Rekommenderat företag 2016 - Leaseonline

Leaseonline

Peter Myndes Backe 8, 118 46 Stockholm — Visa karta

Leaseonline erbjuder försäljning online av nya bilar på privat- eller företagsleasing, där allt ingår. Vi har samarbeten med svenska märkesåterförsäljare vilket gör att vi kan säkerställa en trygg leverans av bilar och mycket kvalificerat underhållsarbete.

På Leaseonline tycker vi att det ska vara enkelt och problemfritt att köpa och äga bil. Vår målsättning är att vi ska vara ett stöd för kunderna genom att vi förenklar bilägandet och ger dig som är bilköpare en möjlighet att kunna jämföra erbjudanden på ett tryggt sätt och samtidigt kunna beställa din bil i lugn och ro, direkt på vår sajt.

Vårt koncept bygger på att vi erbjuder många bilmärken och gör det enkelt för dig som kund att söka och jämföra olika modeller. Vi löser en modern finansiering av bilen där du erbjuds en flexibel privatleasing utan någon kontantinsats. Service är inkluderat, det är även heltäckande försäkring och vinterhjul. Hos oss får du möjlighet att snabbt, enkelt och tryggt beställa din bil direkt på vår sajt.

För dig som kund innebär Leaseonline att du slipper avlägga flera timmar på att leta reda på information om och ta reda på totalkostnaden för olika märken och modeller. Du slipper även oroa dig för vad bilens service kommer att kosta så länge du kör den. Försäljning och ett sjunkande andrahandsvärde är andra fördelar med att använda Leaseonline då du slipper tänka på det.

Leaseonline är givetvis certifierade av Trygg e-handel och lever upp till Trygg e-handels krav för e-handlare.

Varmt välkommen att göra en enkel, trygg och snabb beställning direkt på Leaseonline.se!

Läs vad 41 kunder tycker om Leaseonline

• Anna-maria Ö
    Anna-maria Ö skrev om Leaseonline
    Lätt att få svar på frågor både per telefon och mail! Trevlig personal som gör allt för att man ska få sina behov tillgodosedda!
  • Elias S
    Elias S skrev om Leaseonline
    Ett mycket bra gäng och ett mycketchup bra samarbete.
  • Robin L
    Robin L skrev om Leaseonline
    Fantastiskt från början till slut. Leaseonline är ett toppenföretag när det gäller att leasa bil!
  • Marika N
    Marika N skrev om Leaseonline
    Jag är otroligt nöjd med Leaseonline. Allt gick väldigt smidigt! Bra service, kundtjänsten svarade nästan omgående på mina frågor.
    En stor fördel är också att man kan välja en längre körsträcka (2500 mil per år) vilket går inte att beställa hos alla.
    Bilen kom innan den skulle och bemötandet vid bilens överlämning var mycket professionellt, informativt och supertrevligt!
    Rekommenderar företaget till alla som funderar på leasa en bil.
  • Helene F
    Helene F skrev om Leaseonline
    Hade mejl kontakt där jag fick svar på de frågor jag hade innan jag bestämde mig för vilken bil jag ville ha. Har även pratat med personalen i telefon och de har varit trevliga och hjälpsamma. När bilen blev levererad hem gick allt smidigt och bra.Det blev ett litet misstag med vinterdäcken, men efter ett telefonsamtal löste det sig utan problem. Mycket kunnig och proffsig personal. Kan varmt rekommendera Leaseonline. De motsvarade mer än mina förväntningar och på hemsidan får man alla uppgifter om vad månadskostnaden blir och har man några frågor är det lätt att mejla företaget. Lätt och smidigt att beställa en bil på deras hemsida.
  • Ina R
    Ina R skrev om Leaseonline
    Jag är jättenöjd med att leasa min Opel Corsa.
  • Maria T
    Maria T skrev om Leaseonline
    Trevlig service och användarvänlig hemsida. Känns ärligt, inget fuffens.
  • Berglund & Co Hb
    Berglund & Co Hb skrev om Leaseonline
    Billeasing lätt och smidigt trevligt bemötande.
  • Anita F
    Anita F skrev om Leaseonline
    Mycket snabba svar på mailen. Trevligt bemötande. Min leasingbil kom snabbare än lovat. Kördes till min arbetsplats. Jättebra service och information vid överlämnandet.
  • Lena S
    Lena S skrev om Leaseonline
    Allt har fungerat utmärkt. Väldigt trevliga och hjälpsamma!
  • Martin N
    Martin N skrev om Leaseonline
    Super bra, bra service och bra återkoppling!
  • Mustafa S
    Mustafa S skrev om Leaseonline
    Trevligt bemötande, enkel och smidig
  • Marlene J
    Marlene J skrev om Leaseonline
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Leaseonline
    Trevligt bemötande och service utöver vad man kan förvänta sig. Bra tjänst om man helst undviker bilhandlare.
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Leaseonline
    Fantastiskt bemötande från första mailet till leveransen av min bil, en Peugeot 108. Snabba svar på alla frågor och jag kände mig verkligen välkommen som kund. Jag är mycket nöjd och skulle gärna vilja ge fler än 5 stjärnor.
  • Thomaz G
    Thomaz G skrev om Leaseonline
    Ett trevligt bemötande från företaget. Hjälpte oss att ordna en bra privatleasing utan överaskningar. Bra hantering och möjlighet till sammanställande jämförelser på sajten. Rekommenderas!
  • Jesper N
    Jesper N skrev om Leaseonline
    Personalen är mycket trevlig och hjälpsam. Jag hade dock stora problem att få min bil levererad och när den väl var levererad så dröjde det flera månader in jag fick första fakturan
  • Erik E
    Erik E skrev om Leaseonline
    Helhetsintrycket har varit ok men inte mer då det varit strul med dels med leveransen av bilen, borttappade hjul och lite andra småsaker..
  • Staffan J
    Staffan J skrev om Leaseonline
    Jag har fått ett mycket bra bemötande och hjälp från Leaseonline när det gäller följande: Snabbt framtagande av en Opel Astra, samt informationen från dem om den nya bilen. Jag uppskattar också att bilen levererades till min hemadress.
    Alla papper var klara när bilen levererades till mig.
    Uppskattar också att allt ingår i leasingen, service, vinterdäck och försäkring. Återstår endast bränslekostnader och avgifter till trafikverket.
  • Sotirios M
    Sotirios M skrev om Leaseonline
    Jag hade ett väldigt bra sammarbete med LeaseOnline när jag ville köpa bil. De var jättehjälpsamma och intresserade av mina önskar. Fick feedback på en gång när jag hade frågor.
  • Johan S
    Johan S skrev om Leaseonline
    Kanon service, inget att klaga på.
  • Ola T
    Ola T skrev om Leaseonline
    Mycket bra! Grym service och snabba svar
  • Teresa S
    Teresa S skrev om Leaseonline
    Bra och trevligt bemötande. Snabb handläggning.
  • Ammar A
    Ammar A skrev om Leaseonline
    jag bekväm med denna firma och alla personar är snäll.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Leaseonline
    Leaseonline levererar det dom lovar och uppstår det några problem så får man hjälp direkt.
  • Ann-marie F
    Ann-marie F skrev om Leaseonline
    Mycket imponerad av deras service! Svarade på mail väldigt snabbt. Proffsiga och trevliga. Det höll på att strula till sig med försenad leverans men de löste det direkt.
  • Emil B
    Emil B skrev om Leaseonline
    Trevligt bemötande och personlig service. Inget att anmärka på.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Leaseonline
    Jag har alla gånger vid kontakt med Lease-on-line bemötts snabbt och enkelt med att jag fått svar på frågor. Fungerar bra med att Lease on line ger god service vad gäller att ordna med kontakter med försäkringsbolaget och förvaring av vinterdäck
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Leaseonline
    Fantastiskt! Redan efter första dagen som jag "tryckte på knappen beställ" blev jag uppringd och till frågad på vilket sätt de kunde serva mig. Tre veckor efter beställning levererades bilen till min dörr.
    Jag leasar en Ford Focus av Leaseonline sedan augusti 2015. Vid varje tillfälle jag haft kontakt med företaget har jag blivit mycket trevligt bemött. Jag har bara haft en incident med bilen som hade med däcken att göra där jag fick felindikation på att däcken inte hade luft. Detta blev snabbt omhändertaget och jag har inte behövt kontakta företaget särskilt ofta.
  • David R
    David R skrev om Leaseonline
    Det var väldigt snabbt och smidigt att beställa, enkelt att förstå hur allt funkade. Efter några veckor ringde dem och sa att bilen var klar att plockas upp. Väl där där plockade jag upp bilen och skrev på alla papper och sedan dess så har de varit ganska smidigt. Betydligt lättare att beställa över internet då jag kunde ta min tid och välja den bilen och alla detaljer jag ville i ro utan en bilförsäljare. Det som är bra är att man kan närsomhelst kontakta dem och deras kundtjänst svara på allt. Smidigt och enkelt för mig. Passar nog de som gillar ta sin tid och internet. Rekommenderar starkt!
  • Davide D
    Davide D skrev om Leaseonline
    Klockrent!
    Bra service, snabba svar.
  • Anders B
    Anders B skrev om Leaseonline
    Mycket bra och trevligt bemötande.
  • Hans L
    Hans L skrev om Leaseonline
    Vår erfarenhet är att Det så här långt varit bekvämt, enkelt och smidigt att leasa. Det har varit tydlig information från början så vi har egentligen haft behov av att kontakta er.
    Vi är nöjda!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Leaseonline
    Allt var toppen.
    Dock ett minus för att jag fick en räkning på 30kr för trängselavgift från Stocholm när ni körde ner bilen.
    Jag hade hämtning av bilen i Malmö.
    30kr är inte mycket pengar. Mer principen. Egentligen stod jag inte på bilen vid det tillfället. Kändes inte jätte proffsigt. Annars va allt kanon
    2016-07-08 LeaseOnline svarar Andreas L
    Klantigt av oss Andreas, glömde att vi passerade tull på vägen.. Vi drar av på din nästa faktura! Mvh Sverker, Leaseonline
  • Patrick B
    Patrick B skrev om Leaseonline
    Ett oerhört smidigt sätt att beställa en leasing av bil. Bra uppföljning från dem efter också.
  • Linda S
    Linda S skrev om Leaseonline
    Mycket bra service. Snabba svar på alla frågor och bra pris på leasingen. Nöjd!
  • Marzena S
    Marzena S skrev om Leaseonline
    Toppen! Trevlig personal. Snabba svar. Enkelt att göra beställning. Fick bilen levererad till dörren!
  • Eva W
    Eva W skrev om Leaseonline
    Smidigt och bra service kan varmt rekommendera Leaseonline
  • Göran L
    Göran L skrev om Leaseonline
    En super trevlig bil, det är svårt att hålla milen nere, har ju 3000 mil att förhålla mig till. Särskild nöjd med back kameran.
  • Max L
    Max L skrev om Leaseonline
    Väldigt bra bemötande och feedback på beställd leasingbil. Inga problem att få dragkrok monterad. Inte heller att få dubbade vinterdäck istf odubbat. Mötte upp vid centralstationen för transport till leverantören av bilen.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Leaseonline
    Jag tycker att leaseonline gjorde ett jättebra jobb vid min leasing. Vid frågor fick jag jätte snabba och bra svar. Jag kände verkligen att det var personlig service. Jag har aldrig haft problem utan rekommenderar varm leaseonline

Peter Myndes Backe 8, 118 46 Stockholm