egbil.se

egbil.se

Ring 072-278 20 01 egbil.se

Egbil.se är en plattform där du kan köpa och sälja begagnade bilar enkelt och smidigt hemifrån. Du skapar ett konto kostnadsfritt på mindre än 60 sekunder och sedan är du igång! Hos oss kan du enkelt hitta en bil som passar dig, utan att åka runt mellan olika bilhallar. På vår sida kan du filtrera de bilar som finns till försäljning...

29 omdömen om egbil.se

Sören
Skrev om egbil.se

Jag sålde en gammal Jeep. Inga problem, blev vänligt bemött av trevliga grabbar. Ordning och reda.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Vw P

Köpte bil av mig. Snabb och krångel fri affär 👌

Rao Tak o
Skrev om egbil.se

Sålde vara företags tunglastbil med kran utan nån problem. Allt kontakt från början till slut allt varit jätte trevlig! Kan rekommenderas varmt Egbil att sälja och köpa bil. Med vänlig hälsning, RAO Tak och Bygg AB

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Bruce

Toppen! Super smidigt och vänlig! Köpte bilen direkt på telefon! Ingen tjafs! 👍

SAMER ADNAN S

Väldigt smidig affär Bilen var jätte bra och affären var redan klar på telefon! REKOMMENDERAS 5+++

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Sanna
Skrev om egbil.se

Sålt bil, allt gick jätte bra , smidigt å lätt.

Ingvar
Skrev om egbil.se

Otroligt snabb och smidig affär

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Dino
Skrev om egbil.se

Hade sålt en Jeep till Reco och det var smidigt och enkelt affär. Jag är 100 procent nöjd med det.

Rami
Skrev om egbil.se

Det Var den enklaste och den bästa affären jag har varit med. allting var jättebra verkligen.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Thomas
Skrev om egbil.se

Sålde min BMW X5. Jag är väldigt nöjd med EG bil. Mycket proffsigt och korrekt intryck från början till slut. Vi gjorde upp pris på telefonen och allt från överlämnande till betalning utfördes till full belåtenhet. Kan varmt rekommendera dem.

Micke
Skrev om egbil.se

Mycket smidig affär, bra bemötande !

Oskar
Skrev om egbil.se

Sålde bil med EG, aldrig varit med om en smidigare affär. Trevligt bemötande, korrekt och pengarna i handen.

Johan
Skrev om egbil.se

Trevligt bemötande. Snabb och smidig bilaffär/ bytesaffär. Vi återkommer gärna om det skulle dyka upp något annan intressant framöver.

Nikola P
Skrev om egbil.se

Sjukt smidig försäljning av min bil, var lite skeptiskt i början när jag fick samtalet men allt gick proffesionellt till, hela dealen gick på 30 minuter, pengar direkt i handen/kontot, smidigaste, snabbaste och mest korrekta bilförsäljningen jag gjort i hela mitt liv. Bara possitiva intryck av eg bil!

Johan
Skrev om egbil.se

Det va en snabb och smidig affär, inget krångel som brukar kunna vara.

Anders
Skrev om egbil.se

Enkel och snabb affär utan några problem.

Lars I
Skrev om egbil.se

Det började med en mailkontakt som sedan gick vidare till att vi pratades vid på telefon, därefter kom vi överens om en tid som passade oss båda för att genomföra bilaffären. Allt vi kommit överens om stämde så jag är mycket nöjd med affären och bemötandet och kan rekommendera företaget

Глеб Л
Skrev om egbil.se

Покупал машину на сайте egbil.se. Был очень приятно удивлен качеством обслуживания. Мне не только удаленно предоставили возможность детально определить состояние автомобиля и просмотреть все документы, но и доставили машину до границы с Беларусью по очень привлекательной цене. Общался с продавцом - очень приятный человек, свободно говорит на русском языке. В общем, всем очень рекомендую этот сервис.

Carl-johan
Skrev om egbil.se

Väldigt trevliga och tillmötesgående. Hela affären gick väldigt smidigt.

Elina
Skrev om egbil.se

kanonbra! Kom och hämtade snabbt och smidigt.

Jurij
Skrev om egbil.se

Iš pardavėjo vardu Aleksandr pirkau automobilį. Telefonu rusų kalba buvo suteikta visa informacija, trūkumai taip pat buvo paminėti (nors ir ne visi, bet kaip aiškino pardavėjas jis ir pats visko apie jam atgabentą automobili nežinojo - paminėjo kur išlindo rūdys, bet nepaminėjo, kad visas dugnas taip pat parūdijęs, nors apie tai, kad mašina ilgai stovėjo sakė). Bendravo labai mandagiai, padėjo surasti tralą už normalią kainą. Bendrai automobiliu ir aptarnavimu patenkintas.

Marcus
Skrev om egbil.se

Trevlig! Smidig affär. Blir fler affärer i framtiden.

Peter
Skrev om egbil.se

Sålt bil. Affären gick snabbt och smidigt.

Elias
Skrev om egbil.se

Det va jätte bra affär . Sålde en bil och fick mina kontanta pengar . Inga problem med köparen och är helt nöjd med köparen

Patrik
Skrev om egbil.se

Köpte en bil av mig och det var nog det mest seriösa person/företag jag stött på och väldigt vänligt bemötande av personen som hade hand om affären, proffs rakt igenom, jag kommer absolut göra affärer med detta företag igen.

Philip
Skrev om egbil.se

Hej! Sålde min gamla bil till egbil och gjorde en väldigt snabb och smidig affär med ett väldigt professionellt och vänligt bemötande! Jag kommer att sälja min nuvarande bil tlll de i framtiden! Tack!//väldigt nöjd kund

Tony
Skrev om egbil.se

Enkeltt! Smidig affär! Allt kändes bra.

Patrik P
Skrev om egbil.se

Affären gick snabbt och smidigt

Tullinge Bil

Mycket seriös och trevlig kille Alex som gjorde affär med mig. Rekommenderar starkt /// David