Läs vad 545 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm 2

• 2021-01-20
    Mycket trevligt bemötande av personal
  • 2021-01-17
    Fungera bra och smidigt
    bra och proffsigt bemötande
  • 2021-01-14
    Allt var bra, lite dyr provision på en billig bil
    Bilförmedling
    Utmärkt smidigt
  • 2021-01-13
    Trevligt bemötande, smidiga att ha att göra med, flexibla.
    Vi är nöjda! Återkommer gärna.
  • 2021-01-13
    Snabbt , smidigt, mycket bra bemötande. Inga problem. Högsta betyg.
    Johnny H
  • 2021-01-12
    Bilförsäljning, lämnade bilen strax före jul och måndagen efter julhelgen så var bilen såld. Snabbt, enkelt och trevligt bemötande.
  • 2021-01-09
    En beg bil
    Bra
    Jag är nöjd med köpet än så länga
  • 2021-01-05
    Upplevelsen av bilförmedlingen i Ängelholm var långt över förväntan.en förtroendegivande och hjälpsam säljkontakt i Pelle Månsson.Företaget har skött allt med bravur..Ett stort tack och Ett Gott Nytt År. önskar Lars Lindahl.
  • 2020-12-26
    Proffsigt och vänligt bemötande.
    Skall ni göra en bilaffär så kan jag starkt rekommendera bilförmedlingen.
  • 2020-12-23
    Köpte bil.
    Bra bemötande.
    Bristfälligt betalningssystem.
  • 2020-12-13
    Jätte proffsigt bil firma. Varmt rekommenderas.
    Hello
    from the first phone call to the purchase of the car
    the company was impeccable.
    I am very satisfied with the cooperation
    Βασιλης Χ
  • 2020-12-11
    Köpte en liten bil. Blev väl bemött och köpet kändes tryggt. Köpet var på distans och allt var i sin ordning vid leverans. Köper gärna bil där igen.
  • 2020-12-11
    Förmedlade försäljning av min bil
    Blev mycket trevligt och professionellt bemött, vilket ingav största förtroende
    Kommer mer än gärna att rekommendera deras tjänster
  • 2020-12-09
    Sålde bil, smidigt att ni skötte allt
    Kommer att använda er igen om behov uppstår
  • 2020-12-06
    Jag köpte en bil. Allting gick smidigt.
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Bengt! Tack för din fina rekommendation. Det ska ju vara smidigt att köpa bil genom Bilförmedlingen :) Vi önskar dig en God Jul och Ett Gott Nytt År. Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

• 2020-12-06
    Köpte en VW transport och det gick väldigt lätt och kände mig välkommen
    Nils Ola L
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Nils Ola! Som kund är du alltid välkommen till något av våra kontor inom Bilförmedlingen. Vi jobbar hela tiden mot att bli bäst på kundmottagande och därför känns det extra inspirerande när du beskriver hur du kände dig välkommen hos oss. Med vänlig hälsning och en önskan från oss om en riktigt God Jul och Gott Nytt År. Palle, Lasse, Pelle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

• 2020-12-06
    Mycket bra lätt smidigt. Bra ställe.
  • 2020-12-04
    Mycket proffsiga och fantastiskt kundbemötande. Supernöjd
  • 2020-11-20
    BMW 118, jag blev väl bemött. Jag hade inte några förväntningar då det var lite slumpartat att det blev "Bilförmedlingen" som vi vände oss till.

Bra upplevelse, men jag saknar underlag från transportstyrelsen och försäkringsbolaget, men det kanske går långsamt på den fronten. Om inte återkommer jag till bilförmedlingen i kommande vecka.
    Bra upplevelse.
  • 2020-11-20
    Första mötet var sådär, oengagerad säljare. Fick sedan hjälp av " lasse" som var superduktig och svarade snabbt på alla frågor.
  • 2020-11-18
    Funkade helt enligt plan, nöjd

loa
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Lars-Olof! Tack för ett superfint omdöme/rekommendation. När man gör affärer med Bilförmedlingen så är vår ambition alltid att det ska gå enligt plan och kunden blir nöjd. Vi förstår av ditt omdöme att vi lyckats väl med vår ambition :) Vi önskar dig en fortsatt fin höst/vinter och välkommen tillbaka nästa gång det är dags att sälja eller köpa bil. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle, Pelle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

• 2020-11-18
    Mycket professionell och förtroendeingivande.
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Ann- Charlotte! Tack för din fina rekommendation. Hos oss på Bilförmedlingen ska man alltid kunna känna förtroende vid en bilaffär oavsett om man ska köpa eller sälja en bil. Så vi ser fram emot att få hjälpa er även vid nästa bilaffär och under tiden så vill vi passa på att önska en fortsatt fin höst/vinter. Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm. :)

• 2020-11-18
    Bil till försäljning. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Processen blev enligt förväntat och även lite snabbare. Jag kan starkt rekommendera Bilförmedlingen i jämförelse med andra aktörer som t ex Vi köper Din Bil.
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Håkan! Tack för din fina rekommendation! :) När du till och med tyckte det var lite över förväntan samt att vi blir rekommenderade i jämförelse med konkurrenter känns oerhört kul. Vi önskar dig en fortsatt fin höst/vinter och välkommen tillbaka nästa gång det är dags att göra bilaffär :) Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

• 2020-10-25
    Trevligt o kunnigt bemötande, rekommenderas i allra högsta grad
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Göran! Tack för din fina rekommendation. Att kunskap och bra bemötande är A & O i alla slags verksamheter är ji ingen hemlighet, däremot gäller det att vi som företag kan leverera detta till våra kunder. Så tack för att du tog dig tid att ge oss fin feedback! Ha en fortsatt fin höst/vinter önskar Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

• 2020-10-23
    Jag lämnade bilen gör försäljning, fick ett snabbt och korrekt bemötande och all information om kostnader. Försäljningen gick snabbt, och kommunikationen har fungerat bra.
    Hej! Att sälja en bil där utfallet blir så som man tänkt sig både prismässigt, med god kommunikation/information om både tillvägagångssätt och kostnader när man lämnar ett uppdrag till oss på Bilförmedlingen är ju bästa reklamen vi kan få. Vi önskar en fortsatt fin höst/vinter och välkommen tillbaka när det åter blir dags att göra bilaffär. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm. :)

• 2020-10-22
    Sålde vår Audi, det tog två dagar efter den kom ut. Priset helt ok.
    Hela processen med test av bilen, fotografering, avtal osv var proffsigt skött. Förbättringspotential dock får återkoppling när bilen blivit såld. Detta var andra gången jag sålde en bil och kan varmt rekommendera Bilförmedlingen Ängelholm.
    / Ulf G
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    HEJ ULF! Tack för din fina rekommendation av att sälja bil genom oss på Bilförmedlingen. Vi sätter också stort värde på den feedback vi får så även om du gav oss högsta betyg så ska vi absolut förbättra vår kommunikation efter det att vi sålt/skrivit köpeavtal med en kund. Vi önskar dig en fortsatt fin höst/vinter och hälsar dig välkommen tillbaka när det är dags för nästa bilaffär :) Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen I Ängelholm

Utomordentligt proffsigt bemötande
  • 2020-10-22
    De sålde min bil. Fick snabbt en rimlig värdering och bra kontakt.
    Bilen såldes snabbt och pengarna kom in på kontot.
  • 2020-10-22
    Tecknade privatleasing av en VW Tiguan.
    Fick mycket tydlig och bra information av säljaren samt mycket trevligt bemötande. Uppföljande samtal och avslut av affären fungerade också mycket bra. Börjessons överträffade absolut mina förväntningar för hur det går till att ordna privatleasing.
  • 2020-10-20
    Bilförmedlingen hjälpte mig med att sälja min bil. Allt gick snabbt och smidigt och sköttes väldigt professionellt. Fin service och extra hjälp när det behövdes. Rekommenderas!!
    Erika J
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Erika! Tack för ditt fina omdöme. Vi på bilförmedlingen vill alltid ge våra kunder det där "lilla extra" som gör att våra kunder känner att de valt rätt partner när de vill ha hjälp att sälja sin bil, husbil, mc eller vad det nu än månde vara som rullar på hjul ;) Vi önskar dig en fortsatt fin höst och välkommen tillbaka nästa gång det är dags att sälja eller köpa bil. Med vänlig hälsning, Pålle, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

• 2020-10-19
    Bilförmedlingen hjälpt mig att sälja min tjänstebil. De hämtade den på plats, rekondade den och sålde den snabbt. Längs hela vägen hade de kontinuerlig kontakt via telefon och mail på ett proffsigt sätt.
    Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen och de kommer att få sälja min nästa bil också :-)

Jag rekommenderar dem gärna!
    Susanne Ekström, VD SEE Management Consulting AB
  • 2020-10-09
    När jag ska sälja en bil privat så anlitar jag alltid Bilförmedlingen! Där blir jag alltid trevligt och korrekt bemött!
    Allting från det jag lämnat in bilen tills den är såld och pengarna är insatta på bankkontot går väldigt smidigt.
  • 2020-10-08
    Bra och smidigt sätt att få sålt sin bil och slippa hantera detta själv.
  • 2020-10-05
    Jag fick ett fantastiskt bemötande och hela affären gick snabbt och smidigt.
  • 2020-10-01
    Trevligt bemötande. Snabbt affär. Allt har gott bra.
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Monika! Tack för högsta betyget i omdöme. Snabb affär, trevligt bemötande då går ofta allt bra i en affär. Att bli bäst på bra kundupplevelse är vårt motto och du talar jiu om för oss att vi lyckats bra när du gjorde affär genom Bilförmedlingen. Vi önskar dig en fin höst och välkommen tillbaka nästa gång det är dags att köpa eller sälja bil. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Pontus & Lasse på Bilförmedlingen i Ängelholm :)

• 2020-09-27
    Mycket nöjd med bemötande och hanteringen kring försäljningen av min bil. Dock kunde återkopplingen under tiden bilen var ute till försäljning varit lite bättre, därav en 4 i betyg. I övrigt fungerade allt jättebra! Har redan rekommenderat Bilförmedlingen i Ängelholm till andra.
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Katarina! Tack för ditt fina omdöme och utförlig beskrivning om vad som var bra med att anlita Bilförmedlingen och vad som kan bli bättre. Vi jobbar hela tiden mot att bli bäst på kundvård/kundupplevelser så vi tar till oss och jobbar vidare mot att bli bäst :) Ha en fin höst och välkommen tillbaka när det åter är dags att sälja eller köpa bil. Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

• 2020-09-25
    Jag var väldigt tacksam, det kändes tryggt.
    Blev vänligt bemött.
    Elsa N
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Elsa! Va fint skrivet av dig och att komma till oss på Bilförmedlingen ska ju alltid kännas tryggt. Ett vänligt bemötande är alla kunder förtjänta av oavsett var man är kund. Så vi är också precis som du tacksamma att du valde oss när du skulle ha hjälp att sälja din bil. Nu önskar vi dig en fortsatt fin höst och hör du någon annan som står i begrepp att sälja sin bil så får du gärna rekommendera oss ;) Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

• 2020-09-24
    Tog hjälp för att sälja min bil. Professionellt och Trevligt bemötande, inget krångel! Förtroendeingivande!
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Elin! Tack för din "Femetta" och va glada vi blir när vi läser ditt omdöme. Förtroende hos våra kunder är något man jobbar sig till och det blir mer påtagligt när man får ett trevligt bemötande, allt flyter på och känns proffsigt. Vi önskar dig en fortsatt fin höst och välkommen tillbaka när det åter är dags att sälja eller köpa bil. Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

• 2020-09-22
    Trevligt bemötande och snabba svar vid kontakt.
    Nöjda med bilen vi köpte.
    Åtgärdade det som behövdes på bilen.
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Marika! Tack för ditt fina omdöme, snabba svar och bra kundbemötande samt att du är nöjd med bilen gör "vår dag" då vi hela tiden jobbar mot att ge bästa kundupplevelsen. Ha en fortsatt fin höst och välkommen tillbaka när det åter är dags att köpa eller sälja bil. Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

• 2020-09-20
    Bilköp. Ganska bra. Att göra
    en bra affär. Bilförsäljare ringde snabbt upp säljaren och affären var klar. På det stora hela bra.
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Mats! Tack för din recension om oss på Bilförmedlingen, Det verkar som det mesta har varit positivt och det är vi glada för, Är det något som kunde vara lite bättre får du gärna tipsa oss om det. Ha en fortsatt fin höst!! :) Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

• 2020-09-18
    Bästa stället att köpa/sälja bil!
    Utmärkt service och bemötande!
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Mirsad! Att vi får betyget 5 är i sig något vi blir jätteglada för, när vi dessutom får ett omnämnande som "Bästa stället att köpa/sälja bil på" blir vi otroligt stolta. Vi bygger vidare på vår målsättning att bli bäst på kundupplevelse när man säljer eller köper bil genom Bilförmedlingen. Ha en fortsatt fin höst önskar Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

• 2020-09-17
    Blev bra bemött.Köpte en golf .De blev så som jag hade tänkt mig ungefär.
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Magnus! Tack för ditt fina omdöme och va trevligt att det blev ungefär som du tänkt dig. Bra bemötande ingår som den viktigaste punkten i vår affärsidé. Vi blir alltid stolta när våra kunder återkommer med positiva "vibbar" i sin kundupplevelse hos oss på Bilförmedlingen. Ha en fortsatt fin höst. Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

• 2020-09-17
    Bra bemötande och trevlig personal
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Arne! Tack för det fina omdömet, nöjda kunder är bästa reklamen brukar man säga och det får du gärna föra vidare till vänner och bekanta :) Ha en fortsatt fin höst. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

• 2020-09-15
    sålde min 3 år gamla Peugeot och det gick på några timmar. Vänligt och trevligt bemött!
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Hanna-Louise! Tack för din fina recension! Vår ambition när någon ska sälja bil genom Bilförmedlingen är att man ska få en bra kundupplevelse och rätt bedömning av försäljningspris. Så trevligt bemötande är ju ofta första steget till en bra relation med våra kunder som vill sälja bil. Med dessa viktiga delar i bagaget så tar vi givetvis lika väl hand om de som vill köpa bil och då kan det gå snabbt att sälja bilen också. :) Vi önskar dig en fortsatt fin höst och hälsar dig välkommen tillbaka nästa gång du skall sälja eller köpa bil. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

• 2020-09-12
    Jag köpte inte, jag sålde
    Blev trevligt bemött
    Har inget att klaga på
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Eva! Tack för förtroendet vi fick när du valde oss för att få hjälp att sälja din bil. Vi har ambitionen att bli bäst på kundmottagande och kundupplevelser så känns fint att du tycker att du fick bra bemötande. Vi önskar dig en fortsatt fin höst och välkommen tillbaka nästa gång du skall köpa eller sälja en bil. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

• 2020-09-08
    Jag är jätte glada att kan träffa så många roliga människor.

Bra jobbat :)
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Henryk! Trivs man med jobbet och att träffa andra glada människor så blir det roligt var dag :) Tack för din fina recension och välkommen tillbaka nästa gång du skall köpa eller sälja en bil. Med vänlig hälsning, Palle, Pelle. Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

• 2020-09-08
    Jag köpte en bil

Säljaren uppfattade jag som genomärlig, han ville göra en bra affär både för säljare o köpare.
    Min förväntan var att köpa en begagnad bil, i det skick den beskrivs i annonsen.
    Det levde Bilförmedlingen upp till.
    När vi upptäckte några mindre brister som avvek från vad det borde varit, åtgärdas de utan snack, med dokumentation, omgående.
  • 2020-09-07
    En bra bilaffär, snabbt och smidigt! Fast "min" säljare var sjuk när bilen skulle hämtas och köpet slutföras så löstes det hur smidigt som helst!
    skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hej Inger! Tack för ditt jättefina omdöme och en beskrivning om dina upplevelser av att köpa bil genom oss på Bilförmedlingen. Vi har byggt upp ett "lag" där alla hjälper varandra och det utmynnar i bra kundupplevelser oavsett vem som då tar hand om våra kunder. Sedan är det alltid så att både vi och våra kunder oavsett om man köper eller säljer bil tycker det är enklast och trevligast att fortsätta affären med den man haft kontakt med från början men som sagt är man ett "lag" så hjälps alla åt. :) Vi önskar dig en fortsatt fin höst. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse och Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.