Swe Bilar

Bergslagsvägen 394, 162 60 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Swebilar. Här värdesätter vi service högt och gör allt för att hjälpa dig till en lyckad bilaffär. Vi tillhandahåller dig med ett garantisystem som är utvecklad för just den skandinaviska marknaden. Vi strävar ständigt efter att alltid ge dig så bra service som möjligt när du behöver den. Vi sitter på ett brett kontaktnät och har mycket passionerade och kompetenta medarbetare som gör allt för att generera ett tryggt och långsiktigt samarbete.

När du genomför ett bilköp är ofta finansieringen en viktig fråga. Vi anser att det ska vara enkelt och bekymmersfritt när det kommer till finansieringsfrågan, vi samarbetar därför tillsammans med Santander och Wasa Kredit som kan erbjuda mycket förmånliga villkor och snabb kreditprövning. Vi kan även hjälpa dig med försäkring.

Varmt välkommen!

Läs vad 127 kunder tycker om Swe Bilar

• Malek T
    Malek T skrev om Swe Bilar
    Hej!
    Jag har fått den bästa service för att sälja min begagnad volvo S 40. Bemötande var mycket bra och de har tillvägsatt på ett proffsigt sätt. De har fixat alla papper samt jag har fått pengar på mitt konto nästa dag.
    Jag rekommenderar alla personer som tänker att sälja eller köpa en begagnad bil att tveka inte dock kontakta eller besöka SER BIL i Vällingby.

Mvh.

Malek Tatinian.
  • Lars-åke G
    Lars-åke G skrev om Swe Bilar
    Riktigt bra bemötande från första stund. Bilförsäljaren var mycket duktig och ärlig talade om allt han visste om bilen både bra och det som behövde åtgärdas.
    Kan bara rekommendera swe bilar.
    Lasse Grönberg
  • Vladimir V
    Vladimir V skrev om Swe Bilar
    En stjärna mindre från full pott pga att jag skulle uppskatta mer öppenhet utan att behöva ställa en massa extra frågor.
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Swe Bilar
    Mycket bra bemötande från Swe Bilar, jag presenterade mina behov, samt budget och att jag ville köpa en "övningskörnings" bil som sedan skulle bli min dotters vardagsbil.
    Inga konstigheter, säljaren lyssnade på mina behov och presenterade en bil som fyllde gott och väl våra behov, inget överpris.

Kände verkligen att jag var kunden i fokus!
    /Patrik.
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Swe Bilar
    De sålde min Hyundai I10 till mig inklusive vinterdäck.
    (De ville lämna med ett par med andra dimensioner som jag lämnade åter.)
    Eftersom de däck som hörde till bilen inte kunde hittas så ska de skaffa däck med rätt dimensioner åt mig som jag ska få innan vintern. När jag har dem kan jag lämna ett omdöme.

Bra bemötande och tillmötesgående.
  • Ulf Richard K
    Ulf Richard K skrev om Swe Bilar
    Jättebra bemötande och trevlig personal! 😝
  • Mahsa R
    Mahsa R skrev om Swe Bilar
    Personen som sålde bilen till mig var trevlig och hjälpsam samt effektiv. Jag fick hjälp att ställa på bilen och teckna försäkring innan jag gick från bilfirman. Förväntningarna infriades.
  • Bassam A
    Bassam A skrev om Swe Bilar
    trevlig personal,fin lokal.de har alla typ av bilar
  • Ida J
    Ida J skrev om Swe Bilar
    Helt okej bemötande, lite för kaxig attityd för min smak. Tycker inte om att när jag kom för att köpa bilen och hade min kille med mig att säljaren bara tittade och pratade med honom fast det var mitt namn på kontraktet som jag kom in för att skriva under. Men när säljaren märkte att det var jag som skulle betala började han titta och prata med mig. Nej jag kan inget om bilar men ta inte det för givet bara för att jag är tjej. Än så länge väldigt nöjd med bilen men hade önskat att få den nytvättad och iaf förfrågan om man vill gå igenom något/ bli visad bilen.
    possitivt var att säljaren var duktig på att svara i telefon när jag ringde.
    Betyget blir godkännt men inte mer.
  • Peter L
    Peter L skrev om Swe Bilar
    Trevligt bemötande från säljaren som utöver den bil jag var intresserad av gärna visade andra bilar när jag frågade. Kontraktsskrivningen var utförlig då varje steg förklarades.
    Kaffemaskinen borde bytas ut till en som är värd att kallas kaffemaskin :-)
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Swe Bilar
    Mycket bra bemötande både på telefon och på plats. Inga konstigheter, bra koll på papper och svar på alla frågor.

Nöjd kund.

Tack Franko!
  • Ayat A
    Ayat A skrev om Swe Bilar
    super trevliga säljare! De la ner tid och svarade på alla frågor.
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Swe Bilar
    Trevlig och bra bemötande. Bilen var i det skick som beskrevs i annonsen.
  • Granit K
    Granit K skrev om Swe Bilar
    Bra service. Bra personal och mycket bra kund service. Stötte på ett problem men personalen var professionella och löste allt fint och bra. Ps så är jag väldigt nöjd me bilen.
  • Solveig B
    Solveig B skrev om Swe Bilar
    Jag upplevde företaget som väldigt seriöst och den som jag köpte min bil av agerade vänligt och proffsigt. Jag är helnöjd! Kan rekommendera andra att vända sig dit vid bilköp.
  • Gunnar F
    Gunnar F skrev om Swe Bilar
    Har köpt en begagnad Mitsubishi. Det gick mycket bra. Trevliga och hjälpsamma.
  • Toth Rakoczi A
    Toth Rakoczi A skrev om Swe Bilar
    Väldigt duktiga säljare och bra förhandlare. Trevligt benötande och snabb hantering av överenskommelser.
  • Annica E
    Annica E skrev om Swe Bilar
    seriöst, trevligt o professionellt bemötande från start till mål.
    En upplevelse över mina förväntningar!
  • Anton K
    Anton K skrev om Swe Bilar
    Bra priser, fina bilar. MEN när jag köpte bilen, så hade den bara 1 nyckel. Jag sa att jag kan fixa en ny nyckel själv (även fast jag tycker att SWE BILAR kan stå för det), men avkodning av den borttappade nyckel skulle säljare bjuda på. Jag antar att han glömde bort det?
  • Christian Tracal R
    Christian Tracal R skrev om Swe Bilar
    Vi fick Lots Ibrahim som försäljare och bemötande var alldeles utmärkt. Vi är mycket nöjda med köpet av en Fiat Freemont. Denna bil ska ta hela familjen runt om i hela Sverige och även till Solkusten genom Europa.
    Vi rekommenderar varmt Swebilar till andra köpare.

Bästa hälsningar
    Malin & Christian
  • Emanuel Simon J
    Emanuel Simon J skrev om Swe Bilar
    Bra och snabb hjälp. Nöjda med köp av en nyare bil
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Swe Bilar
    Mycket vänligt o korrekt bemötande.
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Swe Bilar
    Riktigt dåligt. Lurar sina kunder, mörkar fel på bilen och är opålitliga.
  • James T
    James T skrev om Swe Bilar
    Bra hjälp och bilar. Kunnig och trevligt!
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Swe Bilar
    Fantastiskt trevlig personal! Känns som om man är i goda händer och att de håller vad de lovar. Älskar vår nya bil!
  • NIKOLAJ L
    NIKOLAJ L skrev om Swe Bilar
    Fick hjämp när jag slulle sälja bilen, det gick snabbt och smidigt, fick ok bud på bilen. Pengarna kom in på kontot dagen efter och resterande lånet var också löst. Smärtfritt.
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Swe Bilar
    Bra service och trevliga handlare
  • Alenka A
    Alenka A skrev om Swe Bilar
    Trevligt bemötande från säljaren. Snabb leverans.
  • Eric I
    Eric I skrev om Swe Bilar
    Serviceminded och uppriktiga. Ger ett seriöst intryck, och hela affären löpte smidigt.
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Swe Bilar
    Trevligt bemötande . Fick komma på besök och mötte en trevlig försäljare som hjälpte mig med att bestämma mig för att köpa en fin bil. Känner mig rätt nöjd med köpet.
  • Bjorn W
    Bjorn W skrev om Swe Bilar
    Bra service vänlig personal pålitlighet Jag är nöjd med mitt köp.
  • Lars L
    Lars L skrev om Swe Bilar
    Besökte SWE-bilar i Vällingby vid två tillfällen i mars, först 5/3 och därefter 10/3 för att provköra och sedan skriva köpeavtal på en Citroën C5. Vid det första besöket var det en hel del folk i butiken, men jag fick ändå väldigt smidigt nycklarna till bilen och kunde därefter ta en provtur. Vid det andra besöket fick jag prata med en säljare som i lugn och ro gick igenom alla detaljer som hade med bilköpet att göra. Som helhet är jag mycket nöjd med mitt val av SWE-bilar.
  • Torsten F
    Torsten F skrev om Swe Bilar
    Ett bra bemötande, men inte ett fullt o rakt.
  • Eveland C
    Eveland C skrev om Swe Bilar
    Bra och snabb behandling, dock mycket lågt inbytespris för min gamla bil jämfört med vad den är till salu för nu 30000 i inbyte nu till salu för 49000 mer än 50% påslag. Oförskämt
  • Matz J
    Matz J skrev om Swe Bilar
    Bra hantering och travlig säljare
  • Jan Christian G
    Jan Christian G skrev om Swe Bilar
    De köpte in min bil, gav mer än Toyota, snabb affär. Trevlig personal.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Swe Bilar
    Bra bemötande, trevlig liten hall.
  • Robert G
    Robert G skrev om Swe Bilar
    Helt ok ställe att köpa bil på givet att man kan förhandla. De är väl klassiska bilsäljare på det sättet ;)
  • Niklas Jimmie H
    Niklas Jimmie H skrev om Swe Bilar
    bilen hade ingen service bok.
    Vi skulle bli kontaktade angående service historik samma dag.
    Vi har försökt att nå säljaren utan svar. Dettar är ca 4dagar sedan. Igår började bromsvätske nivå lampa lysa. Då har vi ägt bilen i 3 dagar.
  • Per N
    Per N skrev om Swe Bilar
    Dom sålde min bil, det gick bra och dom var mycket professionella.
    Rekommenderar starkt Swebilar
  • Gabrail I
    Gabrail I skrev om Swe Bilar
    Bästa bilköpet! Tack swebilar för en trevlig och professionell service!
  • Peter F
    Peter F skrev om Swe Bilar
    Raka puckar,,gillar jag,,nöjd med bil trots utebliven service som borde ha gjorts,,var 80 dagar försenad kostade 4000:-,väldigt nöjd med bilen!!
  • Xiaolin L
    Xiaolin L skrev om Swe Bilar
    very very very very good,thank you so much.
  • Marcel E
    Marcel E skrev om Swe Bilar
    Hej reco .ni har varit alldeles för mycket trevliga människor som jag har mötts.
    MVH marcel
  • Johan S
    Johan S skrev om Swe Bilar
    Positivt bemötande och förståelse för vad jag letade efter och inte försökt med någon bil jag inte var intresserad av.
  • Tom L
    Tom L skrev om Swe Bilar
    Hej
    Köpte en bil av Swe bilar, efter ett tag så började den bråka med mig, har fått hjälp hela vägen av grabbarna. Har bara gott att säga om personalen å servicen.
    //Tom
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Swe Bilar
    Sålde min bil till företaget helt smidigt och problemfritt
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Swe Bilar
    Har fått ett vänligt och proffsigt bemötande med anledning utav ett bilköp.
    Med en garanti som medföljer anser jag detta köp medför att man kan ge
    rekommendationer till andra köpare. Verkar ha en hög kvalitet på sitt utbud.
  • Ingvar W
    Ingvar W skrev om Swe Bilar
    Vi fick korrekt och engagerat bemötande och vårt ärende behandlades effektivt från början till slut.
  • Travis M
    Travis M skrev om Swe Bilar
    Professional, efficient and effective. A no-nonsense car dealer with its customers' interests at heart.

Bergslagsvägen 394, 162 60 Vällingby