BM Car Group

Tornväktargränd 10, 168 59 Bromma — Visa karta

Köpa, byta eller sälja en begagnad bil? Vi på BM Group har funnits i branschen i över 15 år och har nu ett väletablerat och säkert koncept där vi fokuserar på att göra alla parter i bilaffären nöjda.

Vi samarbetar med Autoconcept och Trygg-Hansa för att göra affären trygg och vi kan rådgiva angående finansieringslösningar genom DNB-finans, WASA Kredit, Nordea finans och Svea ekonomi.

På Tornväktargränd i Bromma har vi vår verkstad. Där servar och reparerar vi bilar från nästan alla bilmärken och alla arbeten dokumenteras i din servicebok. Vi använder reservdelar och andra produkter av högsta kvalitet.

Välkommen till oss på BM Car Group!
Öppet just nu
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 133 kunder tycker om BM Car Group

• 2019-09-02

Kaidi E skrev om BM Car Group
    Köpte en WW Polo 2012. Blev mött på ett proffsigt och trevligt sätt genom hela köp processen. Bilen var nyservad, fräsch och fick till en garanti som håller ett helt år.
    Sammanfattningsvis en super bra upplevelse ! Rekommenderar varmt! Läs mer

Lennart E skrev om BM Car Group
    Köpte en V40 årsmodell 13 som är i mycket fint skick.Vi blev mycket väl omhändertagna av personal Tror det var Philip inte säker.
    Vi var nöjda när vi åkte hem och är fortfarande nöjda
    Med vänlig hälsning,
    Lennart Läs mer

Bo W skrev om BM Car Group
    Toppen service i bilaffären och seriös handel! Läs mer

Ebba I skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo V70. Personal kom in trots semesterstängt för att låta mig provköra.
    Mycket nöjd med bemötande och pris! Läs mer
  • 2019-07-05

Malin B skrev om BM Car Group
    När vi köpte vår Volvo blev vi väldigt väl bemötta av kunnig säljare! Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Malin B
    Tack för dina fina ord Malin! Vi önskar dig en trevlig sommar med nya bilen!

• 2019-07-04

John H skrev om BM Car Group
    Kopt Renault. affair gick smidig .mycket nojd. Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar John H
    Härligt att du är nöjd med nya Renault! Tack för din recension. '

• 2019-06-17

Esmaeel G skrev om BM Car Group
    EG
    Köpte en Volvo V70, bra bemötande och professionella skulle rekommendera BM Car! Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Esmaeel G
    Tack för din fina recension Esmaeel! Roligt att du är nöjd med nya V70, vi hoppas den bjuder på många fina åkturer nu under sommaren!

• 2019-06-17

Fredrik A skrev om BM Car Group
    Köpte en VW Passat, bra bemötande. Bilen lever i det stora hela upp till förväntningarna.
    Hälsningar
    Fredrik Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Fredrik A
    Vi tackar för de fina orden Fredrik, och hoppas på återseende när det är dags igen!

Michael Karl P skrev om BM Car Group
    Köpte begagnat bil VOLVO V70 Bemött vänligt och mycket bra.Mina förväntningar var bara positiva allt var bara bra. BM CAR GROUP är bara att rekommenderas. Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Michael Karl P
    Michael! Tack för din superfina recension, vi hoppas Volvon kommer till stor användning i Norrland. På återseende!

Mikael H skrev om BM Car Group
    Bra! Och Sjysst bemötande!
    Snabb, kunnig personal! Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Mikael H
    Tack för recensionen Mikael! Vi önskar dig en trevlig sommar med nya bilen!

Thabet L skrev om BM Car Group
    I was happy to deal with BM cars agent, so kind and supportive stuff, and honestly deal with customers.
    Thank you BM car group. Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Thabet L
    Thank you for your kind words Thabet! We hope you have a great time with your new car, and hopefully we'll see you again when it is time to change!

• 2019-05-29

Arnela K skrev om BM Car Group
    Trevligt och hjälpsamt bemötande från säljare. Fick med mig en väldigt fin bil som funkar precis som den ska. Skulle verkligen rekommendera BM Car! Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Arnela K
    Så kul att höra hur nöjd du är Arnela! Vi hoppas på återseende och önskar dig en trevlig sommar!

• 2019-05-17

Patrik J skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo c30 t 5r black polestar som min älskade dotter både provkörde och betalade via Swish för min räkning. Smidigt och bra. Säljaren glömde berätta hur fälgarna var skadade i övrigt stämde beskrivningen. Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Patrik J
    Tack för din recension Patrik! Vi garanterar att Volvon kommer ge dig ett leende på läpparna med den starka och roliga motorn, på återseende!

• 2019-05-09

Mats L skrev om BM Car Group
    Proffsigt och trevligt. Inga överraskningar. Väldigt nöjd Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Mats L
    Super roligt att höra Mats! Vi hoppas din sommar blir fantastisk och att bilen bjuder på fina åkturer.

• 2019-05-07

Abdul E skrev om BM Car Group
    Jag har köpte en Toyota auris Läs mer
  • 2019-05-07

Amer A skrev om BM Car Group
    Köpt bil. Helt ok.dem körde bilen hem till mig De gör ju bussniss. Läs mer
    2019-05-07 Mladen V svarar Amer A
    Hej Amer! Tack för din recension och kul att höra att du är nöjd med hemleveransen. Hoppas du är nöjd med bilen också, om det är något som vi kan göra för att öka din upplevelse till en 5:a i betyg så är du varmt välkommen att höra av dig till oss! :)
    Mladen V gillar detta
  • 2019-04-08

Joakim W skrev om BM Car Group
    En begagnad bil bjuder ibland på överraskningar både för köparen och säljaren. Efter mitt köp av en Saab 9-5 upptäcktes att en slang från servopumpen gått sönder. Efter ett samtal till BM bad dom mig komma in med bilen.

Felet konstaterades, slangsystemet beställdes och byttes. BM har varit oerhört trevliga och bemötande under hela processen. Då detta var några dagar efter köpet gjordes det även kostnadsfritt.

Rekommenderas varmt, väldigt proffesionellt. Läs mer
    2019-04-10 BM Car Group svarar Joakim W
    Ibland blir det knasigt med begagnade bilar, men då är vi här för att hjälpa till! Så roligt att du är nöjd med oss Joakim!
    Alltid välkommen åter. :)
  • Linda O

2019-03-26

Linda O skrev om BM Car Group
    Bästa servicen! Trevlig och professionell personal som hjälpte oss inom 24h med några småsaker som upptäcktes efter köp vilket ingick i deras 1-månadsgaranti.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-04-10 BM Car Group svarar Linda O
    Väldigt härligt att höra Linda, vi tackar för den fina recensionen och hoppas på återseende!
  • Nikola I

2019-03-26

Nikola I skrev om BM Car Group
    BM - car group i Bromma är bäst.
    Jag serviserar mina 2 arbets bilar vw transporter 2 år , och nu jag har köpt Audi Q5 från BM - car group.
    Jag är supernöjd med service , trevlig och profesional personal , bra priser och garanti.

Skulle helt klart rekommendera de till andra !!! Läs mer
    2019-04-10 BM Car Group svarar Nikola I
    Så kul att höra dina fina ord Nikola! Vi tackar för att du väljer oss!

Birgitta O skrev om BM Car Group
    Mycket kunnig och seriös personal, som verkligen månar om kundnöjdheten. Kommer gärna tillbaka när det blir dags att byta bil igen. Tack! Läs mer
    2019-03-26 BM Car Group svarar Birgitta O
    Tack för din fina recension, det glädjer oss att du är nöjd med köpet!

Aziz K skrev om BM Car Group
    Är jätte nöjd med BM Cargroup, riktigt bra serivce från första kundkontakten till säljandet av bil. Är supernöjd med min nya bil tack . Läs mer
    2019-03-15 BM Car Group svarar Aziz K
    Kul att du är så nöjd Aziz, vi är säkra på att bilen kommer bjuda på många fina åkturer! :)

Maria K skrev om BM Car Group
    Blev mkt bra bemöt och Filip var väldigt tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-03-15 BM Car Group svarar Maria K
    Tack för din fina recension Maria, det glädjer oss! :) Välkommen åter!
    /Filip och resten av gänget.
  • Bandar A

2019-03-12

Bandar A skrev om BM Car Group
    Jag köppet bill Volkswagen touran 7platser som skriver på annons. Jag taket min bill efter 2 eller 3 kommer papper från transportstyrelsen den här bill 5 plats tillbaka till företaget. Jag vill lämna bilen men han vill inte hjälpa mig Läs mer
    2019-03-12 Mladen V svarar Bandar A
    Hej Bandar!

Vill börja med att påpeka hur tråkigt det är att du inte verkar helt nöjd med oss, vi strävar alltid efter så nöjda kunder som möjligt.
    Gällande din bil så var det tydligt innan affär att bilen var registrerad med endast 5 sittplatser hos transportstyrelsen (trots de extra två sätena längst bak), både du och dina kamrater fick se det när ni kikade på bilen, och kontrollerade på transportstyrelsens app innan köpet. Vi trodde allt var glasklart.

Efter några dagar visade det sig att du inte alls var nöjd med detta, och att du gärna ville ha bilen registrerad med 7 sittplatser ändå. När du kom in till butiken igen så erbjöd vi direkt vår hjälp, och att kostnadsfritt omregistrera bilen till 7 sittplatser under dagen/morgondagen. (en väldigt enkelt process). Denna kostnad skulle vi stå för, trots att du var medveten om att bilen var registrerad som 5 sittplatser.

Du valde att inte ta hjälp av oss, skälet till detta står oklart för oss, att du påstår att vi inte ville hjälpa dig är ingen delad åsikt vi har.

Om du i dagsläget ångrat dig är du varmt välkommen in igen! Så ska vi se till att omregistrera bilen till 7 sittplatser som vi lovat sen första början, erbjudandet kvarstår! :)

Vänliga hälsningar.
    Teamet på Bm Car.
    2019-03-15 Bandar A svarar Mladen V
    Tack Bm Car for hjalp jag fick och hur ni hantera allt :)
    2019-03-15 BM Car Group svarar Bandar A
    Hej igen Bandar.
    Vi är glada att du nu i slutändan är nöjd med oss, och hoppas på återseende när det blir dags igen! :)
    Läs mer genom att expandera tråden +
    BM Car Group, Bandar A gillar detta
  • 2019-02-28

Kianosh G skrev om BM Car Group
    Jätte fin bil som förra gången och har alltid blivit väl bemött och jag är en ”gammal kund” bra priser på bilar trevliga prspnal som man får proffetionel hjälp alltid duktig mekaniker också en mycket bra upplevelse Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Kianosh G
    Hej Kianosh!
    Tack för de fina orden! Vi hoppas du blir nöjd med nya bilen, och välkommen åter för din nästa bilaffär! :)
  • Hassan M

2019-02-27

Hassan M skrev om BM Car Group
    Jag har köpte en find bil med BM car group
    Jag tycker om att bästa en av de bilhandlare som jag har träffat jag är jättenöjd min bil idag
    Tack så myckat phlip Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Hassan M
    Det glädjer oss att du är så nöjd Hassan! Jag är säker på att nya bilen kommer till stor användning.
    / Filip och resten av teamet :)
  • Sara P

2019-02-25

Sara P skrev om BM Car Group
    Vi köpte en bil. Servicen var jättebra, och säljaren var inte ett dugg ”gåpåig”, som säljare annars kan vara. Han lyssnade på vad vi ville ha, ställde lite frågor, och vi kände oss trygg och nöjd i köpet. Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Sara P
    Tack för den fina feedbacken Sara! Vi hoppas Mercan bjuder på många sköna åkturer!
    / Teamet på Bm Car :)
  • 2019-02-17

Hampus G skrev om BM Car Group
    Köpte en Xc 60 av Bm car. Bokade bilen någon dag innan jag hade chans att hämta den, och det var inga problem. Men var väl någon liten skavank mer än vad jag hade räknat med, men i stort sett var den som dom beskrivit. Batteriet var dåligt vilket jag upptäckte efter ett par dagar. Men det löste sig enkelt. Bytte det själv, men BM Car stod för kostnaden för batteriet utan att ifrågasätta! Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Hampus G
    Alltid kul att höra så fina ord! Vi tackar för en trevlig affär och hoppas på återseende när det blir dags! :)
  • 2019-02-14

André N skrev om BM Car Group
    Utmärkt service och trevlig personal! Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar André N
    Vi hoppas din nya Volvo kommer till stor användning! Tack för din fina recension, välkommen åter! :)
  • Leila T

2019-02-09

Leila T skrev om BM Car Group
    Köpte en begagnad FordMondeo.
    Bra bemötande, lugna och seriösa.
    Tillmötesgående och hjälpsamma vid leverans. Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Leila T
    Superkul att du är nöjd med köpet Leila! Vi hoppas din nya Ford bjuder på mycket glädje :)

Kristina M skrev om BM Car Group
    Jag köpte min första bil här, en jättefin golf. Jag har blivit vänligt bemött både i telefon och på bilfirman. Säljaren var kunnig och trevlig. Är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Kristina M
    Så kul att höra de fina orden Kristina! Och kul att du är nöjd med oss samt din bilaffär! :)
    Grattis till Golfen.
    /Teamet på Bm Car.

Gunnar L skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo v70.Ett bra bemötande å service mycket trevlig personal 😀 Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Gunnar L
    Vi hoppas Volvon bjuder på många fina åkturer, och kul att du är nöjd med servicen vi erbjöd. :)
    /Teamet på Bm Car.
  • Muamer P

2019-02-08

Muamer P skrev om BM Car Group
    Utmärkt service, bra bilar och bra priser Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Muamer P
    Tack för de fina orden Muamer! Vi hoppas på återseende!
    / Teamet på Bm Car.

Victoria D skrev om BM Car Group
    Proffsig och duktig säljare! Mycket nöjd! Läs mer
    2019-03-01 BM Car Group svarar Victoria D
    Vi är glada att du är nöjd med våran service och hoppas att nya bilen kommer till stor användning! :)
  • Victor M

2019-01-31

Victor M skrev om BM Car Group
    Fantastisk service! Verkligen tillmötesgående. Bilen var ordentligt kontrollerad och rekondad!
    Supernöjd med mitt köp Läs mer
  • 2019-01-29

Emrah S skrev om BM Car Group
    Familjen är famil familjen är alltid bäst BMW Läs mer
  • 2019-01-29

Christer B skrev om BM Car Group
    Mycket tillmötesgående och serviceinriktad personal. Vi är jättenöjda! Kan tänka oss komma tillbaka nästa gång vi ska köpa bil. Väldigt trevlig personal! Läs mer
  • 2018-11-23

Ingar M skrev om BM Car Group
    Kjøpte en bil av dere, kjempe service. Läs mer
  • Janne P

2018-11-19

Janne P skrev om BM Car Group
    Xc70 2004.
    Ett kanon bemötande.
    Snabbt o smidigt.
    Kan rekommenderas. Läs mer

Kurt B skrev om BM Car Group
    Volvo V50 f -11 Summum BRA KÖP !
    BRA - BEMÖTANDE - av all personal !
    Fordonet uppfyller mina förväntningar.
    HELT enl. tel. Info./till Norrlänning.
    Toppskick -Bra SoV däck/mm.som är BRA ! Köpte bilen! NU i Norrland !
    Norrlänningen REKOMMENDERAR
    BM Car Group Läs mer

Jan P skrev om BM Car Group
    Min förutfattade mening om bilsäljare är inte positiv men dessa killar var hjälpsamma, ingav mig förtroende och mycket proffsiga. De hjälpte mig direkt med ett problem jag hade på bilen som jag köpt hos dom och man får intrycket av att dessa killar vill göra en fair deal. Tummen upp, jag är mycket nöjd! Läs mer

Necmettin Ü skrev om BM Car Group
    Hej jag köpte en Peugeot ifrån BM car. jag är jätte nöjd med bilen. Väldigt trevligt kundmöte vänligt och ärligt personal jag har varit på flera bilförsäljare men BM Car Group är bäst.
    Mvh Nicko Läs mer
  • 2018-09-10

Lars-Olof G skrev om BM Car Group
    Jag är mycket positiv för den ärliga deklarationen av bilen. Det stämde inte 100% ,men det gör det inte i en bilaffär som gäller begagnat. Vi justerade priset på ett snyggt sätt. Alles in ordning. Jag är jättenöjd med bilen, fantastiskt fin. Personalen är positiv artig och vältalig. Jag tackar för en bra deal. Mvh Lasse. Läs mer
  • Peter H

2018-09-09

Peter H skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo xc60 i juli och efter några dagar vidade det sig stt bilen hade några små fel som jag inte upptäckt under privkörningen.
    Ringde till BM car group (Filip) och de tog in bilen över dagen, åtgärdade samtliga fel skyndsamt och utan kostnad.

Är väldigt nöjd med deras bemötande och hur de skötte affären, överlämnandet av bilen och reklamationen av felen. En professionell bilfirma helt enkelt. Läs mer
  • Autologistics S

2018-09-08

Autologistics S skrev om BM Car Group
    Vi köpte en Volvo V50 F. Fick en utomordentligt trevlig service från killarna på BM Car Group!

Mvn Johan Läs mer
  • 2018-07-12

Karen T skrev om BM Car Group
    Vi köpte en Subaru forester och vi blev väldigt nöjda och personalen va jätte trevliga och hjälpsamma Läs mer
  • 2018-07-12

Mateios G skrev om BM Car Group
    Bromaplan det bra på telefon detta är bra Läs mer
  • Melisa B

2018-07-10

Melisa B skrev om BM Car Group
    Kortfattad så tycker jag detta är ett seriöst företag med framförallt
    ärliga billsäljare. Fantastiskt service ! rekommemderas varm Läs mer
  • 2018-07-10

Monika M skrev om BM Car Group
    Har köpt en bil från BM Car Group för någon månad sen - killarna som jobbar där är super trevliga! Har fått världens bästa hjälp med tanke på att det var min första bil!
    I framtiden ifall det kommer till att köpa en ny bil, kommer lätt köra till de! Världens bästa ställe, kan lätt rekommenderas till alla! Läs mer
  • 2018-05-24

Thomas G skrev om BM Car Group
    Var ute efter en ersättning till en bil som skrotades efter en olycka. Hittade en jag ville ha. Åkte o kollade o den var precis vad jag ville ha. Kort provkörning o sedan affär. Tog 10 minuter. Helt suveränt. Snabbt, trevligt och korrekt. Läs mer
  • Bert O

2018-05-21

Bert O skrev om BM Car Group
    Jag köpte en Volvo xc70.
    Bilen var i utmärkt skick med en mindre trafik skada som jag hade blivit orienterad om innan jag anlände hos säljaren.
    Jag blev vänligt bemöt och efter köpet , på väg hem upptäckte jag att ett larm inte fungerade.
    Jag påpekade detta på telefon och dagen efter fick jag en ny larm komponent.
    Utmärkt service och bemötande! Läs mer

Tornväktargränd 10, 168 59 Bromma