Läs vad 15 kunder tycker om Ellas Bil AB 2

2022-12-06 Insamlad av företaget
    Jättetrevligta säljare, bra bemötande.

Det jag köpte uppfyllde förväntningarna jag hade.
    Hej Ali, tack för din fina recension.

Din bil var i mycket fint skick som lovat.
    Tack för en super smidig affär, alltid lika trevligt att träffa så underbara och ärliga människor som dig.

Med vänliga hälsningar
  • 2022-12-01 Insamlad av företaget
    Så trevligt bemötande. Proffsigt.
    Super service.
    5 av 5 möjliga.

Carolina i Västerås
    Tack så mycket Carolina för dina omdömen. Vi uppskattar det. Vi är glada över att du är nöjd.
    Lycka till och Välkommen åter när det är dags igen! :D
  • 2022-11-26 Insamlad av företaget
    Super gullig personal, man blev trevligt bemött och fick kaffe!
    Tack Frida för fina omdömen!
    Vi önskar dig lycka till och Välkommen åter när det är dags igen!
    2022-11-21 Insamlad av företaget
    De köpte vår bil, mycket smidig affär. Inget krångel och professionellt bemötande!
    Hej Per! Hjärtligt tack för att du tog dig tiden att kika in och betygsätta oss :) Uppskattas verkligen!:D Ellas Bil AB
  • 2022-11-21 Insamlad av företaget
    Sålde min bil till dom, snabb och enkel affär. Dom dök upp på bestämd tid. Mycket trevligt bemötande, rekommenderar detta företag.
    Tack för din femstjärniga recension trevliga Sofia! Vi uppskattar det enormt:) Det glädjer oss att du tog dig tiden att betygsätta vårt företag. Ellas Bil AB
  • 2022-11-21 Insamlad av företaget
    Toppen!Säljer är jätte trevlig!Återkommer.
    Tack för hjälp!
    Mvh Yurii.
    Tack så mycket Yurii för dina fina omdömen!
    Vi uppskattar det!
    Välkommen Åter! :D
  • 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Trevlig säljare och affären gick smärtfritt super nöjd kund längtar efter min röda bil 👍👍👏👏
    Vad skönt att höra att du blev nöjd Britt Inger!:) Vårt mål är att alla våra kunder skall bli lika nöjd som du!
    Välkommen åter! :D
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemött, snabb och trevlig service
    Tack för fina omdömen. Hoppas du blir nöjd med din nya bil! Varmt Välkomna åter :D Ellas Bil AB
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Jag köpte en fin Renault Megane. Trevligt bemötande och smidigt köp. Jag är jättenöjd och jag kan starkt rekommendera.
    Stort tack för fina omdömen Mireil! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen. Ellas Bil AB
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Sålde precis min BMW till Ellas Bil AB det kändes bra blev bemött av en schysst säljare som erbjöd ett rimligt pris är generellt nöjd.
    Hej Jakob, Vad roligt att få höra att du är nöjd! Välkommen åter:) Ellas Bil AB
  • 2022-11-05 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande som ingav förtroende. Känner mig trygg i köpet av Volvo v70
    Tack Fredrik! Skönt att du känner dig trygg i ditt köp samt vill vi tacka för ditt förtroende👍 Lycka till 😁 Ellas Bil AB
  • 2022-10-26 Insamlad av företaget
    Jag köpte en bil och är väldigt nöjd med köpet.Jag blev trevligt bemött med kunnigt personal.Jag kan bara rekommendera varmt.
    Tack så mycket min vän Helge för dina fina ord! Vi uppskattar det och framför att du som kund är nöjd! Varma hälsningar :) Ellas Bil AB
  • 2022-10-19 Insamlad av företaget
    Otroligt nöjd med bil affären! Tack snälla för all god hjälp och förtroende och fantastisk service från er.
    Kändes tryggt och säkert att handla min nya pärla hos er.

Rekommenderar Ellas bil.
    Vad roligt att höra Marina! Vi gör allt för att du som kund ska känna dig trygg när du köper bil hos oss, Vi uppskatta detta. Vi Välkomnar dig åter med öppna händer! :D Ellas Bil AB
    2022-10-19 Spontant omdöme
    Underbar personal med toppen service och bra erfarenhet! Sålde min bil till er och har aldrig varit mer säker och trygg! Väldigt snabb och smidig service. Bra omhändertagen som kund! Rekommenderar starkt! Mvh nöjd kund
    Tack så mycket för din rekommendation Linn! Vi tackar dig för ditt förtroende och vi är glada över att du är nöjd! Uppskattas!:D Ellas Bil AB
  • 2022-10-19 Insamlad av företaget
    Toppen service med duktig säljare med ett leende på läpparna och vilken var i utmärkt skick! Rekommenderas starkt 5 stjärnor 🌟
    Hej Elias. Självklart möter vi alltid våra kunder med ett leende på läpparna, Vi är glada att du är nöjd med din bil! tack för din rekommendation det uppskattas verkligen!:) Ellas Bil AB