor

13 omdömen om Gustav Berg

SALEM E
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Skitstövlar Köpte en bil efter en månad dem gjorde ingen ägarbyte!!! Dem svarade inte på mobilen

Karolina Ö
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Är jättenöjd! Sålde min bil till QRMotor. Smidig och pålitlig process från början till slut. Fick tydlig information av Gustav och det kändes tryggt i alla steg av försäljningen.

JESPER B
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Värsta jag har vart med om. Säljer bilar utan väsentliga delar som man kan räkna med ska sitta på en bil, i mitt fall då en katalysator. Tog 3 veckor för QR motor att köpa tillbaka bilen efter jag hotat med att ta det vidare till ARN.

Erik S
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Snabb och smidig affär när jag efter en tids letande hittat en bil till rimligt pris och i gott skick. Fin hantering av Gustav och helhetsintrycket var mycket gott. Provkörde bilen under en lördag och kunde hämta den på söndagen, med min gamla bil som inbyte. Gustav var mycket snabb att ordna fram de relevanta avtalen, så allt var klart redan under lördagen. Upphämtningen gick på 10 minuter. Hade även en mailkonversation för några frågeställningar, och alla svar kom snabbt och var relevanta och bra. Helnöjd!

EMIL A
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Mycket snabb och smidig affär, rekommenderar!

YOUSEF K
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Jag sålde min bil till QR motor och jag är jättenöjd med dem , allt var smidigt och snabbt, tack för Gustav som tog hand om alla köp processer steg för steg:)

Gustav Alfred Lennart Ö
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Bara bra saker att säga, väldigt kunnig.

ADAM B
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Kom överens om en affär med Gustav efter att han hört av sig på min annons på blocket. Efter veckor av skyllande på semester och utebliven återkoppling så ringde jag upp och frågade när han hade möjlighet att skicka en chaufför. Han skulle återkoppla dagen innan, vilket inte hände. Ingen chaufför dök heller upp. Eftersom vi enats om affären så hade annonsen plockats ner från nätet. För mig är det skämt att man från företagets sida låter en sådan skojare hålla på att smutsa ned företagets varumärke, samt att Gustav själv varit så otroligt nonchalant.

LARS S
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Gustav Berg lättsam att prata med och grundlig upplysning om bilen och ordnar snabbt alla papper garantier över det vanliga ja en bra Säljare att rekommendera

Jan Olov N
Skrev om Gustav Berg en del av QR Motor

Trevligt bemötande och bra kundfokus!