Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Ängelholm Bilförmedlingen Ängelholm
Rekommenderat företag 2016 - Bilförmedlingen Ängelholm
Rekommenderat företag 2015 - Bilförmedlingen Ängelholm

Bilförmedlingen Ängelholm

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn.

Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld. Och som köpare kan du se bilar runt om i Sverige direkt hemifrån.

Det är säkert att genomföra bilaffären med oss. Kontant betalning minskar risken för säljaren och alla bilar som säljs genom oss är godkända av Svensk Bilprovning - tryggt för dig som köper!

Läs vad 123 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm

• Panu H
    Panu H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag planerade att köpa en viss bil från Stockholm och ta den med mig till Finland. Bilen var inte 100% vad jag sökte. Jag tänkte att åka tillbaka till Finland utan en bil. Jag uppmärkte att Bilförmedlingen Ängelholm hade en likadan bil, men den var 55 mil från Stockholm. Seljare lovade hålla bilen kvar till nästa dag och hämta mig från hotel om jag beslöt att ta tåg till Ängelholm. Ju, det gjorde jag.

Bilen var precis vad man lovade. Bilförmedlingen preparede paprerna snabt. Med några svårigheter från Nordea bankens sida lyckade vi ta hand om betalningen. Redan på förmiddagen var jag på väg tillbaka till Stockholm med svenska registreringsskyltar på bile . Efter en vecka skickade jag skyltar tillbaka till Bilförmedlingen och fick tillbaka insättningen 6000 Skr. Det kändes tryggt att handla hos Bilförmedlingen och allt gick smidigt.
  • Lars E
    Lars E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vänligt bemötande och bra uppföljning av försäljningen. Försäljningen gick trögt något som kan förklaras med att det var en 4x4 hjuls driven bil og att utgångspriset var något högt. Jag valde att använda Bilförmedlingen för deras yrkeskunnande och att erhålla betalningen på ett säkert sätt.
    Jag köpte bilen hos Bilförmedlingen i Helsingborg och tross att några fel upptäcktes etter köpet var jag nöjd med köpet och valet av Hyundai Santa Fe.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Helt ok. Vi lämnade bilen och de lovade att ta hand om allt pappersarbete. Kändes enkelt och bekvämt för oss.
  • Lina J
    Lina J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Dåliga på att ha säljande annonser annars trevlig personal.
  • Jonny R
    Jonny R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra affär att köpa bil i. Kan gott rekommeda bilförmedlingen
  • Ola N
    Ola N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag är mkt nöjd med hela försäljningen. Intaget gick snabbt å priset som dem satte var priset jag fick. Hela försäljningen tog mindre än en vecka. Överlag så var hela upplevelsen perfekt.
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra service. Trevligt bemötande och bra uppföljning.
  • Lilian J
    Lilian J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande och mycket hjälpsam personal vid köp av vår bil.
    Helnöjd 😊 🚗
  • Anders D
    Anders D skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Har under flera år fått hjälpa av Bilförmedlingen att sälja ett antal bilar och en motorcykel. Det har vid alla tillfällen gått smidigt tillväga och med givit ett bra resultat.
    Har alltid fått ett bra mottagande och Bilförmedlingen har agerat på ett snabbt och bra sätt vad det gäller att få ut objekten på nätet och starta försäljningen. De har varit bra på att ge information och feed-back ang. de bilar som skulle säljas. Antal intressenter, prisläge etc.
    Utbetalningarna har också gjorts snabbt och korrekt.
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Gott bemötande vid köp av bil Mitsubishi Outlander Phev. Hjälpsamma och verkligen serviceminded när felsökning behövde göras på bilen ovh de sedan körde den hem till oss i västra Blekinge.
  • Kent H
    Kent H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra mottagande och hjälpsamma.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra bemötande under hela affären. Kan inte bli smidigare att sälja bil!
  • Annika L
    Annika L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande och snabb affär. Toppen
  • Erik M
    Erik M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    I samband med vårt köp av en kylbil från Bilförmedligen hanterades hela köpprocessen mycket professionellt och till full belåtenhet.
  • Per Olof S
    Per Olof S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och snabb service och besked. Proffsiga rakt igenom!
  • Nils-olof N
    Nils-olof N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och trevligt bemötande.men bilen har ej blivit såld ännu.
  • Anita N
    Anita N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande, Kunnig personal, tillmötesgående. Det finns en anledning att jag valde just bilförmedlingen andra gången jag köpte bil. Jag känner bara 3 bilförsäljare som jag vet att jag kan lita på. En av dom är Pelle Månsson.
  • Sten H
    Sten H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag handlade en Lexus NX300h hos Bilförmedlingen i Ängelholm och är mycket nöjd med det bemötande och den service jag fick vid mitt bilköp.
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Gott intryck
    Bra service
    Tillmötesgående
  • Anders H
    Anders H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Kanonbra bemötande, engagemang och mycket bra uppföljning efter köpet.
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Helt nöjd. Trevligt bemötande, blev hämtad vid tåget från Malmö när jag skulle hämta bilen.
  • Peter L
    Peter L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb och professionell service från alla inblandade.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Fick uppfattningen att Bilförmedlingen Ängelholm är ett seriöst företag med trevlig personal. Jag upplevde dem som noggranna vid kontroll av min bil som skulle säljas vilket gör att jag skulle kunna rekommendera andra att även köpa bil därifrån, inte bara sälja.
  • Mats H
    Mats H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag kan med bestämdhet rekommendera Bilförmedlingen, när det gäller hjälp med försäljning av bil. Allt sköts väldigt professionellt från första kontakt till avslutad försäljning. Jag har anlitat Bilförmedlingen vid två helt skilda tillfällen, med lika bra resultat.
    Jag sätter bästa betyg!
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra bemötande på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande, inga konstigheter. Absolut nöjd!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Dåligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Christian A
    Christian A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Ett mycket bra bemötande från början till slut. Efter två veckor upptäckte jag fel på bilen, bilförmedlingen åtgärdade felet direkt ! Mycket nöjd!
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande. Ärlig deklaration av fordonets kondition. Lätt att göra affär.
  • Leif L
    Leif L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag fick bra hjälp och väldigt vänligt bemötande när jag behövde hjälp med att sälja min bil.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Utmärkt service! Lätt och smidigt bemötande.
  • Kenny L
    Kenny L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag som dotter fick i uppdrag att sälja min pappas drömbil efter att han drabbats av prostatacancer en Nissan 350Z som han köpt år 2006 och kört 475 härliga mil när sjukdomen slog till år 2008. Hoppet att köra igen tog slut år 2016 och jag vände mig till Hedins bil där vi var kunder. Eftersom jag var själv med uppdraget hänvisades jag med goda vitsord till Bilförmedlingen Ängelholm. Jag hade klippt ut en bild på bilen och klippt bort pappa i förarstolen och gick in på Bilförmedlingen i Ängelholm. En säljare kom fram och frågade vad han kunde hjälpa mig med? Jag sträckte fram bilden och jag frågade om han kunde hjälpa mig sälja den, en Mazda sa jag. Det är vad jag kan om bilar. Men Bilförmedlingen kan sin sak och det var ett utmärkt bemötande den 17 maj 20016 och dagen efter hade jag haft den stora äran att köra in bilen till Bilförmedlingen i Ängelholm och avtalet hade landat i pappas brevlåda. Pappas regskyltar kunde jag lämna in när jag hade vägarna förbi och det hade jag den 24 maj och en glad säljare sa Hej Bilen blev såld i helgen. Att den skulle bli såld efter tre dagar var långt över våra förväntningar och från början till avslut vill vi säga utmärkt i allt och hjärtligt tack till Bilförmedlingen Ängelholm!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vid första kontakten var det mycket bra bemötande. När bilen skulle visas för ev köpare tyckte jag inte att jag fick det bästa bemötande från er säljare.
    När det gällde "avräkning " till oss funkade det mycket bra.
  • Per F
    Per F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag kan varmt rekommendera bilförmedlingen i Ängelholm
    Trevligt och professionellt bemötande och smidig affär
  • Lotta K
    Lotta K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Alltid under alla år varit till full belåtenhet avseende Bilförmedlingen hantering av försäljning av leasingbilar inom kommunen avseende äldreomsorg, handikappomsorg och Individ och Familjeomsorg. Ställer alltid upp för oss och är alltid ordning och reda. Kan nog inte bli bättre./Ewa Carlsson
  • Pia G
    Pia G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Tycker det gik smidigt och utan problem. Vänliga bemötande😊
  • Anders R
    Anders R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Ängelholm den 16/6-16
    Jag vill ge Bilförmedlingen i Ängelholm och säljare Paul Andersson högsta betyg.
  • Mohamad B
    Mohamad B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag är väldigt nöjd med affären 😀😀
    Uppriktiga och väldigt tillmötesgående

Mvh/ Momme
  • Kristoffer U
    Kristoffer U skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Väldigt bra snabb affär fick all hjälp jag behövde , rekommenderas!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra service och seriöst bemötande
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra och trevligt bemötande men fortfarande efter en månad är
    bilen inte såld.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra bemötande, snabba och effektiva med ett mkt bra slutresultat. Kan varmt rekommenderas.
  • Jan-åke N
    Jan-åke N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Från början var det lite lojt, kom inte ut och frågade om vi ville ha hjälp.
    men efter ett tag kom någon ut och frågade om vi var intresserad av något.
    efter det så vill jag påstå att hjälpen var mycket bra. Samma vid skrivning av kontrakt m.m. var servicen kanonbra, så jag är nöjd och kan tänka mig att
    köpa nästa bil hos Er.
  • Johan G
    Johan G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra bilfirma samt service och garanti åtagande
  • Lars F
    Lars F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra! Smidig och proffsig administration, bra personal.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bemötandet var bra och hjälpsam personal för att hitta lösningar. Stort minus att bilen inte var städad inuti trots tillsägelse innan vi hämtade bilen. I stort är vi ändå nöjda.
  • Corina I
    Corina I skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Det var snabbt affär, bra bemötande
  • Linus R
    Linus R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Fint bemötande. Hyfsat snabb affär.
  • Lars J
    Lars J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabbt o proffsigt avslut
    När jag gjorde affär
  • Lars G
    Lars G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag köpte en bil och fick ett bra bemötande, bra bil och en seriös
    uppföljning av affären.

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm