Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Bilförmedlingen Stockholm

Bilförmedlingen Stockholm

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten — Visa karta

Vi på Bilförmedlingen i Stockholm hjälper dig till en bättre bilaffär oavsett om det gäller bil, mc, transportbil eller annat fordon på hjul!

Med hjälp av Bilförmedlingen har vi skapat en digital plattform för bilförsäljning som gör det lättare för både köpare och säljare. Som köpare kan du se bilar på flera orter i Sverige utan att själv åka runt och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld.

Vi vill att det ska vara säkert och tryggt att göra bilaffären genom oss och därför sker betalning kontant och bilarna kontrolleras av Svensk Bilprovning innan de säljs.

Läs vad 172 kunder tycker om Bilförmedlingen Stockholm

• Daniel L
    Daniel L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra bemötande och smidigt hanyerat från början till slut. Läs mer
  • Roni S
    Roni S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jättebra service samt kunniga försäljare. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket bra och proffsigt utfört uppdrag Läs mer
  • Marie-Louise B
    Marie-Louise B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jättebra mottagande, proffsig personal, väldigt serviceinriktade och trevligt bemötande, både per telefon och direktkontakt Läs mer
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevlig personal. Fina billar. Trygg och smidig avtal. Läs mer
  • Oliver H
    Oliver H skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevlig personal och smidigt att sälja via. Läs mer
  • Ualikhan T
    Ualikhan T skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mucket bra bemötande.
    Tryggt och säker bilköp.!!!! Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabbt och okomplicerat bilköp. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Företaget upplevdes som mycket professionellt och kunnigt Läs mer
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra bemötande, lite dålig koll på vad man säljer och vilka förutsättningar som gäller.
    Försäljningsuppdrag ja, men man borde ha bättre koll på hur resp. Förmedling innefattas av,
    Rörig och långsam administration Läs mer
  • Arvid H
    Arvid H skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket smidig och enkel affär.
    Trevligt bemötande Läs mer
  • Bo N
    Bo N skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Suveränt bemötande vid bilköp! Läs mer
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Köpte en BMW via Bilförmedlingen. Bra bemötande och service. Läs mer
  • Mohamed E
    Mohamed E skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Proffsigt och vänligt bemötande av Sacha köpte bil .Rekommenderas +++++kommer absolut att köpa min nästa bil därifrån allting gick så smidigt från start till mål lycka till Sacha
    jag kommer att rekommendera mina bekanta som har tankar att handla bil att i första hand kolla hos bilförmedlingen stockholm
    tack Sacha
    /mojo Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Har köpt en BMW. Klockrent bemötande av Sacha!
    Mycket nöjd!

Med vänlig hälsning,,
    Mikael Norgren
    Fagersta Läs mer
  • Per-Erik W
    Per-Erik W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilförmedlingen Stockholm agerade professionellt och tillmötesgående när de hjälpte till att sälja min bil. Läs mer
  • Gustaf W
    Gustaf W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Öppna,ärliga och smidiga.
    Jag fick aldrig den här jobbiga bilhandlarkänslan.
    Jens var lugn och trygg, gav ett ärligt intryck. svara efter bästa förmåga på dom frågor jag ställde utan knussel.

Kan och kommer säkert kika på bil igen där när det blir dags Läs mer
  • John S
    John S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Vill bara uttrycka hur nöjd jag varit med Grabbarna, Jens och Sacha, på Bilförmedlingen Stockholm. Kände på direkten att jag haft tur med att ha träffat dom. Seriösa, optimistiska och framförallt ärliga. Rekommenderas varmt.
    Johnny, f.d ägare till en Alfa Romeo Spider, årsmodell 1985:) Läs mer
  • Lars T
    Lars T skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra och tevligt bemötande och supersnabb hantering av mitt försäljningsuppdrag. Kan med varm hand rekommendera Bilförmedlingen. Läs mer
  • Ulric L
    Ulric L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket trevligt bemötande och effektiv försäljning. Dock så deras kommision det viktigaste för dem vilket gör att de lägger priset där bilen blir såld så att de får ut sin avgift. Det ligger alltså inte i deras intresse att få så bra betalt som möjligt för bilen utan försäljning är viktigast. Är man nöjd med priset de ger dig så är det ett trevligt och effektivt företag. Läs mer
  • Olof A
    Olof A skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevlig och kunnig säljare, rak och tydlig. Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Supertrevlig personal och snabba svar och bra kommunikation via mail när jag köpte min bil och skulle köra den hem till boden :) Läs mer
  • Andre J
    Andre J skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket bra och proffsigt bemött. Läs mer
  • Per N
    Per N skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt och proffsigt bemötande.

Köpte bil.

Bra service.

Kommer gärna tillbaka . Läs mer
  • Malena N
    Malena N skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Smidig och proffsig hantering av min fina bil.Hjälp med service regbevis mm.
    Bästa möjliga alternativ Läs mer
  • Ola O
    Ola O skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra och proffsigt bemötande.
    Smidig affär av detta företag. Läs mer
  • JESPER F
    JESPER F skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra service, snabb affär. Prissätter för att omsätta snabbt hellre än maxpris. Å andra sidan om det inte gått fort hade jag bytt in, inte jättestor nettoskillnad i intäkt. Läs mer
  • Åke S
    Åke S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Synnerligen trevligt bemötande vad gäller de två personer vi hade kontakt med. Professionell hantering av hela ärendet med försäljning av vår bil. Läs mer
  • Lars K
    Lars K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Allt funkade klockrent från värdering till snabbförsäljning och pengarna på kontot. Imponerande!
    Lasse Läs mer
  • Denis M
    Denis M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Professionellt bemötande av både Jens och Sacha, efter några kvalificerade konsultationer såldes bilen på ca tre veckor.

Väldigt nöjd kund, rekommenderar gärna detta företag!

/Denis Murselovic Läs mer
  • Viola L
    Viola L skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Professionellt och trevligt bemötande. Köpte tjänsten och fick hjälp med att sälja en bil. Det gick väldigt bra. Försäljarna var hjälpsamma och vänliga. De kändes rättframma och ärliga. Det levde mycket väl upp till min förväntning och försäljningen gick mycket bra. Och jag är mycket nöjd. Rekommenderar Bilförmedlingen till andra med gott betyg. Läs mer
  • Linus B
    Linus B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bra och seriöst företag. Trevligt bemötande. Bilen såldes snabbt och jag är väldigt nöjd med affären. Läs mer
  • Herman A
    Herman A skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Smidigt och effektivt, ordning och reda. Vi fick ett mycket gott intryck även denna gång. Precis som för tio år sedan när vi senast vände oss till Bilförmedlingen Stockholm.! Läs mer
  • Anders O
    Anders O skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Köpte bil av Bilförmedlingen Hägersten, mycket trevligt och korrekt bemötande från första kontakten tills affären var klar.

/Anders Läs mer
  • ?
    ? skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jag har sålt 2 bilar på mycket kort tid via Bilförmedlingen i Hägersten.
    Den ena bilen tog 10 dagar och den andra bilen tog endast 1 vecka. Mycket proffsigt och välskött från början till slut, jag fick dessutom bra betalt och pengarna hamnade på mitt konto endast efter några dagar. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilköp.
    Mycket bra bemötande av Sasha från början till avslut. Proffsigt och serviceminded. Kan definitivt tänka mig göra affär med dem igen och kan rekommendera dem för andra Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabbt och trevligt bemötande när vi var intresserade av en bil. Proffsig hantering av våra frågor innan vi åkte dit för en provtur. Bilen var i det skick vi förväntade oss enligt beskrivningen och affären gick enkelt och smidigt att genomföra. Tyvärr gick bilen inte igenom besiktningen p.g.a några enklare 2:or men Bilförmedlingen Stockholm stod för sitt åtagande i försäkringen och bekostade reparation samt ombesiktning. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera Bilförmedlingen Stockholm Läs mer
  • Petrea K
    Petrea K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Tryggt trevligt kvalitet professionellt pålitligt Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Bilen blev snabbt såld och till ett bra pris. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Ingemar K
    Ingemar K skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Har en flerårig kontakt med Bilförmedlingen. De har nu sålt min fjärde bil, snabbt professionellt och med fortlöpande kontakt med mig som kund. Ska jag åter sälja någon bil kommer jag tveklöst att vända mig till Bilförmedlingen. Läs mer
  • Christina R
    Christina R skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt bemötande och en snabb smidig affär. Bilen gick inte igenom besiktningen men Bilförmedlingen tar på sig allt som ska lagas. Kan inte känna ett större förtroende till någon bilhandlare. En trygg affär helt enkelt! Vi rekommenderar dom varmt till kommande kunder😊 Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt bemötande. Inga problem, kan tänka mig att köpa bil därifrån igen. Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Trevligt och professionellt bemötande, mycket smidig försäljning där Bilförmedlingen tog hand om allt. Mycket nöjd! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Susanna D
    Susanna D skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Rekommenderar ej dessa. Vi känner inte att vi gjorde en bra affär och även om det handlar om bilbranschen så hade vi kanske lite högre förväntningar på kundservice och vilja till att möta oss på vägen då vi hade delade åsikter om affären. Det hade inte kostat Bilförmedling Sthlm många kronor att möta oss och vi hade blivit nöjda och rekommenderat dem vidare men så blir det inte nu tyvärr. Läs mer
  • Måns F
    Måns F skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Mycket smidigt och tydligt utan dolda kostnader eller avdrag på försäljningspriset Läs mer
  • Peter R
    Peter R skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Snabbt, lätt och bra betalt. Men man måste ju ha lite tur också. Läs mer
  • Mohammed REZA G
    Mohammed REZA G skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    det är alltid bra deal o anlita bilförmedlingen att sälja bil. Läs mer
  • Roger M
    Roger M skrev om Bilförmedlingen Stockholm
    Jättetrevligt och proffsigt bemötande från första början.
    Enkel och rak kommunikation med snabb respons på mail är något jag uppskattar.
    Bilen blev såld efter bara några veckor med en liten prisjustering vilket var helt ok med tanke på marknaden just nu.
    Jag kan verkligen rekommendera Bilförmedlingen! Läs mer
  • Roland L