Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Vallentuna Carson Sverige

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna — Visa karta

Vi på Carson vill hitta den bästa lösningen för varje unik bilist. Vi har många års erfarenhet i branschen och vi vägleder dig gärna till ett tryggt bilköp. Vårt utbud är spännande och många av de bilar vi har i lager kommer direkt från märkesåterförsäljare, så kvalitén är hög.

Förutom bra bilar erbjuder vi även ett antal tjänster som förenklar ditt bilköp. Vi hjälper dig gärna hitta en bra finansieringslösning och erbjuder bl.a försäkringspaket, garantier, bilvård, verkstad, tillbehör...listan kan göras lång!

Dessutom får du rätt pris direkt och vi har öppet på söndagar. Kan det bli enklare?
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 341 kunder tycker om Carson Sverige

• Mahineh M
    Mahineh M skrev om Carson Sverige
    Köpte min bil hos Carson i oktober. Trevlig bemötande och mycket hjälpsam personal.
    Jag kände mig mycket trygg med mitt bilköp. Stor tack Carson och framförallt Christian J. Läs mer
  • Claes Harry H
    Claes Harry H skrev om Carson Sverige
    Att köpa en "ny" begagnad bil är inte det lättaste. Efter mycket sökande på Blocket och en uppsjö med alternativ på bilar så blev ett objekt hos Carson på min topplista.
    Carson tog hand om mig på allra bästa sätt. Jag träffade 3 olika säljare under min process att välja rätt bil och rätt leverantör.
    Alla 3 var lyssnande och kunniga och kunde svara på alla mina frågor. De hade också mycket god ordning på allt som rörde sina bilar; dokument, nycklar, vinterhjul och annan utrustning.
    Att fullfölja affären gick enkelt och smidigt. Säljaren lotsade mig kunnigt genom köpeavtal, begagnatgaranti och hu jag skulle slutföra betalningen via min bank.
    När vi var klara stod bilen gnistrande ren utanför entrén och jag körde nöjd hem och visade min "nya" bil för min fru.
    Jag rekommenderar å det varmaste Carson! Läs mer
  • Anders Klas Å
    Anders Klas Å skrev om Carson Sverige
    Enkelt och smidigt.
    Bra bemötande och hjälp från säljare. Uppmuntrade provkörning direkt och fick förslag på inbyte. Gick snabbt från intresse till köp. Läs mer
  • Shwan A
    Shwan A skrev om Carson Sverige
    Niklas som tog hand om försäljningen var mycket trevlig, lösningsorienterad och proffesionell. Läs mer
  • Anthony S
    Anthony S skrev om Carson Sverige
    Bra service, trygg kontakt med säljare som inte kändes säljig utan seriös och mån om en bra affär på alla parter. Läs mer
  • Per-ola Andreas K
    Per-ola Andreas K skrev om Carson Sverige
    Snabb betjäning, öppen för både önskemål som utökad service i köpet av bil. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Anders Olov B
    Anders Olov B skrev om Carson Sverige
    Måste altigt fråga ?, när vi frågade om service på bilen absolut. Sedan när service skulle utföras, d å var det bara oljebyte ?, kontakta de er sedan ok. Nu ok 👍 Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Carson Sverige
    Smidig och snabb affär, trevlig säljare. Läs mer
  • Svante E
    Svante E skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en bil från Carson. Bemötandet var jättebra från första början. Första kontakten skedde på telefon och nästa kontakt var när jag hämtade bilen. Har bara gott att säga och rekomenderar gärna andra att handla därifrån. Läs mer
  • Ralf K
    Ralf K skrev om Carson Sverige
    Super fint och jätte trevliga personal 👍👍👍 Läs mer
  • Rikard W
    Rikard W skrev om Carson Sverige
    Andreas Derneby (säljare), den absolut trevligaste säljaren jag mött. Jag köpte en Audi rs3 2012, är mer än nöjd!! Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Carson Sverige
    Köpt en ford galaxie som fungerar hyfsat
    Fullt nöjd Läs mer
  • Carl Johan A
    Carl Johan A skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande i bilhallen intresserad säljare som ville göra affär, allt funkade smärtfritt.
    Litet minus på att bilen larmade för låg bromsvätskenivå trots att den var nyservad vid leverans. Calle Anderfors Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Carson Sverige
    Trevligt och seriöst bemötande! De har också varit hjälpsamma och tagit hand om ett mindre fel som upptäcktes på bilen, utan gnäll eller försök att komma undan. Köpt två bilar från Carson och är mycket nöjd med service och bemötande! Läs mer
  • Sven Peter Hjalmar J
    Sven Peter Hjalmar J skrev om Carson Sverige
    Mycket bra bemötande av Christian Jansson
    I Vallentuna
    Mvh Peter jackson Läs mer
  • Karl Erik F
    Karl Erik F skrev om Carson Sverige
    Fint bemötande från första kontakt trevligt uppträdande av Christian fick ordnat med byte till vinter däck
    Mycket nöjd med bilen Läs mer
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Carson Sverige
    Katastrof en trafikfarlig bil som kostade mig11000att reparera för att överhuvudtaget bli kördugliga bromsar bak helt ur funktion ingen på firman tar på sig ansvaret för detta de får gärna höra av sig med en förklaring 0707370036 går till Arn med detta Läs mer
    2017-10-23 Carson svarar Bengt O
    Hej Bengt,

