egbil.se

Frejgatan 13, 114 20 Stockholm — Visa karta

Egbil.se är en plattform där du kan köpa och sälja begagnade bilar enkelt och smidigt hemifrån. Du skapar ett konto kostnadsfritt på mindre än 60 sekunder och sedan är du igång!

Hos oss kan du enkelt hitta en bil som passar dig, utan att åka runt mellan olika bilhallar. På vår sida kan du filtrera de bilar som finns till försäljning på en mängd olika attribut, som till exempel karosstyp, färg, geografisk närhet eller årsmodell. Du kan även själv lägga upp en bil till försäljning och komma i kontakt med intresserade köpare.

Letar du efter ett "gör-det-själv"-objekt eller en bil som kräver lite reparationer och mekande? Det kan du också hitta hos oss på EG bil!

Vi är verksamma inom bilexport till bl.a. Baltikum och har etablerade kontakter bland både handlare och privatpersoner. Dessutom erbjuder vi import från USA och Kanada där vi har möjlighet att handla på i princip alla auktioner. Kontakta oss gärna för mer information eller gå själv in på sidan för att ta första steget mot din nya bil!

Läs vad 26 kunder tycker om egbil.se

Frejgatan 13, 114 20 Stockholm