Arvid Bil

Arvid Bil

arvidbil.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Arvid Bil! På Symmetrivägen 19 i Kungsängen hittar du oss på Arvid Bil! Är du intresserad av att sälja din nuvarande bil & få en kostnadsfri värdering? Eller är det kanske dags att skaffa en ny bil? Vi har bilar som är noggrant genomgångna & väldokumenterade i alla prisklasser, kanske har vi rätt bil hemma för...

329 omdömen om Arvid Bil

Sedan starten hos Reco 2020

Tero V
Skrev om Arvid Bil

Mycket trevlig personal, trevligt och avslappnat möte på plats i bilhallen. En uppriktig och ärlig beskrivning av bilen innan vi åkte 20mil för att se bilen. Affären genomfördes på ett smidigt sätt och vi blev nöjda.. //Tero

Deekey L
Skrev om Arvid Bil

Vill inte skryta med förlåt;) det måste varit så bra upplevelser hos dem! En av dem bästa säljare som jag hade pratat med klart han heter rezan! Jag e från halmstad åkte ända till kungsängen för köpa bil hos dem! Snabba affär, fick erbjuda bra pris bästa service, trevliga personal dem har alltså! I framtiden kommer garanterar rekommendera mina vänner till dem;) juste glömde bort en bra o snällt säljare som hämtade oss på tågstationen och visade oss runt! För att skriva bra om dem det kommer ta ungefär en vecka;) men tack för allt!

Roberth F
Skrev om Arvid Bil

Superservice rakt igenom! Otroligt trevliga och smidiga.

Sedat A
Skrev om Arvid Bil

Vi blev bemötta på ett professionellt och genuint sätt vilket kändes tryggt. Säljarna på Arvid Bil var trevliga och tillmötesgående. Kan rekommendera dem till andra potentiella köpare.

Ferrah H

Trevliga och hjälpsamma personal

Emelie J
Skrev om Arvid Bil

Tredje bilinköpet gjort via Arvid bil, vi är så nöjda varje gång. Dem överträffar alla förväntningar och ger den bästa servicen man kan tänka sig. Kommer alltid gå via Arvid bil!

Eddie J
Skrev om Arvid Bil

Otroligt bra service och bemötande! Proffsigt, snabbt och enkelt!

Martyna M
Skrev om Arvid Bil

Mycket bra och seriös bilhandlare. Jag köpte min bil där och är supernöjd! Rekommenderas

Amelia F
Skrev om Arvid Bil

Samtlig personal var jättetrevlig och hjälpsam. Jag köpte min bil där och är supernöjd!

Madeleine E
Skrev om Arvid Bil

Sålde min bil till dem. Väldigt trevlig och seriös bilhandlare,

Mikael F

Tack Rezan för en smidig affär. Rekommenderar denna bilhandlare starkt,

Anton W
Skrev om Arvid Bil

Mycket bra och seriös bilhandlare, säljaren Farre var tillmötesgående och löste hela affären på ett bra, tryggt och smidigt sätt. Rekommenderas!

Niko A
Skrev om Arvid Bil

Kul att man blir blåst på ”bra betyg” här.. Guld och gröna skogar tills att problem uppstår med bilen. Köpte bil härifrån november -23 och sen har den fått stå sönder från januari -24 alltså snart 4 månader. Dom vägrar ta sitt ansvar och hänvisar mig till ARN. OBS! Vad du än gör, köp inte din bil härifrån och bli besparad på helvetes massa huvudverk, tid och pengar!

Emre T
Skrev om Arvid Bil

Supersmidigt och proffsigt bemötande. Kunnig och trevlig personal!

Anna E
Skrev om Arvid Bil

Mycket trevligt bemötande och smidig affär! Rekommenderar verkligen Arvid bil!! Även fast jag kommer sakna min lilla pärla 😩 /Anna

Johan S
Skrev om Arvid Bil

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Affären gick smidigt och jag kommer definitivt vända mig till Arvid bil då det är dags att byta bil nästa gång. / Johan

Amin H
Skrev om Arvid Bil

Dom jätte snälla och förklarar på alla mina frågor. Jätte bre bemötande.

Jonas W
Skrev om Arvid Bil

Positivt och mycket professionellt bemötande.

Emil K
Skrev om Arvid Bil

Proffsigt och trevlig bemötande. Personligen har jag dålig kunskap och koll på bilar - Arvid Bil gav mig precis det jag behövde. Genom att guida och ta fram alternativ åt mig så jag utefter min egen plånbok fick möjlighet att göra en bra affär som kändes hållbar. Den personliga kontakten i det hela samt att inga frågor kändes för oviktiga att tala om gjorde min upplevelse av Arvid Bil till ett nöje. Kan rekommendera samtliga som letar bil att vända sig hit.

Sten Theodor Henri A

Här har vi en bilfirma som går mot strömmen; professionella, snabba och transparenta! Otroligt trevligt och lättsamt bemötande. Dom hade överseende och förståelse när vissa detaljer med bilen inte stämde och anpassade "paketet" därefter! Rekommenderas varmt!

Zara S
Skrev om Arvid Bil

Sålt min bil till Arvids bil och kom i kontalt med Stefan. Myclet trovärdig och smidig affär får man med Arvids bil. Stefan har varit helt fantastiskt med sitt lugn och bemötande. Han svarar snabbt och ordnar saker och ting snabbt. När man får förhinder mitt i affäruppgörelsen har han totalt förståelse och behåller sin lugn som smittar av sig. Arvids bil lägger inte skambud och möter dig jämfört med andra bilhandlare. Har bara gott och säga om dem utofrån min upplevelse och rekommenderar starkt.

Sofia H
Skrev om Arvid Bil

Kunniga säljare, kände mig trygg med mitt köp

Thomas E
Skrev om Arvid Bil

Väldigt professionella och mycket bra bemötande. Affären blev väldigt bra för båda parter och jag kände mig trygg som köpare genom hela affären då jag åkt över 20 mil för bilen jag köpte. Jag skriver detta omdöme ca. ett år efter jag köpt bilen av Arvid Bil och har dessvärre haft flera följdfel på bilen under detta år, vilket drar ner mitt slutbetyg. Fel på stötdämpare fram, signalhorn ur funktion, lackblåsor på bagagelucka, byte av bilbatteri (AGM-batteri) och nu här senast, backkamera ur funktion. Detta då inom loppet...

Svar från Arvid Bil

Hej Thomas, Tack för att du delade din åsikt om din köpupplevelse hos oss på Arvid Bil. Vi är glada över att höra att du upplevde oss som professionella och att du fick ett bra bemötande. Vi värdesätter verkligen din feedback och vill ta tillfället i akt att svara på de problem du har haft med bilen under det senaste året. Vi beklagar att du har haft flera följdfel på bilen, inklusive stötdämpare fram, signalhorn, lackblåsor på bagageluckan, byte av bilbatteri och nu senast backkameran. Vi förstår att detta har varit besvärligt...

Torbjörn G
Skrev om Arvid Bil

Den bästa bilaffär jag gjort i mitt liv och jag är 55 år.

Smarta B gillar detta
Svar från Arvid Bil

Hej Torbjörn, Tack för dina fina ord. Vår ambition är att hjälpa våra kunder efter deras behov vilket har lett till super nöjda kunder. Vi vill även meddela att detta var en av våra trevligare affärer som vi gjort, ni var ett himla trevligt par. Välkomna åter. Mvh Arvid Bil

Nihad A
Skrev om Arvid Bil

Bästa bemötande trevlig seriösare riktigt trygg

Smarta B gillar detta
Pernilla A
Skrev om Arvid Bil

Fick visning av bilen trots att bilfirman var stängd på söndagen. Fint bemötande med tålamod av försäljaren då en liten kille Lion var med som är bilgalen 4a åring. Fick bilen levererad. Smidigt och proffsigt. Känner mig förälskad…. I Porschen alltså:)

Reza J
Skrev om Arvid Bil

Trevliga bemötande, ärlighet, kunnighet är min upplevelse från Arvid bil. Jag kommer att vara deras återkommande kund framöver

Marwa R
Skrev om Arvid Bil

En seriös bilåterförsäljare med proffsigt bemötande. Är lyhörda och tar kundens önskemål på allvar. Försöker inte sälja på extrapaket eller annat utan gör sitt bästa för att leverera bästa pris. Jag kan varmt rekommendera Arvid Bil!

Jwan S
Skrev om Arvid Bil

Hjälpsamma och lyhörda igenom affären. Viktigt för dem att deras kunder är nöjda och trygga hela vägen vilket gjorde det enlelt för mig att ta ett belsut för att göra affären med Arvid Bil. Rekommenderar starkt och vid nästa bilköp kommer jag definitivt att vända mig först till Arvid Bil. Tsck så mkt

Agnes B
Skrev om Arvid Bil

Ett proffsigt bemötande med seriösa säljare. Kände mig väldigt trygg när jag bytte min bil och tyckte det var uppfriskande att de var väldigt generösa med tips och råd (inte bara försöka sälja på en saker). Kan varmt rekommendera Arvids Bil!

Dennis B
Skrev om Arvid Bil

Proffsigt bemötande i samband med köpet.Jag kan varmt rekommendera Arvid bil.

Shkendije G
Skrev om Arvid Bil

Jag uppskattar eran service här, ni tar inte bara hand om bilarna men tar också hand om eran kunder som dem känner sig så himla välkomna, så personligt hade jag rekommenderat detta stället till alla Mvh Shkendije

Henrik L
Skrev om Arvid Bil

Kanonservice, med Isak som hjälpt mig med allt jag behöver. Köpte bilen på distans, och blev hämtad vid stationen. Bilen i ypperligt skick och jag är väldigt nöjd.

Yeliz S
Skrev om Arvid Bil

Jag är så nöjd med bemötande. Personalen var väldigt engagerade och duktigt att åker kontakta. Jag nöjd med min inköp och personalen med generös erbjudandet.

Fredrik R
Skrev om Arvid Bil

Väldigt trevlig och kunnig säljare (Isak) som fick mitt distansköp att kännas så tryggt som det kan göra i denna branschen. Fick videosamtal på bilen i hög kvalitet o man erbjöd garantier för en överkomlig summa. Bilen blev hemlevererad och inbytesbil upplockad av precis lika härliga snubbar. Bilen var i precis det skick som utlovats. Vi skrattade bort konstiga buggar i tekniken som hade kunna skrämma bort folk. Allt kändes bra och nu kör jag runt i en riktig pärla. Rekommenderar starkt! Kan inte hitta något dåligt när jag tänker tillbaka på hela upplevelsen, önskar att alla bilaffärer var såhär.

Erik L
Skrev om Arvid Bil

Mycket bra och trevligt bemötande! Rekommenderas

Jakub Dudek J
Skrev om Arvid Bil

Jag köpte Audi A4 . Jag är väldigt nöjd att köpte bilen hos er. Tusen tack. Jag rekomendera Arvidbil . Bra jobbat!!! 😁

Mats R
Skrev om Arvid Bil

Riktigt proffsigt gäng och bra bemötande

Kristoffer R
Skrev om Arvid Bil

Riktigt bra service och bemötande från hela teamet på Arvidbil! Isak gjorde affären på ett snabbt och smidigt sätt vilket jag värderar högt när jag köper bil. Det kommer absolut bli fler bilköp i framtiden på Arvidbil.

Gustav L
Skrev om Arvid Bil

Köpte en fin Mini cooper som var finare än beskrivet. Även nytt batteri som goodwill!

Shilan A
Skrev om Arvid Bil

Fick en riktig bra service med väldigt bra bemötande av Isak som jag verkligen ska rekommendera till andra jag känner som är intresserade av att köpa bilar.

Niklas G
Skrev om Arvid Bil

Trevliga och flexibla killar. Upplever en ärlighet i en lurig bransch.

Adin I
Skrev om Arvid Bil

Jag blev väldigt bra bemött av Isak Dari. Han hade tålamod och besvarade alla mina frågor. Jag kände mig trygg att köpa bil hos Arvid Bil och kan starkt rekommendera denna bilfirma

Fredrik K
Skrev om Arvid Bil

Trevligt bemötande från första till sista kontakten. Upplevde dem tillmötesgående och lyhörda. Gav svar på de frågor som uppkom under processen. Jag fick känslan av att de ville att båda parter skulle känna sig nöjda med uppgörelsen vid avslutande affär. Kan absolut tänka mig att köpa bil här igenom igen.

Jan K
Skrev om Arvid Bil

Köpte en BMW 530 allt gick smidigt. Isak var mycket hjälpsam och visste vad han pratade om. Jag fick bra service och jag är mycket nöjd!

Linnea Ellinor G

Toppenservice, väldigt smidig affär och proffsig säljare 👌

Lars Ove Mikael R

Stort TACK Isac för en otroligt fin och trevlig service och bemötande Du fixade och grejade så jag blev nöjd när jag åkte hem med bilen Du var verkligen seriös TACK Isac Med vänlig hälsning, Lasse

Lennart S
Skrev om Arvid Bil

Att köpa och samtidigt sälja en begagnad bil är ingen lätt ekvation. Arvid Bil har visat på stor professionalism och har på ett oklanderligt sätt hjälpt oss att uppgradera vårt bilinnehav. Vi är oerhört nöjda med den service och närhet som affären genomförts och vi kan inte annat än att med tydlighet rekommendera Arvid Bil. Start tack // Lennart & Catharina

Veronika W
Skrev om Arvid Bil

Jag köpte bil från Arvid bil och hela processen gick smidig till. En stor tumme upp till Isak. Kan varmt rekommendera Arvid bil.

Cristoffer G
Skrev om Arvid Bil

Vart riktigt trevligt bemött, och dem mötte mig väldigt gärna efter mina behov. Extremt trevlig personal. Ska man köpa bil så rekommenderar jag o surra med Isak, riktigt skön säljare som lät mig ta min egen tid o göra min egen grej men också fanns med svar på mina frågor.