Alla kategorier Webshop Leaseonline

Leaseonline

Leaseonline.se

Privat- och företagsleasing av bilar online. Sök, jämför och beställ din bil – direkt på nätet.
Vårt koncept bygger på att vi erbjuder många bilmärken och gör det enkelt för dig som kund att söka och jämföra olika bilmodeller. Vi löser en modern finansiering av bilen där vi erbjuder dig som privatperson en flexibel privatleasing utan någon kontantinsats alternativt en finansiell leasing för dig som företagare.
Service är alltid inkluderat i månadskostnaden, det är även heltäckande försäkring och vinterhjul på aluminiumfälg. Hos oss får du möjlighet att snabbt, enkelt och tryggt beställa din bil direkt på vår sajt.

Leaseonline är givetvis certifierade av Trygg e-handel och lever upp till Trygg e-handels krav för e-handlare.
Varmt välkommen att göra en enkel, trygg och smidig beställning direkt på www.leaseonline.se!

Läs vad 98 kunder tycker om Leaseonline

• Catarina G
    Catarina G skrev om Leaseonline
    Ett fantastisk företag man blir alltid trevligt bemött
    Svarar snabbt på frågor både via mail och telefon. Läs mer
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Leaseonline
    Enkelt och smidigt var det när jag beställde via dom. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Leaseonline
    Leasar en Peugeot sedan två veckor tillbaka via leasonlines hemsida.
    Allt gick mycket smidigt dock saknar jag mer detaljinformation kring bilarna så som förbrukning, skatteklass etc. Mycket trevligt med en och samma kontaktperson hos kundtjänst som informerade mig om förloppet och även bokade tid för upphämtning hos bilfirma.

Totalt sett är jag mycket nöjd med servicen. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Leaseonline
    Inget annat än väldigt nöjd! Processen från att få svar på funderingar, hitta bilen, beställa bilen och hämta ut bilen gick väldigt smidigt. Ett extra tack till Sverker och Linda i kundtjänsten som har hjälpte mig med snabba svar och exceptionell support! Läs mer
  • Andreas Y
    Andreas Y skrev om Leaseonline
    Enkel hemsida för att beställa och tydlig återkoppling via mail vad beställningen innehåller. Varit i kontakt med dem via telefon och de svarar alltid snabbt och är hjälsamma. Läs mer
  • Jeff C
    Jeff C skrev om Leaseonline
    Leaseonline has been terrific in its support and communication during my relationship with them. They made guarantees, and kept them, and when there was a problem they rectified with the utmost effort and sincerity to the point that the CEO drove my car all the way from Stockholm to Goteborg to ensure I received it on it. Exceptional service and sincerity. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Leaseonline
    Trevlig personal och snabb service. Kompetent personal.
    Snabb återkoppling. Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Leaseonline
    Har leasat en bil frpn dem. Är helt igenom 100% nöjd med bemötandet o svar på alla frågor! Läs mer
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Leaseonline
    Jag tycker dom var mycket proffsiga och vänliga dessutom väldigt hjälpsamma på alla vis. kan verkligen rekommendera dom!

Tomas Läs mer
  • Lenka E
    Lenka E skrev om Leaseonline
    Har leasat en bil och är Supernöjd!
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ann Katharina H
    Ann Katharina H skrev om Leaseonline
    Jag har fått ett väldigt trevligt bemötande av alla som jag har haft kontakt med. Jag har haft en del frågor angående bilen jag skulle leasa, och fått svar nästan direkt, mycket trevlig personal.
    Jag har berättat för många om leasonline och hur bra det gick att leasa en bil därigenom och nästan alla har blivit förvånade att det gick så smidigt.
    Så jag har berömt er alla.
    Det ända som jag blev lite besviken på var att allt som stod på beskrivningen på bilen om vad som skulle ingå tyvärr inte gjorde det. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Leaseonline
    Mycket bra tycker jag, kan rekommendera det till andra Läs mer
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Leaseonline
    Har haft otroligt bra bemötande av Sverker från start till slut och blivit bemött med högsta respekt. Han har även gjort allt han kunnat för att hjälpa till och svara på alla typer av frågor. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Leaseonline
    Mycket trevliga och serviceminded! Är väldigt nöjd med information, snabba svar på frågor och bemötande mot oss som kunder. Vi leasar dessutom en bil vi är väldigt nöjd med. Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Leaseonline
    Leaseonline får högsta betyg av mig i allt.
    Tillgänglighet: Kundservice har väldigt bra öppettider. Du kan nå dem via telefon eller mail och du får snabbt svar på mail.
    Service: Mycket god service. Vid ett tillfälle hade jag fått felaktig information men Leasonline tog fullt ansvar för att rätta till detta. Jag upplevde att det verkligen ville hjälpa mig och göra mig nöjd vilket de lyckades med till 100 %.
    Bemötande: Jag har fått ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av alla Leaseonlines medarbetare. Ett extra plus till Linda som verkligen visat prov på detta på ett helt fantastiskt sätt.
    Pris och utbud: Jag ville ha tag på en leasingbil i småbilsklassen och jämförde Leaseonlines utbud och priser med många andra företag. De hade det klart bästa erbjudandet utifrån mina behov. Det fanns andra företag som hade samma månadskostnad men då fick jag mindre för pengarna, som sämre försäkring och inga dubbade vinterdäck på aluminiumfälg.
    Vill verkligen varmt rekommendera Leaseonline när du ska leasa bil! :-) Läs mer
  • Daniella J
    Daniella J skrev om Leaseonline
    Jag är väldigt nöjd med all hantering, bra service och snabba. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Leaseonline
    Superbra!
    Smidigt!
    Snabbt!
    Lättsamt! Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Leaseonline
    Nyligen leasat en bil via Leasonline. Och jag kan bara rekommendera sidan. Allt har fungerat perfekt. Läs mer
  • Anne H
    Anne H skrev om Leaseonline
    Sammanfattningsvis mycket bra med bemötande å svar på frågor.
    Det enda som var dåligt var sen leverans vilket tyvärr påverkade min situation illa just då.
    Jag är mycket nöjd med bilen och den uppfyllde mer än mina förväntningar.

Mvh Anne Läs mer
  • Lotta C
    Lotta C skrev om Leaseonline
    Trevligt bemötande hela vägen och lätta att få kontakt med. Enkelt och smidigt att välja bil från hemsidan. Mycket nöjd! Läs mer
  • Helén D
    Helén D skrev om Leaseonline
    Hej! Jag har inte stött på några konstigheter. Färgen jag ville ha från början var slutsåld och den infon kom snabbt. Valde då en annan färg som jag är nöjd med. Bilen Peugeot 2008 är jag nöjd med. Lovad leverans skulle ta upp till 3 veckor och det klagade jag på. Ni visade fin service mot mig som kund då bilen levererades tidigare, tummen upp för er. Sen vid utlämning på Peugeot så fick jag en fin service av Markus. Gick genom alla detaljer om bilen i lugn och ro. Allt så jag Helen Dahl är mycket nöjd leasingkund!

Trevlig helg Läs mer
  • Annette E
    Annette E skrev om Leaseonline
    Leasade en Opel via leasing online och det var otroligt smidigt. När jag sedan några dagar senare blev kontaktad av Linda på kundtjänst fick jag bra info och erbjudande om att hämta bilen tidigare osv. Jag upplevde att hon svarade snabbt och väldigt lösningsinriktat på mina frågor och jag kände mig mycket väl bemött. Läs mer
  • Kerry S
    Kerry S skrev om Leaseonline
    Allt var klockrent och smidigt från början. När jag hade ett par frågor fick jag snabbt, och trevligt bemötande och svar Läs mer
  • Maja H
    Maja H skrev om Leaseonline
    Jag frågade först om det fanns idofigbi bilen jag tittat på, eftersom det var viktigt för mig. Jag fick ett snabbt och trevligt svar.

Hemsidan var smidig med relativt god översikt, vilket underlättade jämförelse mellan bilar.

Jag hittade inte bättre deals någon annanstans.

Det var smidigt att beställa och god ton i meddelanden efter beställning.

Färgen jag ville ha, som ingick, fanns inte kvar och då fick jag "erbjudande" om en svart mot kostnad - har jag något minus att säga så tycker jag att jag hade kunnat få svart bil i grundpriset, eftersom bilen tycktes finnas i önskad färg vid beställningstillfället.

Men jag är nöjd med allt! Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Leaseonline
    Leasade en bil från leaseoneline.
    Fick ständig återkoppling vad som hände under leveranstidén .
    Tydliga avtal och vad man ska betala och vad som ingår.
    Gott bemötande.
    Fick levereras direkt till jobbet.

Jag är jättenöjd och skulle absolut rekommendera dom. Läs mer
  • Matts A
    Matts A skrev om Leaseonline
    Jag tycker att jag hittills fått en alldeles utmärkt service
    ! Läs mer
  • Petri K
    Petri K skrev om Leaseonline
    Jag är mycket nöjd med kontakt med Leaseonline. Jag fick hjälp med att hämta leasingbilen och blev välinformerad om allting. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Leaseonline
    Jag fick ett jättebra bemötande redan från börja och fram till leveransdagen. Mycket trevligt bemötande och tydlig information om vad som gäller. Jättebra att slippa leta runt efter olika Leasingerbjudande och kontakta diverse leverantörer då Leasonline har allt samlat på ett och samma ställe. Fick min bil levererad fram till dörren. Det enda problemet är att jag älskar min bil och vill aldrig lämna tillbaka den :O) Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Leaseonline
    LÄTT att hitta bilen man bara ville ha!
    SMIDIGT att beställa.
    SNABB leverans. Läs mer
  • Ralph V
    Ralph V skrev om Leaseonline
    Snabb service och tydliga förklaringar om varje steg i processen. Läs mer
  • Vibeke L
    Vibeke L skrev om Leaseonline
    Super service og bra kommunikation hela vägen från beställning till leverans! Jätte nöjd kund. Läs mer
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om Leaseonline
    Enkelt och har hittils fungerat väldigt bra Läs mer
  • José G
    José G skrev om Leaseonline
    Bra bemötande. Jag har en Peugeot. Lätt att nå dem. Allt gick bra. Läs mer
  • Elinor W
    Elinor W skrev om Leaseonline
    Bra service från början till slut. Proffsigt bemötande, både i telefon och mail kontakt. Läs mer
  • Lina C
    Lina C skrev om Leaseonline
    Är suoernöjd med allt.
    Var väldigt smidigt att beställa bil och väljs tillbehör via nätet. Hjälpsam, snabb o trevlig kundtjänst.
    Bilen fick vi levererad hem och med en grundlig genomgång av bilens alla funktioner. Vi är jättenöjda med vår nya fina bil Läs mer
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Leaseonline
    Bra överlämnande av bilen på central plats. Bra genomgång av det väsentligaste vid överlämnandet. Bra funktion vid kontakter och bra funktion på hemsidan. Läs mer
  • florence h
    florence h skrev om Leaseonline
    Helt ok .Bra snabbt enkelt .smidigt .Bra lösning Läs mer
  • Leif A
    Leif A skrev om Leaseonline
    Har bara gott att säga trevligt bemötande o är nöjd med mitt val av bil ställer man en fråga snabba svar o dom stämmer sånt uppskattar jag. Läs mer
  • Marie S
    Marie S skrev om Leaseonline
    Snabbt, snyggt och proffsigt!
    Min leasingbil levererades enligt överenskommelse med ingående och pedagogisk introduktion. All korrespondens med företaget har varit smidig och tillmötesgående. Jag är helnöjd! Läs mer
  • Annica K
    Annica K skrev om Leaseonline
    Tycker all kontakt med Leaseonline har varit fantastisk. Hur trevliga som helst och det har verkligen varit bra allt. Heltäckande service, har känts väldigt tryggt. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Leaseonline
    Leasat en bil. Hittills har servicen fungerat utmärkt. Läs mer
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Leaseonline
    Mycket bra service och enkelt! Läs mer
  • Tanja S
    Tanja S skrev om Leaseonline
    Smidig och snabb service! Kommer absolut rekommendera vidare, tack! Läs mer
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Leaseonline
    Är jätte nöjd allt flyter på bra med bilen och varit smidigt med allt sen dag 1 Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Leaseonline
    Smidigt, tryggt och prismässigt det bästa alternativet! Läs mer
  • Siv Anita S
    Siv Anita S skrev om Leaseonline
    Bra bemötande både i mailkontakt och vid leverans. Lite få utlämningsställen, fick åka från Borlänge till antingen Gävle eller Uppsala. Läs mer
  • Cari B
    Cari B skrev om Leaseonline
    Mycket bra service. Snabba svar Läs mer
  • Jörgen Ö
    Jörgen Ö skrev om Leaseonline
    Vi har leasat en Opel Astra Turbo. Bemötandet från Leasonline har varit utmärkt från början till slut. De var mycket flexibla - vi kunde t ex utan problem byta leveransort - och var alltid mycket vänliga och trevliga vid alla kontakter. Läs mer
  • Solveig J
    Solveig J skrev om Leaseonline
    Bra bemötande, trevlig personal och allt funkar👌 Läs mer
  • Playdice Ab
    Playdice Ab skrev om Leaseonline
    Mycket smidigt och väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera leasing online. Läs mer