BM Car Group

BM Car Group

Ring 070-090 37 64 www.bmcargroup.se

Köpa, byta eller sälja en begagnad bil? Vi på BM Group har funnits i branschen i över 15 år och har nu ett väletablerat och säkert koncept där vi fokuserar på att göra alla parter i bilaffären nöjda. Vi samarbetar med Autoconcept och Trygg-Hansa för att göra affären trygg och vi kan rådgiva angående finansieringslösningar...

179 omdömen om BM Car Group

Esayas Tesfu D
Skrev om BM Car Group

Det var bra ,jag har fått allt information och är nöjd .

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Jean Mikael M
Skrev om BM Car Group

Köpte beg bil och fick otroligt god service och ett bra pris.

Per David Thomas D

Jag blev mycket bra bemött trevlig personal. Blev hämtad vid tåget.Har inget att klaga på, bilen var i skick som förväntat, kan tänka mig att köpa bil där igen MVH Thomas

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Agim R
Skrev om BM Car Group

Dem hjälpte mig genom hela försäljning samt att det var ett problem med bilen men dem fixade det på plats plus att jag fick garanti på bilen och nu efter snart några månader går bilen hur bra som helst och jag är jätte nöjd med bilen.

Ingrid O
Skrev om BM Car Group

Köpte en bil är mycket nöjd med affären och bemötandet av personalen mycket trevliga och förtroendet högt, Bilen en Volvo är jag mycket nöjd med

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Hans Tommy Mikael H

Köpte en Saab combi av äldre årgång, den var mycket fint urstädad och iordningställd, så man fick lite nybilskänsla, mycket gott bemötande och enkel affär då alla papper sköttes på plats. Kommer absolut handla igen om behov uppstår.

Carl Magnus D
Skrev om BM Car Group

Trevligt bemötande, god service och bra köp!!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1026 omdömen 4.8 av 1026 omdömen

Romin D
Skrev om BM Car Group

Professionell och trevlig personal som KAN bilar. Trygg och bra affär.

Björn Åke K
Skrev om BM Car Group

BM car har uppfyllt alla krav jag kan förvänta mig, kan absolut rekommendera dom. Trevlig att ha med dom att göra.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1306 omdömen 4.6 av 1306 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Nils Johan H
Skrev om BM Car Group

Köpte en 3 år gammal passat och säljaren Filip var klockren! Ordnade nya däck åt oss och kände oss trygga i affären. Bilen går som en klocka 3mån senare 👍🏻

LJUBICA S
Skrev om BM Car Group

Köpt bil flera gånger från killarna på BM Car Group, alltid lika nöjd. Likaså med service och vidare sälj. Frugan drog ur batteriet första veckan mitt på julafton och grabbarna dök upp och hjälpte utan invändningar.

Per J
Skrev om BM Car Group

Nöjd med affären. Trevlig personal. Klokt diskreta och enkla lokaler.

Marcus J
Skrev om BM Car Group

Bra , snabb och lyhörd säljare . Nöjd med bilen.

Patrik T

Mycket Nöjd! Fin bil, bra service och alla mycket trevliga! Gott kaffe 😜

Yildirim T

Bra jobbat.. Håller tiden och utförs bra jobb Rekommenderas

Sara G
Skrev om BM Car Group

Mycket proffs och kunnig på sitt jobb.

Martin H
Skrev om BM Car Group

Supernöjd! Fick bra pris på inbytesbilen och köpte en fin XC60. Säljaren är enkel, duktig och snabb. Tack så mycket!

Modou S
Skrev om BM Car Group

Jag köpte bil och blev väldigt väl bemod

Christofer P
Skrev om BM Car Group

Köpte en fin SAAB 9.3 Jag är nöjd med affären. Trevligt bemötande.

Rasmus L
Skrev om BM Car Group

Köpte en BMW 520d f11 men väldigt bra bemötande och inge problem med ett problem som uppkom efter köpet. Dom löste allt galant.

Joakim L
Skrev om BM Car Group

Jag köpte en begagnad bil. Fick ett mycket bra bemötande. Visades dels den bilen jag tittade men också lite prat om vad jag i övrigt kunde tänka mig för bil. Bra info och visning om bilen. Provkörning och enkel kommunikation. Bra hjälp med en liten detalj efter jag hade hämtat ut bilen. Överlag väldigt nöjd med hela affären.

Fatma K
Skrev om BM Car Group

Det låter bra mycket mer om bil.

Olle S
Skrev om BM Car Group

Köpt en beg Volvo V70 Vänligt och seriöst bemött. Företaget levde mer än väl upp till förväntningarna. Från att varit lite tveksam så kan jag verkligen rekommendera detta företag till mina vänner.

Petter S
Skrev om BM Car Group

Bra trevligt bemötande, mycket nöjd med mitt köp av bil. Rekommenderas.

Marko P
Skrev om BM Car Group

Mycket proffsigt och trevligt bemötande när jag köpte en ny och sålde min gamla bil. Tack Filip & Co.

Mikaela D
Skrev om BM Car Group

Köpte en superfin bil, mycket välstädat och säljaren påpekade små skavanker som jag förmodligen inte ens hade upptäckt själv, fick en väldigt ärlig och bra köpupplevelse. Kommer garanterat rekommendera bm car group och även vända mig hit igen vid nästa bil köp!

Mikaela Johanna N
Skrev om BM Car Group

Köpte bil här nyss, är supernöjd! Fick jättebra bemötande, dom påpekade små skador som jag inte ens upptäckt och var mycket ärliga. Åkte hem med nybilskänsla fast bilen var begagnad för att allt fungerade så bra och bilen var rekondat till nyskick. Kommer köpa nästa bil här också utan tvekan.

Svar från BM Car Group

Tack så mycket för de fina orden! Vi blir jätteglada av att höra att du är nöjd! Stort lycka till med nya bilen och varmt välkommen åter! :-) Hälsar, Filip BM Car

Lars Dennis F
Skrev om BM Car Group

Köpte en Volvo V70 -04 Trevligt bemötande. Inga konstigheter. Bilen funkar bra.

BM Car Group och Mladen V gillar detta
Svar från BM Car Group

Grattis till bilen och stort lycka till! Välkommen åter! :-) Hälsar, Filip BM Car

Lucas Robert S
Skrev om BM Car Group

Bra bemötande med trevlig personal.

Tack för trevliga ord! :-) Hälsar, Filip och BM Car

Mathias C
Skrev om BM Car Group

Trevligt och bra bemötande. Bilen vi köpte var rätt prissatt och ärligt beskriven. Vi är väldigt nöjda.

Svar från BM Car Group

Det glädjer oss att du är nöjd! Välkommen åter i framtiden och lycka till med bilen! :-) Hälsar, Filip och BM Car

Morgan S
Skrev om BM Car Group

Mycket bra bemötande och trevlig personal. Kommer att titta på deras utbud vid nästa bilköp , garanterat 😋😋😋

Svar från BM Car Group

Så fint att du är nöjd, varmt välkommen för framtida bilköp! :-) Hälsar, Filip och BM Car

Veronica P
Skrev om BM Car Group

Köpte en bil och är väldigt nöjd med hur pålitlig och vilken service säljaren (företaget) stod för! Så seriöst att jag aldrig skulle tveka på att göra affär igen.

Svar från BM Car Group

Så härligt att höra! Grattis till bilen och stort lycka till! Hälsar, Filip och BM car

Djene S
Skrev om BM Car Group

Jag köpte en Hyundai ix35. Trevligt bemötande av personalen. Mycket hjälpsamma och tillmötesgående. Fick god sercive vilket gjorde att jag kände mig trygg med att göra bilköpet. Fick god information om vilken försäkring och köpesgaranti som gällde. I det stora hela är jag nöjd med hela upplevelsen och köpet.

Svar från BM Car Group

Tack för de fina orden Djene! Vi hoppas du återkommer när det blir dags att byta bil igen! :) /Filip och Bm Car.

JOAKIM M
Skrev om BM Car Group

Köpte en Toyota av Bm Car, fick ett litet problem som de snabbt åtgärdade efter kontakt. Trevliga säljare och härligt bemötande!

Jonathan S
Skrev om BM Car Group

Snabb och väldigt profesionell hjälp med sälj/köp av bilar! Har använt många gånger!

Lamar M
Skrev om BM Car Group

Varit länge en kund hos BM CAR, är sjukt nöjd med deras service och bemötande. Rekommenderas starkt!

ELDIN G
Skrev om BM Car Group

Köpte en Mb utav denna firma Bm Car Bromma dem lurar folk med sin falskhet som trevligt men de ska man va om man ska sälja nåt. Bilen hade fel servokyl system startmotor och kamaxelgivare ett kosnad på 6500kr skulle gå på mer men fick 20% i rabbat rinde dem men dem hoppar mellan varandra så ingen vill ta på sig saken plötslig kommer nån Thomas i bilden att dem ska prata med skit snack bara. Jag sa kan stå för materiella och dem för arbetet som skulle gå på mellan 4 till 5 tusen kronor men han blev otrevlig. Så nu ska jag...

Svar från BM Car Group

Hej Eldin! Vill börja med att säga hur tråkigt det är att du känner så efter ditt besök hos oss. Däremot tycker vi inte att dina krav har varit rimliga samt att din recension är vilseledande. Att börja med så var bilen du köpte 16 år gammal samt rullat ca 39000 mil. Vi var tydliga på plats att vi inte kunde sälja denna bil med garantier, på grund av det långa miltalet och årsmodellen vilket du också tyckte var fullt förståeligt och rimligt. Trots att bilar ibland inte har några gällande garantier så avhjälper vi alltid...

Ossama M
Skrev om BM Car Group

Jag köpte en bil som BMW och dem var jätte trevliga och hjälpsamma.Bilen som jag köpt är felfri och går som klockan. Jag fick 6 månader grante och hel försäkring på köpet samt 4000 rabatt. En kompis har köpt en bil från dem och rekommenderar dem till mig. Slutningen önskar jag dem går upp och upp. Tack

Svar från BM Car Group

Tack för din fina rekommendation Ossama! Vi hoppas vi ses igen när det blir dags att byta bil! /Team BM Car.

Kristoffer M
Skrev om BM Car Group

Grym service o snabb affär!! Absolut en bilhandlare jag kommer rekommendera :)

Svar från BM Car Group

Kul att du blev nöjd med köpet hos oss Kristoffer! På återseende! /FIlip och Bm Car.

Hichem M
Skrev om BM Car Group

Jag köpte en bil Personalen vart mycket snälla och hjälpsamma Jag är mycket nöjd med bilen och personalen Stort tack Hichem

Svar från BM Car Group

Tack för de fina orden Hichem! Vi hoppas bilen rullar på fint och att vi ses i framtiden när det blir dags. /Bm Car.

Sjoerd Cornelis W
Skrev om BM Car Group

Vi köpte en Volvo S40 för ett bra pris med garanti . Det visade sig att det fanns en del rost på den ena bromsskivan , och vi tog kontakt med säljaren på en gång . Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt och fick hjälp . Båda bromsskivorna byttes inom 40 minuter . Vi kan varmt rekommendera BM car Group om ni vill köpa en bil till ett schysst pris och få proffs hjälp .

Svar från BM Car Group

Tack för dina fina ord och kul att ni är nöjda med vår service! Vi hoppas ni får många fina turer i nya Volvon och att vi ses när det blir dags att byta! /Filip och Bm Car.

Stig T
Skrev om BM Car Group

Köpte en Ford. Var mycket nöjd med bemötande var trevlig och inga som helst problem. Är nöjd med bilen också.

Mladen V gillar detta
Svar från BM Car Group

Hoppas du får många fina åkturer med C-Maxen! Välkommen åter! /Team BM Car.

Fredrika Maria S
Skrev om BM Car Group

BM Car Group personal gav ett tryggt och proffsigt bemötande vid köp av bil. Tydlig information och bra erbjudande.

Svar från BM Car Group

Vi tackar så mycket för din fina recension Fredrika, på återseende! /Filip och Bm Car.

Andreas A
Skrev om BM Car Group

Volkswagen Passat. Filip hade hand om affären. Seriöst intryck, positiv upplevelse!

Svar från BM Car Group

Kul att du är nöjd med både oss och din nya Passat! Tack för ditt förtroende och välkommen åter! /Filip och Team Bm!

Max G
Skrev om BM Car Group

Den härligaste personalen jag varit med om! Hjälpte till med allt och kunde svara på alla möjliga frågor! Volvon jag köpte fungerar utmärkt, ingen rost eller andra negativa saker! Helt ärligt om jag köper en annan bil i framtiden gör jag det hos BM Cars!

Svar från BM Car Group

Tack för dina fina ord Max! Värmer att vi kunde hjälpa dig genom din första bilaffär. Du är varmt välkommen när det blir dags igen! /Filip och Bm Car!

Mats Bygg G

Kanon trevlig säljare Absolut inga problem 👍👍👍👍👍👍👍👍

Svar från BM Car Group

Härligt att du är nöjd Mats! Lycka till med kommande projekt, på återseende! /Filip och Bm Car!

Kaidi E
Skrev om BM Car Group

Köpte en WW Polo 2012. Blev mött på ett proffsigt och trevligt sätt genom hela köp processen. Bilen var nyservad, fräsch och fick till en garanti som håller ett helt år. Sammanfattningsvis en super bra upplevelse ! Rekommenderar varmt!

Svar från BM Car Group

Superkul att höra Kaidi, tack för din fina recension. Vi hoppas självklart du kommer tillbaka när du ska byta igen! /Team Bm Car.

Lennart E
Skrev om BM Car Group

Köpte en V40 årsmodell 13 som är i mycket fint skick.Vi blev mycket väl omhändertagna av personal Tror det var Philip inte säker. Vi var nöjda när vi åkte hem och är fortfarande nöjda Med vänlig hälsning, Lennart

Svar från BM Car Group

Kul Lennart att du blev nöjd med Volvon! Glädjer oss att ni är nöjda med vår service. På återseende. /Filip och teamet.

Bo W
Skrev om BM Car Group

Toppen service i bilaffären och seriös handel!

Ebba I
Skrev om BM Car Group

Köpte en Volvo V70. Personal kom in trots semesterstängt för att låta mig provköra. Mycket nöjd med bemötande och pris!