Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Helsingborg Bilförmedlingen Helsingborg

Bilförmedlingen Helsingborg

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg — Visa karta

ENKLARE — Vi på Bilförmedlingen har många års erfarenhet i branschen och delar gärna med oss av vår kunskap. När du köper eller säljer en bil genom oss slipper du själv ha koll på allt som behöver vara i ordning när du ska göra en fordonsaffär.

KLOKARE — Tack vare att Bilförmedlingen främst är en databas på internet slipper vi ha ett otaligt antal bilhallar runt om i landet. Alla bilar samlade på ett ställe! Som köpare kan du se allt som är till salu, enkelt hemifrån, och som säljare når du en större krets av potentiella köpare.

SÄKRARE — Som säljare får du alltid kontant betalt för din bil och du som köper kan vara säker på att bilen är korrekt besiktigad och godkänd av Svensk Bilprovning.

Köp eller sälj nästa bil lite enklare, klokare och säkrare med oss på Bilförmedlingen!

Läs vad 144 kunder tycker om Bilförmedlingen Helsingborg

• Joachim B
    Joachim B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett fantastiskt bemötande och väl genomfört uppdrag. Rekommenderas varmt.
  • Linda L
    Linda L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi har både köpt och sålt bil via Bilförmedlingen och är mycket nöjda. Trevligt bemötande och snabb affär.
  • Peter H
    Peter H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemøtande och snabb service
  • Amanda
    Amanda skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Outstanding service som vanligt!
    Är väldigt nöjd med vår nya familjebil, ser fram emot fler affärer!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Som kund tycker jag att jag blev bra bemött.
    Som leverantör så tycker jag att dom har skött sig exemplariskt.
    Sen får jag utvärdera köpet.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde min bil och de levde upp till alla mina förväntningar. Snabbt och smidigt.
    2017-07-18 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Åsa H
    Hej Åsa! Tack för ditt fina omdöme! Snabbt och smidigt låter som lite av vår målsättning, Sedan är det givetvis inte alltid det går loka snabbt men ambitionen finns ju att det ska vara enkelt att anlita oss. Vi önskar dig en fortsatt härlig sommar med sol o värme! :)
    MVH Emil, Erik, & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Göran H
    Göran H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Gjorde just min elfte affär med bilförmedlingen och är som vanligt helnöjd med det proffsiga bemötandet
    2017-07-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Göran H
    Hej Göran! Fantastiskt roligt att vi fått förmånen att göra 11 affärer med dig/er. Vi är superstolta över det och ser fram emot nästa 11 affärer :) Ha en fin varm o go sommar! MVH Pålle, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Peter D
    Peter D skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett varmt och trevligt bemötande.
    2017-07-13 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Peter D
    Hej Peter! Tack för ett kort men kärnfullt omdöme. Vi är givetvis jättestolta att vårt arbete och kundbemötande uppskattas av dig. Önskar en fortsatt fin sommar med mycket sol :) MVH Erik, Emil & Robin Bilförmedlingen Helsingborg
  • Alex N
    Alex N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevlig personal. Var lite missförstånd under affären men allting löste sig smidigt till slut!
    2017-07-13 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Alex N
    Hej Alex! Tack för ditt fina omdöme!! Jo ibland så kan det bli lite missförstånd i farten :) Ha nu en fortsatt riktigt härlig sommar!! MVH Pålle, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • Clas Göran N
    Clas Göran N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Allt fungerade bra inga problem alls.
    2017-07-10 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Clas Göran N
    Hej Clas Göran! Vad glada vi blir av ditt fina omdöme. Det är ju så här vår ambitionsnivå ligger och känns alltid kul att det uppskattas. Ha nu en riktigt fortsatt fin sommar!! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Claes P
    Claes P skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande när vi köpte en begagnad bil.
    Bilen var inte rekonditionerad, det var lite trist. För övrigt motsvarade den förväntningarna.
    Vi kan tänka oss att köpa beg. bil igen genom Bilförmedlingen.
    2017-07-06 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Claes P
    Hej Claes! Tack för ditt fina omdöme om oss :) Vi jobbar ju med att sälja bilar på uppdrag vilket gör att priset är mer fördelaktigt kontra bilhandel. En av delarna är att vi i samförstånd med säljaren går igenom hur deras bil ska prissättas utifrån rekond eller andra åtgärder och detta speglar sig sedan i prisbilden. Annars motsvarade bilen förväntningarna vilket givetvis är vår målsättning så det är vi glada för. Önskar er en fortsatt fin sommar och många härliga mil i bilen. MVH Erik, Emil & Robin Bilförmedlingen Helsingborg
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt trevligt bemötande från företaget. Fick hjälp med att sälja min Audi.
    Men ändå känns det ändå inte riktigt bra p.g.a. att fast min bil var nybesiktigad och godkänd hos bilprovningen, samt jag hade åtgärdat felen som var "bra att veta" så skrevs det i annonsen:
    "Säljes som rep.objekt". Det gjorde kanske att jag inte fick så mycket betalt för min bil som jag önskat.
    Nu var där fler saker som borde göras på min bil men inte akut enligt besiktningen.
    2017-07-10 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Barbro H
    Hej Barbro! Tack för ditt trevliga omdöme om oss :) När det gäller din bil så var den precis som du skriver nybesiktigad och där "bra att veta" saker åtgärdats. Dock hade den en del utöver själva besiktningsdelen som behövde upplysas om för en köpare. Om man inte gör det tydligt så får man helt enkelt inte rätt sorts kund på bilen. När en del karosskador, lackrost, skeva bromsskivor, slitna gummibussningar och lite till finns på en bil är det inte alltid det rent besiktningsmässigt betyder något, däremot så betyder det en hel del hur en intresserad köpare fortsatt har intresse av en bil. Vi tar till oss av det du skriver och ska jobba på att vara ännu tydligare även mot den som är säljare så att man känner sig bekväm med hur vi annonserar bilen. Nu önskar vi dig en fortsatt bra sommar med mycket sol o värme!! :) MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Martin F
    Martin F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevlig personal som uppträder korrekt och professionellt. Fräscha lokaler och vettigt utbud av bilar. Kan tänka mig att handla bil där igen.
    2017-06-24 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Martin F
    Tack för ditt omdöme Martin, kul att du är nöjd och att vårt utbud och affärsidé tilltalar. Ha en fortsatt fin midsommarhelg! :)
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande samt kunnighet inom området.
    Bra kontakt under hela försäljningen, säljaren ringde o informerade att det fanns intressenter på bilen och tillsammans kom fram till bra pris.
    2017-06-20 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Magnus S
    Hej Magnus! Vilket fint omdöme, vi är så så glada att ännu en gång kunna leverera en bra affär till våra kunder. Önskar dig en härlig sommar och en Glad Midsommar! MVH Bilförmedlingen Helsingborg. Erik, Emil & Robin
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    En ovanligt seriös behandling av kund från början till slut gjorde att, även om mitt säljpris fick sättas ned, jag blev helnöjd. Jag blev vid första kontakten proffsigt och personligt mött av förmedlaren. Informationen om affärens utveckling var timad och mycket bra, också om den var mindre god från min synpunkt. Dom administrativa systemen fungerade helt perfekt både i förhållande till myndigheter (Transportst, banker etc.) och gentemot mig som kund och de avtal som träffades.
    Allt blev bara bättre efterhand och efter förväntningar.
    Det måste vara helt unikt för bilbranschen.
    En speciell eloge till Erik, som jag menar skulle passa lika bra inom mitt eget yrke som inom bilbranschen. Jag är psykolog.

Bertil Björkman
    2017-06-20 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Bertil B
    Hej Bertil! Stort tack för ditt omdöme som verkligen är utförligt. Vi på Bilförmedlingen strävar hela tiden efter att ha kundens bästa för ögonen. Vi önskar dig en fantastisk sommar med allt som hör till. MVH Bilförmedlingen Helsingborg. Erik, Robin Emil.
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket vänlig o trevlig personal, vid försäljning av vår husbil
    2017-06-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Bertil L
    Tack för ert fina omdöme Bertil!! Tack för förtroendet att hantera er affär! Ha nu en fin sommar!! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Proffsigt, bra bemötande. Jag är mycket nöjd med hur affären hanterats.
    2017-06-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Fredrik S
    Tack för det Fredrik! Känslan med nöjda kunder är den bästa för det är ni som hjälper oss att utvecklas. Ha en härlig varm solig sommar!! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Zsuzsanna M
    Zsuzsanna M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    De sålde min bil. Trevlig , profsig personal, de höll vad de lovade.
    Jag kan rekommendera de till alla, både köpare och säljare.
    2017-06-16 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Zsuzsanna M
    Hej Zsuzsanna! Vi gör ju alltid vårt bästa för er våra kunder, ett stort tack för ditt fina omdöme! Ha nu en sommar full med värme och sol! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande och personalen uppträdde proffsigt och genomförde försäljningen effektivt och bra!
    2017-06-06 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Magnus S
    Tack Magnus! Vi bugar och bockar för det fina omdömet du gav oss :) Ha en fin sommar! MVH Bilförmedlingen Helsingborg
  • Jasmine K
    Jasmine K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevliga och hjälpsamma. Trots problem med bil jag skulle sälja. Skönt också att slippa allt klabb med egen annonsering så rekommenderas varmt om man vill ha hjälp med att sälja sin bil
    2017-06-06 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Jasmine K
    Tack för ditt omdöme Jasmine!! Jo men det är ju också ni som kunder som gör vårt arbete så roligt. Ha en fin sommar!!
  • Eva S
    Eva S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har fått ett mycket trevligt bemötande.
    De har snabbt och smidigt hjälpt oss att sälja en bil.
    Återkoppling och information har varit mycket bra.
  • Maria L
    Maria L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande, verkligen serviceminded och mån om att både säljare och köpare gör en bra affär! Rekommenderas!
  • Eimi T
    Eimi T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en bil från Bilförmedlingen i Helsingborg. Gick jättebra. Bilen är fint och servicen var bra.
  • Christer I
    Christer I skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande och snabb smidig hantering av försäljning av mitt företags leasingbil.
    Bilen såldes inom 5 timmar så det går knappast att göra det snabbare.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bilförmedlingen Helsingborg gav ett proffsigt bemötande med lugn och trygg framtoning. Dagen före leverans uppstod en skada på bilen vilket Bilförmedningen ombesörje omgående och kunde trots tidsnöd leverera i tid.
    /Fredrik
  • Malin F
    Malin F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket behgligt bemötande, svar på alla frågor. Blev ett bilköp och är mycket nöjda!
  • Robin C
    Robin C skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket professionellt bemötande och vi är väldigt nöjda med bilen vi köpte !
  • Hans I
    Hans I skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra handläggning av försäljningen av min bil. Bemötandet när man kommer in är lite slappt, men när man väl får kontakt med en försäljare, så är det OK. Sm helhet ganska proffsigt.
  • Jan R
    Jan R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra korrekt bemötande, bra dokumentation, dålig uppfattning om prisbild vilket försenade försäljningen. De bytte handläggare mitt i processen (troligen pga dåligt resultat). Högt förmedlingspris i relation till försäljningresultat.

Bilförmedlingen lyckades exekvera försäljningen till hög kostnad och till ett pris klart under förväntan.
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett väldigt posertivt
    Bemötande
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande. Dock så ville man hellre sänka priset på bilen istället för att fråga mig om mitt lägsta pris i vid en ev. prisdiskussion med kunden. Detta löste sig senare dock. Annars så har allt gått smidigt.
  • Jukka R
    Jukka R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Excellent customer service with a clear professional touch! I exported a car to Finland and the car was exactly as described. I can gladly recommend these guys!
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi fick ett väldigt förtroendeingivande och kundvänligt bemötande från första kontakten per telefon till mötet då vi avslutade affären och hämtade bilen vi köpt.
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi är jättenöjda med våra kontakter med Bilförmedlingen; bra service, trevligt bemötande och proffsig hantering
  • Hajrudin R
    Hajrudin R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bemötandet var helt ok, fick skjuts till banken eftersom glömt min bankdosa och mobilen men allt löste sig tack vare välvillig försäljare.
    Köpte en bil och allt var enligt förväntningar.
  • Anette L
    Anette L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande, snabb hantering och snabb redovisning. Kan verkligen rekommenderas!
  • Marie-louise P
    Marie-louise P skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har blivit mycket bra bemött när jag var och visade min bil som jag ämnade sälja genom Bilförmedlingen. Fick en realistisk syn på värdet av bilen. Vid genomgång av fordonet upptäcktes misstänkt fel på kamkedjan som sedan blev bytt hos VW. Allt detta fick jag hjälp med och fick fortlöpande adekvat information. Jag uppskattar att jag blev kontaktad och inte själv behövde söka kontakt, vilket ofta är fallet. Slutligen blev min bil såld efter bara en dag.
  • Nils Lennart J
    Nils Lennart J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande, ödmjuka killar lyssnade på mina önskemål
    tror inte jag kunde fått ut samma pris själv. Ställde upp o fixade fel på försäljningsobjektet.
  • Petra L
    Petra L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Plus för trevligt bemötande och snabb försäljning
    Minus för hög kommission vilket gör att det i princip blir samma eller lägre försäljningssumma till säljaren som att sälja bilen till en direktuppköpare. Minus för att företaget löste befintliga lån fel.
  • Lars Eric J
    Lars Eric J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Goda erfarenheter sedan tidigare tillfällen. Dom sätter sig verkligen in i kundens önskemål och verkar för dennes bästa. Smidigt förfarande, kan rekommenderas och avser vända mig till Bilförmedlingen igen.
    Lars Eric J.
  • Sardar M
    Sardar M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Dem är en av dem bästa bilförrmedlingen, de gjorde sitt jobb bästa sätt, därför jag rekomendera dem till alla som behöver deras hjälp, jag tackar dem för den hjälp jag fick,
  • Gunnar Ingvar S
    Gunnar Ingvar S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Försäljning bil. Hög provision med tanke på bilens värde!
  • Arkadiusz H
    Arkadiusz H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snäll säljare, snabba svar, allt som det ska vara.
  • Monika L
    Monika L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Personalen var trevlig och vänlig fram till att jag inte accepterade budet.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett mycket possitivt bemötande.
    Har ingenting att anmärka på
    Tvärtom, kan varmt rekomendera era tjänster till andra.
    ***** Femstjärnigt.
    Mvh.
    Bengt Berggren
  • Markus E
    Markus E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bilförmedlingen i Helsingborg gjorde ett mycket bra job. Trevligt och professionellt bemötande och mycket hjälpsamma. Bilen blev såld inom en vecka.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande med pålitlig och kompetent service av framför allt Eric Karlsson. Förhållandevis snabb försäljning av min Mercedes sportkupe' till ett bra pris. Utmärkt företag!
  • Pär A
    Pär A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Funkar riktigt bra! Man lönar bara bilen och sen sköter de allt.
  • Ante C
    Ante C skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    inget att anmärka på. mina upplevelser är enbart positiva.
  • Christian G
    Christian G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt professionellt bemötande vid vårat bilköp, vi är nöjda.

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg