Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Bilförmedlingen Stockholm

Bilförmedlingen Stockholm

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten — Visa karta

Vi på Bilförmedlingen i Stockholm hjälper dig till en bättre bilaffär oavsett om det gäller bil, mc, transportbil eller annat fordon på hjul!

Med hjälp av Bilförmedlingen har vi skapat en digital plattform för bilförsäljning som gör det lättare för både köpare och säljare. Som köpare kan du se bilar på flera orter i Sverige utan att själv åka runt och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld.

Vi vill att det ska vara säkert och tryggt att göra bilaffären genom oss och därför sker betalning kontant och bilarna kontrolleras av Svensk Bilprovning innan de säljs.

Läs vad 151 kunder tycker om Bilförmedlingen Stockholm

• Madeleine S
    Madeleine S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Supertrevlig personal och snabba svar och bra kommunikation via mail när jag köpte min bil och skulle köra den hem till boden :)
  • Andre J
    Andre J skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket bra och proffsigt bemött.
  • Per N
    Per N skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt och proffsigt bemötande.

Köpte bil.

Bra service.

Kommer gärna tillbaka .
  • Malena N
    Malena N skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Smidig och proffsig hantering av min fina bil.Hjälp med service regbevis mm.
    Bästa möjliga alternativ
  • Ola O
    Ola O skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra och proffsigt bemötande.
    Smidig affär av detta företag.
  • JESPER F
    JESPER F skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra service, snabb affär. Prissätter för att omsätta snabbt hellre än maxpris. Å andra sidan om det inte gått fort hade jag bytt in, inte jättestor nettoskillnad i intäkt.
  • Åke S
    Åke S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Synnerligen trevligt bemötande vad gäller de två personer vi hade kontakt med. Professionell hantering av hela ärendet med försäljning av vår bil.
  • Lars K
    Lars K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Allt funkade klockrent från värdering till snabbförsäljning och pengarna på kontot. Imponerande!
    Lasse
  • Denis M
    Denis M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Professionellt bemötande av både Jens och Sacha, efter några kvalificerade konsultationer såldes bilen på ca tre veckor.

Väldigt nöjd kund, rekommenderar gärna detta företag!

/Denis Murselovic
  • Viola L
    Viola L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Professionellt och trevligt bemötande. Köpte tjänsten och fick hjälp med att sälja en bil. Det gick väldigt bra. Försäljarna var hjälpsamma och vänliga. De kändes rättframma och ärliga. Det levde mycket väl upp till min förväntning och försäljningen gick mycket bra. Och jag är mycket nöjd. Rekommenderar Bilförmedlingen till andra med gott betyg.
  • Linus B
    Linus B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra och seriöst företag. Trevligt bemötande. Bilen såldes snabbt och jag är väldigt nöjd med affären.
  • Herman A
    Herman A skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Smidigt och effektivt, ordning och reda. Vi fick ett mycket gott intryck även denna gång. Precis som för tio år sedan när vi senast vände oss till Bilförmedlingen Stockholm.!
  • Anders O
    Anders O skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Köpte bil av Bilförmedlingen Hägersten, mycket trevligt och korrekt bemötande från första kontakten tills affären var klar.

/Anders
  • ?
    ? skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag har sålt 2 bilar på mycket kort tid via Bilförmedlingen i Hägersten.
    Den ena bilen tog 10 dagar och den andra bilen tog endast 1 vecka. Mycket proffsigt och välskött från början till slut, jag fick dessutom bra betalt och pengarna hamnade på mitt konto endast efter några dagar.
  • Peter E
    Peter E skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilköp.
    Mycket bra bemötande av Sasha från början till avslut. Proffsigt och serviceminded. Kan definitivt tänka mig göra affär med dem igen och kan rekommendera dem för andra
  • Anna B
    Anna B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabbt och trevligt bemötande när vi var intresserade av en bil. Proffsig hantering av våra frågor innan vi åkte dit för en provtur. Bilen var i det skick vi förväntade oss enligt beskrivningen och affären gick enkelt och smidigt att genomföra. Tyvärr gick bilen inte igenom besiktningen p.g.a några enklare 2:or men Bilförmedlingen Stockholm stod för sitt åtagande i försäkringen och bekostade reparation samt ombesiktning. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera Bilförmedlingen Stockholm
  • Petrea K
    Petrea K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Tryggt trevligt kvalitet professionellt pålitligt
  • Malin S
    Malin S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilen blev snabbt såld och till ett bra pris. Väldigt nöjd.
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Har en flerårig kontakt med Bilförmedlingen. De har nu sålt min fjärde bil, snabbt professionellt och med fortlöpande kontakt med mig som kund. Ska jag åter sälja någon bil kommer jag tveklöst att vända mig till Bilförmedlingen.
  • Christina R
    Christina R skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt bemötande och en snabb smidig affär. Bilen gick inte igenom besiktningen men Bilförmedlingen tar på sig allt som ska lagas. Kan inte känna ett större förtroende till någon bilhandlare. En trygg affär helt enkelt! Vi rekommenderar dom varmt till kommande kunder😊
  • Malin A
    Malin A skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt bemötande. Inga problem, kan tänka mig att köpa bil därifrån igen.
  • Erik W
    Erik W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt och professionellt bemötande, mycket smidig försäljning där Bilförmedlingen tog hand om allt. Mycket nöjd!
  • Anders S
    Anders S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  • Susanna D
    Susanna D skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Rekommenderar ej dessa. Vi känner inte att vi gjorde en bra affär och även om det handlar om bilbranschen så hade vi kanske lite högre förväntningar på kundservice och vilja till att möta oss på vägen då vi hade delade åsikter om affären. Det hade inte kostat Bilförmedling Sthlm många kronor att möta oss och vi hade blivit nöjda och rekommenderat dem vidare men så blir det inte nu tyvärr.
  • Måns F
    Måns F skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket smidigt och tydligt utan dolda kostnader eller avdrag på försäljningspriset
  • Peter R
    Peter R skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabbt, lätt och bra betalt. Men man måste ju ha lite tur också.
  • Mohammed REZA G
    Mohammed REZA G skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    det är alltid bra deal o anlita bilförmedlingen att sälja bil.
  • Roger M
    Roger M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jättetrevligt och proffsigt bemötande från första början.
    Enkel och rak kommunikation med snabb respons på mail är något jag uppskattar.
    Bilen blev såld efter bara några veckor med en liten prisjustering vilket var helt ok med tanke på marknaden just nu.
    Jag kan verkligen rekommendera Bilförmedlingen!
  • Roland L
    Roland L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt och bra bemötande. Har ingenting att klaga på. Tack!
  • Willy S
    Willy S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Ärlig, kunnig och tydlig personal. Ett enkelt ocj bra koncept som passar mig perfekt.
  • Kent B
    Kent B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    ................................
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Anlitade dem för försäljning av min Range Rover.
    Enkelt, tydligt och engagerat. Bra hjälp med att förstå marknadsvärde på bilen, samt fördelar och nackdelar med olika prissättningar. Bra uppföljning och avstämning under resans gång. Proffsigt och smidigt. Mycket nöjd.
  • Lars L
    Lars L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Kontaktade Bilförmedlingen för att sälja min bil snabbt när jag fick reda på att jag skulle flytta utomlands för utbildning betalad av jobbet. Min kontakt på Bilförmedlingen gav goda råd kring vad som skulle göras och inte göras för att få såld bilen och informerade mig om realistiska priser för just mitt fordon. När jag lämnade in fordonet fixade dom rekond snabbt och enkelt och bilen lades ut på deras hemsidor samt andra sidor en måndag förmiddag och såldes redan förmiddagen efter!

Bilförmedlingen sköter hela biten, man bara lämnar in fordon samt nycklar och kommer överens om ett bra startpris, sedan flyter det på och i mitt fall hade jag pengarna på kontot ungefär 48 timmar efter att bilen lades ut till salu. Detta får man kalla smidigt hanterat av Bilförmedlingen, man slipper stress och tjat med kunder och blir inte blåst av typiska bilcowboys hos dom vanliga försäljare som betalar en äppelskrutt och ett flin för din bil och sedan lägger ut den för 50% mer än dom påstår värdet var efter att han spenderat två lax på tvätt och vax.

Ska du sälja bil och pallar inte strula med hela grejen? Kontakta Bilförmedlingen! Och; nej, dom betalade mig inte för denna gloheta recensionen, jag är faktiskt så nöjd på riktigt! :)
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Skönt att slippa sälja bilen själv. Bara köra dit så ordnar de resten. Det som drar ner betyget är att de redan bestämt sig för vilket pris bilen skulle säljas för, utan att ha ens sett bilen. Annars ärliga och professionella. Pengarna kom in på mitt konto dagen efter försäljningen.
  • Lisa U
    Lisa U skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabbt, enkelt, trevligt och smidigt.
    De hjälpte mig att sälja min Kia Rio. Inga konstigheter alls och genomgående väldigt bra bemötande. De överträffade mina redan höga förväntningar jag hade efter rekommendation av en vän. Supernöjd helt enkelt!
  • Siv B
    Siv B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra bemötande i telefon vid första kontakten och även därefter. Tycker allt var bra utom uppfarten till parkeringen på taket med bilar som kom ner när en annan bil skulle upp osv.

Snabb försäljning till föreslaget pris liksom utbetalniing av vad jag skulle ha.

Rekommenderar absolut Bilförmedlingen till den som vill sälja sin bil.
  • Johan W
    Johan W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Sacha på Bilförmedlingen Stockholm hjälpte mig att sälja min leasingbil. Försäljningen tog något längre tid än vad vi räknad med men det berodde nog mest på att det var en rätt dyr bil och att utbudet av just den biltypen plötsligt ökade. Jag fick ett professionellt bemötande och alltid snabba svar. Upplevde också att Sacha la ned mycket och seriöst jobb på att hitta rätt köpare. tror också att bilen såldes till rätt pris.
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Kan rekommendera detta företag dom tog hand om min gamla volvo xc90 v8 och sålde den till ett riktigt bra pris tummen upp. Jens hade hand om mitt ärende tack för mig
  • Thair Hikmet Y
    Thair Hikmet Y skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag träffat en trevlig person som tog väl hand om mig och svarade på mina frågor,
    Det var lite svårt att hitta företaget första gången,
  • Roland S
    Roland S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag har givit i uppdrag till sagda företag att ombesörja en för-säljning av min Volvo S8. Ett trevligt bemötande samt ständig underhandsinfo till dess en intressent dykt upp. Finns enbart positiva synpunkter och om jag planerar att avyttra någon mer bil i vår onödigt stora vagnpark kontaktar vi sannolikt på nytt Bilförmedlingen i Sthlm. Det skall även påpekas att vår son för ngt år sedan inhandlade ett fordon ifrån dem - detta köp till stor belåtenhet. Önskar företaget all god fortsättning med sin verksamhet.
  • Elisabet Britt-Inger K
    Elisabet Britt-Inger K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    bara positiva upplevelser att göra affärer med bilförmedlingen i Västberga trevlig personal samt avtalet hölls till punkt.
  • Peter S
    Peter S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilförmedlingen fick uppdrag att sälja min bil en personbil med 10 år på nacken.
    Jag fick ett mycket bra bemötande från början tills att affären var klar, allt gick väldigt smidigt. Bilen besiktigades, avtal skrevs och bilen annonserades ut och såldes efter 4 dagar.
    Tack Peter
  • Allan C
    Allan C skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt bemötande vid köp av beg bil.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Lämnade in min bil till försäljning.Fick et förslag på försäljningssumma som var betydligt högre än jag förväntat mig, men tackade förstås ja. Bilen såldes på en vecka till utlovat pris ocg jag var förstås mycket glad och något förvånad.Bemötandet från försäljaren va r med andra mycket gott och allt gick över förväntan.
  • Jan Eve J
    Jan Eve J skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Rasande bra bemötande och i högsta grad behjälplig med smärre justeringar som åtgärdades direkt (inom två timmar). Bilköpet levde upp till förväntningarna. Nöjd.
  • Jonas V
    Jonas V skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Hej,jag köpte en volvo xc90 och är nöjd med bilen och bemötandet var helt bra.
  • Lillemor Elisabet N
    Lillemor Elisabet N skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilköp efter annons på Bilweb.
  • Emilliano I
    Emilliano I skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Allt gick supersmidigt! Inget krångel eller så. Alla var ordnat innan jag kom så behövde i princip bara hämta nya bilden.
  • Rene P
    Rene P skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag har köpt en bil och bytt in min gamla
    Väldigt trevligt bemötande finns inget att klaga på

Försäljaren tog hand om mig och min dotter på ett utmärkt sätt och vi kände oss viktiga som kunder
  • Maria M
    Maria M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabb hantering, bra bemötande och god service i samband med försäljningen av bilen. De fixade bl à städning, besiktning, underhållsservice i samband med att bilen ställdes ut i hallen.

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten