Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Helsingborg Bilförmedlingen Bilförmedlingen Helsingborg

Bilförmedlingen Helsingborg

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg — Visa karta

ENKLARE — Vi på Bilförmedlingen har många års erfarenhet i branschen och delar gärna med oss av vår kunskap. När du köper eller säljer en bil genom oss slipper du själv ha koll på allt som behöver vara i ordning när du ska göra en fordonsaffär.

KLOKARE — Tack vare att Bilförmedlingen främst är en databas på internet slipper vi ha ett otaligt antal bilhallar runt om i landet. Alla bilar samlade på ett ställe! Som köpare kan du se allt som är till salu, enkelt hemifrån, och som säljare når du en större krets av potentiella köpare.

SÄKRARE — Som säljare får du alltid kontant betalt för din bil och du som köper kan vara säker på att bilen är korrekt besiktigad och godkänd av Svensk Bilprovning.

Köp eller sälj nästa bil lite enklare, klokare och säkrare med oss på Bilförmedlingen!

Läs vad 203 kunder tycker om Bilförmedlingen Helsingborg

• Niklas J
    Niklas J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    En mycket bra och snabb bilaffär. Där personal kunde ställa upp på mina tider (utanför ordinarie arbetstid). Kan tänka mig att både rekommendera, men också köpa bil genom Bilförmedlingen igen. Läs mer
  • Alexandra N
    Alexandra N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande och smidigt att göra affär. Inget som saknades, men heller inget extra. Läs mer
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Förmedling av försäljning av Nissan. Bemötandet var excellent från start till mål. Snabbt, effektivt och utmärkt kontakt. Läs mer
  • Christoffer T
    Christoffer T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Super nöjd! snabbt enkelt och smidigt. Läs mer
  • Nina M
    Nina M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en Nissan via Emil som var en toppensäljare! Ärlig, trevlig och kunnig. Bra intryck redan via telefon och allt som sades stämde när jag väl körde för att titta på bilen. Smidigt och bra från början till slut. Bilen var redo och framkörd när jag kom så det var bara att gå in och börja inspektera. Fick bilen med mig hem samma dag och har än så länge inte upptäckt att något skulle vara fel. Tummen upp för bilförmedlingen! Läs mer
  • Pär S
    Pär S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har köpt en bil av dem och jag blev mycket trevligt bemött. De lät mig ta den tid jag behövde för att gå igenom bilen och alla saker och dokument.
    Jag hade inga förväntningar förutom att provköra en bil. Upplevelsen var at jag blev omhändertagen och mycket väl bemött. Läs mer
  • Einar L
    Einar L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte beg personbil.....trevligt o professionellt bemötande.....så vitt jag kan se så här långt var allting utmärkt... Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Att sälja bilen genom bilförmedlingen vat ett bra val. Trevligt, professionellt bemötande. Läs mer
  • Jan F
    Jan F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande och en snabb lätt affär. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Sålde min bil. Snabbt och enkelt. Var bara att luta sig tillbaka i solstolen. Läs mer
  • Samir T
    Samir T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Gick in för att kolla på en BMW 520. Försäljarna var behjälpliga under hela tesen och lugna. Mycket bra Läs mer
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jättefint bemötande. Enkelt och bekvämt. De sålde min bil på ett par dagar👍 Läs mer
    2018-04-25 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Ulla H
    Hej Ulla! Tack för ditt fina omdöme, vi tycker ju vårt arbete är roligt och det genererar ju en positiv atmosfär med många nöjda kunder både säljare som köpare. Än en gång tack för att du valde att sälja bilen via oss och ha en fortsatt fin vår!! MVH Vi på Bilförmedlingen i Helsingborg.
  • Peter Lennart J
    Peter Lennart J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra ärligt och professionellt. Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Enkelt och bra sätt att sälja bil p. Mycket god service och hög förtroendegrad Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ett trevligt bemötande och jag hoppas att det intrycket finns kvar när vi haft bilen i ett år. Att köpa begagnat är alltid förknippat med en viss risk - Det är lite mycket grisen i säcken.
    Nu fick vi ett bra bemötande o0ch en bra garanti sp vi är mycket nöjda. Behaglig personal inte på något sätt "pådrivande".

Vi fick tyvärr bestämma oss per telefon trots att vi kommit överens att bilen skulle köpas dock hade vi inte lagt någon handpenning. På detta sätt blev handpenningen lite väl stor om det hade visat sig att bilen när vi provkörde den inte hade visat vad den lovat. Nu gjorde den det så i slutändan spelade det ingen roll.
    Det var tydligen s att BF kunde inte ta bort bilen från försäljningen innan den verkligen var såld - jag tycker man kunde skriva reserverad till en viss datum borde ha räckt.
    Lars Läs mer
  • Sverker Karl-Gösta E
    Sverker Karl-Gösta E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra bemötande från början till slut. La sig vinn om att reda ut alla spörsmål från början till slut.
    Bjöd på kaffe vid båda tillfällena. Hämtade mig till och med på stationen när jag skulle slutföra affären. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snabb försäljning, bra service. Läs mer
  • Acke E
    Acke E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bilförmedlingens representant Emil representerar den moderna bilsäljaren som låter kunden i lugn och ro få titta och ställa frågor. Bilarna stod snyggt uppställda i lokalen med tydlig information och finansiering. De som Emil inte kunde svara på tog han reda på under tiden som jag provkörde bilen som sedan blev min bil.
    Ett mycket positivt bemötande av en kunnig säljare som jag varmt kan rekommendera till dig som bilköpare.

//Acke Eichhorn Läs mer
  • Jonny S
    Jonny S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Tack för hjälpen med att sälja min firmabil. Ett mycket trevilg bemötande fick jag. Bilen såldes snabbt och till ett bra pris. Jag är mycket nöjd
    MVH Jonny Svensson Byggnadssnickarn i Oxie AB Läs mer
  • Tomaz S
    Tomaz S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra från början till slut Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Köpte en bil av bilförmedlingen Helsingborg. Snabb återkoppling och ett jättebra bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Blev mycket väl omhändertagen från minut 1.t
    Kändes proffsigt och seriöst direkt när du klev in på deras kontor.
    Kan varmt rekommendera denna firma till alla som vill sälja eller köpa bil Läs mer
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Försäljning av min bil.
    Proffsigt bemötande från första mail till avslutad affär.
    Uppskattad uppdatering via mail angående visningar av bil och fortgående försäljningsplan.
    Bra service med att tillhandahålla förvaring, till en låg engångskostnad, av bil på plats under
    försäljning.
    Jag är väldigt nöjd med Bilförmedlingen. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Har sålt min bil genom Bilförmedlingen.
    Har fått all hjälp som behövdes för att få den såld.
    Det har varit mycket positivt i alla kontakter med er. Läs mer
  • Björn C
    Björn C skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Professionellt bemötande hela vägen. Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevlig personal, hjälpsamma och proffsiga! Rekommenderar varmt att handla samt sälja bilen genom dem! Läs mer
  • Emilie H
    Emilie H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Bra servicw. hjälpte till och har hjälpsamma om vad det var för bil jag skulle ha Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Ärliga, sakliga, personliga och professionella. Detta var andra bilen jag sålt via Bilförmedlingen och det fungerar alltid mycket bra. Läs mer
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har fått sålt min bil via bilförmedlingen
    Vilket är ett mkt bra sätt. Då jag själv slipper göra någonting eller ha kontakt med köpare Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevligt bemötande och pratsamma killar Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi köpt bil genom bilförmedlingen i Helsingborg och blev väldigt bra bemötta. De var väldigt service inriktade och gav ett seriös intryck. Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt trevligt bemötande när vi skulle sälja vår bil! Snabbt enkelt och problemfritt Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra bemötande och ett bra omhändertagande.
    Kan rekommendera detta till andra! Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag har fått ett bra bemötande och kontinuerlig återkoppling tills affären var genomförd. Jag kan med det varmaste rekommendera Bilförmedlingen. Läs mer
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Trevlig personal bra bemötandet. Kommer att rekommendera de till andra.
    Helt nöjd . Läs mer
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Fantastiskt gott och avspänt bemötande med mkt mkt god service från första telefonkontakt ända till köp.
    Garanterat familjär, folklig och ärlig känsla på företaget och väldigt tryggt köp. Har nu köpt min andra bil genom företaget och fick även denna gång tag på en väl genomgången och servad premiumbil. Dessutom till väldigt bra pris! Jag kunde inte varit en nöjdare kund!
    Efter att ha varit runt mkt och letat bil på diverse ställen under ngr månader blev valet mkt enkelt när jag kom in till detta företag.
    Servicen har varit fantastisk hela vägen till leverans.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Peter T
    Peter T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket trevlig personal, hjälpsamma och tillmötesgående.
    Kan absolut rekommendera andra att göra affärer med dem. Läs mer
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Snabba svar och snabba resultat!
    Proffsiga. Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Väldigt seriösa och proffsiga. Kommer definitivt sälja via dem igen. Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket bra och smidigt sätt att sälja sin bil på

Allt var till belåtenhet så bara att sälja o casha in Läs mer
  • Karol T
    Karol T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    I'd like to recomend Erik and company. The best car seller that I've cooperated in Sweden.
    I've bought Audi A4 B8 2010 and exported it from Sweden. Everything went well.
    Best regards from Poland. Läs mer
  • Louise F
    Louise F skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Mycket tillmötesgående personal. Allt gick lätt och smidigt vid bilköpet. Läs mer
  • Kim O
    Kim O skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Jag köpte en BMW!
    Servicen och bemötandet jag fick utav Bilförmedlingen Helsingborg var helt grym.
    Säljaren har upplyst mig om allt vad gäller standard, skick och frågor gällande mitt köp.
    Varenda punkt var noterad, tack!
    Dom har till och med avhjälp mig med åtagande kring serviceåtgärder på bilen.
    Bästa valet Bilförmedlingen Helsingborg!
    Deras säljare Erik med kollegor stort tack.. Läs mer
    2017-10-18 Bilförmedlingen Helsingborg svarar Kim O
    Tack för ditt omdöme Kim! Det värmer så här i höstkylan :) Ha en fortsatt fin höst/vinter önskar Erik, Emil & Robin på Bilförmedlingen i Helsingborg.
  • Walid H
    Walid H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    mycket bra personal och bra service Läs mer
  • Talisa T
    Talisa T skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Fantastisk service från personalen på Helsingborgskontoret! Höll mig uppdaterad genom hela försäljningen. Kommer absolut att använda er igen! Tusen tack Läs mer
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Vi blev mycket väl bemötta inför och under besök på Bilförmedlingen Helsingborg. Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Allt bara bra. Bra bemötande och bra service. Snabb affär. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Perfekt bemötande , snabb försäljning . Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Bilförmedlingen Helsingborg
    Dem var trevliga när jag köpte min bil Läs mer

Florettgatan 15A, 254 67 Helsingborg