Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Järfälla Barkarby Bilcenter

Barkarby Bilcenter

Veddestavägen 25 A, 175 62 Järfälla — Visa karta

Varmt välkommen till Barkarby Bilcenter. Du hittar oss i ljusa och trevliga lokaler i Järfälla, väster om Stockholm. Vi är specialiserade på inköp och försäljning av begagnade bilar. Hela vår verksamhet präglas av en passion inom fordonsbranschen. Vi har lång erfarenhet och fler av de anställda har arbetat med liknande uppdrag i över 15 år. De är kunniga och ger dig förstklassig service för att just du som kund ska känna dig helt nöjd.

Vi värdesätter nöjda kunder och sätter därför detta i fokus. Vi känner en motivation och en stark tro om att, en nöjd kund är en kund som återkommer. Vi vill att du ska känna dig helt trygg i din bilaffär och samtidigt få en smidig lösning när du kontaktar eller besöker oss! välkommen!

Läs vad 11 kunder tycker om Barkarby Bilcenter

• Ewa B
    Ewa B skrev om Barkarby Bilcenter
    Köpte en beg. Bil. Bra bemötande o info redan vid första telefonkontakten.
    Bilen motsvarade den information och förväntningar som angavs.
  • Inger Elisabeth S
    Inger Elisabeth S skrev om Barkarby Bilcenter
    Har köpt en bil av en trevlig säljare hos er. Bra bemötande och inga problem hittills.
  • Karl B
    Karl B skrev om Barkarby Bilcenter
    Vi köpte bil av Arian, allt gick mycket smidigt, högsta betyg!
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Barkarby Bilcenter
    Väldigt bra service från arian! Trevlig, seriös och hjälpsam! Kommer rekommendera barkarbybilcenter till folk!
  • Susan Märta Sabina S
    Susan Märta Sabina S skrev om Barkarby Bilcenter
    Hej!
    Vi blev mycket väl bemötta av Arian! Han var ärlig med att jag inte skulle få lika bra för min inbytesbil om jag sålde den privat. Han ingav ett stort förtroende och visade kunskap. Dock blev en del information fel. Han sa att det bara var 2 ägare men det det stod 7 med mig, samt att försäkringen bara tecknades på 7 månader,. Han skötte det bra då jag kontaktade honom. Han ordnade med allt Omgående.
    Nu ska vi balansera däcken och lyssna på biljudet som bekostas av er vilket är bra.
  • Johan S
    Johan S skrev om Barkarby Bilcenter
    Bra , trevlig och kunnig personal! Då det visade sig att Volvon jag köpt inte hade en fungerande AC så fick jag den lagad för 12.600 kr på ett smidigt sett!
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Barkarby Bilcenter
    Väldigt trevligt bemötande hos Fadi, smärtfritt bilbyte.
    Vi kom överens om ett pris för vår gamla bil och fick ett bra pris på den nya, kan varmt rekommendera detta ställe om man ska byta eller köpa ny bil. Familjen är nöjd!
  • Tasos S
    Tasos S skrev om Barkarby Bilcenter
    jätte dåligt personal service,de är glad BARA när de säljer bilar och priser är mycket höjd,jag skulle
    aldrig rekommendera till mina kompisar
    Ameer S gillar detta
  • jessica w
    jessica w skrev om Barkarby Bilcenter
    Jätte bra kundservice. Såg både till deras och kundens bästa.
  • Marcus R
    Marcus R skrev om Barkarby Bilcenter
    Väldigt trevlig säljare. Kan tänka mig att återkomma vid nästa bilköp.
  • Carola Elisabeth N
    Carola Elisabeth N skrev om Barkarby Bilcenter
    Tack för ett Vänligt bemötande
    Vi handlar gärna hos er igen
    Mvh Carola och peter

Veddestavägen 25 A, 175 62 Järfälla