Bilförmedlingen Helsingborg

Bilförmedlingen Helsingborg

ENKLARE — Vi på Bilförmedlingen har många års erfarenhet i branschen och delar gärna med oss av vår kunskap. När du köper eller säljer en bil genom oss slipper du själv ha koll på allt som behöver vara i ordning när du ska göra en fordonsaffär.

KLOKARE — Tack vare att Bilförmedlingen främst är en databas på internet slipper vi ha ett otaligt antal bilhallar runt om i landet. Alla bilar samlade på ett ställe! Som köpare kan du se allt som är till salu, enkelt hemifrån, och som säljare når du en större krets av potentiella köpare.

SÄKRARE — Som säljare får du alltid kontant betalt för din bil och du som köper kan vara säker på att bilen är korrekt besiktigad och godkänd av Svensk Bilprovning.

Köp eller sälj nästa bil lite enklare, klokare och säkrare med oss på Bilförmedlingen!

Läs vad 301 kunder tycker om Bilförmedlingen Helsingborg 2

2021-04-10
    Proffsiga och kunniga som vanligt
    Hej Joel! Tack för ditt fina omdöme!! Vi älskar ju det vi gör och oavsett vad våra kunder vill ha hjälp med är det alltid det vi vill va bäst på. Ha en fortsatt fin vår! :) Med vänlig hälsning, Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2021-03-24
    Köpte bil och fick ett trevligt bemötande. Ville kontrollera ett par saker efter köpet och fick väldigt bra hjälp. Kul när ett bilköp fungerar så här bra.
    Hej Nils! Tack för ditt fina omdöme! Att bli bäst på kundupplevelse är vårt mål. Känns inspirerande när vi får fina omdöme tillbaka som visar att vi är på rätt väg. Ha en fortsatt fin vår Med vänlig hälsning, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg. Bilförmedlingen Helsingborg
    2021-01-30
    Sålde min bil i Helsingborg. Väldigt trevligt bemötande med säljare som var tillmötesgående och enkla att ha att göra med! Jag kan varmt rekommendera Bilförmedlingen!
    Hej Samantha! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi på Bilförmedlingen har som mål att vara bäst på kundmottagande och göra allt så enkelt som det bara kan. Extra kul att du upplevt just detta och vi är så stolta över ditt omdöme! Ha en fortsatt fin vinter och välkommen tillbaka nästa gång det gäller bilaffär. Med vänlig hälsning, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg. Bilförmedlingen Helsingborg
    2020-12-23
    Det gick över förvänta att sälja min bil.
    Tog endast 2 dagar.
    Hej Erik! Tack för ditt fina omdöme! Jo med bra bilder, rätt information och trevlig personal som kan ta hand om hugade köpare så kan det gå snabbt med försäljning av bil.. Vi önskar en fortsatt fin vinter och välkommen tillbaka när det är dags för nästa bilaffär. Med vänlig hälsning, Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2020-12-22
    Mycket proffsigt bemötande ocu snabbt genomförd affär
    Tack
    2020-12-21
    Sålde min bil. Proffsigt, vänligt bemötande med stor känsla för sevice.
    2020-10-15
    Sålde min bil inom en vecka, dessutom till bättre pris än förväntad.
    Betalning omedelbart, mycket trevlig personal.
    2020-10-12
    Proffsigt och saklig hantering allt från värdering till slutförande av uppdraget.
    2020-10-12
    Bilförmedlingen sålde min bil på uppdrag. Jag fick gott intryck av förmedlingen och de gjorde en, i mitt tycke, rättvis bedömning av bilen. Affären gick snabbt och smidigt.
    Kan rekommendera deras tjänster.

Tommy
    2020-10-12
    Sålde en bil. Personen vi träffade var trevlig och bra bemötande. Har under tiden hört av sig när det varit något och gjort allt för att det ska bli bra. Vi är så nöjda. Definitivt en firma vi kommer rekommendera.
    2020-10-12
    Sålde min plåtis och fick jättebra service.
    Kan verkligen rekommendera Bilförmedlingen Helsingborg.
    2020-09-25
    Köpte en bil, bra beskrivning och svar på mina frågor om bilen på telefon innan visningen.
    Smidig leverans.
    Trevlig och kunnig personal.

Mkt nöjd!
  • Leif H
    2020-09-24
    Bilförmedlingen i Helsingborg sålde min bil på två dagar till betydligt högre pris än jag skulle fått på annan bilfirma. Jag är mycket nöjd med både bemötande och resultat. Rekommenderas varmt.
    2020-08-22
    Snabbt, smidigt och service på hög nivå!!

Tog ett par dagar att sälja min bil, behöver jag sälja fler är detta första stället jag vänder mej
    2020-07-28
    Vänligt och professionellt bemötande vid första kontakt. Effektiv process vid värdering och annonsering. Snabb försäljning utan massa strul. Väldigt nöjd genom hela affären från första kontakt till dess pengarna fanns på kontot.
    2020-07-27
    Lämnade min bil för försäljning och blev verkligen trevligt bemött. Affären gick igenom på 4 dagar, pengarna var på kontot samma dag. Mycket smidigt sätt att sälja sin bil på.
    2020-06-28
    Jag behövde en snabb och smidig lösning och kontaktade Bilförmedlingen i Helsingborg. Bad om fullservice, vilket var exakt vad vi fick. Dvs vi lämnade bilen och de hörde av sig när den var såld. Detta tog ca 1 vecka. Mycket nöjd med hela affären. Snabbt, smidigt och väldigt trevligt bemötande. Rekommenderas!
    2020-06-27
    Mycket trevlig & förtroendeingivande personal på kontoret i Helsingborg. Försäljningen tog lång tid (över 2 månader) & försäljningspriset blev ca 8-9000 kr under värderat pris, men stor del av förklaringen till att det blev så är säkert Corona-pandemin...
    Allt kring lämning av bil, administration & betalning efter avslutad försäljning gick väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    2020-06-26
    Trevliga, seriösa och professionella.
    Tar hand om allt som behövs för mig som säljer bilen.
    2020-06-11
    Sålde min bil rätt fort trots coronatider, inget strul med utbetalningar eller lösen av lån osv. Rekommenderas.
    2020-06-09
    Fick hjälp att sälja bilen. Professionell hjälp och trevlig bemötande. Rekommenderas varmt!
    2020-06-09
    Sålde en Toyota Avensis.
    Fick ett positivt trevligt bemötande.
    Skönt att slippa sälja bilen själv med allt vad det innebär psykiskt.
    2020-05-25
    Kan nästan inte bli bättre. Proffsigt, håller vad man lovar.
    2020-05-25
    Sålt en bil, snabbt gick det! Trevlig, lugn och kunnig säljare i Emil.
    2020-02-19
    Fin bil och bra service av Emil och Robin.
    2019-12-23
    Köpte bil. Bra bemött och inga problem att provköra. Öppen för frågor och kändes som väldigt ärliga svar. Väldigt hjälpsam vid betalning, men tycker nog kortbetalningssystem bör övervägas.
    2019-12-22
    Bra bemötande av säljaren och snabb hantering. Köpte MC.
    2019-12-20
    Sålde min bil. Bra service, snabb försäljning och ett pris mer än förväntat
    2019-12-20
    Snabb försäljning, vänligt och väldigt professionellt bemötande.
    2019-09-23
    Vi sålde vårt fordon via Bilförmedlingen och allt funkade väldigt smidigt och vi fick betalt i enlighet med värdering. Allt gick väldigt snabbt och enkelt.
    2019-08-20
    Jag köpte en Hyundai i30 av Bilfförmedlingen i Helsingborg, men var tveksam först till att köpa bil på detta vis då det var nytt för mig med en förmedlingsfirma.
    Men allt gick så smidigt- alla frågor, funderingar fick jag svar på av Emil som både återkopplade korrekt och i tid och vid möte i Helsingborg så tog han sig tid. Självklart fick vi provköra bilen och syna den.
    Bilen levererades i perfekt skick efter en extra service och jag känner mig mycket nöjd med hur jag blev bemött av Bilförmedlingen.
    Hej Annika! Tack för ditt fina omdöme!! Vad glada vi blir att din tveksamhet inför ett förmedlingsköp övergick till att kännas som ett bra köp där smidighet, provkörning, återkoppling m.m fungerat precis som man som kund skall kunna förvänta sig. Vi önskar dig fortsatt fin augusti. MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2019-08-11
    Fungerade precis som vi gjort upp och snabbt och enkelt. Klart på mindre än en vecka.
    2019-08-08
    Har ej tiden att sälja bilen själv, är känns även tryggare genom att Bilförmedlingen hanterar det ekonomiska
    2019-08-06
    Hej! Jag köpte en Golf 2016. Då jag köpt bil via Bilförmedlingen Hbg för cirka 10 år sedan kände jag mig väldigt trygg med att åter igen köpa bil där. Bra bemött och jag kände mig mycket omhändertagen. Ingen stress utan man kunde verkligen prova bilen och det kändes som att man tog hand om kunden på ett mycket bra sätt. Kan verkligen rekommendera att köpa bil här.
    2019-07-08
    Ja när man förmedlar en bil och inte kollar upp ngn historik alls och man åker på en service kostnad på 8600 kr direkt är under all kritik.
  • Thomas N
    2019-07-06
    Snabb o bra service!
    Tydlighet!
    Erik skötte det kanon
    2019-07-06
    På alla sätt mkt bra! 3:dje bilen på kort tid. Försäljningarna har gått snabbt, rutiner har följts och alla är nöjda. Tack!
    2019-07-04
    Skönt att kunna lämna bilen till några som tar hand om allt. Att köparen kan få finansieringslösning och garantier är positivt!
  • Lars-Eric G
    Professionellt
    Min erfarenhet av Bokförmedlingen är mycket god. professionellt, korrekt bemötande och bra kommunikation under och efter försäljningen.
    2019-07-04
    Mycket gott bemötande och jag har känt förtroende för företaget genom hela processen. Rekommenderas!
    2019-06-24
    Sålt bil!

Proffsigt i allt, såväl hantering av bilen som bemötande.

Kan och kommer att såväl rekommendera som att använda i framtiden.
    2019-06-20
    Försäljning av bil.
    Mycket bra bemötande av ansvarig.
    Mina förväntningar överträffades genom mycket snabb försäljning och bra dialog.
    Överlag mycket nöjd!
    Hej Håkan! Vi har höga förväntningar på oss själva och när våra kunders förväntningar överträffas så är det verkligen något vi är väldigt stolta över! Vi önskar en Glad Midsommar och fortsättning på sommaren med sol o varma dagar! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2019-05-23
    Bra service och bemötande. Har bara gott att säga om dem från det att vi lämnade bilen och till den var såld! Jättenöjd och rekommenderar verkligen detta alternativ när du vill ha bilen såld!
    Hej Elisabeth! Bästa marknadsföringen är ju nöjda kunder, vi tackar så mycket för de fina vitsorden och önskar dig en Glad Midsommar samt en fortsatt fin sommar. MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2019-05-23
    Bra o effektivt sätt att jobba.
    Det här är andra gången jag anlitat Bilförmedling i Hbg. Lika bra före gången.
    Med vänlig hälsning,
    Patricia
    Hej Patricia! Vi är mycket stolta över att få sälja bil åt dig för andra gången, att kunderna återkommer känns fantastiskt roligt och något vi är väldigt stolta över! Önskar dig en fin sommar! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2019-05-18
    Sålde min bil igenom bilförmedlingen. Trevligt bemöt och bilen blev såld väldigt snabbt.
    Hej Jonas! Med rätt förutsättningar, bra dokumentation, bra bilder och engagerad personal så säljs många gånger bilarna snabbt. Vi älskar våra kunder och då blir bemötandet också trevligt och bra. MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
  • Henrik J
    2019-05-15
    Bilförmedlingen i Helsingborg sålde min bil. Vänliga och professionella. Vill absolut rekommendera bilförmedlingen i Helsingborg.
    Hej Henrik! Tack för ditt fina omdöme, 5 av 5 !! det känns jätteroligt när våra kunder skriver att de "absolut vill rekommendera Bilförmedlingen i Helsingborg" MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
  • Olof E
    2019-05-08
    Jag sålde min ögonsten Audi A6 Allroad 2015 i fantastiskt skick och var mycket mån om att det skulle ske professionellt och tryggt...och ville förstås ha rätt pengar för bilen. Bilförmedlingen i Helsingborg levde verkligen upp till dessa önskemål och deras personal (i mitt fall Erik O) är mycket professionell och tillförlitlig. Imponerande hantering och noggranna ut i fingerspetsarna med att kolla av bilen och verkligen kolla upp allt innan de satte ut den till försäljning - de märks av de värnar BÅDE om mig som säljare OCH köparen av bilen i fråga. Seriöst. Försäljningen tog nästan exakt en månad så det kunde förstås gått snabbare men säkerligen också långsammare - det var ju trots allt en ganska dyr bil.
    Hej Olof! Tack för excellent omdöme och förtroendet att sälja din bil! När vi läser din rekommendation så är det precis så vi vill våra kunder ska känna oavsett om man säljer eller köper bil genom oss. Vi önskar en fortsatt fin vår o sommar! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2019-05-06
    Har sålt min bil
    Proffsigt bemötande
    Duktiga säljare
    Super nöjd
    Hej Jack! Tack för "full pott" på din rekommendation. Vi blir mycket glada att få ta del av din upplevelse att sälja bil gneom Bilförmedlingen. Önskar dig en fortsatt fin vår! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2019-04-23
    Jag sålde min bil via Bilförmedlingen Helsingborg. De var oerhört snabba, hjälpsamma och serviceinriktade.
    Hej Tord! Tack för rekommendationen den "värmer" i det kalla vädret. Nu får vi hoppas den riktiga vårvärmen också infinner sig. Ha en fin vår önskar Erik, Emil, Pålle & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
    2019-04-15
    Bra service, snabb affär 👍👍👍
    Hej Katarina! Tummen upp för din fina rekommendation!! Vi önskar dig en fin vår och hoppas värmen kommer tillbaka i det snaraste. MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg