Barkarby Bilcenter

Barkarby Bilcenter

Varmt välkommen till Barkarby Bilcenter. Du hittar oss i ljusa och trevliga lokaler i Järfälla, väster om Stockholm. Vi är specialiserade på inköp och försäljning av begagnade bilar. Hela vår verksamhet präglas av en passion inom fordonsbranschen. Vi har lång erfarenhet och fler av de anställda har arbetat med liknande uppdrag i över 15 år. De är kunniga och ger dig förstklassig service för att just du som kund ska känna dig helt nöjd.

Vi värdesätter nöjda kunder och sätter därför detta i fokus. Vi känner en motivation och en stark tro om att, en nöjd kund är en kund som återkommer. Vi vill att du ska känna dig helt trygg i din bilaffär och samtidigt få en smidig lösning när du kontaktar eller besöker oss! välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Barkarby Bilcenter 2

2020-10-22
    Varning för denna firma!
    Köpte en vattenskoter i somras för 130 000 hos denna firma. Lämnade in den på service för ett par v sedan o den visade sig var stulen. Skotern är nu beslagtagen av polisen o firman vägrar göra rätt för sig.
    Oerhört oseriös firma!
  • Tobias V
    skrev om Barkarby Bilcenter
    2019-05-23
    Ett Proffsigt och seriöst mottagande av Fadi redan från första stund gjorde min bilaffär väldigt enkel och bekymmersfri.

Dock upptäckte jag en del brister på bilen, och ännu en gång ett bra mottagande och han såg till att få felen fixade direkt.

Kan tänka mig att bilfirmor överlag lätt svartmålas och känns oseriösa, men mottagandet jag fick av Barkarby Bilcenter och Fadi var över all förväntan!
    Kan starkt rekommendera denna bilfirma till er som är ute efter en ny bil.

Med vänlig hälsning, Tobias
    2019-03-15
    Trevligt bemötande av Fadi och problemfri lösning av de fel som upptäcktes på bilen efter affären
    2018-04-26
    Jag kan inte rekommendera den här firman.
    Dom är trevliga så länge dom skall sälja bilen men dom tar inte några ansvar för någon garanti. Så den är inte vatten värd. Dom uppfyller enligt min mening inte ens konsumentköplagens krav så jag har för avsikt att anmäla till ARN.
    Dom har kategoriskt avslagit dom garantiåtaganden som jag kommit med. Jag har själv fått stå för kostnaderna för att få en bil med godkänd belysning som klarar besiktning mm.
    2018-04-21
    Köpt bil här. Inte jättenöjd faktiskt.
    2017-10-31
    Hjälpsamma och löste mina problemm snabbt och bra.
    2017-10-07
    Köpte en beg. Bil. Bra bemötande o info redan vid första telefonkontakten.
    Bilen motsvarade den information och förväntningar som angavs.
  • 2017-09-29
    Har köpt en bil av en trevlig säljare hos er. Bra bemötande och inga problem hittills.
    2017-09-22
    Vi köpte bil av Arian, allt gick mycket smidigt, högsta betyg!
    2017-07-19
    Väldigt bra service från arian! Trevlig, seriös och hjälpsam! Kommer rekommendera barkarbybilcenter till folk!
  • 2017-06-29
    Hej!
    Vi blev mycket väl bemötta av Arian! Han var ärlig med att jag inte skulle få lika bra för min inbytesbil om jag sålde den privat. Han ingav ett stort förtroende och visade kunskap. Dock blev en del information fel. Han sa att det bara var 2 ägare men det det stod 7 med mig, samt att försäkringen bara tecknades på 7 månader,. Han skötte det bra då jag kontaktade honom. Han ordnade med allt Omgående.
    Nu ska vi balansera däcken och lyssna på biljudet som bekostas av er vilket är bra.
    2017-06-26
    Bra , trevlig och kunnig personal! Då det visade sig att Volvon jag köpt inte hade en fungerande AC så fick jag den lagad för 12.600 kr på ett smidigt sett!
    2017-06-20
    Väldigt trevligt bemötande hos Fadi, smärtfritt bilbyte.
    Vi kom överens om ett pris för vår gamla bil och fick ett bra pris på den nya, kan varmt rekommendera detta ställe om man ska byta eller köpa ny bil. Familjen är nöjd!
  • Tasos S
    skrev om Barkarby Bilcenter
    2017-05-30
    jätte dåligt personal service,de är glad BARA när de säljer bilar och priser är mycket höjd,jag skulle
    aldrig rekommendera till mina kompisar
    2017-05-24
    Jätte bra kundservice. Såg både till deras och kundens bästa.
    2017-05-21
    Väldigt trevlig säljare. Kan tänka mig att återkomma vid nästa bilköp.
  • 2017-05-12
    Tack för ett Vänligt bemötande
    Vi handlar gärna hos er igen
    Mvh Carola och peter