Autopunkten

Autopunkten

Välkommen till Autopunkten!

Vi är ett familjeföretag som startade redan 1978 och vårt fokus ligger på att köpa, sälja och serva bilar av märket Honda. Detta gör att vi är auktoriserade experter på Honda. Hos oss är kundupplevelse och kvalitet i utfört arbete det viktigaste.

När du besöker oss får du alltid ett personligt möte och stort engagemang oavsett om det gäller försäljning eller service av din bil.

Du hittar oss två minuter från Globen med bil och med T-banestation Skogskyrkogården alldeles intill. Tveka inte att höra av dig till oss om du är intresserad av vad vi har att erbjuda!

Läs vad 42 kunder tycker om Autopunkten 2

• 2021-06-12
    Service och köp av Honda
    Alltid stabilt o bra
  • 2021-05-05
    Jag köpte en bil, Honda e.
    Jag hade förväntat mig ett mer modernt mottagande, jag köper marknadens modernaste bil men hela upplevelsen var likadan som när jag köpte min första begagnade bil för 40 år sedan. Mekanikern satte sig i min nya bil med sin overall utan skydd och säljaren var dåligt insatt i alla funktioner. Ingen gick igenom mitt leasingkontrakt utan ville bara att jag skulle signera det. Annars trevliga men som sagt kändes långt ifrån Tesla. Det är ändå 2021.
    Bästa hälsningar
    Crister Kaiser
  • 2021-05-03
    Köpte en begagnad Honda, härligt och engagerat bemötande, bra service med rätt och relevant info.
    Upplevde mig omhändertagen och är väldigt nöjd med hela processen.
    Rekommenderar varmt!
  • 2021-02-21
    I bought a used Honda HR-V. Service was incredible, and I couldn't be happier by choosing Autopunkten.
  • 2021-02-18
    Har haft kontakt med Autopunkten och
    Peter Höög i 15 år. Allt har varit toppen.
    Så upplevelsen kan inte bli bättre.
  • 2021-02-14
    Alltid ett trevligt och professionellt bemötande av personalen, pålitlig säljavdelning och mycket bra verkstad.
    Tack Peter Höög!
  • 2021-01-20
    Mycket nöjd med all service och hjälp vi fick vid bilköpet av Peter. Superproffsig ut i fingerspetsarna!
    Tack Jeanette för de vänliga orden! Autopunkten
  • 2021-01-14
    Personligt, omtänksamt och proffesionellt bemötande vid köp av bil och provkörning.
  • 2021-01-13
    Köpte Honda CRV, köpet gick utmärkt och vi är mycket nöjda.
  • 2021-01-12
    Hej!

Det är tidigt att skriva om elbilen eftersom vi har inte än elbilen.
  • 2021-01-12
    Vi har köpt en Honda HR excutive Vetic.

Vi var mycket väl bemöta av personalen som var mycket trevliga.

Vi hade ingen förväntningar utan åkt till bilfirman bara för att titta på bilar. Men våra förväntningar just nu efter att vi har köpt bilen att bilen håller sin kvalité och att man får en bra service.

Mycket tillfredsställande trevlig upplevelse .
  • 2021-01-11
    Fick ett hyggligt erbjudande av Autopunktens eminente Försäljningschef Peter Höög, en man jag tidigare leasat Honda av på min Bonniertid! En man jag fått bra erfarenhet/service av då..
    Hade tidigare en Honda HRV som jag handlat av Fordonsbolaget
    Ringde sagda Peter om de hade några HRV Sport till salu
    Fastnade för en demobil Sport, fick betala mellanskillnad som bägge parter va nöjda med. Så. Jättenöjd med mottagandet SAMT affären! När jag hämtar min nya bil strax före Jul, står ett äldre par där för att lämna en julgåva till Peter Höög. Sådant händer icke ofta.. Är alltså inte ensam NÖJD Kund hos Autopunkten!! Kommer tillbaka..
  • 2020-10-30
    Alltid trevligt bemötande, både vid service och köp av ny bil. gör alltid ett bra jobb
  • 2020-10-27
    Bra personal Trevliga Lätt att göra affär med personalen
  • 2020-09-14
    Bästa verkstad för din Honda!
    Mycket bra personal!
  • 2020-09-13
    Jag fick strålande hjälp av säljare Janna vid provkörning av den nya Honda-E. Fin bil och superbra service.
  • 2020-07-22
    Hej jag har köpt många bilar hos autopunkten, ibland har det blivit fel bil som inte har passat mig, men det har aldrig varit några problem att fixa till det så det passar mig. Så därför tycker jag mycket om att göra bilaffärer med autopunkten. Eftersom jag är till åren kommen, börjar att närma mig 80 år, så är det nog mitt sista bilköp. Har en honda crv hybrid, en underbar skön och bra bil så den räcker nog för mig som min sista bil. Ett stort tack till er alla från Nils Norman
    Stort tack själv Nils! Vi finns här om du behöver hjälp eller service på bilen. Det är bara att komma förbi eller slå en signal. Autopunkten
  • 2020-07-22
    Köpte en HONDA Civic TXD58A
    Välkomnande och smidigt
    Har haft en HONDA Accord tidigare bra kvalité
    Lämnade en BMW 320 x-drive 11 år i utbyte 22000 mil
    Snabba beslut
    Trevligt bemötande och smidigt
  • 2020-07-21
    Köpte en CRV hybrid! Bemötandet proffsigt och lättsamt. Mina förväntningar var högt ställda, de infriades.
    Med andra ord; min upplevelse av Autopunkten är på topp!
    Hej Gunnar, tack för de vänliga orden! Vi arbetar hårt med att hålla en hög servicegrad och vi blir glada att vi kunde göra dig nöjd! Autopunkten
  • 2020-07-20
    Alltid tillmötesgående personal, håller avtalade tider, informerar bra om utförda åtgärder.
    Hej Pontus, tack så mycket för de vänliga orden! Autopunkten
  • 2020-06-05
    Hjälpsam personal, fräsch lokal och verkstad.
  • 2020-06-04
    Sålde gamla bilen samt köpte en ny.

Vänligt, pedagogiskt, proffsigt och tillgängligt bemötande.
    En informativ och behaglig säljare med fingertoppskänsla för vem jag är och mina behov.

Mina förväntningar var att detta skulle bli svårt och krångligt men det blev raka motsatsen tack vare känslan av en fin och trygg relation till säljaren.
  • 2020-06-03
    Informativa och utan krångel. All info stämde och man höll utlovade leveranser
  • 2020-05-19
    Byte dammdamasker o dämpare, torkarblad mm. Bra bemötande, hämtade ock körde hem bilen. Dyrt men mkt bra bemötande,alltså e bra upplevelse.
  • 2020-04-24
    Jag måste byta krockkudde och i dessa coronatider kom två trevliga killar och hämtade min bil ,bytte kudde,spritade av den och körde hem den igen.
    Trevligt bemötande som jag gärna kan tänka mig anlita någon mer gång.
  • 2020-04-21
    Service
    mycket professionellt och trevligt bemötande
    De utförde servicen på ett snabbt och bra sätt.
    Mycket bra bemötande och de svarade enkelt och så jag förstod på de frågor jag ställde.
  • 2020-04-21
    Vi skulle ha service på bilen. Eftersom vi är 65+ erbjöd sig Autopunkten att hämta och lämna bilen hemma hos oss. De ringde i förväg så att vi kunde låsa upp bilen och lämna nyckeln där. När de lämnade tillbaka bilen så ringde de och hade spritat handtag, ratt, växelspak, handbroms och nyckel och lämnat fakturan på sätet. Utan extra kostnad!
    Helt suverän service och mycket trevligt bemötande! Tack!!! 😊
    Bil service
    Allt var utmärkt som vanligt!
    Köpt och servat Honda CRV aldrig några problem
  • 2020-04-17
    Man känns väldigt välkommen i butiken. Trevligt bemötande av säljare och även av ägaren. Bra service i verkstaden, kunnig personal. Mitt köp av en Honda H-rv har jag verkligen inte ångrat. Kommer sannolikt köpa även nästa bil hos Autopukten
  • 2020-04-17
    Trevligt bemötande men tyvärr dyrt.
  • 2020-04-17
    Seriöst och service inriktad företag. Bra bemötande, lokalen är välskött, det är rent och fint.
    Bra service, hjälpsamma och trevliga.
    Riktigt bra bilhandlare med super bra verkstad.
    Service av min Honda HR-V och däckbyte
    Som vanligt blev jag vänligt bemött och företaget levde upp till mina förväntningar
  • 2020-04-05
    Jag har i många år servat min Honda Civic Hybrid hos er, det har varit väldigt bra! Personalen på service har jag alltid varit trevliga och professionella.
    Har nu köpt en ny Honda Jazz, samma sak med försäljaren Peter Höög, mycket trevlig och kunnig-

Evy Eriksson
  • 2020-03-27
    Autopunkten levererar återigen service till 💯 % . Vi köper inte bil från Autopunkten, vi köper förutsättningar för att vi som företag ska fungera i vår leverans till våra kunder. Autopunkten och Honda har alltid gjort sitt yttersta för att vår verksamhet ska rulla på.

Tack Autopunkten!
  • 2020-03-27
    Bokat nya Honda e!

Trevligt och proffsigt bemötande.
    Familjär känsla med kunden i fokus.
    Kunniga på bilen samt vilka tillval som är lämpliga.
    Tack Andreas! Härligt att du är nöjd med oss! Autopunkten
  • 2020-03-26
    Alltid snabb och smidig service. Känns tryggt att ha en pålitlig bilfirma att köpa bil hos.
    Rekommenderas varmt
  • 2020-03-26
    Har under åren köpt 3 olika Honda modeller, Civic och Accord.

Har alltid blivit mkt proffesionellt bemött. Både av säljare och verkstad.

Hade första gången inbytesbil av annat märke och trodde inte de skulle betala mer för den än jag skulle fått hos märkeshandlaren men det skedde och det blev affär.

Mkt serviceminded och kundvårdande företag som förstått att man förmodligen köper fler bilar om man är en nöjd kund!
  • 2020-03-25
    Köpte en begagnad CR-V. Bra service, trevlig personal. Kanonföretag. Det är min andra bil jag köper där.
    Tack för att du är en trogen kund och tack för de fina orden! Autopunkten
  • 2020-03-25
    Fullständigt nöjd med köpet av CR-V hybrid.
    Peter Höög, försäljaren, var både kunnig och engagerad.

Mina förväntningar uppfylldes och det är andra gången jag handla en bil hos Autopunkten.
    Tack för dina vänliga ord! Vi hoppas att vi kan leva upp till dina förväntningar under hela ditt bilägande! Autopunkten
  • 2020-03-14
    Hög servicegrad, effektiv kundservice och trevligt bemötande.
    Tack snälla för din feed back. Hoppas att vi ses snart igen! Autopunkten
  • 2020-03-12
    Min Honda CR-V lämnades in för service.
    Jag blev professionellt bemöt av kundmottagaren, arbetet gjordes inom avtalad tid och till belåtenhet.
    Autopunkten levde upp till alla mina förväntningar.
    Autopunkten är en professionell firma som jag kan rekommendera.

Betyg Utmärkt
    Tack för din kommentar! Vi arbetar alltid för att nå högsta kundnöjdhet och det värmer när vi får bekräftelse på att vi lyckats! Autopunkten