Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Vallentuna Carson Sverige

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna — Visa karta

Vi på Carson vill hitta den bästa lösningen för varje unik bilist. Vi har många års erfarenhet i branschen och vi vägleder dig gärna till ett tryggt bilköp. Vårt utbud är spännande och många av de bilar vi har i lager kommer direkt från märkesåterförsäljare, så kvalitén är hög.

Förutom bra bilar erbjuder vi även ett antal tjänster som förenklar ditt bilköp. Vi hjälper dig gärna hitta en bra finansieringslösning och erbjuder bl.a försäkringspaket, garantier, bilvård, verkstad, tillbehör...listan kan göras lång!

Dessutom får du rätt pris direkt och vi har öppet på söndagar. Kan det bli enklare?
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 424 kunder tycker om Carson Sverige

• Viking N skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en BMW från carson i somras. Inget fel på företaget i helhet men inget jag rekommenderar då de sålde mig ett set trasiga vinterdäck och dessvärre antyder på att jag ljuger när jag påpekar detta. Servicekänslan försvinner när de fått in pengarna på kontot helt enkelt. Lite "Skyll dig själv" känsla. Tips: Kolla däcken noga eller helst testköra med dem på. Läs mer
    2018-10-29 Carson svarar Viking N
    Hej Viking,

För att uppdatera ärendet!

Så kontaktar jag dig i morse. Du kom hit visade upp bilen, därefter åkte vi gemensamt till Däckia i Vallentuna och bokade tid för byte av ett däck.

Vi anser att felet faller under konsumentköplag och vi står för kostnaderna kring detta.

Med vänlig hälsning
    Pontuz Fredholm
    Carson Sverige AB
    2018-11-01 Viking N svarar Carson
    Nu är felet åtgärdat av Däckia Vallentuna och är mycket nöjd. Carson har enligt min mening gjort detta på ett proffesionellt sätt.

Stor Eloge

Mvh Viking
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Johan Peter L skrev om Carson Sverige
    Bilköp samt montering av motorvärmare.

Trevligt bemötande.
    Bra snabb service vid monteringen av motorvärmare. Läs mer
  • Margareta R skrev om Carson Sverige
    Köpte en Golf kombi från 2010. Alldeles lagom för två som inte kör så mycket.
    Trevligt bemötande och god service. Läs mer
  • Carl Theodor T skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande, service och helhetsupplevelse! Läs mer
  • Per-jonas L skrev om Carson Sverige
    Snabb och smidig affär Tack Fredrik på Carson. Läs mer
  • Håkan Rickard W skrev om Carson Sverige
    bra bemötande men fick vänta en hel del Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en bil mycket bra bemötande av säljaren samt god kunskap av hen jag fick en bra upplevelse av företaget 👍😀 Läs mer
  • Elin L skrev om Carson Sverige
    Supernöjd med Carson i Vallentuna. Blivit bra bemött och när det stött på problem har de hjälpt till! Extra + till den trevliga säljaren Fredrik!! Rekomenderas starkt! Läs mer
  • Mikael E skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil i 200k klassen, gått bemötande och service anda. Jag är nöjd och kommer troligast göra mer affärer med dom i framtiden. Läs mer
  • Leif Erik N
    Leif Erik N skrev om Carson Sverige
    Jag var inne och tittade på en MB E500 där bemötandet och servicen från säljarna var högsta klass.
    Allt gick väldigt smidigt och enkelt vid köp, även efter köp var servicen utöver det vanliga. Fick hjälp med av dessa hjälpsamma säljare en utbildning att handha och söta om denna limousine och elektroniska underverk till bil.
    Top notch! Läs mer
  • Mirja N skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil, blev bra bemött av säljaren. Läs mer
  • Christina W
    Christina W skrev om Carson Sverige
    En mycket smidig bilaffär med trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • Lars D skrev om Carson Sverige
    Svart mustang. Jag tyckte bemötandet var bra. Personalen hjälpsamma. Skulle definitivt rekommendera Carson som försäljningsställe Läs mer
  • Michaela A skrev om Carson Sverige
    Köpte bil som var i fint skick. Tyvärr var säljaren inte alls intresserad av att ge service eller information om bilen. Läs mer
  • Lars Christian Fred F
    Lars Christian Fred F skrev om Carson Sverige
    Mycket trevligt bemötande från första kontakt till avslutad affär!
    Att handla hos Carson rekommenderas till alla, jag är supernöjd med både bilen, after-sale support och affären i sin helhet.
    Rekommenderas varmt!
    /Christian Läs mer
  • Lars Erik H skrev om Carson Sverige
    4:e bilköpet av Carson. Handlar alltid av Andreas och det är alltid till full belåtenhet. Läs mer
  • Shirin M
    Shirin M skrev om Carson Sverige
    Sålde en bil som vi hade lån på den 20 september och frågade säljaren om lånet skulle lösas i samband med försäljningen vilket det skulle enligt honom. Den 27 september ser jag att dnb har dragit 3700kr från mitt konto med anledning av att lånet på bilen fortfarande står kvar på mig. Meddelar detta till säljaren på Carson och får snabbt återkoppling och 3400kr åter på mitt konto dock inte hela summan. Hade säljaren löst lånet den 20 september hade inte pengar dragits från mitt konto. Här förlorade jag ca 300kr. Det är inte mycket pengar men det är en principfråga. Jag har mejlat samma säljare vid två tillfällen men inte ens fått återkoppling på min fråga. Min familj har hittills köpt tre bilar från samma firma så de borde vilja ha kvar oss som kunder men men.. tråkigt att detta hände! Läs mer
    2018-10-05 Carson svarar Shirin M
    Hej Shirin,
    De saknade 297 kr är överförda till ditt konto och borde ha kommit in igår.
    Har du inte fått in dem så kontakta Pontuz Fredholm på 0769411200.
    Trevlig helg!
    Med vänliga hälsningar,
    Niklas Larsson
  • Bengt Staffan L skrev om Carson Sverige
    Köpte ny och bytte in BMW. Snabb och enkel affär. Niklas som jag gjorde affär var bra och trevlig. Vi kom snabbt överens om allt. Läs mer
  • Eva S skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en liten bil som jag är väldigt nöjd med! Bemötandet var alldeles utmärkt! Jag skulle kunna tänka mig att vända mig till Carsson vid eventuellt byte av bil!! Läs mer
  • Anders Sven-olov M
    Anders Sven-olov M skrev om Carson Sverige
    En bil.

Bra.

Hade inga förväntningar

Bra betalt för inbyte, snabb och smärtfritt bilbyte Läs mer
  • Ann Mari W skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en Peugeot.
    Trevlig personal. Hade ganska höga förväntningar att de skulle vara kompetenta och trevliga säljare.
    Har varit på Carson tidigare när en annan person köpte bil. Läs mer
  • Hamilton V skrev om Carson Sverige
    Väldigt kunniga och hjälpsamma säljare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Peter T skrev om Carson Sverige
    Väldigt rena och fina bilar, bra service. Man kände sig trygg genom hela bilköpet. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Ovais M skrev om Carson Sverige
    En jätte bra upplevelse med carson bil. Vi är jätte glad att köppa bil från er utmärkt Läs mer
  • Ann-sofie S skrev om Carson Sverige
    Första intrycket va inte bra...vi gick in på Carson i Vallentuna för att titta på och provköra bil som vi sett på nätet.
    Ingen personal kom fram utan vi fick gå och leta efter dom.
    Men när vi väl fick tag på en säljare blev det en helt annan upplevelse, jättetrevlig och vi köpte bilen! Läs mer
  • Miguel F
    Miguel F skrev om Carson Sverige
    Fick problem med bilen ca 1 vecka efter köpet tog kontak med säljaren som var mycket hjälpsam och fick felet avhjälpad, alla kan sälja bilar men det är efterservice som är viktig också och vi är jätte nöjda, vi köper säkert nästa bil hos er! Läs mer
  • Shamil R
    Bra säljare. Kändes kvalitetsfyllt. Läs mer
  • Hannu V
    Hannu V skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil Mercedes
    Proffsigt bemötande och snabba lösningar även finansiellt! Läs mer
  • Shirin Akram M
    Shirin Akram M skrev om Carson Sverige
    Köpt en Audi A7.
    blev bra bemött men skulle bli kontaktad pga fel kom uppkommit men har fortfarande inte fått ett samtal. Tycker att man ändå borde få lite bättre service när man köper en bil för priset jag gav. Läs mer
  • Klas Richard K skrev om Carson Sverige
    Bil
    Bra
    Inga speciella, bra
    Bra bemötande tydligt rakt Läs mer
  • Martina J skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil och blev bemött väldigt bra när jag var på plats och i telefon. Trevliga, vänliga försökte skämta lite och ville hjälpa väl. Läs mer
  • Sofia V
    Sofia V skrev om Carson Sverige
    Köpte en ny familjebil, kunnig och trevlig personal. Toppen. Läs mer
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Carson Sverige
    Mycket bra service och bemötande! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Carina L skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en bil och blev mycket trevligt bemött Läs mer
  • Rafi T
    Rafi T skrev om Carson Sverige
    Köp en bil duktiga personal jag är jättenöjd 👍 Läs mer
  • Jan-erik Axel T skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en bil märke Mercedes och är nöjd
    Jag blev mycket väl bemöt av säljaren Läs mer
  • Ann-charlotte B skrev om Carson Sverige
    Utmärkt service och mycket trevlig och hjälpsam personal. Stort urval av bilar. Rekommenderas! Läs mer
  • Maria Kristina E skrev om Carson Sverige
    Bil.
    Gott bemötande personal. Bra information. Läs mer
  • Global Esports Education Ab skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande och trevlig personal! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Carson Sverige
    Kunniga
    Inte ” bilförsäljar stil ”
    Respektfullt Läs mer
  • Cannon O
    Cannon O skrev om Carson Sverige
    i bought a car and they gave excellent service and when i buy another car i will definately go back there! Läs mer
  • Lars Olov Joakim H skrev om Carson Sverige
    Köpt en Audi A4 Allroad -17
    Det var den absolut bästa bilfirma jag varit i kontakt med, kunnig och hjälpsam personal.
    Ett sant nöje att handla bil hos Er!
    Lär återkomma vid nästa bilköp!

/Torparn Läs mer
  • Bror Johan Fredrik B skrev om Carson Sverige
    Köpte begagnad bil. Supernöjd med bemötande och engagemang. Läs mer
  • Marija L skrev om Carson Sverige
    Vi köpte en BMW. Mycket trevlig personal som kändes kompetent och förtroendeingivande.
    Vi ville hitta en bra begagnad bil, vilket vi gjorde.
    Mycket trevlig köpupplevelse, kommer att rekommendera Carson till andra. Läs mer
  • Long Z skrev om Carson Sverige
    Excellent experience for me! The procedure was really smooth. Basically I got my car within 2 hours. Thanks for the help :) Läs mer
  • 2018-08-09

Omdömet har granskats och är verifierat

Pernilla A skrev om Carson Sverige
    Har träffat många oseriösa människor i mitt liv men detta tar priset!
    Ringer Carson idag kl: 12:07 och frågar om dom tar inbyte, lämnar alla uppgifter på min bil och får besked att säljaren som heter Andreas ska återkomma om ett mellanpris lite senare.
    Väntar nån timme och ringer tillbaka 14:33 då jag såg att bilen var borta på bytbil.
    Pratar återigen med Andreas som berättar att bilen blivit såld av en kollega ca en och en halv timme EFTER att jag ringde första gången.
    Jag ifrågasätter hur bilen kunde bli såld då jag sagt att jag ville köpa den och får till svar att han suttit i leverans samt varit på lunch så han har inte hunnit med.
    Snacka om oseriös bilförsäljare!!!!!!!! Läs mer
    2018-08-10 Carson svarar Pernilla A
    Hej Pernilla,

Det som hänt är såklart jättetråkigt och vi ber om ursäkt för detta.

Vi strävar alltid efter att återkomma så snart som möjligt. Just denna bil som du var intresserad av hade vi ett tjugotal intressenter på.

Vi är fem säljare på Carson och säljer uppemot 140 bilar per månad. Skulle vi reservera bilarna varje gång en kund visar intresse, så skulle i stort sett alla bilar vara reserverade hela tiden.

Med vänliga hälsningar

Pontuz Fredholm
    pontuz@carson.nu
  • Inger H
    Inger H skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil som passade oss perfekt.
    Fick ett mycket trevligt bemötande och proffsig hjälp vid köpet.
    Gick som en dans, vi åkte hem.med en tjusig bil. Läs mer
  • Niclas Emanuel E skrev om Carson Sverige
    Vi köpte en cr-v med en bil som inbyte. Trevligt försäljare och en snabb och problemfri affär. Läs mer
  • Cengiz Y skrev om Carson Sverige
    Köpte bil. Trevligt och kunnig personal. Läs mer