BM Car Group

Tornväktargränd 10, 168 59 Bromma — Visa karta

Köpa, byta eller sälja en begagnad bil? Vi på BM Group har funnits i branschen i över 15 år och har nu ett väletablerat och säkert koncept där vi fokuserar på att göra alla parter i bilaffären nöjda.

Vi samarbetar med Autoconcept och Trygg-Hansa för att göra affären trygg och vi kan rådgiva angående finansieringslösningar genom DNB-finans, WASA Kredit, Nordea finans och Svea ekonomi.

På Tornväktargränd i Bromma har vi vår verkstad. Där servar och reparerar vi bilar från nästan alla bilmärken och alla arbeten dokumenteras i din servicebok. Vi använder reservdelar och andra produkter av högsta kvalitet.

Välkommen till oss på BM Car Group!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 121 kunder tycker om BM Car Group

• 2019-05-17

Patrik J skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo c30 t 5r black polestar som min älskade dotter både provkörde och betalade via Swish för min räkning. Smidigt och bra. Säljaren glömde berätta hur fälgarna var skadade i övrigt stämde beskrivningen. Läs mer
  • 2019-05-09

• 2019-05-07

Amer A skrev om BM Car Group
    Köpt bil. Helt ok.dem körde bilen hem till mig De gör ju bussniss. Läs mer
    2019-05-07 Mladen V svarar Amer A
    Hej Amer! Tack för din recension och kul att höra att du är nöjd med hemleveransen. Hoppas du är nöjd med bilen också, om det är något som vi kan göra för att öka din upplevelse till en 5:a i betyg så är du varmt välkommen att höra av dig till oss! :)
    Mladen V gillar detta
  • 2019-04-08

Joakim W skrev om BM Car Group
    En begagnad bil bjuder ibland på överraskningar både för köparen och säljaren. Efter mitt köp av en Saab 9-5 upptäcktes att en slang från servopumpen gått sönder. Efter ett samtal till BM bad dom mig komma in med bilen.

Felet konstaterades, slangsystemet beställdes och byttes. BM har varit oerhört trevliga och bemötande under hela processen. Då detta var några dagar efter köpet gjordes det även kostnadsfritt.

Rekommenderas varmt, väldigt proffesionellt. Läs mer
    2019-04-10 BM Car Group svarar Joakim W
    Ibland blir det knasigt med begagnade bilar, men då är vi här för att hjälpa till! Så roligt att du är nöjd med oss Joakim!
    Alltid välkommen åter. :)
  • Linda O

2019-03-26

Linda O skrev om BM Car Group
    Bästa servicen! Trevlig och professionell personal som hjälpte oss inom 24h med några småsaker som upptäcktes efter köp vilket ingick i deras 1-månadsgaranti.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-04-10 BM Car Group svarar Linda O
    Väldigt härligt att höra Linda, vi tackar för den fina recensionen och hoppas på återseende!
  • Nikola I

2019-03-26

Nikola I skrev om BM Car Group
    BM - car group i Bromma är bäst.
    Jag serviserar mina 2 arbets bilar vw transporter 2 år , och nu jag har köpt Audi Q5 från BM - car group.
    Jag är supernöjd med service , trevlig och profesional personal , bra priser och garanti.

Skulle helt klart rekommendera de till andra !!! Läs mer
    2019-04-10 BM Car Group svarar Nikola I
    Så kul att höra dina fina ord Nikola! Vi tackar för att du väljer oss!

Birgitta O skrev om BM Car Group
    Mycket kunnig och seriös personal, som verkligen månar om kundnöjdheten. Kommer gärna tillbaka när det blir dags att byta bil igen. Tack! Läs mer
    2019-03-26 BM Car Group svarar Birgitta O
    Tack för din fina recension, det glädjer oss att du är nöjd med köpet!

Aziz K skrev om BM Car Group
    Är jätte nöjd med BM Cargroup, riktigt bra serivce från första kundkontakten till säljandet av bil. Är supernöjd med min nya bil tack . Läs mer
    2019-03-15 BM Car Group svarar Aziz K
    Kul att du är så nöjd Aziz, vi är säkra på att bilen kommer bjuda på många fina åkturer! :)

Maria K skrev om BM Car Group
    Blev mkt bra bemöt och Filip var väldigt tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-03-15 BM Car Group svarar Maria K
    Tack för din fina recension Maria, det glädjer oss! :) Välkommen åter!
    /Filip och resten av gänget.
  • Bandar A

2019-03-12

Bandar A skrev om BM Car Group
    Jag köppet bill Volkswagen touran 7platser som skriver på annons. Jag taket min bill efter 2 eller 3 kommer papper från transportstyrelsen den här bill 5 plats tillbaka till företaget. Jag vill lämna bilen men han vill inte hjälpa mig Läs mer
    2019-03-12 Mladen V svarar Bandar A
    Hej Bandar!

Vill börja med att påpeka hur tråkigt det är att du inte verkar helt nöjd med oss, vi strävar alltid efter så nöjda kunder som möjligt.
    Gällande din bil så var det tydligt innan affär att bilen var registrerad med endast 5 sittplatser hos transportstyrelsen (trots de extra två sätena längst bak), både du och dina kamrater fick se det när ni kikade på bilen, och kontrollerade på transportstyrelsens app innan köpet. Vi trodde allt var glasklart.

Efter några dagar visade det sig att du inte alls var nöjd med detta, och att du gärna ville ha bilen registrerad med 7 sittplatser ändå. När du kom in till butiken igen så erbjöd vi direkt vår hjälp, och att kostnadsfritt omregistrera bilen till 7 sittplatser under dagen/morgondagen. (en väldigt enkelt process). Denna kostnad skulle vi stå för, trots att du var medveten om att bilen var registrerad som 5 sittplatser.

Du valde att inte ta hjälp av oss, skälet till detta står oklart för oss, att du påstår att vi inte ville hjälpa dig är ingen delad åsikt vi har.

Om du i dagsläget ångrat dig är du varmt välkommen in igen! Så ska vi se till att omregistrera bilen till 7 sittplatser som vi lovat sen första början, erbjudandet kvarstår! :)

Vänliga hälsningar.
    Teamet på Bm Car.
    2019-03-15 Bandar A svarar Mladen V
    Tack Bm Car for hjalp jag fick och hur ni hantera allt :)
    2019-03-15 BM Car Group svarar Bandar A
    Hej igen Bandar.
    Vi är glada att du nu i slutändan är nöjd med oss, och hoppas på återseende när det blir dags igen! :)
    Läs mer genom att expandera tråden +
    BM Car Group, Bandar A gillar detta
  • 2019-02-28

Kianosh G skrev om BM Car Group
    Jätte fin bil som förra gången och har alltid blivit väl bemött och jag är en ”gammal kund” bra priser på bilar trevliga prspnal som man får proffetionel hjälp alltid duktig mekaniker också en mycket bra upplevelse Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Kianosh G
    Hej Kianosh!
    Tack för de fina orden! Vi hoppas du blir nöjd med nya bilen, och välkommen åter för din nästa bilaffär! :)
  • Hassan M

2019-02-27

Hassan M skrev om BM Car Group
    Jag har köpte en find bil med BM car group
    Jag tycker om att bästa en av de bilhandlare som jag har träffat jag är jättenöjd min bil idag
    Tack så myckat phlip Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Hassan M
    Det glädjer oss att du är så nöjd Hassan! Jag är säker på att nya bilen kommer till stor användning.
    / Filip och resten av teamet :)
  • Sara P

2019-02-25

Sara P skrev om BM Car Group
    Vi köpte en bil. Servicen var jättebra, och säljaren var inte ett dugg ”gåpåig”, som säljare annars kan vara. Han lyssnade på vad vi ville ha, ställde lite frågor, och vi kände oss trygg och nöjd i köpet. Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Sara P
    Tack för den fina feedbacken Sara! Vi hoppas Mercan bjuder på många sköna åkturer!
    / Teamet på Bm Car :)
  • 2019-02-17

Hampus G skrev om BM Car Group
    Köpte en Xc 60 av Bm car. Bokade bilen någon dag innan jag hade chans att hämta den, och det var inga problem. Men var väl någon liten skavank mer än vad jag hade räknat med, men i stort sett var den som dom beskrivit. Batteriet var dåligt vilket jag upptäckte efter ett par dagar. Men det löste sig enkelt. Bytte det själv, men BM Car stod för kostnaden för batteriet utan att ifrågasätta! Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Hampus G
    Alltid kul att höra så fina ord! Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende när det blir dags! :)
  • 2019-02-14

André N skrev om BM Car Group
    Utmärkt service och trevlig personal! Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar André N
    Vi hoppas din nya Volvo kommer till stor användning! Tack för din fina recension, välkommen åter! :)
  • Leila T

2019-02-09

Leila T skrev om BM Car Group
    Köpte en begagnad FordMondeo.
    Bra bemötande, lugna och seriösa.
    Tillmötesgående och hjälpsamma vid leverans. Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Leila T
    Superkul att du är nöjd med köpet Leila! Vi hoppas din nya Ford bjuder på mycket glädje :)

Kristina M skrev om BM Car Group
    Jag köpte min första bil här, en jättefin golf. Jag har blivit vänligt bemött både i telefon och på bilfirman. Säljaren var kunnig och trevlig. Är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Kristina M
    Så kul att höra de fina orden Kristina! Och kul att du är nöjd med oss samt din bilaffär! :)
    Grattis till Golfen.
    /Teamet på Bm Car.

Gunnar L skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo v70.Ett bra bemötande å service mycket trevlig personal 😀 Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Gunnar L
    Vi hoppas Volvon bjuder på många fina åkturer, och kul att du är nöjd med servicen vi erbjöd. :)
    /Teamet på Bm Car.
  • Muamer P

2019-02-08

Muamer P skrev om BM Car Group
    Utmärkt service, bra bilar och bra priser Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Muamer P
    Tack för de fina orden Muamer! Vi hoppas på återseende!
    / Teamet på Bm Car.

Victoria D skrev om BM Car Group
    Proffsig och duktig säljare! Mycket nöjd! Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Victoria D
    Vi är glada att du är nöjd med våran service och hoppas att nya bilen kommer till stor användning! :)
  • Victor M

2019-01-31

Victor M skrev om BM Car Group
    Fantastisk service! Verkligen tillmötesgående. Bilen var ordentligt kontrollerad och rekondad!
    Supernöjd med mitt köp Läs mer
  • 2019-01-29

Emrah S skrev om BM Car Group
    Familjen är famil familjen är alltid bäst BMW Läs mer
  • 2019-01-29

Christer B skrev om BM Car Group
    Mycket tillmötesgående och serviceinriktad personal. Vi är jättenöjda! Kan tänka oss komma tillbaka nästa gång vi ska köpa bil. Väldigt trevlig personal! Läs mer
  • 2018-11-23

Ingar M skrev om BM Car Group
    Kjøpte en bil av dere, kjempe service. Läs mer
  • Janne P

2018-11-19

Janne P skrev om BM Car Group
    Xc70 2004.
    Ett kanon bemötande.
    Snabbt o smidigt.
    Kan rekommenderas. Läs mer

Kurt B skrev om BM Car Group
    Volvo V50 f -11 Summum BRA KÖP !
    BRA - BEMÖTANDE - av all personal !
    Fordonet uppfyller mina förväntningar.
    HELT enl. tel. Info./till Norrlänning.
    Toppskick -Bra SoV däck/mm.som är BRA ! Köpte bilen! NU i Norrland !
    Norrlänningen REKOMMENDERAR
    BM Car Group Läs mer

Jan P skrev om BM Car Group
    Min förutfattade mening om bilsäljare är inte positiv men dessa killar var hjälpsamma, ingav mig förtroende och mycket proffsiga. De hjälpte mig direkt med ett problem jag hade på bilen som jag köpt hos dom och man får intrycket av att dessa killar vill göra en fair deal. Tummen upp, jag är mycket nöjd! Läs mer

Necmettin Ü skrev om BM Car Group
    Hej jag köpte en Peugeot ifrån BM car. jag är jätte nöjd med bilen. Väldigt trevligt kundmöte vänligt och ärligt personal jag har varit på flera bilförsäljare men BM Car Group är bäst.
    Mvh Nicko Läs mer
  • 2018-09-10

Lars-Olof G skrev om BM Car Group
    Jag är mycket positiv för den ärliga deklarationen av bilen. Det stämde inte 100% ,men det gör det inte i en bilaffär som gäller begagnat. Vi justerade priset på ett snyggt sätt. Alles in ordning. Jag är jättenöjd med bilen, fantastiskt fin. Personalen är positiv artig och vältalig. Jag tackar för en bra deal. Mvh Lasse. Läs mer
  • Peter H

2018-09-09

Peter H skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo xc60 i juli och efter några dagar vidade det sig stt bilen hade några små fel som jag inte upptäckt under privkörningen.
    Ringde till BM car group (Filip) och de tog in bilen över dagen, åtgärdade samtliga fel skyndsamt och utan kostnad.

Är väldigt nöjd med deras bemötande och hur de skötte affären, överlämnandet av bilen och reklamationen av felen. En professionell bilfirma helt enkelt. Läs mer
  • Autologistics S

2018-09-08

Autologistics S skrev om BM Car Group
    Vi köpte en Volvo V50 F. Fick en utomordentligt trevlig service från killarna på BM Car Group!

Mvn Johan Läs mer
  • 2018-07-12

Karen T skrev om BM Car Group
    Vi köpte en Subaru forester och vi blev väldigt nöjda och personalen va jätte trevliga och hjälpsamma Läs mer
  • 2018-07-12

Mateios G skrev om BM Car Group
    Bromaplan det bra på telefon detta är bra Läs mer
  • Melisa B

2018-07-10

Melisa B skrev om BM Car Group
    Kortfattad så tycker jag detta är ett seriöst företag med framförallt
    ärliga billsäljare. Fantastiskt service ! rekommemderas varm Läs mer
  • 2018-07-10

Monika M skrev om BM Car Group
    Har köpt en bil från BM Car Group för någon månad sen - killarna som jobbar där är super trevliga! Har fått världens bästa hjälp med tanke på att det var min första bil!
    I framtiden ifall det kommer till att köpa en ny bil, kommer lätt köra till de! Världens bästa ställe, kan lätt rekommenderas till alla! Läs mer
  • 2018-05-24

Thomas G skrev om BM Car Group
    Var ute efter en ersättning till en bil som skrotades efter en olycka. Hittade en jag ville ha. Åkte o kollade o den var precis vad jag ville ha. Kort provkörning o sedan affär. Tog 10 minuter. Helt suveränt. Snabbt, trevligt och korrekt. Läs mer
  • Bert O

2018-05-21

Bert O skrev om BM Car Group
    Jag köpte en Volvo xc70.
    Bilen var i utmärkt skick med en mindre trafik skada som jag hade blivit orienterad om innan jag anlände hos säljaren.
    Jag blev vänligt bemöt och efter köpet , på väg hem upptäckte jag att ett larm inte fungerade.
    Jag påpekade detta på telefon och dagen efter fick jag en ny larm komponent.
    Utmärkt service och bemötande! Läs mer
  • 2018-05-21

Lisa M skrev om BM Car Group
    Bra trevliga och serviceinriktade Läs mer
  • Richard L

2018-05-15

Richard L skrev om BM Car Group
    Inhandlade en Volvo V70 från BM Car som vi är riktigt nöjda med!

Försäljaren ingav ett stort förtroende och var hjälpsam när problem med bilen uppkom efter några dagar, utan kostnad bytes både givare samt ABS-krans.

Kan starkt rekommendera BM Car till andra bilköpare! Läs mer
  • 2018-03-19

Göran A skrev om BM Car Group
    Jag har av BMcar grupp köpt en Ford Mondeo som jag är mycket nöjd med. Försäljaren ingav ett stort förtroende samt gav mig god tid att gå igenom och prova bilen utan att vara påträngande. Köpet genomfördes snabbt och smidigt och jag kan rekommendera BMcar grupp till andra bilköpare... Läs mer
  • 2018-03-17

Lubecka C skrev om BM Car Group
    Trevliga att ha att göra med. Mycket tjänstvilliga och måna om sina kunder. Fantastiskt bra att de erbjuder Carfax rapporter på bilarna de säljer samt att bilarna besiktigas. Mycket uppskattat! Läs mer
  • 2018-03-12

Peter A skrev om BM Car Group
    Toppen. Bra bemötande vid köp av min nya bil. Bra service då jag lämnade in den för fix efter köpet. Läs mer
  • 2018-03-08

Cecilia W skrev om BM Car Group
    Köpte bil.
    Jätte bra service, trevlig och verkligen hjälpsam personal.
    Toppen ställe! Läs mer
  • 2018-01-28

Romin D skrev om BM Car Group
    Köpte familjebilen från BM Car. Trevlig och professionell personal som är väldigt kunniga.

Allt gick hur smidigt som helst.

Bilen är vi jättenöjda med och tryggt med garantin man kan köpa till.

Tack för allt.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-01-19

Christian Ö skrev om BM Car Group
    Professionellt bemötande, snabb service. Rekommenderar denna bilfirma! Läs mer
  • 2018-01-19

Jeanette H skrev om BM Car Group
    Hej
    Bilen vi köpte är vi nöjda med det är en bil som vi ska ha för övningskörning med till ett barnbarn
    Jag måste samtidigt säga att ni ställde upp väldigt bra när vi hade ett litet problem med bilen
    Bilen kommer till användning 31/1 då börjar övningskörningen
    Volvo V50 nöjda ägare
    Hälsningar
    Morfar Lennart Läs mer
  • 2017-12-05

Katarina A skrev om BM Car Group
    Har besökt BM Car Group vid 2 tillfällen och bägge gångerna blev jag lika imponerad över det fantastiskt trevliga bemötandet och viljan att lösa mitt problem på stående fot. Verkligen hjälpsamma och otroligt tillmötesgående! Läs mer
  • 2017-11-24

Rikard T skrev om BM Car Group
    Bra bemötande. Informativa och ej påstridiga. Genomförde köpet tydligt och enkelt. Levererade bilen över förväntan. Läs mer
  • 2017-11-23

Pär S skrev om BM Car Group
    Jag är mycket nöjd med bemötandet hos BM car group. Vänliga och tillmötesgående och anpassade sig efter mina önskemål. Läs mer

Tornväktargränd 10, 168 59 Bromma