BM Car Group

Tornväktargränd 10, 168 59 Bromma — Visa karta

Köpa, byta eller sälja en begagnad bil? Vi på BM Group har funnits i branschen i över 15 år och har nu ett väletablerat och säkert koncept där vi fokuserar på att göra alla parter i bilaffären nöjda.

Vi samarbetar med Autoconcept och Trygg-Hansa för att göra affären trygg och vi kan rådgiva angående finansieringslösningar genom DNB-finans, WASA Kredit, Nordea finans och Svea ekonomi.

På Tornväktargränd i Bromma har vi vår verkstad. Där servar och reparerar vi bilar från nästan alla bilmärken och alla arbeten dokumenteras i din servicebok. Vi använder reservdelar och andra produkter av högsta kvalitet.

Välkommen till oss på BM Car Group!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 107 kunder tycker om BM Car Group

• 2019-02-17

Hampus G skrev om BM Car Group
    Köpte en Xc 60 av Bm car. Bokade bilen någon dag innan jag hade chans att hämta den, och det var inga problem. Men var väl någon liten skavank mer än vad jag hade räknat med, men i stort sett var den som dom beskrivit. Batteriet var dåligt vilket jag upptäckte efter ett par dagar. Men det löste sig enkelt. Bytte det själv, men BM Car stod för kostnaden för batteriet utan att ifrågasätta! Läs mer
  • 2019-02-14

André N skrev om BM Car Group
    Utmärkt service och trevlig personal! Läs mer
  • Leila T

2019-02-09

Leila T skrev om BM Car Group
    Köpte en begagnad FordMondeo.
    Bra bemötande, lugna och seriösa.
    Tillmötesgående och hjälpsamma vid leverans. Läs mer

Kristina M skrev om BM Car Group
    Jag köpte min första bil här, en jättefin golf. Jag har blivit vänligt bemött både i telefon och på bilfirman. Säljaren var kunnig och trevlig. Är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer

Gunnar L skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo v70.Ett bra bemötande å service mycket trevlig personal 😀 Läs mer
  • Muamer P

2019-02-08

Muamer P skrev om BM Car Group
    Utmärkt service, bra bilar och bra priser Läs mer

Victoria D skrev om BM Car Group
    Proffsig och duktig säljare! Mycket nöjd! Läs mer
  • Victor M

2019-01-31

Victor M skrev om BM Car Group
    Fantastisk service! Verkligen tillmötesgående. Bilen var ordentligt kontrollerad och rekondad!
    Supernöjd med mitt köp Läs mer
  • 2019-01-29

Emrah S skrev om BM Car Group
    Familjen är famil familjen är alltid bäst BMW Läs mer
  • 2019-01-29

Christer B skrev om BM Car Group
    Mycket tillmötesgående och serviceinriktad personal. Vi är jättenöjda! Kan tänka oss komma tillbaka nästa gång vi ska köpa bil. Väldigt trevlig personal! Läs mer
  • 2018-11-23

Ingar M skrev om BM Car Group
    Kjøpte en bil av dere, kjempe service. Läs mer
  • Janne P

2018-11-19

Janne P skrev om BM Car Group
    Xc70 2004.
    Ett kanon bemötande.
    Snabbt o smidigt.
    Kan rekommenderas. Läs mer

Kurt B skrev om BM Car Group
    Volvo V50 f -11 Summum BRA KÖP !
    BRA - BEMÖTANDE - av all personal !
    Fordonet uppfyller mina förväntningar.
    HELT enl. tel. Info./till Norrlänning.
    Toppskick -Bra SoV däck/mm.som är BRA ! Köpte bilen! NU i Norrland !
    Norrlänningen REKOMMENDERAR
    BM Car Group Läs mer

Jan P skrev om BM Car Group
    Min förutfattade mening om bilsäljare är inte positiv men dessa killar var hjälpsamma, ingav mig förtroende och mycket proffsiga. De hjälpte mig direkt med ett problem jag hade på bilen som jag köpt hos dom och man får intrycket av att dessa killar vill göra en fair deal. Tummen upp, jag är mycket nöjd! Läs mer

Necmettin Ü skrev om BM Car Group
    Hej jag köpte en Peugeot ifrån BM car. jag är jätte nöjd med bilen. Väldigt trevligt kundmöte vänligt och ärligt personal jag har varit på flera bilförsäljare men BM Car Group är bäst.
    Mvh Nicko Läs mer
  • 2018-09-10

Lars-Olof G skrev om BM Car Group
    Jag är mycket positiv för den ärliga deklarationen av bilen. Det stämde inte 100% ,men det gör det inte i en bilaffär som gäller begagnat. Vi justerade priset på ett snyggt sätt. Alles in ordning. Jag är jättenöjd med bilen, fantastiskt fin. Personalen är positiv artig och vältalig. Jag tackar för en bra deal. Mvh Lasse. Läs mer
  • Peter H

2018-09-09

Peter H skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo xc60 i juli och efter några dagar vidade det sig stt bilen hade några små fel som jag inte upptäckt under privkörningen.
    Ringde till BM car group (Filip) och de tog in bilen över dagen, åtgärdade samtliga fel skyndsamt och utan kostnad.

Är väldigt nöjd med deras bemötande och hur de skötte affären, överlämnandet av bilen och reklamationen av felen. En professionell bilfirma helt enkelt. Läs mer
  • Autologistics S

2018-09-08

Autologistics S skrev om BM Car Group
    Vi köpte en Volvo V50 F. Fick en utomordentligt trevlig service från killarna på BM Car Group!

Mvn Johan Läs mer
  • 2018-07-12

Karen T skrev om BM Car Group
    Vi köpte en Subaru forester och vi blev väldigt nöjda och personalen va jätte trevliga och hjälpsamma Läs mer
  • 2018-07-12

Mateios G skrev om BM Car Group
    Bromaplan det bra på telefon detta är bra Läs mer
  • Melisa B

2018-07-10

Melisa B skrev om BM Car Group
    Kortfattad så tycker jag detta är ett seriöst företag med framförallt
    ärliga billsäljare. Fantastiskt service ! rekommemderas varm Läs mer
  • 2018-07-10

Monika M skrev om BM Car Group
    Har köpt en bil från BM Car Group för någon månad sen - killarna som jobbar där är super trevliga! Har fått världens bästa hjälp med tanke på att det var min första bil!
    I framtiden ifall det kommer till att köpa en ny bil, kommer lätt köra till de! Världens bästa ställe, kan lätt rekommenderas till alla! Läs mer
  • 2018-05-24

Thomas G skrev om BM Car Group
    Var ute efter en ersättning till en bil som skrotades efter en olycka. Hittade en jag ville ha. Åkte o kollade o den var precis vad jag ville ha. Kort provkörning o sedan affär. Tog 10 minuter. Helt suveränt. Snabbt, trevligt och korrekt. Läs mer
  • Bert O

2018-05-21

Bert O skrev om BM Car Group
    Jag köpte en Volvo xc70.
    Bilen var i utmärkt skick med en mindre trafik skada som jag hade blivit orienterad om innan jag anlände hos säljaren.
    Jag blev vänligt bemöt och efter köpet , på väg hem upptäckte jag att ett larm inte fungerade.
    Jag påpekade detta på telefon och dagen efter fick jag en ny larm komponent.
    Utmärkt service och bemötande! Läs mer
  • 2018-05-21

Lisa M skrev om BM Car Group
    Bra trevliga och serviceinriktade Läs mer
  • Richard L

2018-05-15

Richard L skrev om BM Car Group
    Inhandlade en Volvo V70 från BM Car som vi är riktigt nöjda med!

Försäljaren ingav ett stort förtroende och var hjälpsam när problem med bilen uppkom efter några dagar, utan kostnad bytes både givare samt ABS-krans.

Kan starkt rekommendera BM Car till andra bilköpare! Läs mer
  • 2018-03-19

Göran A skrev om BM Car Group
    Jag har av BMcar grupp köpt en Ford Mondeo som jag är mycket nöjd med. Försäljaren ingav ett stort förtroende samt gav mig god tid att gå igenom och prova bilen utan att vara påträngande. Köpet genomfördes snabbt och smidigt och jag kan rekommendera BMcar grupp till andra bilköpare... Läs mer
  • 2018-03-17

Lubecka C skrev om BM Car Group
    Trevliga att ha att göra med. Mycket tjänstvilliga och måna om sina kunder. Fantastiskt bra att de erbjuder Carfax rapporter på bilarna de säljer samt att bilarna besiktigas. Mycket uppskattat! Läs mer
  • 2018-03-12

Peter A skrev om BM Car Group
    Toppen. Bra bemötande vid köp av min nya bil. Bra service då jag lämnade in den för fix efter köpet. Läs mer
  • 2018-03-08

Cecilia W skrev om BM Car Group
    Köpte bil.
    Jätte bra service, trevlig och verkligen hjälpsam personal.
    Toppen ställe! Läs mer
  • 2018-01-28

Romin D skrev om BM Car Group
    Köpte familjebilen från BM Car. Trevlig och professionell personal som är väldigt kunniga.

Allt gick hur smidigt som helst.

Bilen är vi jättenöjda med och tryggt med garantin man kan köpa till.

Tack för allt.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-01-19

Christian Ö skrev om BM Car Group
    Professionellt bemötande, snabb service. Rekommenderar denna bilfirma! Läs mer
  • 2018-01-19

Jeanette H skrev om BM Car Group
    Hej
    Bilen vi köpte är vi nöjda med det är en bil som vi ska ha för övningskörning med till ett barnbarn
    Jag måste samtidigt säga att ni ställde upp väldigt bra när vi hade ett litet problem med bilen
    Bilen kommer till användning 31/1 då börjar övningskörningen
    Volvo V50 nöjda ägare
    Hälsningar
    Morfar Lennart Läs mer
  • 2017-12-05

Katarina A skrev om BM Car Group
    Har besökt BM Car Group vid 2 tillfällen och bägge gångerna blev jag lika imponerad över det fantastiskt trevliga bemötandet och viljan att lösa mitt problem på stående fot. Verkligen hjälpsamma och otroligt tillmötesgående! Läs mer
  • 2017-11-24

Rikard T skrev om BM Car Group
    Bra bemötande. Informativa och ej påstridiga. Genomförde köpet tydligt och enkelt. Levererade bilen över förväntan. Läs mer
  • 2017-11-23

Pär S skrev om BM Car Group
    Jag är mycket nöjd med bemötandet hos BM car group. Vänliga och tillmötesgående och anpassade sig efter mina önskemål. Läs mer
  • 2017-11-23

Ylva E skrev om BM Car Group
    Har köpt en beg. bil av BM Car grup.
    Trevlig och service inriktad personal. Grymma på bilrecond. Läs mer
  • 2017-11-21

Jannis D skrev om BM Car Group
    BM car group hjälpte mig att sälja min bil till bästa möjliga pris. Jag kunde inte varit nöjdare med tanke på hur väl dom tog imot mig och hur snabbt dom lyckades sälja min bil.
    Dom har väldigt mycket erfarenhet och är väldigt professionella inom deras arbets roll där av kan jag inte göra annat än att varmt rekommendera dessa grabbar på BM car group. Läs mer
  • 2017-11-13

Philip P skrev om BM Car Group
    Oseriöst företag med sämre begagnat. Dåligt bemötande i butiken. Läs mer
    2017-11-13 BM Car Group svarar Philip P
    Hej Philip.

Tråkigt att du känner så kring bemötandet, då vi strävar efter att alla ska känna sig välkomna!
    Angående ditt påstående om att vi skulle vara ett oseriöst företag eller ha sämre begagnade bilar vill jag gärna att du utvecklar, då de flesta av våra kunder är väldigt nöjda med deras bilköp hos oss.
    Hittar inte dig i vårat kundregister, men om det är så att du köpt bil av oss och har problem så är du välkommen att kontakta oss för hjälp så löser vi det.

Vänliga hälsningar,
    Filip, Bm Car.
  • 2017-10-11

Ted F skrev om BM Car Group
    Trevligt bemötande, hjälpsamma, kunniga. Man tog sig tid för mig som förstagångsköpare att besvara alla mina frågor och byggde förtroende. Har även ställt upp att vägleda i en fråga i efterhand, då jag hört av mig. Jag kommer serva min bil hos dem! Mycket nöjd bilägare (om det inte märkts på ovanstående text) :-) Läs mer
  • 2017-08-26

Magnus O skrev om BM Car Group
    Köpte bil, inga konstigheter, snabbt och smidigt, vänligt bemötande. Läs mer
  • 2017-08-25

Kegham B skrev om BM Car Group
    Jätte trevliga! Bra bemötande! Läs mer
  • 2017-08-24

Anton L skrev om BM Car Group
    Mycket trevlig personal och ett utmärkt bemötande! Läs mer
  • 2017-08-24

Ivar Mats B skrev om BM Car Group
    Bemötandet var toppen! Tog tid till sig med kontakten på grund av min hörselhandikapp.
    Mycket nöjd! 😁😁 Läs mer
  • 2017-08-22

Nils-patrik K skrev om BM Car Group
    Mycket bra service och bemötande 👍👍 Läs mer
  • Gabriel R

2017-07-21

Gabriel R skrev om BM Car Group
    Mycket bra service, bra priser, väldigt omtänksamt och flexibelt personal! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2017-06-26

Naila J skrev om BM Car Group
    Easy to do business with BM Car Group, even in English! Great service and honest salespeople. Super helpful and acommodating throughout the whole process. Would definitely buy - and even sell! - from them again! Läs mer
  • 2017-06-26

Maria Ulrika L skrev om BM Car Group
    Vi köpte en BMW av er. Jättebra bemötande, båda säljarna trevliga och hjälpsamma. Vi gjorde vår bilaffär på mindre än en timme inkl provkörning!
    Vi är fortfarande väldigt nöjda med bilen, inga problem än....😃 Läs mer
  • 2017-06-24

Laroussi Hassani L skrev om BM Car Group
    Mycket bra bemötande hjälpsam och trevliga grabar Läs mer
  • 2017-06-22

Jan-erik H skrev om BM Car Group
    Det var en postitiv upplevelse. Jag fick ett bra bemötande och säljaren var engagerad och uppriktig. Jag är nöjd med bilen jag köpte och tycker att jag fick ett rimligt inbytespris på min gamla bil. Jag kan rekommendera BM Car Group till alla som vill köpa en begagnad bil. Läs mer

Tornväktargränd 10, 168 59 Bromma