Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Ängelholm Bilförmedlingen Ängelholm

Bilförmedlingen Ängelholm

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn.

Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld. Och som köpare kan du se bilar runt om i Sverige direkt hemifrån.

Det är säkert att genomföra bilaffären med oss. Kontant betalning minskar risken för säljaren och alla bilar som säljs genom oss är godkända av Svensk Bilprovning - tryggt för dig som köper!

Läs vad 163 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm

• Tobias H
    Tobias H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande. Rekommenderar!
  • Henrik Vettergren C
    Henrik Vettergren C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jeg har købt en brugt bil og fik den bedste betjening fra start til slut
  • Ruslan K
    Ruslan K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Har köpt bil och ska sälja bil via Bilgörmedlingen. Väldigt hjälpsam och duktiga personal på Bilförmedlingen i Ängelholm.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Tyvärr blev bilen inte såld , men Bilförmedlongen gjorde vad de kunde med annonsering och presentation av bilen
  • Gert B
    Gert B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Utmärkt och snabb service vid förmedling av bilförsäljning.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevliga säljare, inga konstigheter
  • Pia E
    Pia E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag ger högsta poäng ända från början till slut.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Supersmidigt och bra service! På mindre än två veckor fick de sålt min bil och jag hoppas att köparen är lika nöjd som jag.
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Perfekt bemötande, bilen såldes snabbt till utlovat pris, finns inget övrigt att önska!
  • Jan H
    Jan H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag tycker att säljaren var riktigt bra! Alldeles lagom på, han gav ett seriöst intryck. Upplägget med bilförmedling verkade så bra att vi genast bestämde att lämna in vår egen bil till försäljning, .
  • Lars J
    Lars J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålt en sportbil. De har motsvarat mina förväntningar mer än väl.
  • Peter B
    Peter B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    bra......................................................................................................
  • Joackim C
    Joackim C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande och kundservice. Bra info om bilens fel och brister. Man får högt förtroende för Bilförmedlingen.
  • Leif R
    Leif R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Enkel försäljning med ett professionellt bemötande
  • Christel E
    Christel E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Positivt bemötande.
    Tjänstvillig personal.
    Rask betjäning.
    Gör garanterat fler affärer med företaget.
  • Sten C
    Sten C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    trevligt och positivt. proffsigt med bra dokumentation om bilen vi var intresserade av.
  • Bo B
    Bo B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande. Snabb försäljning!
  • Ricky K
    Ricky K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Tummen upp, inget att klaga på!
  • dröms B
    dröms B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    utmärkt bilföretag .
    hoppas att vi göra flera affärer med er .
    Tack för er .
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    strålande bemötande........................................................................................................................
  • Aida P
    Aida P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag har köpt en bil hos Bilförmedlingen. Bemötandet var jättebra och det gick smidigt med köpet. Jag skulle gärna rekommendera Bilförmedlingen till mina vänner och bekanta.
    Det fanns bara en liten grej som jag var mindre nöjd med.
    Bilen var på kommission i butiken och det stod inte i annonsen på blocket att man inte hade den tillgängligt för provkörning, så jag var tvungen att åka en annan gång och provköra den.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Allt var till belåtenhet, helt utmärkt , som vid tidigare affärer
    Med vänlig hälsning: Kjell
  • Hoossein H
    Hoossein H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra service. Flexibilitet och vänligt bemötande.
  • Carl-henrik N
    Carl-henrik N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande.
    Det gick lätt och smidigt att köpa bilen.
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och rakt bemötande. inga konstigheter. Bra och snabb affär. Smidigt. Inga överpriser.
  • Christian S
    Christian S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Fungerade bra. Trevligt bemött och affären kunde inte gjorts bättre
  • Alf S
    Alf S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    allting fungerade utomordentligt bra
  • Anders B
    Anders B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Utmärkt bemötande, service och allt som rörde bilköpet från början till slut!

/Anders
  • Peter E
    Peter E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra bemötande. Var lite små detaljer som behövde fixas på bilen. De ordnade det snabbt och levererade sedan bilen i fint skick.
  • Liane B
    Liane B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    tre vligt och mycket servicemindet bemötande,både på telefon och när jag kom till bilförmedlingen i ängelholm.att rekomendera
  • Liane B
    Liane B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
  • Oliver O
    Oliver O skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande när jag kom enligt bestämmelse, snabba svar på mejl samt lätt och smidig affär.
  • Bertil W
    Bertil W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag fick ett trevligt bemötande när kom och skulle titta på deb bil jag sedan skrev avtal om. fick upplysning att ett par saker skulle kontrolleras innan affären kunde genomföras. Efter en dryg vecka var det klart och jag tog tåget ifrån Trelleborg till Ängelholm för att hämta bilen då hämtades jag vid stationen vilket var mycket bra.
    Efter jag på vägen hem fått problem med bilen ringde jag och berättade det och fick ett mycket gott bemötande och efter problemen lösts ringde de och kontrollerade att allt var ok. Det var det! Fick även ett julkort ifrån bilförmedlingen vilket uppskattades!
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vänligt och professionellt bemötande vid försäljningen av min bil.Ständig kontakt om oklarheter och procedurfrågor. Det kunde inte ha varit bättre
  • Anna M
    Anna M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevliga försäljare, bra service och smidig affär.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålt min bil.

Enkelt
    Snabbt
    Professionellt
  • Anette L
    Anette L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vi är nöjda med bemötandet och affären i sin helhet.
  • Frida P
    Frida P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fick både när jag provkörde bilen och när jag köpte den. De var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma.
  • Richard N
    Richard N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Allt fungerade bra
    Kommer att rekommendera er och använda ingen
  • Panu H
    Panu H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag planerade att köpa en viss bil från Stockholm och ta den med mig till Finland. Bilen var inte 100% vad jag sökte. Jag tänkte att åka tillbaka till Finland utan en bil. Jag uppmärkte att Bilförmedlingen Ängelholm hade en likadan bil, men den var 55 mil från Stockholm. Seljare lovade hålla bilen kvar till nästa dag och hämta mig från hotel om jag beslöt att ta tåg till Ängelholm. Ju, det gjorde jag.

Bilen var precis vad man lovade. Bilförmedlingen preparede paprerna snabt. Med några svårigheter från Nordea bankens sida lyckade vi ta hand om betalningen. Redan på förmiddagen var jag på väg tillbaka till Stockholm med svenska registreringsskyltar på bile . Efter en vecka skickade jag skyltar tillbaka till Bilförmedlingen och fick tillbaka insättningen 6000 Skr. Det kändes tryggt att handla hos Bilförmedlingen och allt gick smidigt.
  • Lars E
    Lars E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vänligt bemötande och bra uppföljning av försäljningen. Försäljningen gick trögt något som kan förklaras med att det var en 4x4 hjuls driven bil og att utgångspriset var något högt. Jag valde att använda Bilförmedlingen för deras yrkeskunnande och att erhålla betalningen på ett säkert sätt.
    Jag köpte bilen hos Bilförmedlingen i Helsingborg och tross att några fel upptäcktes etter köpet var jag nöjd med köpet och valet av Hyundai Santa Fe.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Helt ok. Vi lämnade bilen och de lovade att ta hand om allt pappersarbete. Kändes enkelt och bekvämt för oss.
  • Lina J
    Lina J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Dåliga på att ha säljande annonser annars trevlig personal.
  • Bobby G
    Bobby G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb och bra affär! gjorde super klipp på en fin arbetsbil.
  • Jonny R
    Jonny R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra affär att köpa bil i. Kan gott rekommeda bilförmedlingen
  • Ola N
    Ola N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag är mkt nöjd med hela försäljningen. Intaget gick snabbt å priset som dem satte var priset jag fick. Hela försäljningen tog mindre än en vecka. Överlag så var hela upplevelsen perfekt.
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra service. Trevligt bemötande och bra uppföljning.
  • Lilian J
    Lilian J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande och mycket hjälpsam personal vid köp av vår bil.
    Helnöjd 😊 🚗
  • Anders D
    Anders D skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Har under flera år fått hjälpa av Bilförmedlingen att sälja ett antal bilar och en motorcykel. Det har vid alla tillfällen gått smidigt tillväga och med givit ett bra resultat.
    Har alltid fått ett bra mottagande och Bilförmedlingen har agerat på ett snabbt och bra sätt vad det gäller att få ut objekten på nätet och starta försäljningen. De har varit bra på att ge information och feed-back ang. de bilar som skulle säljas. Antal intressenter, prisläge etc.
    Utbetalningarna har också gjorts snabbt och korrekt.
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Gott bemötande vid köp av bil Mitsubishi Outlander Phev. Hjälpsamma och verkligen serviceminded när felsökning behövde göras på bilen ovh de sedan körde den hem till oss i västra Blekinge.

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm