Autopunkten

Autopunkten

Ring 08-408 337 88 www.autopunkten.se

Välkommen till Autopunkten! Vi är ett familjeföretag som startade redan 1978 och vårt fokus ligger på att köpa, sälja och serva bilar av märket Honda. Detta gör att vi är auktoriserade experter på Honda. Hos oss är kundupplevelse och kvalitet i utfört arbete det viktigaste. När du besöker oss får du alltid ett personligt...

59 omdömen om Autopunkten

Janina Lovisa K
Skrev om Autopunkten

Jag kan inte påminna mig att jag varit på en trevligare och kunnigare verkstad. Jag kom dit med min gamla Honda HR-V som hade fått ena sidospegeln avslagen i en automattvätt. Ny återfanns inte. Snabbt och utan knot monterade de fast befintliga. Dessutom var de kul att prata bil med. Funderar man på att köpa en schysst bil från en bilfirma är det här man ska göra det.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Jan F
Skrev om Autopunkten

Väntetid 1vecka för batterikontroll i övrigt PERFEKT!

Ingvar F
Skrev om Autopunkten

Trevligt bemötande och nära hemmet

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Marianne L
Skrev om Autopunkten

Vi köpte en bil, en hybrid och blev väl bemötta

Henry R
Skrev om Autopunkten

Snabbt, trevligt och prisvärt.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Kjell-åke W
Skrev om Autopunkten

Snabb tid vänligt bemötande, bra service

Peter L
Skrev om Autopunkten

Vi har alltid fått ett trevligt bemötande av såväl säljare som verkstadspersonal. Det är till dags dato blivit 9 fabriksnya bilar + 1 begaganad - 7 Honda, 3 Peugeot. Det är en lång relation, 23 år.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Filippo L
Skrev om Autopunkten

Always there and always ready to help great company great customer service love everything about it love even my car that comes from them if I have any problem with my car I can always rely on them

Marianne H
Skrev om Autopunkten

Kund- & serviceorienterat bemötande i alla kontakter från försäljning av bil till verkstadsfrågor. Alltid tillgängliga och vänliga.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Ove F
Skrev om Autopunkten

Alltid med respekt och bra information.

Eivor P
Skrev om Autopunkten

Köpte vindrutetorkare och fick hjälp med montering

Rune I
Skrev om Autopunkten

Jag hade bilen inne för service och den utfördes, så vitt jag kan se, som alltid till full belåtenhet. Dessutom åtgärdade dom annat bla ett larm som tystnat Dom är lättsamma och trevliga att ha att göra med.

Lena G
Skrev om Autopunkten

Alltid bra bemötande För service på bilen hos dem

Jan L
Skrev om Autopunkten

En firma i klassisk stil där man lägger stor tonvikt på kunden, alltid hjälpsamma när man har funderingar kring sitt nya bilköp. Ett familjeföretag i flera generationer som också uppfyllde alla mina önskningar i samband köp av en ny Honda CR-V. Företaget rekommenderas varmt.

Johan P
Skrev om Autopunkten

Har varit kund hos Autopunkten i många år och köp av bilar och servicen har varit bra. Vad mera kan man begära!

Kjell C
Skrev om Autopunkten

Ett personligt och trevlig bolag. SERVICE.

Niklas C
Skrev om Autopunkten

Alltid bra bemött av Peter. Jag är som vanligt nöjd med allt. Är inne på min 5:e bil nu. Aldrig något krångel!

Carl-Axel F

Service och köp av Honda Alltid stabilt o bra

Christer K
Skrev om Autopunkten

Jag köpte en bil, Honda e. Jag hade förväntat mig ett mer modernt mottagande, jag köper marknadens modernaste bil men hela upplevelsen var likadan som när jag köpte min första begagnade bil för 40 år sedan. Mekanikern satte sig i min nya bil med sin overall utan skydd och säljaren var dåligt insatt i alla funktioner. Ingen gick igenom mitt leasingkontrakt utan ville bara att jag skulle signera det. Annars trevliga men som sagt kändes långt ifrån Tesla. Det är ändå 2021. Bästa hälsningar Crister Kaiser

Sebastian E
Skrev om Autopunkten

Köpte en begagnad Honda, härligt och engagerat bemötande, bra service med rätt och relevant info. Upplevde mig omhändertagen och är väldigt nöjd med hela processen. Rekommenderar varmt!

Onur E
Skrev om Autopunkten

I bought a used Honda HR-V. Service was incredible, and I couldn't be happier by choosing Autopunkten.

Bengt Ö
Skrev om Autopunkten

Har haft kontakt med Autopunkten och Peter Höög i 15 år. Allt har varit toppen. Så upplevelsen kan inte bli bättre.

Stefan J
Skrev om Autopunkten

Alltid ett trevligt och professionellt bemötande av personalen, pålitlig säljavdelning och mycket bra verkstad. Tack Peter Höög!

Jeanette E
Skrev om Autopunkten

Mycket nöjd med all service och hjälp vi fick vid bilköpet av Peter. Superproffsig ut i fingerspetsarna!

Svar från Autopunkten

Tack Jeanette för de vänliga orden!

Katarina Z
Skrev om Autopunkten

Personligt, omtänksamt och proffesionellt bemötande vid köp av bil och provkörning.

Kristina A
Skrev om Autopunkten

Köpte Honda CRV, köpet gick utmärkt och vi är mycket nöjda.

Hanna T
Skrev om Autopunkten

Hej! Det är tidigt att skriva om elbilen eftersom vi har inte än elbilen.

Ziad A
Skrev om Autopunkten

Vi har köpt en Honda HR excutive Vetic. Vi var mycket väl bemöta av personalen som var mycket trevliga. Vi hade ingen förväntningar utan åkt till bilfirman bara för att titta på bilar. Men våra förväntningar just nu efter att vi har köpt bilen att bilen håller sin kvalité och att man får en bra service. Mycket tillfredsställande trevlig upplevelse .

Hans W
Skrev om Autopunkten

Fick ett hyggligt erbjudande av Autopunktens eminente Försäljningschef Peter Höög, en man jag tidigare leasat Honda av på min Bonniertid! En man jag fått bra erfarenhet/service av då.. Hade tidigare en Honda HRV som jag handlat av Fordonsbolaget Ringde sagda Peter om de hade några HRV Sport till salu Fastnade för en demobil Sport, fick betala mellanskillnad som bägge parter va nöjda med. Så. Jättenöjd med mottagandet SAMT affären! När jag hämtar min nya bil strax före Jul, står ett äldre par där för att lämna en julgåva...

Anders I
Skrev om Autopunkten

Alltid trevligt bemötande, både vid service och köp av ny bil. gör alltid ett bra jobb

Ove T

Bra personal Trevliga Lätt att göra affär med personalen

ARIF H
Skrev om Autopunkten

Bästa verkstad för din Honda! Mycket bra personal!

MATTIAS K
Skrev om Autopunkten

Jag fick strålande hjälp av säljare Janna vid provkörning av den nya Honda-E. Fin bil och superbra service.

Nils N
Skrev om Autopunkten

Hej jag har köpt många bilar hos autopunkten, ibland har det blivit fel bil som inte har passat mig, men det har aldrig varit några problem att fixa till det så det passar mig. Så därför tycker jag mycket om att göra bilaffärer med autopunkten. Eftersom jag är till åren kommen, börjar att närma mig 80 år, så är det nog mitt sista bilköp. Har en honda crv hybrid, en underbar skön och bra bil så den räcker nog för mig som min sista bil. Ett stort tack till er alla från Nils Norman

Svar från Autopunkten

Stort tack själv Nils! Vi finns här om du behöver hjälp eller service på bilen. Det är bara att komma förbi eller slå en signal.

Peter W
Skrev om Autopunkten

Köpte en HONDA Civic TXD58A Välkomnande och smidigt Har haft en HONDA Accord tidigare bra kvalité Lämnade en BMW 320 x-drive 11 år i utbyte 22000 mil Snabba beslut Trevligt bemötande och smidigt

Gunnar E
Skrev om Autopunkten

Köpte en CRV hybrid! Bemötandet proffsigt och lättsamt. Mina förväntningar var högt ställda, de infriades. Med andra ord; min upplevelse av Autopunkten är på topp!

Svar från Autopunkten

Hej Gunnar, tack för de vänliga orden! Vi arbetar hårt med att hålla en hög servicegrad och vi blir glada att vi kunde göra dig nöjd!

Pontus G
Skrev om Autopunkten

Alltid tillmötesgående personal, håller avtalade tider, informerar bra om utförda åtgärder.

Svar från Autopunkten

Hej Pontus, tack så mycket för de vänliga orden!

Daniel K
Skrev om Autopunkten

Hjälpsam personal, fräsch lokal och verkstad.

Afsane A
Skrev om Autopunkten

Sålde gamla bilen samt köpte en ny. Vänligt, pedagogiskt, proffsigt och tillgängligt bemötande. En informativ och behaglig säljare med fingertoppskänsla för vem jag är och mina behov. Mina förväntningar var att detta skulle bli svårt och krångligt men det blev raka motsatsen tack vare känslan av en fin och trygg relation till säljaren.

Anna S
Skrev om Autopunkten

Informativa och utan krångel. All info stämde och man höll utlovade leveranser

Björn L
Skrev om Autopunkten

Byte dammdamasker o dämpare, torkarblad mm. Bra bemötande, hämtade ock körde hem bilen. Dyrt men mkt bra bemötande,alltså e bra upplevelse.

Solveig B
Skrev om Autopunkten

Jag måste byta krockkudde och i dessa coronatider kom två trevliga killar och hämtade min bil ,bytte kudde,spritade av den och körde hem den igen. Trevligt bemötande som jag gärna kan tänka mig anlita någon mer gång.

Tommy J
Skrev om Autopunkten

Service mycket professionellt och trevligt bemötande De utförde servicen på ett snabbt och bra sätt. Mycket bra bemötande och de svarade enkelt och så jag förstod på de frågor jag ställde.

Tom F
Skrev om Autopunkten

Vi skulle ha service på bilen. Eftersom vi är 65+ erbjöd sig Autopunkten att hämta och lämna bilen hemma hos oss. De ringde i förväg så att vi kunde låsa upp bilen och lämna nyckeln där. När de lämnade tillbaka bilen så ringde de och hade spritat handtag, ratt, växelspak, handbroms och nyckel och lämnat fakturan på sätet. Utan extra kostnad! Helt suverän service och mycket trevligt bemötande! Tack!!! 😊

Bengt A
Skrev om Autopunkten

Bil service Allt var utmärkt som vanligt!

Inger F

Köpt och servat Honda CRV aldrig några problem

Bengt E
Skrev om Autopunkten

Man känns väldigt välkommen i butiken. Trevligt bemötande av säljare och även av ägaren. Bra service i verkstaden, kunnig personal. Mitt köp av en Honda H-rv har jag verkligen inte ångrat. Kommer sannolikt köpa även nästa bil hos Autopukten

Hans-göran F
Skrev om Autopunkten

Trevligt bemötande men tyvärr dyrt.

Ekrem U
Skrev om Autopunkten

Seriöst och service inriktad företag. Bra bemötande, lokalen är välskött, det är rent och fint. Bra service, hjälpsamma och trevliga. Riktigt bra bilhandlare med super bra verkstad.

Christina B
Skrev om Autopunkten

Service av min Honda HR-V och däckbyte Som vanligt blev jag vänligt bemött och företaget levde upp till mina förväntningar