viköperdinbil.se

www.vikoperdinbil.se
  • BadgeTwoYears
2 054
4.3

Välkommen till viköperdinbil.se! Viköperdinbil.se erbjuder ett säkert, bekvämt och rikstäckande alternativ för dig som vill sälja din bil. Låt oss värdera din begagnade bil - helt kostnadsfritt. Oavsett vilket märke eller ålder den har, ger vi dig bästa möjliga prisförslag. På viköperdinbil.se går våra bilexperter igenom din...

2054 omdömen om viköperdinbil.se

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 2054 omdömen med 4.3 i snittbetyg
Ulf J
Skrev om viköperdinbil.se

Jag sålde nyligen min Maserati till Viköperdinbil och kan inte vara mer nöjd med hela upplevelsen. Värderingen av bilen var både rättvis och transparent, vilket gav mig en trygghet i att jag fick ett bra pris. Besiktningsmannen som tog hand om besiktningen var mycket professionell och trevlig. Han förklarade allt i detalj och svarade tålmodigt på alla mina frågor. Hela affären gick smidigt och utan några bekymmer. Jag kan varmt rekommendera Viköperdinbil till alla som överväger att sälja sin bil. Tack för en utmärkt service!

Helén W
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt MEN riktigt frustrerande att dom drar av rätt mycket på priset när man kommer till stationen pga ex en parkeringskada som jag fyllt i att det fanns på onlineformuläret, och även skickat bild på. Dom drog även av för att det inte fanns ett par däck till som jag även där hade fyllt i att det inte fanns. Då är det ju helt meningslöst att fylla i formuläret. Så skärpning där!

Britt N
Skrev om viköperdinbil.se

Det fungerade jättebra. Kan tänka mig att sälja fler bilar hos er.

David J
Skrev om viköperdinbil.se

I grunden ett proffsigt bemötande och en smidig affär. Det som drar ner betyget är att ingen i personalen presenterade sig (och hade inte heller namnskyltar). Kundtoaletten var en av de smutsigare jag sett.

Arvid F
Skrev om viköperdinbil.se

Smidigt och snabbt, trevligt bemötande

Gisela J
Skrev om viköperdinbil.se

Lång utbetalningstid. Skyller på att man inte har senaste registreringsbeviset. Får ringa flera gånger och samtidigt ordna bevis från Transportstyrelsen att jag har det senaste. Varför ringer de inte och säger att nåt är fel….jo för inget är fel!

David P
Skrev om viköperdinbil.se

Proffsig personal som går igenom bilen grundligt. Värdering i linje med flera bilhandlare vid inbyte. Kan rekommenderas för den som av endera anledningen vill sälja sin bil och inte byta in. De tar även med funktionella fel och gör då till synes rimliga avdrag. En lite lustig och i stort sett ovidkommande detalj var att de dubbfria nordiska friktionsdäck min bil såldes med klassades som "allrounddäck". Jag frågade om detta och fick svaret att alla vinterdäck som inte har dubb är allrounddäck. Den definitionen har jag ej hört förr. Rekommenderas.

PATRIK K
Skrev om viköperdinbil.se

Jag godkände inte kontraktet eller priset som VKDB gav mig efter stationens kontroll. Stationsvärden snodde och vägrade desutom att ge mig mitt ägarbytespapper (den gula delen) fast jag gjort klart att jag inte tänkt genomföra försäljningen av min bil, han ringde till huvudkontoret och jag fick prata med ett riktigt jävla stolpskott som hänvisade till att bilen nu var deras. Det samtalet varade i över en tim, han hänvisade gång på gång att jag inte längre äger bilen. Vi vägrade gå från stationen, vi hänvisade till att...

Jan-Ove O
Skrev om viköperdinbil.se

Gick lätt att hitta stationen i Västerås. Väl mottagen kom lite före min planerade besök. Allt gick smidigt. Hade inte några speciella förväntningar på bolaget, men bolaget verkar sköta sitt uppdrag bra. Väl mottagen, seriöst jobb med min bil som jag sålde till företaget. Sen får vi hoppas att betalningen kommer imorgon.

Päivi P
Skrev om viköperdinbil.se

Smidigt och enkelt. Bra bemötande av personal som undersökte bilen, smidig administrativ hantering.

Monica S
Skrev om viköperdinbil.se

Snabb och smidig försäljning av min bil.

Mohammed C
Skrev om viköperdinbil.se

Europeiska köpare lägger bud på din bil efter att du lagt in den för värdering. Mitt initiala erbjudande drogs tillbaka för fel som var rapporterat från första början men fick snabbt ett annat erbjudande som var lägre, men ändå acceptabelt. Snabb och smidig tjänst ifall du vill bli av med din bil och priset inte är så viktigt. Var där runt en timme. Trevlig personal och gott kaffe!

Peter R
Skrev om viköperdinbil.se

Jag fick 50% bättre betalt än hos de ordinarie bilhandlarna och det gick väldigt smidigt. Dock ska man vara medveten om att det första förslaget man får innan man åker till deras teststationer skall tas med en nypa salt.

Jesper H

Snabba, smidiga och konkurrenskraftiga

Roger T

Snabbt o smidigt o pengarna på kontot inom 24 timmar

Felipe Alexander R
Skrev om viköperdinbil.se

En Varning för Oseriöst Beteende Hej, Jag vill dela med mig av min erfarenhet med viköperdinbil.se och varna andra för deras oseriösa behandling av kunder. Efter att ha fått en onlinevärdering på 200 000 kr för min bil, besökte jag deras station i Högdalen den 19 juli kl. 17:00 för en fysisk besiktning. Vid besiktningen justerades värderingen till 197 794 kr på grund av att jag hade glömt en av bilnycklarna hemma. Efter diskussioner med personalen kom vi överens om att jag skulle lämna bilen med båda nycklarna den 23...

Barbro S
Skrev om viköperdinbil.se

Gick väldigt smidigt och bra bemötande.

Karolina A
Skrev om viköperdinbil.se

Väldigt enkelt och snabbt. Gav ett rimligt pris och stod fast vid det. Har tidigare varit osäker på online-företag för att sälja bilen men blev glatt överraskad över det trevliga bemötandet och den tydliga kommunikationen

Mats G
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket bra personal och snabb hantering av bilen och försäljningen.

Christina J
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt och smidigt! De fixade alla papper och de känns både kunniga och seriösa! Blev dock några dagars väntan på pengarna men man fick ett kontrakt på köpet så det kändes ändå säkert! Lätta att hitta till och lätt att boka en tid när man fått det preliminära priset! Kommer använda dessa igen om det blir aktuellt!

Linda A
Skrev om viköperdinbil.se

Smidigt,snabbt och enkelt! Inget krångel och trevlig personal. Supernöjd!

Bengt T
Skrev om viköperdinbil.se

Bra pris. Snabb genomgång av bilen. Rutinerad besiktningsman. Snabbt avslut.

Per K
Skrev om viköperdinbil.se

Att sälja sin bil till viköperdinbil.se var smidigt. Värdering på nätet och så en genomgång på plats för att bekräfta skicket och värderingen. Bra och proffsig service på plats och skönt att man får träffa riktiga människor. Och så snyggt att priset gäller i 4 dagar. Jag han då lösa allt praktiskt med den nya bilen..Ja från början till slut. Smidigt och dessutom ett bra pris. Gillar även att man inte förbinder sig och att det inte var någon press på att acceptera budet när man var där. Men denna gång blev det affär. Kan...

Robert K
Skrev om viköperdinbil.se

Fick en värdering på websidan.Var in för genom gång av bilen ,Inga problem. Fick samma pris som värdering var gjord på websidan. Jag är nöjd med allt. Trevlig bemötande.

Henrik P
Skrev om viköperdinbil.se

Fick ett bra erbjudande på min bil och slapp allt trams med att sälja till privatpersoner som inte vill ge priset. Super bemötande och professionella människor. Efter ett noggrann koll av bilen skrev vi köpekontrakt och jag fick exakt det belopp som dom hade sagt från början 😊

Viktor K
Skrev om viköperdinbil.se

Supertrevlig personal, hjälpsamma och det känns verkligen som att de kan sin grej. Var uppmärksam på att ta med alla papper, då jag fick åka hem och hämta lite registreringsbevis. Blev ombedd att komma tillbaka samma dag så det var inga problem!

Ann-Charlotte O
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt och smidigt att som privatperson sälja sin bil när där man köper inte ger ett rimligt inbytespris

Lorena S
Skrev om viköperdinbil.se

Vi är mycket nöjda, trevlig personal som gör att man blir nöjd samtidigt för man bra betalt på bilen . Jag kan gärna rekommendera er.

Kasper E
Skrev om viköperdinbil.se

Jag är väldigt nöjd med viköperdinbil.

Jenny A
Skrev om viköperdinbil.se

Trevlig personal snabba förklarade bra varför vi inte fick så mycket som den första internet värderingen sa mycket nöjd skulle lätt sälja till dom igen

Ingalill L
Skrev om viköperdinbil.se

Supersmidigt och enkelt, från början i mobilen till avslut på stationen i Uppsala!

Andreas F
Skrev om viköperdinbil.se

Sjukt smidigt och professionellt!

Christina E
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt och smidigt, vi fick ett trevligt och bra bemötande. Vi fick ett bra bud som dessutom höjdes lite efter besöket. Mycket nöjd.

Martin E
Skrev om viköperdinbil.se

Lätt och enkelt. Snabb utbetalning av köpesumman. Trevliga och hjälpsamma och informativa.

Emmanouil Z
Skrev om viköperdinbil.se

Clear, fast process, no hustle, which is always welcome. It would have been interesting to get some explanation about the difference between the online price and the actual offer on the station.

Magnus L
Skrev om viköperdinbil.se

Trevligt bemötande och bra affär

Jesper H
Skrev om viköperdinbil.se

Så smidigt!! Snabb koll på verkstan följt av 5 minuters pappersadministration , inget tjafs om pris eller liknade. Hade möjligen fått ut 20 k mer vid en privat försäljning men för min del inte värt besväret.

Chalairap S
Skrev om viköperdinbil.se

bra hjälp och bra bemötande trevlig personal

Mikael S
Skrev om viköperdinbil.se

Mkt bra betalt för bilen jämfört med andra bilförtag. Kändes mkt seriöst - snabbt och enkelt@

Moa Björnsdotter M
Skrev om viköperdinbil.se

Smidig tjänst, samma värdering vid inlämning som onlinevärdering!

Fredrik G
Skrev om viköperdinbil.se

Bra bemötande, snabb hantering samt ett värdigt pris.

Michael M
Skrev om viköperdinbil.se

Professionellt, rejält och tryggt! Bra kund service med klara informationer och snabb hantering. Et mycket bra sätt att sälja bilen på!

Niclas N
Skrev om viköperdinbil.se

Trevligt och effektivt bemötande. Hyggligt betalt utifrån en realistisk värdering av bilen. Pengaarna på kontot 2 dagar senare

Nour K
Skrev om viköperdinbil.se

Det gick jätte smidigt. Hade inte så mycket förväntningar från viköperdinbil men blev överraskad. Viköperdinbil köpte min bil och allt gick som det ska jätte smidigt och bra personal på plats och jag va jätte nöjd

Daniel C
Skrev om viköperdinbil.se

Superbra! Andra gången jag använder Viköperdinbil.se för att värdera och sälja min bil. Båda gångerna har jag fått priset som jag fått via webben. Utklassar de flesta bilhandlarna i pris och service.

Marie S
Skrev om viköperdinbil.se

Tog lång tid, utlovat pris drogs ner med 2 000 kr.

Agneta B
Skrev om viköperdinbil.se

Jag är mycket nöjd. Noggran genomgång av min bil. Trevlig personal. Snabb betalning till mig. Toppen bra

Yvonne A
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket trevligt bemötande av en trevlig ung man. Hjälpsam och kunnig

Annika S

Snabbt enkelt o h tydligt. Allt var riktigt bra Mvh

Maria L
Skrev om viköperdinbil.se

Allt gick smidigt och snabbt.