Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Ängelholm Bilförmedlingen Bilförmedlingen Ängelholm

Bilförmedlingen Ängelholm

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn.

Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld. Och som köpare kan du se bilar runt om i Sverige direkt hemifrån.

Det är säkert att genomföra bilaffären med oss. Kontant betalning minskar risken för säljaren och alla bilar som säljs genom oss är godkända av Svensk Bilprovning - tryggt för dig som köper!

Läs vad 422 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm

• 2019-09-11

Inez S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Enkel hantering och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-09-10

Magnus S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Professionellt bemötande har till fullo uppfyllt förväntningarna av försäljningen av min nu före detta bil.

Magnus Sandberg Läs mer
  • 2019-09-10

Emma P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    De sålde min bil, Pelle var fantastisk och tillmötesgående. Han ville verkligen att jag skulle få ut så mycket som möjligt för den. Snabbt och enkelt var de också. Läs mer
  • 2019-09-09

Anita K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Anlitade Bilförmedlingen för att sälja min bil. Uppdraget sköttes snabbt och mycket väl med klara besked och i gott samarbete. Alla problem togs väl hand om och jag fick bra stöd med prissättning och prisförhandling. Tack för all hjälp! Anita Läs mer
  • 2019-09-07

Annika P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vänlig och tillmötesgående personal.
    Jag hoppades att min bil skulle bli såld och det blev den. Läs mer
  • 2019-09-06

Eddie K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Inga problem alls så här långt Läs mer
  • 2019-09-01

Anneli A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Lämnade min bil till försäljning! Över förväntan. Kommer tipsa andra om att lämna sin bil... Läs mer
  • Peter Å

2019-08-23

Peter Å skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande. Proffsig och seriös hjälp när jag köpte min bil. Kändes tryggt att göra bilaffär genom deras förmedling. : Är mycket nöjd med både mitt köp och med informationen kring bilen innan köpet. Läs mer
  • 2019-08-20

Jonny G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag köpte en bil. Och blev mycket bra bemött. Att det var ett seriöst företag och det var det. Bilen uppfyllde alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-12

Ulrika N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    En bil som förmedlades. Väl bemött o goda förhoppningar om en försäljning.

Blev en smidig o snabb försäljning. Läs mer
  • 2019-08-09

Amela K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vi köpte en Volvo v70

Professionellt och snabbt

Vi kände ganska snabbt när vi gick in på bilförmedlingen att det kändes som att vi skulle åka härifrån med en ny bil och så blev det.

Bara 👍👍👍👍 Läs mer
  • Uno C

2019-08-08

Uno C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Uppfattade bilförmedlingen som ett mycket seriöst företag, trevligt bemötande och än så länge är jag mycket nöjd kund!!
    Uno Läs mer

Camilla W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Suverän service från början till slut. De sålde min bil snabbt och enkelt. Höll mig underrättad hela tiden om vad som hände under tiden var ute på försäljningen och när bilen var såld gick det fort att få in pengarna på kontot. Rekomenderas varmt 🌹 Läs mer

Magnus L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en Volvo V90 T8.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande gjorde att det blev en smidig affär. Läs mer

Pontus C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde min bil snabbt. Superbra kommunikation, de löste allt från rekond till undersökning och annonsering snabbt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-26

Carita J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt och lätt bemötande . Fixade snabbt till det som skulle åtgärdas innan leverans. Läs mer
  • 2019-07-24

Kent J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en Volvo v60 cc allt funkade bra Läs mer
  • 2019-07-23

Göran A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Efter att ha försökt sälja min bil privat under en månad utan att få det pris jag ville ha så vände jag mig till Bilförmedlingen.
    Dom sålde bilen på 14 dagar till ett bättre pris än jag hade förväntat mig.
    Det hela förlöpte otroligt smidigt. Jag behövde inte göra någonting.
    Professionell o trevlig personal. Läs mer

Camilla R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    säja min bil, trevligt bemötande, Läs mer

Fredrik B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bilförmedlingen i Ängelholm, hjälpte mig att sälja min skåpbil. Från första mötet med säljaren till affären var klar var det toppen, trevligt bemötande, inget att klaga över. Smidigt att anlita bilförmedlingen till att sköta bilförsäljningen. Läs mer

Mikael G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpt en beg audi a4. Bra bemötande och bilen var i det skick som säljaren beskrivit. Läs mer

Sven C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag köpte bilen på distans. Beskrivningen av den stämde 100% med vad jag förväntat mig när jag hämtade bilen. Säljarna ingav just det förtroende som är så viktigt i den typen av köp.
    Snabba svar o jag hölls uppdaterad hela tiden under processen som ledde fram till köp.
    Skulle utan att tveka rekommendera köp från den firman igen. Läs mer
  • 2019-07-16

Antwan B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra företag och. jag kan rekommendera bilförmedlingen Läs mer
  • David A

2019-07-13

David A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vi har sålt två bilar, en privat och en företagsbil. vi har även lämnat en andra företagsbil till försäljning.

Vi har, från första kontakten, blivit mycket professionellt bemötta och kan med varm hand rekommendera Bilförmedlingens tjänster till andra. Läs mer
  • 2019-07-08

Göran F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    De sålde min bil!
    Jag är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-07-05

Git T skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Blev fantastiskt bemött. Bilförsäljningen gick snabbt och lätt. Läs mer
  • 2019-07-05

Tomas B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    köpte en bil till min sambo och blev bemött på ett trevligt sätt, och dom levde upp till mina förväntningar på vad man kan kräva som kund. Läs mer
    2019-07-05 Michael S svarar Tomas B
    Hej Tomas! Tack för ditt fina omdöme, vi jobbar ju alltid mot att leva upp till både våra kunders som våra egna förväntningar. Det är ju bästa sättet och bästa reklamen vi kan få när våra kunder är nöjda! Ha en fortsatt fin sommar! MVH Lasse, Palle, Pelle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-06-30

Bernt G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Enkelt, ärligt och bra service. Full pott! Läs mer
  • 2019-06-30

Jozef Krzysztof G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Seriös och vänlig hantering av alla ärenden.
    Kompetent och service orienterat.

Starkt rekommenderar

Kristoffer Glowacki Läs mer
  • 2019-06-28

Sarah S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb och bra hjälp! Ledde till att vi fick tag i bilen vi sökte. Läs mer
    2019-06-28 Michael S svarar Sarah S
    Hej Sarah! Va glada vi blir av din fina rekommendation, att hjälpa till oavsett om man letar efter bil eller vill sälja en bil är ju en del av vårt jobb. Det blir ännu roligare när man får uppskattning från våra kunder! Ha en fortsatt fin sommar! MVH Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-06-26

Christian H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Kanon service och snabb affär. Kunde inte bli mer nöjd Läs mer
    2019-06-26 Michael S svarar Christian H
    Hej Christian! Tack för kort och koncis beskrivning i din fina rekommendation! Vi önskar dig en fortsatt fin sommar! :) MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • Ronny O

2019-06-25

Ronny O skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde en bil. Professionellt och seriöst bemötande samt hjälpsamma att lösa uppkomna problem. Erhöll fortlöpande information om planerade och vidtagna åtgärder.
    Kan starkt rekommendera Bilförmedlingen när det gäller sälja en bil. I princip bra positiva erfarenheter. Läs mer
  • 2019-06-25

Anna I skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevligt bemötande tillsammans med en snabb affär där vi fick ungefär förväntat betalt för vår bil. Det som gör att det inte blir 5 stjärnor är den höga provisionen: Bilen såldes för 18500 och vi fick 9880kr. Alltså drygt hälften av vad den såldes för. Jag anser att man skulle haft en mer proportionerlig provision. Läs mer
  • 2019-06-10

Anita K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    sålt bilen utan några bekymmer det vad vad jag hade förväntat mig Läs mer
    2019-06-10 Michael S svarar Anita K
    Hej Anita! Tack för fint omdöme, inga bekymmer är ju vad vi vill leverera och vad du hade förväntat dig. Då blir vi stolta att vi kunnat leva upp till dina förväntningar. Vi önskar dig en fortsatt fin sommar!! MVH Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-06-03

Johan K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en Volvo och lämnade en annan Volvo till försäljning.
    Perfekt omhändertagande och seriöst ut i hörnen!
    /Johan Läs mer
    2019-06-10 Michael S svarar Johan K
    Hej Johan! Tack för ditt fina omdöme!! Vi är jättestolta att vara dels leverantör av din nya bil samt att vi även fått förtroendet att sälja din "gamla" bil. Vi skall ta väl hand om din trotjänare och önskar dig en fortsatt fin sommar! MVH Pålle, Palle, Pelle, Lasse, DoDo & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-06-01

Jan-Anders N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    köpt beg bil
    bra bemötande och god hjälp med alla frågor
    mina förväntningar blev uppföljda till fullo
    bra och snabb hantering Läs mer
  • 2019-05-30

Jan Erik L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Försäljning av begagnad bil. Allt fungerade perfekt. Läs mer
  • 2019-05-17

Dödsbo Folke Arvidsson/ F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte tjänsten att avyttra en bil. Blev mycket professionellt mottagen och Bilförmedlingen mötte med råge mina förväntningar.
    Professionella! Läs mer
  • 2019-05-13

Bitte R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Är mycket nöjd med affären.Bekymmersfritt behövde inte visa bilen eller fixa med några papper.Mycket bekvämt. Läs mer
  • 2019-05-12

Artur S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vi är mycket nöjda med vårt bilköp. Professionellt, hög kvalitet, och tryggt och effektivt bemötande. Vi kommer definitivt både sälja samt köpa framtida bilar hos Bilförmedlingen i Ängelholm. Läs mer
  • Mårten K

David L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Smidigt och tryggt! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-05-07

Martin S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    uppdrag: Försäljning av fordon.

De lagade det som behövdes, ordnade med besikning, lade ut bilen till försäljning och fick den såld bara på några dagar.

De imponerar mycket med den effektiviteten. Sedan är de enkla och bra att ha att göra med I processen. Svarade på mail och telefon responsivt samt gav uppdateringar på status med bilen under resans gang. Läs mer
  • 2019-05-07

Liselotte J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb hantering, trevlig personal Läs mer
  • 2019-05-05

Mattias T skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Otroligt smidigt att sälja bil, till rätt pris. De är i en klass för sig. Läs mer
  • 2019-05-04

Ulla H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra kommunikation, snabb och enkel försäljning. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-26

Hasan A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Verkligen dåligt av de köpte en bil som är 2016 årsmodell men viste inte bilen är lackerade efter 5 dagar jag var in hos någon kollade upp bilen de mätt färgen så de till mig bilen är lackarede visa ställe som jag viste inte om det väldigt dåligt. Läs mer
  • 2019-04-25

Mona A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Super nöjd och fantastisk säljare Läs mer
  • Eije P

2019-04-24

Eije P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en MB320cdi R 6sits och var ej på plats utan köpet blev på tele och med hjälp av deras besiktning och uppfattning av bilen, sen var Pelle Månsson trovärdig och allt löste sig mycket bra , kontrakt , info om bilen samt VDN på bilen kom precis som Pelle lovade på mail,,hämtar bilen till veckan och då blir det förhoppningsvis en positiv upplevelse när vi tar bilen hem , hittills har allt fungerat enligt facit och flutit på perfekt .
    Mvh E Pettersson Läs mer
  • 2019-04-23

Christer S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra service, trevlig personal och bra kunnande Läs mer

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm