Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Vallentuna Carson Sverige

Carson Sverige

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna — Visa karta

Vi på Carson vill hitta den bästa lösningen för varje unik bilist. Vi har många års erfarenhet i branschen och vi vägleder dig gärna till ett tryggt bilköp. Vårt utbud är spännande och många av de bilar vi har i lager kommer direkt från märkesåterförsäljare, så kvalitén är hög.

Förutom bra bilar erbjuder vi även ett antal tjänster som förenklar ditt bilköp. Vi hjälper dig gärna hitta en bra finansieringslösning och erbjuder bl.a försäkringspaket, garantier, bilvård, verkstad, tillbehör...listan kan göras lång!

Dessutom får du rätt pris direkt och vi har öppet på söndagar. Kan det bli enklare?
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 324 kunder tycker om Carson Sverige

• Lars Eric M
    Lars Eric M skrev om Carson Sverige
    Köpte en BMW X5 2015 av Carson och förde diskussionen med Niklas Larsson.. Tycker att förhandlingen skedde i en trevlig ton och har hitills bara positivt att säga om bilen som så. Har inte behövt återkomma till dem efter att bilen hämtades.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Carson Sverige
    Köpte en Audi A1 från Carson. Blev nöjd över bemötandet i butiken vid köp, men även efteråt. En vecka senare gick ställningsmotorn till turbon sönder, vilket Carson bekostar utan problem! Jag är väldigt nöjd!
  • Ante E
    Ante E skrev om Carson Sverige
    Mycket bra upplevelse. Åtgärdade fel som jag noterat på bilen utan diskution. Men egentligen borde dessa fel vara åtgärdade innan bilen säljs så inte kunden måste agera friskare.
  • Lukasz S
    Lukasz S skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande, snabbt leverans och allmänt possitivt känsla.
    Dock har jag anmärkning, bilen skulle vara fulltankat men tyvärr var den inte. Därför ger jag 4 stjärnor och inte 5.
    Annars rekommenderar jag carson och definitivt kommer tillbaka vid nästa bilaffär.
  • Björn Karl Gustaf E
    Björn Karl Gustaf E skrev om Carson Sverige
    Bra hjälp och bra service. Köpte en VW Touareg, de var hjälpsamma och kunniga. De gav också ok betalt för inbytet.
  • Sten Magnus L
    Sten Magnus L skrev om Carson Sverige
    Bytte in en Audi mot en annan Audi och det var några småsaker som behövde åtgärdas på den nya då säger säljare det fixar vi. Inbytet var nyservad då säger säljaren då står vi för en service på den nya. Kan man begära mer. Känns hur tryggt och bra som helst att köpa bil hos Carson
  • Erik Olof N
    Erik Olof N skrev om Carson Sverige
    Köpte en Audi av Andreas. Fungerade fantastiskt smidigt. Köper gärna nästa bil hos Carson också!
  • Lars Adam R
    Lars Adam R skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande både på mail och på plats
  • Kari R
    Kari R skrev om Carson Sverige
    Bilen blev iordning gjord fort...polering som vi ville ha gjort.
  • Pernilla M
    Pernilla M skrev om Carson Sverige
    Köpte en mini och säljaren var grym men vid första besöket när vi skulle kolla in bilar så var det svårt att få kontakt och hjälp och vi fick själva leta på eran sida och fick syn på en mini clubman och sen fick vi bästa säljaren som kändes så kunnig och trevlig och inte för på
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Carson Sverige
    Vi köpte en honda accord. Jätte trevlig personal som lät oss provköra bilen utan några problem.
    Köpet gick väldig smidigt precis så vi som kunder hade planerat
    Fanns dock nästan ingen kylarvätska bilen med det fixade personalen åt oss. Sen rullade vi iväg.
    Vi blev nöjda.
  • Christoffer F
    Christoffer F skrev om Carson Sverige
    Bra service! En trygg och bra bilaffär.
  • Jan-franco B
    Jan-franco B skrev om Carson Sverige
    Trevliga säljare, inga problem med köpet.
    Väldigt nöjd och kommer återkomma dit.
  • Anders S
    Anders S skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande och service hjälpsamma
  • Lars Göran K
    Lars Göran K skrev om Carson Sverige
    Var nöjd med mitt köp av en volvo xc 70. Fick ett bra bemötande av personal som hjälpte mig att ta min bil i inbyte. Lån löste jag själv. Var nöjd med bilköp och personalen.
  • Karl Olof B
    Karl Olof B skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande och enkelt köp av bil. Carson rekommenderas.
  • Benny S
    Benny S skrev om Carson Sverige
    Bra bilar.Bra bemötande och bra lösning för långväga kunder.
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Carson Sverige
    Köpt bil :) allt gick bra :) betala mer än jag tänkt mig ;p
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande och höll öppet en stund extra en Söndag för att genomföra affären.

Snabbt och trevligt.

Helt nöjd ,rekommenderas!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Carson Sverige
    Mycket nöjd med mitt bil köp!!!!!!!
  • Per Mikael L
    Per Mikael L skrev om Carson Sverige
    Väldigt bra service både under och efter köp.

Nästa bil kommer också köpas av Carson
  • Jan Christer H
    Jan Christer H skrev om Carson Sverige
    Mycket bra bemötande vid köp och även vid mindre fel som åtgärdades omgående. M h Christer
  • Ola J
    Ola J skrev om Carson Sverige
    Köpte begagnad BMW X5. Inga problem att få provköra och bilda sig en uppfattning själv (till skillnad från en handlare i Arninge - Täby, som ansåg att man inte fick provköra då det skulle öka miltalet i onödan, blev ingen affär där). Upptäckte efter köp ett fel på elstolen som Carsons verkstad snabbt repade utan krusiduller.
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Carson Sverige
    Köpte en ford mondeo -09, både bilen och Carsons service har verkligen levt upp till förväntningarna.
  • Nuha A
    Nuha A skrev om Carson Sverige
    Bra företag och jag är glad och förhandlade med dem
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Carson Sverige
    Mycket bra bemötande vid försäljning och köp av bil.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Carson Sverige
    Ang. fordon LMT 800:
    Försäljare ringde upp en söndag om att bilen som var lagd handpenning på av annan spekulant inte blev såld.
    Mycket smidig och snabb affär. En försäljare ställde upp att komma och möta mig vid tågstation nära Carson i Vallentuna, på kvällen söndag 20 augusti.
    Dock besviken på att båda vreden till svankstödet på framstolarna var borta, varav 1 låg sönder på golvet under stolen. Det borde försäljaren rimligen ha vetat om.
    /Stefan Andtbacka tel. 0704-261420
  • Jamila A
    Jamila A skrev om Carson Sverige
    Jag är nöjd att Jag har köpt bilen hos er några fel finns i bilen men jag fick hjälp hos er
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande. Mycket hjälpsamma och informativa.
  • Annika F
    Annika F skrev om Carson Sverige
    jag är väldigt nöjd bra service
    man kände sig riktigt omhändertagen
    någon man litar på.
  • Anna L
    Anna L skrev om Carson Sverige
    De var trevliga vid bemötandet. Hjälpsamma med att hitta rätt bil. Kanske inte visste så mycket om tv skärmarna som fanns i bilen men jag får lösa det på annat sätt. Annars var de underbara.
  • Robin V
    Robin V skrev om Carson Sverige
    Trevlig och hjälpsam personal. Ena nyckeln till bilen jag köpte fungerade inte, vilket jag märkte av när jag kom hem. Ringde till carson som ordnade så att jag kunde få det åtgärdat på närmaste Audi verkstad, hörde även av sig efter någon vecka och kollade att allt fungerade som det skulle efter besöket hos Audi
  • Paul M
    Paul M skrev om Carson Sverige
    Vänligt och sakligt bemötande, alla frågetecken rätades ut och löste sig snabbt!
  • Nicholas R
    Nicholas R skrev om Carson Sverige
    Jag har redan köpt 2 bilar av Carson en Audi A4 2.0 tdi Q och en BMW 520d, jag är mycket nöjd
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Carson Sverige
    Mtcker bra service. Hittade en perfekt bil till lågt pris.
  • Simon G
    Simon G skrev om Carson Sverige
    Det gick bra att köpa bilen från A på Carson dock upptäcktes en spricka efteråt som inte hade påvisats vid köpet i instrumentpanelen framför föraren. Detta gick inte att åtgärda då bilen köpts i befintligt skick, även fast det inte informerats om tidigare. Styrservon gnäller som en påkörd katt, åker och köper servoolja, läser igenom manual men lyckas dessvärre inte lista ut var jag fyller på detta. Ringer in till A som jag köpte bilen utav. Då de har en likadan bil i lager frågar jag om de kan lyfta på motorhuven för att se var jag fyller på oljan. Tänker logiskt att den som sålt mig bilen kan väl ändå ta 2-3 minuter av sin tid för att se efter detta och säkerställa kunden blir nöjd, ÄVEN om han inte heller vet hur/var det sitter själv. Det för mig hade varit service, men istället hänvisar mig till OKQ8. Jag brukar inte gnälla, men lägger man ett par hundratusen så förväntar man sig lite mer än detta..
    2017-08-07 Carson svarar Simon G
    Hej Simon.

Jag har pratat med säljaren du köpte bilen av och vi tar till oss den kritik du ger oss.

Men vad jag förstår så erbjöd även Andreas dig att komma hit för att säkerhetsställa att allt fungerar som det skall samt att fylla på olja på plats.

Skulle det vara något du behöver hjälp med så kontakta gärna mig.

Med vänliga hälsningar
    Pontuz Fredholm
    Carson Sverige AB
    pontuz@carson.nu
  • Krille N
    Krille N skrev om Carson Sverige
    Bara problem med bilen ja köpte dock. Lagar dom den gratis. Men de har varit 2 fel redan o påväg hem rasade bilen så nu hlr dom på o fixar deb o de e sista chansen dom får
  • Karl Joakim Torsten H
    Karl Joakim Torsten H skrev om Carson Sverige
    Rekommenderas! 5/5

Mvh Joakim
  • Johan D
    Johan D skrev om Carson Sverige
    Vi är mycket nöjda med köpet hos Carson. Bra bemötande, kändes enkla och seriösa att köpa bil av.
  • Rodrigo F
    Rodrigo F skrev om Carson Sverige
    Snabbt och enkelt köpt. Ingen konstigheter.
  • Mats A
    Mats A skrev om Carson Sverige
    Bra bemötande. Ingen sladd till motorvärmaren eller extra kopphållaren medföljde
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Carson Sverige
    Vänligt bemötande allt fungerade smärtfritt.
    När jag fick problem med bilen så fixades det smärtfritt.
  • Jeanette Maria O
    Jeanette Maria O skrev om Carson Sverige
    Jag var nöjd vid köptillfället men vid första gången jag använde dragkroken fann jag att den felinstallerats o ej kunde användas. Detta gjorde mig vansinnig. bilen marknadsfördes MED dragkrok. Detta påtalade vi o fick en påmonterad. Då en billig variant där eluttaget sattes fel, installerades för högt o inte kunde användas.
  • Lars C
    Lars C skrev om Carson Sverige
    Trevligt bemötande, trevlig säljare
    Ok i övrigt
  • Solveig W
    Solveig W skrev om Carson Sverige
    Jag tyckte det fungerade bra att prata med era försäljare vad jag kan förstå så har de varken sagt för lite eller för mycket
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Carson Sverige
    Bra service kundfokuserat försöker leverera en bra upplevelse och det fungerar.
  • Claes-göran A
    Claes-göran A skrev om Carson Sverige
    Professionell och bra bemötande.
  • Kurt N
    Kurt N skrev om Carson Sverige
    Trevligt mottagande från alla. Niklas blev vår kontakt. Mycket trevligt o hjälpsam. Allt funkade bra.
  • Carl Fredrik Hampus R
    Carl Fredrik Hampus R skrev om Carson Sverige
    Enkelt, smidigt och rak kommunikation. Dock hade jag problem med dålig lukt i kupén. Något som tillslut åtgärdades. Men det sänker helthetskänslan.
  • Kjell Gustav L
    Kjell Gustav L skrev om Carson Sverige
    Mycket nöjd med affären och personalen👍

Fågelsångsvägen 8, 186 42 Vallentuna