Barkarby Bilcenter

Veddestavägen 25 A, 175 62 Järfälla — Visa karta

3.9 i betyg av av 17 omdömen
Varmt välkommen till Barkarby Bilcenter. Du hittar oss i ljusa och trevliga lokaler i Järfälla, väster om Stockholm. Vi är specialiserade på inköp och försäljning av begagnade bilar. Hela vår verksamhet präglas av en passion inom fordonsbranschen. Vi har lång erfarenhet och fler av de anställda har arbetat med liknande uppdrag i över 15 år. De är kunniga och ger dig förstklassig service för att just du som kund ska känna dig helt nöjd.

Vi värdesätter nöjda kunder och sätter därför detta i fokus. Vi känner en motivation och en stark tro om att, en nöjd kund är en kund som återkommer. Vi vill att du ska känna dig helt trygg i din bilaffär och samtidigt få en smidig lösning när du kontaktar eller besöker oss! välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Barkarby Bilcenter

• 2020-10-22

Omdömet är under granskning
    Ingrid Margareta O skrev om Barkarby Bilcenter
    Varning för denna firma!
    Köpte en vattenskoter i somras för 130 000 hos denna firma. Lämnade in den på service för ett par v sedan o den visade sig var stulen. Skotern är nu beslagtagen av polisen o firman vägrar göra rätt för sig.
    Oerhört oseriös firma! Läs mer
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 298 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan inte annat än att ge detta gäng full pott. Mycket smidig affär! Blev upphämtad vid pendeltåget i mitt objekt, som var i absolut perfekt"
  • Tobias V

2019-05-23

Tobias V skrev om Barkarby Bilcenter
    Ett Proffsigt och seriöst mottagande av Fadi redan från första stund gjorde min bilaffär väldigt enkel och bekymmersfri.

Dock upptäckte jag en del brister på bilen, och ännu en gång ett bra mottagande och han såg till att få felen fixade direkt.

Kan tänka mig att bilfirmor överlag lätt svartmålas och känns oseriösa, men mottagandet jag fick av Barkarby Bilcenter och Fadi var över all förväntan!
    Kan starkt rekommendera denna bilfirma till er som är ute efter en ny bil.

Med vänlig hälsning, Tobias Läs mer
  • 2019-03-15

Joachim M skrev om Barkarby Bilcenter
    Trevligt bemötande av Fadi och problemfri lösning av de fel som upptäcktes på bilen efter affären Läs mer
    Haninge Bilpark
    4.7 / 5 i betyg — 820 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra, trevligt, proffsigt och tryggt! Jag köpte en begagnad Volvo från Haninge bilpark som såg fin ut, och vid en närmare inspektion efter"
    Leo Alexander B
  • 2018-04-26

Stefan B skrev om Barkarby Bilcenter
    Jag kan inte rekommendera den här firman.
    Dom är trevliga så länge dom skall sälja bilen men dom tar inte några ansvar för någon garanti. Så den är inte vatten värd. Dom uppfyller enligt min mening inte ens konsumentköplagens krav så jag har för avsikt att anmäla till ARN.
    Dom har kategoriskt avslagit dom garantiåtaganden som jag kommit med. Jag har själv fått stå för kostnaderna för att få en bil med godkänd belysning som klarar besiktning mm. Läs mer
  • 2018-04-21

Anne skrev om Barkarby Bilcenter
    Köpt bil här. Inte jättenöjd faktiskt. Läs mer
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 270 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B
  • 2017-10-31

John Christer T skrev om Barkarby Bilcenter
    Hjälpsamma och löste mina problemm snabbt och bra. Läs mer
  • 2017-10-07

Ewa B skrev om Barkarby Bilcenter
    Köpte en beg. Bil. Bra bemötande o info redan vid första telefonkontakten.
    Bilen motsvarade den information och förväntningar som angavs. Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 94 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"
  • 2017-09-29

Inger Elisabeth S skrev om Barkarby Bilcenter
    Har köpt en bil av en trevlig säljare hos er. Bra bemötande och inga problem hittills. Läs mer
  • 2017-09-22

Karl B skrev om Barkarby Bilcenter
    Vi köpte bil av Arian, allt gick mycket smidigt, högsta betyg! Läs mer
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 592 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • 2017-07-19

Oliver B skrev om Barkarby Bilcenter
    Väldigt bra service från arian! Trevlig, seriös och hjälpsam! Kommer rekommendera barkarbybilcenter till folk! Läs mer
  • 2017-06-29

Susan Märta Sabina S skrev om Barkarby Bilcenter
    Hej!
    Vi blev mycket väl bemötta av Arian! Han var ärlig med att jag inte skulle få lika bra för min inbytesbil om jag sålde den privat. Han ingav ett stort förtroende och visade kunskap. Dock blev en del information fel. Han sa att det bara var 2 ägare men det det stod 7 med mig, samt att försäkringen bara tecknades på 7 månader,. Han skötte det bra då jag kontaktade honom. Han ordnade med allt Omgående.
    Nu ska vi balansera däcken och lyssna på biljudet som bekostas av er vilket är bra. Läs mer
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 621 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"
  • 2017-06-26

Johan S skrev om Barkarby Bilcenter
    Bra , trevlig och kunnig personal! Då det visade sig att Volvon jag köpt inte hade en fungerande AC så fick jag den lagad för 12.600 kr på ett smidigt sett! Läs mer
  • 2017-06-20

Alexander F skrev om Barkarby Bilcenter
    Väldigt trevligt bemötande hos Fadi, smärtfritt bilbyte.
    Vi kom överens om ett pris för vår gamla bil och fick ett bra pris på den nya, kan varmt rekommendera detta ställe om man ska byta eller köpa ny bil. Familjen är nöjd! Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 115 omdömen
    Badge2020
    "Proffsigt ock korrekt . artig och väl insatt i sitt jobb"
  • Tasos S

2017-05-30

Tasos S skrev om Barkarby Bilcenter
    jätte dåligt personal service,de är glad BARA när de säljer bilar och priser är mycket höjd,jag skulle
    aldrig rekommendera till mina kompisar Läs mer
    Ameer S gillar detta
  • 2017-05-24

jessica w skrev om Barkarby Bilcenter
    Jätte bra kundservice. Såg både till deras och kundens bästa. Läs mer
  • 2017-05-21

Marcus R skrev om Barkarby Bilcenter
    Väldigt trevlig säljare. Kan tänka mig att återkomma vid nästa bilköp. Läs mer
  • 2017-05-12

Carola Elisabeth N skrev om Barkarby Bilcenter
    Tack för ett Vänligt bemötande
    Vi handlar gärna hos er igen
    Mvh Carola och peter Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Barkarby Bilcenter:

2nd Motors AB (532m)
Joachim G Joachim G tycker:
“Kunniga, trevliga och tillmöte...” Läs mer
AutoSaldo AB (607m)
MTO Bilcenter (740m)