Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Helsingborg Bilförmedlingen Bilförmedlingen Helsingborg

Bilförmedlingen Helsingborg

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg — Visa karta

ENKLARE — Vi på Bilförmedlingen har många års erfarenhet i branschen och delar gärna med oss av vår kunskap. När du köper eller säljer en bil genom oss slipper du själv ha koll på allt som behöver vara i ordning när du ska göra en fordonsaffär.

KLOKARE — Tack vare att Bilförmedlingen främst är en databas på internet slipper vi ha ett otaligt antal bilhallar runt om i landet. Alla bilar samlade på ett ställe! Som köpare kan du se allt som är till salu, enkelt hemifrån, och som säljare når du en större krets av potentiella köpare.

SÄKRARE — Som säljare får du alltid kontant betalt för din bil och du som köper kan vara säker på att bilen är korrekt besiktigad och godkänd av Svensk Bilprovning.

Köp eller sälj nästa bil lite enklare, klokare och säkrare med oss på Bilförmedlingen!

Läs vad 259 kunder tycker om Bilförmedlingen Helsingborg

• 2019-05-23

Elisabet S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra service och bemötande. Har bara gott att säga om dem från det att vi lämnade bilen och till den var såld! Jättenöjd och rekommenderar verkligen detta alternativ när du vill ha bilen såld! Läs mer
  • 2019-05-23

Yuen Pheng Patricia B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra o effektivt sätt att jobba.
    Det här är andra gången jag anlitat Bilförmedling i Hbg. Lika bra före gången.
    Med vänlig hälsning,
    Patricia Läs mer
    2019-05-23 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Yuen Pheng Patricia B
    Hej Patricia! Vi är mycket stolta över att få sälja bil åt dig för andra gången, att kunderna återkommer känns fantastiskt roligt och något vi är väldigt stolta över! Önskar dig en fin sommar! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-05-18

Jonas F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde min bil igenom bilförmedlingen. Trevligt bemöt och bilen blev såld väldigt snabbt. Läs mer
    2019-05-23 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Jonas F
    Hej Jonas! Med rätt förutsättningar, bra dokumentation, bra bilder och engagerad personal så säljs många gånger bilarna snabbt. Vi älskar våra kunder och då blir bemötandet också trevligt och bra. MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • Henrik J

2019-05-15

Henrik J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bilförmedlingen i Helsingborg sålde min bil. Vänliga och professionella. Vill absolut rekommendera bilförmedlingen i Helsingborg. Läs mer
    2019-05-23 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Henrik J
    Hej Henrik! Tack för ditt fina omdöme, 5 av 5 !! det känns jätteroligt när våra kunder skriver att de "absolut vill rekommendera Bilförmedlingen i Helsingborg" MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • Olof E

2019-05-08

Olof E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag sålde min ögonsten Audi A6 Allroad 2015 i fantastiskt skick och var mycket mån om att det skulle ske professionellt och tryggt...och ville förstås ha rätt pengar för bilen. Bilförmedlingen i Helsingborg levde verkligen upp till dessa önskemål och deras personal (i mitt fall Erik O) är mycket professionell och tillförlitlig. Imponerande hantering och noggranna ut i fingerspetsarna med att kolla av bilen och verkligen kolla upp allt innan de satte ut den till försäljning - de märks av de värnar BÅDE om mig som säljare OCH köparen av bilen i fråga. Seriöst. Försäljningen tog nästan exakt en månad så det kunde förstås gått snabbare men säkerligen också långsammare - det var ju trots allt en ganska dyr bil. Läs mer
    2019-05-08 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Olof E
    Hej Olof! Tack för excellent omdöme och förtroendet att sälja din bil! När vi läser din rekommendation så är det precis så vi vill våra kunder ska känna oavsett om man säljer eller köper bil genom oss. Vi önskar en fortsatt fin vår o sommar! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-05-06

Jack S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Har sålt min bil
    Proffsigt bemötande
    Duktiga säljare
    Super nöjd Läs mer
    2019-05-08 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Jack S
    Hej Jack! Tack för "full pott" på din rekommendation. Vi blir mycket glada att få ta del av din upplevelse att sälja bil gneom Bilförmedlingen. Önskar dig en fortsatt fin vår! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-04-23

Tord J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag sålde min bil via Bilförmedlingen Helsingborg. De var oerhört snabba, hjälpsamma och serviceinriktade. Läs mer
    2019-05-08 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Tord J
    Hej Tord! Tack för rekommendationen den "värmer" i det kalla vädret. Nu får vi hoppas den riktiga vårvärmen också infinner sig. Ha en fin vår önskar Erik, Emil, Pålle & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-04-15

Katarina F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra service, snabb affär 👍👍👍 Läs mer
    2019-05-08 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Katarina F
    Hej Katarina! Tummen upp för din fina rekommendation!! Vi önskar dig en fin vår och hoppas värmen kommer tillbaka i det snaraste. MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-04-10

Christer S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra mottagande vid lämnandet av bilen, rationell dokumenthantering och smidig hantering fram till att bilen sålts. Läs mer
    2019-04-11 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Christer S
    Tack för ditt fina omdöme Christer! Smidighet och kommunikation gör att det blir rationellt också. Vi jobbar mot full transparens gentemot våra kunder säljare som köpare. Vi älskar nöjda kunder! Ha nu en fortsatt fin vår och välkommen åter med nya projekt! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • Mattias G

2019-04-06

Mattias G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpen en Sharan 2017 med 2års extra garanti.
    Super bra bemötande & service.
    Överträffade mina förväntningar, kändes mycket seriösare än en vanlig bilhandlare.
    Kan bara rekommenderas starkt.

Mattias Läs mer
  • 2019-04-01

Fredrik N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra löpande info, klara besked och bra service. Läs mer
  • 2019-03-27

Kerstin S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Enkelt och smidigt, bra bemötande och hög servicenivå Läs mer
  • 2019-03-25

Peter W skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt och proffsigt bemötande under hela processen! Läs mer
  • 2019-03-20

Gunvor L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Proffsigt o trevligt bemötande. Tog lång tid att sälja bilen men det var ju vinter Läs mer
    2019-03-20 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Gunvor L
    Hej Gunvor och tack för fin recension! Ja ibland kan det ju ta lite längre tid att sälja bil, men vi gör ju allt vad vi kan under tiden och då blir det bra. Vi önskar dig en fin vår! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-03-20

Michael L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mkt god service och återkoppplingar både på sälj som köp. Läs mer
    2019-03-20 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Michael L
    Hej Michael! Tack för ditt superfina omdöme. Att ha god återkoppling och kommunikation är vårt mål och av betyget du ger oss så förstår vi att vi åter lyckats med vår ambition i både köp som säljprocessen. Önskar dig en fin vår! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg.
  • Sandra T

2019-03-18

Sandra T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte första familjebilen med stora fjärilar i magen, proffsig och personlig service Supernöjd!!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2019-03-18 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Sandra T
    Hej Sandra! Förstår att det kan kännas "fjärilar i magen vid första köp av familjebil. Extra kul att din känsla hos Bilförmedlingen blev proffsigt med personlig service som gjorde att du blev supernöjd! Ha nu en fin vår i nya familjebilen och välkommen åter när det är dags för familjebil nr. 2 eller vad det nu kan bli :) MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • Leif N

Trevliga
    Ärliga
    Rekommenderas Läs mer
    2019-03-18 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Leif N
    Hej Leif! Din sammanfattning är ju "klockren" och vi är väldigt stolta över dina väl valda ord. Önskar dig en fin vår! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-03-09

Kenneth R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Inget att klaga på! Proffsig och trevlig personal! Läs mer
    2019-03-10 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Kenneth R
    Hej Kenneth! Vilket kanonomdöme vi fick av dig! Inget att klaga på det omdömet inte ;) Vi önskar dig en fin vår! MVH Emil, Erik, Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-03-07

Irén B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Förtroendeingivande hjälp med att sälja vår bil. Trevligt o proffsigt bemötande rakt igenom.Kan starkt rekommenderas.. Läs mer
  • 2019-02-24

Lars Erik B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    XC 60
    Sakligt och informativt bemötande av Erik Odbjär.
    Mina förväntningar motsvarades till fullo. Läs mer
    2019-03-10 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Lars Erik B
    Hej Lars Erik! Tack för din 5:a och en bra beskrivning om hur man ska ta hand om sina kunder. Vi önskar en fin vår! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-02-21

Ronnie E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi anlitar bilförmedlingen löpande för försäljning av tjänstebilar. Professionellt bemötande och väldigt noggranna. Vi kommer att anlita dem igen. Läs mer
    2019-02-21 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Ronnie E
    Hej Ronnie! Tack för ditt fina omdöme, vi ser fram emot nästa bil och önskar dig en fortsatt fin vårvinter! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2019-02-20

Charlotta L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Proffsig hantering från start till avslut - jag är supernöjd! Läs mer
    2019-02-21 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Charlotta L
    Hej Charlotta! Att ha en supernöjd kund är alltid lika smickrande och vi tackar så mycket för ditt fina omdöme!! Ha nu en fortsatt fin vårvinter! MVH Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-02-15

Niklas N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Topp service och snabb hantering av förmodligen. Läs mer
  • 2019-02-12

Morgan A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra säljare och proffsigt bemötande! Läs mer
    2019-02-12 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Morgan A
    Hej Morgan! Tack så mycket, det ger en "boost" när man får tillbaka en fin recension från kunderna. Vi önskar dig en fortsatt fin vårvinter!! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2019-01-29

Elisabeth Y skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde min bil. Fick ett snabbt och korrekt bemötande. Serviceinriktade - hämtade mina vinterdäck hemma hos mig.
    En värdering av bilen gjordes. Möjligen var den lite optimistisk. Men bilen såldes relativt snabbt och allt gick korrekt och professionellt till. Läs mer
    2019-01-29 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Elisabeth Y
    Hej Elisabeth! Vi försöker ju ta ut så bra pris som möjligt för våra uppdragsgivares skull. Nu var ju din bil lite speciell så där kan ju en värdering ha en viss osäkerhet prismässigt. Vi är jätteglada för ditt fina omdöme och önskar dig en fortsatt fin vinter och kommande vår :) MVH Emil, Erik, & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2019-01-28

Susann K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag lämnade in min bil för fäsäljning. Tog lite mer än två veckor innan den blev såld. Lite mindre än utgångspris men jag är fortfarande nöjd.ews Läs mer
    2019-01-28 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Susann K
    Hej Susann! Va fint omdöme du ger oss. Vi är jätteglada för det och tackar så mycket. Marknaden är som den är och vår ambition är dels att följa den och dels ge info som gör att man kan ta beslut om ev.prisreducering eller ej. Så även om vi fick gå ner lite från det ursprungliga priset har det säkert ändå varit det rätta beslutet. Vi önskar dig en fortsatt fin vinter och vår! MVH Erik, Emil, Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-01-14

Inger B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde bilen via bilförmedlingen. Mycket trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2018-12-17

Anders K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpt bil.
    Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-13

Jessica L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trygghet. Service. Seriöst. Fått en otroligt bra bilköpsupplevelse. Läs mer
  • 2018-11-30

Bo K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en Volvo v70 .gick snabbt och smidigt . Personalen borde ha frågat om jag behövde hjälp vid ankomsten ,för övrigt trevlig personal. Läs mer
  • 2018-11-29

Ulla K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag fick hjälp med att sälja min bil och blev bemött på ett mycket bra och trevligt sätt.
    Efter att jag sagt ok till vårt avtal, så låg bilen ute på nätet efter en mycket kort tid och det var rikligt med bilder.
    Fick information kontinuerligt och vi hade en bra dialog. Det var lite frågor angående bilen. Vissa kunde jag svara på men något kunde jag inte, men det ordnades till stor belåtenhet.
    Jag kan med gott samvete rekommendera deras tjänster, för jag är jättenöjd.
    Med vänliga hälsningar
    / Ulla Läs mer
  • 2018-11-28

Fredrik M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande och mänskliga priser. Läs mer
  • 2018-11-24

Anders G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en bil. Blev trevligt bemött och säljaren återkom som han lovade. Bilen levde upp till förväntningarna jag hade utifrån annonsen. Mycket positivt bemötande på plats. Läs mer
    2018-11-25 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Anders G
    Hej Anders! Tack för affären och tack för ditt fina betyg på oss!! Vi passar på att önska dig en fortsatt fin höst/vinter och många goa mil i din bil. Önskar dig även God Jul då den nalkas fortare än man hinner blinka :) MVH Erik, Emil & Robin påBilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-11-21

Martin W skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snabbt och enkelt. Bra upplägg och duktig personal. Läs mer
    2018-11-22 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Martin W
    Hej Martin! Ja bättre omdöme kan man inte få och att du uppskattar både vårt affärsupplägg som oss i personalen känns verkligen bra. Vi passar på att önska en God Jul på dig också!! MVH Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-11-10

Kristina J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde arbetsbilar och var jättenöjd med Emils service. Läs mer
    2018-11-22 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Kristina J
    Hej Kristina! Vi känner oss stolta över din recension och att sälja arbetsbilar/kommersiella fordon är en av grundpelarna i vårt affärskoncept. Vi önskar dig en fortsatt fin höst och vinter med allt vad Jul o Nyår innefattar :) MVH Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2018-10-29

Linda H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en Kia av Robin som gav mig utmärkt och trevlig service! Kunnig om bilen och gav mig all information som behövdes inför mitt bilköp. Mycket nöjd :) Läs mer
    2018-11-22 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Linda H
    Hej Linda! Nöjda kunder ger så mycket tillbaka och det är vi jätteglada för. Tack för ditt fina omdöme! MVH Robin, Erik & Emil på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-10-23

Roger L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag sålde en bil och köpte en annan. Allt gick väldigt bra och smidigt. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-23 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Roger L
    Hej Roger! Vår slogan "mer bil för pengarna mer pengar för bilen" gör ju verkligen sig bra när man både köper och säljer sin bil genom oss på Bilförmedlingen. Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och önskar dig en fortsatt fin höst! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2018-10-18

Gunnar S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Cirtoen C3
    Mycket trevligt och korrekt bemötande!
    De överträffade mina förväntningar.
    Ångrar inte att vi åkte 84 mil t.o.r.
    Kan rekommendera till mina vänner. Läs mer
    2018-10-23 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Gunnar S
    Hej Gunnar! Ja vi är väldigt stolta att få så fint omdöme och att du tagit dig tid att åka en rejäl bit för att köpa en bil genom oss. Vi tackar för affären och önskar dig en fortsatt fin höst. MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2018-10-17

Charlotte O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Hjälp med import av tre fordon. Vi har fått service utöver det vanliga och kan verkligen rekommendera Bilförmedlingen! Läs mer
    2018-10-17 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Charlotte O
    Hej Charlotte! Ja det har varit en spännande resa och för oss ett lite ovanligt uppdrag! Tackar för det fina omdömet och önskar dig en fortsatt fin höst! MVH Pålle, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Jan B

2018-10-10

Jan B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Tydligt och trevligt när vi köpte vår husvagn. Vi är mycket nöjda med service och produkt Läs mer
  • 2018-10-10

Martin L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Svarade snabbt. Höll bilen när jag fick åka 25mil trots att flera hörde av sig när jag var på väg. Läs mer
  • 2018-09-30

Karel V skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köp:Audi A6 Allroad 2010.
    Trevligt och professionellt bemötande. Kunnig försäljare. Fick hjälp med att ordna betalningen. Bilens faktiska skick motsvarade mina förväntningar utifrån bilderna jag studerade på nätet. Läs mer
    2018-10-01 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Karel V
    Hej Karel! Tack för ditt fina omdöme. Att ge köparen en rättvis bild av bilen redan innan man kommer för att provköra/köpa är vår ambition. Vi tackar för affären och önskar dig en fortsatt fin höst! MVH Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • Jannicke B

2018-09-13

Jannicke B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte bil för andra gången i Helsingborg, mycket bra bemötande av säljarna, snabb återkoppling vid frågor på mail/tlfn. Kommer definitivt att köpa bil fler ggr av dessa herrar. Läs mer
    2018-09-13 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Jannicke B
    Hej Jannicke! Tack för ditt fina omdöme och alltid trevligt med återkommande nöjda kunder. Att kunna ge snabb feedback vare sig det är på telefon, mail eller i hallen är något som vi hela tiden jobbar emot. Vi önskar dig en härlig höst och många fina mil i din bil! :)
    MVH Erik, Robin & Emil på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-09-10

Mikael D skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra, bra säljare, bilen fint rekad Läs mer
    2018-09-10 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Mikael D
    Hej Mikael! Tack för ditt omdöme, vi som jobbar på Bilförmedlingen har som mål att du som kund ska känna dig trygg och väl omhändertagen hos oss och att bilarna skall motsvara förväntningarna. Vi önskar dig en fin höst! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg.
  • 2018-09-04

Kim V skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålt två bilar på kort tid, bra information under processen och återkoppling. Läs mer
    2018-09-10 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Kim V
    Hej Kim! Tack för ditt fina omdöme, du är välkommen tillbaka när du/ni skall sälja nästa bil också. Ha en fin höst! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Anette N

2018-08-18

Anette N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte igår en Peugeot 308 cab av Bilförmedlingen.
    Har bara sålt bil genom dem innan. Smidigt enkelt köp av trevlig tillmötesgående säljare (Emil).
    Bara positivt omdöme!!
    Rekommenderas verkligen 😊

Anette Nilsson Läs mer
    2018-10-01 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Anette N
    Hej Anette! Att bli rekommenderad av våra kunder är den bästa reklamen man kan få!! Tack för affären och ha en fortsatt fin höst! MVH Emil, Erik, Pålle & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2018-08-08

Margareta V skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Försäljning av bil.Jag blev mycket bra bemött, blev hela tiden informerad om vad som Bilförmedlingen tyckte skulle åtgärdas med min bil för att försäljningen skulle gå lättare.Jag visste sen tidigare att Bilförmedlingen gör ett bra jobb! Snabbt,bekvämt och bra information. Läs mer
    2018-08-08 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Margareta V
    Hej Margareta! Tack för ditt utförliga och fina omdöme. Att hjälpa våra kunder med information och rekommendation om ev. åtgärder för att sälja en bil är ju viktig då det oftast är "första intrycket som säljer" Genom optimering av bilen blir det som vår slogan säger: "Mer bil för pengarna - Mer pengar för bilen" Vi önskar dig en fortsatt fin sommar och välkommen tillbaka oavsett om du vill köpa eller sälja. MVH Erik, Robin & Pålle på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-08-07

Kaj S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Det var stämde det dom sa.Dett kändes bra att köpa bil Läs mer
    2018-08-07 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Kaj S
    Hej Kaj! Jo vår ambition är ju att förmedla både bil och uppgifter om bilen som gör att det ska kännas bra att köpa bilen genom oss. Vi tackar för affären och önskar dig en fortsatt fin sommar :) MVH Erik, Robin & Pålle på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2018-08-03

Lars T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Fick snabb och bra hjälp vid försäljningen av min cab Läs mer
    2018-08-07 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Lars T
    Hej Lars! Jo det är ju en sommar som går till historien och när den nu ändå håller på att ebba ut gäller det att vara snabb. Tack för uppdraget och välkommen åter. MVH Erik, Robin & Pålle på Bilförmedlingen i Helsingborg

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg