Carflip AB

Carflip AB

www.carflip.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Carflip! Vi hjälper privatpersoner och företag att göra en smidigare och bättre bilaffär. Vi besiktar din bil på plats hos dig, vi förhandlar sedan med bilhandlare både i Sverige och Europa för att maximera din bils försäljningspris. Väljer du sedan att sälja bilen så hantera vi inköp, utbetalning, lösen av...

102 omdömen om Carflip AB

Sedan starten hos Reco 2021

Ann britt-marie louise C

Mycket trevligt bemötande, med fokus på att vi skulle bli nöjda med affären. Inget pushande och stress som från andra säljare. Vi blev också erbjuden bästa priset, men hade valt dom ändå med tanke på bemötandet och proffsigheten. Vi kontaktade dom efter rekommendationer och är mer än nöjda med affären. Mycket smidigt och proffsigt!

Sophia Linnea Maria E

Emil på Carflip har varit min stora klippa. 🌟 Så otroligt lösningsorienterad och har hjälpt mig genom alla våra frågetecken med vår bilpark oavsett smått till stort. Alltid med ett leende och positivitet som smittar av sig, otroligt tacksam för din kunskap och ditt engagemang som märks i alla steg. Hejja dig och grattis till att jag förevigt kommer Ringa er!🌟

Jenny K
Skrev om Carflip AB

Fantastisk bra service med trevligt och snabbt bemötande. Skulle rekommendera Carflip när som helst.

Sten Ulf J
Skrev om Carflip AB

Jag är supernöjd. Allt gick smidigt från första stund. Kommer definitivt använda Carflip igen. Superbra bemötande.

Andreas T
Skrev om Carflip AB

Vi vill verkligen slå ett slag för Carflip AB. Proffsigt bemötande och snabb återkoppling av Emil bidrog till en otroligt smidig försäljning av vår transportbil. Vi kommer definitivt använda denna tjänst fler gånger!

Erica S
Skrev om Carflip AB

Mycket bra bemötande! Snabbt, smidigt och enkelt.

Emanuel N
Skrev om Carflip AB

Emil på Carflip överträffade alla förväntningar. Snabbt, smidigt och inget krångel.

Robin J
Skrev om Carflip AB

Bra proffesionellt bemötande! Snabb och smidig service. Rekommenderas varmt!

Marie S
Skrev om Carflip AB

Snabbt & enkelt att sälja bilen mha CarFlip!

Ellenor L
Skrev om Carflip AB

Otroligt proffsig skött från första kontakt tills bilen blev hämtad. Allt gick snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera Carflip om ni vill få ut som mest för din bil! 🙏

Adnan M
Skrev om Carflip AB

Extremt smidigt och enkelt! Bra pris och snabba puckar, det gillar vi!

Bengt E
Skrev om Carflip AB

Väldigt bra och trevligt bemötande. Carflip var kunniga och affären gick smidigt och snabbt. Mycket nöjd!

Jan Alexander S

Otroligt smidig försäljning! Kan varmt rekommendera Carflip.

Jonas P
Skrev om Carflip AB

Personlig service från start till mål, bilen såld och levererad på några fåtal dagar till ett pris som vi var väldigt nöja med! Kan verkligen rekommendera Emil och Carflip!

Joakim O
Skrev om Carflip AB

Superproffsigt bemötande och stort engagemang för att få till en bra försäljning. Snabb och smidig affär, rekommenderas varmt!

Jan S
Skrev om Carflip AB

Smidigt och proffsigt enkel hantering och bra betalt !

Susanne P
Skrev om Carflip AB

Mycket seriös, kunnig och med ett trevligt bemötande. Kommer att anlita fler gånger. Rekommenderas varmt!!

Chad G
Skrev om Carflip AB

Emil was absolutely fantastic. I have already recommended him to another friend and will use him for any future car sales. I’ve sold about 7 cars and this experience was my easiest by far.

Lucas J
Skrev om Carflip AB

Riktigt bra bemötande och smidiga affärer, rekommenderar starkt!

Björn D
Skrev om Carflip AB

Snabbt och smidigt. Bättre bud än vad jag fick hos märket jag skulle köpa ny bil hos.

Louise N
Skrev om Carflip AB

Mycket trevligt bemötande av Emil på Carflip. Seriös och noggrann genom hela affären och det fick mig att känna mig trygg i bilaffären. Jag kan stark rekommendera Carflip AB.

Daniel S
Skrev om Carflip AB

Snabba, proffsiga , ärliga och med bra priser

Carl-Albin R
Skrev om Carflip AB

Supersmidigt! Carflip hämtar upp bilen hos dig och löser fotografering och kontakt med flera potentiella köpare genom brett kontaktnät. De skötte ev komplettingar som behövde göras gällande inhämtning av servicehistorik. Upprättande av kontrakt och betalning skedde även hemma hos en själv och allt var friktionsfritt. Helt enkelt, man lyfter knappt ett finger i processen. Rekommenderas!

Sofia R
Skrev om Carflip AB

Väldigt smidigt och ett trevligt bemötande!

Johan B
Skrev om Carflip AB

Väldigt snabb och smidig affär där Emil tog hand om allt. Bäst av allt är att vi fick bra betalt för vår bil utan att behöva ha kontakt med en massa jobbiga spekulanter. Tar gärna hjälp av Carflip igen om jag ska sälja en bil!

Peter N
Skrev om Carflip AB

Är mycket nöjd med Carflip. Kan verkligen rekommenderas om man tänker att sälja sin bil.

Susan B
Skrev om Carflip AB

Trevligt och proffesionellt bemötande. Rekommenderas starkt

Erik S

Smidigaste bilaffären genom tiderna👍🏻

Maja O
Skrev om Carflip AB

Bekvämt och smidigt sätt att sälja bilen! Proffesionellt och kunnigt bemötande, Förtroende skapande. Kan rekommendera varmt!!

Nina H
Skrev om Carflip AB

Mycket proffsigt bemötande och seriös bilhandlare!

Christoffer C
Skrev om Carflip AB

Snabbt, enkelt och grymt smidigt! Rekommenderar verkligen.

Peter S
Skrev om Carflip AB

Trevligt och bra bemötande. Snabb och smidig affär.

Lars B
Skrev om Carflip AB

Trevlig och korrekt bemötande från start och genom hela processen Bra upplägg med besiktning och värdering Skyndsam försäljning och snabbt avslut Pengarna på banken omgående Rekommenderas starkt

Bro Betong Projektledning Ab

Har sålt flera bilar med Carflip. Snabbt, smidigt, tryggt! Rekommenderas starkt!

Jörgen K
Skrev om Carflip AB

Mycket proffsigt skött Bra service , trevlig personal .

Patrik R

Smidigt, toppen bemötande, kunnig

Per W
Skrev om Carflip AB

Mycket smidig bilförsäljning. Trevligt bemötande och supersnabb återkoppling. Rekommenderas!

Thomas C
Skrev om Carflip AB

Professionellt och trevlig bemötande genom hela processen. Kommer absolut höra av mig vid nästa bilförsäljning. Tack Carflip!

Stefan O
Skrev om Carflip AB

En mycket snabb, bekväm och trygg bilförsäljning och dessutom ett väldigt trevligt bemötande. Att jag inte ens behövde åka iväg med bilen var ett plus. Också nöjd med priset. Skulle lugnt sälja till dem igen.

Rasmus N
Skrev om Carflip AB

Carflip bjöd bättre än någon annan handlare jag kom i kontakt med. Affären i sig var väldigt smidig också.

Thomas S
Skrev om Carflip AB

Enkelt.supernöjd med Carflip.kommer anlita dom igen👍

Daniel L
Skrev om Carflip AB

Grymt smidigt, fantastisk service.

Fredrik L
Skrev om Carflip AB

Proffesionellt bemötande, smidigt att sälja bil från första mötet till pengarna på kontot. Rekommenderar starkt.

Mattias B
Skrev om Carflip AB

Allt var jättebra Trevlig personal och det kändes tryggt

Gustav E
Skrev om Carflip AB

Snabb och lättsam service i toppklass! Rekommenderar starkt

Niklas H
Skrev om Carflip AB

Emil hjälpte mig att sälja min Audi, allt gick mycket snabbt Och smidigt. Jag är mycket nöjd med Emil på Carflip och kan starkt rekommendera honom och hans sätt att jobba. Niklas

Britt-Marie B
Skrev om Carflip AB

Om ni ska sälja er bil så finns det bara en firma och det är Carflip. Emil är suveränt proffsig, trevlig och väldigt snabb. Det enda du behöver göra själv är att skriva under handlingarna. Allt går som en dans. Rekommenderar Carflip till 100 procent.

Birhan A
Skrev om Carflip AB

Från första kontakten till försäljningen av min bil tycker jag att Carflip har angerat på ett professionellt sätt. Rekommenderar verkligen alla som ska sälja sin bil att ta kontakt med Carflip. Slipp alla onödiga samtal från oseriösa köpare på nätet med Carflip.

Pontus H
Skrev om Carflip AB

Carflip hjälpte mig sälja min bil. Otroligt proffsigt bemötande, väldigt enkel och snabb process och resultatet va över förväntan.

Linda G
Skrev om Carflip AB

Jag tog hjälp av Emil på Carflip när jag skulle sälja min bil. Mycket trevligt bemötande, bra service och snabb återkoppling. Han höll mig uppdaterad under hela processen, så allting kändes väldigt enkelt och tryggt.