Barkarby Bilcenter

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.0

Om företaget

Varmt välkommen till Barkarby Bilcenter. Du hittar oss i ljusa och trevliga lokaler i Järfälla, väster om Stockholm. Vi är specialiserade på inköp och försäljning av begagnade bilar. Hela vår verksamhet präglas av en passion inom fordonsbranschen. Vi har lång erfarenhet och fler av de anställda har arbetat med liknande uppdrag...

55 omdömen om Barkarby Bilcenter

Visar 55 omdömen med 4.0 i snittbetyg
Anna Alexsandra J
Skrev om Barkarby Bilcenter

Hittade en bil 100mil hemifrån som jag föll för. Säljaren Mellis var otroligt duktig och gav en känsla av ärlighet vilket gjorde att vi satte oss i bilen och åkte dessa mil för att hämta och byta in vår gamla bil. Kan varmt rekommendera denna firma. Vädligt välkomnande direkt man klev in genom dörren, trevliga säljare och snabbt och smidigt gjordes affären.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1008 omdömen 4.8 av 1008 omdömen
BadgeEightYears

Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service

Fred S
Skrev om Barkarby Bilcenter

Trevlig säljare! Snabb och bra affär. Rekommenderas varmt.

Leo Michael E
Skrev om Barkarby Bilcenter

Bra bemötande från början till slut. Önskade att bilen skulle besiktigas innan köp, vilket de löste utan diskussion. Uppstod strax efter köpet ett biljud från ett hjul, där de var snabba med att få in bilen på verkstad för kontroll och åtgärd. Alla jag har varit i kontakt med har haft ett bra bemötande där jag som kund har varit i fokus.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 348 omdömen 4.7 av 348 omdömen
BadgeNineYears

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Läs mer omdömen
Adriaan V
Skrev om Barkarby Bilcenter

Kommer alldrig mer köpa en bil hos dom. Köpte en bil för två veckor sen som nu har körförbud. Dom bry sig inte om det. En bilhandlare som bry sig bara om pengar och inte om en bil trafiksäkert.

Rebecca Linnéa Maria J och Adriaan V gillar detta
Alaa A
Skrev om Barkarby Bilcenter

Säljaren melak verkligen 10/10 och får topp betyg i allt från bemötande till engagemang och väldigt noggrann med att kunden ska vara nöjd. service 10/10 allt va verkligen 10/10

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen
BadgeFiveYears

Väldigt proffesionellt samt kundorienterat företag/ personal! Tog hand om mig som kund från sekunden jag klev in och uppfyllde mina behov!

Linn Maria Elisabet S
Skrev om Barkarby Bilcenter

Trevliga, lösningsorienterade säljare, smidig affär med möjlighet till extra garantier via ett externt försäkringsbolag. Bara bra erfarenhet efter affären och skulle absolut åka tillbaka om det blir aktuellt med fler bilköp.

Rebecca Linnéa Maria J
Skrev om Barkarby Bilcenter

Sämsta bilföretag någonsin. Köper aldrig en bil av dem igen. Ljuger om skicket på bilen. Tar inte på sig skada på bilen trots nybilsgaranti. Lita inte på dem!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen
BadgeNineYears

Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät

SATA K
Skrev om Barkarby Bilcenter

Hej! Aldrig, aldrig köpa en bil från dem. du kommer bara få huvudvärk och förlora pengar. från första stund bara lögner. Issa som jobbar där ljuger, ljuger, ljuger. Spela in alla konversationer. de vägrar då allt. Köpte bilen i slutet av februari. 1.fel information på blocket 2.lurat med priset på bilen, 3.lurat att bilen behöver mycket olja och detta är normalt. 4.lurad med försäkring. 5 lurat med garanti, 6.lurat att bilen är servas. Inget dokument, inget jag kan få från dem. vad som hände med bilen...

Rebecca Linnéa Maria J och 4 andra gillar detta
Annika Susan Å
Skrev om Barkarby Bilcenter

Köpte en bil av Barkarby bilcenter

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1258 omdömen 4.6 av 1258 omdömen
Badge2024

Kunnig,bra service och ett super trevligt bemötande

TOMAS T
Skrev om Barkarby Bilcenter

Köpte bil genom Melak på företaget. Upptäckte senare samma dag efter köpet att fläkten inte fungera som den skulle. Företaget felsökte och lagade den kort därefter utan några invändningar! Bra bemötande, tillgänglig säljare (Melak) och gjorde även de lilla extra och bytte däck åt oss gratis när vi lämna in bilen för reparation. Snyggt gjort!

Anders Thomas S
Skrev om Barkarby Bilcenter

Perfekt bilbyte för mig,ärligt samtal som gjorde att jag åkte extra milen och allt stämde.Fadi mötte och var effektiv,trevlig,kunnig.Välskött lokal och bilen exakt som förklarad.Nöjd och återkommer!

NOCHIN K
Skrev om Barkarby Bilcenter

Köpte min bil på Barkarby Bilcenter av Issa, är mycket nöjd med både bilen och bemötandet. Oerhört professionell och en service på hög nivå. Tack, vi ses när de blir dax för en ny bil igen.

EVO T
Skrev om Barkarby Bilcenter

Både Fadi och Issa hjälpte mig mycket proffsigt båda två och behöver man det minsta hjälp och råd så är det dessa två säljare som gör det yttersta för att man ska vara nöjd! Dessa säljare är dom man ska ta kontakt med och vända sig till om man vill vara 100% nöjd! Jag är iaf lika nöjd varje gång efter att ha köpt 3 bilar nu på mindre än två år av Issa. Rekommenderas varmt!

HELEN O
Skrev om Barkarby Bilcenter

Seriös trevlig säljare Issa som fixade en snabb affär på en fin bil precis som han lovade. Rekommenderas varmt 👌🏻

Toufik M
Skrev om Barkarby Bilcenter

Nyligen köpte en bil från BBC jag är mycket nöjd fin och trevlig service från en av personalen (Issa Elkawaret)rekommenderas köpställe

MAJA L
Skrev om Barkarby Bilcenter

Fick ett väldigt varmt bemötande av Melak som sålde en fin bil till mig som jag är jätte nöjd med! Hon var både hjälpsam och väldigt informativ med tanke på att det är första bilen jag köpt på egen hand. Det kändes väldigt tryggt att det låg i hennes händer hur som helst! Tack för ett smidigt köp från en mycket nöjd kund!

MIKAEL R
Skrev om Barkarby Bilcenter

Vill framhäva Barkarby Bilcenter i Veddesta som den bästa bilhandlaren jag har haft att göra med. Då ska det tilläggas att jag ägt mängder med bilar. Efter flera lyckade bilbyten med samma säljare vill jag särskilt lyfta fram Henrik Laine. Han har gett mig ett extremt personligt samt professionellt bemötande, bra flexibilitet i diskussionerna kring affärerna och full ärlighet om bilarnas skick bl.a. Mer behöver iaf inte jag för att känna mig välkommen och trygg. Man får en familjekänsla helt enkelt för Henrik tar sig tid...

Sohrab S
Skrev om Barkarby Bilcenter

Köpte min bil av Henrik som är väldigt professionell och trevlig.

JENNY A
Skrev om Barkarby Bilcenter

Köpte bil av Melak, jättetrevligt bemötande och hon var hjälpsam när jag upptäckte några fel som behövde fixas på bilen! Ett litet minus på att jag nu måste åka för 2a gången tillbaka på service eftersom bildelen som skulle bytas ut var defekt 1a gången! Fast bra att jag blir kompenserad med en biltvätt!! 👍 jag är en nöjd kund.😊

DENNIS G
Skrev om Barkarby Bilcenter

Väldigt bra bemötande och väldigt trevliga, Är väldigt nöjd med affären då han hjälpte med allt och allt gick som man vill, bilen behövde service när jag skulle köpa bilen och då erbjöd dom att stå för det, rekomenderar barkarby bilcenter 100%

Anders Lars Johan W

Köpte en Toyota Auris hybrid som jag är nöjd med

SOFIE E
Skrev om Barkarby Bilcenter

Sålde defekt bil, fick laga den för drygt 9000, de bytte iofs båda sidobackspelglarna då de ramlade av inom 2 dagar efter köp. Dålig kommunikation! Fick ej med servicebok, skulle skickas rekommenderat till mig men skickades med vanlig post, som tur var kom den fram...

Filip F
Skrev om Barkarby Bilcenter

Kan verkligen rekommendera Barkarby Bilcenter. Köpte min Q3 av Henrik som var extremt professionell från start och det är precis så man gör affärer med mig som köpare. Är dessutom riktigt nöjd med bilen.

Michael Å
Skrev om Barkarby Bilcenter

trevligt bemötande från början till köp. Rekommenderar gärna denna bilfirma. Micke Å

Kimmo K
Skrev om Barkarby Bilcenter

snabt och smidigt bra bemött av Henrik mm

Anne-li L
Skrev om Barkarby Bilcenter

Kontakt med en kille. Han visade oss den bästa bilen för oss. vi fick kolla själva invändigt. Sade hejdå och kom tillbaka när vi insåg att den hade det bästa priset. Lättsam kille. Löste pengaproblemet bra.

Bror B
Skrev om Barkarby Bilcenter

Mycket proffsigt och hjälpsamt bemötande. Jag kan hel hjärtat rekommendera mina bekanta att besöka BBC vi nästa bilköp. Gunnar Blom

Metin Y
Skrev om Barkarby Bilcenter

Jätte dåligt jag köpte bilen efter några timmar samma dag bilen startade inte ..jag ringde och klagade dagen efter dem byta batteriet men felet är inte batteriet jag tvingade att göra fel sökning dem säger att en el läkaj nånstans bakom panelen kostar 6000 kr jag köpte bilen för 10000 kr dem borde säga liksom bilen har ett stor problem köp inte istället sälja till kunden..dåligt för en seriöst bil firma

Svar från Barkarby Bilcenter

Hej Metin. När vi säljer dessa typer utav bilar hos oss så förklarar vi att dem säljes som reparationsobjekt och om man ändå väljer att fullfölja köpet så är det en chansning man gör, mycket tråkigt att höra att den inte höll längre. // Henrik

Mikael H
Skrev om Barkarby Bilcenter

Bilen var inte påställd vid försäljningen vilket framkom först när jag skulle köpa bilen vilket innebar att jag var tvungen att till Transportstyrelsen erlägga ytterligare ca 1000 kr i fordonsskatt.

Svar från Barkarby Bilcenter

Hej Mikael. Vid köp utav bil från alla bilfirmor tillkommer tyvärr den kvarvarande skatten, förstår att du inte kanske hade koll på detta. MVH Henrik Barkarbybilcenter

Jenny B
Skrev om Barkarby Bilcenter

Trevlig säljare, bra bemötande. Skulle absolut rekommendera andra att åka hit.

Erik S
Skrev om Barkarby Bilcenter

mycket trevlig och hjälpsam personal bra garanti mot ev. fel

Sölve D
Skrev om Barkarby Bilcenter

Mycket bra bemötande bra information av säljaren

Jörgen L
Skrev om Barkarby Bilcenter

Proffsigt, vänligt, klockrent bemötande. Som man vill att det ska kännas när man köper en bil.

Ninni S
Skrev om Barkarby Bilcenter

Trevlig och hjälpsam säljare med tålamod. Jag fick ett bra bemötande och en bra bil.

Demiana M
Skrev om Barkarby Bilcenter

Vi blev bemötta med ett stort leende och jättebra service.

Abdulla A
Skrev om Barkarby Bilcenter

Det var bra personal Och bra service

Jimi S
Skrev om Barkarby Bilcenter

Sålde en defekt bil som var av omedelbart behov av dyra reparationer

Rebecca Linnéa Maria J och 2 andra gillar detta
Tord C

Proffsigt bemötande Korrekt hantering Ödmjuk inställning i säljprocessen

Ingrid Margareta O
Skrev om Barkarby Bilcenter

Varning för denna firma! Köpte en vattenskoter i somras för 130 000 hos denna firma. Lämnade in den på service för ett par v sedan o den visade sig var stulen. Skotern är nu beslagtagen av polisen o firman vägrar göra rätt för sig. Oerhört oseriös firma!

Tobias V
Skrev om Barkarby Bilcenter

Ett Proffsigt och seriöst mottagande av Fadi redan från första stund gjorde min bilaffär väldigt enkel och bekymmersfri. Dock upptäckte jag en del brister på bilen, och ännu en gång ett bra mottagande och han såg till att få felen fixade direkt. Kan tänka mig att bilfirmor överlag lätt svartmålas och känns oseriösa, men mottagandet jag fick av Barkarby Bilcenter och Fadi var över all förväntan! Kan starkt rekommendera denna bilfirma till er som är ute efter en ny bil. Med vänlig hälsning, Tobias

Barkarby Bilcenter och Alex gillar detta
Joachim M
Skrev om Barkarby Bilcenter

Trevligt bemötande av Fadi och problemfri lösning av de fel som upptäcktes på bilen efter affären

Stefan B
Skrev om Barkarby Bilcenter

Jag kan inte rekommendera den här firman. Dom är trevliga så länge dom skall sälja bilen men dom tar inte några ansvar för någon garanti. Så den är inte vatten värd. Dom uppfyller enligt min mening inte ens konsumentköplagens krav så jag har för avsikt att anmäla till ARN. Dom har kategoriskt avslagit dom garantiåtaganden som jag kommit med. Jag har själv fått stå för kostnaderna för att få en bil med godkänd belysning som klarar besiktning mm.

Rebecca Linnéa Maria J och SATA K gillar detta
Anne
Skrev om Barkarby Bilcenter

Köpt bil här. Inte jättenöjd faktiskt.

Rebecca Linnéa Maria J och SATA K gillar detta
John Christer T
Skrev om Barkarby Bilcenter

Hjälpsamma och löste mina problemm snabbt och bra.

Ewa B
Skrev om Barkarby Bilcenter

Köpte en beg. Bil. Bra bemötande o info redan vid första telefonkontakten. Bilen motsvarade den information och förväntningar som angavs.

Inger Elisabeth S
Skrev om Barkarby Bilcenter

Har köpt en bil av en trevlig säljare hos er. Bra bemötande och inga problem hittills.

Karl B
Skrev om Barkarby Bilcenter

Vi köpte bil av Arian, allt gick mycket smidigt, högsta betyg!

Oliver B
Skrev om Barkarby Bilcenter

Väldigt bra service från arian! Trevlig, seriös och hjälpsam! Kommer rekommendera barkarbybilcenter till folk!

Susan Märta Sabina S
Skrev om Barkarby Bilcenter

Hej! Vi blev mycket väl bemötta av Arian! Han var ärlig med att jag inte skulle få lika bra för min inbytesbil om jag sålde den privat. Han ingav ett stort förtroende och visade kunskap. Dock blev en del information fel. Han sa att det bara var 2 ägare men det det stod 7 med mig, samt att försäkringen bara tecknades på 7 månader,. Han skötte det bra då jag kontaktade honom. Han ordnade med allt Omgående. Nu ska vi balansera däcken och lyssna på biljudet som bekostas av er vilket är bra.

Johan S
Skrev om Barkarby Bilcenter

Bra , trevlig och kunnig personal! Då det visade sig att Volvon jag köpt inte hade en fungerande AC så fick jag den lagad för 12.600 kr på ett smidigt sett!

Filtrera omdömen