CityBil Bromma AB

Mamrevägen 3, 163 43 Spånga — Visa karta

4.7 i betyg av av 52 omdömen

Välkommen till CityBil Bromma AB - Vi hjälper dig hitta rätt bil till rätt pris, för dig!
Våra samarbetspartner är bland annat Auto Concept, Garantidirekt, Carfax, Trygg Hansa., Paydrive m.fl.
När det gäller finansiering av din nya bil så hjälper vi gärna dig att hitta den perfekta lösningen. Via samarbete med våra banker Santander Consumer Bank, Nordea och DNB betalar du från 0:- kontant.

Alla våra bilar varudeklareras, testas och säljs med garanti.

Våra bilar finns att hitta på www.citybil.se och att se på Mamrevägen 3 i Spånga.

Har ni problem att hitta hit eller att hitta det Ni söker tveka inte att ringa oss eller skriv till info@citybil.se.
Öppet just nu

Läs vad 52 kunder tycker om CityBil Bromma AB

• JOHN M

2019-09-12

JOHN M skrev om CityBil Bromma AB
    Vi köpte en bil här i december förra året. Vi blev bra bemötta och allt gick jättebra. Dock märkte vi att när vi hade köpt bilen och var på väg hem att ena högtalaren var trasig. Vi kontaktade CityBil om problemet, vi lämnade in bilen på verkstad och lagade högtalaren, CityBil tog på sig ansvaret då dom hade missat att högtalaren var trasig och stod för kostnaden. CityBil skötte detta professionellt. Kan verkligen rekommendera att ni köper er nästa bil här! Läs mer
  • 2019-05-24

Per W skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Trevliga och tillmötesgående! Nöjd med bliköpet! Hoppas bara att jag får maualen, till köpt fordon, som utlovats. Men i den saken hyser jag inget tvivel. Per. Läs mer
    2019-05-24 Citybil Bromma AB svarar Per W
    Hej Per,

Tack för din rekommendation, jag hoppas på en solig sommar så att Ni kan njuta utav Er fina cabriolet.
    Jag ringer och kollar hur det går med manualen, den borde ju dyka upp nu kan man tycka..

• 2019-04-17

Ulla O skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Köpte en Q3-a som var i väldigt bra skick, till och med bättre än Fredriks beskrivning. Köpet gick väldigt smidigt och inga konstigheter och bilen blev också servade innan vi hämtade den. Kan varmt rekommendera denna bilfirma. Mvh Ulla O Läs mer
    2019-04-17 Citybil Bromma AB svarar Ulla O
    Hej Ulla,

Tack för din rekommendation, kul att Ni är nöjda med allt och att Ni tycker att bilen är fin!
    När man köper bil på distans utan att titta innan så är det särskilt viktigt att vi ger en så bra beskrivning som möjligt.

Vi tackar för Ert förtroende och önskar lycka till med nya fina bilen.

• 2019-04-09

Anders N skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Köpte en beg. bil (Ford C-max) av dem. Bilen motsvarade våra förväntningar och bemötandet av säljare kändes seriöst. Läs mer
    2019-04-09 Ludvig P svarar Anders N
    Kul att ni är nöjda med bilen! Ni är varmt välkomna tillbaka!

Citybil
  • 2019-04-08

Christine S skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Lyhörd för mina önskemål och hittade en perfekt bil till mig. Ansträngde sig extra för att få ett så högt inbytesvärde som möjligt för min gamla bil. Bra och snabb service och svar på frågor. Lättillgänglig och flexibel då jag önskade hämta bilen en helg innan butiken öppnat Läs mer
    2019-04-08 Citybil Bromma AB svarar Christine S
    Hej Christine,

Tack för din rekommendation, vi försöker vårt bästa.. ibland känner man när någonting är är rätt för en kund.
    Jag tror att du kommer att få många trevliga mil i din nya bil, kul också att Ni som familj valt att köpa 2 bilar utav oss.

Vi tackar för Ert förtroende och önskar Er lycka till!

• 2019-03-06

Jules D skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Köpte en Volvo V40.
    Blev mycket proffsigt bemött och fick många bra förslag på bilar, säljaren lyssnade på önskemålen.
    Kommer säkert tillbaka. Läs mer
    2019-03-06 Citybil Bromma AB svarar Jules D
    Hej Jules,

Tack för din rekommendation och lycka till med nya bilen, Ni är välkomna tillbaka!

• 2019-02-03

Alessandro K skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Fantastiskt smidig bilaffär. Blev trevligt bemött och servicen var på topp nivå!
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-02-04 Citybil Bromma AB svarar Alessandro K
    Hej Alessandro,

Tack för Er rekommendation och lycka till med nya fina bilen!

• Clement K

2019-02-01

Clement K skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Kom in och köpte en volvo v60. Första gången jag köpte bil i den prisklassen och jag är nöjd med säljarens bemötande. Lugn och trevlig samt kunnig och visade med stort tålamod det mesta av den bilen jag var intresserad utav hade. Efter köpet behövde jag återkomma i fråga om kamremsbyte som inte var tydlig gjord i serviceboken men där hjälpte han samt ringde förra ägaren för att visa och var det var gjort. Vid nästa bilköp och det står mellan två affärer så kommer jag utan tvekan välja City Bil. Det är svårt att trovärdiga säljare i Stockholm men jag är glad att jag fann en. /Nöjd Norrlänning Läs mer
    2019-02-01 Citybil Bromma AB svarar Clement K
    Tack Clement för din rekommendation!
    Du nämnde tidigt att detta var din första större bilaffär vilket gör att man försöker vara extra tydlig och lyhörd.
    Jättekul att du är nöjd med din nya bil och med oss, du är välkommen tillbaka och tack för att vi fick ditt förtroende.

• 2019-01-21

Jonas H skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    En Renault kangoo.
    Trevligt och professionellt.
    Att få köpa en bil. Ja dem levde upp till det.
    Trygg affär med plus i kanten. Läs mer
    2019-01-21 Citybil Bromma AB svarar Jonas H
    Hej Jonas,

Tack för din rekommendation, hoppas att Ni blir nöjda med Er nya elbil.

• 2019-01-17

Krisoffer H skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Tack pratglada Fredrik ;) För ett familjärt och trevligt omhändertagande vid vårat köp av Ford Galaxy! Trodde aldrig jag skulle en likadan bil som mina föräldrar hade för 15år sedan men nu står man här. Kan varmt rekommendera Fredrik och kommer med säkerhet tillbaka :) Läs mer
    2019-01-18 Citybil Bromma AB svarar Krisoffer H
    Ha ha ha.. "pratglada" Fredrik, stämmer bra det.. jag tycker det är trevligt att prata med trevliga människor!
    Galaxy är ju familjebilens Ferrari så på med dom coolaste solglasögonen och tävla vid rödljusen nu! ;)

Tack för att Ni valde att handla bil hos oss och välkommen tillbaka, tack även för Er rekommendation!

• 2019-01-11

Niclas S skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Familjär och varmt
    Välkomnande! Läs mer
    2019-01-11 Citybil Bromma AB svarar Niclas S
    Tack Niclas,

Vi försöker att vara trevliga, hjälpsamma och lämna goda råd.
    Tack för att du valde oss i ditt bilköp och lycka till med nya bilen!

• Daniel J

2018-12-31

Daniel J skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Köpte en A6 Avant och fick extremt bra service av Ludvig, har nog aldrig varit med om sådant schysst och seriöst bemötande. TACK Ludvig för att du gick den extra milen! / Daniel Johansson Läs mer
    2019-01-07 Ludvig P svarar Daniel J
    Tack för en fin recension Daniel! Hoppas bilen rullade på bra upp till fjällen!

• Tobias Å

2018-12-20

Tobias Å skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Mycket trevligt bemötande och rakt igenom en smidig affär! Tydlig information om allt från garanti till finansieringsalternativ. Kan varmt rekommendera både Fredrik och CityBil om du är på jakt efter en ny bil. Läs mer
    2018-12-20 Citybil Bromma AB svarar Tobias Å
    Hej Tobias,

Tack för din rekommendation och lycka till med nya bilen, frugan är välkommen in när det är dags att byta bil.

• 2018-12-02

Mattias L skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Har köpt en bil, proffsigt bemötande och en smidig affär! Kan varmt rekommenderas till andra:) Läs mer
    2018-12-10 Ludvig P svarar Mattias L
    Tack för rekommendation Mattias!

Hoppas du är nöjd med den nya bilen och att det gick smidigt till att installera dragkroken, önskar
    dig många mil i nya bilen.

Hälsningar

Ludvig
  • Ronny Ö

2018-11-30

Ronny Ö skrev om CityBil Bromma AB
    En Renault Kangoo Z.E köptes av Citybil nu i November.
    Vi har efterfrågat en bil som kan ta oss de 8 mil till arbetsplatsen.
    I bra samtal med Citybil så fick vi info om att det skulle fungera, tom upp till 10 mil. Inga problem!

Blev upphämtad på stationen vilket alltid är tacknämligt.

Pappren var inte klara när vi kom till bilfirman, fick vänta 1,5 tim. När jag skulle åka var inte batteriet helt laddat.
    Vi körde hem med bilen, blev ståendes efter 1/3 av vägen med batteritorsk, fick komma tillbaks dagen efter med trailer för att hämta.
    Dieselvärmaren läckte diesel så ingen värme i kupén.
    Efter en veckas provkörning så kan vi se att vi endast kommer 6-7 mil per laddning, med eco-läge samt kall kupé.
    Så det som sagts av säljaren på Citybil stämmer inte riktigt. Man skulle även få dra över 1000kg på kroken men visar sig inte heller stämma. Kroken klarar säkert det men Renault själva skriver med vikten till strax under 400kg.

Vi har påpekat detta till Citybil och önskat återköp till samma pris som vi köpt den för. Men de vill inte mötas i det.
    Vi känner oss inte prioriterade.
    Bilen går inte till det vi önskat.
    Tack vare eftergaranti så kunde vi själva lämna bilen till Renault för att fixa dieselvärmaren till endast självrisk, så nu ska värmen fungera iaf.
    Kostsam och långdragen affär för oss med dålig känsla. Uppdaterar i ärendet. Läs mer
    2018-12-20 Fredrik R svarar Ronny Ö
    Hej! Det sista vi skrev till dig 2018-11-29 var att du senast 2018-12-05 skulle få besked hur vi skulle hantera ärendet. Då du före det väljer att ta en publik diskussion i mediabruset föll lite av vårt intresse att göra något bra för dig. Du är välkommen att ta upp en seriös och nyanserad diskussion när det faller dig in. Men för oss är det inte sent en fredagkväll i mediabruset.
  • Thomas E

2018-11-27

Thomas E skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Köpte bil.
    Bemötandet var mycket bra. Hämtade mig vid T-centralen.
    Bemötandet i telefonen även affären var mycket trevligt. /Tack för ett trevligt möte med er. Läs mer
    2018-12-10 Ludvig P svarar Thomas E
    Tack för fin kritik Thomas!

Hoppas du är nöjd med din nya fina V40!

Hälsningar Ludvig
  • 2018-11-12

Naim A skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    köpte mig en Volvo s60. bra service från början till slutet. mycket nöjd med köpet. tack! Läs mer
    2018-11-12 Citybil Bromma AB svarar Naim A
    Hej på Er,

Tack för Er rekommendation, lycka till med nya bilen och tack för att Ni valde att köpa bil utav oss.

CityBil AB
  • 2018-11-11

Hans L skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Jag har hittills bara positiva erfarenheter av CityBil och Fredrik Åkerblom.
    Köpte en Renault Megane och utan problem byttes bromsskivor och klossar bak. Mycket nöjd med kundbemötandet. Läs mer
    2018-11-11 Citybil Bromma AB svarar Hans L
    Hej Hans,

Tack för din fina rekommendation, hoppas du får många fina mil med nya bilen!

CityBil
  • Ulf S

2018-10-28

Ulf S skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Köpte en Golf.
    Fredrik hjälpte verkligen till att göra affären en smidig och trygg upplevelse. Jag är nöjd med min nya bil och fick hjälp med upplägg och hantering av leasing.

En snabb, enkel och smidig affär med bra råd och tips. Läs mer
    2018-10-29 Citybil Bromma AB svarar Ulf S
    Hej Ulf,

Tack för din rekommendation, kul att Ni är nöjda med nya bilen och tack för att du valde att köpa Er bil utav oss.

• 2018-10-07

Pylle D skrev om CityBil Bromma AB
    Hej,
    Vi köpte nyligen en Volvo på Citybil Bromma AB.
    Fantastisk service av säljaren Ludvig Pellbäck.
    Snabb, smidig affär och vi är jättenöjda med bilen.
    Vi kommer definitivt att återvända dit för nästa bil.
    Pylle Drangel-Nord Läs mer
  • 2018-10-07

Kristin A skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Bra service, snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-10-08 Ludvig P svarar Kristin A
    Hoppas ni är nöjda med er nya fina Hyundai och jag önskar er många
    mil i nya bilen! Tack för fin rekommendation

• 2018-10-06

Gunilla N skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Hej,
    Vi köpte nyligen en Volvo på Citybil Bromma AB.
    Fantastisk service av säljaren Ludvig Pellbäck.
    Snabb, smidig affär och vi är jättenöjda med bilen.
    Vi kommer definitivt att återvända dit för nästa bil.
    Pylle Drangel-Nord Läs mer
    2018-10-08 Ludvig P svarar Gunilla N
    Tack för er rekommendation! Ni är varmt välkomna tillbaka! :)
  • Annikka R

2018-09-26

Annikka R skrev om CityBil Bromma AB
    Oseriöst! Åkte från Eskilstuna för att vi var intresserade av en XC60. Bilen var i våra ögon helt ok och därför ville vi provköra. Men där blev det stopp. Enl. försäljaren fick vi inte det för det regnade ute. Trodde han skämtade med oss, men icke. Skulle väl aldrig lägga närmare 200000 kr på en bil som jag inte ens fått provköra. Kanske Citybil borde ha stängt de dagar det är tråkigt väder ute. Vi köpte en annan bil, som vi fått provköra. Läs mer
    2018-09-27 Fredrik R svarar Annikka R
    Hej Annika. Tråkigt att erat besök inte var som förväntat. Vi försöker och har som mål att alla kunder skall vara nöjda efter ett besök hos oss. Viktigt att förstå är att vi inte har Provkörningsbilar. Utan alla våra bilar är Salubilar. Hos oss får man Alltid provköra innan köp. Lycka till med er nya bil!
    2018-09-28 Annikka R svarar Fredrik R
    Vi var seriöst intresserade av bilen, annars hade vi inte åkt så långt för att kolla på den. När vi kollat bilen och tyckte att den verkade bra vill man så klart provköra den innan man bestämmer sig för att köpa. Förstår inte vad Du menar med provkörningsbilar. Är den till salu borde det vara givet att man får provköra innan köp, TROTS väderlek.
    Men min kritik kanske får Er att behandla kommande kunder lite mer seriöst.
  • 2018-09-22

Rasmus S skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Bästa bilhandlaren jag varit hos!
    Super bra och trevligt bemötande, är jättenöjd med mitt bilköp! Läs mer
    2018-09-22 Ludvig P svarar Rasmus S
    Kul att du är nöjd!
    Hoppas du trivs med din nya fina Mondeo!
    Varmt välkommen tillbaka :)

• 2018-09-09

Sonay K skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Mycket trevlig säljare!
    Lyckad köp! Läs mer
    2018-09-10 Ludvig P svarar Sonay K
    Tack för fin kritik!
    Önskar er all lycka med er fina nya Mercedes och
    att ni är nöjda med affären!

• Henrik P

2018-09-03

Henrik P skrev om CityBil Bromma AB
    Var på en Söndag och plockade ut min bil, och jag kan varmt rekommendera Citybil Bromma. Kanonservice utan krångel. Tack Fredrik * 2 . Läs mer
    2018-09-03 Citybil Bromma AB svarar Henrik P
    Hej Henrik,

Tack för din rekommendation, vi dvs. Fredrik & Fredrik tackar och önskar Er lycka till med nya fina bilen..

Fredrik Åkerblom & Fredrik Ros
  • 2018-08-31

Eddy N skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Jag är på det stora hela väldigt nöjd med bemötandet . Jag skulle gärna rekommendera dem. Trevliga, professionella, bra service. Läs mer
    2018-09-01 Citybil Bromma AB svarar Eddy N
    Hej Eddy,

Tack för din rekommendation, hoppas att Ni trivs i Er nya fina Volvo!

• 2018-08-21

Sebastian N skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    En bil
    Bra och trevlig bemötande Läs mer
    2018-08-21 Citybil Bromma AB svarar Sebastian N
    Tack för din rekommendationen och grattis till din nya fina bil!

• 2018-08-16

Antonio F skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Mitt bilköp gick väldigt smidigt och jag fick ett snabbt och trevligt bemötande av säljaren Ludvig. Läs mer
    2018-08-20 Ludvig P svarar Antonio F
    Tack för din rekommendation Antonio!
    Hoppas du är nöjd med nya bilen och jag
    önskar er all körglädje!

• 2018-08-02

Ahmad Ali Y skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Fredrik, kanske är den bästa försäljaren jag mött. Trevlig på alla vis, var oerhört hjälpsam med allt. Jag kommer definitivt att handla bilar av honom o framtiden. Läs mer
    2018-08-02 Citybil Bromma AB svarar Ahmad Ali Y
    Hej Ahmad,

Tackar för dom fina orden, du är välkommen tillbaka närsomhelst!
    Det är lätt att vara hjälpsam och trevlig när våra kunder är så trevliga..
    Hoppas att frugan blev glad över nya bilen!

• 2018-08-02

Ramin R skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Jag tycker ni är en av de bästa bilhandlarna som finns i Sverige, jag hoppas ni säljer minst 20 bilar varje dag, för ni är värda.
    Tack för Volvo V40 Läs mer
    2018-08-02 Citybil Bromma AB svarar Ramin R
    Tack för det Ramin, hoppas att Ni kommer att bli nöjda med nya fina bilen.. jag tycker att vi har dom bästa kunderna i Sverige!

• 2018-07-31

Fadi A skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Bmw 520 .
    De som jobbar där var jätte trevliga och de ger dig möjlighet att kolla runt hur mycket du vill och man kan ställa frågor som man undrar över och
    de svarar helt ärligt och de stressar inte dig. Det gillar jag. Läs mer
    2018-08-01 Citybil Bromma AB svarar Fadi A
    Hej Fadi,

Tack för din rekommendation, Ni var lika trevliga och vi tackar för att Ni valde att köpa bil utav oss.
    Hoppas du kommer att trivas i din väldigt fina BMW!

• 2018-07-26

Conny G skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Köpte beg bil av dem, samt bytte in min tidigare bil.
    Fungerade felfritt och smidigt. Läs mer
    2018-07-27 Citybil Bromma AB svarar Conny G
    Hej Conny,

Tack för din rekommendation och lycka till med nya bilen!

• Staffan H

2018-07-25

Staffan H skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Jag köpte en begagnad bil som jag tittat ut själv vis bytbil.com
    Fredriks bemötande var proffsigt och servicieinriktat
    Jag kommer antagligen vända mig dit nästa gång det blir dags för bilbyte Läs mer
    2018-07-25 Citybil Bromma AB svarar Staffan H
    Hej Staffan,

Tack för din rekommendation, vi önskar Er lycka till med nya bilen och Ni är varmt välkomna tillbaka!

• Tony L

2018-07-24

Tony L skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Ludvig var en alldeles utmärkt försäljare! Inte påstridig o jäklig som många kan vara. Väldigt hjälpsam och tillmötesgående! Skulle definitivt komma tillbaka! Högsta betyg på bilfirma! Läs mer
    2018-07-25 Ludvig P svarar Tony L
    Tack för din rekommendation och de fina orden Tony!
    Och återigen grattis till en fantastiskt fin polo, hoppas du
    får många härliga mil i den!

• 2018-07-21

Murat D skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Han är bäst . trevlig.bra be mötande.fredrik Läs mer
    2018-07-21 Citybil Bromma AB svarar Murat D
    Tack Murat,

Hoppas du och din familj får många trevliga mil med nya bilen och tack för din rekommendation!

• 2018-07-06

Ida Marie S skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Köpte en jättefin bil som vi stormtrivs med. Köpet gick snabbt och smidigt tack vare ett rakt igenom positivt och trevligt bemötande ifrån säljaren och övrig personal i närheten. Läs mer
    2018-07-09 Ludvig P svarar Ida Marie S
    Tack för ditt omdöme Ida Marie!

Kul att höra att ni trivs med bilen, jag önskar er många
    härliga mil med Mondeon!

• 2018-07-04

Joakim A skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Snäll och trevlig, inga konstigheter.
    Bilens skick var enligt utlovande.
    På återseende säger jag. Läs mer
    2018-07-09 Ludvig P svarar Joakim A
    Tack för din rekommendation Joakim!

Grattis till den otroligt fina bilen!

• 2018-07-03

Stefan A skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Trevlig och enkelt bemötande ger smidig affär. Läs mer
    2018-07-04 Citybil Bromma AB svarar Stefan A
    Tack Stefan,
    Hoppas Ni får många fina mil i nya bilen!

• Samuel G

2018-07-02

Samuel G skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    1)Vi köpte oss en familje bil
    Reunalt Scenic Grand.
    2)Vi fick ett trevligt bemötande av
    säljaren.
    3) Våra förväntningar var att den skulle se lika fräsch ut i verkligheten som i bilannosen det var det👍.
    4)Vi känner oss jättenöjda över bilen. Läs mer
    2018-07-02 Ludvig P svarar Samuel G
    Hej Samuel,
    Kul att ni är nöjda med er nya bil och tack för
    att ni tog er tid att skriva en rekommendation!
    Önskar er många fina turer med den upp till
    Dalarna och grattis till en fantastisk fin bil!

Mvh Ludvig Pellbäck
  • Lars Ö

2018-06-29

Lars Ö skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Skoda Superb -15

Helt nöjd, upptäckte en skada på ett däck strax efter att bilen hämtats, något som både jag o firman missat.
    Löstes genom att hämta 2 nya däck dagen efter. Läs mer
    2018-06-29 Citybil Bromma AB svarar Lars Ö
    Hej Lars, kul att du är nöjd med bil och affär..
    Det var tur att du upptäckte skadan och att vi kunde lösa det snabbt!

Vi tackar ödmjukast för din rekommendation och önskar många fina mil på Gotland.

• 2018-06-24

Gustav E skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Serviceminded och trevligt bemötande Läs mer
    2018-06-25 Ludvig P svarar Gustav E
    Tack Gustav för rekommendationen och grattis till
    en jättefin bil!

• Hilkka E

2018-06-13

Hilkka E skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Köpte en Volvo V60 och blev extremt positivt överraskad av det professionella samt serviceinriktade bemötandet från Fredrik. Jag kan varmt rekommendera detta företag och säljare för alla som går i tankarna att köpa en ny bil. Läs mer
    2018-06-13 Citybil Bromma AB svarar Hilkka E
    Hej Hilkka,

Tack för Er fina rekommendation, vi gör vårt yttersta för att hålla en god service och sälja fina bilar.
    Lycka till med nya bilen och kul att min rekommendation av bil verkar passa Er som handsken..

Vi önskar Er många trevliga mil i Er fina Volvo V60!

• 2018-06-13

Anna R skrev om CityBil Bromma AB
    Snabb och smidig service vid mitt bilköp. Mycket trevligt bemötande. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-06-13 Citybil Bromma AB svarar Anna R
    Hej Anna,

Kul att Ni är nöjda med allt, lycka till med nya bilen!

• 2018-06-07

Angelicque R skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Trevligt och tillmötesgående bemötande under hela köpet av den begagnade BMW:n. Vänliga och hjälpsamma med hämtade och lämnade för montage av dragkrok. Bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-06-08 Ludvig P svarar Angelicque R
    Hej Angelicque,

Tack för rekommendationen och grattis till en
    jättefin bmw 530! Kör lugnt upp till hälsingland!

• Bengt-åke L

2018-05-31

Bengt-åke L skrev om Ludvig Pellbäck en del av CityBil Bromma AB
    Jag köpte en Volvo xc60 av Ludvig och fick ett glatt och trevligt bemötande och kommer gärna tillbaka när jag ska byta bil nästa gång då det fanns många fina bilar i bilhallen.
    Tack för en bra affär
    Bengt-Åke Läs mer
    2018-06-01 Ludvig P svarar Bengt-åke L
    Tack för rekommendationen Bengt-åke, ni är så
    välkomna tillbaka!

Andrei L skrev om CityBil Bromma AB
    Hej jag köpte en bil från CItybil Bromma AB mycket bra service Läs mer
    2018-06-04 Citybil Bromma AB svarar Andrei L
    Hej Andrei,

Tack för din rekommendation. lycka till med nya fina bilen!

• 2018-05-31

Anders G skrev om Fredrik Åkerblom en del av CityBil Bromma AB
    Köpte en caddy, säljaren superbra, jättenöjd, återkommer gärna😃 Läs mer
    2018-06-01 Citybil Bromma AB svarar Anders G
    Hej Anders,

Tack för rekommendationen, kul att allt känns bra.. Ni är alltid välkomna tillbaka!

• 2018-05-27

Emelie N skrev om CityBil Bromma AB
    Supernöjd med bilköpet. Tack Fredrik. Läs mer
    2018-05-28 Citybil Bromma AB svarar Emelie N
    Hej Emelie,

Tack själv, kul att Ni är nöjda med Er nya bil och tack för Er rekommendation!

• 2018-05-27

Mikael P skrev om CityBil Bromma AB
    En mycket seriös och bra bilfirma. Smidig bilaffär och en bra säljare. Kan verkligen rekommenderas. Har mycket fin bilhall med bra begagnade bilar Läs mer
    2018-05-28 Citybil Bromma AB svarar Mikael P
    Hej Mikael,

Tack för Er rekommendation och för dom fina orden!
    Vi gör vårt yttersta för att bilarna skall vara i gott skick, kul att Ni även uppskattar vår bilhall.
    Lycka till med nya bilen och tack för att Ni valde att handla utav oss!

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära CityBil Bromma AB:

BM Car Group (2.1km)