Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag5 omdömen om Fordonshuset Sweden AB
-
skrev om Fordonshuset Sweden AB
Innan vi hittade vår bil jämförde vi våra alternativ på väldigt granulär nivå vad gäller skick, pris och känsla av trygghet hos bilhandlaren. Vi sökte efter något så problemfritt som möjligt. Det fanns ingen tvekan om att vi hittade rätt hos Fordonshuset. De är schysta, ärliga och kompetenta. De talar hellre om för en vad de tror att man inte gillar än att man själv ska behöva upptäckta- och tala om det för dem i efterhand.
Stort tack! -
-
skrev om Fordonshuset Sweden AB
Jag har inte haft förmånen att köpa bil från Fordonshuset, men de fick förtroendet att sälja (försäljningsuppdrag) mina bilar vid 3 tillfällen.
Det har gått hur bra som helst vid alla tillfällen, inga konstigheter alls!
Jag har haft göra med Bertan, som är ägaren, som med sitt otroliga yrkeskunnande gjorde det så enkelt för mig!
Jag rekommenderar starkt Fordonshuset för alla som vill ha proffsig bemötande och yrkeskunnande! -
skrev om Fordonshuset Sweden AB
Ohi ohi vilket dåligt bemötande av Richard Haglund. Richard har något slags attityd problem och agerar på konstigt sätt mot kunder. Jag var tvungen att avbryta affären då var det bara ekonomiskt samt tids förlust.
Ägaren är informerat muntligt och skriftligt.
Var försiktig med Richard när ni gör något affär hos FordonshusetHej Shahid! Ledsen för sen återkoppling.
Fordonshuset Sweden AB
Vi tar till oss av det du skriver och tyckte givetvis att det var tråkigt att du valde att avbryta uppdraget du gav oss att sälja din bil åt dig. När en bil har så många brister som din bil hade så var den tvungen att gå igenom ganska många instanser innan den var i säljbart skick. Detta leder ibland till att ledtiderna blir lite längre. Vi tycker dock att det är väldigt viktigt att bilarna vi säljer är väl genomgångna och åtgärdade och låter det hellre ta lite längre tid än att man ska stressa ut en bil till försäljning. Här delade vi onekligen inte samma uppfattning vilket ledde till att Richard till slut tyckte att det var lika bra att vi avbröt uppdraget då han kände att du var stressad och att du fick hämta tillbaka din bil.
Efter att du varit här och delat ut lappar på mina anställdas skrivbord med en lång text om hur dålig och inkompetent du tyckte att Richard var så har vi dessutom, i alla fall enligt mig, haft ett bra möte och var överens om att det var lika bra att du hämtade tillbaka bilen då vi inte kunde möta dina krav på hur snabbt en bil skall vara klar innan vi kan sätta vårt namn på den.
Vi finns här om du har några vidare frågor eller funderingar. I annat fall önskar jag en fortsatt fin dag och hoppas du lyckades sälja din bil på annat håll!
Vänligen,
Bertan Camuz
Försäljningschef & Ägare
Fordonshuset ABHej Bertan,
Shahid Iqbal T
Tack för din svar!
Det hade varit strålande om man kunde lära ut av det istället man försöker vända situationen mot kunden. Lycka till med detta affärssinne.
Jag har avbrutit affären pga Richard Haglunds attityden samt dåligt bemötande och det fick du ta del av tydligt då men i senare skedde kommer du upp med att bilen hade många brister, vart kommer det ifrån kanske du menar årligt service och rekonditionering. Ärligt talat man blir ännu mer besviken på er.
Hälsningar,
Shahid -
-
skrev om Fordonshuset Sweden AB
Helt fantastisk personal. Otroligt fint bemötande och proffesionell försäljning. Jag rekommenderar denna bilfirma varmt.
-
skrev om Fordonshuset Sweden AB
Bra personlig service där allt sköttes väldigt proffsigt. När vi en månad efter köpet inser att ac:n inte kylde som den skulle ringde vi till Fordonshuset och de hjälpte oss dagen efter, gratis! Vi fick till och med en lånebil. Även vinterdäcken hjälpte de oss då vi önskade att byta våra friktionsdäck till dubbdäck. Otroligt hjälpsamma! Tack Lasse och Fordonshuset!
-