Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna — Visa karta

Vi på Carson vill hitta den bästa lösningen för varje unik bilist. Vi har många års erfarenhet i branschen och vi vägleder dig gärna till ett tryggt bilköp. Vårt utbud är spännande och många av de bilar vi har i lager kommer direkt från märkesåterförsäljare, så kvalitén är hög.

Förutom bra bilar erbjuder vi även ett antal tjänster som förenklar ditt bilköp. Vi hjälper dig gärna hitta en bra finansieringslösning och erbjuder bl.a försäkringspaket, garantier, bilvård, verkstad, tillbehör...listan kan göras lång!

Dessutom får du rätt pris direkt och vi har öppet på söndagar. Kan det bli enklare?
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 541 kunder tycker om Carson Sverige

• 2019-12-11

Marcus K skrev om Carson Sverige
    Snabb återkoppling och trevlig säljare. Läs mer
  • 2019-12-09

Christian P skrev om Carson Sverige
    Köpte ett fordon av en härlig säljare. Fick bra pris och fina garantier. Läs mer
  • 2019-12-08

Yvonne A skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil. Jag är nöjd med både annonsering och kundbemötande. Läs mer

Hassan Y skrev om Carson Sverige
    Mycket seriös firma. Fick hjälp direkt när jag kom in till hallen. Bilen motsvarade inte mina förväntningar riktigt då det inte framkom av bilderna på nätet att den hade så många dörruppslag, men säljaren var väldigt resonabel och vi kom överens om nytt pris.
    Summa summarum väldigt nöjd med affären och bilen går klockrent! Läs mer

Camilla C skrev om Carson Sverige
    Vi är besviken på hur vi behandlades när det uppstod problem vid köpet av vår Golf alltrack 2016. Vi fick punktering bara några kilometer från firman. Men ingen hjälp. Endast hänvisning till försäkringsbolag. Veckan efter köp fick vi lämna in bilen för felsökning då ett missljud uppstod. Visade sej vara kamremmen som behövde bytas då denna var torr och skadad. Inte heller detta fick vi någon hjälp med.

Även om dom ur juridisk mening säkert inte gjort något fel saknar jag klassisk affärsheder.
    Hade någon brytt sej och visat intresse för att göra oss nöjda hade vi säkert nöjt oss och kanske till och med återkommit som kund. Nu ser jag det som helt uteslutet att varken vi eller någon i våran ganska stora och bilintresserade bekantskapskrets någonsin kommer köpa en bil av Carlsson. Läs mer
    2019-12-06 Carson svarar Camilla C
    Hej Camilla,

Det var såklart jättetråkigt att ni fick punktering på hemvägen från oss. Då vi inte är ett assistansbolag så hänvisade vi er till den försäkringen som vi hjälpte till att teckna vid köpet där assistansen ingick kostnadsfritt.

Gällande kamremmen så valde ni att byta kamremmen utan vår vetskap och kontaktade oss efter bytet för att få betalt för det trots att det var tusentals mil kvar till bytet, då ni inte kontaktade oss i förväg så gav ni oss aldrig chansen att hjälpa till. Man skall alltid kontakta säljföretaget om man stöter på problem.

Känner ni att ni inte blivit rätt behandlade så rekommenderar jag er att ta kontakt med ARN Allmänna Reklamationsnämnden då Carson alltid och kommer alltid följa ARN:s beslut.

Pontuz Fredholm
    Platschef

Filip S skrev om Carson Sverige
    Köpte bil och kundservicen var väldigt bra. Blev bemött väldigt bra, fick test köra, gick hur smidigt och bra som helst! Nöjd Läs mer
  • 2019-11-26

Jonas Michel L skrev om Carson Sverige
    Har precis köpt en Audi A6 utav Carson och fick ett grymt trevligt bemötande, riktigt proffsiga människor som jobbar där och de hade svar på alla frågor jag hade och hjälpte till med allt från början till slut.
    Kan VERKLIGEN varmt rekommendera dom! Läs mer
  • Theresia B

2019-10-22

Theresia B skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en bil och fick ett väldigt proffsigt bemötande av personalen. Företaget levde upp till en proffsig och kunnig upplevelse som gick snabbt och smidigt med ett trevligt bemötande. Som en trevlig bonus fanns det även ett erbjudande om en väldigt förmånlig helförsäkring från folksam som personalen informerade mig om och rekommenderade starkt (jag gjorde självklart valet att teckna den försäkringen). Jag kommer garanterat rekommendera Carson till min omgivning och välja dom igen nästa gång jag ska köpa en bil. Läs mer

Jan Henrik Ö skrev om Carson Sverige
    Som vanligt lurad, men försäljaren satte ett pris på den inlämnade bilen som var 35% högre än vad han sagt den skulle läggas ut för. Läs mer
    2019-10-22 Carson svarar Jan Henrik Ö
    Hej Jan Henrik Ö,

Pontuz Fredholm heter jag och är platschef på Carson Sverige AB, jag skulle uppskatta om du skulle kunna mejla mig mer utförligt om vad som hänt så jag kan kolla upp detta. Min mejladress är pontuz@carson.nu.

Linus Rolf Joakim R skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en Audi Q5 och är supernöjd med både köp och Carsons professionella bemötande. Carson överträffade alla förväntningar på mig som kund och levererade med högsta klass. Läs mer

Lars V skrev om Carson Sverige
    Blev bra bemött förklarad vad det var för Bil jag var ute och vad jag kunde tänka mig betala. dom lyssnade tog fram några förslag och motiverade vilken dom trodde skulle passa mig bäst. Det var inte den dyraste och en bit under budgeten och är jätte nöjd! Läs mer
  • 2019-10-19

Enver G skrev om Carson Sverige
    Alla är fantastiska och hjälpsam Läs mer
  • 2019-10-19

Sylve Anders E skrev om Carson Sverige
    Blev proffsigt bemött. Man tog reda på svaren på mina frågor. Prisdiskussionen var helt smärtfri, inget tjafs. Min BMW mc har fungerat problemfritt. Läs mer
  • 2019-10-18

Per Anders M skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en bil. Företagets bemötande var riktigt bra och proffsigt. Dom förväntningarna jag hade uppfylldes. Läs mer

Adam K skrev om Carson Sverige
    Grymma säljare och kunniga inom allt med bilar att göra 5/5! Läs mer

Kenneth G skrev om Carson Sverige
    Grymt bra bemötande å trevlig personal
    Å snabb affär å ja e mycket nöjd me mitt bil köp ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Till Carson Läs mer

Ulf S skrev om Carson Sverige
    Köpte mig en Passat kombi, fick ett kanonbemötande , bra pris och fin försäkring/garanti. Läs mer
  • Tony A

2019-09-27

Tony A skrev om Carson Sverige
    Jag fick ett jättebra bemötande av Carson när vi bytte in vår Mercedes. Tyvärr råkade vi ut för en incident nästan exakt 2 månader efter vi hämtat ut vår nuvarande bil. Då havererar nämligen bilens kamrem så vi tvingas byta motor. Carson skötte det hela exemplariskt och stod för lånebil under hela perioden bilen stod på verkstad. Jag kan varmt rekommendera Carson och hoppas vi får möjlighet att göra fler bilaffärer i framtiden. Läs mer
  • 2019-09-18

Dick Urban R skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en begagnad bil och är nöjd med bil och bemötande! Läs mer
  • Stephan E

2019-09-15

Stephan E skrev om Carson Sverige
    MIn berättelse är en reklamation.
    Jag köpte en bil av Carson under sedvanliga förhållanden, trick, fix och prutning, mycket fin dialog och bra service.
    Det som hände sedan är något ingen kan veta eller ha koll på.
    Växellådans digitala del la ner, satte bilen i nöd så att säga, framåt men inte i hastighet.
    Carson skötte hela ärendet mycket snyggt, före, under och efter verkstadsbesöket så var Carson exemplariska.
    Jag har inga problem med att rekommendera Carson som begagnad billeverantör, mycket snyggt jobbat.
    //Stephan Läs mer
  • 2019-09-14

Anders G skrev om Carson Sverige
    Köpte en Opel till exet NKU977.Såg efter 1dag buckla på bakdörr bara köra tillbaka dom fixa ink lånebil👍 Läs mer

Patrik K skrev om Carson Sverige
    Minns ej att jag köpt något...
    Med vänlig hälsning,
    Patric Karlsson Läs mer

Stig S skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande god service det blev affär Läs mer

Johan L skrev om Carson Sverige
    Professionellt och förtroendeingivande bemötande Läs mer

Emil B skrev om Carson Sverige
    Enda negativa var att de som recondat bilen varit lite väl generösa med glidmedel på inredningen.
    Ratten var väldigt halkig och bagagerumsmattan blev jag tvungen att rengöra innan jag kunde lägga in väskor eller liknande. För att de inte skulle bli alldeles oljiga. Läs mer

Hans Daniel I skrev om Carson Sverige
    Bra service och engagerad säljare Läs mer
  • 2019-09-11

Fredrik T skrev om Carson Sverige
    Köpte BMW 116. Fick ett mycket bra bemötande och hjälp med finansiering.

Rekommenderar Carson för bilaffär! Läs mer
  • Igor H

2019-09-11

Igor H skrev om Carson Sverige
    Hej
    jag är jätte jättenöjd med de och speciel med Kristian som var väldigt hjälpsam försäljare .
    De är prisvärd.
    Mvh Igor Holenda Läs mer

Stefan D skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en billigare begagnad bil och känner att jag fick bra service vid köpet. Läs mer

Kenneth L skrev om Carson Sverige
    Allt lika bra som senast då vi köpte en bil i vintras
    Smidigt, bra bemötande, får åka hem med bilen samma dag osv
    Mkt nöjda är vi Läs mer

Robert O skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande och gick att lösa att hämta den nya bilen (för min del) på ett bra sätt då jag själv inte hade möjligheten.

Bra att ha att göra med! Läs mer

Dan C skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande och snabba på att svara, bra ruljans är tecken på nöjda kunder och bra produkter Läs mer

Ann-sofie Fia B skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil av en trevlig och hjälpsam försäljare. Allt gick smidigt och snabbt😊 Läs mer

Johan Mikael L skrev om Carson Sverige
    Otroligt trevligt bemötande, bra service och snabb affär. Proffsig butik, rent och allt i ordning. Läs mer
  • 2019-08-13

Marcus L skrev om Carson Sverige
    Kändes tryggt att köpa bil hos Carson. Trevliga och professionella. Rekommenderas! Läs mer
  • Robert E

2019-08-10

Robert E skrev om Carson Sverige
    Det gick snabbt. De var trevliga och gav oss ett bra pris. Läs mer
  • 2019-08-09

Jonathan C skrev om Carson Sverige
    Köpte bil xc60

Kontakta företaget själv

Mycket nöjd med allt Läs mer
  • 2019-08-08

Leif R skrev om Carson Sverige
    Köpte bil
    Blev trevligt bemött av personalen.
    Företaget levererade bra service och var hjälpsam men inte "för på".
    Har redan rekommenderat mina kompisar att se vilka bilar som finns i företaget. Läs mer
  • 2019-08-07

Bo Göran D skrev om Carson Sverige
    Köpt ny begagnad bil och bytt in den gamla.
    Blev bra bemött, proffsigt och trevligt.
    Har inget att klaga på.
    En bra affär utan några problem. Läs mer
  • Bengt Anders H

2019-08-05

Bengt Anders H skrev om Carson Sverige
    Mycket trevligt bemötande,och mina förväntningar uppfylldes Läs mer
  • 2019-08-05

Dennis Hendrik E skrev om Carson Sverige
    Bra och trevliga bra service........... Läs mer
  • Andreas H

2019-08-05

Andreas H skrev om Carson Sverige
    Trevliga säljare och anpassade efter mina tider att hämta bilen. Rekommenderar starkt. Läs mer

Ulf S skrev om Carson Sverige
    Dom hade bra koll på bilen jag köpte, funkade snabbt och smidigt. Betalningen strulade lite(Handelsbanken) men det var bankens fel inte Carsons. Läs mer

Nabeel Q skrev om Carson Sverige
    Jag ska rekommendera mina kompisar och släkting att köpa biler hos er Läs mer

Alina M skrev om Carson Sverige
    Vi köpte vår familjebil som var perfekt och sedan köpte jag en till bil till mig som var också perfekt. Proffsig personal på alla sätt. Bilarna är noggrant rekondade och presenterade för kunderna. Läs mer
  • 2019-07-17

Tom H skrev om Carson Sverige
    Andra gången jag köper bil hos Carson och lika nöjd som förra bilaffären. Läs mer
  • 2019-06-29

Eddie Jan Denny A skrev om Carson Sverige
    Jag bytte in min bil mot en utav era. Supernöjd, både med bilen och bemötandet. Toppbetyg får ni utav mig! Läs mer
  • 2019-06-28

Rickard Ingemar B skrev om Carson Sverige
    Väldigt professionella, trevligt bemötande och smidiga.
    Rekomenderas. Läs mer
  • 2019-06-26

Fredrik L skrev om Carson Sverige
    Bmw 325 Cab,Mycket bra bemötande samt kunnig trevlig personal inbytesbil som togs in fick betalt som jag förväntade mig för den. Allt pappersarbete skötes snyggt och smidigt,bilen som jag köpte var hel ren fräsch och förtrolig med dokumentation och skick som förväntat. Helt Klart kommer jag titta på bilar i deras hall igen/Fredrik 👍 Läs mer
  • 2019-06-26

Azbid K skrev om Carson Sverige
    Jag har köpt en BMW och jag är mycket nöjd, det var bästa bilaffär som jag gjorde tycker jag.
    Stort tack Mathias Bra jabbat Läs mer

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna