Bilförmedlingen Helsingborg

Bilförmedlingen Helsingborg

ENKLARE — Vi på Bilförmedlingen har många års erfarenhet i branschen och delar gärna med oss av vår kunskap. När du köper eller säljer en bil genom oss slipper du själv ha koll på allt som behöver vara i ordning när du ska göra en fordonsaffär.

KLOKARE — Tack vare att Bilförmedlingen främst är en databas på internet slipper vi ha ett otaligt antal bilhallar runt om i landet. Alla bilar samlade på ett ställe! Som köpare kan du se allt som är till salu, enkelt hemifrån, och som säljare når du en större krets av potentiella köpare.

SÄKRARE — Som säljare får du alltid kontant betalt för din bil och du som köper kan vara säker på att bilen är korrekt besiktigad och godkänd av Svensk Bilprovning.

Köp eller sälj nästa bil lite enklare, klokare och säkrare med oss på Bilförmedlingen!

Läs vad 320 kunder tycker om Bilförmedlingen Helsingborg 2

2021-09-22
    Mycket bra på alla sätt o vis!
    2021-09-15
    Snabb och smidig försäljning, mycket professionellt och trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera bilfömedlingen!
    2021-08-30
    Trevligt, tydligt, proffsigt.

Förväntningarna uppfyllda

Nöjd kund, kommer att återkomma
    2021-08-19
    Proffsigt, smidigt och super trevligt bemötande!
    2021-08-14
    Erik was very kind and helpful. He had an answer for all of our questions and were very transparent regarding the car. The whole process from looking at the car to buying it was very good, including getting service and besiktning before receiving the car. Amazing place to buy your new car. I wouldn't choose anywhere else if I needed another car.
    2021-08-12
    Från inlämningen till försäljningen av min bil skötte killarna allt. Behövde inte göra ngt som tog tid eller energi. Så tacksam för allt dom fixade åt mig! Finns bara superlativ att säga. Tusen tack för hjälpen/ mer än nöjd kund Valerija
    2021-08-02
    Vänligt o proffsigt bemötande
    Lämnade bilen smutsig, de tvättade o rengjorde den så den såg ut som ny
    Inom en vecka var bilen såld till utsatt pris
    2021-07-27
    Smidigt, snabbt och trevlig säljare. Får ut mer pengar än hos en vanlig handlare
    2021-07-26
    Proffsigt från start till mål - rekommenderas!
    2021-07-19
    Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris.
    Måste berömma Erik Odbjer som är fantastisk.
    Jättefint bemötande och bra förhandlare.
    Kommer verkligen att rekommendera detta bolag i Helsingborg
    Anne-Marie
    2021-07-14
    Allt proffsigt snabbt och utan några problem.
    Kommer att anlita dem fler gånger.
    2021-07-09
    Bra bemötande, snabbt ordnat med försäljning som gav ett bra pris och var smidigt för mig.
    2021-07-04
    Kunnig, seriös personal som gav offert via mail och sen fullföljde affären utifrån överenskommelse. Smidig bilförsäljning till ett rimligt arvode. Jag hade uppskattat ett telefonsamtal när affären var klar och avslutad men fick pengarna på kontot och inget krångel, så helt ok ändå.
    2021-07-04
    Trevligt bemötande, bilen såld rekordsnabbt.
    2021-06-19
    Trevligt bemötande från första till sista kontakten. Jag kommer definitivt att använda Bilförmedlingen vid fler tillfällen!
  • Peter E
    skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    2021-06-17
    Kan varmt rekommendera detta företag. Det är min andra bil jag har sålt och det är Erik Odbjer som hjälpt mig på ett utmärkt sätt båda gångerna.

Peter Elmstein
    2021-06-14
    Seriöst och trevligt bemötande.
    2021-06-13
    Bra service, välbemötande, lätt, smidigt och kunniga om bilar
    Hej Fouad! Tack för fint omdöme! I vårt dagliga arbete jobbar vi hela tiden mot att bli bättre och göra allt enkelt för våra kunder när de köper eller säljer bil genom oss. Vi har en ambition att bli bäst på kundupplevelse och då 'r det mycket tacksamt att få ta del av våra kunders upplevelse av en affär genom oss. Vi önskar dig en fin sommar!! Med vänlig hälsning, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg. Bilförmedlingen Helsingborg
    2021-05-17
    de var professionella och känner sitt jobb
    Hej Jasmin! Tack för ett fint omdöme. Att älska sitt jobb ger oftast god kunskap om det man jobbar med. Det kommer både köpare som säljare till gagn. Vi iönskar dig en fibn sommar och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffärer. Med vänlig hälsning, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg. Bilförmedlingen Helsingborg
    2021-04-10
    Proffsiga och kunniga som vanligt
    Hej Joel! Tack för ditt fina omdöme!! Vi älskar ju det vi gör och oavsett vad våra kunder vill ha hjälp med är det alltid det vi vill va bäst på. Ha en fortsatt fin vår! :) Med vänlig hälsning, Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2021-03-24
    Köpte bil och fick ett trevligt bemötande. Ville kontrollera ett par saker efter köpet och fick väldigt bra hjälp. Kul när ett bilköp fungerar så här bra.
    Hej Nils! Tack för ditt fina omdöme! Att bli bäst på kundupplevelse är vårt mål. Känns inspirerande när vi får fina omdöme tillbaka som visar att vi är på rätt väg. Ha en fortsatt fin vår Med vänlig hälsning, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg. Bilförmedlingen Helsingborg
    2021-01-30
    Sålde min bil i Helsingborg. Väldigt trevligt bemötande med säljare som var tillmötesgående och enkla att ha att göra med! Jag kan varmt rekommendera Bilförmedlingen!
    Hej Samantha! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi på Bilförmedlingen har som mål att vara bäst på kundmottagande och göra allt så enkelt som det bara kan. Extra kul att du upplevt just detta och vi är så stolta över ditt omdöme! Ha en fortsatt fin vinter och välkommen tillbaka nästa gång det gäller bilaffär. Med vänlig hälsning, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg. Bilförmedlingen Helsingborg
    2020-12-23
    Det gick över förvänta att sälja min bil.
    Tog endast 2 dagar.
    Hej Erik! Tack för ditt fina omdöme! Jo med bra bilder, rätt information och trevlig personal som kan ta hand om hugade köpare så kan det gå snabbt med försäljning av bil.. Vi önskar en fortsatt fin vinter och välkommen tillbaka när det är dags för nästa bilaffär. Med vänlig hälsning, Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2020-12-22
    Mycket proffsigt bemötande ocu snabbt genomförd affär
    Tack
    2020-12-21
    Sålde min bil. Proffsigt, vänligt bemötande med stor känsla för sevice.
    2020-10-15
    Sålde min bil inom en vecka, dessutom till bättre pris än förväntad.
    Betalning omedelbart, mycket trevlig personal.
    2020-10-12
    Proffsigt och saklig hantering allt från värdering till slutförande av uppdraget.
    2020-10-12
    Bilförmedlingen sålde min bil på uppdrag. Jag fick gott intryck av förmedlingen och de gjorde en, i mitt tycke, rättvis bedömning av bilen. Affären gick snabbt och smidigt.
    Kan rekommendera deras tjänster.

Tommy
    2020-10-12
    Sålde en bil. Personen vi träffade var trevlig och bra bemötande. Har under tiden hört av sig när det varit något och gjort allt för att det ska bli bra. Vi är så nöjda. Definitivt en firma vi kommer rekommendera.
    2020-10-12
    Sålde min plåtis och fick jättebra service.
    Kan verkligen rekommendera Bilförmedlingen Helsingborg.
    2020-09-25
    Köpte en bil, bra beskrivning och svar på mina frågor om bilen på telefon innan visningen.
    Smidig leverans.
    Trevlig och kunnig personal.

Mkt nöjd!
  • Leif H
    skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    2020-09-24
    Bilförmedlingen i Helsingborg sålde min bil på två dagar till betydligt högre pris än jag skulle fått på annan bilfirma. Jag är mycket nöjd med både bemötande och resultat. Rekommenderas varmt.
    2020-08-22
    Snabbt, smidigt och service på hög nivå!!

Tog ett par dagar att sälja min bil, behöver jag sälja fler är detta första stället jag vänder mej
    2020-07-28
    Vänligt och professionellt bemötande vid första kontakt. Effektiv process vid värdering och annonsering. Snabb försäljning utan massa strul. Väldigt nöjd genom hela affären från första kontakt till dess pengarna fanns på kontot.
    2020-07-27
    Lämnade min bil för försäljning och blev verkligen trevligt bemött. Affären gick igenom på 4 dagar, pengarna var på kontot samma dag. Mycket smidigt sätt att sälja sin bil på.
    2020-06-28
    Jag behövde en snabb och smidig lösning och kontaktade Bilförmedlingen i Helsingborg. Bad om fullservice, vilket var exakt vad vi fick. Dvs vi lämnade bilen och de hörde av sig när den var såld. Detta tog ca 1 vecka. Mycket nöjd med hela affären. Snabbt, smidigt och väldigt trevligt bemötande. Rekommenderas!
    2020-06-27
    Mycket trevlig & förtroendeingivande personal på kontoret i Helsingborg. Försäljningen tog lång tid (över 2 månader) & försäljningspriset blev ca 8-9000 kr under värderat pris, men stor del av förklaringen till att det blev så är säkert Corona-pandemin...
    Allt kring lämning av bil, administration & betalning efter avslutad försäljning gick väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    2020-06-26
    Trevliga, seriösa och professionella.
    Tar hand om allt som behövs för mig som säljer bilen.
    2020-06-11
    Sålde min bil rätt fort trots coronatider, inget strul med utbetalningar eller lösen av lån osv. Rekommenderas.
    2020-06-09
    Fick hjälp att sälja bilen. Professionell hjälp och trevlig bemötande. Rekommenderas varmt!
    2020-06-09
    Sålde en Toyota Avensis.
    Fick ett positivt trevligt bemötande.
    Skönt att slippa sälja bilen själv med allt vad det innebär psykiskt.
    2020-05-25
    Kan nästan inte bli bättre. Proffsigt, håller vad man lovar.
    2020-05-25
    Sålt en bil, snabbt gick det! Trevlig, lugn och kunnig säljare i Emil.
    2020-02-19
    Fin bil och bra service av Emil och Robin.
    2019-12-23
    Köpte bil. Bra bemött och inga problem att provköra. Öppen för frågor och kändes som väldigt ärliga svar. Väldigt hjälpsam vid betalning, men tycker nog kortbetalningssystem bör övervägas.
    2019-12-22
    Bra bemötande av säljaren och snabb hantering. Köpte MC.
    2019-12-20
    Sålde min bil. Bra service, snabb försäljning och ett pris mer än förväntat
    2019-12-20
    Snabb försäljning, vänligt och väldigt professionellt bemötande.
    2019-09-23
    Vi sålde vårt fordon via Bilförmedlingen och allt funkade väldigt smidigt och vi fick betalt i enlighet med värdering. Allt gick väldigt snabbt och enkelt.
    2019-08-20
    Jag köpte en Hyundai i30 av Bilfförmedlingen i Helsingborg, men var tveksam först till att köpa bil på detta vis då det var nytt för mig med en förmedlingsfirma.
    Men allt gick så smidigt- alla frågor, funderingar fick jag svar på av Emil som både återkopplade korrekt och i tid och vid möte i Helsingborg så tog han sig tid. Självklart fick vi provköra bilen och syna den.
    Bilen levererades i perfekt skick efter en extra service och jag känner mig mycket nöjd med hur jag blev bemött av Bilförmedlingen.
    Hej Annika! Tack för ditt fina omdöme!! Vad glada vi blir att din tveksamhet inför ett förmedlingsköp övergick till att kännas som ett bra köp där smidighet, provkörning, återkoppling m.m fungerat precis som man som kund skall kunna förvänta sig. Vi önskar dig fortsatt fin augusti. MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg