Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg

Bilförmedlingen Helsingborg

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg — Visa karta

ENKLARE — Vi på Bilförmedlingen har många års erfarenhet i branschen och delar gärna med oss av vår kunskap. När du köper eller säljer en bil genom oss slipper du själv ha koll på allt som behöver vara i ordning när du ska göra en fordonsaffär.

KLOKARE — Tack vare att Bilförmedlingen främst är en databas på internet slipper vi ha ett otaligt antal bilhallar runt om i landet. Alla bilar samlade på ett ställe! Som köpare kan du se allt som är till salu, enkelt hemifrån, och som säljare når du en större krets av potentiella köpare.

SÄKRARE — Som säljare får du alltid kontant betalt för din bil och du som köper kan vara säker på att bilen är korrekt besiktigad och godkänd av Svensk Bilprovning.

Köp eller sälj nästa bil lite enklare, klokare och säkrare med oss på Bilförmedlingen!

Läs vad 166 kunder tycker om Bilförmedlingen Helsingborg

• Peter T
    Peter T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevlig personal, hjälpsamma och tillmötesgående.
    Kan absolut rekommendera andra att göra affärer med dem.
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snabba svar och snabba resultat!
    Proffsiga.
  • Marie A
    Marie A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt seriösa och proffsiga. Kommer definitivt sälja via dem igen.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra och smidigt sätt att sälja sin bil på

Allt var till belåtenhet så bara att sälja o casha in
  • Karol T
    Karol T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    I'd like to recomend Erik and company. The best car seller that I've cooperated in Sweden.
    I've bought Audi A4 B8 2010 and exported it from Sweden. Everything went well.
    Best regards from Poland.
  • Louise F
    Louise F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket tillmötesgående personal. Allt gick lätt och smidigt vid bilköpet.
  • Kim O
    Kim O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag köpte en BMW!
    Servicen och bemötandet jag fick utav Bilförmedlingen Helsingborg var helt grym.
    Säljaren har upplyst mig om allt vad gäller standard, skick och frågor gällande mitt köp.
    Varenda punkt var noterad, tack!
    Dom har till och med avhjälp mig med åtagande kring serviceåtgärder på bilen.
    Bästa valet Bilförmedlingen Helsingborg!
    Deras säljare Erik med kollegor stort tack..
    2017-10-18 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Kim O
    Tack för ditt omdöme Kim! Det värmer så här i höstkylan :) Ha en fortsatt fin höst/vinter önskar Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg.
  • Walid H
    Walid H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    mycket bra personal och bra service
  • Talisa T
    Talisa T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Fantastisk service från personalen på Helsingborgskontoret! Höll mig uppdaterad genom hela försäljningen. Kommer absolut att använda er igen! Tusen tack
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi blev mycket väl bemötta inför och under besök på Bilförmedlingen Helsingborg.
  • Sara N
    Sara N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Allt bara bra. Bra bemötande och bra service. Snabb affär.
  • Lars H
    Lars H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Perfekt bemötande , snabb försäljning .
  • Karin B
    Karin B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Dem var trevliga när jag köpte min bil
  • Leif O
    Leif O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett korekt bemötande med bra uppföljning under försäljningen
    av roe321.Nöjd kund.
  • Malin R
    Malin R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Enkelt, snabbt smidigt, kompetent!!! Är supernöjd. Seriösa och kunniga..
  • Rebecca Y
    Rebecca Y skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra pch professionellt bemötande när jag sålde min bil. Kom med bra och kostnadseffektiva förslag på hur jag kunde öka möjligheten till försäljning av min bil.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Fantaskiska människor som jobbar där. Försäljningen gick smidigt och snabbt, priset som jag begärde fick jag och allt var toppen!
  • Petr L
    Petr L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra bemötande. Inget påträngande försäljnings prat. Bra pris på ett prisvärt fordon.
    Aningen tafatt med handläggning och kontakt med finansbank.
    Kan rekommenderas!
  • Pål N
    Pål N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    En genomproffsig tjänst. Överträffade mina förväntningar.
  • Alf K
    Alf K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag sålde min gamla ford focus via bilförmedlingen och på 2 dagar var den såld jag fick en mycket bra och professionell service av säljaren och kan varmt rekommendera dom till andra kunder.

Alf kisch
  • Tanja D
    Tanja D skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Made the process of selling our old car very easy and pain free (again).
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabb och smidig försäljning av bilen.
  • Joachim B
    Joachim B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett fantastiskt bemötande och väl genomfört uppdrag. Rekommenderas varmt.
  • Linda L
    Linda L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi har både köpt och sålt bil via Bilförmedlingen och är mycket nöjda. Trevligt bemötande och snabb affär.
  • Peter H
    Peter H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemøtande och snabb service
  • Amanda
    Amanda skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Outstanding service som vanligt!
    Är väldigt nöjd med vår nya familjebil, ser fram emot fler affärer!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Som kund tycker jag att jag blev bra bemött.
    Som leverantör så tycker jag att dom har skött sig exemplariskt.
    Sen får jag utvärdera köpet.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde min bil och de levde upp till alla mina förväntningar. Snabbt och smidigt.
    2017-07-18 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Åsa H
    Hej Åsa! Tack för ditt fina omdöme! Snabbt och smidigt låter som lite av vår målsättning, Sedan är det givetvis inte alltid det går loka snabbt men ambitionen finns ju att det ska vara enkelt att anlita oss. Vi önskar dig en fortsatt härlig sommar med sol o värme! :)
    MVH Emil, Erik, & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Göran H
    Göran H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Gjorde just min elfte affär med bilförmedlingen och är som vanligt helnöjd med det proffsiga bemötandet
    2017-07-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Göran H
    Hej Göran! Fantastiskt roligt att vi fått förmånen att göra 11 affärer med dig/er. Vi är superstolta över det och ser fram emot nästa 11 affärer :) Ha en fin varm o go sommar! MVH Pålle, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Peter D
    Peter D skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett varmt och trevligt bemötande.
    2017-07-13 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Peter D
    Hej Peter! Tack för ett kort men kärnfullt omdöme. Vi är givetvis jättestolta att vårt arbete och kundbemötande uppskattas av dig. Önskar en fortsatt fin sommar med mycket sol :) MVH Erik, Emil & Robin Bilförmedlingen Helsingborg
  • Alex N
    Alex N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevlig personal. Var lite missförstånd under affären men allting löste sig smidigt till slut!
    2017-07-13 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Alex N
    Hej Alex! Tack för ditt fina omdöme!! Jo ibland så kan det bli lite missförstånd i farten :) Ha nu en fortsatt riktigt härlig sommar!! MVH Pålle, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • Clas Göran N
    Clas Göran N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Allt fungerade bra inga problem alls.
    2017-07-10 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Clas Göran N
    Hej Clas Göran! Vad glada vi blir av ditt fina omdöme. Det är ju så här vår ambitionsnivå ligger och känns alltid kul att det uppskattas. Ha nu en riktigt fortsatt fin sommar!! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Claes P
    Claes P skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande när vi köpte en begagnad bil.
    Bilen var inte rekonditionerad, det var lite trist. För övrigt motsvarade den förväntningarna.
    Vi kan tänka oss att köpa beg. bil igen genom Bilförmedlingen.
    2017-07-06 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Claes P
    Hej Claes! Tack för ditt fina omdöme om oss :) Vi jobbar ju med att sälja bilar på uppdrag vilket gör att priset är mer fördelaktigt kontra bilhandel. En av delarna är att vi i samförstånd med säljaren går igenom hur deras bil ska prissättas utifrån rekond eller andra åtgärder och detta speglar sig sedan i prisbilden. Annars motsvarade bilen förväntningarna vilket givetvis är vår målsättning så det är vi glada för. Önskar er en fortsatt fin sommar och många härliga mil i bilen. MVH Erik, Emil & Robin Bilförmedlingen Helsingborg
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt trevligt bemötande från företaget. Fick hjälp med att sälja min Audi.
    Men ändå känns det ändå inte riktigt bra p.g.a. att fast min bil var nybesiktigad och godkänd hos bilprovningen, samt jag hade åtgärdat felen som var "bra att veta" så skrevs det i annonsen:
    "Säljes som rep.objekt". Det gjorde kanske att jag inte fick så mycket betalt för min bil som jag önskat.
    Nu var där fler saker som borde göras på min bil men inte akut enligt besiktningen.
    2017-07-10 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Barbro H
    Hej Barbro! Tack för ditt trevliga omdöme om oss :) När det gäller din bil så var den precis som du skriver nybesiktigad och där "bra att veta" saker åtgärdats. Dock hade den en del utöver själva besiktningsdelen som behövde upplysas om för en köpare. Om man inte gör det tydligt så får man helt enkelt inte rätt sorts kund på bilen. När en del karosskador, lackrost, skeva bromsskivor, slitna gummibussningar och lite till finns på en bil är det inte alltid det rent besiktningsmässigt betyder något, däremot så betyder det en hel del hur en intresserad köpare fortsatt har intresse av en bil. Vi tar till oss av det du skriver och ska jobba på att vara ännu tydligare även mot den som är säljare så att man känner sig bekväm med hur vi annonserar bilen. Nu önskar vi dig en fortsatt bra sommar med mycket sol o värme!! :) MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Martin F
    Martin F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevlig personal som uppträder korrekt och professionellt. Fräscha lokaler och vettigt utbud av bilar. Kan tänka mig att handla bil där igen.
    2017-06-24 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Martin F
    Tack för ditt omdöme Martin, kul att du är nöjd och att vårt utbud och affärsidé tilltalar. Ha en fortsatt fin midsommarhelg! :)
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande samt kunnighet inom området.
    Bra kontakt under hela försäljningen, säljaren ringde o informerade att det fanns intressenter på bilen och tillsammans kom fram till bra pris.
    2017-06-20 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Magnus S
    Hej Magnus! Vilket fint omdöme, vi är så så glada att ännu en gång kunna leverera en bra affär till våra kunder. Önskar dig en härlig sommar och en Glad Midsommar! MVH Bilförmedlingen Helsingborg. Erik, Emil & Robin
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    En ovanligt seriös behandling av kund från början till slut gjorde att, även om mitt säljpris fick sättas ned, jag blev helnöjd. Jag blev vid första kontakten proffsigt och personligt mött av förmedlaren. Informationen om affärens utveckling var timad och mycket bra, också om den var mindre god från min synpunkt. Dom administrativa systemen fungerade helt perfekt både i förhållande till myndigheter (Transportst, banker etc.) och gentemot mig som kund och de avtal som träffades.
    Allt blev bara bättre efterhand och efter förväntningar.
    Det måste vara helt unikt för bilbranschen.
    En speciell eloge till Erik, som jag menar skulle passa lika bra inom mitt eget yrke som inom bilbranschen. Jag är psykolog.

Bertil Björkman
    2017-06-20 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Bertil B
    Hej Bertil! Stort tack för ditt omdöme som verkligen är utförligt. Vi på Bilförmedlingen strävar hela tiden efter att ha kundens bästa för ögonen. Vi önskar dig en fantastisk sommar med allt som hör till. MVH Bilförmedlingen Helsingborg. Erik, Robin Emil.
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket vänlig o trevlig personal, vid försäljning av vår husbil
    2017-06-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Bertil L
    Tack för ert fina omdöme Bertil!! Tack för förtroendet att hantera er affär! Ha nu en fin sommar!! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Proffsigt, bra bemötande. Jag är mycket nöjd med hur affären hanterats.
    2017-06-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Fredrik S
    Tack för det Fredrik! Känslan med nöjda kunder är den bästa för det är ni som hjälper oss att utvecklas. Ha en härlig varm solig sommar!! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Zsuzsanna M
    Zsuzsanna M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    De sålde min bil. Trevlig , profsig personal, de höll vad de lovade.
    Jag kan rekommendera de till alla, både köpare och säljare.
    2017-06-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Zsuzsanna M
    Hej Zsuzsanna! Vi gör ju alltid vårt bästa för er våra kunder, ett stort tack för ditt fina omdöme! Ha nu en sommar full med värme och sol! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande och personalen uppträdde proffsigt och genomförde försäljningen effektivt och bra!
    2017-06-06 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Magnus S
    Tack Magnus! Vi bugar och bockar för det fina omdömet du gav oss :) Ha en fin sommar! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Jasmine K
    Jasmine K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevliga och hjälpsamma. Trots problem med bil jag skulle sälja. Skönt också att slippa allt klabb med egen annonsering så rekommenderas varmt om man vill ha hjälp med att sälja sin bil
    2017-06-06 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Jasmine K
    Tack för ditt omdöme Jasmine!! Jo men det är ju också ni som kunder som gör vårt arbete så roligt. Ha en fin sommar!!
  • Eva S
    Eva S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har fått ett mycket trevligt bemötande.
    De har snabbt och smidigt hjälpt oss att sälja en bil.
    Återkoppling och information har varit mycket bra.
  • Maria L
    Maria L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande, verkligen serviceminded och mån om att både säljare och köpare gör en bra affär! Rekommenderas!
  • Eimi T
    Eimi T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en bil från Bilförmedlingen i Helsingborg. Gick jättebra. Bilen är fint och servicen var bra.
  • Christer I
    Christer I skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande och snabb smidig hantering av försäljning av mitt företags leasingbil.
    Bilen såldes inom 5 timmar så det går knappast att göra det snabbare.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bilförmedlingen Helsingborg gav ett proffsigt bemötande med lugn och trygg framtoning. Dagen före leverans uppstod en skada på bilen vilket Bilförmedningen ombesörje omgående och kunde trots tidsnöd leverera i tid.
    /Fredrik
  • Malin F
    Malin F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket behgligt bemötande, svar på alla frågor. Blev ett bilköp och är mycket nöjda!
  • Robin C
    Robin C skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket professionellt bemötande och vi är väldigt nöjda med bilen vi köpte !
  • Hans I
    Hans I skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra handläggning av försäljningen av min bil. Bemötandet när man kommer in är lite slappt, men när man väl får kontakt med en försäljare, så är det OK. Sm helhet ganska proffsigt.

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg