Bilförmedlingen Ängelholm

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn.

Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld. Och som köpare kan du se bilar runt om i Sverige direkt hemifrån.

Det är säkert att genomföra bilaffären med oss. Kontant betalning minskar risken för säljaren och alla bilar som säljs genom oss är godkända av Svensk Bilprovning - tryggt för dig som köper!

Läs vad 460 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm

• 2020-05-29

Benny E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Duktig personal, som löste allt som behöver lösas för ett bilköp. Läs mer
  • Harald F

2020-05-26

Harald F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Seriöst testade bilar med transparens kring eventuella fel. Bra priser. Minus för en viss ovilja att visa bilarna med dess för och nackdelar. Man får mest kolla in bilen själv och kan man inte mycket om bilar är det svårt att bilda sig en uppfattning om det är en bra eller dålig bil. Läs mer
    2020-05-27 Michael S svarar Harald F
    Hej Harald! Tack för ditt fina omdöme och tack för dina tankar om visningen av bilen. I många fall så vill ju en köpare själv kunna titta på bilen i lugn och ro men vi har absolut förståelse för att man också vill ha hjälp med tekniska detaljer, vad som är bra eller mindre bra med en viss bil o.s.v . Detta tar vi till oss och sätter upp på vår lista med saker som vi kan bli bättre på. Det är ju genom feedback från våra kunder vi kan ta ytterligare steg i vår strävan efter att vara bäst på att ge våra kunder en bra upplevelse av besök och affär hos oss..
    Vi önskar dig en fin avslutning på våren och en kommande varm o skön sommar. :) Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-05-26

Pär W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Alltid snabba svar och besked. Läs mer
    2020-05-26 Michael S svarar Pär W
    Tack för fint omdöme Pär! Att vara snabb i både svar och kommunikation och kunna ge snabba besked är alltid vårt mål. Nöjda kunder ger fler nöjda kunder :) Ha en fortsatt fint slut på våren och så hoppas vi på en fin sommar. Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-05-20

Rickard A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde min bil. Bra bemötande och service. Tar hand om allt från början till slut. Kommer lätt att använda deras tjänster igen! Läs mer
  • 2020-05-19

Jerk H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Som säljare av bil så är jag mycket nöjd med Bilförmedlingens hantering av hela processen.Trevligt bemötande och alltid tillhands för att svara på frågor som kommer upp. Läs mer
    2020-05-26 Michael S svarar Jerk H
    Hej Jerk! Tack för ditt fina omdöme. Ha en fin vår! Med vänlig hälsning alla vi på Bilförmedlingen :)
  • 2020-05-18

Lars R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Dom skötte sitt jobb o sålde bilen jag ville köpa. Läs mer
    2020-05-26 Michael S svarar Lars R
    Hej Lars! Tack för ditt fina omdöme och ha nu en fin vår i nya bilen :) Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • Clas N

2020-05-18

Clas N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Super trevlig personal.
    Utförde min beställda tjänst enligt överenskommelsen.
    Är mycket nöjd. Läs mer
    2020-05-18 Michael S svarar Clas N
    Hej Clas! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Vår målsättning med nöjda kunder är hög och med tanke på att du är mycket nöjd känns det som vi infriat dina förväntningar. Ha en fin vecka och go helg. Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-05-15

Jessica S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vid köp av min Skoda Octavia var förmedlingen väldigt hjälpsamma, ärliga och serviceinriktade!
    Pelle tog hand om köpet på bästa vis, när jag sedan lyckades skapa en skada inom kort tid efter köpet och allt med ägarbyte + försäkring m.m inte var helt klart lyckades Lars ordna ärendet smidigt och fint.
    Jag har träffat många bilförsäljare som gett mig dålig magkänsla men hos Bilförmedlingen i Ängelholm har allt känts rätt och jag har känt mig trygg hela vägen.
    Proffsigt, snyggt, schysst! ⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
    2020-05-18 Michael S svarar Jessica S
    Hej Jessica! Va glada vi blir för din uppskattande recension av hur vi skött oss vid din bilaffär genom Bilförmedlingen. Vi tackar för din utförliga beskrivning av hur vi vill våra kunder ska uppleva en affär genom oss. Allt kan hända men oftast är det viljan att lösa saker som avgör utfallet. Vi önskar dig en fortsatt fin vecka och nu är det snart helg igen så hoppas den också blir fin :) Med vänlig hälsning, Pelle, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2020-05-12

Håkan E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bilförmedlingen har uppvisat ett mycket professionellt förhållningssätt att sälja bilar åt oss, flexibelt och strikt. Vi är väldigt nöjda med dem och rekommenderar gärna dem. Läs mer
    2020-05-18 Michael S svarar Håkan E
    Hej Håkan! Tack för fin recension med många lovord vilket vi är mycket stolta över. Vi ser fram emot nästa affär och jobbar hela tiden med att förbättra och förenkla allt som en bilaffär innehåller iform av visningar, finansiering, ägarbyte m.m. Vi önskar dig en fortsatt fin vår! Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen I Ängelholm
  • 2020-05-10

Jerry W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde min bil och blev väldigt nöjd med både bemötande och pris, det blev precis som jag hade tänkt. Läs mer

Jochen K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Kan ikke skrive på svensk
    Kan fremdeles ikke skrive på svensk Läs mer

Edmond S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Supernöjd som vanligt hos dessa duktiga grabbar! Läs mer

Per O skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålt företagsbil. Utmärkt service och sparar mig en massa tid eftersom de ombesörjer hela kedjan från att hämta bil på annan ort och fram till försäljning. Läs mer
  • 2020-03-13

Martin F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevligt och seriöst bemötande hela vägen från provkörning till köp av bilen och även support med detaljer efter köpet.

Kan mycket väl tänka mig att köpa bil fler gånger här. Läs mer
  • 2020-02-21

Ingrid F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra service. Snabb försäljning av bilen. Mycket bra bemötande . Kändes tryggt och bra. Läs mer
  • 2020-02-19

Markus J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och snabb service både vad gäller hjälp med att sälja min bef bil men även vid köp av den nya, löste annat problem på ett bra sätt också Läs mer
  • 2020-02-19

Thomas M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en Kia som dom hade som försäljningsuppdrag. Paul skötte affären snabbt och smidigt.
    Måste säga att jag aldrig varit med om ett företag som kollat bilen så noggrant och anmärkt på minsta lilla skada. Så affären kändes riktigt bra. Läs mer
  • 2020-02-18

Bo Göran N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Lätt och enkelt där Bilförmedlingen tar allt administrativt och kundkontakt. Bra när man har ont om tid att genomföra försäljningen själv. Affären känns trygg. Känner att jag fått den hjälp jag behöver. Läs mer
  • 2020-02-17

Christopher H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde min bil. Proffesionellt hjälpsamt, konkret och tillmötesgående. God kommunikation. Läs mer
  • 2020-02-17

Larisa J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag sålde bilen av Pelle, blir mycket trevlig bemött, regelbundna informerats
    vad händer med bilen och är nöjd att bilen är såld, så jag är glad.
    Nu vill jag sälja min MB på samma ställe och köpa hos Pelle nyare bil. Läs mer
  • 2020-01-26

Tommy F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag lämnade in min bil till försäljning o mötes av trevlig personal som visste hur man tar hand om kunden. Snabb värdering, samt vettigt tillsalu pris
    Bilen såldes på 10 dagar o pengarna fanns på mitt konto dagen efter försäljningen
    Jag kan inte vara mer än nöjd
    Tack för trevlig affär
    Hälsar Tommy o Gunilla Läs mer
  • 2020-01-25

Lars P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb och utmärkt hantering från värdering till pengarna är på kontot Läs mer
  • 2019-12-14

Konrad S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålde bilen snabbt och smidigt Läs mer
  • 2019-12-14

Leif N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en passat för två veckor sedan. Har bara gott att säga om Bilförmedlingen i ÄNGELHOLM. Trevligt och proffsigt bemötande, fin bilhall och många fina bilar till vettiga priser. Kändes tryckt att köpa bil av dem. Läs mer
  • Clas L

2019-12-14

Clas L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en bil o blev bra bemött o bra service Läs mer
  • 2019-12-12

Patrik N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en bil av en glad, personlig, engagerad säljare som gjorde att jag skulle kunna tänka mig att göra fler inköp av fordon. Bilhall som var fräsch med positiv atmosfär och trevlig jul dekoration Läs mer
  • 2019-12-12

Inga-lill P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Utmärkt bemötande, fin bil, bra .pris Läs mer
  • 2019-12-01

Claes T skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    köpte jaguar s type ren.objekt.mkt positivt bemötande.tack pelle månsson.allt ok Läs mer
  • 2019-11-30

Hugo F skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Köpte en toyota hybrid.
    Blev trevligt och hjälpsam bemött. Läs mer
  • 2019-11-28

Dan S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Smidigt o bra!
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Läs mer
    2019-11-29 Michael S svarar Dan S
    Hej Dan! Jo det är alltid vår ambition, att det ska vara smidigt och bra att göra affärer genom oss. Vi tar redan nu tillfället i akt och önskar dig en God Jul!! MVH Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • 2019-11-28

Ahmed A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra ..............mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Läs mer
    2019-11-29 Michael S svarar Ahmed A
    Tack för ditt fina omdöme Ahmed! Önskar en fortsatt fin vinter! MVH Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen Ängelholm
  • 2019-11-23

Pierre Martin Niklas D skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Supernöjd med köpet och väldigt trevlig personal! Läs mer
    2019-11-29 Michael S svarar Pierre Martin Niklas D
    Tack för det fina omdömet!! Vi önskar dig en God Jul redan nu :) MVH Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • Joakim A

2019-11-21

Joakim A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jättetrevligt bemötande!!! Köpte en bil och lämnade min gamla för försäljning. Behövde inte göra ett smack själv!!! Asskönt!!! Bilförmedlingen rustade upp den så den såldes för mycket mer än vad jag fått hos en vanlig bilhandlare!!! Tack för hjälpen och hatten av från mig!!! Jocke Läs mer
    2019-11-29 Michael S svarar Joakim A
    Hej Jocke! Tack för ditt jättefina omdöme och utförliga beskrivning om hur man gör affärer med oss! Vi tar tillfället i akt och önskar dig redan nu en riktigt God Jul!! MVH Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen Ängelholm :)
  • 2019-10-19

Peter M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Gott bemötande och brister på bilen fixade utan snack.

Det som drar ner betyget var att man inte tog kreditkort. Jsg måste åks till bank för att ta ut kontsnter. 2019!?! Läs mer
  • 2019-10-08

Jan Å skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    försäljning
    alltid väl av Pålle

stora, att dessa skulle fixas, vilket de gjorde
    mycket snabbt

En mycket bra och snabb affär

Tack Pålle med flera

Jan Åkerblom Läs mer
  • 2019-09-24

Catarina H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket kundvänliga o väldigt snabb service Läs mer
  • 2019-09-21

Nils S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bilförsäljning
    Snabb, effektiv och smidigt bemötande av trevlig och kunnig personal
    Godkännande av avtal via BankID på nätet
    Enklare parkerings skada och polering av bilen ombesörjdes av företaget
    Bilen såld på mindre än en vecka till överenskommet pris Läs mer
  • 2019-09-20

Johan E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra!
    Bra bemötande och känns som dom bryr sig om sina kunder! Läs mer
  • 2019-09-20

Eddié L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb och smidig affär. Bra pris. Bilen beskrevs precis rätt i annonsen.
    Rekommendera dem jag känner att handla bil där! Läs mer
  • 2019-09-11

Inez S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Enkel hantering och trevlig personal. Läs mer
  • 2019-09-10

Magnus S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Professionellt bemötande har till fullo uppfyllt förväntningarna av försäljningen av min nu före detta bil.

Magnus Sandberg Läs mer
  • 2019-09-10

Emma P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    De sålde min bil, Pelle var fantastisk och tillmötesgående. Han ville verkligen att jag skulle få ut så mycket som möjligt för den. Snabbt och enkelt var de också. Läs mer
  • 2019-09-09

Anita K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Anlitade Bilförmedlingen för att sälja min bil. Uppdraget sköttes snabbt och mycket väl med klara besked och i gott samarbete. Alla problem togs väl hand om och jag fick bra stöd med prissättning och prisförhandling. Tack för all hjälp! Anita Läs mer
  • 2019-09-07

Annika P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vänlig och tillmötesgående personal.
    Jag hoppades att min bil skulle bli såld och det blev den. Läs mer
  • 2019-09-06

Eddie K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Inga problem alls så här långt Läs mer
  • 2019-09-01

Anneli A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Lämnade min bil till försäljning! Över förväntan. Kommer tipsa andra om att lämna sin bil... Läs mer
  • Peter Å

2019-08-23

Peter Å skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande. Proffsig och seriös hjälp när jag köpte min bil. Kändes tryggt att göra bilaffär genom deras förmedling. : Är mycket nöjd med både mitt köp och med informationen kring bilen innan köpet. Läs mer
  • 2019-08-20

Jonny G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag köpte en bil. Och blev mycket bra bemött. Att det var ett seriöst företag och det var det. Bilen uppfyllde alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-12

Ulrika N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    En bil som förmedlades. Väl bemött o goda förhoppningar om en försäljning.

Blev en smidig o snabb försäljning. Läs mer
  • 2019-08-09

Amela K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vi köpte en Volvo v70

Professionellt och snabbt

Vi kände ganska snabbt när vi gick in på bilförmedlingen att det kändes som att vi skulle åka härifrån med en ny bil och så blev det.

Bara 👍👍👍👍 Läs mer

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm