Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Ängelholm Bilförmedlingen Ängelholm

Bilförmedlingen Ängelholm

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn.

Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld. Och som köpare kan du se bilar runt om i Sverige direkt hemifrån.

Det är säkert att genomföra bilaffären med oss. Kontant betalning minskar risken för säljaren och alla bilar som säljs genom oss är godkända av Svensk Bilprovning - tryggt för dig som köper!

Läs vad 175 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm

• Denis S
    Denis S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Allt gick väldigt smidigt och försäljningen sköttes mycket bra.
  • Bo A
    Bo A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Upplev. Var mycket bra. Känner en trygghet att handla med dom.
  • Paul M
    Paul M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Fantastisk personal, superbra affärsidé/genomförande. Slår det mesta!!!
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    När jag beslutade att sälja min nästan nya Audi valde jag att ta hjälp av Bilförmedlingen Ängelholm. Detta visade sig vara ett bra beslut. Ett professionellt och trevligt bemötande under hela säljprocessen gör att jag nu är en nöjd kund som mer än gärna rekommenderar andra att välja dem oavsett om man önskar sälja eller köpa en bil.

- Tommy Paulsson
  • Jan Inge A
    Jan Inge A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    I stort sett bra service och vänligt bemötande.

Lite strul med försäkringstecknande,på grund av att bilen jag köpte inte omfattade de gratismånader som utlovades.
  • Dödsbo Mikael Kristian T
    Dödsbo Mikael Kristian T skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag träffade aldrig Lasse på bilförmedlingen utan min far hjälpte mig med den kontakten då jag bor i Göteborg. Det var en otroligt trevlig man som jag hade kontakt med (en och samma man hela tiden) han informerad mig med jämna mellanrum vilket var superbra, berättade exakt vad som skulle göras etc. Det var väldigt snabba ryck med allt, inga som helst dröjsmål. Fint bemötande och hjälpsamma på alla sätt och vis.
    Slutkontentan av det hela TOPPENBETYG såklart!!!

//Louise
  • Britt-Marie A
    Britt-Marie A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande av trevlig personal.
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bilförmedlingen gick inte att få tag på via telefon. Däremot fick jag tag på dem via mail och vi påbörjade vår resa från Göteborg till Ängelholm.

Väl framme tog det en liten stund innan någon hade tid att hjälpa oss.

Vi fick sedan möjlighet att provköra, bilen kändes mkt bra.

Efter att ha visat ett seriöst intresse blev säljaren mer positivt inställd till vår närvaro, därefter löpte allting på smidigt.

Vi blev bjudna på kaffe, förhandlade och gjorde upp affären, alla var glada och nöjda.

Det är troligt att jag kommer anlita eller köpa bil av Bilförmedlingen i Ängelholm igen i framtiden.

/Jacob
  • Rony N
    Rony N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Har anlitat Bilförmedlingen när det gällde att sälja en bil.
    Allt har fungerat mycket tillfredsställande - jag är mycket nöjd med hela hanteringen av ärendet.
    Snabbt och bra gjort. Fint bemötande.
    Jag har fått den hjälp jag behövde i ärendet.

Jag återkommer om det blir aktuellt med ytterligare bilaffärer.
  • Anders E
    Anders E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vänligt bemötande och hög service.

Hela processen fungerade snabb och smidigt

Kan verkligen rekommenderas
  • Monika R
    Monika R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    God service. Trevligt bemötande. Smidig affär. Dessutom fulltankad bil när vi hämtade, vilket vi aldrig har varit med om någon gång. Ärlig beskrivning av bilens små skavanker när vi först hade telefonkontakt.
  • Joan S
    Joan S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra. Kan tänka mig att använda bilförmedlingen Ängelholm igen. Tack för bra service
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande. Rekommenderar!
  • Henrik Vettergren C
    Henrik Vettergren C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jeg har købt en brugt bil og fik den bedste betjening fra start til slut
  • Ruslan K
    Ruslan K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Har köpt bil och ska sälja bil via Bilgörmedlingen. Väldigt hjälpsam och duktiga personal på Bilförmedlingen i Ängelholm.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Tyvärr blev bilen inte såld , men Bilförmedlongen gjorde vad de kunde med annonsering och presentation av bilen
  • Gert B
    Gert B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Utmärkt och snabb service vid förmedling av bilförsäljning.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevliga säljare, inga konstigheter
  • Pia E
    Pia E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag ger högsta poäng ända från början till slut.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Supersmidigt och bra service! På mindre än två veckor fick de sålt min bil och jag hoppas att köparen är lika nöjd som jag.
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Perfekt bemötande, bilen såldes snabbt till utlovat pris, finns inget övrigt att önska!
  • Jan H
    Jan H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag tycker att säljaren var riktigt bra! Alldeles lagom på, han gav ett seriöst intryck. Upplägget med bilförmedling verkade så bra att vi genast bestämde att lämna in vår egen bil till försäljning, .
  • Lars J
    Lars J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålt en sportbil. De har motsvarat mina förväntningar mer än väl.
  • Peter B
    Peter B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    bra......................................................................................................
  • Joackim C
    Joackim C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande och kundservice. Bra info om bilens fel och brister. Man får högt förtroende för Bilförmedlingen.
  • Leif R
    Leif R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Enkel försäljning med ett professionellt bemötande
  • Christel E
    Christel E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Positivt bemötande.
    Tjänstvillig personal.
    Rask betjäning.
    Gör garanterat fler affärer med företaget.
  • Sten C
    Sten C skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    trevligt och positivt. proffsigt med bra dokumentation om bilen vi var intresserade av.
  • Bo B
    Bo B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande. Snabb försäljning!
  • Ricky K
    Ricky K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Tummen upp, inget att klaga på!
  • dröms B
    dröms B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    utmärkt bilföretag .
    hoppas att vi göra flera affärer med er .
    Tack för er .
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    strålande bemötande........................................................................................................................
  • Aida P
    Aida P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag har köpt en bil hos Bilförmedlingen. Bemötandet var jättebra och det gick smidigt med köpet. Jag skulle gärna rekommendera Bilförmedlingen till mina vänner och bekanta.
    Det fanns bara en liten grej som jag var mindre nöjd med.
    Bilen var på kommission i butiken och det stod inte i annonsen på blocket att man inte hade den tillgängligt för provkörning, så jag var tvungen att åka en annan gång och provköra den.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Allt var till belåtenhet, helt utmärkt , som vid tidigare affärer
    Med vänlig hälsning: Kjell
  • Hoossein H
    Hoossein H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra service. Flexibilitet och vänligt bemötande.
  • Carl-henrik N
    Carl-henrik N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande.
    Det gick lätt och smidigt att köpa bilen.
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och rakt bemötande. inga konstigheter. Bra och snabb affär. Smidigt. Inga överpriser.
  • Christian S
    Christian S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Fungerade bra. Trevligt bemött och affären kunde inte gjorts bättre
  • Alf S
    Alf S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    allting fungerade utomordentligt bra
  • Anders B
    Anders B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Utmärkt bemötande, service och allt som rörde bilköpet från början till slut!

/Anders
  • Peter E
    Peter E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra bemötande. Var lite små detaljer som behövde fixas på bilen. De ordnade det snabbt och levererade sedan bilen i fint skick.
  • Liane B
    Liane B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    tre vligt och mycket servicemindet bemötande,både på telefon och när jag kom till bilförmedlingen i ängelholm.att rekomendera
  • Liane B
    Liane B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
  • Oliver O
    Oliver O skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande när jag kom enligt bestämmelse, snabba svar på mejl samt lätt och smidig affär.
  • Bertil W
    Bertil W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag fick ett trevligt bemötande när kom och skulle titta på deb bil jag sedan skrev avtal om. fick upplysning att ett par saker skulle kontrolleras innan affären kunde genomföras. Efter en dryg vecka var det klart och jag tog tåget ifrån Trelleborg till Ängelholm för att hämta bilen då hämtades jag vid stationen vilket var mycket bra.
    Efter jag på vägen hem fått problem med bilen ringde jag och berättade det och fick ett mycket gott bemötande och efter problemen lösts ringde de och kontrollerade att allt var ok. Det var det! Fick även ett julkort ifrån bilförmedlingen vilket uppskattades!
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vänligt och professionellt bemötande vid försäljningen av min bil.Ständig kontakt om oklarheter och procedurfrågor. Det kunde inte ha varit bättre
  • Anna M
    Anna M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevliga försäljare, bra service och smidig affär.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålt min bil.

Enkelt
    Snabbt
    Professionellt
  • Anette L
    Anette L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vi är nöjda med bemötandet och affären i sin helhet.
  • Frida P
    Frida P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fick både när jag provkörde bilen och när jag köpte den. De var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma.

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm