Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Vallentuna Carson Sverige

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna — Visa karta

Vi på Carson vill hitta den bästa lösningen för varje unik bilist. Vi har många års erfarenhet i branschen och vi vägleder dig gärna till ett tryggt bilköp. Vårt utbud är spännande och många av de bilar vi har i lager kommer direkt från märkesåterförsäljare, så kvalitén är hög.

Förutom bra bilar erbjuder vi även ett antal tjänster som förenklar ditt bilköp. Vi hjälper dig gärna hitta en bra finansieringslösning och erbjuder bl.a försäkringspaket, garantier, bilvård, verkstad, tillbehör...listan kan göras lång!

Dessutom får du rätt pris direkt och vi har öppet på söndagar. Kan det bli enklare?
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 297 kunder tycker om Carson Sverige

• Jamila A
    Jamila A skrev om Carson Sverige
    Jag är nöjd att Jag har köpt bilen hos er några fel finns i bilen men jag fick hjälp hos er
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande. Mycket hjälpsamma och informativa.
  • Annika F
    Annika F skrev om Carson Sverige
    jag är väldigt nöjd bra service
    man kände sig riktigt omhändertagen
    någon man litar på.
  • Anna L
    Anna L skrev om Carson Sverige
    De var trevliga vid bemötandet. Hjälpsamma med att hitta rätt bil. Kanske inte visste så mycket om tv skärmarna som fanns i bilen men jag får lösa det på annat sätt. Annars var de underbara.
  • Robin V
    Robin V skrev om Carson Sverige
    Trevlig och hjälpsam personal. Ena nyckeln till bilen jag köpte fungerade inte, vilket jag märkte av när jag kom hem. Ringde till carson som ordnade så att jag kunde få det åtgärdat på närmaste Audi verkstad, hörde även av sig efter någon vecka och kollade att allt fungerade som det skulle efter besöket hos Audi
  • Paul M
    Paul M skrev om Carson Sverige
    Vänligt och sakligt bemötande, alla frågetecken rätades ut och löste sig snabbt!
  • Nicholas R
    Nicholas R skrev om Carson Sverige
    Jag har redan köpt 2 bilar av Carson en Audi A4 2.0 tdi Q och en BMW 520d, jag är mycket nöjd
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Carson Sverige
    Mtcker bra service. Hittade en perfekt bil till lågt pris.
  • Simon G
    Simon G skrev om Carson Sverige
    Det gick bra att köpa bilen från A på Carson dock upptäcktes en spricka efteråt som inte hade påvisats vid köpet i instrumentpanelen framför föraren. Detta gick inte att åtgärda då bilen köpts i befintligt skick, även fast det inte informerats om tidigare. Styrservon gnäller som en påkörd katt, åker och köper servoolja, läser igenom manual men lyckas dessvärre inte lista ut var jag fyller på detta. Ringer in till A som jag köpte bilen utav. Då de har en likadan bil i lager frågar jag om de kan lyfta på motorhuven för att se var jag fyller på oljan. Tänker logiskt att den som sålt mig bilen kan väl ändå ta 2-3 minuter av sin tid för att se efter detta och säkerställa kunden blir nöjd, ÄVEN om han inte heller vet hur/var det sitter själv. Det för mig hade varit service, men istället hänvisar mig till OKQ8. Jag brukar inte gnälla, men lägger man ett par hundratusen så förväntar man sig lite mer än detta..
    2017-08-07 Carson svarar Simon G
    Hej Simon.

Jag har pratat med säljaren du köpte bilen av och vi tar till oss den kritik du ger oss.

Men vad jag förstår så erbjöd även Andreas dig att komma hit för att säkerhetsställa att allt fungerar som det skall samt att fylla på olja på plats.

Skulle det vara något du behöver hjälp med så kontakta gärna mig.

Med vänliga hälsningar
    Pontuz Fredholm
    Carson Sverige AB
    pontuz@carson.nu
  • Krille N
    Krille N skrev om Carson Sverige
    Bara problem med bilen ja köpte dock. Lagar dom den gratis. Men de har varit 2 fel redan o påväg hem rasade bilen så nu hlr dom på o fixar deb o de e sista chansen dom får
  • Karl Joakim Torsten H
    Karl Joakim Torsten H skrev om Carson Sverige
    Rekommenderas! 5/5

Mvh Joakim
  • Johan D
    Johan D skrev om Carson Sverige
    Vi är mycket nöjda med köpet hos Carson. Bra bemötande, kändes enkla och seriösa att köpa bil av.
  • Rodrigo F
    Rodrigo F skrev om Carson Sverige
    Snabbt och enkelt köpt. Ingen konstigheter.
  • Mats A
    Mats A skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande. Ingen sladd till motorvärmaren eller extra kopphållaren medföljde
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Carson Sverige
    Vänligt bemötande allt fungerade smärtfritt.
    När jag fick problem med bilen så fixades det smärtfritt.
  • Jeanette Maria O
    Jeanette Maria O skrev om Carson Sverige
    Jag var nöjd vid köptillfället men vid första gången jag använde dragkroken fann jag att den felinstallerats o ej kunde användas. Detta gjorde mig vansinnig. bilen marknadsfördes MED dragkrok. Detta påtalade vi o fick en påmonterad. Då en billig variant där eluttaget sattes fel, installerades för högt o inte kunde användas.
  • Lars C
    Lars C skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande, trevlig säljare
    Ok i övrigt
  • Solveig W
    Solveig W skrev om Carson Sverige
    Jag tyckte det fungerade bra att prata med era försäljare vad jag kan förstå så har de varken sagt för lite eller för mycket
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Carson Sverige
    Bra service kundfokuserat försöker leverera en bra upplevelse och det fungerar.
  • Claes-göran A
    Claes-göran A skrev om Carson Sverige
    Professionell och bra bemötande.
  • Kurt N
    Kurt N skrev om Carson Sverige
    Trevligt mottagande från alla. Niklas blev vår kontakt. Mycket trevligt o hjälpsam. Allt funkade bra.
  • Carl Fredrik Hampus R
    Carl Fredrik Hampus R skrev om Carson Sverige
    Enkelt, smidigt och rak kommunikation. Dock hade jag problem med dålig lukt i kupén. Något som tillslut åtgärdades. Men det sänker helthetskänslan.
  • Kjell Gustav L
    Kjell Gustav L skrev om Carson Sverige
    Mycket nöjd med affären och personalen👍
  • Ove Erik Ingemar E
    Ove Erik Ingemar E skrev om Carson Sverige
    Proffsigt , tryggt xxxxxxxcxxccccccccccxxxcxccxcccccx xxxxx
  • Roy-Jonny B
    Roy-Jonny B skrev om Carson Sverige
    Allt fungerade som förväntad.
    Höll bilen dold på Blocket tills jag hade bestämt mig för köp, -uppskattad, samt varudeklaration trots att fordonet var en lätt lb.
  • Hans E
    Hans E skrev om Carson Sverige
    Vakna, snabba, lyhörda och kunniga och ingav
    förtroende ,proffsigt.
  • Ella Birgitta There S
    Ella Birgitta There S skrev om Carson Sverige
    Bästa tänkbara service och bemötande. Toppen!
  • Inger H
    Inger H skrev om Carson Sverige
    Bra och artigt bemötande. Inget att klaga på. Trevlig personal.
  • Gert A
    Gert A skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande Andreas som jag köpt mina bilar av är ett föredöme för säljare!
  • Mats E
    Mats E skrev om Carson Sverige
    Mycket bra bemötande hela vägen från första provkörning till slutfört köp.
    Säljare F var väldigt "Service minded" och tog bl a ansvar även efter köp då man vid service hade fyllt på för mycket olja.
    Mina fördomar om bilhandlare kom på skam.
    Mycket nöjd
    //Mats
  • Sofie Margareta S
    Sofie Margareta S skrev om Carson Sverige
    Bra service och trevligt bemötande 👍
  • Isabell S
    Isabell S skrev om Carson Sverige
    Fick bra förtroende för säljaren. Levererade det som förväntades utan problem.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Carson Sverige
    Bra. Snabb hjälp fick provköra direkt affären kunde göras tidigare än vi kom överens om
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Carson Sverige
    För lite personal , då ja flugit 50 mil och ändå tog det närmare 2,5 tim innan ja fick hjälp
  • Pär I
    Pär I skrev om Carson Sverige
    Bra , jag är mycket nöjd
    Vänliga hälsn
  • Tonis G
    Tonis G skrev om Carson Sverige
    Dålig erfarenhet med carson...kan inte rekommendera de.
    2017-04-06 Carson svarar Tonis G
    Hej Tonis,
    Jag kan inte se att du köpt en bil här.
    Jag skulle uppskatta om du kontaktar mig och berättar vad vi hade kunnat ha gjort bättre.
    Med vänliga hälsningar,
    Pontuz Fredholm
    Pontuz@carson.nu
    2017-04-06 Tonis G svarar Carson
    Just pga den dåliga erfarenheten blev det ingen köpet hos er. Näää...enklare att välja en annan försäljare en att göra ert firman bättre och så just så jag har gjort.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Carson Sverige
    Väldigt bra service, transparens genom hela processen. Jag fick tillbaka min fordonsskatt efter påpekande. Bra!
  • Ivan  D
    Ivan D skrev om Carson Sverige
    Ingen skit snack. Deras namn kommer att stå på min nästa bil också.
    Bra jobbat Andreas. 👍
  • Yvonne D
    Yvonne D skrev om Carson Sverige
    Mycket bra hjälp och service!!!
  • Kristin H
    Kristin H skrev om Carson Sverige
    Allt var bra. Det enda klagomål jag har är att spegeln i badrummet satt för högt.
  • Vesa Matti Tapani M
    Vesa Matti Tapani M skrev om Carson Sverige
    Bra och tydligt i affären. Inget krångel.
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande, kunnig bilförsäljare, tog sig tid att svara på de frågor vi ställde, inte påflugen försäljare att man måste köpa bil.
  • Åke Ö
    Åke Ö skrev om Carson Sverige
    Rakt ärligt bemötande med hög servicenivå
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Carson Sverige
    Nöjd med bilen och mycket nöjd med servicen full pott ;)
  • Gert Arnold A
    Gert Arnold A skrev om Carson Sverige
    Jag kommer återvända till Carsons vid nästa bilbälte.
    Har rekommenderat dem vidare bland vänner.
  • Leif Christer L
    Leif Christer L skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande från kunnig personal.
    Väldigt nöjd.
  • Johan R
    Johan R skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande och kunnande. Återkommer som kund.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Carson Sverige
    Det var en spännande upplevelse men några problem som dök upp men som fixades på ett bra sätt
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Carson Sverige
    Gott mottagande, smidig affär.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Carson Sverige
    Kunnig trevlig personal. Jag kände mig trygg och väl informerad under hela köpet.
    Bilen var i utomordentligt skick å går fortfarande som en klocka! Nybesiktigad utan anmärkning!
    Jag är mycket nöjd!

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna