Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg
Rekommenderat företag 2016 - Bilförmedlingen Helsingborg
Rekommenderat företag 2015 - Bilförmedlingen Helsingborg

Bilförmedlingen Helsingborg

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg — Visa karta

Genom många års erfarenhet av bilbranschen har vi samlat på oss mycket kunskap om bilaffärer. Den kunskapen delar vi gärna med oss av. Skall du sälja eller köpa en bil, mc, släp, pick-up eller annat fordon som rullar kan vi hjälpa dig till en bättre affär tack vare vår unika affärsidé.

Läs vad 101 kunder tycker om Bilförmedlingen Helsingborg

• Monika L
    Monika L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Personalen var trevlig och vänlig fram till att jag inte accepterade budet.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett mycket possitivt bemötande.
    Har ingenting att anmärka på
    Tvärtom, kan varmt rekomendera era tjänster till andra.
    ***** Femstjärnigt.
    Mvh.
    Bengt Berggren
  • Markus E
    Markus E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bilförmedlingen i Helsingborg gjorde ett mycket bra job. Trevligt och professionellt bemötande och mycket hjälpsamma. Bilen blev såld inom en vecka.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande med pålitlig och kompetent service av framför allt Eric Karlsson. Förhållandevis snabb försäljning av min Mercedes sportkupe' till ett bra pris. Utmärkt företag!
  • Pär A
    Pär A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Funkar riktigt bra! Man lönar bara bilen och sen sköter de allt.
  • Ante C
    Ante C skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    inget att anmärka på. mina upplevelser är enbart positiva.
  • Christian G
    Christian G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt professionellt bemötande vid vårat bilköp, vi är nöjda.
  • Sten S
    Sten S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bekvämt och tryggt med Bilförmedlingen, inget klångel, och pengarna snabbt på kontot efter bilen var såld.
  • Britt H
    Britt H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi blev kontaktade genom brev när vår leasingtid närmade sej slutet. Vi svarade på hemsidan och efter någon vecka fick jag ett samtal där företaget presenterade sej och nämnde ett ungefärligt värde på bilen. Vi kollade upp företaget lite och läste rekommendationerna från flera människor, så vi ringde tillbaka och kom överens om att personal skulle hämta bilen i Malmö så den skulle stå lättillgänglig om det kom någon spekulant. Efter några veckor fick vi ett priserbjudanden som var högre än vi trodde från början så vi slog till. Allt pappersarbete och kontakt med bank sköttes smidigt och vi fick kort därpå våra pengar. Trevligt och proffsigt skött!
  • Christer J
    Christer J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Försäljningen av min bil gick snabbt och smidigt med hjälp av Bilförmedlingen i Helsingborg.
    Bra och tydlig information innan försäljningen startade samt därefter ett bekymmersfritt förlopp under hela försäljningsprocessen.
    Helt klart ett mycket bra alternativ till att själv sälja sin bil, om man vill ha ett smidig och enkelt förfarande.
  • Peter O
    Peter O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra service och lätt att få sålt bilen
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    bemötandet från Bilförmedlingen har varit utmärkt från början till slut.
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag fick den hjälp jag behövde för att sälja bilen. Korrekt bemötande.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Första gången jag mött detta sätt att sälja/köpa bil.
    Blev väl informerad om hur det går till och kände mig tillfreds med personal och dess kunnande.
  • Kristel H
    Kristel H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt personal, mycket tillmötesgående både för säljare och köpare.
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Professionellt bemötande, enligt förväntan, inget som stack ut åt vare sig det ena eller andra hållet. Acceptabel tid för försäljning samt hantering av hela ärendet. Jag är nöjd.
  • Liza L
    Liza L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag och min man behövde en större bil då vi blivit föräldrar och vi hittade en Skoda som vi tyckte mycket om. Personalen var mycket trevliga och tillmötesgående och försökte inte tvinga på något köp. Jag kände mig avslappnad och lugn under hela affären. Och allt gick smidigt, provkörningen och betalningen var inga problem. Jag är nöjd att vi köpte bilen här.
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Proffsigt bemötande från första kontakten
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snabb och smidig affär med trevliga och kunniga säljare.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande, vänlig säljare. Har kunnat kontakta dem i efterhand med frågor om bilen.
  • Kristi H
    Kristi H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Toppen! Mycket bra service och bemötande.
  • Yasin F
    Yasin F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Hade mest kontakt med en Paul Månsson, det var även han som alltså sålde mig min nuvarande bil. En till synes uppriktig person och lyckad säljare som jag hade nöjet att handla med. Verkar ha huvudet på skaft och rätt prioriteringar. Gav mig en bra magkänsla efter köpet.

Bilen (själva produkten) har hittills överträffat förväntan och fortsätter att vara till belåtenhet, det var således (sett från min sida) ett köp med stor behållning.
  • Kjell N
    Kjell N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Fantastiskt trevligt och professionellt bemötande. Kunnigt folk.
  • Linus R
    Linus R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra service, även efter köpet då åtgärder behövdes göras på bilen efter undersökning av verkstaden
  • Karin W
    Karin W skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket serviceminded och måna om kunden👍
  • Jonny H
    Jonny H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Helt perfekt skött från början till slut. Hade gärna fått bättre betalt för bilen förstås ;-)
  • skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    För vårt företag var detta det smidigaste vi varit med om när det gäller vidareförsäljning av utköpt leasingbil. Skönt att slippa alla mer eller mindre spekulanter på arbetstid. Bilförmedlingen gjorde ett ytterst proffsigt jobb åt oss. Vi kan bara rekommendera dem. Jan Olof Ek VD Ek Media Sandared.
  • Anita O
    Anita O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snabb, säker och professionell handläggning gav ett bra resultat. En mkt positiv upplevelse!
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt trevliga människor, fick ett kanonintryck av dem. Försäljningen tog dock 6-7veckor och fick inte så bra betalt som jag hoppats men det är svårt att säga om det beror på dem eller bilen.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande, tog lång tid att få bilen såld.
  • Hans F
    Hans F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande.
    Mindre trevligt, bilen smutsig vid leveransdagen, och endast bensin som räckte 7 mil.
  • Anders E
    Anders E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande och Proffsigt och enkelt
  • Michael P
    Michael P skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jättebra - fick sålt min tjänstebil
  • Osama H
    Osama H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket belligt pris och bra skick för bilar.
  • Mohamed H
    Mohamed H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra jobbat kan rekommenderas vidare
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande, ärliga och trevliga.
  • Jan G
    Jan G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Gav ett förtroendefullt och professionellt intryck från första början i samband med försäljningen av min bil. Skulle kanske ha angivit alla kostnader från början. Nu tillkom en test hos bilprovning och därmed ökade kostnader på ca 2500 kr, som jag ej kände till. Det gör man bara om kunden så kräver, vilket man borde upplyst om från början.Hur vet jag att reparation har skett. Har ej sett någon original faktura från reparatören.
  • Sven Erik M
    Sven Erik M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande, seriösa och förtroendeingivande.
  • Anton R
    Anton R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Kan varmt rekommendera bilförmedlingen.

köpte min motorcykel genom dem och fick förstklassig service och ett väldigt trevligt bemötande.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevlig och proffsig personal (träffade dock bara en av dem). Ingen normal bilhandlarnasare som ville pracka på en vilken bil som helst (å andra sidan kom jag väl förberedd och visste vad jag ville ha). Överlag ett proffsigt beteende i allt från provkörning tills jag körde därifrån med min nya bil. Kan varmt rekommendera dem till någon som är i bilköpartankar.
    //micke
  • Torsten N
    Torsten N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    SÅLDE EN BIL .
    TREVLIGT BEMÖTANDE OCH ALL HJÄLP VI ÖNSKADE.
  • Mats J
    Mats J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevlig säljare. Oerhört serviceminded. Kundens bästa för ögonen.
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra bemötande. Bilförsäljaren ingav ett ärligt intryck vilket inte alltid är så vanligt i den branschen. Jag är mycket nöjd med affären och inga dolda fel har dykt upp
    En bra firma som jag gärna återkommer till!
  • Henrik D
    Henrik D skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bilförmedlingen hanterade allt. Det var bara att lämna bilen och skriva på avtalet.. Sedan kunde jag koncentrera mig på andra saker i min vardag som jag tycker är roligare än att sälja bilar :)
  • Davor P
    Davor P skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Enkelt o smidigt. Bilen slår alla förväntningar.
  • Demitrius B
    Demitrius B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Kunniga, kompetenta och trevliga! Det blev en lyckad bilaffär!
  • Albert J
    Albert J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag är nöjd med er. Hoppas ochså ni sälgar min bil snart tack för allt.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra service. Tyvär blev bilen ej såld
  • Malin D
    Malin D skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevlig och väl fungerande kontakt
  • Peter S
    Peter S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande av Emil G. Han lyssnar, reflekterar och återkommer på ett bra sätt. Jag fick bra förtroende för honom.

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg