Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Bilförmedlingen Stockholm
Rekommenderat företag 2016 - Bilförmedlingen Stockholm
Rekommenderat företag 2015 - Bilförmedlingen Stockholm

Bilförmedlingen Stockholm

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten — Visa karta

Vi på Bilförmedlingen i Stockholm hjälper dig till en bättre bilaffär oavsett om det gäller bil, mc, transportbil eller annat fordon på hjul!

Med hjälp av Bilförmedlingen har vi skapat en digital plattform för bilförsäljning som gör det lättare för både köpare och säljare. Som köpare kan du se bilar på flera orter i Sverige utan att själv åka runt och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld.

Vi vill att det ska vara säkert och tryggt att göra bilaffären genom oss och därför sker betalning kontant och bilarna kontrolleras av Svensk Bilprovning innan de säljs.

Läs vad 85 kunder tycker om Bilförmedlingen Stockholm

• Janne A
    Janne A skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Väldigt bra service och personlig engagemant
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Eftersom min bil ännu inte är såld vill jag vänta med omdömet:Beträffande mitt köp av bil hos bilförmedlingen är det enbart positivt.Jag återkommer gärna när min bil är såld.Magnus Strånge
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Professionellt och trevlig bemötande gjorde att bilförsäljningen gick smidigt!
  • Claes E
    Claes E skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Supersmidig affär, inga konstigheter alls. Grym service.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabb och smidig försäljning av bilen. Trevligt bemötande av hjälpsam personal.
  • Elena P
    Elena P skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Väldigt bra bemötande och proffsig hantering av försäljningen.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilförmedlingen har sålt 4-5 bilar åt mig under de senaste åren. Det har alltid fungerat bra och jag är nöjd med alla försäljningarna.
    Ibland kan det vara svårt att få kontakt men jag har alltid blivit uppringd även om det har tagit ett tag eller ibland till nästa dag.
  • Johan J
    Johan J skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket trevligt o professionellt bemötande i samband med att jag köpte en Volvo XC60
  • Åke G
    Åke G skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Helt ok. bemötande vid försäljning av bil.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Gott mottagande, bra hjälp och pedagogisk förklaring av försäljningsprocessen.
  • Mathias M
    Mathias M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Tycker de var ok, men de visste för lite om bilen jag köpte, fungerade mer som ett filter i säljprocessen än om jag köpt av köparen själv...
  • Antoni S
    Antoni S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevlg och kunnig personal. Kan varm rekommendera trots att de är mina konkurrenter.
    Antoni Söderberg
    Söderbergs Bil Stockholm AB
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag har sålt flera bilar genom bilförmedlingen i Västberga och har vid varje tillfälle varit 100% nöjd kund. Professionell och kunnig personal och snabba resultat. De får mina allra bästa rekommendationer.
  • Nixon J
    Nixon J skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag köpte min bil på Bilförmedlomgem i Västberga. Säljaren var väldigt ödmjuk och förtroende ingivande han var också väldigt hjälpsam. Jag hade kollat bil ett tag och träffade på väldigt många dåliga bilsäljare. Jag kan verkligen rekommendera dom bästa ställe att köpa bil på.
  • Christian L
    Christian L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Skitbra :) bra service , snabb försäljning
  • Maria S
    Maria S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra bemötande och snabb försäljning samt slapp sköta allt det administrativa.
  • Marko S
    Marko S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket trevlig och ärlig personal.
    Köpte en MB 250d 4-Matic 2015.
    hade 120mil till affären .
    Fick preciserat med bilder och ord varenda liten skavank som fanns på bilen.
    Rekommenderar verkligen detta företag.
  • Ernst O
    Ernst O skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt bemötande, kunnig visning av den bil vi valde, och ingen påträngande försäljare. Löste allt praktiskt väl vid bilköpet. Sålde dessutom vår gamla bil och det gjordes också snabbt och bra (men kanske lite dyrt försäljningsarvode). Det var en upplevelse att se bilförsäljning i en primitiv lokal och den överraskade positivt. Ska jag byta bil igen börjar jag att kolla Blocket och Bilförmedlingen där.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Gott bemötande och smidig genomförd affär utan krångel.
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    En riktigt genuint ärlig och seriös bilförmedlare. Man får så mycket info om en bil man kan få när man köper av dom.
    Dom vet vad dom säljer och dom försöker inte pracka på något annat eftersom dom gör en seriös kontroll av bilarna innan dom säljs så vet man mkt mer vad man får än någonannanstans
    Jag är jättenöjd över mitt köp där speciellt efter att ha blivit rejält lurad av en annan sk "seriös bilfirma"
    Rekommenderar starkt!!
  • Sven-åke W
    Sven-åke W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande när jag skulle sälja min bil.
    Snabb och smidig affär.
    Skulle absolut rekommendera detta företag om man vill sälja sitt fordon!
  • Pär S
    Pär S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra bemötande när jag väl kom i kontakt med företaget. Svårt att få kontakt då de knappt svarar i telefon. Jag kunde inte testköra bilen på väg utan endast på en liten takparkering ovanpå företaget (=chansning). Bilen verkade fungera som den skulle men 2:ans växel var lite svår att få i men det var tydligen inget att fundera på (sas det) vilket senare skulle visa sej att synkroniserings brickorna mellan 1:an och 2:ans växel var slut, vilket har medfört att växellådan måste renoveras..! Försäljaren sa dock att växellådan också "fuktade" lite olja vid växelföraren vilket var väldigt vanligt och inte var något akut.. Det visar sej att den läcker som ett såll efter en stunds körning vilket också måste åtgärdas.. Så mitt tips till Er är att Ni bör säga som det är.. Kalla inte ett läckage för att det "fuktar"! En ytterligare information som försäljaren bör informera kunden om är att IMS lagret i Porsche Boxter med mellanaxel i motorn ev. bör bytas till ett som håller då risken finns (om än liten) att detta går sönder med ett totalt motorhaveri som följd. (http://utzon.se/information/ims.html). Nu står bilen parkerad fram till början av Augusti i väntan på växellådsrenovering samt ev. IMS lager byte etc.. (till en kostnad av ett inte obetydligt belopp).. Så blev det med den bilsommaren.. :-(
  • Tiberiu L
    Tiberiu L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Proffsigt, bra bemötande, snabb affär!
  • Christopher Å
    Christopher Å skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra bemötande men luddiga i sitt upplägg med vad man betalar för och oerhört dyra för lite ansträngning.
  • Karl W
    Karl W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Funkade bra, bilen blev snabbt såld om än till ett något prutat pris.
  • Goran D
    Goran D skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Väldigt trevligt bemötande, ärligt och personligt!
    De tog hand om hela affären på ett väldigt proffsigt sätt.
    Rekommenderar dem varmt.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket pålitliga. Snabb affär med bra pris.
  • Adam N
    Adam N skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Min bil gick sönder, köpte en annat genom Bilförmedlingen- dem fixade finansieringen på 1 timme- smidig och utan problem.
  • Lars N
    Lars N skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Vi lämnade in 2st Nissan Navara till försäljning. Det har fungerat alldeles utmärkt.
    Bemötandet från säljare Joakim Kraft på Nadior AB har varit klanderfritt. Så bara goda rekommendationer till honom och företaget.
  • Marcin T
    Marcin T skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag fick hjälp med ett köp av en beg BMW 316D.
    Köpet och bemötandet gick bra. Tyvärr klydda bilen men Bilförmedlingen har hjälpt till med en massa och till slut kommer det gå bra.
  • Rose-marie L
    Rose-marie L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Var i trängande behov av att sälja bilen eftersom jag skulle åka utomlands i flera månader och hade ingen plats för den längre. Sökte på nätet och fann Bilförmedlingen så jag och min son åkte dit med bilen. Ärligt talat såg det lite suspekt ut så jag blev väldigt tveksam men det var ett proffsigt bemötande och fick svar på allt som jag behövde veta. Bra kontakt under tiden eftersom besiktning och reparationer behövde göras innan försäljning. Efter försäljning så blev jag glatt överraskad av alla papper jag fick om vad som hade gjorts och vad det kostade. Nu känns det riktigt bra med allt. Frågan är bara om man kan få veta vem som köpte bilen.
  • Ulla P
    Ulla P skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Försäljning av bil, trevligt bemötande, bra kontakt och problemfritt.
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Lättförståligt, bra bemötande från Bilförmedligen.
  • Riitta F
    Riitta F skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra och proffesionellt bemötande, intresserade av att hjälpa mig med försäljningen av min bil. De har erfarenhet av att sälja bilar och gör en relevant bedömning av pris. Bra dialog hela vägen och väl investerade pengar att använda Bilförmedlingen, rekomenderar dem starkt.
  • Dragan M
    Dragan M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Hej,jag är jätte nöjd med bilförmedlingen(säljare i Västberga,Sada,)de är proffs
  • Lena F
    Lena F skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jättebra service och trevligt bemötande!
  • Johan U
    Johan U skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Kanon service, snabb försäljning.
  • Linnéa P
    Linnéa P skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Supertrevlig personal och bra service! :)
    Fick en jätte fin bil för bra pris jag får tacka så mycket.
  • Ronnie V
    Ronnie V skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket bra!!!......... Tummen upp...........
  • Mats G
    Mats G skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    På det stora hela en mycket bra genomförd bilaffär.
  • Tony E
    Tony E skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra bemötande vid köp av bil. Bilen var som säljaren sa i fint skick.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Gott bemötande. bra kontakt genom köpet. Vid lämnade av objekt kan jag tycka att oberoende bedömning är konstig då objektet var nybesiktat.
  • Göran H
    Göran H skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Försäljning av en Nissan king cab. Bra bemötande. Snabb slutförande av försäljning. Allt klaffade jätte bra. Återstår nu försäljning av min lastbil Mercedez Atego.
  • Ilir A
    Ilir A skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Som alltid lika bra bra service
  • Cathrine R
    Cathrine R skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket bra och trevlig service
  • Albert R
    Albert R skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Ett vänligt, hjälpsamt och kunnigt bemötande
  • Robert T
    Robert T skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilförmedlingen sålde min bil och fick ut ett hyggligt pris. Den ekonomiska transaktionen fungerade smidigt
  • Christian T
    Christian T skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket bra! Blivit problem med bilen men de tar sitt ansvar fullt ut!
  • Anders W
    Anders W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    --------------//--///////--------------/----------------------------
  • Felix P
    Felix P skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Handlade min Audi A4 Allroad hos Bilförmedlingen via telefon. Kunde inte varit mer nöjd med den höga service nivån som de håller. Trevliga, professionella och snabba med bra svar. Uppstod ett mindre problem efter någon vecka, tog kontakt med säljaren och de löstes där och då. Som sagt väldigt nöjd!!

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten