Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg

Bilförmedlingen Helsingborg

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg — Visa karta

ENKLARE — Vi på Bilförmedlingen har många års erfarenhet i branschen och delar gärna med oss av vår kunskap. När du köper eller säljer en bil genom oss slipper du själv ha koll på allt som behöver vara i ordning när du ska göra en fordonsaffär.

KLOKARE — Tack vare att Bilförmedlingen främst är en databas på internet slipper vi ha ett otaligt antal bilhallar runt om i landet. Alla bilar samlade på ett ställe! Som köpare kan du se allt som är till salu, enkelt hemifrån, och som säljare når du en större krets av potentiella köpare.

SÄKRARE — Som säljare får du alltid kontant betalt för din bil och du som köper kan vara säker på att bilen är korrekt besiktigad och godkänd av Svensk Bilprovning.

Köp eller sälj nästa bil lite enklare, klokare och säkrare med oss på Bilförmedlingen!

Läs vad 187 kunder tycker om Bilförmedlingen Helsingborg

• Fredrik S
    Fredrik S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snabb försäljning, bra service. Läs mer
  • Acke E
    Acke E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bilförmedlingens representant Emil representerar den moderna bilsäljaren som låter kunden i lugn och ro få titta och ställa frågor. Bilarna stod snyggt uppställda i lokalen med tydlig information och finansiering. De som Emil inte kunde svara på tog han reda på under tiden som jag provkörde bilen som sedan blev min bil.
    Ett mycket positivt bemötande av en kunnig säljare som jag varmt kan rekommendera till dig som bilköpare.

//Acke Eichhorn Läs mer
  • Jonny S
    Jonny S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Tack för hjälpen med att sälja min firmabil. Ett mycket trevilg bemötande fick jag. Bilen såldes snabbt och till ett bra pris. Jag är mycket nöjd
    MVH Jonny Svensson Byggnadssnickarn i Oxie AB Läs mer
  • Tomaz S
    Tomaz S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra från början till slut Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en bil av bilförmedlingen Helsingborg. Snabb återkoppling och ett jättebra bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Blev mycket väl omhändertagen från minut 1.t
    Kändes proffsigt och seriöst direkt när du klev in på deras kontor.
    Kan varmt rekommendera denna firma till alla som vill sälja eller köpa bil Läs mer
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Försäljning av min bil.
    Proffsigt bemötande från första mail till avslutad affär.
    Uppskattad uppdatering via mail angående visningar av bil och fortgående försäljningsplan.
    Bra service med att tillhandahålla förvaring, till en låg engångskostnad, av bil på plats under
    försäljning.
    Jag är väldigt nöjd med Bilförmedlingen. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Har sålt min bil genom Bilförmedlingen.
    Har fått all hjälp som behövdes för att få den såld.
    Det har varit mycket positivt i alla kontakter med er. Läs mer
  • Björn C
    Björn C skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Professionellt bemötande hela vägen. Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevlig personal, hjälpsamma och proffsiga! Rekommenderar varmt att handla samt sälja bilen genom dem! Läs mer
  • Emilie H
    Emilie H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra servicw. hjälpte till och har hjälpsamma om vad det var för bil jag skulle ha Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ärliga, sakliga, personliga och professionella. Detta var andra bilen jag sålt via Bilförmedlingen och det fungerar alltid mycket bra. Läs mer
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har fått sålt min bil via bilförmedlingen
    Vilket är ett mkt bra sätt. Då jag själv slipper göra någonting eller ha kontakt med köpare Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande och pratsamma killar Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi köpt bil genom bilförmedlingen i Helsingborg och blev väldigt bra bemötta. De var väldigt service inriktade och gav ett seriös intryck. Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt trevligt bemötande när vi skulle sälja vår bil! Snabbt enkelt och problemfritt Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra bemötande och ett bra omhändertagande.
    Kan rekommendera detta till andra! Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har fått ett bra bemötande och kontinuerlig återkoppling tills affären var genomförd. Jag kan med det varmaste rekommendera Bilförmedlingen. Läs mer
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevlig personal bra bemötandet. Kommer att rekommendera de till andra.
    Helt nöjd . Läs mer
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Fantastiskt gott och avspänt bemötande med mkt mkt god service från första telefonkontakt ända till köp.
    Garanterat familjär, folklig och ärlig känsla på företaget och väldigt tryggt köp. Har nu köpt min andra bil genom företaget och fick även denna gång tag på en väl genomgången och servad premiumbil. Dessutom till väldigt bra pris! Jag kunde inte varit en nöjdare kund!
    Efter att ha varit runt mkt och letat bil på diverse ställen under ngr månader blev valet mkt enkelt när jag kom in till detta företag.
    Servicen har varit fantastisk hela vägen till leverans.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevlig personal, hjälpsamma och tillmötesgående.
    Kan absolut rekommendera andra att göra affärer med dem. Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snabba svar och snabba resultat!
    Proffsiga. Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt seriösa och proffsiga. Kommer definitivt sälja via dem igen. Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra och smidigt sätt att sälja sin bil på

Allt var till belåtenhet så bara att sälja o casha in Läs mer
  • Karol T
    Karol T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    I'd like to recomend Erik and company. The best car seller that I've cooperated in Sweden.
    I've bought Audi A4 B8 2010 and exported it from Sweden. Everything went well.
    Best regards from Poland. Läs mer
  • Louise F
    Louise F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket tillmötesgående personal. Allt gick lätt och smidigt vid bilköpet. Läs mer
  • Kim O
    Kim O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag köpte en BMW!
    Servicen och bemötandet jag fick utav Bilförmedlingen Helsingborg var helt grym.
    Säljaren har upplyst mig om allt vad gäller standard, skick och frågor gällande mitt köp.
    Varenda punkt var noterad, tack!
    Dom har till och med avhjälp mig med åtagande kring serviceåtgärder på bilen.
    Bästa valet Bilförmedlingen Helsingborg!
    Deras säljare Erik med kollegor stort tack.. Läs mer
    2017-10-18 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Kim O
    Tack för ditt omdöme Kim! Det värmer så här i höstkylan :) Ha en fortsatt fin höst/vinter önskar Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg.
  • Walid H
    Walid H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    mycket bra personal och bra service Läs mer
  • Talisa T
    Talisa T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Fantastisk service från personalen på Helsingborgskontoret! Höll mig uppdaterad genom hela försäljningen. Kommer absolut att använda er igen! Tusen tack Läs mer
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi blev mycket väl bemötta inför och under besök på Bilförmedlingen Helsingborg. Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Allt bara bra. Bra bemötande och bra service. Snabb affär. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Perfekt bemötande , snabb försäljning . Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Dem var trevliga när jag köpte min bil Läs mer
  • Leif O
    Leif O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett korekt bemötande med bra uppföljning under försäljningen
    av roe321.Nöjd kund. Läs mer
  • Malin R
    Malin R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Enkelt, snabbt smidigt, kompetent!!! Är supernöjd. Seriösa och kunniga.. Läs mer
  • Rebecca Y
    Rebecca Y skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra pch professionellt bemötande när jag sålde min bil. Kom med bra och kostnadseffektiva förslag på hur jag kunde öka möjligheten till försäljning av min bil. Läs mer
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Fantaskiska människor som jobbar där. Försäljningen gick smidigt och snabbt, priset som jag begärde fick jag och allt var toppen! Läs mer
  • Petr L
    Petr L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra bemötande. Inget påträngande försäljnings prat. Bra pris på ett prisvärt fordon.
    Aningen tafatt med handläggning och kontakt med finansbank.
    Kan rekommenderas! Läs mer
  • Pål N
    Pål N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    En genomproffsig tjänst. Överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Alf K
    Alf K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag sålde min gamla ford focus via bilförmedlingen och på 2 dagar var den såld jag fick en mycket bra och professionell service av säljaren och kan varmt rekommendera dom till andra kunder.

Alf kisch Läs mer
  • Tanja D
    Tanja D skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Made the process of selling our old car very easy and pain free (again). Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabb och smidig försäljning av bilen. Läs mer
  • Joachim B
    Joachim B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett fantastiskt bemötande och väl genomfört uppdrag. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi har både köpt och sålt bil via Bilförmedlingen och är mycket nöjda. Trevligt bemötande och snabb affär. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemøtande och snabb service Läs mer
  • Amanda
    Amanda skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Outstanding service som vanligt!
    Är väldigt nöjd med vår nya familjebil, ser fram emot fler affärer! Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Som kund tycker jag att jag blev bra bemött.
    Som leverantör så tycker jag att dom har skött sig exemplariskt.
    Sen får jag utvärdera köpet. Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde min bil och de levde upp till alla mina förväntningar. Snabbt och smidigt. Läs mer
    2017-07-18 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Åsa H
    Hej Åsa! Tack för ditt fina omdöme! Snabbt och smidigt låter som lite av vår målsättning, Sedan är det givetvis inte alltid det går loka snabbt men ambitionen finns ju att det ska vara enkelt att anlita oss. Vi önskar dig en fortsatt härlig sommar med sol o värme! :)
    MVH Emil, Erik, & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Göran H
    Göran H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Gjorde just min elfte affär med bilförmedlingen och är som vanligt helnöjd med det proffsiga bemötandet Läs mer
    2017-07-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Göran H
    Hej Göran! Fantastiskt roligt att vi fått förmånen att göra 11 affärer med dig/er. Vi är superstolta över det och ser fram emot nästa 11 affärer :) Ha en fin varm o go sommar! MVH Pålle, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg