Bilförmedlingen Ängelholm

Bilförmedlingen Ängelholm

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn.

Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld. Och som köpare kan du se bilar runt om i Sverige direkt hemifrån.

Det är säkert att genomföra bilaffären med oss. Kontant betalning minskar risken för säljaren och alla bilar som säljs genom oss är godkända av Svensk Bilprovning - tryggt för dig som köper!

Läs vad 660 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm 2

2021-09-21
    Allt har varit mycket bra.

Per
    2021-09-16
    Ett helt igenom professionellt bemötande. Bilen blev såld snabbt och smidigt och pengarna kom dagen efter.
    2021-09-15
    Jag fick ett professionellt och trevligt bemötande. Det gick smidigt att ordna med de praktiska bitarna på plats och kontakten med säljaren sköttes kanon via mail och telefon. Jag sålde min bil på några dagar utan något krångel.
    2021-09-14
    Bra och proffsigt bemötande.
    Enkelt sätt att få bilen såld.
    2021-09-04
    bra proffsigt agerande
    inga förväntningar men de var ogrundade, mycket bra
    2021-09-03
    Bra bemötande. Trevlig personal
    2021-09-02
    Vi har blivit väl bemötta och det har gått snabbt och smidigt.
    2021-08-29
    Vänligt och hjälpsamt bemötande! Fick känslan av att det var mycket reko människor att ha med att göra när jag köpte min nya bil.
    2021-08-25
    Bra bemötande snabb försäljning proffsigt skött
    Jag kan rekommendera bilförmedlingen i ängelholm mvh Janne
    2021-08-23
    Bra och tillmötesgående personal som var väl insatt i bilfrågorna som jag hade.
    Köpte en bil av dem som jag är nöjd med än så länge!
    2021-08-23
    Proffsigt agerande hela vägen!!
    2021-08-18
    Bra bemötande 👍
    Mina förväntningar blev bra, positiva
    Jag är nöjd😃
    2021-08-17
    Idag köpte jag en bilen från Ängelholm
    Bara en kommentar så jag vet inte varför han gjorde så
    Det var en personal som jobbar där o han sa till mig att han vill lägga mina MS däckar i Backars och när jag gick till bilen för att köra hem sett jag repa när han la deckarna .
    2021-08-16
    Sålde min bil, smidigt och proffsigt!
    2021-08-16
    Proffesionellt
    Raka svar och påpekande
    Korrekt bemötande
    2021-08-14
    Bra genomgång av bilen med de brister som fsnns. Kändes tryggt att köpa bilen med den dokumentation som presenterades.
    2021-08-11
    Mycket trovärdigt företag som tog sig an uppgiften med noggrannhet och god kommunikation. Även en mindre kund blev behandlad med all respekt.
    2021-08-10
    Uppskattade både korrekt och snabbt bemötande och service.
    2021-08-08
    Jag blev bemött av trevlig personal. Dem kan sin sak. Dem förmedla min bil affären gick relativt snabbt.
    2021-08-05
    Sålde min bil via Bilförmedlingen Ängelholm.
    Blev professionellt bemött.
    Tyckte priset som Bilförmedlingen satte på bilen var i högsta laget men köparen accepterade priset så värderingen var up-to-date.
    Mycket nöjd.
    2021-08-03
    Bra bemötande av Lasse O i Ängelholm.
    2021-08-02
    Bra och korrekt bemötande. Rimlig värdering. Smidig och bra affär.
    2021-07-31
    Bilförmedlingen ger ett seriöst intryck.
    Personalen är korrekt i sitt bemötande.
    Man svarar direkt när man ringer
    Man är snabba med att återkoppla sådant de kollar / utreder.
    Priset på den aktuella bilen var korrekt, (rätt nivå på priset)
    Snabba och hjälpsamma
    Bra fokus på en kund i taget.
    2021-07-29
    Trevligt bemötande, snabbt och enkelt 😊
    2021-07-26
    Trevlig personal. Bra bemötande.
    Nöjd med min bilaffär.
    Mycket trevligt bemötande
    Snabb affär
    Toppen!
    2021-07-26
    Alldeles föredömligt bemötande av alla ja mötte.
    Hoppas bara att bilen ja köpte okkså håller måttet.
    mvh leif
    2021-07-24
    Kanon jättenöjd med info om bilen mm.
    2021-07-23
    Vänligt proffsigt bemötande på alla sätt..
    Kan bara rekommendera, nyckeln till ett snabbt avslut. Framför allt få rätt betalt för din bil. Att rekommendera, nöjd säljare..
    2021-07-23
    Service kunden i centrum och kvalitetsbilar
    2021-07-20
    Mycket bra service, kndes tryggt!
    2021-07-19
    Proffsigt och trevligt bemötande. Jag är helnöjd som kund.
    2021-07-16
    Bilförmedlingen i Ängelholm har allt man söker som kund. Exemplarisk personal, trevliga bilar och många lösningar gällande finansiering, garantier och försäkringar. Jag var runt på 30 butiker inom loppet av 3 dagar men ingen av dessa butiker kunde ens mäta sig med bilförmedlingen i Ängelholm. Här finns allt och lite till kombinerat med ett stort fokus på kunden. Kan rekommenderas varmt och jag själv kommer återkomma när det blir dags för nästa bil. Världsklass!
    2021-07-10
    Väldigt professionell och trevligt bemötande. Inget typiskt bilförsäljare snack, utan ärlig information.
    2021-07-10
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande när vi köpte bilen.
    2021-07-10
    Blev bemött på ett väldigt trevligt och proffsigt sätt. Företaget levde upp till alla mina förväntningar och mer därtill. Min bil blev såld på fyra dagar och för mer än jag trodde.Kan verkligen rekommendera Bilförmedlingen i Ängelholm
    Hej Britt! Tack för ditt fina omdöme! Vi på Bilförmedlingen hjälper ju till att prisätta bilen så att det ska motsvara dagens marknadsvärde. Just nu är det stor efterfrågan på begagnat och då vi hela tiden följer marknaden så kunde vi se att bilen skulle kunna säljas för ett högre pris än du hade förväntat dig. Vi önskar dig en fortsatt fin sommar och välkommen tillbaka nästa gång det är dags för en bilaffär oavsett om det skall säljas eller köpas bil.. Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus & Pålle på Bilförmedlingen i Ängelholm Bilförmedlingen Ängelholm
    2021-07-09
    Bra bemötande när vi kom i kom fram en säljare till mig inom 5 minuter och frågade om jag behövde hjälp eller om jag bara ville titta.

Upplevelsen var bra och kommer rekommendera Bilförmedlingen till mina vänner.
    Bra servis och trevligt bemötande.
    Jag köpte en Fiat transport bil.
    2021-07-06
    Ett fantastiskt bemötande jag lär inte glömma!
    Kommer definitivt använda mig av er vid fler tillfällen av bilköp.
    Hej Elvis! Tack för ditt fina omdöme och va kul att du kände att du fick ett fantastiskt bemötande. Extra roligt att du gärna vill återkomma nästa gång du ska köpa bil, det ser vi fram emot och önskar dig en fortsatt fin sommar! Med vänlig hälsning, Lasse, Pålle, Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm. Bilförmedlingen Ängelholm
    2021-07-06
    Skötte uppdraget utmärkt och var lyhörda för mina önskemål och med utgångspunkt av det så vägledde de mig på ett bra sätt i min prissättning.
    Hej Greger! Tack för ditt fina omdöme och tack för att vi fick förtroendet att sälja din bil. Med bra kommunikation kommer man långt. Vi önskar dig en fortsatt fin sommar! Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus & Pålle på Bilförmedlingen i Ängelholm. Bilförmedlingen Ängelholm
    2021-07-06
    Bra enkelt och klokt bemötande. Pålitliga och seriösa!
    2021-07-05
    Efter många bilbyten har jag bara ett att säga: Ett mer trovärdigt och proffsigt bemötande än dessa genuint trevliga företrädare för Bilförmedlingen har jag svårt att föreställa mig! Jag rekommenderar alla mina bekanta att anlita Bilförmedlingen i Ängelholm! Med vänlig hälsning Toiny Böös.
    Hej Toiny! Tackar ödmjukast för detta omdöme. Som Ängelholmare så vet du ju verkligen vad Bilförmedlingen är och vad vi står för. Vi vill nå vår målsättning att bli bästa företaget på kundupplevelser och det känns som vi är på rätt väg. Ha en fin sommar och välkommen åter när det är dags för att sälja eller köpa bil igen. Med vänlig hälsning, Pålle, Lasse Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm Bilförmedlingen Ängelholm
    2021-07-04
    Jag tackar till personalen som hjälpte mig att köpa en bil. De var väldigt snälla oc professionella.

MvH Marian
    Hej Marian! Tack för ditt fina omdöme. Vi på Bilförmedlingen jobbar mot att bli bäst på kundupplevelse och det känns jättekul att du uppskattade oss och gav oss högsta betyget. Ha en fortsatt fin sommar! Med vänlig hälsning, Paul , Lars & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm Bilförmedlingen Ängelholm
    2021-07-01
    Tog lite längre tid men berodde nog mer på pandemin. Bra info under tiden.
    2021-06-23
    Har bara gott att säga om dom. Bra bemötande och bra service. Kändes väldigt ärliga.Finns rätt bil där nästa gång vi ska byta så handlar vi definitivt där igen.
    2021-06-22
    Bra bemötande från säljare från första stund till affären var genomförd tack både till Palle och Pelle som hjälptes åt.
    Med vänlig hälsning,
    Mats
    Sålt våran V60 D2. Allt gick smidigt
    2021-06-21
    Superbra service! Produkten stämde till pricka
    2021-06-21
    Fick bilen 2 dagar före beräknad leverans dag. Allt gick snabbt och professionellt till.
    Trevlig personal.
    2021-06-21
    Kan varmt rekommendera Bilförmedlingen Ängelholm.
    Vi blev väl bemött, Lasse från Bilförmedlingen gav oss full service genom hela processen, och även hjälpt till att lösa problem genom professionellt sätt till oss.
    Vi är mycket glada för att kunna anlita Bilförmedlingen för service som de gav oss.
    Hej Ying-ying! Tack då mycket för ditt fina omdöme. At lösa problem, ge högsta service samt bemöta kunderna på ett trevligt sätt är vår målsättning varje gång en kund kontaktar oss. Vi är mycket glada och stolta att vi fick förtroendet att sälja er Mercedes X Pick Up. Ha en fin midsommar och välkommen tillbaka nästa gång det är dags för en bilaffär! Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm. Bilförmedlingen Ängelholm
    2021-06-18
    Otrolig service från samtliga medarbetare
    Hej Fredrik! Otroligt kul att du känner så vid kontakten med oss på Bilförmedlingen. Vår ambition är att ge världens bästa kundupplevelse i kontakten med oss på Bilförmedlingen. Vi önskar en Glad Midsommar på dig! Med vänlig hälsning, Lasse, Pelle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm. Bilförmedlingen Ängelholm