Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna — Visa karta

Vi på Carson vill hitta den bästa lösningen för varje unik bilist. Vi har många års erfarenhet i branschen och vi vägleder dig gärna till ett tryggt bilköp. Vårt utbud är spännande och många av de bilar vi har i lager kommer direkt från märkesåterförsäljare, så kvalitén är hög.

Förutom bra bilar erbjuder vi även ett antal tjänster som förenklar ditt bilköp. Vi hjälper dig gärna hitta en bra finansieringslösning och erbjuder bl.a försäkringspaket, garantier, bilvård, verkstad, tillbehör...listan kan göras lång!

Dessutom får du rätt pris direkt och vi har öppet på söndagar. Kan det bli enklare?
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 621 kunder tycker om Carson Sverige

• 2020-10-17

Frans Ulf Edvard J skrev om Carson Sverige
    Köpt tre bilar av Carson, otroligt bra bemötande, proffsigt och bra priser. Läs mer
  • 2020-10-16

Albert Marcus V O skrev om Carson Sverige
    God service med det lilla extra 😃 Läs mer
  • 2020-10-16

Robin John B skrev om Carson Sverige
    Jag byte in en Peugeot och Köpte en Volvo XC60 istället. Carson kunde ge mig bäst pris för min bil, kollade runt med andra bilförsäljare. Samt ett riktigt bra erbjudan på bilen jag köpte samt tillval.
    Hade hört av andra att dem kan ge det bästa erbjudande på bilar samt inbytesbil och kan bara hålla med!

10/10 från mig med familj Läs mer
  • 2020-10-14

Claes Karl-johan K skrev om Carson Sverige
    Trevlig personal bra utbud av bilar Läs mer
  • Ida Elin N

2020-10-14

Ida Elin N skrev om Carson Sverige
    Jag åkte till Carson för att köpa en bil som jag hittat på Carson hemsida. Åker där ifrån med en mycket bättre bil för ett bättre pris. Mycket nöjd med affären. Kände mig välkommen in i en trevlig atmosfär. Gick väldigt smidigt. Jag vill tacka Mathias Söderström och Pontus Fredholm för min nya bil. Jag och min dotter känner oss trygga i våran fina bil. Tack Carson! Läs mer
  • 2020-10-14

Anders Å skrev om Carson Sverige
    Trevligt och proffsigt bemötande rekomederas Läs mer
  • Nikita O

2020-10-14

Nikita O skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en Mercedes och jag fick ett mycket bra bemötande Läs mer
  • 2020-10-12

Nils K skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en mb glk. Bemötandet var exemplariskt. Förväntningarna var att få en bra bil , som för mig till ett bra pris, företaget levde upp till förväntningarna. Upplevelsen är mycket bra fin bil mycket trevlig och väldigt bra försäljare.är nog en återkommande kund. Jag har rekommenderat flera kunder till er, en har redan köpt en bil hos er. Läs mer
  • 2020-10-09

Ella J skrev om Carson Sverige
    Mycket bra bemött, trevlig och engagerad personal. Fick även snabbt gehör vid kontakt efter bilköpet. Läs mer
  • 2020-10-09

Tommy B skrev om Carson Sverige
    Trevligt och proffsigt bemötande vid köp av en Audi Q5 TFSI 3L. Läs mer
  • 2020-10-07

Yvonne B skrev om Carson Sverige
    Hittade en multivan i bra skick och lämpligt pris och fick även lämpligt för min inbytesbil.
    Ringde innan och bestämde möte med en säljare som även var med hela vägen tills affären var klar vilket kändes bra.
    Har jobbat, varit involverad i bilbranschen nästan hela mitt liv så jag har höga krav på ett bilföretag.
    Kände när jag mötte säljaren att här kan jag köpa en bil.
    Kändes tryggt o bra
    Kan varmt rekommendera Carson bil .
    Speciellt stort tack till Fredrik och Pontus. Läs mer
  • 2020-09-25

Roger G skrev om Carson Sverige
    Jag fick ett riktigt bra bemötande vid mitt bilköp, riktigt trevliga och tillmötesgående 🙂 Läs mer
  • 2020-09-23

Eva Kristina O skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en Volvo. Blev ok bemött.
    Sålde en egen Volvo i inbyte. Fick utbytt vindruta med stenskott och spricka. Det var även dags för service så den utfördes också. Blev däremot besviken att bilen bara hade en nyckel. Men det löste sig när säljaren tog kontakt med förra ägaren.
    (Jag tillhör den envisa sorten som inte vill ha vetskapen om att det finns en nyckel på driven) Totalt sett gick det utan anmärkning. Läs mer
  • 2020-09-20

JONATHAN E skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande och smidig affär.
    Kan rekommendera Mathias! Läs mer

Pia B skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil. Blev mycket bra bemötta. En snabb och bra affär. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Håkan I

2020-09-09

Håkan I skrev om Carson Sverige
    Jättebra bemötande av Pontuz.
    Det blev en fin volvo xc60.
    Kommer att rekommendera er.
    Mvh. Håkan &Sofie Läs mer

Anders H skrev om Carson Sverige
    Köpt en vw. Bra bemötande. Fick dock endast med vinterhjul på bilen. Ska ta upp det med säljaren och hoppas han löser det. Annars helt ok. Läs mer

David F skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil.
    Enkelt och smidig affär. Läs mer
  • 2020-09-08

MATHIAS E skrev om Carson Sverige
    Ville byta in mina bilar mot en av deras, De slutade med ordentligt underpris på mina bilar! samtidigt som dem värdesätter sin bil mer än marknaden är nu när jag jämför runt.

”Dem vart mycket otrevliga när jag ville dra mig ur affären tråkigt nog.” Läs mer
    2020-09-08 Carson Sverige AB svarar MATHIAS E
    Hej Mathias,

Självklart kan man se värde i gamla bilar på olika sett. De bilar som du hade i inbyte är normalt inte bilar som vi säljer från Carson, utan säljer vidare till andra handlare. I detta fall så var det en bil som hade gått över 35000mil samt en bil som var över 12 år gammal som du ville byta in mot en av vår klassiker.

Carson säljer normalt inte bilar till konsument som är över 10 år eller gått mer än 18.000mil. Självklart gör vi undantag om bilen är av samlarexemplar eller i ovanligt bra skick.

Med vänlig hälsning,
    Pontuz Fredholm
    Platschef

Satu Anneli M skrev om Carson Sverige
    Köpte en begagnad bil. Kändes som ett ärligt bemötande. Fick med lite xtra förmåner till bilen utan större påtryckningar. Jag förväntade mig ett smidigt köp och Carson levererade väl. En toppen bilaffär! Läs mer

Dick Rickard B skrev om Carson Sverige
    Snabbt & enkelt .
    Trevligt bemötande.
    Inga problem Läs mer

Erik S skrev om Carson Sverige
    Trevlig säljare! Fin lokal. Enkelt och smidigt. Skulle rekomendera handlaren till mina vänner. Läs mer

Serop K skrev om Carson Sverige
    Vänligt och seriöst bemötande. Kan rekommendera säljaren Andreas varmt, mycket duktig och tillmötesgående. Känns tryggt att köpa bil från Carson. Läs mer

Reiko F skrev om Carson Sverige
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer

Ronney S skrev om Carson Sverige
    Väldigt bra säljare och bra bemötande. Läs mer
  • 2020-09-03

Johan Gunnar A skrev om Carson Sverige
    Köpt och bytt flera bilar. Alltid snabb, ärlig och kunniga säljare. Återkommer Läs mer
  • 2020-09-03

Stig Åke A skrev om Carson Sverige
    En bil märke Audi Q2 Jag blev bemött. Väldigt bra. Förväntningarna var bra Bra personal Läs mer
  • 2020-07-23

STEFAN N skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande köpte BMW cab hemfärden till Västerbotten gick perfekt. Mycket nöjd. Stefan Läs mer

Etrat G skrev om Carson Sverige
    Bra snabb och smidig affär. Fick fin hjälp med allt, supernöjd Läs mer

Axel J skrev om Carson Sverige
    Väldigt bra bemötande och väldigt trevlig personal 👍 Läs mer

Gunnar B skrev om Carson Sverige
    Mycket bra service av Fredrik forsfalk Läs mer

Saso A skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en bil och säljaren var trevlig från första början per tel tills affären var avslutad ! Läs mer

Max B skrev om Carson Sverige
    Vänligt, och hjälpsamt. Bil var perfekt - kan rekommenderas! Läs mer

Sandra F skrev om Carson Sverige
    Snabbaste, enklaste samt tryggaste bilköpet jag gjort. Fick hjälp av Fredrik som bemötte kunden exemplariskt. Rekommenderas starkt!! Läs mer

Alf G skrev om Carson Sverige
    Smidig och snabb affär. Gjorde upp i telefon med inbyte, veckan efter körde jag hem nöjd Läs mer

Karl S skrev om Carson Sverige
    Snabb och trevlig service. Inga konstigheter. Kändes mycket tryggt. Läs mer

Johan Ö skrev om Carson Sverige
    Trevlig personal och enkel att ha och göra med. Läs mer

Jens B skrev om Carson Sverige
    Bra, snabbt och enkelt, säljaren plockade fram olika bilar för provkörning och kom med bra råd. Vart en fin Lexus denna gång. Läs mer

Roger T skrev om Carson Sverige
    Köpte en beg golf! Bemötande av personal var glatt och trevlig! Fina erbjudande av bilförsäkringar! Så betyget blir 5++!😀 Läs mer

Daniel Y skrev om Carson Sverige
    Bra service.
    Bra priser.
    Klanderfritt. Läs mer

Alexander J skrev om Carson Sverige
    Fick ett otroligt trevligt bemötande av Andreas som guidade mig genom mitt bilköp. Jag hade många frågor som han svarade på ett väldigt professionellt sätt. Detta var definitivt inte sista gången jag gör affär med Andreas på Carson :) Läs mer

Mika T skrev om Carson Sverige
    Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍
    Jätte trevligt bemötande!
    Rekommenderar till vänner.
    Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jätte trevligt personal. Läs mer

Karl A skrev om Carson Sverige
    Snabb smidig affär jag är nöjd med bilen och bemötandet Läs mer
  • 2020-07-15

Vedran J skrev om Carson Sverige
    Köpte redan 2 bilar från Carson, lastbilen och personbilen. Båda två gånger likadant superbra bemötande, trevligt personal och seriöst bilhandlare, inte bilskojare som massor andra som säljer begagnade bilar.
    De hjälper om nånting händer med bilen som ingår inte i avtalet med ändå de bryr sig om kunderna på personlig och väldigt proffsigt nivå. Tack för att Ni finns, Ni är bästa. Läs mer
  • 2020-06-08

Claudiu Daniel C skrev om Carson Sverige
    Den värste köp upplevelse nånsin!!! Läs mer
  • 2020-05-29

Thomas S skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande och trevliga säljare samt personal i verkstan.
    Snabba puckar och inga problem vid leverans Läs mer
  • 2020-05-28

Christer G skrev om Carson Sverige
    Jag köpte en bil och blev bemött med strålande service! Läs mer
  • 2020-05-28

Theresia Madeleine U skrev om Carson Sverige
    Köpte bil. Mkt trevlig och tillmötesgående säljare. Ensam på plats den dagen men inte alls stressad.
    Fick komma tillbaka o hämta somnarhjul och få dem på bilen, toppenservice!
    Fick en anmärkning på besiktningen och får det fixat också! Toppenbetyg! Läs mer
  • 2020-05-26

Thomas W skrev om Carson Sverige
    Såg till att bromsar var i toppskick vid leverans trots att vi inte kommit överens om det. Kundnöjdhet utöver det vanliga. Läs mer
  • 2020-05-26

Hans A skrev om Carson Sverige
    Fick ett väldigt trevligt bemötande redan i dörren även fast det var lunchtid, säljaren Andreas var otroligt serviceminded och efter en provkörning och lite dividerande som bägge parter var nöjda med köpte vi en Corvette C5.
    Hasse o Yvonne Läs mer

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna