Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Helsingborg Bilförmedlingen Bilförmedlingen Helsingborg

Bilförmedlingen Helsingborg

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg — Visa karta

ENKLARE — Vi på Bilförmedlingen har många års erfarenhet i branschen och delar gärna med oss av vår kunskap. När du köper eller säljer en bil genom oss slipper du själv ha koll på allt som behöver vara i ordning när du ska göra en fordonsaffär.

KLOKARE — Tack vare att Bilförmedlingen främst är en databas på internet slipper vi ha ett otaligt antal bilhallar runt om i landet. Alla bilar samlade på ett ställe! Som köpare kan du se allt som är till salu, enkelt hemifrån, och som säljare når du en större krets av potentiella köpare.

SÄKRARE — Som säljare får du alltid kontant betalt för din bil och du som köper kan vara säker på att bilen är korrekt besiktigad och godkänd av Svensk Bilprovning.

Köp eller sälj nästa bil lite enklare, klokare och säkrare med oss på Bilförmedlingen!

Läs vad 237 kunder tycker om Bilförmedlingen Helsingborg

• 2019-02-15

Niklas N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Topp service och snabb hantering av förmodligen. Läs mer
  • 2019-02-12

Morgan A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra säljare och proffsigt bemötande! Läs mer
    2019-02-12 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Morgan A
    Hej Morgan! Tack så mycket, det ger en "boost" när man får tillbaka en fin recension från kunderna. Vi önskar dig en fortsatt fin vårvinter!! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2019-01-29

Elisabeth Y skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde min bil. Fick ett snabbt och korrekt bemötande. Serviceinriktade - hämtade mina vinterdäck hemma hos mig.
    En värdering av bilen gjordes. Möjligen var den lite optimistisk. Men bilen såldes relativt snabbt och allt gick korrekt och professionellt till. Läs mer
    2019-01-29 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Elisabeth Y
    Hej Elisabeth! Vi försöker ju ta ut så bra pris som möjligt för våra uppdragsgivares skull. Nu var ju din bil lite speciell så där kan ju en värdering ha en viss osäkerhet prismässigt. Vi är jätteglada för ditt fina omdöme och önskar dig en fortsatt fin vinter och kommande vår :) MVH Emil, Erik, & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2019-01-28

Susann K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag lämnade in min bil för fäsäljning. Tog lite mer än två veckor innan den blev såld. Lite mindre än utgångspris men jag är fortfarande nöjd.ews Läs mer
    2019-01-28 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Susann K
    Hej Susann! Va fint omdöme du ger oss. Vi är jätteglada för det och tackar så mycket. Marknaden är som den är och vår ambition är dels att följa den och dels ge info som gör att man kan ta beslut om ev.prisreducering eller ej. Så även om vi fick gå ner lite från det ursprungliga priset har det säkert ändå varit det rätta beslutet. Vi önskar dig en fortsatt fin vinter och vår! MVH Erik, Emil, Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2019-01-14

Inger B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde bilen via bilförmedlingen. Mycket trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2018-12-17

Anders K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpt bil.
    Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-13

Jessica L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trygghet. Service. Seriöst. Fått en otroligt bra bilköpsupplevelse. Läs mer
  • 2018-11-30

Bo K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en Volvo v70 .gick snabbt och smidigt . Personalen borde ha frågat om jag behövde hjälp vid ankomsten ,för övrigt trevlig personal. Läs mer
  • 2018-11-29

Ulla K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag fick hjälp med att sälja min bil och blev bemött på ett mycket bra och trevligt sätt.
    Efter att jag sagt ok till vårt avtal, så låg bilen ute på nätet efter en mycket kort tid och det var rikligt med bilder.
    Fick information kontinuerligt och vi hade en bra dialog. Det var lite frågor angående bilen. Vissa kunde jag svara på men något kunde jag inte, men det ordnades till stor belåtenhet.
    Jag kan med gott samvete rekommendera deras tjänster, för jag är jättenöjd.
    Med vänliga hälsningar
    / Ulla Läs mer
  • 2018-11-28

Fredrik M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande och mänskliga priser. Läs mer
  • 2018-11-24

Anders G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en bil. Blev trevligt bemött och säljaren återkom som han lovade. Bilen levde upp till förväntningarna jag hade utifrån annonsen. Mycket positivt bemötande på plats. Läs mer
    2018-11-25 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Anders G
    Hej Anders! Tack för affären och tack för ditt fina betyg på oss!! Vi passar på att önska dig en fortsatt fin höst/vinter och många goa mil i din bil. Önskar dig även God Jul då den nalkas fortare än man hinner blinka :) MVH Erik, Emil & Robin påBilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-11-21

Martin W skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snabbt och enkelt. Bra upplägg och duktig personal. Läs mer
    2018-11-22 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Martin W
    Hej Martin! Ja bättre omdöme kan man inte få och att du uppskattar både vårt affärsupplägg som oss i personalen känns verkligen bra. Vi passar på att önska en God Jul på dig också!! MVH Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-11-10

Kristina J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde arbetsbilar och var jättenöjd med Emils service. Läs mer
    2018-11-22 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Kristina J
    Hej Kristina! Vi känner oss stolta över din recension och att sälja arbetsbilar/kommersiella fordon är en av grundpelarna i vårt affärskoncept. Vi önskar dig en fortsatt fin höst och vinter med allt vad Jul o Nyår innefattar :) MVH Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2018-10-29

Linda H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en Kia av Robin som gav mig utmärkt och trevlig service! Kunnig om bilen och gav mig all information som behövdes inför mitt bilköp. Mycket nöjd :) Läs mer
    2018-11-22 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Linda H
    Hej Linda! Nöjda kunder ger så mycket tillbaka och det är vi jätteglada för. Tack för ditt fina omdöme! MVH Robin, Erik & Emil på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-10-23

Roger L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag sålde en bil och köpte en annan. Allt gick väldigt bra och smidigt. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-23 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Roger L
    Hej Roger! Vår slogan "mer bil för pengarna mer pengar för bilen" gör ju verkligen sig bra när man både köper och säljer sin bil genom oss på Bilförmedlingen. Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och önskar dig en fortsatt fin höst! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2018-10-18

Gunnar S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Cirtoen C3
    Mycket trevligt och korrekt bemötande!
    De överträffade mina förväntningar.
    Ångrar inte att vi åkte 84 mil t.o.r.
    Kan rekommendera till mina vänner. Läs mer
    2018-10-23 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Gunnar S
    Hej Gunnar! Ja vi är väldigt stolta att få så fint omdöme och att du tagit dig tid att åka en rejäl bit för att köpa en bil genom oss. Vi tackar för affären och önskar dig en fortsatt fin höst. MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2018-10-17

Charlotte O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Hjälp med import av tre fordon. Vi har fått service utöver det vanliga och kan verkligen rekommendera Bilförmedlingen! Läs mer
    2018-10-17 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Charlotte O
    Hej Charlotte! Ja det har varit en spännande resa och för oss ett lite ovanligt uppdrag! Tackar för det fina omdömet och önskar dig en fortsatt fin höst! MVH Pålle, Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Jan B

2018-10-10

Jan B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Tydligt och trevligt när vi köpte vår husvagn. Vi är mycket nöjda med service och produkt Läs mer
  • 2018-10-10

Martin L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Svarade snabbt. Höll bilen när jag fick åka 25mil trots att flera hörde av sig när jag var på väg. Läs mer
  • 2018-09-30

Karel V skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köp:Audi A6 Allroad 2010.
    Trevligt och professionellt bemötande. Kunnig försäljare. Fick hjälp med att ordna betalningen. Bilens faktiska skick motsvarade mina förväntningar utifrån bilderna jag studerade på nätet. Läs mer
    2018-10-01 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Karel V
    Hej Karel! Tack för ditt fina omdöme. Att ge köparen en rättvis bild av bilen redan innan man kommer för att provköra/köpa är vår ambition. Vi tackar för affären och önskar dig en fortsatt fin höst! MVH Emil, Erik & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • Jannicke B

2018-09-13

Jannicke B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte bil för andra gången i Helsingborg, mycket bra bemötande av säljarna, snabb återkoppling vid frågor på mail/tlfn. Kommer definitivt att köpa bil fler ggr av dessa herrar. Läs mer
    2018-09-13 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Jannicke B
    Hej Jannicke! Tack för ditt fina omdöme och alltid trevligt med återkommande nöjda kunder. Att kunna ge snabb feedback vare sig det är på telefon, mail eller i hallen är något som vi hela tiden jobbar emot. Vi önskar dig en härlig höst och många fina mil i din bil! :)
    MVH Erik, Robin & Emil på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-09-10

Mikael D skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra, bra säljare, bilen fint rekad Läs mer
    2018-09-10 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Mikael D
    Hej Mikael! Tack för ditt omdöme, vi som jobbar på Bilförmedlingen har som mål att du som kund ska känna dig trygg och väl omhändertagen hos oss och att bilarna skall motsvara förväntningarna. Vi önskar dig en fin höst! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg.
  • 2018-09-04

Kim V skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålt två bilar på kort tid, bra information under processen och återkoppling. Läs mer
    2018-09-10 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Kim V
    Hej Kim! Tack för ditt fina omdöme, du är välkommen tillbaka när du/ni skall sälja nästa bil också. Ha en fin höst! MVH Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • Anette N

2018-08-18

Anette N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte igår en Peugeot 308 cab av Bilförmedlingen.
    Har bara sålt bil genom dem innan. Smidigt enkelt köp av trevlig tillmötesgående säljare (Emil).
    Bara positivt omdöme!!
    Rekommenderas verkligen 😊

Anette Nilsson Läs mer
    2018-10-01 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Anette N
    Hej Anette! Att bli rekommenderad av våra kunder är den bästa reklamen man kan få!! Tack för affären och ha en fortsatt fin höst! MVH Emil, Erik, Pålle & Robin på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2018-08-08

Margareta V skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Försäljning av bil.Jag blev mycket bra bemött, blev hela tiden informerad om vad som Bilförmedlingen tyckte skulle åtgärdas med min bil för att försäljningen skulle gå lättare.Jag visste sen tidigare att Bilförmedlingen gör ett bra jobb! Snabbt,bekvämt och bra information. Läs mer
    2018-08-08 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Margareta V
    Hej Margareta! Tack för ditt utförliga och fina omdöme. Att hjälpa våra kunder med information och rekommendation om ev. åtgärder för att sälja en bil är ju viktig då det oftast är "första intrycket som säljer" Genom optimering av bilen blir det som vår slogan säger: "Mer bil för pengarna - Mer pengar för bilen" Vi önskar dig en fortsatt fin sommar och välkommen tillbaka oavsett om du vill köpa eller sälja. MVH Erik, Robin & Pålle på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-08-07

Kaj S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Det var stämde det dom sa.Dett kändes bra att köpa bil Läs mer
    2018-08-07 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Kaj S
    Hej Kaj! Jo vår ambition är ju att förmedla både bil och uppgifter om bilen som gör att det ska kännas bra att köpa bilen genom oss. Vi tackar för affären och önskar dig en fortsatt fin sommar :) MVH Erik, Robin & Pålle på Bilförmedlingen Helsingborg
  • 2018-08-03

Lars T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Fick snabb och bra hjälp vid försäljningen av min cab Läs mer
    2018-08-07 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Lars T
    Hej Lars! Jo det är ju en sommar som går till historien och när den nu ändå håller på att ebba ut gäller det att vara snabb. Tack för uppdraget och välkommen åter. MVH Erik, Robin & Pålle på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-08-02

Mats A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande bra service Läs mer
    2018-08-02 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Mats A
    Hej Mats! Tack för ditt fina omdöme och kul att du uppskattar bra service och trevlig personal. Vi önskar dig en fortsatt fin sommar MVH Erik, Robin o Pålle på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-08-01

Björn S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    trevliga människor och bra service kändes tryck att lämna bilen där Läs mer
    2018-08-01 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Björn S
    Hej Björn! Va stolta vi blir av ditt fina omdöme. Vi gör vårt bästa och blir lika glada var gång det uppskattas.Det känns så bra att få så mycket uppskattning från många av våra kunder och speciellt från dig denna gång. Tack för uppdraget och ha en riktigt fortsatt fin sommar!! MVH Pålle, Erik, Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg.
  • 2018-07-26

Eric A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Extremt bra bemötande, pålitliga och hjälpsamma.
    Tog tåget ner från Göteborg för att hämta upp bilen, och blev då upplockad av anställd på Bilförmedlingen vid Helsingborg Central och körd till bilfirman.

Köpte Audi A1, med bra dokumentation och väldigt ren och fin.

Mycket nöjd med mitt köp.
    6 av 5 i betyg. Läs mer
    2018-07-26 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Eric A
    Hej Eric! Va kul att du uppskattar vår service, det är något vi hela tiden jobbar med och det är så roligt när man får så fin feedback som du nu lämnat. Ha en fortsatt fin sommar med många goa mil i din Audi A1:a. MVH Personalen på Bilförmedlingen i Helsingborg
  • 2018-07-13

Bratislav P skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Smidigt, man lämnar in bilen och de sköter resten. Läs mer
  • Jörgen S

2018-07-12

Jörgen S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Utmärkt service, snabbt avslut och pengar direkt. Helnöjd, kommer med fler bilar i framtiden. Läs mer
  • 2018-06-19

Rebecca D skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra.
    Fick sålt min bil enligt överenskommelse.
    Dessutom relativt snabbt.
    Hade frågor efter och snabb återkoppling och lösning av "problem". Läs mer
  • 2018-06-12

Niklas J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    En mycket bra och snabb bilaffär. Där personal kunde ställa upp på mina tider (utanför ordinarie arbetstid). Kan tänka mig att både rekommendera, men också köpa bil genom Bilförmedlingen igen. Läs mer
  • 2018-05-30

Alexandra N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande och smidigt att göra affär. Inget som saknades, men heller inget extra. Läs mer
  • 2018-05-22

Rolf A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Förmedling av försäljning av Nissan. Bemötandet var excellent från start till mål. Snabbt, effektivt och utmärkt kontakt. Läs mer

Christoffer T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Super nöjd! snabbt enkelt och smidigt. Läs mer

Nina M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en Nissan via Emil som var en toppensäljare! Ärlig, trevlig och kunnig. Bra intryck redan via telefon och allt som sades stämde när jag väl körde för att titta på bilen. Smidigt och bra från början till slut. Bilen var redo och framkörd när jag kom så det var bara att gå in och börja inspektera. Fick bilen med mig hem samma dag och har än så länge inte upptäckt att något skulle vara fel. Tummen upp för bilförmedlingen! Läs mer

Pär S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har köpt en bil av dem och jag blev mycket trevligt bemött. De lät mig ta den tid jag behövde för att gå igenom bilen och alla saker och dokument.
    Jag hade inga förväntningar förutom att provköra en bil. Upplevelsen var at jag blev omhändertagen och mycket väl bemött. Läs mer
  • 2018-05-17

Einar L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte beg personbil.....trevligt o professionellt bemötande.....så vitt jag kan se så här långt var allting utmärkt... Läs mer
  • 2018-05-16

Eva M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Att sälja bilen genom bilförmedlingen vat ett bra val. Trevligt, professionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-05-14

Jan F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande och en snabb lätt affär. Läs mer
  • 2018-05-07

Emma L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde min bil. Snabbt och enkelt. Var bara att luta sig tillbaka i solstolen. Läs mer
  • 2018-04-27

Samir T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Gick in för att kolla på en BMW 520. Försäljarna var behjälpliga under hela tesen och lugna. Mycket bra Läs mer
  • 2018-04-25

Ulla H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jättefint bemötande. Enkelt och bekvämt. De sålde min bil på ett par dagar👍 Läs mer
    2018-04-25 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Ulla H
    Hej Ulla! Tack för ditt fina omdöme, vi tycker ju vårt arbete är roligt och det genererar ju en positiv atmosfär med många nöjda kunder både säljare som köpare. Än en gång tack för att du valde att sälja bilen via oss och ha en fortsatt fin vår!! MVH Vi på Bilförmedlingen i Helsingborg.
  • Peter Lennart J

2018-04-07

Peter Lennart J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra ärligt och professionellt. Läs mer
  • 2018-03-13

Eva K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Enkelt och bra sätt att sälja bil p. Mycket god service och hög förtroendegrad Läs mer
  • 2018-03-12

Lars B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett trevligt bemötande och jag hoppas att det intrycket finns kvar när vi haft bilen i ett år. Att köpa begagnat är alltid förknippat med en viss risk - Det är lite mycket grisen i säcken.
    Nu fick vi ett bra bemötande o0ch en bra garanti sp vi är mycket nöjda. Behaglig personal inte på något sätt "pådrivande".

Vi fick tyvärr bestämma oss per telefon trots att vi kommit överens att bilen skulle köpas dock hade vi inte lagt någon handpenning. På detta sätt blev handpenningen lite väl stor om det hade visat sig att bilen när vi provkörde den inte hade visat vad den lovat. Nu gjorde den det så i slutändan spelade det ingen roll.
    Det var tydligen s att BF kunde inte ta bort bilen från försäljningen innan den verkligen var såld - jag tycker man kunde skriva reserverad till en viss datum borde ha räckt.
    Lars Läs mer
  • 2018-03-02

Sverker Karl-Gösta E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande från början till slut. La sig vinn om att reda ut alla spörsmål från början till slut.
    Bjöd på kaffe vid båda tillfällena. Hämtade mig till och med på stationen när jag skulle slutföra affären. Läs mer

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg