Autopunkten

Sandsborgsvägen 45, 122 33 Enskede — Visa karta

Välkommen till Autopunkten!

Vi är ett familjeföretag som startade redan 1978 och vårt fokus ligger på att köpa, sälja och serva bilar av märket Honda. Detta gör att vi är auktoriserade experter på Honda. Hos oss är kundupplevelse och kvalitet i utfört arbete det viktigaste.

När du besöker oss får du alltid ett personligt möte och stort engagemang oavsett om det gäller försäljning eller service av din bil.

Du hittar oss två minuter från Globen med bil och med T-banestation Skogskyrkogården alldeles intill. Tveka inte att höra av dig till oss om du är intresserad av vad vi har att erbjuda!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 26 kunder tycker om Autopunkten

• 2020-07-22

Nils N skrev om Autopunkten
    Hej jag har köpt många bilar hos autopunkten, ibland har det blivit fel bil som inte har passat mig, men det har aldrig varit några problem att fixa till det så det passar mig. Så därför tycker jag mycket om att göra bilaffärer med autopunkten. Eftersom jag är till åren kommen, börjar att närma mig 80 år, så är det nog mitt sista bilköp. Har en honda crv hybrid, en underbar skön och bra bil så den räcker nog för mig som min sista bil. Ett stort tack till er alla från Nils Norman Läs mer
    2020-07-24 Autopunkten svarar Nils N
    Stort tack själv Nils! Vi finns här om du behöver hjälp eller service på bilen. Det är bara att komma förbi eller slå en signal.
  • 2020-07-22

Peter W skrev om Autopunkten
    Köpte en HONDA Civic TXD58A
    Välkomnande och smidigt
    Har haft en HONDA Accord tidigare bra kvalité
    Lämnade en BMW 320 x-drive 11 år i utbyte 22000 mil
    Snabba beslut
    Trevligt bemötande och smidigt Läs mer
  • 2020-07-21

Gunnar E skrev om Autopunkten
    Köpte en CRV hybrid! Bemötandet proffsigt och lättsamt. Mina förväntningar var högt ställda, de infriades.
    Med andra ord; min upplevelse av Autopunkten är på topp! Läs mer
    2020-07-21 Autopunkten svarar Gunnar E
    Hej Gunnar, tack för de vänliga orden! Vi arbetar hårt med att hålla en hög servicegrad och vi blir glada att vi kunde göra dig nöjd!
  • 2020-07-20

Pontus G skrev om Autopunkten
    Alltid tillmötesgående personal, håller avtalade tider, informerar bra om utförda åtgärder. Läs mer
    2020-07-21 Autopunkten svarar Pontus G
    Hej Pontus, tack så mycket för de vänliga orden!
  • 2020-06-05

Daniel K skrev om Autopunkten
    Hjälpsam personal, fräsch lokal och verkstad. Läs mer
  • 2020-06-04

Afsane A skrev om Autopunkten
    Sålde gamla bilen samt köpte en ny.

Vänligt, pedagogiskt, proffsigt och tillgängligt bemötande.
    En informativ och behaglig säljare med fingertoppskänsla för vem jag är och mina behov.

Mina förväntningar var att detta skulle bli svårt och krångligt men det blev raka motsatsen tack vare känslan av en fin och trygg relation till säljaren. Läs mer
  • 2020-06-03

Anna S skrev om Autopunkten
    Informativa och utan krångel. All info stämde och man höll utlovade leveranser Läs mer
  • 2020-05-19

Björn L skrev om Autopunkten
    Byte dammdamasker o dämpare, torkarblad mm. Bra bemötande, hämtade ock körde hem bilen. Dyrt men mkt bra bemötande,alltså e bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-04-24

Solveig B skrev om Autopunkten
    Jag måste byta krockkudde och i dessa coronatider kom två trevliga killar och hämtade min bil ,bytte kudde,spritade av den och körde hem den igen.
    Trevligt bemötande som jag gärna kan tänka mig anlita någon mer gång. Läs mer
  • 2020-04-21

Tommy J skrev om Autopunkten
    Service
    mycket professionellt och trevligt bemötande
    De utförde servicen på ett snabbt och bra sätt.
    Mycket bra bemötande och de svarade enkelt och så jag förstod på de frågor jag ställde. Läs mer
  • 2020-04-21

Tom F skrev om Autopunkten
    Vi skulle ha service på bilen. Eftersom vi är 65+ erbjöd sig Autopunkten att hämta och lämna bilen hemma hos oss. De ringde i förväg så att vi kunde låsa upp bilen och lämna nyckeln där. När de lämnade tillbaka bilen så ringde de och hade spritat handtag, ratt, växelspak, handbroms och nyckel och lämnat fakturan på sätet. Utan extra kostnad!
    Helt suverän service och mycket trevligt bemötande! Tack!!! 😊 Läs mer
  • Bengt A

2020-04-17

Bengt A skrev om Autopunkten
    Bil service
    Allt var utmärkt som vanligt! Läs mer
  • Inger F

2020-04-17

Inger F skrev om Autopunkten
    Köpt och servat Honda CRV aldrig några problem Läs mer

Bengt E skrev om Autopunkten
    Man känns väldigt välkommen i butiken. Trevligt bemötande av säljare och även av ägaren. Bra service i verkstaden, kunnig personal. Mitt köp av en Honda H-rv har jag verkligen inte ångrat. Kommer sannolikt köpa även nästa bil hos Autopukten Läs mer

Hans-göran F skrev om Autopunkten
    Trevligt bemötande men tyvärr dyrt. Läs mer

Ekrem U skrev om Autopunkten
    Seriöst och service inriktad företag. Bra bemötande, lokalen är välskött, det är rent och fint.
    Bra service, hjälpsamma och trevliga.
    Riktigt bra bilhandlare med super bra verkstad. Läs mer

Christina B skrev om Autopunkten
    Service av min Honda HR-V och däckbyte
    Som vanligt blev jag vänligt bemött och företaget levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-04-05

Evy E skrev om Autopunkten
    Jag har i många år servat min Honda Civic Hybrid hos er, det har varit väldigt bra! Personalen på service har jag alltid varit trevliga och professionella.
    Har nu köpt en ny Honda Jazz, samma sak med försäljaren Peter Höög, mycket trevlig och kunnig-

Evy Eriksson Läs mer
  • Robert H

2020-03-27

Robert H skrev om Autopunkten
    Autopunkten levererar återigen service till 💯 % . Vi köper inte bil från Autopunkten, vi köper förutsättningar för att vi som företag ska fungera i vår leverans till våra kunder. Autopunkten och Honda har alltid gjort sitt yttersta för att vår verksamhet ska rulla på.

Tack Autopunkten! Läs mer
  • 2020-03-27

Andreas H skrev om Autopunkten
    Bokat nya Honda e!

Trevligt och proffsigt bemötande.
    Familjär känsla med kunden i fokus.
    Kunniga på bilen samt vilka tillval som är lämpliga. Läs mer
    2020-03-27 Autopunkten svarar Andreas H
    Tack Andreas! Härligt att du är nöjd med oss!
  • 2020-03-26

Rebecca H skrev om Autopunkten
    Alltid snabb och smidig service. Känns tryggt att ha en pålitlig bilfirma att köpa bil hos.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Clas E

2020-03-26

Clas E skrev om Autopunkten
    Har under åren köpt 3 olika Honda modeller, Civic och Accord.

Har alltid blivit mkt proffesionellt bemött. Både av säljare och verkstad.

Hade första gången inbytesbil av annat märke och trodde inte de skulle betala mer för den än jag skulle fått hos märkeshandlaren men det skedde och det blev affär.

Mkt serviceminded och kundvårdande företag som förstått att man förmodligen köper fler bilar om man är en nöjd kund! Läs mer
  • 2020-03-25

Petrus D skrev om Autopunkten
    Köpte en begagnad CR-V. Bra service, trevlig personal. Kanonföretag. Det är min andra bil jag köper där. Läs mer
    2020-03-25 Autopunkten svarar Petrus D
    Tack för att du är en trogen kund och tack för de fina orden!
  • Raffaele D

2020-03-25

Raffaele D skrev om Autopunkten
    Fullständigt nöjd med köpet av CR-V hybrid.
    Peter Höög, försäljaren, var både kunnig och engagerad.

Mina förväntningar uppfylldes och det är andra gången jag handla en bil hos Autopunkten. Läs mer
    2020-03-25 Autopunkten svarar Raffaele D
    Tack för dina vänliga ord! Vi hoppas att vi kan leva upp till dina förväntningar under hela ditt bilägande!
  • 2020-03-14

Git G skrev om Autopunkten
    Hög servicegrad, effektiv kundservice och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-25 Autopunkten svarar Git G
    Tack snälla för din feed back. Hoppas att vi ses snart igen!
  • 2020-03-12

Lars-göran T skrev om Autopunkten
    Min Honda CR-V lämnades in för service.
    Jag blev professionellt bemöt av kundmottagaren, arbetet gjordes inom avtalad tid och till belåtenhet.
    Autopunkten levde upp till alla mina förväntningar.
    Autopunkten är en professionell firma som jag kan rekommendera.

Betyg Utmärkt Läs mer
    2020-03-25 Autopunkten svarar Lars-göran T
    Tack för din kommentar! Vi arbetar alltid för att nå högsta kundnöjdhet och det värmer när vi får bekräftelse på att vi lyckats!

Sandsborgsvägen 45, 122 33 Enskede