Ellas Bil AB

Ellas Bil AB

www.ellasbil.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Ellas Bil AB! Vi på Ellas Bil AB sätter dig som kund i fokus. Våra bilar som vi säljer är väl genomgångna innan vi släpper iväg dem. Genom att vi kvalitetssäkrar de bilar som vi säljer så kan du vara trygg. Våra bilmekaniker kollar eventuella fel och om dessa finns så fixas de. Hos oss på Ellas Bil AB kan du...

141 omdömen om Ellas Bil AB

Alexander O
Skrev om Ellas Bil AB

Jordnära trevlig mötande. Mycket lyhörd vilket skattas när man ska köpa något

Linus E
Skrev om Ellas Bil AB

En ansvarsfull företag! Fina bilar samt bra priser. Rekommenderas starkt! Köpte en Citroën.

Sven D

Smidig och förtroendeingivande

Maya M
Skrev om Ellas Bil AB

Väldigt förtroende givande, trevlig och ärlig kille. Blev ett bilköp och är väldigt nöjd.

Björn B
Skrev om Ellas Bil AB

Jättebra bemötande, bra koll på info bilen, rimligt pris och bra service med hemleverans. Kunde inte varit bättre.

Dan Lennart E

Snabb och bra leverans av bil . Trevliga försäljare

Thomas D
Skrev om Ellas Bil AB

Sålde en bil snabbt och enkelt till dem.

Martin M
Skrev om Ellas Bil AB

Trevligt bemötande, lättillgänglig. Ibland när man köper begagnade bilar kan de uppstå oväntade saker med bilen, Ellas bil AB visar stort ansvarstagande och skapar trygghet genom hela affären. -Martin

Jenny J
Skrev om Ellas Bil AB

Köpte en Toyota Prius och hittills är jag mycket nöjd med bilen och Ellas bil.

Fredrik E
Skrev om Ellas Bil AB

Korrekt, artig, snabb , höll vad man lova , exemplarisk försäljning

Stefan S
Skrev om Ellas Bil AB

Lätta att komma i kontakt med och en smidig bil affär.

Nina N
Skrev om Ellas Bil AB

Ett mycket trevligt och bra bemötande både när vi kom för att titta på bilen och när vi hämtade den. Kan vartm rekommenderar denna bilfirma.

Alistair G
Skrev om Ellas Bil AB

Det var en väldigt smidig affär och vi kunde köra hem bilen samma dag som vi köpte den

Peter O
Skrev om Ellas Bil AB

Trevligt besök och ett välkomnande bemötande. Hjälpsam och kunnig personal.

Dan D
Skrev om Ellas Bil AB

Helt ok! Lite osäker på ifall jag betalat rätt pris men det går väl inte att veta säkert.

Tahaa A
Skrev om Ellas Bil AB

Bra kundbemötande, vänliga personal och snabb service.

Hans H
Skrev om Ellas Bil AB

En bra bil till ett bra pris trevligt bemötande

Ulf U
Skrev om Ellas Bil AB

Det dyker upp dolda fel som de vägrar åtgärda. Riktigt jävla uselt! De säger att allt är genomgånget och att bilen är felfri, allt för att kränga en bil. Gå till en handlare som ger 3 månaders garanti så får du trygghet.

Naim N
Skrev om Ellas Bil AB

Jag köpte en bmw 520. Är jätte nöjd med bilen. Jag stark rekommendera den här bilfirmen

Sinisa M
Skrev om Ellas Bil AB

Jätte trevligt bemötande av kunniga killar. Affären var snabb och smidig från första kontakt till slut. Rimliga priser. Rekommenderas varmt.

Mihail I
Skrev om Ellas Bil AB

Ärliga och snälla. Fick en bra deal också.

Margareta M
Skrev om Ellas Bil AB

Anledningen till att vi sökte oss till EllasBil var de positiva omdömena på Reco. Det var ett bra beslut! Bemötandet var väldigt positivt och lösningsorienterat. När ett fel uppstod efter köp så åtgärdades det. Jag rekommenderar Ellas!!!

Tony T
Skrev om Ellas Bil AB

Efter att ha köpt en bil från Ellas Bil kan jag verkligen rekommendera dem starkt! Jag blev imponerad av den fantastiska servicen och deras tillgänglighet även efter köpet. De visade ärlighet och trevligt bemötande genom hela processen. Det är verkligen en bilhandlare som värnar om sina kunder och ordnar allt för att man ska vara nöjd med bilen. Om du letar efter en pålitlig och vänlig bilhandlare, så är Ellas Bil det bästa valet!

Claudio C

Serös och professionell bilhandlare

Emelie H
Skrev om Ellas Bil AB

Supernöjd, professionella. Fick även med sommardäck utan att säga något. Bästa bilaffären jag gjort! Rekommenderas.

Christian C
Skrev om Ellas Bil AB

Bra bemötande och en bil som fungerar klockrent

Monika M
Skrev om Ellas Bil AB

Vi blev bra bemötta och däckbytet till vinterdäck gick snabbt och bra. Personalen var trevlig och jobbade snabbt. Vi fick besikta bilen i lugn och ro och provköra den. Tack Bellas bil.

Staffan S
Skrev om Ellas Bil AB

Fint bemötande och alla var mycket trevliga. Mycket bra information och kände mig trygg genom hela affären.😃 Kan verkligen rekommendera Ellas Bil.🥇 Köpte en Audi A5 Sportback.

Saaed A
Skrev om Ellas Bil AB

Har köpt en bil som fick problem efter köpet. De har reparerat bilen med bra service.

Jimmy V
Skrev om Ellas Bil AB

Snabb och fin service! Bra dialog då jag köpte bilen osedd. Visade sig efter köp att det fanns ett ”mindre” skönhetsfel som inte informerats om. Då var Ellas Bil och Malek hjälpsamma och kompenserade mig med en liten summa.

Steven R
Skrev om Ellas Bil AB

Gjorde ett köp idag!!! Fick proffesionellt hjälp med allt, lätt och smidig affär…rekommend starkt Ellas bil om du är ute efter en bil

Matilda M
Skrev om Ellas Bil AB

Bra bemötande från början till slut. Säljaren som hjälpte mig o byta bil ville verkligen att jag skulle bli nöjd och tillgodose mina önskemål. Supernöjd o jättenöjd med nya Bil

Rim R

Smidiga affärer 🌟 Trevliga Personal 😇

Peter P
Skrev om Ellas Bil AB

Grymt bra bemötande och väldigt trevlig personal! Väldigt nöjd med mitt köp!

Rickhard P
Skrev om Ellas Bil AB

Mycket trevligt bemötande och en smidig bilaffär

Jerika J
Skrev om Ellas Bil AB

ENASTÅENDE!!!! Absolut bästa servicen och pålitliga på alla sätt! Super nöjd med min Skoda! Hjärtevärmande att jag blev uppringd dagen efter och kollade att allt hade gått bra ❤️ Varmaste rekommendationer !!! Tusen tack ❤️ Ey wallah 🙏

William W
Skrev om Ellas Bil AB

Riktigt bra service och väldigt smidiga att ha att göra med. Är otroligt nöjd!

Karl K
Skrev om Ellas Bil AB

En bra och ärlig bilhandlare

Ingvar I
Skrev om Ellas Bil AB

Köp inte bil av den här handlaren. På vägen hem efter ca 35 mil började motorlampa abslampa och antislirlampa lysa. Det värsta av allt var att det visade sig vid kontroll i databox att det var gamla felkoder som var släckta. Databoxen var trasig samt båda lambdasonderna och farthållaren. Kontaktade dem dagen efter de lovade hjälpa till, nu har det gått över en månad de har förhalat ersättning och hjälp har jag inte fått. Kommer nu lämna in det till ARN så får de förhoppningsvis lösa problemet.! Väldigt trevliga så länge...

Svar från Ellas Bil AB

Hej Roger, Tack för din feedback. Vi följer konsumentköplagen och har en historia av nöjda kunder. Enligt lag har du i första hand rätt att kräva åtgärd, därefter prisavdrag och slutligen hävning av köpet. 1. Vi står redo att åtgärda felet i första hand. Notera dock att du valde att reparera bilen på egen hand innan du kontaktade oss, vilket gör det svårt för oss att direkt ingripa. 2. Trots att vi inte är juridiskt skyldiga till ersättning, har vi valt att komma överens om en kompensation med dig för att upprätthålla...

Niclas R
Skrev om Ellas Bil AB

Mycket trevlig och bra bemötande av säljaren. Nöjd med biaffären.

Jan M
Skrev om Ellas Bil AB

Tittade efter en bil till sonen och hittade en jättefin BMW! Mycket trevlig personal samt bra service! Känner mig mycket trygg med köp av bil från en seriös och ärlig handlare!

Simon S
Skrev om Ellas Bil AB

Enkelt, smidigt och trevlig personal

Fredrik S
Skrev om Ellas Bil AB

Ellas Bil AB och Malek säljaren uppfyllde mer än väl mina förväntningar och har en otroligt bra känsla för kundtillfredsställelse. Slutade med 2 koppar kaffe en såld och en ny bil. Kan tänka mig göra fler affärer med Ellas Bil! Rekommenderas!!

Sandra S
Skrev om Ellas Bil AB

Smidig affär och trevligt bemötande, Jan absolut rekommendera

Sandra S
Skrev om Ellas Bil AB

Jag upptäckte att en fälj var skadad som inte försäljaren så till mig samt ett stenskott på förar dörren som inte heller säljaren berättade till mig . Jag fick med en helt ny nummer plåt och försäljaren sa inte till mig varför man har bytt en nummer plåt på bilen . Det gnisslar någon stans när jag kör i bilen vet ej än vad någonstans

Britt B

Väl bemött alla förväntningar levdes upp. Köpt en Tyota Yaris

Marie W

Väldigt trevligt bilköp. Bra och personligt. Tack för en bra bilaffär. 👍😊

Sheieb R
Skrev om Ellas Bil AB

Seriösa, snabba och trevlig. Rekommenderas starkt.

Joseph A
Skrev om Ellas Bil AB

Rekommenderar stark mycket bra service och trevliga personal

Carl M

Trevligt bemötande……………….. …………………