Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Tyresö Frölings Bil

Frölings Bil

Skälsätravägen 24, 135 54 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Frölings Bil!

Vi är din personliga fordonspartner. Vi på Frölings Bil har som målsättning är att ha fina och väl genomgångna Fordon till bästa möjliga pris. Våra ledord är: Förtroende, smidighet och tillgänglighet. Med ett brett kontaktnät ser vi till att hitta din nästa nästa bil. Kontakta oss på Frölings Bil oavsett om du söker att köpa, sälja eller byta bil. Vi kan hjälpa dig med finansiering via DNB och samarbetar med Svensk Bilgaranti. Är du nyfiken på vad din nuvarande bil är värd? Värdera din bil hos oss och få den såld till rätt pris!

Varmt välkomna!

• 2019-07-14

Erica F skrev om Frölings Bil
    Vänlig ärlig och bra service. Mycke nöjd Läs mer
    2019-07-14 Åke F svarar Erica F
    Tack för dom vänliga orden Erica och hoppas du får mycket glädje av "nya" bilen
  • 2019-06-12

Awat M skrev om Frölings Bil
    Allt är okej,, men jag tycker att alla bilfirma som har lagt annans på blocket är det okej om de ska skriva när bilen har gjort servis och när behöver att servera,, Läs mer
    2019-06-12 Åke F svarar Awat M
    Svårt att få med allting i en annons, men jag tar det till mig.
    Ha det gott Awat
  • 2019-06-11

Philip S skrev om Frölings Bil
    Fick hjälp med att köpa ny bil, god kommunikation runt vad jag sökte och vad som fanns att tillgå. Läs mer
    2019-06-11 Åke F svarar Philip S
    Hoppas du är nöjd med din nya bmw Philip.
  • 2019-02-10

Mehrdad V skrev om Frölings Bil
    Allt gick bra, lätt att samarbeta med. Läs mer
    2019-02-11 Åke F svarar Mehrdad V
    Det var ömsesidigt Mehrdad. Välkommen åter.
    Åke
  • 2019-02-09

Claes S skrev om Frölings Bil
    Jag har köpt två bilar av Frölings bil och sålt fyra med hans hjälp. Varit helnöjd varje gång. Åke Fröling är inte bara en försäljare jag känner mig trygg och säker med, han är dessutom en förbannat trevlig karl. Kan varmt och starkt rekommendera. Läs mer
    2019-02-09 Åke F svarar Claes S
    Tackar allra ödmjukast. Hör av dig nästa gång det är dags för bilbyte eller titta förbi på en kopp kaffe
  • Mats Ö

Mats Ö skrev om Frölings Bil
    Frölings Bil har blivit min huvudleverantör av bilar. Det har ingen annan lyckats med. Bra bemötande och bra bilar till rätt pris! Det har blivit ett gäng bilar genom åren, både köp, byten och försäljningsuppdrag. Jag är supernöjd och kommer tillbaka nästa gång det blir dags att byta. Läs mer
    2019-02-08 Åke F svarar Mats Ö
    Vad roligt Mats! Välkommen och ta hand om din fina xc60

Erdal K skrev om Frölings Bil
    En bil, mycket bra bemött, förväntningarna blev uppfyllda och det med mycket bra service. Mitt upplevelse var mycket glädje och en snabb och trevlig affär som det ska vara. Läs mer
    2019-02-08 Åke F svarar Erdal K
    Tack själv Erdal. Välkommen åter när det är dags för ny bilaffär

Sean D skrev om Frölings Bil
    Köpte en bil.
    Proffsigt bemötande, skötte allt galant vad gällde lånefrågor och annat.
    Nöjd med bilen och Frölings. Läs mer
    2019-02-08 Åke F svarar Sean D
    Tack själv Sean för en smidig affär. Välkommen åter när det är dags för ny affär.
    Åke

Melina A skrev om Frölings Bil
    Trevlig, lättsam, hjälpsam, tumme upp Läs mer
    2019-02-09 Åke F svarar Melina A
    Kul att höra. Skicka gärna bilder på hur cadillacen mår :)
  • Tomas D

Tomas D skrev om Frölings Bil
    Fantastiskt Åke hjälpte oss med allt. Till ock med levererade bilen till en för mig lättare plats att ta mig till
    Tack Åke
    Mvh Thomas Läs mer
    2019-02-09 Åke F svarar Tomas D
    Tack Thomas. Ni är välkomna igen när det är dags att byta in er fina xc90.
    Hälsa frugan
  • Sergio V

Sergio V skrev om Frölings Bil
    Mycket trevlig bemötande köpte bil och är mycket nojd tack Läs mer
    2019-02-09 Åke F svarar Sergio V
    Tack Sergio! Ta hand om din fina Peugeot och välkommen åter
  • 2019-02-07

Ulf Wilhelm G skrev om Frölings Bil
    Jag har både köpt bil och sålt bil via Frölings bil och alltid blivit otroligt väl bemött.
    Det som avtalades levererades och även med lite mer än vad man kommit överens om.
    Även när jag vid ett tillfälle hade bekymmer med en bil som jag köpt via Frölings bil så gjorde dom sig verkligen mån om att jag skulel vara nöjd och dom hjälpte till med att se vad som var fel och även förmedlade kontakt med service verkstad som kunde fixa det snabbt och billigt.
    Sammanfattningsvis så är Frölings bil en pålitlig bilhandlare som är mån om att jag skall vara nöjd. Och jag återkommer gärna till dom för min nästa affär. Läs mer
    2019-02-07 Åke F svarar Ulf Wilhelm G
    Vad kul att höra. Hoppas på många fler smidiga affärer framöver. Varmt välkommen till dig och din familj
  • 2019-02-06

Stefan L skrev om Frölings Bil
    Enligt mitt tycke en pålitlig och lättsam person att göra en bra bilaffär med 👍🏻 Läs mer
    2019-02-06 Åke F svarar Stefan L
    Tack för förtroendet Stefan. Hoppas du får mycket glädje av din fina Bonneville
  • Jonas O

2019-02-06

Jonas O skrev om Frölings Bil
    Snygg, ren och smidig affär.!!
    Har köpt flera bilar och har alltid varit nöjd.!! Läs mer
    2019-02-06 Åke F svarar Jonas O
    Kul att du är nöjd Jonas. Välkommen åter när det är dags för nya bilaffärer

Skälsätravägen 24, 135 54 Tyresö