Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Ängelholm Bilförmedlingen Ängelholm
Rekommenderat företag 2016 - Bilförmedlingen Ängelholm
Rekommenderat företag 2015 - Bilförmedlingen Ängelholm

Bilförmedlingen Ängelholm

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm — Visa karta

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn.

Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare kan du behålla bilen tills den är såld. Och som köpare kan du se bilar runt om i Sverige direkt hemifrån.

Det är säkert att genomföra bilaffären med oss. Kontant betalning minskar risken för säljaren och alla bilar som säljs genom oss är godkända av Svensk Bilprovning - tryggt för dig som köper!

Läs vad 140 kunder tycker om Bilförmedlingen Ängelholm

• Carl-henrik N
    Carl-henrik N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande.
    Det gick lätt och smidigt att köpa bilen.
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och rakt bemötande. inga konstigheter. Bra och snabb affär. Smidigt. Inga överpriser.
  • Christian S
    Christian S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Fungerade bra. Trevligt bemött och affären kunde inte gjorts bättre
  • Alf S
    Alf S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    allting fungerade utomordentligt bra
  • Anders B
    Anders B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Utmärkt bemötande, service och allt som rörde bilköpet från början till slut!

/Anders
  • Peter E
    Peter E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra bemötande. Var lite små detaljer som behövde fixas på bilen. De ordnade det snabbt och levererade sedan bilen i fint skick.
  • Liane B
    Liane B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    tre vligt och mycket servicemindet bemötande,både på telefon och när jag kom till bilförmedlingen i ängelholm.att rekomendera
  • Liane B
    Liane B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
  • Oliver O
    Oliver O skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande när jag kom enligt bestämmelse, snabba svar på mejl samt lätt och smidig affär.
  • Bertil W
    Bertil W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag fick ett trevligt bemötande när kom och skulle titta på deb bil jag sedan skrev avtal om. fick upplysning att ett par saker skulle kontrolleras innan affären kunde genomföras. Efter en dryg vecka var det klart och jag tog tåget ifrån Trelleborg till Ängelholm för att hämta bilen då hämtades jag vid stationen vilket var mycket bra.
    Efter jag på vägen hem fått problem med bilen ringde jag och berättade det och fick ett mycket gott bemötande och efter problemen lösts ringde de och kontrollerade att allt var ok. Det var det! Fick även ett julkort ifrån bilförmedlingen vilket uppskattades!
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vänligt och professionellt bemötande vid försäljningen av min bil.Ständig kontakt om oklarheter och procedurfrågor. Det kunde inte ha varit bättre
  • Anna M
    Anna M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket trevliga försäljare, bra service och smidig affär.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Sålt min bil.

Enkelt
    Snabbt
    Professionellt
  • Anette L
    Anette L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vi är nöjda med bemötandet och affären i sin helhet.
  • Frida P
    Frida P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fick både när jag provkörde bilen och när jag köpte den. De var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma.
  • Richard N
    Richard N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Allt fungerade bra
    Kommer att rekommendera er och använda ingen
  • Panu H
    Panu H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag planerade att köpa en viss bil från Stockholm och ta den med mig till Finland. Bilen var inte 100% vad jag sökte. Jag tänkte att åka tillbaka till Finland utan en bil. Jag uppmärkte att Bilförmedlingen Ängelholm hade en likadan bil, men den var 55 mil från Stockholm. Seljare lovade hålla bilen kvar till nästa dag och hämta mig från hotel om jag beslöt att ta tåg till Ängelholm. Ju, det gjorde jag.

Bilen var precis vad man lovade. Bilförmedlingen preparede paprerna snabt. Med några svårigheter från Nordea bankens sida lyckade vi ta hand om betalningen. Redan på förmiddagen var jag på väg tillbaka till Stockholm med svenska registreringsskyltar på bile . Efter en vecka skickade jag skyltar tillbaka till Bilförmedlingen och fick tillbaka insättningen 6000 Skr. Det kändes tryggt att handla hos Bilförmedlingen och allt gick smidigt.
  • Lars E
    Lars E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vänligt bemötande och bra uppföljning av försäljningen. Försäljningen gick trögt något som kan förklaras med att det var en 4x4 hjuls driven bil og att utgångspriset var något högt. Jag valde att använda Bilförmedlingen för deras yrkeskunnande och att erhålla betalningen på ett säkert sätt.
    Jag köpte bilen hos Bilförmedlingen i Helsingborg och tross att några fel upptäcktes etter köpet var jag nöjd med köpet och valet av Hyundai Santa Fe.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Helt ok. Vi lämnade bilen och de lovade att ta hand om allt pappersarbete. Kändes enkelt och bekvämt för oss.
  • Lina J
    Lina J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Dåliga på att ha säljande annonser annars trevlig personal.
  • Bobby G
    Bobby G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb och bra affär! gjorde super klipp på en fin arbetsbil.
  • Jonny R
    Jonny R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra affär att köpa bil i. Kan gott rekommeda bilförmedlingen
  • Ola N
    Ola N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag är mkt nöjd med hela försäljningen. Intaget gick snabbt å priset som dem satte var priset jag fick. Hela försäljningen tog mindre än en vecka. Överlag så var hela upplevelsen perfekt.
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra service. Trevligt bemötande och bra uppföljning.
  • Lilian J
    Lilian J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande och mycket hjälpsam personal vid köp av vår bil.
    Helnöjd 😊 🚗
  • Anders D
    Anders D skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Har under flera år fått hjälpa av Bilförmedlingen att sälja ett antal bilar och en motorcykel. Det har vid alla tillfällen gått smidigt tillväga och med givit ett bra resultat.
    Har alltid fått ett bra mottagande och Bilförmedlingen har agerat på ett snabbt och bra sätt vad det gäller att få ut objekten på nätet och starta försäljningen. De har varit bra på att ge information och feed-back ang. de bilar som skulle säljas. Antal intressenter, prisläge etc.
    Utbetalningarna har också gjorts snabbt och korrekt.
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Gott bemötande vid köp av bil Mitsubishi Outlander Phev. Hjälpsamma och verkligen serviceminded när felsökning behövde göras på bilen ovh de sedan körde den hem till oss i västra Blekinge.
  • Kent H
    Kent H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra mottagande och hjälpsamma.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra bemötande under hela affären. Kan inte bli smidigare att sälja bil!
  • Annika L
    Annika L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra bemötande och snabb affär. Toppen
  • Erik M
    Erik M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    I samband med vårt köp av en kylbil från Bilförmedligen hanterades hela köpprocessen mycket professionellt och till full belåtenhet.
  • Per Olof S
    Per Olof S skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och snabb service och besked. Proffsiga rakt igenom!
  • Nils-olof N
    Nils-olof N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Bra och trevligt bemötande.men bilen har ej blivit såld ännu.
  • Anita N
    Anita N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande, Kunnig personal, tillmötesgående. Det finns en anledning att jag valde just bilförmedlingen andra gången jag köpte bil. Jag känner bara 3 bilförsäljare som jag vet att jag kan lita på. En av dom är Pelle Månsson.
  • Sten H
    Sten H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag handlade en Lexus NX300h hos Bilförmedlingen i Ängelholm och är mycket nöjd med det bemötande och den service jag fick vid mitt bilköp.
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Gott intryck
    Bra service
    Tillmötesgående
  • Anders H
    Anders H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Kanonbra bemötande, engagemang och mycket bra uppföljning efter köpet.
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Helt nöjd. Trevligt bemötande, blev hämtad vid tåget från Malmö när jag skulle hämta bilen.
  • Peter L
    Peter L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Snabb och professionell service från alla inblandade.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Fick uppfattningen att Bilförmedlingen Ängelholm är ett seriöst företag med trevlig personal. Jag upplevde dem som noggranna vid kontroll av min bil som skulle säljas vilket gör att jag skulle kunna rekommendera andra att även köpa bil därifrån, inte bara sälja.
  • Mats H
    Mats H skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag kan med bestämdhet rekommendera Bilförmedlingen, när det gäller hjälp med försäljning av bil. Allt sköts väldigt professionellt från första kontakt till avslutad försäljning. Jag har anlitat Bilförmedlingen vid två helt skilda tillfällen, med lika bra resultat.
    Jag sätter bästa betyg!
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Mycket bra bemötande på Bilförmedlingen i Ängelholm
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande, inga konstigheter. Absolut nöjd!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Dåligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Christian A
    Christian A skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Ett mycket bra bemötande från början till slut. Efter två veckor upptäckte jag fel på bilen, bilförmedlingen åtgärdade felet direkt ! Mycket nöjd!
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Trevligt bemötande. Ärlig deklaration av fordonets kondition. Lätt att göra affär.
  • Leif L
    Leif L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag fick bra hjälp och väldigt vänligt bemötande när jag behövde hjälp med att sälja min bil.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Utmärkt service! Lätt och smidigt bemötande.
  • Kenny L
    Kenny L skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Jag som dotter fick i uppdrag att sälja min pappas drömbil efter att han drabbats av prostatacancer en Nissan 350Z som han köpt år 2006 och kört 475 härliga mil när sjukdomen slog till år 2008. Hoppet att köra igen tog slut år 2016 och jag vände mig till Hedins bil där vi var kunder. Eftersom jag var själv med uppdraget hänvisades jag med goda vitsord till Bilförmedlingen Ängelholm. Jag hade klippt ut en bild på bilen och klippt bort pappa i förarstolen och gick in på Bilförmedlingen i Ängelholm. En säljare kom fram och frågade vad han kunde hjälpa mig med? Jag sträckte fram bilden och jag frågade om han kunde hjälpa mig sälja den, en Mazda sa jag. Det är vad jag kan om bilar. Men Bilförmedlingen kan sin sak och det var ett utmärkt bemötande den 17 maj 20016 och dagen efter hade jag haft den stora äran att köra in bilen till Bilförmedlingen i Ängelholm och avtalet hade landat i pappas brevlåda. Pappas regskyltar kunde jag lämna in när jag hade vägarna förbi och det hade jag den 24 maj och en glad säljare sa Hej Bilen blev såld i helgen. Att den skulle bli såld efter tre dagar var långt över våra förväntningar och från början till avslut vill vi säga utmärkt i allt och hjärtligt tack till Bilförmedlingen Ängelholm!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Bilförmedlingen Ängelholm
    Vid första kontakten var det mycket bra bemötande. När bilen skulle visas för ev köpare tyckte jag inte att jag fick det bästa bemötande från er säljare.
    När det gällde "avräkning " till oss funkade det mycket bra.

Emblagatan 4, 262 71 Ängelholm