Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Vallentuna Carson Sverige

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna — Visa karta

Vi på Carson vill hitta den bästa lösningen för varje unik bilist. Vi har många års erfarenhet i branschen och vi vägleder dig gärna till ett tryggt bilköp. Vårt utbud är spännande och många av de bilar vi har i lager kommer direkt från märkesåterförsäljare, så kvalitén är hög.

Förutom bra bilar erbjuder vi även ett antal tjänster som förenklar ditt bilköp. Vi hjälper dig gärna hitta en bra finansieringslösning och erbjuder bl.a försäkringspaket, garantier, bilvård, verkstad, tillbehör...listan kan göras lång!

Dessutom får du rätt pris direkt och vi har öppet på söndagar. Kan det bli enklare?
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 358 kunder tycker om Carson Sverige

• Stig P
    Stig P skrev om Carson Sverige
    Köpt en billig Beg bil. Nöjd med både bil och bemötande enkelt att göra affären. Kan rekommendera andra att göra affärer där. Läs mer
  • Fredrik Wilhelm L
    Fredrik Wilhelm L skrev om Carson Sverige
    Vi böt in en äldre Opel utan strul och fick helt okej betalt för den. Med oss hem tog vi en Passat Alltrack. Vid köpet noterade vi en del brister på bilen som Carson sedan med all välvilja har hjälpt till att åtgärda. Inget strul, inga dolda avgifter.
    Vi är mer än nöjda med vårat bilköp hos Carson och är redan övertygade om att nästa bil kommer införskaffas hos dem. Läs mer
  • Bengt Christer H
    Bengt Christer H skrev om Carson Sverige
    Köpte en Kia-bil. Blev trevligt bemött av bilsäljaren. Nöjd med bilen. Mvh Christer Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Carson Sverige
    En bil
    Mycket bra bemöt av säljaren Läs mer
  • Birgitta Astrid G
    Birgitta Astrid G skrev om Carson Sverige
    Köpte en begagnad bil som jag hade bestämt mig för innan besöket.
    Blev väl mottagen. Läs mer
  • Stig Erik Roland R
    Stig Erik Roland R skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en bil av dom och blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Finns ej en bättre bilfirma. Läs mer
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Carson Sverige
    Jag köpte min första Mercedes hos Carson, bilen var verkligen som en dröm. Hade nog förväntat mig lite "rundvisning" om bilens finesser men det kommer jag på lite då och då och det är ju oxå lite spännande varje dag. 😉 Läs mer
  • Danielle G
    Danielle G skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil. Hade förväntningar att dem inte skulle vara särskilt hjälpsamma eftersom det har varit tidigare upplevelser vid köp av bil men blev väl omhändertagna. Läs mer
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Carson Sverige
    Köpte fin bil till bra pris. Tillmötesgående säljare Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande utan att vara påträngande. Lyhörd för vårt behov vilket uppskattas. Seriös firma som verkar måna om nöjda kunder. Läs mer
  • Tommy Johannes L
    Tommy Johannes L skrev om Carson Sverige
    Mycket bra och snabb service! Proffig personal, mkt nöjd Läs mer
    Carson gillar detta
  • Leif Klas Göran N
    Leif Klas Göran N skrev om Carson Sverige
    Har lnte fått indormation om bilens digitala fungsuner hur de funkar Läs mer
    2018-02-12 Carson svarar Leif Klas Göran N
    Hej Leif Klas Göran.

Din säljare kontaktar dig under dagen, självklart vill vi hjälpa dig att komma igång med nya bilen.

Med vänliga hälsningar
    Pontuz Fredholm
    pontuz@carson.nu
  • Jan Gunnar B
    Jan Gunnar B skrev om Carson Sverige
    Trevlig säljare, provade en bil jag var intresserad av, hittade några småfel som åtgärdades, fick min bil värderad o h blev nöjd så jag köpte bilen.
    Så ännu har jag inget att anmärka på
    Janne Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande, snabbt och proffsigt! Läs mer
  • Dora Alexia A
    Dora Alexia A skrev om Carson Sverige
    Bilbesiktning i Svalöv. Bra kundbemötande. Trevlig personal som tydligt förklarade vad som var fel och varför ngt moment inte godkändes. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Carson Sverige
    Super nöjd med säljaren och hela affären.
    Vi köpte en MB B200 2012 Läs mer
  • Ivar Henrik Mikael H
    Ivar Henrik Mikael H skrev om Carson Sverige
    Mycket trevligt bemötande och jag åkte därifrån med en känsla av att båda parter hade gjort en bra affär. Jag kommer att titta på utbudet hos Carson nästa gång jag ska byta bil. Läs mer
  • Mahineh M
    Mahineh M skrev om Carson Sverige
    Köpte min bil hos Carson i oktober. Trevlig bemötande och mycket hjälpsam personal.
    Jag kände mig mycket trygg med mitt bilköp. Stor tack Carson och framförallt Christian J. Läs mer
  • Claes Harry H
    Claes Harry H skrev om Carson Sverige
    Att köpa en "ny" begagnad bil är inte det lättaste. Efter mycket sökande på Blocket och en uppsjö med alternativ på bilar så blev ett objekt hos Carson på min topplista.
    Carson tog hand om mig på allra bästa sätt. Jag träffade 3 olika säljare under min process att välja rätt bil och rätt leverantör.
    Alla 3 var lyssnande och kunniga och kunde svara på alla mina frågor. De hade också mycket god ordning på allt som rörde sina bilar; dokument, nycklar, vinterhjul och annan utrustning.
    Att fullfölja affären gick enkelt och smidigt. Säljaren lotsade mig kunnigt genom köpeavtal, begagnatgaranti och hu jag skulle slutföra betalningen via min bank.
    När vi var klara stod bilen gnistrande ren utanför entrén och jag körde nöjd hem och visade min "nya" bil för min fru.
    Jag rekommenderar å det varmaste Carson! Läs mer
  • Anders Klas Å
    Anders Klas Å skrev om Carson Sverige
    Enkelt och smidigt.
    Bra bemötande och hjälp från säljare. Uppmuntrade provkörning direkt och fick förslag på inbyte. Gick snabbt från intresse till köp. Läs mer
  • Shwan A
    Shwan A skrev om Carson Sverige
    Niklas som tog hand om försäljningen var mycket trevlig, lösningsorienterad och proffesionell. Läs mer
  • Anthony S
    Anthony S skrev om Carson Sverige
    Bra service, trygg kontakt med säljare som inte kändes säljig utan seriös och mån om en bra affär på alla parter. Läs mer
  • Per-ola Andreas K
    Per-ola Andreas K skrev om Carson Sverige
    Snabb betjäning, öppen för både önskemål som utökad service i köpet av bil. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Anders Olov B
    Anders Olov B skrev om Carson Sverige
    Måste altigt fråga ?, när vi frågade om service på bilen absolut. Sedan när service skulle utföras, d å var det bara oljebyte ?, kontakta de er sedan ok. Nu ok 👍 Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Carson Sverige
    Smidig och snabb affär, trevlig säljare. Läs mer
  • Svante E
    Svante E skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en bil från Carson. Bemötandet var jättebra från första början. Första kontakten skedde på telefon och nästa kontakt var när jag hämtade bilen. Har bara gott att säga och rekomenderar gärna andra att handla därifrån. Läs mer
  • Ralf K
    Ralf K skrev om Carson Sverige
    Super fint och jätte trevliga personal 👍👍👍 Läs mer
  • Rikard W
    Rikard W skrev om Carson Sverige
    Andreas Derneby (säljare), den absolut trevligaste säljaren jag mött. Jag köpte en Audi rs3 2012, är mer än nöjd!! Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Carson Sverige
    Köpt en ford galaxie som fungerar hyfsat
    Fullt nöjd Läs mer
  • Carl Johan A
    Carl Johan A skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande i bilhallen intresserad säljare som ville göra affär, allt funkade smärtfritt.
    Litet minus på att bilen larmade för låg bromsvätskenivå trots att den var nyservad vid leverans. Calle Anderfors Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Carson Sverige
    Trevligt och seriöst bemötande! De har också varit hjälpsamma och tagit hand om ett mindre fel som upptäcktes på bilen, utan gnäll eller försök att komma undan. Köpt två bilar från Carson och är mycket nöjd med service och bemötande! Läs mer
  • Sven Peter Hjalmar J
    Sven Peter Hjalmar J skrev om Carson Sverige
    Mycket bra bemötande av Christian Jansson
    I Vallentuna
    Mvh Peter jackson Läs mer
  • Karl Erik F
    Karl Erik F skrev om Carson Sverige
    Fint bemötande från första kontakt trevligt uppträdande av Christian fick ordnat med byte till vinter däck
    Mycket nöjd med bilen Läs mer
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Carson Sverige
    Katastrof en trafikfarlig bil som kostade mig11000att reparera för att överhuvudtaget bli kördugliga bromsar bak helt ur funktion ingen på firman tar på sig ansvaret för detta de får gärna höra av sig med en förklaring 0707370036 går till Arn med detta Läs mer
    2017-10-23 Carson svarar Bengt O
    Hej Bengt,

Då du åtgärdade din bil innan du kontaktat oss först så står vi inte för reparation.
    När man reklamerar en produkt så skall konsumenten kontakta säljföretaget då säljföretaget dels har rätt att själv undersöka bilen samt åtgärda eller utse en verkstad som skall göra arbetet.
    Som jag sa i telefon så rekommenderar jag dig att du tar kontakt med ARN, vi följer alltid ARN:s rekommendationer.

Med vänliga hälsningar,
    Pontuz Fredholm
    pontuz@carson.nu
  • Lars Eric M
    Lars Eric M skrev om Carson Sverige
    Köpte en BMW X5 2015 av Carson och förde diskussionen med Niklas Larsson.. Tycker att förhandlingen skedde i en trevlig ton och har hitills bara positivt att säga om bilen som så. Har inte behövt återkomma till dem efter att bilen hämtades. Läs mer
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Carson Sverige
    Köpte en Audi A1 från Carson. Blev nöjd över bemötandet i butiken vid köp, men även efteråt. En vecka senare gick ställningsmotorn till turbon sönder, vilket Carson bekostar utan problem! Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Ante E
    Ante E skrev om Carson Sverige
    Mycket bra upplevelse. Åtgärdade fel som jag noterat på bilen utan diskution. Men egentligen borde dessa fel vara åtgärdade innan bilen säljs så inte kunden måste agera friskare. Läs mer
  • Lukasz S
    Lukasz S skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande, snabbt leverans och allmänt possitivt känsla.
    Dock har jag anmärkning, bilen skulle vara fulltankat men tyvärr var den inte. Därför ger jag 4 stjärnor och inte 5.
    Annars rekommenderar jag carson och definitivt kommer tillbaka vid nästa bilaffär. Läs mer
  • Björn Karl Gustaf E
    Björn Karl Gustaf E skrev om Carson Sverige
    Bra hjälp och bra service. Köpte en VW Touareg, de var hjälpsamma och kunniga. De gav också ok betalt för inbytet. Läs mer
  • Sten Magnus L
    Sten Magnus L skrev om Carson Sverige
    Bytte in en Audi mot en annan Audi och det var några småsaker som behövde åtgärdas på den nya då säger säljare det fixar vi. Inbytet var nyservad då säger säljaren då står vi för en service på den nya. Kan man begära mer. Känns hur tryggt och bra som helst att köpa bil hos Carson Läs mer
  • Erik Olof N
    Erik Olof N skrev om Carson Sverige
    Köpte en Audi av Andreas. Fungerade fantastiskt smidigt. Köper gärna nästa bil hos Carson också! Läs mer
  • Lars Adam R
    Lars Adam R skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande både på mail och på plats Läs mer
  • Kari R
    Kari R skrev om Carson Sverige
    Bilen blev iordning gjord fort...polering som vi ville ha gjort. Läs mer
  • Pernilla M
    Pernilla M skrev om Carson Sverige
    Köpte en mini och säljaren var grym men vid första besöket när vi skulle kolla in bilar så var det svårt att få kontakt och hjälp och vi fick själva leta på eran sida och fick syn på en mini clubman och sen fick vi bästa säljaren som kändes så kunnig och trevlig och inte för på Läs mer
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Carson Sverige
    Vi köpte en honda accord. Jätte trevlig personal som lät oss provköra bilen utan några problem.
    Köpet gick väldig smidigt precis så vi som kunder hade planerat
    Fanns dock nästan ingen kylarvätska bilen med det fixade personalen åt oss. Sen rullade vi iväg.
    Vi blev nöjda. Läs mer
  • Christoffer F
    Christoffer F skrev om Carson Sverige
    Bra service! En trygg och bra bilaffär. Läs mer
  • Jan-franco B
    Jan-franco B skrev om Carson Sverige
    Trevliga säljare, inga problem med köpet.
    Väldigt nöjd och kommer återkomma dit. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande och service hjälpsamma Läs mer
  • Lars Göran K
    Lars Göran K skrev om Carson Sverige
    Var nöjd med mitt köp av en volvo xc 70. Fick ett bra bemötande av personal som hjälpte mig att ta min bil i inbyte. Lån löste jag själv. Var nöjd med bilköp och personalen. Läs mer
  • Karl Olof B
    Karl Olof B skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande och enkelt köp av bil. Carson rekommenderas. Läs mer

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna