Bilförmedlingen Ängelholm

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn.

Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld. Och som köpare kan du se bilar runt om i Sverige direkt hemifrån.

Det är säkert att genomföra bilaffären med oss. Kontant betalning minskar risken för säljaren och alla bilar som säljs genom oss är godkända av Svensk Bilprovning - tryggt för dig som köper!

Läs vad 507 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm

• Elsa N

2020-09-25

Elsa N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag var väldigt tacksam, det kändes tryggt.
    Blev vänligt bemött. Läs mer
  • 2020-09-24

Elin A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Tog hjälp för att sälja min bil. Professionellt och Trevligt bemötande, inget krångel! Förtroendeingivande! Läs mer
  • 2020-09-22

Marika H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande och snabba svar vid kontakt.
    Nöjda med bilen vi köpte.
    Åtgärdade det som behövdes på bilen. Läs mer
    2020-09-23 Michael S svarar Marika H
    Hej Marika!
    Tack för ditt fina omdöme, snabba svar och bra kundbemötande samt att du är nöjd med bilen gör "vår dag" då vi hela tiden jobbar mot att ge bästa kundupplevelsen. Ha en fortsatt fin höst och välkommen tillbaka när det åter är dags att köpa eller sälja bil. Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.
  • 2020-09-20

Mats L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bilköp. Ganska bra. Att göra
    en bra affär. Bilförsäljare ringde snabbt upp säljaren och affären var klar. På det stora hela bra. Läs mer
    2020-09-21 Michael S svarar Mats L
    Hej Mats! Tack för din recension om oss på Bilförmedlingen, Det verkar som det mesta har varit positivt och det är vi glada för, Är det något som kunde vara lite bättre får du gärna tipsa oss om det. Ha en fortsatt fin höst!! :) Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-09-18

Mirsad S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bästa stället att köpa/sälja bil!
    Utmärkt service och bemötande! Läs mer
    2020-09-21 Michael S svarar Mirsad S
    Hej Mirsad! Att vi får betyget 5 är i sig något vi blir jätteglada för, när vi dessutom får ett omnämnande som "Bästa stället att köpa/sälja bil på" blir vi otroligt stolta. Vi bygger vidare på vår målsättning att bli bäst på kundupplevelse när man säljer eller köper bil genom Bilförmedlingen. Ha en fortsatt fin höst önskar Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.
  • 2020-09-17

Magnus K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Blev bra bemött.Köpte en golf .De blev så som jag hade tänkt mig ungefär. Läs mer
    2020-09-21 Michael S svarar Magnus K
    Hej Magnus! Tack för ditt fina omdöme och va trevligt att det blev ungefär som du tänkt dig. Bra bemötande ingår som den viktigaste punkten i vår affärsidé. Vi blir alltid stolta när våra kunder återkommer med positiva "vibbar" i sin kundupplevelse hos oss på Bilförmedlingen. Ha en fortsatt fin höst. Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-09-17

Arne S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande och trevlig personal Läs mer
    2020-09-21 Michael S svarar Arne S
    Hej Arne!
    Tack för det fina omdömet, nöjda kunder är bästa reklamen brukar man säga och det får du gärna föra vidare till vänner och bekanta :) Ha en fortsatt fin höst. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-09-15

Hanna-louise W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    sålde min 3 år gamla Peugeot och det gick på några timmar. Vänligt och trevligt bemött! Läs mer
    2020-09-15 Michael S svarar Hanna-louise W
    Hej Hanna-Louise! Tack för din fina recension! Vår ambition när någon ska sälja bil genom Bilförmedlingen är att man ska få en bra kundupplevelse och rätt bedömning av försäljningspris. Så trevligt bemötande är ju ofta första steget till en bra relation med våra kunder som vill sälja bil. Med dessa viktiga delar i bagaget så tar vi givetvis lika väl hand om de som vill köpa bil och då kan det gå snabbt att sälja bilen också. :) Vi önskar dig en fortsatt fin höst och hälsar dig välkommen tillbaka nästa gång du skall sälja eller köpa bil. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.
  • 2020-09-12

Eva M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag köpte inte, jag sålde
    Blev trevligt bemött
    Har inget att klaga på Läs mer
    2020-09-13 Michael S svarar Eva M
    Hej Eva! Tack för förtroendet vi fick när du valde oss för att få hjälp att sälja din bil. Vi har ambitionen att bli bäst på kundmottagande och kundupplevelser så känns fint att du tycker att du fick bra bemötande. Vi önskar dig en fortsatt fin höst och välkommen tillbaka nästa gång du skall köpa eller sälja en bil. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-09-08

Henryk G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag är jätte glada att kan träffa så många roliga människor.

Bra jobbat :) Läs mer
    2020-09-10 Michael S svarar Henryk G
    Hej Henryk! Trivs man med jobbet och att träffa andra glada människor så blir det roligt var dag :) Tack för din fina recension och välkommen tillbaka nästa gång du skall köpa eller sälja en bil. Med vänlig hälsning, Palle, Pelle. Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-09-08

Stefan P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag köpte en bil

Säljaren uppfattade jag som genomärlig, han ville göra en bra affär både för säljare o köpare.
    Min förväntan var att köpa en begagnad bil, i det skick den beskrivs i annonsen.
    Det levde Bilförmedlingen upp till.
    När vi upptäckte några mindre brister som avvek från vad det borde varit, åtgärdas de utan snack, med dokumentation, omgående. Läs mer
  • 2020-09-07

Inger P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    En bra bilaffär, snabbt och smidigt! Fast "min" säljare var sjuk när bilen skulle hämtas och köpet slutföras så löstes det hur smidigt som helst! Läs mer
    2020-09-21 Michael S svarar Inger P
    Hej Inger! Tack för ditt jättefina omdöme och en beskrivning om dina upplevelser av att köpa bil genom oss på Bilförmedlingen. Vi har byggt upp ett "lag" där alla hjälper varandra och det utmynnar i bra kundupplevelser oavsett vem som då tar hand om våra kunder. Sedan är det alltid så att både vi och våra kunder oavsett om man köper eller säljer bil tycker det är enklast och trevligast att fortsätta affären med den man haft kontakt med från början men som sagt är man ett "lag" så hjälps alla åt. :) Vi önskar dig en fortsatt fin höst. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse och Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.
  • 2020-09-07

Jonas P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och proffsigt bemötande och ett stort plus att bilen blev snabbt såld för mer pengar än jag hade väntat mig. Läs mer
    2020-09-08 Michael S svarar Jonas P
    Hej Jonas! Tack för din "femetta" i omdöme och rekommendation :) Vi jobbar ju alltid för att vår slogan "Mer pengar för bilen Mer bil för pengarna" ska bli verklighet. Här har vi ju lyckats mer än väl och det är ju jättekul. Vi tackar för uppdraget och du är välkommen tillbaka nästa gång det är bilaffär oavsett om du ska köpa eller sälja bil. Ha en fin höst! Med vänlig hälsning, Pålle, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-09-04

Michael P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag blev mycket bra bemött över förväntan vid mitt köp av begagnad bil. Dagen efter fick jag hem den ny besiktigad och klar. Läs mer
  • 2020-09-02

Olof E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte begagnad Mitsubishi. Korrekt beskriven i text och bild. Professionellt bemötande. Läs mer
  • Dolph L

2020-08-31

Dolph L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Väldigt smidigt och proffsigt. Klockrent bemötande från dag1. De tog hand om allt. Även två stenskott jag inte hunnit fixa.
    Lämnade in en relativt specifik och svårsåld bil. Tog två veckor drygt. Fick plötsligt mail en fredagkväll att bilen var såld OCH levererad. Till utgångspris! På måndagen fanns pengarna på kontot. Väldigt imponerad av Bilförnedlingen Ängelholm. Tack Pelle och Paul. Läs mer
    2020-08-31 Michael S svarar Dolph L
    Hej Dolph!! Tack för ditt välformulerade fina omdöme. Vi jobbar alltid för att våra kunder ska bli 100% nöjda och här har vi lyckats väl vad vi kan förstå. Tack för förtroendet att sälja din bil och så hälsar vi dig välkommen åter när det är dags att sälja eller köpa nästa bil. Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Pontus & Lasse på Bilförmedlingen i Ängelholm :)
  • 2020-08-29

Björn M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Lämnade in min bil för försäljning på måndagen. På tisdagen var den såld.
    Man hjälpte till att lösa kvarvarande lån på bilen och resterande pengar på kontot dagen efter.
    Rekommenderar verkligen Bilförmedlingen. Läs mer
    2020-09-02 Michael S svarar Björn M
    Hej Björn! Tack för din fina recension om Bilförmedlingen! Ja så enkelt kan det vara om man anlitar Bilförmedlingen när man ska sälja sin bil. Vi löser lån, gör omregistrering, ordnar med visning och när allt är klappat och klart ser vi till att pengarna är på plats på ditt konto. Enkelt är det vi strävar efter till våra kunder oavsett om man ska köpa eller sälja bil. Ha en fin höst och välkommen tillbaka nästa gång du skall göra bilaffär. Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-08-28

Jacob B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en vw touran. Trevligt o professionellt bemötande. Inga konstigheter. Läs mer
  • 2020-08-28

Beryl P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Har både köpt bil och nu senast sålt bil via Bilförmedlingen. Alltid vänligt, korrekt bemötande. Även hört från vänner att de tycker likadant. Ger er det bästa omdöme.
    Beryl Läs mer
  • 2020-08-23

Mattias P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande av personal, smidig affär Läs mer
  • Markus D

2020-08-23

Markus D skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande, inte för ihärdigt. Noga att meddela den fördröjning av leveransen som uppstod. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-08-21

Staffan S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte bil och blev väl bemöt och omhändertagande . Fick bra service och är nöjd som kund . Läs mer
  • 2020-08-20

Artur N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag rekommenderar 100% bra kommunikation, exakt användbar information Läs mer
  • 2020-08-18

Jonna L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Fantastiskt trevligt bemötande, ständig återkoppling och uppdatering. Jag kände mig lun och trygg från dag 1. Jag kommer att rekommendera alla jag känner hit!

Jag ville sälja min bil och fick direkt experthjälp och råd. Det tog lite längre än förväntat pga Corona men de löste uppgiften. Jag är tacksam och väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-08-18

Kerstin R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag lämnade min bil till försäljning. Jag blev mycket vänligt bemött. Jag upplevde att försäljaren var mycket kunnig och seriös. Bilen såldes på 10 dagar, så jag är mycket nöjd och jag kan rekommendera andra att anlita bilförmedlingen i Ängelholm. Läs mer
  • 2020-08-14

Jörgen K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vi är nöjda med servicen som vi fick.
    Lämna in bilen sen skötte Pelle resten och hörde av sig när bilen blev såld Läs mer
  • 2020-08-10

Håkan P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    sålde bilen mha Bilförmedlingen. Enkla att ha att göra med och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-08-10

Elizabeth L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde min bil, det gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-08-07

Justyna Barbara B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    I bought Kia venga in fantastic condition in really good price! Service was kind and professional. Nice place, full rekommendat. Good luck!!! Läs mer
  • 2020-07-23

Issaac K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    You people are criminal and idiots Läs mer
    2020-07-24 Michael S svarar Issaac K
    Hi Isaac! Att få detta omdöme gör oss både besvikna och förvånade. Att du är en person inte har/tar eget ansvar visar du med all tydlighet. För att förklara för de som kanske läser detta så är gången följande: Isaac kommer ner och tittar på och provkör en äldre Mercedes ML av modell. 2003 på 27900 mil. Han får prutat ner priset från 34.900 kr till 25.000 kr för att själv göra iordning bilen förutom en generatorrem som skall bytas innan lev. Då det tar tid med leveransen av remmen så får han den ytterligare 1.000 kr billigare för att han då själv ska byta remmen så nettot blir 24.000 kr. Isaac kommer ned igen och köper bilen. Det står också klart och tydligt i både köpeavtal som varudeklaration att bilen säljes som ett rep/renoveringsobjekt/skrotbil och att man som köpare själv ansvarar för alla kommande eventuella reparationer inkl. byte av generatorrem, dessa avtal skrivs på av bägge parter. På väg hem så går generatorremmen (som han nu själv ska byta efter det ytterligare prisavdraget) av efter ca. 7 mil. Isaac beställer en bärgning tillbaka till vårt kontor vilket kostar 6.000 kr. I ren Goodwill gjordes från företaget en återbetalning på affären med 21.800 kr inkl att vi då tagit en del av bärgningen. Om det är att vara idiot och criminal som Isaac skriver så tror jag inte Isaac vet vad de två orden betyder ej heller vad för ansvar man har som köpare i ett ingånget avtal. // Paul Månsson VD Bilförmedlingen.
  • 2020-07-10

Lisbeth U skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte bil och det var väldigt smidigt Läs mer
  • 2020-07-10

Björn D skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande och bra råd under hela säljprocessen. Detta var inte första gången jag tar hjälp av Bilförmedlingen när jag sålt bilar, och säkerligen inte den sista. Läs mer
  • 2020-07-06

Rickard N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevliga
    Hade några små fel vi upptäckte på väg hem men det skulle komma nya dela på posten.
    Inga problem 😃👍🏻
    Rickard Åhus Läs mer
  • 2020-07-06

Elisabeth J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Seriös och snabb handläggning vid försäljningen av min VW. Mycket trevligt och positivt bemötande. Läs mer
  • Sebastian A

2020-07-04

Sebastian A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket snabb och bra bilaffär. Kommer köpa fler bilar här ! Läs mer
  • 2020-07-03

Thomas N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Har varit lite skeptisk tidigare och sålt bilarna själv! Men jag är väldigt glad för att jag testade, det gick fantastiskt smidigt och säkert! Läs mer
  • 2020-06-28

Julia B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag valde att sälja min bil via Bilförmedlingen istället för Hedin Bil. Jag hörde att det är många i dessa tider som köper bilar och det sa de även till min pappa när han va förbi, men min bil fick dem inte sålt på nästan 3 månader. Det slutade med att jag fick gå ner 25,000kr för att bli av med den. Personalen va super trevliga och hjälpsamma men det väger ju inte riktigt upp när ni tar 20.000kr i provision för att sälja den plus då 25.000kr i förlust från utgångspriset. Jag är tacksam för att ni sålde den absolut och att ni va super hjälpsamma men jag tycker ni kunde försökt med för att få sålt min bil snabbare. Det va ändå en Mercedes Benz A180 med ett års nybil garanti kvar. Jag hoppades på att jag skulle få ut mer att sälja den via er än om jag sålt den via Hedin bil. Hade jag sålt den via Hedin hade jag fått ut mer och jag hade blivit av med den med en gång och inte behövt betala skatt och försäkring på den i 3 månader extra. Nu finns det ju inte så mycket att göra åt de men det här blev inte alls som jag tänkt mig. Vet inte om det är värt att nämna men mina föräldrar lämnade in min bil och då sa dem att dem kunde tvätta bilen för 150kr eller va det nu va och att dem kanske skulle byta däcken för att det va snyggare på bilden dem skulle ta. När jag fick fakturan så skulle ni plötsligt ta 395kr för tvätt och 400kr för däckbytet. Så jag skrev till er och jag fick ner tvätt priset men jag fick betala för däckbytet. Ni hade inte sagt till mina föräldrar att ni skulle ta en kostnad för det och hade dem vetat det hade dem kunnat byta däcken själva och då hade det inte kostat någonting. Dessutom på bilden som ni la upp på min bil så hade ni inte bytt däck på bilen så det stämde ju inte riktigt det ni sa heller att ni skulle byta däcken för att det va snyggare på bilden. Tack för mig. Nu är bilen såld och jag orkar inte tänka på detta mer. Tack. Läs mer
  • 2020-06-24

Barbro H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag är nöjd affären.Bra bemötande.😊 Läs mer
  • 2020-06-24

InDies O skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Tillmötesgående, trevligt bemötande och effektiva lösningar för kunden önskemål om kort leverans. Läs mer
  • 2020-06-23

Christian O skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Använt bilförmedlingen tidigare och varit mkt nöjd så också denna gång och har bara gott att säga om Lars Olsson.
    Återkommande kund säger väl det mesta... Läs mer
  • 2020-06-23

Johan A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Har fått ett väldigt bra och proffsigt bemötande vid försäljningen av vår bil. Läs mer
  • Christer S

2020-06-23

Christer S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Lämnade min skåpbil till förmedlingen och blev väldigt nöjd. Kan ge högsta betyg till både hantering och bemötande. Trodde aldrig att det skulle gå så fort, behövde inte känna mig nervös det minsta. Läs mer
  • 2020-06-15

Josefine M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte min första bil här och jag blev supernöjd bra bemötande och pris! Läs mer
  • 2020-06-10

Torbjörn E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Väl mött, smidigt
    Hade varit bra med kortläsare Läs mer
  • 2020-06-06

Henrik A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Försäljning av bil.

Bra bemötande. Snabb affär. Pålitlig leverans i tjänsten. Läs mer
    2020-06-08 Michael S svarar Henrik A
    Hej Henrik! Tack för ditt omdöme. 3 korta men kärnfulla meningar säger allt. Vi jobbar hela tiden mot ett kundbemötande som ska vara bäst så det känns fantastiskt bra att få detta omdöme :) Med vänlig hälsning, Palle, Pelle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.
  • 2020-06-04

Ove B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en Audi A5 cab. Fin service av Pelle M. som fixade allt.
    Kan rekommendera Bilförmedlingen Ängelholm. Läs mer
    2020-06-04 Michael S svarar Ove B
    Hej Ove! Tack för din femetta :) och jättefint omdöme!! Ni köpte verkligen bilen när sommaren kom och hoppas ni nu får en kanonsommar med många njutbara stunder i er A5 Cab. Ni är alltid välkomna tillbaka när det blir dags att köpa eller sälja bil igen. Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-06-04

Klas H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Honda Jazz
    Högsta poäng
    Högsta poäng Läs mer
    2020-06-04 Michael S svarar Klas H
    Hej Klas! Tack tack tack :) Vilket superfint omdöme vi får av dig!! Lite historia: Vi har sedan 2002-05-29 då vi sålde din Volvo C70 den saffransgula 99:an fått äran att vid 9 tillfälle hjälpa dig att både sälja bil som köpa bil. Något som i dagens värld snart nog är unikt, nämligen att bygga en relation som varar i tid och där bägge parter har ett win win förhållande. Du har alltid kommit till oss på Bilförmedlingen när det gällt bil och jag tror mig veta att vi allt som oftast kunnat hjälpa dig med alltifrån bilar till goda råd. Nu hoppas vi på en fin sommar och ser fram emot att komma inom och hälsa på er när vi har vägarna förbi. Med vänlig hälsning, Pålle med personal på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-05-29

Benny E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Duktig personal, som löste allt som behöver lösas för ett bilköp. Läs mer
    2020-06-04 Michael S svarar Benny E
    Hej Benny! Tack för ditt fina omdöme och en riktig 5:etta :) När det bilköp så är ambitionen att alltid ligga i framkant och se till att lösa våra kunders problem/önskemål oavsett om man vill ha hjälp att köpa eller sälja en bil. Tack än en gång och ha en fin sommar!! Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • Harald F

2020-05-26

Harald F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Seriöst testade bilar med transparens kring eventuella fel. Bra priser. Minus för en viss ovilja att visa bilarna med dess för och nackdelar. Man får mest kolla in bilen själv och kan man inte mycket om bilar är det svårt att bilda sig en uppfattning om det är en bra eller dålig bil. Läs mer
    2020-05-27 Michael S svarar Harald F
    Hej Harald! Tack för ditt fina omdöme och tack för dina tankar om visningen av bilen. I många fall så vill ju en köpare själv kunna titta på bilen i lugn och ro men vi har absolut förståelse för att man också vill ha hjälp med tekniska detaljer, vad som är bra eller mindre bra med en viss bil o.s.v . Detta tar vi till oss och sätter upp på vår lista med saker som vi kan bli bättre på. Det är ju genom feedback från våra kunder vi kan ta ytterligare steg i vår strävan efter att vara bäst på att ge våra kunder en bra upplevelse av besök och affär hos oss..
    Vi önskar dig en fin avslutning på våren och en kommande varm o skön sommar. :) Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-05-26

Pär W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Alltid snabba svar och besked. Läs mer
    2020-05-26 Michael S svarar Pär W
    Tack för fint omdöme Pär! Att vara snabb i både svar och kommunikation och kunna ge snabba besked är alltid vårt mål. Nöjda kunder ger fler nöjda kunder :) Ha en fortsatt fint slut på våren och så hoppas vi på en fin sommar. Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm