Arvid Bil

Arvid Bil

arvidbil.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Arvid Bil! På Symmetrivägen 19 i Kungsängen hittar du oss på Arvid Bil! Är du intresserad av att sälja din nuvarande bil & få en kostnadsfri värdering? Eller är det kanske dags att skaffa en ny bil? Vi har bilar som är noggrant genomgångna & väldokumenterade i alla prisklasser, kanske har vi rätt bil hemma för...

346 omdömen om Arvid Bil

Sedan starten hos Reco 2020

Cecilia B
Skrev om Arvid Bil

Vi fick ett mycket professionellt och serviceinriktat bemötande! Vi kände verkligen att vi var viktiga och att det låg i säljarens intresse att vi skulle känna oss trygga och nöjda! Vi köpte en bil som vi är mycket nöjda med!

Gunilla N
Skrev om Arvid Bil

Jättetrevlig personal (Rezan) och ett härligt bemötande när jag köpte min Suzuki swift. Superservice. Kan varmt rekommendera Arvid bil.

Liang L
Skrev om Arvid Bil

Very smooth deal with Vikien! Simple, quick and happy.

Dennis S
Skrev om Arvid Bil

Trevliga, ärliga och med humor. Rekommenderas !

Sara N
Skrev om Arvid Bil

Väldigt tacksam för den fina hjälp vi fick, otroligt duktiga och professionella genom hela processen. Allt gick väldigt smidigt! Rekommenderar Arvids bil starkt, vi kommer definitivt tillbaka vid nästa bilköp!

Svar från Arvid Bil

Tack så mycket för ert fina omdöme! Vi är glada att höra att ni är nöjda med vår service och att allt gick smidigt. Det betyder mycket för oss att ni rekommenderar Arvids bil och vi ser fram emot att hjälpa er igen vid nästa bilköp. Välkomna tillbaka! Varma hälsningar, Teamet på Arvid bil

Gülcin I
Skrev om Arvid Bil

Det är min andra bil som jag köper via Arvid bil och kommer definitivt vända mig hit vid kommande försäljning/köp av bil. Professionella och väldigt hjälpsamma. Smidig process hela vägen med kunden i fokus som skapar trygghet i affären. Stort tack ska ni ha på Arvid bil, för ert seriösa arbete ⭐️

Svar från Arvid Bil

Hej, Tusen tack för din fantastiska återkoppling! Det gläder oss enormt att höra att du är nöjd med både din nya bil och vår service. Vi strävar alltid efter att sätta kunden i fokus och skapa en smidig och trygg upplevelse, så dina ord betyder mycket för oss. Det är alltid ett nöje att få hjälpa dig, och vi ser fram emot att få göra det igen vid framtida bilköp eller försäljningar. Stort tack för ditt förtroende och dina vänliga ord. ⭐️ Varma hälsningar, Teamet på Arvid bil

Helena B
Skrev om Arvid Bil

Bra bemötande genom hela affären. Svarade på alla mina frågor, och hade stor förståelse för att jag behövde lite tid för att ta ett grundat beslut. Ingen stress eller press. Fint skick på bilen. Har fått bra bemötande och hjälp även efter köpet när 12V-uttaget i bilen inte fungerade. Fixades på verkstad utan extra kostnad för mig- var bara en säkring som behövde bytas. Tack för en smidig bilaffär!

Svar från Arvid Bil

Hej Helena, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med ditt bilköp och vårt bemötande genom hela affären. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en positiv och stressfri upplevelse, och det är fantastiskt att höra att du uppskattade vår service och support, även efter köpet. Vi hoppas att du njuter av din nya bil och att vi får möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden. Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller behöver ytterligare assistans. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Arvid Bil Team

Nils W
Skrev om Arvid Bil

Väldigt trevlig personal och fick ett bra mottagande och hela köpet var smidigt och bilen såg bra ut. 4 dagar efter jag köpt bilen så gick mekatroniken sönder och efter det har listan varit jättelång och dyr för mig. Jag tecknade ju extra försäkring vid köpet på 6000 kr som försäljaren föreslog och det var rent flyt. Rejält fusk med service som inte var utförd och riktigt bluff med att firman skulle stå för ev skador. Lite svårt när firman inte är kreditvärdigt ens så gå till en riktig seriös handlare istället. Försäljaren...

Svar från Arvid Bil

Hej Nils, Vi uppskattar din feedback och är glada att höra att du upplevde ett bra mottagande och ett smidigt köp hos oss. Det är verkligen beklagligt att du har haft problem med bilen efter köpet, och vi förstår din frustration. Vi vill dock betona att vi har tagit vårt ansvar och ersatt alla kostnader via Arvid Bil och resterande genom garantin som du tecknade vid köpet. Vi har även försökt nå dig flera gånger per utan att få något svar. Vi vill också nämna att försäljare ibland kan vara otillgängliga på grund av sjukdom...

Ashur A
Skrev om Arvid Bil

Superhärlig personal ute på Arvid bil. Så hjälpsamma och genuina. Hit kommer jag tillbaks VARJE gång.

Svar från Arvid Bil

Hej Ashur, Stort tack för dina fina ord! Vi är verkligen glada över att höra att du är nöjd med din upplevelse hos oss på Arvid Bil. Vårt team strävar alltid efter att ge bästa möjliga service, och det är fantastiskt att höra att du känner dig väl omhändertagen och att du vill komma tillbaka till oss varje gång. Din feedback betyder mycket för oss och motiverar oss att fortsätta göra vårt bästa. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång du behöver hjälp med din bil! Med vänliga hälsningar, Arvid Bil Team

Alexis N
Skrev om Arvid Bil

Jag är mycket nöjd för att köpa bilen med er. Jag ska recommandera mina kompisar on det behoves. Lycka till med andra köpare. Hej

Svar från Arvid Bil

Tack Alexis för dina vänliga ord! Vi är glada att du är nöjd med ditt bilköp hos oss och uppskattar att du rekommenderar oss till dina vänner. Lycka till med din nya bil! Vänligen Arvid Bil /Crew

Christian C
Skrev om Arvid Bil

Bra bemötande! Det är när o om det blir problem med Bilen som det visar hur bra o seröst det är.

Svar från Arvid Bil

Tack Christian för ditt omdöme! Vi strävar alltid efter att bemöta våra kunder på bästa sätt och att hantera eventuella problem med största allvar. Din feedback är viktig för oss. Vänligen Arvid Bil /Crew

Camilla K
Skrev om Arvid Bil

Seriöst och rättvist bemött. Köpte en ny bil och bytte in min likvärdiga bil, smidigt med betalning/lån på mellanskillnaden. Trevlig säjare ^^

Svar från Arvid Bil

Tack Camilla för ditt positiva omdöme! Vi är glada att du är nöjd med din bilaffär och uppskattar din feedback om vårt smidiga betalningssystem. Vänligen Arvid Bil Crew

Okan C
Skrev om Arvid Bil

Jätte fina Personal, är väldigt nöjd och tacksam!!!

Svar från Arvid Bil

Hej Okan! Tack för ditt positiva omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vår personal och din upplevelse hos oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen! Vänligen, Arvid Bil Crew

Kevin V
Skrev om Arvid Bil

Väldigt bra bemötande av personalen som verkligen tog sin tid för man ska bli nöjd. Rekommenderar starkt att välja Arvidsbil för försäljning och köp av bil

Svar från Arvid Bil

Hej Kevin! Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du uppskattar vårt bemötande och att du rekommenderar oss för försäljning och köp av bil. Vänligen, Arvid Bil Crew

Mathilda H
Skrev om Arvid Bil

Mycket bra bemötande och väldigt smidig affär! Smidigt både att köpa bil och sälja min bil. Trevliga försäljare. Hade varit bra om de nollställt bilens tidigare kopplingar till andras telefoner, så att man inte själv behövt börja krångla med det.

Svar från Arvid Bil

Hej Mathilda! Tack för din feedback. Vi är glada att du hade en smidig affär med oss och vi tar till oss dina synpunkter om att nollställa bilens tidigare kopplingar. Vänligen, Arvid Bil Crew

Elizabeth D
Skrev om Arvid Bil

Trevlig personal, bra bemötande och behjälpliga. Smidig bilköp, väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Arvid Bil om man går i tankar att köpa bil. Kommer garanterat köpa nästa bil av dem.

Svar från Arvid Bil

Hej Elizabeth! Tack för dina varma ord. Vi är så glada att du är nöjd med ditt bilköp och att du vill rekommendera oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig med ditt nästa bilköp! Vänligen, Arvid Bil Crew

Philip R
Skrev om Arvid Bil

Jag köpte mig en BMW 120 från Arvid Bil, blev bra bemött direkt när jag klev in i lokalen. Jag kände att jag kunde bolla mina idéer kring vad jag sökte i min bil samt olika typer av finansieringsåtaganden.

Svar från Arvid Bil

Hej Philip! Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du kände dig välkommen hos oss och att vi kunde hjälpa dig att hitta rätt bil och finansieringsalternativ. Vänligen, Arvid Bil Crew

Tero V
Skrev om Arvid Bil

Mycket trevlig personal, trevligt och avslappnat möte på plats i bilhallen. En uppriktig och ärlig beskrivning av bilen innan vi åkte 20mil för att se bilen. Affären genomfördes på ett smidigt sätt och vi blev nöjda.. //Tero

Svar från Arvid Bil

Hej Tero! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du hade en trevlig upplevelse hos oss och att affären genomfördes smidigt. Tack för att du valde oss! Vänligen, Arvid Bil Crew

Deekey L
Skrev om Arvid Bil

Vill inte skryta med förlåt;) det måste varit så bra upplevelser hos dem! En av dem bästa säljare som jag hade pratat med klart han heter rezan! Jag e från halmstad åkte ända till kungsängen för köpa bil hos dem! Snabba affär, fick erbjuda bra pris bästa service, trevliga personal dem har alltså! I framtiden kommer garanterar rekommendera mina vänner till dem;) juste glömde bort en bra o snällt säljare som hämtade oss på tågstationen och visade oss runt! För att skriva bra om dem det kommer ta ungefär en vecka;) men tack för allt!

Svar från Arvid Bil

Hej Deekey! Tack för ditt detaljerade och hjärtliga omdöme. Vi är så glada att du är nöjd med din upplevelse hos oss och att du vill rekommendera oss till dina vänner. Vänligen, Arvid Bil Crew

Roberth F
Skrev om Arvid Bil

Superservice rakt igenom! Otroligt trevliga och smidiga.

Svar från Arvid Bil

Hej Roberth! Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vår service. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Vänligen, Arvid Bil Crew

Sedat A
Skrev om Arvid Bil

Vi blev bemötta på ett professionellt och genuint sätt vilket kändes tryggt. Säljarna på Arvid Bil var trevliga och tillmötesgående. Kan rekommendera dem till andra potentiella köpare.

Svar från Arvid Bil

Hej Sedat! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du kände dig trygg med vår service och att du rekommenderar oss till andra. Vänligen, Arvid Bil Crew

Ferrah H

Trevliga och hjälpsamma personal

Svar från Arvid Bil

Hej Ferrah! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vår personal och deras hjälp. Vänligen, Arvid Bil Crew

Emelie J
Skrev om Arvid Bil

Tredje bilinköpet gjort via Arvid bil, vi är så nöjda varje gång. Dem överträffar alla förväntningar och ger den bästa servicen man kan tänka sig. Kommer alltid gå via Arvid bil!

Svar från Arvid Bil

Hej Emelie! Tack för ditt fantastiska omdöme. Vi är så glada att du är nöjd med dina bilköp hos oss och att vi överträffar dina förväntningar varje gång. Vänligen, Arvid Bil Crew

Eddie J
Skrev om Arvid Bil

Otroligt bra service och bemötande! Proffsigt, snabbt och enkelt!

Svar från Arvid Bil

Hej Eddie! Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vår service och bemötande. Vänligen, Arvid Bil Crew

Martyna M
Skrev om Arvid Bil

Mycket bra och seriös bilhandlare. Jag köpte min bil där och är supernöjd! Rekommenderas

Svar från Arvid Bil

Hej Martyna! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är supernöjd med ditt bilköp hos oss och att du rekommenderar oss. Vänligen, Arvid Bil Crew

Amelia F
Skrev om Arvid Bil

Samtlig personal var jättetrevlig och hjälpsam. Jag köpte min bil där och är supernöjd!

Svar från Arvid Bil

Hej Amelia! Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du är supernöjd med ditt bilköp och vår personal. Vänligen, Arvid Bil Crew

Madeleine E
Skrev om Arvid Bil

Sålde min bil till dem. Väldigt trevlig och seriös bilhandlare,

Svar från Arvid Bil

Hej Madeleine! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vår service när du sålde din bil till oss. Vänligen, Arvid Bil Crew

Mikael F

Tack Rezan för en smidig affär. Rekommenderar denna bilhandlare starkt,

Svar från Arvid Bil

Hej Mikael! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med din affär och vår personal. Vänligen, Arvid Bil Crew

Anton W
Skrev om Arvid Bil

Mycket bra och seriös bilhandlare, säljaren Farre var tillmötesgående och löste hela affären på ett bra, tryggt och smidigt sätt. Rekommenderas!

Svar från Arvid Bil

Hej Anton! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med din affär och att vår säljare Farre kunde hjälpa dig på bästa sätt. Vänligen, Arvid Bil Crew

Niko A
Skrev om Arvid Bil

Kul att man blir blåst på ”bra betyg” här.. Guld och gröna skogar tills att problem uppstår med bilen. Köpte bil härifrån november -23 och sen har den fått stå sönder från januari -24 alltså snart 4 månader. Dom vägrar ta sitt ansvar och hänvisar mig till ARN. OBS! Vad du än gör, köp inte din bil härifrån och bli besparad på helvetes massa huvudverk, tid och pengar!

Svar från Arvid Bil

Hej Niko, Först och främst vill vi beklaga djupt att din bil har stött på problem. Vi vill tydliggöra att vi tar fullt ansvar för det som åligger oss som företag. Vi har toppbetyg på Reco, vilket påvisar att vi är seriösa och alltid tar vårt ansvar. I ditt fall hade bilen kört 400 mil sedan den köptes av oss när problemen började uppstå. Verkstaden har kommit fram till att problemet kan ev härstamma från vevaxeln, vilket oftast beror på ett hanteringsfel. Därför uppmanade vi dig att kontakta ARN för att få en opartisk...

Emre T
Skrev om Arvid Bil

Supersmidigt och proffsigt bemötande. Kunnig och trevlig personal!

Svar från Arvid Bil

Hej Emre! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vår service och bemötande. Vänligen, Arvid Bil Crew

Anna E
Skrev om Arvid Bil

Mycket trevligt bemötande och smidig affär! Rekommenderar verkligen Arvid bil!! Även fast jag kommer sakna min lilla pärla 😩 /Anna

Svar från Arvid Bil

Hej Anna! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med din affär och vår service. Vi förstår att du kommer sakna din gamla bil, men hoppas att du blir lika nöjd med din nya! Vänligen, Arvid Bil Crew

Johan S
Skrev om Arvid Bil

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Affären gick smidigt och jag kommer definitivt vända mig till Arvid bil då det är dags att byta bil nästa gång. / Johan

Svar från Arvid Bil

Hej Johan! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vår service och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Vänligen, Arvid Bil Crew

Amin H
Skrev om Arvid Bil

Dom jätte snälla och förklarar på alla mina frågor. Jätte bre bemötande.

Svar från Arvid Bil

Hej Amin! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vår service och att vi kunde besvara alla dina frågor. Vänligen, Arvid Bil Crew

Jonas W
Skrev om Arvid Bil

Positivt och mycket professionellt bemötande.

Svar från Arvid Bil

Hej Jonas! Tack så mycket för ditt positiva omdöme. Vi är glada att du upplevde vårt bemötande som professionellt och att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Välkommen tillbaka när du än behöver oss! Vänligen, Arvid Bil Crew

Emil K
Skrev om Arvid Bil

Proffsigt och trevlig bemötande. Personligen har jag dålig kunskap och koll på bilar - Arvid Bil gav mig precis det jag behövde. Genom att guida och ta fram alternativ åt mig så jag utefter min egen plånbok fick möjlighet att göra en bra affär som kändes hållbar. Den personliga kontakten i det hela samt att inga frågor kändes för oviktiga att tala om gjorde min upplevelse av Arvid Bil till ett nöje. Kan rekommendera samtliga som letar bil att vända sig hit.

Svar från Arvid Bil

Hej Emil! Tack för ditt detaljerade omdöme. Vi är glada att du kände dig väl omhändertagen och att vi kunde guida dig genom hela processen, särskilt när det gäller att hitta rätt bil inom din budget. Din upplevelse betyder mycket för oss och vi är stolta över att ha kunnat hjälpa dig på bästa sätt. Välkommen tillbaka när du än behöver oss! Vänligen, Arvid Bil Crew

Sten Theodor Henri A

Här har vi en bilfirma som går mot strömmen; professionella, snabba och transparenta! Otroligt trevligt och lättsamt bemötande. Dom hade överseende och förståelse när vissa detaljer med bilen inte stämde och anpassade "paketet" därefter! Rekommenderas varmt!

Svar från Arvid Bil

Hej Sten!Tack för ditt fantastiska omdöme. Vi strävar alltid efter att vara professionella, snabba och transparenta. Det är underbart att höra att du uppskattade vårt bemötande och att vi kunde anpassa oss efter dina behov. Varmt välkommen tillbaka till oss när du behöver hjälp igen! Vänligen, Arvid Bil Crew

Zara S
Skrev om Arvid Bil

Sålt min bil till Arvids bil och kom i kontalt med Stefan. Myclet trovärdig och smidig affär får man med Arvids bil. Stefan har varit helt fantastiskt med sitt lugn och bemötande. Han svarar snabbt och ordnar saker och ting snabbt. När man får förhinder mitt i affäruppgörelsen har han totalt förståelse och behåller sin lugn som smittar av sig. Arvids bil lägger inte skambud och möter dig jämfört med andra bilhandlare. Har bara gott och säga om dem utofrån min upplevelse och rekommenderar starkt.

Svar från Arvid Bil

Hej Zara! Tack för dina varma ord. Vi är glada att Stefan och resten av vårt team kunde göra din bilaffär smidig och stressfri. Att du kände dig väl omhändertagen och att vi inte lade några skambud betyder mycket för oss. Välkommen tillbaka när du än behöver vår hjälp igen! Vänligen, Arvid Bil Crew

Sofia H
Skrev om Arvid Bil

Kunniga säljare, kände mig trygg med mitt köp

Svar från Arvid Bil

Hej Sofia! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du kände dig trygg med ditt köp och att våra säljare kunde ge dig den kunskap du behövde. Välkommen tillbaka när du är redo för nästa bil! Vänligen, Arvid Bil Crew

Thomas E
Skrev om Arvid Bil

Väldigt professionella och mycket bra bemötande. Affären blev väldigt bra för båda parter och jag kände mig trygg som köpare genom hela affären då jag åkt över 20 mil för bilen jag köpte. Jag skriver detta omdöme ca. ett år efter jag köpt bilen av Arvid Bil och har dessvärre haft flera följdfel på bilen under detta år, vilket drar ner mitt slutbetyg. Fel på stötdämpare fram, signalhorn ur funktion, lackblåsor på bagagelucka, byte av bilbatteri (AGM-batteri) och nu här senast, backkamera ur funktion. Detta då inom loppet...

Svar från Arvid Bil

Hej Thomas, Tack för att du delade din åsikt om din köpupplevelse hos oss på Arvid Bil. Vi är glada över att höra att du upplevde oss som professionella och att du fick ett bra bemötande. Vi värdesätter verkligen din feedback och vill ta tillfället i akt att svara på de problem du har haft med bilen under det senaste året. Vi beklagar att du har haft flera följdfel på bilen, inklusive stötdämpare fram, signalhorn, lackblåsor på bagageluckan, byte av bilbatteri och nu senast backkameran. Vi förstår att detta har varit besvärligt...

Torbjörn G
Skrev om Arvid Bil

Den bästa bilaffär jag gjort i mitt liv och jag är 55 år.

Svar från Arvid Bil

Hej Torbjörn, Tack för dina fina ord. Vår ambition är att hjälpa våra kunder efter deras behov vilket har lett till super nöjda kunder. Vi vill även meddela att detta var en av våra trevligare affärer som vi gjort, ni var ett himla trevligt par. Välkomna åter. Mvh Arvid Bil

Nihad A
Skrev om Arvid Bil

Bästa bemötande trevlig seriösare riktigt trygg

Svar från Arvid Bil

Hej Nihad! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du kände dig väl bemött och trygg med din affär hos oss. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när det är dags för nästa bilköp. Välkommen tillbaka! Vänligen, Arvid Bil Crew

Pernilla A
Skrev om Arvid Bil

Fick visning av bilen trots att bilfirman var stängd på söndagen. Fint bemötande med tålamod av försäljaren då en liten kille Lion var med som är bilgalen 4a åring. Fick bilen levererad. Smidigt och proffsigt. Känner mig förälskad…. I Porschen alltså:)

Svar från Arvid Bil

Hej Pernilla! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig, även på en stängd dag, och att din lilla kille Lion också hade det bra. Att du känner dig förälskad i din nya Porsche gör oss väldigt glada. Välkommen tillbaka när du än behöver oss! Vänligen, Arvid Bil Crew

Reza J
Skrev om Arvid Bil

Trevliga bemötande, ärlighet, kunnighet är min upplevelse från Arvid bil. Jag kommer att vara deras återkommande kund framöver

Svar från Arvid Bil

Hej Reza! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du uppskattar vårt bemötande, ärlighet och kunnighet. Det betyder mycket för oss att du vill vara en återkommande kund. Välkommen tillbaka när du än behöver oss! Vänligen, Arvid Bil Crew

Marwa R
Skrev om Arvid Bil

En seriös bilåterförsäljare med proffsigt bemötande. Är lyhörda och tar kundens önskemål på allvar. Försöker inte sälja på extrapaket eller annat utan gör sitt bästa för att leverera bästa pris. Jag kan varmt rekommendera Arvid Bil!

Svar från Arvid Bil

Hej Marwa! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du uppskattade vårt professionella och lyhörda bemötande. Att vi kunde möta dina önskemål utan att sälja på dig onödiga paket är viktigt för oss. Välkommen tillbaka när du än behöver oss! Vänligen, Arvid Bil Crew

Jwan S
Skrev om Arvid Bil

Hjälpsamma och lyhörda igenom affären. Viktigt för dem att deras kunder är nöjda och trygga hela vägen vilket gjorde det enlelt för mig att ta ett belsut för att göra affären med Arvid Bil. Rekommenderar starkt och vid nästa bilköp kommer jag definitivt att vända mig först till Arvid Bil. Tsck så mkt

Svar från Arvid Bil

Hej Jwan! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att vi kunde göra affären enkel och trygg för dig. Att du känner dig nöjd och rekommenderar oss betyder mycket för oss. Välkommen tillbaka när det är dags för nästa bilköp! Vänligen, Arvid Bil Crew

Agnes B
Skrev om Arvid Bil

Ett proffsigt bemötande med seriösa säljare. Kände mig väldigt trygg när jag bytte min bil och tyckte det var uppfriskande att de var väldigt generösa med tips och råd (inte bara försöka sälja på en saker). Kan varmt rekommendera Arvids Bil!

Svar från Arvid Bil

Hej Agnes! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du kände dig trygg med vårt professionella bemötande och att vi kunde ge dig bra tips och råd. Välkommen tillbaka när du är redo för nästa bilaffär! Vänligen, Arvid Bil Crew

Dennis B
Skrev om Arvid Bil

Proffsigt bemötande i samband med köpet.Jag kan varmt rekommendera Arvid bil.

Svar från Arvid Bil

Hej Dennis! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du uppskattade vårt proffsiga bemötande under ditt bilköp. Välkommen tillbaka när du än behöver oss! Vänligen, Arvid Bil Crew

Shkendije G
Skrev om Arvid Bil

Jag uppskattar eran service här, ni tar inte bara hand om bilarna men tar också hand om eran kunder som dem känner sig så himla välkomna, så personligt hade jag rekommenderat detta stället till alla Mvh Shkendije

Svar från Arvid Bil

Hej Shkendije! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du uppskattar vår service och att du kände dig välkommen hos oss. Din rekommendation betyder mycket för oss. Vänligen, Arvid Bil Crew

Henrik L
Skrev om Arvid Bil

Kanonservice, med Isak som hjälpt mig med allt jag behöver. Köpte bilen på distans, och blev hämtad vid stationen. Bilen i ypperligt skick och jag är väldigt nöjd.

Svar från Arvid Bil

Hej Henrik! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig med ditt bilköp på distans och att du är nöjd med bilen. Vänligen, Arvid Bil Crew