Fredrik H:
Otroligt bra! Andra bilen vi köper av Hedin i Danderyd. Från början till slut var servicenivån 110% otrolig bra jobbat av säljarna Philip och Alexander. De blir tredje utan tvekan inom kort.
Rekommenderar Hedin i Danderyd framför ja allt annat i Sverige. Trevligare och mer serviceinriktade säljare hittar man inte.