SEAT Sätra

Murmästarvägen 37, 127 35 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till oss på SEAT i Sätra!

Här kan du som är SEAT-ägare få service på din bil, vilket ökar både värdet och hållbarheten. Du kan välja mellan flertalet alternativ som att serva bilen direkt, lämna in den dagen innan, låta oss sköta hämtning och lämning, boka en tid eller lämna in den när det passar på morgonen. Allt för att det ska gå så smidigt som möjligt att fixa bilen hos oss.

Äger du ingen SEAT men är intresserad av provkörning? Då är du varmt välkommen att anmäla dig på vår hemsida så kontaktar vi dig.

Läs vad 134 kunder tycker om SEAT Sätra

• Marcus B skrev om SEAT Sätra
    Jag tycker allt funkade bra, fran när vi kom tills bilen levererades.👍 Läs mer
  • Gunnar J skrev om SEAT Sätra
    Seat leon 3 års leasingavtal. Bra bemötande, effektiv personlig service. Läs mer
  • Iveta U skrev om SEAT Sätra
    hej! har köpt Seat Leon och är väldigt nöjd med inköpet. personalen väldigt trevliga och till mötesgående! Läs mer
  • Frida L skrev om SEAT Sätra
    Fantastiskt bra säljare. Bra service och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Mikael N skrev om SEAT Sätra
    Mötte till att börja med en säljare som inte verkade vilja leasa ut. Kändes som jag var tvungen att be om ursäkt. Till slut blev det en mkt proffsig och vänlig person som ordnade avtalet. Läs mer
  • Patrick F skrev om SEAT Sätra
    Seat Sätra, var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma i allt jag kunde tänkas ha i tankarna. De var lätta att få kontakt med och de sköttes sig väldigt proffsigt. Jag kan varmt rekommendera Seat Sätra. Läs mer
  • Daniel B skrev om SEAT Sätra
    Peter var mycket trevlig och professionell. Jag uppskattar att han gjorde allt för att jag skulle känna mig trygg i mitt bilköp då det ändå handlar om en stor summa pengar. Jag är nöjd med bilen jag valde och hur Peter bemötte mig. Mvh Daniel Bocanegra Läs mer
  • Margit T skrev om SEAT Sätra
    Har redan besvarat enkät från Seat. Läs mer
  • Bosse S
    Bosse S skrev om SEAT Sätra
    Toppen! Mycket trevligt bemötande och en välutrustad bil. Läs mer
  • Hector Alexis B skrev om SEAT Sätra
    Bra service, en aning för snabb affär. Vissa stunder kändes det som säljaren bara ville få klart affären, det var lite synd annars riktigt nöjd med leasningen. Läs mer
  • Ulla W skrev om SEAT Sätra
    Mycket bra och trevlig säljare (Peter) fick hjälp med allt vad det gällde bilköpet.kan varmt rekommendera Seat i Sätra. Läs mer
  • Ulla W skrev om SEAT Sätra
  • Thomas H skrev om SEAT Sätra
    Trevligt bemötande. Ingen stress eller press. Smidig och snabb affär. Läs mer
  • Ari P skrev om SEAT Sätra
    Jättebra service... rekommenderas! Läs mer
  • Niklas L skrev om SEAT Sätra
    Trevlig vid varje kundbemötande och lösningsorienterad. T ex när Sophia ringde för boka in leveransadress för bilen och jag frågade om jag kunde hämta ut den om en timme. Vilket Sophia löste fint. Uppföljningssamtal efter leverans ett till plus. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om SEAT Sätra
    Det är en fantastisk bil att köra. Bekväm och tyst. Drar lite bensin. Har inte kommit underfund med alla beskrivningar än, men det kommer allt eftersom. Läs mer
  • Yvonne Ö skrev om SEAT Sätra
    Mycket proffsigt bemötande och snabb service av leverans av bil. Läs mer
  • Alexander S skrev om SEAT Sätra
    Väldigt bra bemötande, trevliga och kunniga. Fick hjälp att genomföra personbilsköp. Läs mer
  • Katrin L
    Katrin L skrev om SEAT Sätra
    Trevlig, kunnig personal som gav väl avvägd information, utrymme för egna funderingar, space och vägledning i varje situation. Mycket nöjd. Läs mer
  • Linn R skrev om SEAT Sätra
    Super nöjd med servicen (och bilen) hos dom. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om SEAT Sätra
    Bra bemötande från första besöket till vår nya ateca anlände. Vad vi än hade funderingar om så fick vi hjälp med det. Superbra & vi är så nöjda med vår nya bil! Läs mer
  • Skott Å skrev om SEAT Sätra
    Mycket kunnig och trevlig personal. Läs mer
  • Jonathan A skrev om SEAT Sätra
    Är nöjd med hjälpen från Seat. Har fått den hjälp jag behövt. Läs mer
  • Mona G skrev om SEAT Sätra
    Bra bil! Allt till belåtenhet! Läs mer
  • Lucas S skrev om SEAT Sätra
    Otroligt nöjd med bil och säljare.
    Enkelt och smidigt, inga konstigheter.! Läs mer
  • Marcus R skrev om SEAT Sätra
    Felfritt bemötande och fantastisk bil! Läs mer
  • Leif L skrev om SEAT Sätra
    Då jag var tidspressad var jag helt ok med snabb affär. Läs mer
  • Lars G skrev om SEAT Sätra
    Stor kompetens om produkten (biltypen), vänligt proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Kenneth B skrev om SEAT Sätra
    Allt fungerat som vi förväntat oss. Läs mer
  • Marlene L skrev om SEAT Sätra
    Bra bemötande, trevliga säljare Läs mer
  • Lennart S skrev om SEAT Sätra
    Manulapativ foersaljare. Har inte kort tillrakligt. For att Uttaranchal mig on bilen Läs mer
  • Louise S skrev om SEAT Sätra
    Är nöjd so far! Har inte haft bilen så länge men den är skön. Läs mer
  • Annelie J skrev om SEAT Sätra
    Har aldrig varit med om ett sådant positivt och starkt bemötande under vårt bilköp. Under leveransen av bilen fick jag en sån grundlig genomgång av precis allt och det kändes så oerhört tryggt! Nu har bilen rullat i två veckor och vi är helnöjda med valet av bil! Säljaren Peter är en riktig stjärna! Vi har bara gott att säga om
    Honom! Läs mer
  • Ingvar A skrev om SEAT Sätra
    Mycket trevlig säljare !!
    Allt gick mycket smidigt Läs mer
  • Ulrika O skrev om SEAT Sätra
    Trevlig och bra säljare................... Läs mer
  • Ungap Ab skrev om SEAT Sätra
    Bra service. Kunnig personal. Snygga bilar. Läs mer
  • Emma L skrev om SEAT Sätra
    Bra bemötande och information av de båda försäljarna jag var i kontakt med. Jag fick intrycket att de är professionella och vet vad de pratar om. Läs mer
  • Jennie P skrev om SEAT Sätra
    Trevlig personal och bra service! Läs mer
  • Anna G skrev om SEAT Sätra
    Jag rekommenderar SEAT starkt!
    Bra kundbemötande och väldigt bra behovsanalys.
    Åkte iväg med en Seat IBIZA och den funkar precis efter förväntning. Tack till Peter Winblad Säljare :)
    Mvh Nöjd kund Linda Läs mer
  • Björn S skrev om SEAT Sätra
    Trevliga och snabb service. Allting gick som förväntat. Läs mer
  • Dan M
    Dan M skrev om SEAT Sätra
    Kan bara säga att jag är jätte nöjd!! Läs mer
  • Nina B skrev om SEAT Sätra
    Återförsäljaren gav ett personligt intryck och ett professionellt bemötande. Läs mer
  • Susanne W
    Susanne W skrev om SEAT Sätra
    Intresserad av privatleasing! Anmälde att jag ville provköra, via webben. Fick svar direkt plus blev uppringd av trevlig säljare. Bokade tid, satt ner med säljaren o fick mkt tydlig info om både bil och upplägg för leasing. Kände mig respekterad och välkommen! Jag beställde bil och fick den inom tre veckor! Fick ordentlig genomgång av funktioner och serviceupplägg. Säljaren ringde och följde upp efter någon vecka, kändes betryggande. Jag är mkt nöjd på alla punkter! Läs mer
  • Stig H skrev om SEAT Sätra
    Mycket vänlig och kompetent säljare. Förmodligen (ganska säkert) Johnny som gjorde att valet av SEAT blev mitt slutliga val.
    Stig Humla Läs mer
  • Anja U skrev om SEAT Sätra
    Mycket nöjd med både bil och bemötande! Läs mer
  • Leif B skrev om SEAT Sätra
    Var lite besviken över att Seat inte premierade eller på
    något sätt visade uppskattning över att jag valt att fortsätta att köra Seat. Inga erbjudanden på extra utrustning, vinterhjul, bagagerums matta m.m. Om jag skulle välja leasingbil med den upplevelse, så skulle det bli ett annat bilmärke. Tag hand om era trogna kunder. Läs mer
  • Patric C skrev om SEAT Sätra
    Trevliga och bra service. Läs mer
  • Harry S skrev om SEAT Sätra
    Aaàààaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • Sigvard W skrev om SEAT Sätra
    bra mycket nöjd bra bra bra bra bra bra Läs mer
  • Jakkrit W skrev om SEAT Sätra
    Bra bil och vänlig skön o köra Läs mer

Bästa bilförsäljarna i Stockholm:

Sydhamnsvägen 46, 15138, Södertälje