Swe Bilar

Bergslagsvägen 394, 162 60 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Swebilar. Här värdesätter vi service högt och gör allt för att hjälpa dig till en lyckad bilaffär. Vi tillhandahåller dig med ett garantisystem som är utvecklad för just den skandinaviska marknaden. Vi strävar ständigt efter att alltid ge dig så bra service som möjligt när du behöver den. Vi sitter på ett brett kontaktnät och har mycket passionerade och kompetenta medarbetare som gör allt för att generera ett tryggt och långsiktigt samarbete.

När du genomför ett bilköp är ofta finansieringen en viktig fråga. Vi anser att det ska vara enkelt och bekymmersfritt när det kommer till finansieringsfrågan, vi samarbetar därför tillsammans med Santander och Wasa Kredit som kan erbjuda mycket förmånliga villkor och snabb kreditprövning. Vi kan även hjälpa dig med försäkring.

Varmt välkommen!
Metallvägen 12, 19572, Rosersberg
Arbetsbil Stockholm AB
Kenneth Jansson Frakt AB:
Med Jakob är det aldrig några problem.

Försäljare av begagnade bilar nära Swe Bilar:

Siktgatan 3A, VÄLLINGBY
Familjebil-Center hjälper dig med din bilaffär! Läs mer ›
Örn K:
Andra bilaffären för oss hos Familjebil-Centeroch vi är jättenöjd,vi rekommenderar för en trygg affär.

Tornväktargränd 10, Bromma
Allmärkes bilverkstad samt köp, byte och försäljning av begagnade bilar i Bromma... Läs mer ›
Annette L:
Bra och seriös firma. Bilen motsvarade beskrivningen och var till och med framkörd när vi kom. Bra service och trevligt bemötande. De bytte ...

Gårdsfogdevägen 12-14, BROMMA
Bjurkell Bil har brett kunnande och lång erfarenhet av bilaffärer och kunniga me... Läs mer ›
Samuel B:
Jättebra och proffsigt bemötande!

SPJUTVÄGEN 5 C, Järfälla
Självklart tar vi er bil som inbyte! Läs mer ›
Dan L:
Jag tycker bemötandet var mycket bra och fick bra information i samband med mitt bilköp. De var också mycket trevliga i sitt sätt mot mig s...

Läs vad 96 kunder tycker om Swe Bilar

• Lars L
    Lars L skrev om Swe Bilar
    Besökte SWE-bilar i Vällingby vid två tillfällen i mars, först 5/3 och därefter 10/3 för att provköra och sedan skriva köpeavtal på en Citroën C5. Vid det första besöket var det en hel del folk i butiken, men jag fick ändå väldigt smidigt nycklarna till bilen och kunde därefter ta en provtur. Vid det andra besöket fick jag prata med en säljare som i lugn och ro gick igenom alla detaljer som hade med bilköpet att göra. Som helhet är jag mycket nöjd med mitt val av SWE-bilar.
  • Torsten F
    Torsten F skrev om Swe Bilar
    Ett bra bemötande, men inte ett fullt o rakt.
  • Eveland C
    Eveland C skrev om Swe Bilar
    Bra och snabb behandling, dock mycket lågt inbytespris för min gamla bil jämfört med vad den är till salu för nu 30000 i inbyte nu till salu för 49000 mer än 50% påslag. Oförskämt
  • Matz J
    Matz J skrev om Swe Bilar
    Bra hantering och travlig säljare
  • Jan Christian G
    Jan Christian G skrev om Swe Bilar
    De köpte in min bil, gav mer än Toyota, snabb affär. Trevlig personal.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Swe Bilar
    Bra bemötande, trevlig liten hall.
  • Robert G
    Robert G skrev om Swe Bilar
    Helt ok ställe att köpa bil på givet att man kan förhandla. De är väl klassiska bilsäljare på det sättet ;)
  • Niklas Jimmie H
    Niklas Jimmie H skrev om Swe Bilar
    bilen hade ingen service bok.
    Vi skulle bli kontaktade angående service historik samma dag.
    Vi har försökt att nå säljaren utan svar. Dettar är ca 4dagar sedan. Igår började bromsvätske nivå lampa lysa. Då har vi ägt bilen i 3 dagar.
  • Per N
    Per N skrev om Swe Bilar
    Dom sålde min bil, det gick bra och dom var mycket professionella.
    Rekommenderar starkt Swebilar
  • Gabrail I
    Gabrail I skrev om Swe Bilar
    Bästa bilköpet! Tack swebilar för en trevlig och professionell service!
  • Peter F
    Peter F skrev om Swe Bilar
    Raka puckar,,gillar jag,,nöjd med bil trots utebliven service som borde ha gjorts,,var 80 dagar försenad kostade 4000:-,väldigt nöjd med bilen!!
  • Xiaolin L
    Xiaolin L skrev om Swe Bilar
    very very very very good,thank you so much.
  • Marcel E
    Marcel E skrev om Swe Bilar
    Hej reco .ni har varit alldeles för mycket trevliga människor som jag har mötts.
    MVH marcel
  • Johan S
    Johan S skrev om Swe Bilar
    Positivt bemötande och förståelse för vad jag letade efter och inte försökt med någon bil jag inte var intresserad av.
  • Tom L
    Tom L skrev om Swe Bilar
    Hej
    Köpte en bil av Swe bilar, efter ett tag så började den bråka med mig, har fått hjälp hela vägen av grabbarna. Har bara gott att säga om personalen å servicen.
    //Tom
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Swe Bilar
    Sålde min bil till företaget helt smidigt och problemfritt
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Swe Bilar
    Har fått ett vänligt och proffsigt bemötande med anledning utav ett bilköp.
    Med en garanti som medföljer anser jag detta köp medför att man kan ge
    rekommendationer till andra köpare. Verkar ha en hög kvalitet på sitt utbud.
  • Ingvar W
    Ingvar W skrev om Swe Bilar
    Vi fick korrekt och engagerat bemötande och vårt ärende behandlades effektivt från början till slut.
  • Travis M
    Travis M skrev om Swe Bilar
    Professional, efficient and effective. A no-nonsense car dealer with its customers' interests at heart.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Swe Bilar
    Kanon bra service
    Bra pris
    Hoppas de är lika bra om det händer något med bilen
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Swe Bilar
    En bra upplevelse.Bra bemötande av trevlig personal.Har redan rekommenderat erfar andra personer.
  • Tom N
    Tom N skrev om Swe Bilar
    Är inne på lördag och tittar på bilar till frugan. Hittar en bil som passar oss. Visar upp inbytet, får rimligt betalt. På måndag byter vi nycklar.
    Enkelt å proffsigt!
    //Tom
  • Conny P
    Conny P skrev om Swe Bilar
    Utmärkt service, kunniga säljare. Företaget inger stort förtroende då dom har egen verkstad som besiktar/varudeklarerar bilarna👍
  • Jan H
    Jan H skrev om Swe Bilar
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Göran C
    Göran C skrev om Swe Bilar
    Köpte en Passat Alltrack som jag hittade via annons på Blocket. Bra bemötande och service. Tog en och en halv vecka att få ut bilen efter handpenningen var betalt då bilens tidigare leasingavtal inte var löst samt lite ovana att hantera finansiering från min bank istället för deras egen sänkte intrycket en del men i övrigt nöjd.
  • Dekov V
    Dekov V skrev om Swe Bilar
    De var MYCKET TREVLIGA och PROFESSIONELLA ! Bilen jag köpte var i MYCKET BRA TILLSTÅND, och har INTE uppvisat några som helst PROBLEM hittils ! Jgg köper GLADELIGEN FLER Bilar av dom i framtiden :) !
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Swe Bilar
    Seriöst och bra bemötande.
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Swe Bilar
    Otroligt bra och trevlig bilfirma, kan varmt rekommendera SWE Bilar
  • Anna W
    Anna W skrev om Swe Bilar
    Kunnig och proffsig personal som tog reda på MITT behov. Trots att jag själv hade tittat ut 5 bilar på nätet som jag var intresserad av rekommenderade de mig en annan och förklarade varför. jag trivs toppenbra med bilen.
  • Anna L
    Anna L skrev om Swe Bilar
    Ganska bra bemötande under hela besöket
  • Dante C
    Dante C skrev om Swe Bilar
    God service och ett prisvärt köp.
  • Samadov A
    Samadov A skrev om Swe Bilar
    Hej min bil gick inte starta sama dag mycket problem jag har inte ringt eftersom jag har inte garanti
  • Erik H
    Erik H skrev om Swe Bilar
    Hittade en bil som jag var intresserad av på swe bilar som jag var intresserad av.
    De kollade på min bil som inbyte och hittade massa påhittade fel som var helt felaktiga. Vågar därför inte köpa köpa bil på detta ställe om de medvetet försöker ljuga om fel som inte finns. Vilka fel döljer de då inte vi försäljning av bilar? Skulle inte rekommendera någon att köpa bil av dem.
  • Marcous H
    Marcous H skrev om Swe Bilar
    Trevliga personal som ger ett gott bemötande.
  • Elisabet E
    Elisabet E skrev om Swe Bilar
    Sålde en Mitsubishi Space Star 2004 års modell. Fick ett acceptabelt bud och pengarna in på kontot samma dag. Även ägarbyte genomfördes omedelbart. Trevligt bemötande och effektiv administration gav ett gediget intryck. Mycket nöjd.
  • Bassam O
    Bassam O skrev om Swe Bilar
    Trevligt bemötande och bra service. Swe bilar är att lita på helt enkelt!
  • Simon R
    Simon R skrev om Swe Bilar
    Proffsigt och smidigt. Blev en mycket bra affär. Lite stökigt och rörigt på affären med mycket kunder och möjligen för lite personal (?)
    Kan varmt rekommenderas om du vill köpa begagnat!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Swe Bilar
    Trevlig personal och bra service men servicen tog lång tid vid dokumentationen.
  • Andre D
    Andre D skrev om Swe Bilar
    Bra mottagande trevlig personal allt som allt en bra första bilköpare upplevelse tack Alex !!!
  • Nassireh R
    Nassireh R skrev om Swe Bilar
    Det är bra företag.Trevligt bemötande och mycket bra service. Kan varmt rekommendera SWE bilar.
  • Lars Michael K
    Lars Michael K skrev om Swe Bilar
    Första intrycket var sisådär då säljaren var lite skeptisk till provkörning. Men utöver detta skötte dom sig exemplariskt och jag är idag väldigt nöjd över både affären och bilen! Jag skulle absolut kunna rekommendera Swe Bilar. Fick känslan av att dom är några av dom få seriösa bilhandlarna i Stockholm.
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Swe Bilar
    Bra och trevligt bemötande. Snabb affär.
  • Haitham I
    Haitham I skrev om Swe Bilar
    Mycket bra service och bra personal!
  • Martin N
    Martin N skrev om Swe Bilar
    Bra och fin bil till ett attraktivt pris!
  • Monica H
    Monica H skrev om Swe Bilar
    Proffsig och helt nöjd med prisetjagblev erbjuden
  • Ramy A
    Ramy A skrev om Swe Bilar
    Det är min fjärde bil som jag köper på Swebilar på 5 år. Varje gång är det en ny säljare, och varje bil är lika fin som den förre, trevliga och ärliga försäljare i alla år.
    Det som jag uppskattar mest att dem har bara fina bilar och alltid hjälper till med mina små detaljer som perfektionist.

Tack Swebilar för att ni finns idag i marknad som är full av oseriösa bilhandlaren som vill bara lura en.
  • Abbas H
    Abbas H skrev om Swe Bilar
    Mycket trevligt personal, bra service.
  • Therese L
    Therese L skrev om Swe Bilar
    Supernöjd!! Kanonservice!! Älskar min clio som jag köpte❤️
  • Milutin T
    Milutin T skrev om Swe Bilar
    Jag fick vinterdäck med bilen packade i plast påsar, och när var tid att monrera, kom överaskning den var helt slutna,. Man kunde minst påpeka det. Om det står i annonsen att man får däcken man väntar sig däcken som kan klara minst halva säsongen ,därför kan jag inte sega betre betyg tyvärr .MVH Milutin
  • Emin B
    Emin B skrev om Swe Bilar
    Sålde min bil .fick bra pris och bästa bemötande.
    Tack Alex

Bergslagsvägen 394, 162 60 Vällingby