Då du åtgärdade din bil innan du kontaktat oss först så står vi inte för reparation.
    När man reklamerar en produkt så skall konsumenten kontakta säljföretaget då säljföretaget dels har rätt att själv undersöka bilen samt åtgärda eller utse en verkstad som skall göra arbetet.
    Som jag sa i telefon så rekommenderar jag dig att du tar kontakt med ARN, vi följer alltid ARN:s rekommendationer.

Med vänliga hälsningar,
    Pontuz Fredholm
    pontuz@carson.nu
  • Lars Eric M
    Lars Eric M skrev om Carson Sverige
    Köpte en BMW X5 2015 av Carson och förde diskussionen med Niklas Larsson.. Tycker att förhandlingen skedde i en trevlig ton och har hitills bara positivt att säga om bilen som så. Har inte behövt återkomma till dem efter att bilen hämtades. Läs mer
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Carson Sverige
    Köpte en Audi A1 från Carson. Blev nöjd över bemötandet i butiken vid köp, men även efteråt. En vecka senare gick ställningsmotorn till turbon sönder, vilket Carson bekostar utan problem! Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Ante E
    Ante E skrev om Carson Sverige
    Mycket bra upplevelse. Åtgärdade fel som jag noterat på bilen utan diskution. Men egentligen borde dessa fel vara åtgärdade innan bilen säljs så inte kunden måste agera friskare. Läs mer
  • Lukasz S
    Lukasz S skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande, snabbt leverans och allmänt possitivt känsla.
    Dock har jag anmärkning, bilen skulle vara fulltankat men tyvärr var den inte. Därför ger jag 4 stjärnor och inte 5.
    Annars rekommenderar jag carson och definitivt kommer tillbaka vid nästa bilaffär. Läs mer
  • Björn Karl Gustaf E
    Björn Karl Gustaf E skrev om Carson Sverige
    Bra hjälp och bra service. Köpte en VW Touareg, de var hjälpsamma och kunniga. De gav också ok betalt för inbytet. Läs mer
  • Sten Magnus L
    Sten Magnus L skrev om Carson Sverige
    Bytte in en Audi mot en annan Audi och det var några småsaker som behövde åtgärdas på den nya då säger säljare det fixar vi. Inbytet var nyservad då säger säljaren då står vi för en service på den nya. Kan man begära mer. Känns hur tryggt och bra som helst att köpa bil hos Carson Läs mer
  • Erik Olof N
    Erik Olof N skrev om Carson Sverige
    Köpte en Audi av Andreas. Fungerade fantastiskt smidigt. Köper gärna nästa bil hos Carson också! Läs mer
  • Lars Adam R
    Lars Adam R skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande både på mail och på plats Läs mer
  • Kari R
    Kari R skrev om Carson Sverige
    Bilen blev iordning gjord fort...polering som vi ville ha gjort. Läs mer
  • Pernilla M
    Pernilla M skrev om Carson Sverige
    Köpte en mini och säljaren var grym men vid första besöket när vi skulle kolla in bilar så var det svårt att få kontakt och hjälp och vi fick själva leta på eran sida och fick syn på en mini clubman och sen fick vi bästa säljaren som kändes så kunnig och trevlig och inte för på Läs mer
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Carson Sverige
    Vi köpte en honda accord. Jätte trevlig personal som lät oss provköra bilen utan några problem.
    Köpet gick väldig smidigt precis så vi som kunder hade planerat
    Fanns dock nästan ingen kylarvätska bilen med det fixade personalen åt oss. Sen rullade vi iväg.
    Vi blev nöjda. Läs mer
  • Christoffer F
    Christoffer F skrev om Carson Sverige
    Bra service! En trygg och bra bilaffär. Läs mer
  • Jan-franco B
    Jan-franco B skrev om Carson Sverige
    Trevliga säljare, inga problem med köpet.
    Väldigt nöjd och kommer återkomma dit. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande och service hjälpsamma Läs mer
  • Lars Göran K
    Lars Göran K skrev om Carson Sverige
    Var nöjd med mitt köp av en volvo xc 70. Fick ett bra bemötande av personal som hjälpte mig att ta min bil i inbyte. Lån löste jag själv. Var nöjd med bilköp och personalen. Läs mer
  • Karl Olof B
    Karl Olof B skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande och enkelt köp av bil. Carson rekommenderas. Läs mer
  • Benny S
    Benny S skrev om Carson Sverige
    Bra bilar.Bra bemötande och bra lösning för långväga kunder. Läs mer
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Carson Sverige
    Köpt bil :) allt gick bra :) betala mer än jag tänkt mig ;p Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande och höll öppet en stund extra en Söndag för att genomföra affären.

Snabbt och trevligt.

Helt nöjd ,rekommenderas! Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Carson Sverige
    Mycket nöjd med mitt bil köp!!!!!!! Läs mer
  • Per Mikael L
    Per Mikael L skrev om Carson Sverige
    Väldigt bra service både under och efter köp.

Nästa bil kommer också köpas av Carson Läs mer
  • Jan Christer H
    Jan Christer H skrev om Carson Sverige
    Mycket bra bemötande vid köp och även vid mindre fel som åtgärdades omgående. M h Christer Läs mer
  • Ola J
    Ola J skrev om Carson Sverige
    Köpte begagnad BMW X5. Inga problem att få provköra och bilda sig en uppfattning själv (till skillnad från en handlare i Arninge - Täby, som ansåg att man inte fick provköra då det skulle öka miltalet i onödan, blev ingen affär där). Upptäckte efter köp ett fel på elstolen som Carsons verkstad snabbt repade utan krusiduller. Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Carson Sverige
    Köpte en ford mondeo -09, både bilen och Carsons service har verkligen levt upp till förväntningarna. Läs mer
  • Nuha A
    Nuha A skrev om Carson Sverige
    Bra företag och jag är glad och förhandlade med dem Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Carson Sverige
    Mycket bra bemötande vid försäljning och köp av bil. Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Carson Sverige
    Ang. fordon LMT 800:
    Försäljare ringde upp en söndag om att bilen som var lagd handpenning på av annan spekulant inte blev såld.
    Mycket smidig och snabb affär. En försäljare ställde upp att komma och möta mig vid tågstation nära Carson i Vallentuna, på kvällen söndag 20 augusti.
    Dock besviken på att båda vreden till svankstödet på framstolarna var borta, varav 1 låg sönder på golvet under stolen. Det borde försäljaren rimligen ha vetat om.
    /Stefan Andtbacka tel. 0704-261420 Läs mer
  • Jamila A
    Jamila A skrev om Carson Sverige
    Jag är nöjd att Jag har köpt bilen hos er några fel finns i bilen men jag fick hjälp hos er Läs mer
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande. Mycket hjälpsamma och informativa. Läs mer
  • Annika F
    Annika F skrev om Carson Sverige
    jag är väldigt nöjd bra service
    man kände sig riktigt omhändertagen
    någon man litar på. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Carson Sverige
    De var trevliga vid bemötandet. Hjälpsamma med att hitta rätt bil. Kanske inte visste så mycket om tv skärmarna som fanns i bilen men jag får lösa det på annat sätt. Annars var de underbara. Läs mer
  • Robin V
    Robin V skrev om Carson Sverige
    Trevlig och hjälpsam personal. Ena nyckeln till bilen jag köpte fungerade inte, vilket jag märkte av när jag kom hem. Ringde till carson som ordnade så att jag kunde få det åtgärdat på närmaste Audi verkstad, hörde även av sig efter någon vecka och kollade att allt fungerade som det skulle efter besöket hos Audi Läs mer
  • Paul M
    Paul M skrev om Carson Sverige
    Vänligt och sakligt bemötande, alla frågetecken rätades ut och löste sig snabbt! Läs mer

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna