Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg

Bilförmedlingen Helsingborg

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg — Visa karta

ENKLARE — Vi på Bilförmedlingen har många års erfarenhet i branschen och delar gärna med oss av vår kunskap. När du köper eller säljer en bil genom oss slipper du själv ha koll på allt som behöver vara i ordning när du ska göra en fordonsaffär.

KLOKARE — Tack vare att Bilförmedlingen främst är en databas på internet slipper vi ha ett otaligt antal bilhallar runt om i landet. Alla bilar samlade på ett ställe! Som köpare kan du se allt som är till salu, enkelt hemifrån, och som säljare når du en större krets av potentiella köpare.

SÄKRARE — Som säljare får du alltid kontant betalt för din bil och du som köper kan vara säker på att bilen är korrekt besiktigad och godkänd av Svensk Bilprovning.

Köp eller sälj nästa bil lite enklare, klokare och säkrare med oss på Bilförmedlingen!

Läs vad 131 kunder tycker om Bilförmedlingen Helsingborg

• Magnus S
    Magnus S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande samt kunnighet inom området.
    Bra kontakt under hela försäljningen, säljaren ringde o informerade att det fanns intressenter på bilen och tillsammans kom fram till bra pris.
    2017-06-20 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Magnus S
    Hej Magnus! Vilket fint omdöme, vi är så så glada att ännu en gång kunna leverera en bra affär till våra kunder. Önskar dig en härlig sommar och en Glad Midsommar! MVH Bilförmedlingen Helsingborg. Erik, Emil & Robin
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    En ovanligt seriös behandling av kund från början till slut gjorde att, även om mitt säljpris fick sättas ned, jag blev helnöjd. Jag blev vid första kontakten proffsigt och personligt mött av förmedlaren. Informationen om affärens utveckling var timad och mycket bra, också om den var mindre god från min synpunkt. Dom administrativa systemen fungerade helt perfekt både i förhållande till myndigheter (Transportst, banker etc.) och gentemot mig som kund och de avtal som träffades.
    Allt blev bara bättre efterhand och efter förväntningar.
    Det måste vara helt unikt för bilbranschen.
    En speciell eloge till Erik, som jag menar skulle passa lika bra inom mitt eget yrke som inom bilbranschen. Jag är psykolog.

Bertil Björkman
    2017-06-20 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Bertil B
    Hej Bertil! Stort tack för ditt omdöme som verkligen är utförligt. Vi på Bilförmedlingen strävar hela tiden efter att ha kundens bästa för ögonen. Vi önskar dig en fantastisk sommar med allt som hör till. MVH Bilförmedlingen Helsingborg. Erik, Robin Emil.
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket vänlig o trevlig personal, vid försäljning av vår husbil
    2017-06-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Bertil L
    Tack för ert fina omdöme Bertil!! Tack för förtroendet att hantera er affär! Ha nu en fin sommar!! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Proffsigt, bra bemötande. Jag är mycket nöjd med hur affären hanterats.
    2017-06-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Fredrik S
    Tack för det Fredrik! Känslan med nöjda kunder är den bästa för det är ni som hjälper oss att utvecklas. Ha en härlig varm solig sommar!! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Zsuzsanna M
    Zsuzsanna M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    De sålde min bil. Trevlig , profsig personal, de höll vad de lovade.
    Jag kan rekommendera de till alla, både köpare och säljare.
    2017-06-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Zsuzsanna M
    Hej Zsuzsanna! Vi gör ju alltid vårt bästa för er våra kunder, ett stort tack för ditt fina omdöme! Ha nu en sommar full med värme och sol! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande och personalen uppträdde proffsigt och genomförde försäljningen effektivt och bra!
    2017-06-06 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Magnus S
    Tack Magnus! Vi bugar och bockar för det fina omdömet du gav oss :) Ha en fin sommar! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Jasmine K
    Jasmine K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevliga och hjälpsamma. Trots problem med bil jag skulle sälja. Skönt också att slippa allt klabb med egen annonsering så rekommenderas varmt om man vill ha hjälp med att sälja sin bil
    2017-06-06 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Jasmine K
    Tack för ditt omdöme Jasmine!! Jo men det är ju också ni som kunder som gör vårt arbete så roligt. Ha en fin sommar!!
  • Eva S
    Eva S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har fått ett mycket trevligt bemötande.
    De har snabbt och smidigt hjälpt oss att sälja en bil.
    Återkoppling och information har varit mycket bra.
  • Maria L
    Maria L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande, verkligen serviceminded och mån om att både säljare och köpare gör en bra affär! Rekommenderas!
  • Eimi T
    Eimi T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en bil från Bilförmedlingen i Helsingborg. Gick jättebra. Bilen är fint och servicen var bra.
  • Christer I
    Christer I skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande och snabb smidig hantering av försäljning av mitt företags leasingbil.
    Bilen såldes inom 5 timmar så det går knappast att göra det snabbare.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bilförmedlingen Helsingborg gav ett proffsigt bemötande med lugn och trygg framtoning. Dagen före leverans uppstod en skada på bilen vilket Bilförmedningen ombesörje omgående och kunde trots tidsnöd leverera i tid.
    /Fredrik
  • Malin F
    Malin F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket behgligt bemötande, svar på alla frågor. Blev ett bilköp och är mycket nöjda!
  • Robin C
    Robin C skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket professionellt bemötande och vi är väldigt nöjda med bilen vi köpte !
  • Hans I
    Hans I skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra handläggning av försäljningen av min bil. Bemötandet när man kommer in är lite slappt, men när man väl får kontakt med en försäljare, så är det OK. Sm helhet ganska proffsigt.
  • Jan R
    Jan R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra korrekt bemötande, bra dokumentation, dålig uppfattning om prisbild vilket försenade försäljningen. De bytte handläggare mitt i processen (troligen pga dåligt resultat). Högt förmedlingspris i relation till försäljningresultat.

Bilförmedlingen lyckades exekvera försäljningen till hög kostnad och till ett pris klart under förväntan.
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett väldigt posertivt
    Bemötande
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande. Dock så ville man hellre sänka priset på bilen istället för att fråga mig om mitt lägsta pris i vid en ev. prisdiskussion med kunden. Detta löste sig senare dock. Annars så har allt gått smidigt.
  • Jukka R
    Jukka R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Excellent customer service with a clear professional touch! I exported a car to Finland and the car was exactly as described. I can gladly recommend these guys!
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi fick ett väldigt förtroendeingivande och kundvänligt bemötande från första kontakten per telefon till mötet då vi avslutade affären och hämtade bilen vi köpt.
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi är jättenöjda med våra kontakter med Bilförmedlingen; bra service, trevligt bemötande och proffsig hantering
  • Hajrudin R
    Hajrudin R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bemötandet var helt ok, fick skjuts till banken eftersom glömt min bankdosa och mobilen men allt löste sig tack vare välvillig försäljare.
    Köpte en bil och allt var enligt förväntningar.
  • Anette L
    Anette L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande, snabb hantering och snabb redovisning. Kan verkligen rekommenderas!
  • Marie-louise P
    Marie-louise P skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har blivit mycket bra bemött när jag var och visade min bil som jag ämnade sälja genom Bilförmedlingen. Fick en realistisk syn på värdet av bilen. Vid genomgång av fordonet upptäcktes misstänkt fel på kamkedjan som sedan blev bytt hos VW. Allt detta fick jag hjälp med och fick fortlöpande adekvat information. Jag uppskattar att jag blev kontaktad och inte själv behövde söka kontakt, vilket ofta är fallet. Slutligen blev min bil såld efter bara en dag.
  • Nils Lennart J
    Nils Lennart J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande, ödmjuka killar lyssnade på mina önskemål
    tror inte jag kunde fått ut samma pris själv. Ställde upp o fixade fel på försäljningsobjektet.
  • Petra L
    Petra L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Plus för trevligt bemötande och snabb försäljning
    Minus för hög kommission vilket gör att det i princip blir samma eller lägre försäljningssumma till säljaren som att sälja bilen till en direktuppköpare. Minus för att företaget löste befintliga lån fel.
  • Lars Eric J
    Lars Eric J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Goda erfarenheter sedan tidigare tillfällen. Dom sätter sig verkligen in i kundens önskemål och verkar för dennes bästa. Smidigt förfarande, kan rekommenderas och avser vända mig till Bilförmedlingen igen.
    Lars Eric J.
  • Sardar M
    Sardar M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Dem är en av dem bästa bilförrmedlingen, de gjorde sitt jobb bästa sätt, därför jag rekomendera dem till alla som behöver deras hjälp, jag tackar dem för den hjälp jag fick,
  • Gunnar Ingvar S
    Gunnar Ingvar S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Försäljning bil. Hög provision med tanke på bilens värde!
  • Arkadiusz H
    Arkadiusz H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snäll säljare, snabba svar, allt som det ska vara.
  • Monika L
    Monika L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Personalen var trevlig och vänlig fram till att jag inte accepterade budet.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett mycket possitivt bemötande.
    Har ingenting att anmärka på
    Tvärtom, kan varmt rekomendera era tjänster till andra.
    ***** Femstjärnigt.
    Mvh.
    Bengt Berggren
  • Markus E
    Markus E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bilförmedlingen i Helsingborg gjorde ett mycket bra job. Trevligt och professionellt bemötande och mycket hjälpsamma. Bilen blev såld inom en vecka.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande med pålitlig och kompetent service av framför allt Eric Karlsson. Förhållandevis snabb försäljning av min Mercedes sportkupe' till ett bra pris. Utmärkt företag!
  • Pär A
    Pär A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Funkar riktigt bra! Man lönar bara bilen och sen sköter de allt.
  • Ante C
    Ante C skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    inget att anmärka på. mina upplevelser är enbart positiva.
  • Christian G
    Christian G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt professionellt bemötande vid vårat bilköp, vi är nöjda.
  • Sten S
    Sten S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bekvämt och tryggt med Bilförmedlingen, inget klångel, och pengarna snabbt på kontot efter bilen var såld.
  • Britt H
    Britt H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi blev kontaktade genom brev när vår leasingtid närmade sej slutet. Vi svarade på hemsidan och efter någon vecka fick jag ett samtal där företaget presenterade sej och nämnde ett ungefärligt värde på bilen. Vi kollade upp företaget lite och läste rekommendationerna från flera människor, så vi ringde tillbaka och kom överens om att personal skulle hämta bilen i Malmö så den skulle stå lättillgänglig om det kom någon spekulant. Efter några veckor fick vi ett priserbjudanden som var högre än vi trodde från början så vi slog till. Allt pappersarbete och kontakt med bank sköttes smidigt och vi fick kort därpå våra pengar. Trevligt och proffsigt skött!
  • Christer J
    Christer J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Försäljningen av min bil gick snabbt och smidigt med hjälp av Bilförmedlingen i Helsingborg.
    Bra och tydlig information innan försäljningen startade samt därefter ett bekymmersfritt förlopp under hela försäljningsprocessen.
    Helt klart ett mycket bra alternativ till att själv sälja sin bil, om man vill ha ett smidig och enkelt förfarande.
  • Peter O
    Peter O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra service och lätt att få sålt bilen
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    bemötandet från Bilförmedlingen har varit utmärkt från början till slut.
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag fick den hjälp jag behövde för att sälja bilen. Korrekt bemötande.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Första gången jag mött detta sätt att sälja/köpa bil.
    Blev väl informerad om hur det går till och kände mig tillfreds med personal och dess kunnande.
  • Kristel H
    Kristel H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt personal, mycket tillmötesgående både för säljare och köpare.
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Professionellt bemötande, enligt förväntan, inget som stack ut åt vare sig det ena eller andra hållet. Acceptabel tid för försäljning samt hantering av hela ärendet. Jag är nöjd.
  • Liza L
    Liza L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag och min man behövde en större bil då vi blivit föräldrar och vi hittade en Skoda som vi tyckte mycket om. Personalen var mycket trevliga och tillmötesgående och försökte inte tvinga på något köp. Jag kände mig avslappnad och lugn under hela affären. Och allt gick smidigt, provkörningen och betalningen var inga problem. Jag är nöjd att vi köpte bilen här.
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Proffsigt bemötande från första kontakten
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snabb och smidig affär med trevliga och kunniga säljare.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande, vänlig säljare. Har kunnat kontakta dem i efterhand med frågor om bilen.

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg