Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Ängelholm Bilförmedlingen Bilförmedlingen Ängelholm

Bilförmedlingen Ängelholm

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn.

Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld. Och som köpare kan du se bilar runt om i Sverige direkt hemifrån.

Det är säkert att genomföra bilaffären med oss. Kontant betalning minskar risken för säljaren och alla bilar som säljs genom oss är godkända av Svensk Bilprovning - tryggt för dig som köper!

Läs vad 385 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm

• 2019-05-17

Dödsbo Folke Arvidsson/ F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte tjänsten att avyttra en bil. Blev mycket professionellt mottagen och Bilförmedlingen mötte med råge mina förväntningar.
    Professionella! Läs mer
  • 2019-05-13

Bitte R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Är mycket nöjd med affären.Bekymmersfritt behövde inte visa bilen eller fixa med några papper.Mycket bekvämt. Läs mer
  • 2019-05-12

Artur S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vi är mycket nöjda med vårt bilköp. Professionellt, hög kvalitet, och tryggt och effektivt bemötande. Vi kommer definitivt både sälja samt köpa framtida bilar hos Bilförmedlingen i Ängelholm. Läs mer
  • Mårten K

David L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Smidigt och tryggt! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-05-07

Martin S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    uppdrag: Försäljning av fordon.

De lagade det som behövdes, ordnade med besikning, lade ut bilen till försäljning och fick den såld bara på några dagar.

De imponerar mycket med den effektiviteten. Sedan är de enkla och bra att ha att göra med I processen. Svarade på mail och telefon responsivt samt gav uppdateringar på status med bilen under resans gang. Läs mer
  • 2019-05-07

Liselotte J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb hantering, trevlig personal Läs mer
  • 2019-05-05

Mattias T skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Otroligt smidigt att sälja bil, till rätt pris. De är i en klass för sig. Läs mer
  • 2019-05-04

Ulla H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra kommunikation, snabb och enkel försäljning. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-26

Hasan A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Verkligen dåligt av de köpte en bil som är 2016 årsmodell men viste inte bilen är lackerade efter 5 dagar jag var in hos någon kollade upp bilen de mätt färgen så de till mig bilen är lackarede visa ställe som jag viste inte om det väldigt dåligt. Läs mer
  • 2019-04-25

Mona A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Super nöjd och fantastisk säljare Läs mer
  • Eije P

2019-04-24

Eije P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en MB320cdi R 6sits och var ej på plats utan köpet blev på tele och med hjälp av deras besiktning och uppfattning av bilen, sen var Pelle Månsson trovärdig och allt löste sig mycket bra , kontrakt , info om bilen samt VDN på bilen kom precis som Pelle lovade på mail,,hämtar bilen till veckan och då blir det förhoppningsvis en positiv upplevelse när vi tar bilen hem , hittills har allt fungerat enligt facit och flutit på perfekt .
    Mvh E Pettersson Läs mer
  • 2019-04-23

Christer S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra service, trevlig personal och bra kunnande Läs mer
  • 2019-04-19

Christian H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en bil i Ängelholm! Mycket smidig affär med bra bemötande! Läs mer
  • 2019-04-18

Silvia P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Fantastiska människor som arbetar där. Vilken service! Supernöjd. Läs mer
  • 2019-04-02

Carina G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde bil det gick snabbt och smidigt Läs mer
  • 2019-04-01

Lotta C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra service, snabb hantering och en mycket lyckad försäljning! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Bo H

2019-03-28

Bo H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra mottagande snabb affär ,Jag är helnöjd rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-03-27

Henrik E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Smidig snabb affär, med trevlig trevlig säljare Läs mer
  • 2019-03-25

Anders N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevlig seriös säljare. Enkel att nå, ringer upp som avtalat o ger ett bra förtroende Läs mer
  • 2019-03-22

Ilkay T skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Ringde för att köpa en bil och gav ett bud. De var snabba att kolla upp om budet accepterades och återkom inom 1 timme.
    Då jag reste ganska långt sköttes all pappershantering via mail vilket också var snabbt och smidigt.
    Jag är helnöjd. Läs mer
  • Mats J

2019-03-19

Mats J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte bil. Bra bemötande och upplevde att dom var intresserade av att lösa mina önskemål. Hade inga som helst förväntningar. Överlag en positiv upplevelse och kan mycket väl tänka mig att rekommendera företaget. Läs mer
  • 2019-03-12

Dan F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Enklaste sättet att sälja bil på. Jag fick förmodligen ut ungefär lika mycket pengarsom jag fått om jag sålt den den privat. Fast jag slapp allt med annonsering, tvättning, städning, putsning och "bästa priset kompis"-förhandlingar. Läs mer
    2019-03-13 Michael S svarar Dan F
    Hej Dan! Ja vill man slippa alltifrån prutning, bästa priset kompis m.m så finns ju Bilförmedlingen och tar hand om allt precis som du skriver. Dessutom till samma pengar som man förmodligen själv skulle fått men då fått göra allt arbete också . Vi tackar för en klockren beskrivning om hur och varför man ska anlita Bilförmedlingen när man vill sälja sin bil. Önskar dig en fortsatt fin vår! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-03-11

Tina P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en peugeot 208 till dottern. Fick bra och ärliga uppgifter via telefonen. Fick ett jättebra o seriöst bemötande i butiken. Allt kändes riktigt bra så alla nöjda och belåtna särskilt dottern. Skulle gladeligen återkomma och varmt rekommendera andra att vända sig dit🤗 Läs mer
    2019-03-13 Michael S svarar Tina P
    Hej Tina! Va glada vi blir över ditt fina omdöme om oss, vi jobbar verkligen hela tiden för att sätta kunden i fokus från första början. :)
    Du får gärna rekommendera oss, vi kommer att ta väl hand om de du rekommenderar. Han en fin vår! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-03-11

Monica L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Hundrs procent positivt. Räcker inte det!! Läs mer
    2019-03-13 Michael S svarar Monica L
    100% positivt räcker mycket väl för att vi skall bli 100% glada :) Tack för ditt fina omdöme Monica! Vi önskar dig en härlig vår och ett tu tre är det väl sommar också :) MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-03-08

Björn K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevlig pesonal och hjälpsamma ( men det blir det ju med en gammal Rögle spelare ) . Läs mer
    2019-03-13 Michael S svarar Björn K
    Ha ha ja det var en fin "passning" vi fick av dig och vad vi förstår så är du ju "Grön" i sinnet också :) Tack för din "femetta" den värmer. Ha en fin vår önskar "Rögle Palle" , Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.
  • 2019-03-07

Fredrik H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Otroligt snabbt o enkelt. Långt över mina förväntningar. Läs mer
    2019-03-07 Michael S svarar Fredrik H
    Hej Fredrik! Finns inget bättre än kunder som tycker vi överträffat förväntningarna. Topp för det! :) Snabbt o Enkelt är ju lite av ledorden för oss. Ha nu en fin vår! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-03-06

Frida K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och smidigt försäljning, tack! Läs mer
    2019-03-07 Michael S svarar Frida K
    Tack för det Frida! Så kul att få fina omdöme från våra kunder! Ha en fin vår! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • Stella R

2019-03-06

Stella R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevligt bemötande 😀
    Bra och trevlig personal Läs mer
    2019-03-07 Michael S svarar Stella R
    Hej Stella! Man säger ju att en bild säger mer än tusen ord, en smiley säger också mer än tusen ord :) Vi tackar för ditt fina omdöme och önskar en fin vår! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-03-06

Daniel E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bilförmedlingen hjälpte mig på ett bra, snabbt och smidigt sätt att sälja min bil, de gick på 5 dagar bara. Läs mer
    2019-03-06 Michael S svarar Daniel E
    Hej Daniel! Tack för det fina omdöme vi fick av dig, snabbt, smidigt och såld på 5 dagar. Låter som vi gjort allt enligt plan :) Önskar dig en fortsatt fin vår! MVH Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • Dödsbo Staffan H

2019-03-06

Dödsbo Staffan H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag hade ett försäljningsuppdrag.Trevligt och bra bemötande.
    Hade inga direkta förväntningar. De löste uppdraget väldigt snabbt och det är mycket nöjd över. Kommer att anlita dem igen om det behövs för där finns inget att klaga på :) Läs mer
    2019-03-13 Michael S svarar Dödsbo Staffan H
    Tack för ditt/ert fina omdöme. Vi tar ju hand allt och i vissa skede av livet känns det kanske extra bra att kunna lämna över till någon som löser allt. MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-03-04

Marie O skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde en bil via BF.
    Fick utmärkt bra service och mottagande. Läs mer
    2019-03-13 Michael S svarar Marie O
    Tack Marie! Bra service och bra mottagande är vår målsättning och vad glada vi blir när vi får bekräftat att våra kunder uppskattar det. Ha en fin vår! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-03-03

Mats H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte bil, bra service utan krångel och lätt att ha att göra med Läs mer
  • 2019-03-03

Emma K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevlig och hjälpsam personal. Smidigt och bra, nöjd med mitt bilköp på bilförmedlingen Ängelholm. Läs mer

Magnus L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Pratade med olika försäljare men alla hade kunskap om mitt ärende och hade mycket trevligt bemötande. Läs mer

Kent K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabbt, korrekt och bra pris. Läs mer
    2019-03-01 Michael S svarar Kent K
    Hej Kent! Ditt omdöme är ju snabbt, korrekt och jättebra! Vi tackar för det fina omdömet och önskar dig en fin vår! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

Maria G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bilförmedlingen sålde en av våra bilar åt oss, smidigt och enkelt. De problem som uppstod löste de på enklast möjliga sätt.
    Mina förväntningar var ganska lågt ställda, räknade med att allt kunde ta tid, blev mycket positivt överraskad.
    Kommer troligen att anlita den igen. Läs mer
    2019-03-01 Michael S svarar Maria G
    Hej Maria! Va kul att vi kunde överträffa dina förväntningar! Tack för ditt fina omdöme! Vi önskar dig en fortsatt fin vår så här den 1:a mars :) MVH Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.
  • 2019-02-27

Alexander E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bara gott att säga om bilförmedlingen.
    Ett bra koncept med en 3:dje part som säljer bilen. Läs mer
    2019-02-27 Michael S svarar Alexander E
    Hej Alexander! Tack för den fina texten och ditt fina omdöme. Nu vet vi inte men kanske tryckte du fel när du då bara gav oss en 1:a?
    Ha en fin vår! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen Ängelholm
  • 2019-02-26

Malin S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en xc60. Blev bra bemött. Hade inga direkta förväntningar än att man ska känna att det är en ärlig bilförsäljare, får man ingen bra känsla så är det oftast inte bra men fick direkt en bra känsla av denna försäljaren/företaget. Läs mer
  • 2019-02-23

Ann-Mari S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    sålde bil till ett normalt annars bra Läs mer
    2019-03-05 Michael S svarar Ann-Mari S
    Tack för ditt fina omdöme Ann-Mari! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.
  • 2019-02-21

Jarl S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bil. Bra😀 Läs mer
    2019-02-22 Michael S svarar Jarl S
    Tack Jarl för kort koncist toppbetyg! Önskar dig en fortsatt fin vårvinter! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen Ängelholm
  • 2019-02-21

Jimmy H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde min bil. Trevligt mottagande och bra service. Läs mer
    2019-02-21 Michael S svarar Jimmy H
    Hej Jimmy! Tack för ditt fina omdöme. Vi jobbar med att alltid ge bra service till våra kunder oavsett om man köper eller säljer bil genom oss. Du är så välkommen tillbaka när det gäller sälja eller köpa bil igen! Ha en fortsatt fin vårvinter. MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen Ängelholm
  • Agnes F

2019-02-15

Agnes F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Kändes som en trygg bil affär.
    Höll vad de lovade. Läs mer
  • 2019-02-14

Helene C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Proffsigt bemötande. Bilen såldes snabbt. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-14 Michael S svarar Helene C
    Hej Helene! Tack för ditt fina omdöme om Bilförmedlingen! Vi jobbar hela tiden mot vår målsättning, att vara bäst på alla plan. Något vi enligt ditt omdöme lyckats med fullt ut! Ha nu en fin vår/vinter och välkommen åter!! MVH Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-02-05

Eva J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag är väldigt tacksam för er hjälp jag ska utveckla mej själv o försöka ta hand om mina pengar på ett förnuftigt vis o få ut så mycket som det går. Jag värnar mycket för våra sällskapsdjur Brinner för skapande älskar tyger o göra sker som kana
    glädja andra. Jag får Tacka Bild förmedlingen o önskar er Lyck till Läs mer
  • 2019-02-05

Ming-Yeh W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    The staff picks me up earlier than the opening hours.
    The car performs good during my test drive.
    The staff kindly explains the major contract for me because I cannot recognize Swedish.
    And I even get a little discount.
    When I have questions after I bought this car, they still patiently reply me. Läs mer
  • 2019-02-01

Carina E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpt en bil. Bra service. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-01-30

Linda B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevlig personal, vänliga, tillmötesgående och hjälpsamma !
    Köpte en Mitsubishi och fick lite trubbel som de försökte lösa på ett mycket proffessionelt sätt. Kändes som de var mycket måna om att hjälpa mig på alla sett och vi ! ( de gjorde de också ) Läs mer
  • 2019-01-29

Peter S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevliga hjälpsamma och ärliga.
    Bra intryck.
    Jag kommer att anlita dem igen Läs mer
  • 2019-01-24

Magnus L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och smidigt,
    Ett plus för köpare och säljare Läs mer

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm