Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Bilförmedlingen Stockholm

Bilförmedlingen Stockholm

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten — Visa karta

Vi på Bilförmedlingen i Stockholm hjälper dig till en bättre bilaffär oavsett om det gäller bil, mc, transportbil eller annat fordon på hjul!

Med hjälp av Bilförmedlingen har vi skapat en digital plattform för bilförsäljning som gör det lättare för både köpare och säljare. Som köpare kan du se bilar på flera orter i Sverige utan att själv åka runt och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld.

Vi vill att det ska vara säkert och tryggt att göra bilaffären genom oss och därför sker betalning kontant och bilarna kontrolleras av Svensk Bilprovning innan de säljs.

Läs vad 128 kunder tycker om Bilförmedlingen Stockholm

• Susanna D
    Susanna D skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Rekommenderar ej dessa. Vi känner inte att vi gjorde en bra affär och även om det handlar om bilbranschen så hade vi kanske lite högre förväntningar på kundservice och vilja till att möta oss på vägen då vi hade delade åsikter om affären. Det hade inte kostat Bilförmedling Sthlm många kronor att möta oss och vi hade blivit nöjda och rekommenderat dem vidare men så blir det inte nu tyvärr.
  • Måns F
    Måns F skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket smidigt och tydligt utan dolda kostnader eller avdrag på försäljningspriset
  • Peter R
    Peter R skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabbt, lätt och bra betalt. Men man måste ju ha lite tur också.
  • Mohammed REZA G
    Mohammed REZA G skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    det är alltid bra deal o anlita bilförmedlingen att sälja bil.
  • Roger M
    Roger M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jättetrevligt och proffsigt bemötande från första början.
    Enkel och rak kommunikation med snabb respons på mail är något jag uppskattar.
    Bilen blev såld efter bara några veckor med en liten prisjustering vilket var helt ok med tanke på marknaden just nu.
    Jag kan verkligen rekommendera Bilförmedlingen!
  • Roland L
    Roland L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt och bra bemötande. Har ingenting att klaga på. Tack!
  • Willy S
    Willy S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Ärlig, kunnig och tydlig personal. Ett enkelt ocj bra koncept som passar mig perfekt.
  • Kent B
    Kent B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    ................................
  • Magnus Ö
    Magnus Ö skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Anlitade dem för försäljning av min Range Rover.
    Enkelt, tydligt och engagerat. Bra hjälp med att förstå marknadsvärde på bilen, samt fördelar och nackdelar med olika prissättningar. Bra uppföljning och avstämning under resans gång. Proffsigt och smidigt. Mycket nöjd.
  • Lars L
    Lars L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Kontaktade Bilförmedlingen för att sälja min bil snabbt när jag fick reda på att jag skulle flytta utomlands för utbildning betalad av jobbet. Min kontakt på Bilförmedlingen gav goda råd kring vad som skulle göras och inte göras för att få såld bilen och informerade mig om realistiska priser för just mitt fordon. När jag lämnade in fordonet fixade dom rekond snabbt och enkelt och bilen lades ut på deras hemsidor samt andra sidor en måndag förmiddag och såldes redan förmiddagen efter!

Bilförmedlingen sköter hela biten, man bara lämnar in fordon samt nycklar och kommer överens om ett bra startpris, sedan flyter det på och i mitt fall hade jag pengarna på kontot ungefär 48 timmar efter att bilen lades ut till salu. Detta får man kalla smidigt hanterat av Bilförmedlingen, man slipper stress och tjat med kunder och blir inte blåst av typiska bilcowboys hos dom vanliga försäljare som betalar en äppelskrutt och ett flin för din bil och sedan lägger ut den för 50% mer än dom påstår värdet var efter att han spenderat två lax på tvätt och vax.

Ska du sälja bil och pallar inte strula med hela grejen? Kontakta Bilförmedlingen! Och; nej, dom betalade mig inte för denna gloheta recensionen, jag är faktiskt så nöjd på riktigt! :)
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Skönt att slippa sälja bilen själv. Bara köra dit så ordnar de resten. Det som drar ner betyget är att de redan bestämt sig för vilket pris bilen skulle säljas för, utan att ha ens sett bilen. Annars ärliga och professionella. Pengarna kom in på mitt konto dagen efter försäljningen.
  • Lisa U
    Lisa U skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabbt, enkelt, trevligt och smidigt.
    De hjälpte mig att sälja min Kia Rio. Inga konstigheter alls och genomgående väldigt bra bemötande. De överträffade mina redan höga förväntningar jag hade efter rekommendation av en vän. Supernöjd helt enkelt!
  • Siv B
    Siv B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra bemötande i telefon vid första kontakten och även därefter. Tycker allt var bra utom uppfarten till parkeringen på taket med bilar som kom ner när en annan bil skulle upp osv.

Snabb försäljning till föreslaget pris liksom utbetalniing av vad jag skulle ha.

Rekommenderar absolut Bilförmedlingen till den som vill sälja sin bil.
  • Johan W
    Johan W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Sacha på Bilförmedlingen Stockholm hjälpte mig att sälja min leasingbil. Försäljningen tog något längre tid än vad vi räknad med men det berodde nog mest på att det var en rätt dyr bil och att utbudet av just den biltypen plötsligt ökade. Jag fick ett professionellt bemötande och alltid snabba svar. Upplevde också att Sacha la ned mycket och seriöst jobb på att hitta rätt köpare. tror också att bilen såldes till rätt pris.
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Kan rekommendera detta företag dom tog hand om min gamla volvo xc90 v8 och sålde den till ett riktigt bra pris tummen upp. Jens hade hand om mitt ärende tack för mig
  • Thair Hikmet Y
    Thair Hikmet Y skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag träffat en trevlig person som tog väl hand om mig och svarade på mina frågor,
    Det var lite svårt att hitta företaget första gången,
  • Roland S
    Roland S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag har givit i uppdrag till sagda företag att ombesörja en för-säljning av min Volvo S8. Ett trevligt bemötande samt ständig underhandsinfo till dess en intressent dykt upp. Finns enbart positiva synpunkter och om jag planerar att avyttra någon mer bil i vår onödigt stora vagnpark kontaktar vi sannolikt på nytt Bilförmedlingen i Sthlm. Det skall även påpekas att vår son för ngt år sedan inhandlade ett fordon ifrån dem - detta köp till stor belåtenhet. Önskar företaget all god fortsättning med sin verksamhet.
  • Elisabet Britt-Inger K
    Elisabet Britt-Inger K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    bara positiva upplevelser att göra affärer med bilförmedlingen i Västberga trevlig personal samt avtalet hölls till punkt.
  • Peter S
    Peter S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilförmedlingen fick uppdrag att sälja min bil en personbil med 10 år på nacken.
    Jag fick ett mycket bra bemötande från början tills att affären var klar, allt gick väldigt smidigt. Bilen besiktigades, avtal skrevs och bilen annonserades ut och såldes efter 4 dagar.
    Tack Peter
  • Allan C
    Allan C skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt bemötande vid köp av beg bil.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Lämnade in min bil till försäljning.Fick et förslag på försäljningssumma som var betydligt högre än jag förväntat mig, men tackade förstås ja. Bilen såldes på en vecka till utlovat pris ocg jag var förstås mycket glad och något förvånad.Bemötandet från försäljaren va r med andra mycket gott och allt gick över förväntan.
  • Jan Eve J
    Jan Eve J skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Rasande bra bemötande och i högsta grad behjälplig med smärre justeringar som åtgärdades direkt (inom två timmar). Bilköpet levde upp till förväntningarna. Nöjd.
  • Jonas V
    Jonas V skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Hej,jag köpte en volvo xc90 och är nöjd med bilen och bemötandet var helt bra.
  • Lillemor Elisabet N
    Lillemor Elisabet N skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilköp efter annons på Bilweb.
  • Emilliano I
    Emilliano I skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Allt gick supersmidigt! Inget krångel eller så. Alla var ordnat innan jag kom så behövde i princip bara hämta nya bilden.
  • Rene P
    Rene P skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag har köpt en bil och bytt in min gamla
    Väldigt trevligt bemötande finns inget att klaga på

Försäljaren tog hand om mig och min dotter på ett utmärkt sätt och vi kände oss viktiga som kunder
  • Maria M
    Maria M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabb hantering, bra bemötande och god service i samband med försäljningen av bilen. De fixade bl à städning, besiktning, underhållsservice i samband med att bilen ställdes ut i hallen.
  • Jonas Ola B
    Jonas Ola B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabb, bekväm och trygg handel. Stort leende på läpparna efter en go affär!
  • Lars L
    Lars L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag är nöjd med Bilförmedlingens hantering av försäljningen.
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket smidigt enkelt
    & snabbt
    Bra service
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag anlitade Bilförmedlingen Stockholm när jag skulle sälja min nästan 10 år bil (som jag köpte av dem sju år tidigare), och blev bra bemött under hela processen. Bilen blev såld efter några veckor till det pris de hade värderat, och de skötte allting precis som utlovat. Bara positivt! Tack Jens och Sacha!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Ett bra ställe att handla bil på.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra och seriöst bemötande.
    Snabbt resultat.
  • Carole Mabanza W
    Carole Mabanza W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jätte Bra service.. Jätte Bra personal . Fick svar och hjälp med allt . Jätte nöjd. Kunde inte förvänta mig mer
  • Susanna G
    Susanna G skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Fint bemötande och bra med hjälp.
  • Johan S
    Johan S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Proffsigt och tillmötesgående bemötande.
  • Tibor K
    Tibor K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra ställe att köpa bil. Tryggt och trevligt
    Helt nöjd
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket trevligt bemötande från säljaren.
    Inga konstigheter med köpet av bil, mycket nöjd
  • Björn S
    Björn S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket smidig bilförmedling. Enkel, professionell service med kunden i fokus.
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    bra bemötande, men dålig avslutning, då jag inte fick det belopp jag hade blivit lovad. jag anser att ni skulle ta de kostnader som blir om det behövs något för bilen.
  • Josefin Å
    Josefin Å skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra bemött och väldigt flexibla. Fick en med mig en fin bil hem och helt nöjd med den än så länge (tre veckor senare). Förra gången jag köpte bil var det från en annan firma och i jämnförelse var dessa mycket trevligare att ha och göra med. Kändes som de hade gott om tid för frågor och funderingar och kom med alternativa lösningar till eventuella problem. Är som sagt väldigt nöjd över lag.
  • Martin W
    Martin W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket nöjd med en bra affär.
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Processen sköttes på ett utmärkt sätt från början till slut. Bilförmedlingen höll vad man lovade.
  • Janne A
    Janne A skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Väldigt bra service och personlig engagemant
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Eftersom min bil ännu inte är såld vill jag vänta med omdömet:Beträffande mitt köp av bil hos bilförmedlingen är det enbart positivt.Jag återkommer gärna när min bil är såld.Magnus Strånge
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Professionellt och trevlig bemötande gjorde att bilförsäljningen gick smidigt!
  • Claes E
    Claes E skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Supersmidig affär, inga konstigheter alls. Grym service.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabb och smidig försäljning av bilen. Trevligt bemötande av hjälpsam personal.
  • Elena P
    Elena P skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Väldigt bra bemötande och proffsig hantering av försäljningen.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilförmedlingen har sålt 4-5 bilar åt mig under de senaste åren. Det har alltid fungerat bra och jag är nöjd med alla försäljningarna.
    Ibland kan det vara svårt att få kontakt men jag har alltid blivit uppringd även om det har tagit ett tag eller ibland till nästa dag.

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten