viköperdinbil.se

Snittbetyg
4.3
Ring 08-124 430 00 Dela

Om företaget

Välkommen till viköperdinbil.se! Viköperdinbil.se erbjuder ett säkert, bekvämt och rikstäckande alternativ för dig som vill sälja din bil. Låt oss värdera din begagnade bil - helt kostnadsfritt. Oavsett vilket märke eller ålder den har, ger vi dig bästa möjliga prisförslag. På viköperdinbil.se går våra bilexperter igenom din...

1721 omdömen om viköperdinbil.se

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1721 omdömen med 4.3 i snittbetyg
Marlene W

Fantastiskt Smidigt Bra personal

Simon G
Skrev om viköperdinbil.se

Great service, fair price !

Olof B
Skrev om viköperdinbil.se

Trevligt bemötande och mycket smidigt! Dock blev bilen värderad lägre än vad jag förväntade mig.

Florentin M
Skrev om viköperdinbil.se

Snabb, smidig och bra affär! Rekommenderar varmt vkdb!

Saif S
Skrev om viköperdinbil.se

It was very easy and quick to selling my car. And the price I got was also very competitive.

Marcus R
Skrev om viköperdinbil.se

Bra bemötande, proffesionell service, snabb affär och bra pris!

Anne D
Skrev om viköperdinbil.se

Smidigt sätt att få lite betalt för en gammal bil!

Daniel L
Skrev om viköperdinbil.se

Väldigt snabbt och smidigt med väl överensstämmande värdering.

Eva L
Skrev om viköperdinbil.se

Smabbt o bra men sänkte priset mycket.

Yvonne G
Skrev om viköperdinbil.se

Blev mottagen på företaget av en som inte hade detta som ordinarie arbete. Han provkörde bilen, jag åkte med. Sedan en kontroll av bilen med diverse verktyg, okulär kontroll, och fotografering. Hans bedömning skickades sedan iväg till annan person. Denna gjorde bedömning och jag fick sedan det pris som kunde ges på min bil. Godtog det priset och kontrakt på ert köp av min bil skrevs och undertecknades. Det som saknades i detta att vara där på plats i Karlstad var välkomnandet med handslag.. Å HANDSLAG när...

Björn W
Skrev om viköperdinbil.se

Blev överraskad av både priset och den snabba hanteringen.

Camilla E
Skrev om viköperdinbil.se

Proffsigt bemötande, väldigt snabb handläggning från att bilen blev såld på tisdag em så hade jag fått min betalning på fredagen. Kan varmt rekommendera

Long V
Skrev om viköperdinbil.se

Slutpriset är alldeles mycket lägre än värderingen på nätet, även alla brister har anmält vid nätvärderingen.

Torbjörn N
Skrev om viköperdinbil.se

Bra på alla sätt, bra bemötande och snabb hantering.

Ilvars S
Skrev om viköperdinbil.se

Imponerande, verkligen. I princip, samma pris som efter preliminär web-pris. +30000 än bilhandlares pris. Ken det vara bättre än så? Och mycket trevliga människor, helt neutrala, inga försök att påpeka på slitage eller andra negativa saker. Den absolut bästa bilförsäljningen på mina 50+ år..

Larsson M
Skrev om viköperdinbil.se

Trevliga människor gott bemötande och att mitt pris slutligt lågt väldigt nära uppgivet från första värderingen. Allt gott till Växjö trots att pengarna inte är på kontot ännu. De fick mig helt enkelt att lita på processen.

Bent M
Skrev om viköperdinbil.se

Jag hade inga förväntning om, att vi kunde komma överens om någon affär. men jag blev förvånad över deras professionalism och tillvägagångssätt. det var en bra affär för båda parter. Jag kan varmt rekommandera vikoperdinbil, och jag vil säkert återkomma nästa gång jag skal handla bil.

Jacob E
Skrev om viköperdinbil.se

Fick ett första bud via mail/formulär först. Ett bud som jag tyckte var löjligt högt baserat på hur dålig bilen var/är. Tänkte nästan att företaget körde med lockpriser och bluff. Tog mig till stationen och företaget gör en ordentlig koll som tar tid. Lång tid. Bilen är som sagt i dåligt skick så. Får ett bud som sänks 20000 från original men som ändå är långt högre än vad jag trott. Mycket nöjd.b

Philip D
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt och snabbt. Sålde bilen till vad jag tyckte var ett underpris, men det tycker väl de flesta.

Martin T
Skrev om viköperdinbil.se

Finns absolut INGENTING att klaga på! Bra bemötande, bra service mm mm!! SUPERNÖJDA

Björn L
Skrev om viköperdinbil.se

Snabb och smidig process. 30 minuter så var allt klart och signerat. Rekommenderas!

Eivor L
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt, smidigt o bra pris. Trevligt bemötande

Roland J
Skrev om viköperdinbil.se

Efter att ha fyllt i uppgifter om ens bil på internet så kontaktas man någon dag senare och får komma till värderingsstället. Bilen gås igenom och en slutlig värdering görs. Enklare kan det knappast bli. Bilen såldes till VKDB till min belåtenhet, vidare sköter de all administration kring köpet av bilen. 👍

Gunnar J
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket bra och positivt bemötande.

Ab B
Skrev om viköperdinbil.se

Trodde aldrig att en bilaffär kunde vara så här smidig. Jag fick på kronan det rekommenderade priset på nätet och efter en genomgång på stationen var avtal skrivet och pengarna på väg. Otroligt smidigt! I ett samhälle utav lurendrejeri och tomma löften visar verkligen detta företag sig leva upp till alla förväntningar.

Jan L
Skrev om viköperdinbil.se

Lätt snabbt och inga diskussioner om en skråma här eller en repa där vad många andra ställen inte inser är att bilen är ju begagnad Kan definitivt rekommendera Vi köper din 🚘

Jacob P
Skrev om viköperdinbil.se

Smidiga att ha att göra med. Att jag inte ger dem 5 stjärnor är kanske orättvist av mig, men ju mindre en bil är värd, desto mindre (i procent) blir det kvar av kakan som man får som säljare. Det är inte så konstigt i och med att köparna ändå kanske vill ha minst 10.000kr i vinst på bilen efter reparationer och kostnader för rekond. Visning och pappersskrivning tog ca en timme, så var det klart.

Gunilla S
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt och effektivt genomförande. Trevligt och proffesionellt bemötande och betalning kom inom överenskommen tidsram.

Christer H
Skrev om viköperdinbil.se

Som väntat så blev det ju inte det priset som jag fick på mail. Men det det blev ett acceptabelt pris som gjorde att jag kände mig nöjd. Trevligt bemötande och snabbt o enkelt att göra upp affären.

Iren B
Skrev om viköperdinbil.se

Vi var lite skeptiska till en början. Vi misstänkte att han som ”besiktigade” bilen skulle klanka på skavanker och sänka priset rejält. Så icke han berömde skicket och priset sänktes 500kr. Nu på tredje dagen har vi pengarna på kontot. Helt klart en positiv upplevelse.

Linda K
Skrev om viköperdinbil.se

Sålde min bil till dem, så smidigt o allt gick så enkelt

Erika D
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt och proffsigt, jag är jättenöjd!

Lars-Tony F
Skrev om viköperdinbil.se

snabb och smidig service. dom betala vad dom lovat.

Hans-Peter L
Skrev om viköperdinbil.se

Bra service och mycket trevligt bemötande

Grace O
Skrev om viköperdinbil.se

Snabb o smidig slipper krångel med privat bil försäjlning

Ragnar W
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket smidig hantering av min bilförsäljning.

Jocke K
Skrev om viköperdinbil.se

Det är lite märkligt att betygsätta innan jag har fått mina pengar för bilen. Finns inte mycket till val då mer än lågt betyg

Cristina-Virginia R
Skrev om viköperdinbil.se

Det var enkel att få kontakt och bra bemötande på plats . Jag är nöjd 😄

Gun A
Skrev om viköperdinbil.se

Fungerade nästan perfekt Bra kontakt med dem genom hela försäljningsproceduren. Allt som de sagt har fungerat exakt som vi kommit överens om. 10 poäng på alla punter utan den punkten om betalningen. Det tog för lång tid att få pengarna överförda p g a att det görs från Tyskland. Trevlig personal!

Christina J
Skrev om viköperdinbil.se

Vi var på gång att byta bil och testade att få ett pris på viköperdinbil.se. Efter lite efterforskningar så fastnade vi för att sälja bilen där. Vi blev väl mottagna och fick positivt besked inom en timma. Priset var det vi kände oss nöjda med, all hantering var av bästa klass. Vi slapp annonsering och visa upp bilen för potentiella köpare, väldigt bekvämt! Pengarna fick vi på kontot tredje bankdagen efter försäljningen. Den enda negativa delen var att vi tvingades att vänta på pengarna utan några starka garantier men, det goda ryktet räckte för oss. Rekommenderas varmt!

Mats J
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket smidigt och professionellt hanterat, rekommenderas starkt av nöjd kund.

Lejla C
Skrev om viköperdinbil.se

Allting gick smidigt och enkelt. Väldigt nöjd!

Janne K
Skrev om viköperdinbil.se

30 minuter innan får jag ett samtal om avbokad tid. Inte så kul efter 1,5 timmars bilfärd och tagit ledigt från jobbet. Fick efter tjat en tid senare dock Vet inte.. Har inte fått pengarna än

Kjell S

Allt gick bra förutom att priset sjönk med 25000:- på knappt 3 mån

Skårman G
Skrev om viköperdinbil.se

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande som överträffade mina förväntningar. Snabb och enkel försäljning till ett pris som motsvarade det första. Inget att klaga på, tvärtom. Med vänlig hälsning, Stina

Bernhard R
Skrev om viköperdinbil.se

Hej, det gick bra med försäljningen och jag är positiv till bemötandet. Kanske jag missade informationen om utbetalning , ersättning för bilen när och hur, bankdagar mm. men personalen på ert kontor, berättade hur det fungerar. Har ni informationen på detta ? / Bernhard

Fredrik H
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt och precis som jag hade tänkt det. Imponerad av hur noggrant man gick igenom bilen och hur snabbt processen gick. I mitt fall stämde priset jag fick på nätet med det som bilen såldes för.

Mimmie E
Skrev om viköperdinbil.se

Smidig försäljning. Inget att anmärka på.

Kent-Ove Å
Skrev om viköperdinbil.se

Blev väldigt bra bemötta både via Mail och vid vårt besök hos filialen i Jönköping och ett bekvämt sätt att sälja bilen Bedömer att priset lades på en fullt acceptabel nivå som var OK att ta till sig. För oss framstår viköperdinbil.se som ett seriöst företag

Ali R
Skrev om viköperdinbil.se

Träffade världen snällaste 2 killar i Västerås. Dessutom duktiga Hakim och Jonas.

Filtrera omdömen