Pauls Motor AB

Pauls Motor AB

paulsmotor.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Pauls Motor AB! Hos oss på Pauls Motor AB hittar du ett stort utbud av motorcyklar. Vi köper, säljer och förmedlar motorcyklar. Med lång erfarenhet inom motorcykelbranschen hjälper vi dig med en trygg och bekväm affär. *3 månaders garanti *Alltid försäkrat fordon Behöver du finansiera ditt fordon så har vi...

552 omdömen om Pauls Motor AB

Hans M
Skrev om Pauls Motor AB

Jag blev bra bemött när jag var där. Personalen kom fram och frågade om jag behövde hjälp. De var lite rörigt när man ville få fakta om de olika hojarna, jag fick dessutom fel pris första gången jag var där , hojen blev 20 000kr dyrare. Jag fick väldigt dåligt inbytespris på min hoj jag hade så den sålde jag själv på blocket. Jag vet inte om jag kommer handla där igen eller rekommendera kompisar, kändes lite oseriöst och rörigt hela affären. Men hojen jag köpte är jag jättenöjd med.

Svar från Pauls Motor AB

Tack för din recension! Detta var tråkigt att höra. Vi ber om ursäkt om du upplevde oss som röriga men tyvärr blir det så ibland under högsäsong. Vi försöker finnas för alla våra kunder och gör vårt yttersta för att ge bästa service. Vi försöker ge varje kund lika mkt tid för att alla ska känna sig väl mottagna. Gällande din nya hoj som var nyinkommen och som du skriver blev dyrare så var detta fordon inte annonserat eller prissatt. Du fick ett pris men med reservation att detta skulle dubbelkollas av säljaren. Eftersom...

Andreas L
Skrev om Pauls Motor AB

Då jag kommer från ett mindre samhälle och inte van med dessa stora firmor så lär jag säga att bemötandet, förtroendet och tryggheten att handla på Pauls motor är i toppklass! Tack för en bra affär!

Staffan L
Skrev om Pauls Motor AB

Ett fantastiskt bemötande av säljare och ägare. Pauls Motor har överträffat alla mina förväntningar i samband med denna affär. Rekommenderas starkt om du/ni ska sälja eller köpa en motorcykel. Synd bara att jag har ca 170 mil t.o.r. Men det var det värt. Ha en underbar Hojsommar..

Petersen Torben C
Skrev om Pauls Motor AB

Härligt bemötande av säljaren Rasmus. Ångrade ett köp dagen efter men Rasmus löste det och jag köpte en annan mc av honom. Kommer att göra mitt nästa köp här.

Bagge V
Skrev om Pauls Motor AB

Har sålt en mc till dem och senare köpt en mc av dem. Båda affärerna genomfördes exemplariskt och smidigt samt med sakligt bemötande.

Enholm Mats F
Skrev om Pauls Motor AB

Otroligt bra bemötande säljsrna ville sälja och göra det bra för kunden på alla sätt o vis. (Rasmus) va grym jag kommer stt köpa min nästa hoj där 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻

Daniel S
Skrev om Pauls Motor AB

Fick ett riktigt bra intryck av Pauls motor bra bemött snabb leverans

Lars-Ove B
Skrev om Pauls Motor AB

Trevlig säljare som ansträngde sig för att min upplevelse skulle bli så bra som möjligt.

Niclas I
Skrev om Pauls Motor AB

Mycket väl omhändertagen, har inget att klaga på .

Max D
Skrev om Pauls Motor AB

Tack för hjälpen och alla provkörningar!

Christer F
Skrev om Pauls Motor AB

Otroligt tillmötesgående och professionellt kundbemötande👍👍

Bengt-Åke N
Skrev om Pauls Motor AB

Hej! Jag tycker att Paul motor är bra med att dom verkar inte dölja något som att man får se hela historiken om cykeln tex .han gjorde vad han kunde för få kunden nöjd och jag blev nöjd!!

Christian O
Skrev om Pauls Motor AB

Min upplevelse var över förväntan. Kan verkligen rekommendera Pauls motor.

Laila Å
Skrev om Pauls Motor AB

Trevligt bemötande, och bra service

Magnus H
Skrev om Pauls Motor AB

Mycket trevlig personal och ett bra bemötande kan varmt rekommendera dom Mvh Magnus Holmberg

Fridlund Ulf H
Skrev om Pauls Motor AB

Bra bemötande, verkstaden ger ett bra intryck. Mycket bra!

Westlund M
Skrev om Pauls Motor AB

Alltid tillmötesgående och mycket bra utbud av Mc och kläder.Besök detta ställe

Christian B
Skrev om Pauls Motor AB

Professionella, kunniga, väldigt tillmötesgående och trevligt bemötande 🤗

Karlberg Tommy Simon M

Bra bemött och väldigt hjälpsamma vid inbyte av hoj mot en annan samt leverans.

Isho S
Skrev om Pauls Motor AB

Helt fantastiskt företag ärliga. Bra service. Väl bemötande. Professionella helt enkelt. Jag är jätte nöjd.

Pär Arne Fredrik S
Skrev om Pauls Motor AB

Pauls Motor AB är otroligt kunniga när det gäller både kundmotagande och eventuella affärer, klara besked och framför allt lösnings orienterade.

Mikael K

Snyggt och snabb hantering är så nöjd med min Kawasaki Z800 /Micke

Johnny S
Skrev om Pauls Motor AB

Underbart bemötande. Alla var trevliga och proffsiga vilket uppskattas jättemycket. Hade inga förväntningar alls så blev glatt överraskad så klart. Allt gick smidigt och fort vilket jag älskar

Dölek M

Super bra . Alltid trevliga . Hjälpsama

Melvin S
Skrev om Pauls Motor AB

Väldigt lätta och hjälpsamma, kändes väldigt tryggt att köpa av dom

Michael P
Skrev om Pauls Motor AB

Fullblodsproffs, kunden först, löser problem.

Patrik A
Skrev om Pauls Motor AB

Trevlig o kunnig personal. Köpte min hoj för en vecka sedan och ff väldigt nöjd 👍

Landén Jan Åke M
Skrev om Pauls Motor AB

Trevligt bemötande och proffsig personal

Enström Bo J
Skrev om Pauls Motor AB

Snabba puckar 😁👍smidigt och trajan är en föbannat rolig hoj att köra (20mil första dagen)

Sjöberg Knut T
Skrev om Pauls Motor AB

Mycket enkelt bra och seriöst behandlande av mej som kund

Per J
Skrev om Pauls Motor AB

Trevligt bemötande och smidiga att göra affär med. Allt fungerade bra

Milaud Z
Skrev om Pauls Motor AB

Smidigt affär och Trevlig personal jag rekommendera värmt

Solander Lars D
Skrev om Pauls Motor AB

Mycket bra service och hjälp vid köp/inbyte, som alltid. //Återkommande kund

Gianni Christopher H
Skrev om Pauls Motor AB

Väldigt seriösa och trevliga, proffesionellt bemötande blev väldigt bra och trevligt bemött, allt gick snabbt och smidigt, är helt och hållet supernöjd och rekommenderar dom verkligen.

Nyman J
Skrev om Pauls Motor AB

Trevlig personal, gjorde affär genom telefon/facetime, mycket smidigt. Allt var klart när jag kom upp och skulle hämta hojen.

Lith Emil Verner A
Skrev om Pauls Motor AB

Fick snabbt hjälp med trevligt bemötande.. Tack

Nilsson Per O
Skrev om Pauls Motor AB

Trevligt bemötande, affären gick snabbt och smidigt och väldigt nöjd med mitt köp, kommer köpa min nästa motorcykel där med

Widén Marcus Bengt I

Snabb och smidig affär, precis vad jag va ute efter.

Tobias J
Skrev om Pauls Motor AB

Jag blev väl omhändertagen och dem människorna jag hade och göra med och dem kändes behagliga. Det var utöver mina förväntningar, det kändes genuint och fint bemötande från personalen. Väldigt hjälpsamt genom hela köpet.

Bengt Anders S
Skrev om Pauls Motor AB

Mycket trevliga att ha att göra med, rekommenderas varmt. Jag köpte en motorcykel som det behövde bytas lite delar på, det tog lite längre tid än beräknat , då bjöd de på transport av motorcykeln till mig en tur på 25 mil. Mycket nöjd

Stefan A
Skrev om Pauls Motor AB

Mycket trevligt och bra bemötande. Är supernöjd

Stefan Z
Skrev om Pauls Motor AB

Ärligt och bra bra bemötande, samt mycket Fina motorcyklar.

Lundman Karl Ö
Skrev om Pauls Motor AB

Seriöst föetag och trevlig personal!!😎👍

Backman Hessner Lill-Ruth C

Snabb och bra service. Köpte min MC över nätet och den var exakt som utlovat vid leverans! 👍🏻

Zohari A
Skrev om Pauls Motor AB

Härligt bemötande och smidigt affär och hjälpsam personal.

Ruiz Christian J
Skrev om Pauls Motor AB

Rekommenderar verkligen att handla ett fordon från Pauls motor. Fantastiskt bemötande från samtlig personal. Hade nöjet att göra min affär med Rasmus som skötte allt super proffsigt( bästa säljare jag handlat av.

Per J
Skrev om Pauls Motor AB

Från första kontakten via e-mail till köp av mc har det varit en positiv erfarenhet. Det är väldigt enkelt att göra affär med killarna hos Pauls Motor. Trevligt bemötande och rak kommunikation uppskattar jag. När jag i framtiden byter mc börjar jag att titta hos Paula Motor.

Alexandersson Hans T
Skrev om Pauls Motor AB

kanon bemötande o hjälpsamma vid problem

Helena S

Så bra bemötande så slog till och köpte 2 stycken