egbil.se

Frejgatan 13, 114 20 Stockholm — Visa karta

Egbil.se är en plattform där du kan köpa och sälja begagnade bilar enkelt och smidigt hemifrån. Du skapar ett konto kostnadsfritt på mindre än 60 sekunder och sedan är du igång!

Hos oss kan du enkelt hitta en bil som passar dig, utan att åka runt mellan olika bilhallar. På vår sida kan du filtrera de bilar som finns till försäljning på en mängd olika attribut, som till exempel karosstyp, färg, geografisk närhet eller årsmodell. Du kan även själv lägga upp en bil till försäljning och komma i kontakt med intresserade köpare.

Letar du efter ett "gör-det-själv"-objekt eller en bil som kräver lite reparationer och mekande? Det kan du också hitta hos oss på EG bil!

Vi är verksamma inom bilexport till bl.a. Baltikum och har etablerade kontakter bland både handlare och privatpersoner. Dessutom erbjuder vi import från USA och Kanada där vi har möjlighet att handla på i princip alla auktioner. Kontakta oss gärna för mer information eller gå själv in på sidan för att ta första steget mot din nya bil!

Läs vad 14 kunder tycker om egbil.se

• Anders
    Anders skrev om egbil.se
    Enkel och snabb affär utan några problem. Läs mer
  • Lars I
    Lars I skrev om egbil.se
    Det började med en mailkontakt som sedan gick vidare till att vi pratades vid på telefon, därefter kom vi överens om en tid som passade oss båda för att genomföra bilaffären. Allt vi kommit överens om stämde så jag är mycket nöjd med affären och bemötandet och kan rekommendera företaget Läs mer
  • Глеб Л
    Глеб Л skrev om egbil.se
    Покупал машину на сайте egbil.se. Был очень приятно удивлен качеством обслуживания. Мне не только удаленно предоставили возможность детально определить состояние автомобиля и просмотреть все документы, но и доставили машину до границы с Беларусью по очень привлекательной цене. Общался с продавцом - очень приятный человек, свободно говорит на русском языке. В общем, всем очень рекомендую этот сервис. Läs mer
  • Carl-Johan
    Carl-Johan skrev om egbil.se
    Väldigt trevliga och tillmötesgående. Hela affären gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Elina
    Elina skrev om egbil.se
    kanonbra! Kom och hämtade snabbt och smidigt. Läs mer
  • Jurij
    Jurij skrev om egbil.se
    Iš pardavėjo vardu Aleksandr pirkau automobilį. Telefonu rusų kalba buvo suteikta visa informacija, trūkumai taip pat buvo paminėti (nors ir ne visi, bet kaip aiškino pardavėjas jis ir pats visko apie jam atgabentą automobili nežinojo - paminėjo kur išlindo rūdys, bet nepaminėjo, kad visas dugnas taip pat parūdijęs, nors apie tai, kad mašina ilgai stovėjo sakė). Bendravo labai mandagiai, padėjo surasti tralą už normalią kainą. Bendrai automobiliu ir aptarnavimu patenkintas. Läs mer
  • Marcus
    Marcus skrev om egbil.se
    Trevlig! Smidig affär. Blir fler affärer i framtiden. Läs mer
  • Peter
    Peter skrev om egbil.se
    Sålt bil. Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Elias
    Elias skrev om egbil.se
    Det va jätte bra affär . Sålde en bil och fick mina kontanta pengar . Inga problem med köparen och är helt nöjd med köparen Läs mer
  • Patrik
    Patrik skrev om egbil.se
    Köpte en bil av mig och det var nog det mest seriösa person/företag jag stött på och väldigt vänligt bemötande av personen som hade hand om affären, proffs rakt igenom, jag kommer absolut göra affärer med detta företag igen. Läs mer
  • Philip
    Philip skrev om egbil.se
    Hej! Sålde min gamla bil till egbil och gjorde en väldigt snabb och smidig affär med ett väldigt professionellt och vänligt bemötande!
    Jag kommer att sälja min nuvarande bil tlll de i framtiden!

Tack!//väldigt nöjd kund Läs mer
  • Tony
    Tony skrev om egbil.se
    Enkeltt! Smidig affär! Allt kändes bra. Läs mer
  • Patrik P
    Patrik P skrev om egbil.se
    Affären gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Tullinge Bil
    Tullinge Bil skrev om egbil.se
    Mycket seriös och trevlig kille Alex som gjorde affär med mig. Rekommenderar starkt /// David Läs mer

Frejgatan 13, 114 20 Stockholm