Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Ängelholm Bilförmedlingen Bilförmedlingen Ängelholm

Bilförmedlingen Ängelholm

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn.

Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld. Och som köpare kan du se bilar runt om i Sverige direkt hemifrån.

Det är säkert att genomföra bilaffären med oss. Kontant betalning minskar risken för säljaren och alla bilar som säljs genom oss är godkända av Svensk Bilprovning - tryggt för dig som köper!

Läs vad 329 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm

• Hans Bertil S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevlig och förtroendeingivande personal. Läs mer
  • Magnus B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Enkelt och bekymmerslöst säljande av bilen. De sköter allt. Läs mer
  • Anders B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande. Trevlig personal Läs mer
  • Kent F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Lars har ett otroligt bra sätt att framföraa Bilförmedlingen och skapa ett stort förtroende. Vilket inte kan vara lätt för en "hästhandlare" hehe
    Dvs alla tummar upp. Läs mer
  • Eva G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    det har varit bra dialog
    ALLT HAR VARIT BRA Läs mer
  • Dödsbo Johan Rosenberg/ C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde en bil, skötte allt som hade med försäljningen att göra. Behövde enbart lämna in bilen.
    Trevligt bemötanden. Läs mer
  • Greger J
    Greger J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Ville sälja bilen. Jättebra bemötande av kunnig personal som engagerade sej. Detta blev över förväntan. Följde mej som kund från start tills bilen var såld och det tog ett dygn. Kan varmt rekommendera bilförmedlingen Läs mer
  • Dödsbo Viggo Sturesson/ E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande
    Snabbt avslut
    Enkelt Läs mer
  • Fredrik E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra och trevlig personal =) Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en bil genom företaget . Bor i Stockholm men fick all hjälp genom telefon och mail innan affären . Blev hämtad på flygplatsen och hela bemötandet kändes mycket genuint o proffsigt . Snabb affär med lyckat resultat o alla dokument väl ordnat.
    Stefan Lindenskoug Stockholm Läs mer
  • Lennart C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köp av bil. Väl bemött och bra information. Mycket tjänstvilliga med att ta fram information som jag efterfrågade. En positiv upplevelse som jag ger ett högt betyg. Läs mer
  • Erica S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    de har sålt en bil till mig. ett nonchalant bemötande. dålig annons med usla bilder. Läs mer
  • Håkan A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Ganska snabbt avslut, bra kontakt och bemötande. Läs mer
  • Alexander R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Grymt bra service, snabba på att svara och göra iordning allt, köpte en BMW 520 XD,
    Jätte nöjd med säljaren och hela processen.

Rekommenderas 🙂 Läs mer
  • Wilhelm T skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Friendly contact, honest when giving out information. Got a call the car had some problems just before I was going to pick it up. They fixed it that very same day and a happy customer now. Läs mer
  • Dick O skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande, bra service.,
    Inget att klaga på. Läs mer
  • Caroline E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb, smidig affär samt duktig personal på plats som kan sin grej.

Fick problem med bilen ja köpte ringde till bilförmedlingen och 2 minuter senare va problemet löst.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Jonny B
    Jonny B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Upplevde dem som mycket servicemedvetna. Jag kände att jag blev väl omhändertagen och att de var mycket hjälpsamma.
    Vissa säljare kan vara påstridiga, ibland kan man till och med uppfatta dem som arrogant och överlägsna.
    Men så var verkligen fallet här!

Jag köpte en äldre, billig bil och personalen var öppen med brister som fanns. De kändes som ärliga och uppriktiga. Läs mer
  • Anders Ö skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag köpte tjänsten att de sålde min bil. Förväntningarna var att de skulle sköta om affären, vilket de också gjorde snabbt och bra. Läs mer
  • Göran H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Kan verkligen rekommendera Bilförmedlingen Ängelholm. Trevligt bemötande o bra service. Speciellt tack till Palle! Köpte en Lexus is 300h. Läs mer
  • Robert K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde min bil hos dem, fick ett trevligt bemötande och allt gick väldigt smidigt. Helt klart nöjd! Läs mer
  • Bo L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bättre än så kan inte en bilförmedling arbeta, tydligt affärsupplägg och bra kommunikation under försäljningsprocessen. Snabb betalning efter genomförd affär. Proffsigt bemötande på alla nivåer. Tack, så borde alla bilförmedlare arbeta! Läs mer
  • Agneta B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Blev väl mottagen och min bil såldes väldigt snabbt. Läs mer
  • Mikael N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en Volvo v60 D4 Ocean Race. Har aldrig handlat av en bilförmedlare men blev mycket positiv till detta. Personalen var mycket trevliga. Affären gick bra och snabbt. Vill verklingen rekomendera bilförmedlingen i Ängelholm till andra. Nästa gång det är dax att byta bil kommer jag med all sanolikhet att kontakta denna firma först. Läs mer
  • Hasse M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    köpte en Mercedes 24.08.2018 och bemöttes på ett jäääättetrevligt och vänligt sätt, gör gärna äffärer med er igen. Läs mer
  • Dödsbo Bo Erik A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde en bil
    Härlig personal och allt flöt på bra
    Inga förväntningar, först gången jag var i kontak med dom.
    Jag rekommenderar verkligen Bilförmedlingen 😊 Läs mer
  • Gunvor N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Allt igenom trevlig bekantskap, Pelle lyckades få ut maxresultat på rekordtid.

Stort tack!

Gunvor gm Urban Läs mer
  • Rolf B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb, enkel, tydligt bemötande av proffsig personal som lyssnar till kunden behov och krav Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpt en bil, trevligt bemött,förväntningarna var att hitta en bil o det gjorde vi, går bilen bra o inga bekymmer med den så är vi mer än nöjda , det kan jag svara på om några år. Läs mer
  • Marcus F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Duktiga och proffsiga Grabbar!!! Läs mer
  • Max G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande och god info gjorde vår bilaffär nöjsam. Läs mer
  • Katarina O skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde bil och är nöjd med handläggning och bemötande. Tyckte dock att det är lite för stor procentuell summa som går till förmedlingen, vilket jag var medveten om hela vägen igenom försäljningen Utöver detta är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • Fredd J
    Fredd J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde vår Kia Ceed. Blev trevligt bemött när vi lämna in bilen, den blev snabbt såld och sedan kom pengarna direkt in på kontot och ägarbytet genomfört. Värt pengarna att slippa ifrån allt strul om du försöker sälja själv. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra betjäning, smidig leverans av felfri bil.
    Prisvärt, kan rekommenderas åt alla. Läs mer
  • Per B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra service och inte påträngande säljare (vilket är bra) Läs mer
  • Patrik A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en Kia Ceed från 2012. Bra bemötande, lugnt lyssande, inte insäljande. Läs mer
  • Stig Lennart M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Har bara sett deras arbete från sidan men om köpet nu går igenom är jag helt nöjd. Trevligt bemötande i mail och i telefon. Läs mer
  • Thore B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde bil
    Blev bra bemött vid alla tillfälle utom ett
    Trodde att avgiften skulle vara något lägre när de inte lyckades sälja till värderingen
    Upplevelsen i det hela taget positiv Läs mer
  • Håkan F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpt en BMW cab. Första kontakterna via mail, snabba och tydliga svar.
    Bra bemötande, enkelt, positivt.
    Hade hoppats på en bättre budhantering så jag blev lite snopen. Kanske berodde det på mig eller att vi skulle haft en tydligare dialog.
    I det stora hela en positiv bilaffär och jag kan rekommendera Bilförmedlingen i Ängelholm. Läs mer
  • Anna N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag sålde min bil genom Bilförmedlingen. Fick ett bra och seriöst bemötande. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Andreas W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra information från personalen och snabb återkoppling Läs mer
  • Gitte B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Meget professionel. Bevarer kontakten hver 14. dag.
    Pris lidt for høj til at begynde med.
    Venlig og imødekommende personale. Läs mer
  • Åsa M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpt en passat . Mycket bra personal med kunnigt och trevligt bemötande. Kan rekommendera bilförmedlingen i Ängelholm ,Pelle Månsson . Läs mer
  • Ulf S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    de sålde våra bilar enkelt och snabbt Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte fordon
    Ett bra bemötande
    Förväntade mig ett större engagemang för att sälja sina produkter än vad jag bemötte.
    Men i det stora hela är det en bra upplevelse. Kände att förmedlaren har koll på sina produkters historik. Läs mer
  • Björn A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Väldigt proffsiga i sitt bemötande och hjälpsamma med att undersöka bilen hos opartiskt part. Sköte även besiktning av min Porsche 997 innan leverans. Läs mer
  • Magnus W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Proffsigt och trevligt bemötande i alla steg Läs mer
  • Thomas M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bilköp
    Mycket proffsig hantering av ny kund.
    jag hade ingen tidigare erfarenhet av Bilförmedlingen.

Allt är mycket proffsigt utfört Läs mer
  • Christofer A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en Volvo v70 av bilförmedlingen och kan verkligen rekomendera personalen där inne. Väldigt tillmötes gående hinner knappt in i butiken och får service direkt, verkligen toppen! Läs mer
  • Annelie M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bilförmedlingen i Ängelholm 5 av 5 stjärnor!
    Teamwork, vilket engagemang, vi är grymt nöjda!
    Lasse, Palle, Pelle & Pontus stort TACK till er. Vi kommer tillbaka, var så säker. Läs mer

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm