Alla kategorier Webshop Leaseonline

Leaseonline

Leaseonline erbjuder försäljning online av nya bilar på privat- eller företagsleasing, där allt ingår. Vi har samarbeten med svenska märkesåterförsäljare vilket gör att vi kan säkerställa en trygg leverans av bilar och mycket kvalificerat underhållsarbete.

På Leaseonline tycker vi att det ska vara enkelt och problemfritt att köpa och äga bil. Vår målsättning är att vi ska vara ett stöd för kunderna genom att vi förenklar bilägandet och ger dig som är bilköpare en möjlighet att kunna jämföra erbjudanden på ett tryggt sätt och samtidigt kunna beställa din bil i lugn och ro, direkt på vår sajt.

Vårt koncept bygger på att vi erbjuder många bilmärken och gör det enkelt för dig som kund att söka och jämföra olika modeller. Vi löser en modern finansiering av bilen där du erbjuds en flexibel privatleasing utan någon kontantinsats. Service är inkluderat, det är även heltäckande försäkring och vinterhjul. Hos oss får du möjlighet att snabbt, enkelt och tryggt beställa din bil direkt på vår sajt.

För dig som kund innebär Leaseonline att du slipper avlägga flera timmar på att leta reda på information om och ta reda på totalkostnaden för olika märken och modeller. Du slipper även oroa dig för vad bilens service kommer att kosta så länge du kör den. Försäljning och ett sjunkande andrahandsvärde är andra fördelar med att använda Leaseonline då du slipper tänka på det.

Leaseonline är givetvis certifierade av Trygg e-handel och lever upp till Trygg e-handels krav för e-handlare.

Varmt välkommen att göra en enkel, trygg och snabb beställning direkt på Leaseonline.se!

Läs vad 80 kunder tycker om Leaseonline

• Anne H
    Anne H skrev om Leaseonline
    Sammanfattningsvis mycket bra med bemötande å svar på frågor.
    Det enda som var dåligt var sen leverans vilket tyvärr påverkade min situation illa just då.
    Jag är mycket nöjd med bilen och den uppfyllde mer än mina förväntningar.

Mvh Anne
  • Lotta C
    Lotta C skrev om Leaseonline
    Trevligt bemötande hela vägen och lätta att få kontakt med. Enkelt och smidigt att välja bil från hemsidan. Mycket nöjd!
  • Helén D
    Helén D skrev om Leaseonline
    Hej! Jag har inte stött på några konstigheter. Färgen jag ville ha från början var slutsåld och den infon kom snabbt. Valde då en annan färg som jag är nöjd med. Bilen Peugeot 2008 är jag nöjd med. Lovad leverans skulle ta upp till 3 veckor och det klagade jag på. Ni visade fin service mot mig som kund då bilen levererades tidigare, tummen upp för er. Sen vid utlämning på Peugeot så fick jag en fin service av Markus. Gick genom alla detaljer om bilen i lugn och ro. Allt så jag Helen Dahl är mycket nöjd leasingkund!

Trevlig helg
  • Annette E
    Annette E skrev om Leaseonline
    Leasade en Opel via leasing online och det var otroligt smidigt. När jag sedan några dagar senare blev kontaktad av Linda på kundtjänst fick jag bra info och erbjudande om att hämta bilen tidigare osv. Jag upplevde att hon svarade snabbt och väldigt lösningsinriktat på mina frågor och jag kände mig mycket väl bemött.
  • Kerry S
    Kerry S skrev om Leaseonline
    Allt var klockrent och smidigt från början. När jag hade ett par frågor fick jag snabbt, och trevligt bemötande och svar
  • Maja H
    Maja H skrev om Leaseonline
    Jag frågade först om det fanns idofigbi bilen jag tittat på, eftersom det var viktigt för mig. Jag fick ett snabbt och trevligt svar.

Hemsidan var smidig med relativt god översikt, vilket underlättade jämförelse mellan bilar.

Jag hittade inte bättre deals någon annanstans.

Det var smidigt att beställa och god ton i meddelanden efter beställning.

Färgen jag ville ha, som ingick, fanns inte kvar och då fick jag "erbjudande" om en svart mot kostnad - har jag något minus att säga så tycker jag att jag hade kunnat få svart bil i grundpriset, eftersom bilen tycktes finnas i önskad färg vid beställningstillfället.

Men jag är nöjd med allt!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Leaseonline
    Leasade en bil från leaseoneline.
    Fick ständig återkoppling vad som hände under leveranstidén .
    Tydliga avtal och vad man ska betala och vad som ingår.
    Gott bemötande.
    Fick levereras direkt till jobbet.

Jag är jättenöjd och skulle absolut rekommendera dom.
  • Matts A
    Matts A skrev om Leaseonline
    Jag tycker att jag hittills fått en alldeles utmärkt service
    !
  • Petri K
    Petri K skrev om Leaseonline
    Jag är mycket nöjd med kontakt med Leaseonline. Jag fick hjälp med att hämta leasingbilen och blev välinformerad om allting.
  • Maria H
    Maria H skrev om Leaseonline
    Jag fick ett jättebra bemötande redan från börja och fram till leveransdagen. Mycket trevligt bemötande och tydlig information om vad som gäller. Jättebra att slippa leta runt efter olika Leasingerbjudande och kontakta diverse leverantörer då Leasonline har allt samlat på ett och samma ställe. Fick min bil levererad fram till dörren. Det enda problemet är att jag älskar min bil och vill aldrig lämna tillbaka den :O)
  • Marie S
    Marie S skrev om Leaseonline
    LÄTT att hitta bilen man bara ville ha!
    SMIDIGT att beställa.
    SNABB leverans.
  • Ralph V
    Ralph V skrev om Leaseonline
    Snabb service och tydliga förklaringar om varje steg i processen.
  • Vibeke L
    Vibeke L skrev om Leaseonline
    Super service og bra kommunikation hela vägen från beställning till leverans! Jätte nöjd kund.
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om Leaseonline
    Enkelt och har hittils fungerat väldigt bra
  • José G
    José G skrev om Leaseonline
    Bra bemötande. Jag har en Peugeot. Lätt att nå dem. Allt gick bra.
  • Elinor W
    Elinor W skrev om Leaseonline
    Bra service från början till slut. Proffsigt bemötande, både i telefon och mail kontakt.
  • Lina C
    Lina C skrev om Leaseonline
    Är suoernöjd med allt.
    Var väldigt smidigt att beställa bil och väljs tillbehör via nätet. Hjälpsam, snabb o trevlig kundtjänst.
    Bilen fick vi levererad hem och med en grundlig genomgång av bilens alla funktioner. Vi är jättenöjda med vår nya fina bil
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Leaseonline
    Bra överlämnande av bilen på central plats. Bra genomgång av det väsentligaste vid överlämnandet. Bra funktion vid kontakter och bra funktion på hemsidan.
  • florence h
    florence h skrev om Leaseonline
    Helt ok .Bra snabbt enkelt .smidigt .Bra lösning
  • Leif A
    Leif A skrev om Leaseonline
    Har bara gott att säga trevligt bemötande o är nöjd med mitt val av bil ställer man en fråga snabba svar o dom stämmer sånt uppskattar jag.
  • Marie S
    Marie S skrev om Leaseonline
    Snabbt, snyggt och proffsigt!
    Min leasingbil levererades enligt överenskommelse med ingående och pedagogisk introduktion. All korrespondens med företaget har varit smidig och tillmötesgående. Jag är helnöjd!
  • Annica K
    Annica K skrev om Leaseonline
    Tycker all kontakt med Leaseonline har varit fantastisk. Hur trevliga som helst och det har verkligen varit bra allt. Heltäckande service, har känts väldigt tryggt. Jag är supernöjd!
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Leaseonline
    Leasat en bil. Hittills har servicen fungerat utmärkt.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Leaseonline
    Mycket bra service och enkelt!
  • Tanja S
    Tanja S skrev om Leaseonline
    Smidig och snabb service! Kommer absolut rekommendera vidare, tack!
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Leaseonline
    Är jätte nöjd allt flyter på bra med bilen och varit smidigt med allt sen dag 1
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Leaseonline
    Smidigt, tryggt och prismässigt det bästa alternativet!
  • Siv Anita S
    Siv Anita S skrev om Leaseonline
    Bra bemötande både i mailkontakt och vid leverans. Lite få utlämningsställen, fick åka från Borlänge till antingen Gävle eller Uppsala.
  • Cari B
    Cari B skrev om Leaseonline
    Mycket bra service. Snabba svar
  • Jörgen Ö
    Jörgen Ö skrev om Leaseonline
    Vi har leasat en Opel Astra Turbo. Bemötandet från Leasonline har varit utmärkt från början till slut. De var mycket flexibla - vi kunde t ex utan problem byta leveransort - och var alltid mycket vänliga och trevliga vid alla kontakter.
  • Solveig J
    Solveig J skrev om Leaseonline
    Bra bemötande, trevlig personal och allt funkar👌
  • Playdice Ab
    Playdice Ab skrev om Leaseonline
    Mycket smidigt och väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera leasing online.
  • Socialis
    Socialis skrev om Leaseonline
    Toppen service! Gott bemötande, rekommenderas p
  • Robert S
    Robert S skrev om Leaseonline
    Trevligt bemötande och snabb och bra kundservice. Bra bil till bra pris.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Leaseonline
    Bra bemötande, snabba svar på frågor
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Leaseonline
    Bra bemötande och serviceminded personal.
  • Måns F
    Måns F skrev om Leaseonline
    Mtcket nöjd med bilen! Va lite strul med leveransen men utöver det är allt bra.
  • Jonatan M
    Jonatan M skrev om Leaseonline
    Trevligt, kunnigt och snabbt bemötande. Enbart positivt!
  • Lars-åke H
    Lars-åke H skrev om Leaseonline
    Bra jobbat, gick snabbt, allt via internet supersmidigt och billigare är bilhandlare.
  • Anna-maria Ö
    Anna-maria Ö skrev om Leaseonline
    Lätt att få svar på frågor både per telefon och mail! Trevlig personal som gör allt för att man ska få sina behov tillgodosedda!
  • Elias S
    Elias S skrev om Leaseonline
    Ett mycket bra gäng och ett mycketchup bra samarbete.
  • Robin L
    Robin L skrev om Leaseonline
    Fantastiskt från början till slut. Leaseonline är ett toppenföretag när det gäller att leasa bil!
  • Marika N
    Marika N skrev om Leaseonline
    Jag är otroligt nöjd med Leaseonline. Allt gick väldigt smidigt! Bra service, kundtjänsten svarade nästan omgående på mina frågor.
    En stor fördel är också att man kan välja en längre körsträcka (2500 mil per år) vilket går inte att beställa hos alla.
    Bilen kom innan den skulle och bemötandet vid bilens överlämning var mycket professionellt, informativt och supertrevligt!
    Rekommenderar företaget till alla som funderar på leasa en bil.
  • Helene F
    Helene F skrev om Leaseonline
    Hade mejl kontakt där jag fick svar på de frågor jag hade innan jag bestämde mig för vilken bil jag ville ha. Har även pratat med personalen i telefon och de har varit trevliga och hjälpsamma. När bilen blev levererad hem gick allt smidigt och bra.Det blev ett litet misstag med vinterdäcken, men efter ett telefonsamtal löste det sig utan problem. Mycket kunnig och proffsig personal. Kan varmt rekommendera Leaseonline. De motsvarade mer än mina förväntningar och på hemsidan får man alla uppgifter om vad månadskostnaden blir och har man några frågor är det lätt att mejla företaget. Lätt och smidigt att beställa en bil på deras hemsida.
  • Ina R
    Ina R skrev om Leaseonline
    Jag är jättenöjd med att leasa min Opel Corsa.
  • Maria T
    Maria T skrev om Leaseonline
    Trevlig service och användarvänlig hemsida. Känns ärligt, inget fuffens.
  • Berglund & Co Hb
    Berglund & Co Hb skrev om Leaseonline
    Billeasing lätt och smidigt trevligt bemötande.
  • Anita F
    Anita F skrev om Leaseonline
    Mycket snabba svar på mailen. Trevligt bemötande. Min leasingbil kom snabbare än lovat. Kördes till min arbetsplats. Jättebra service och information vid överlämnandet.
  • Lena S
    Lena S skrev om Leaseonline
    Allt har fungerat utmärkt. Väldigt trevliga och hjälpsamma!
  • Martin N
    Martin N skrev om Leaseonline
    Super bra, bra service och bra återkoppling!