BM Car Group

BM Car Group

Köpa, byta eller sälja en begagnad bil? Vi på BM Group har funnits i branschen i över 15 år och har nu ett väletablerat och säkert koncept där vi fokuserar på att göra alla parter i bilaffären nöjda.

Vi samarbetar med Autoconcept och Trygg-Hansa för att göra affären trygg och vi kan rådgiva angående finansieringslösningar genom DNB-finans, WASA Kredit, Nordea finans och Svea ekonomi.

På Tornväktargränd i Bromma har vi vår verkstad. Där servar och reparerar vi bilar från nästan alla bilmärken och alla arbeten dokumenteras i din servicebok. Vi använder reservdelar och andra produkter av högsta kvalitet.

Välkommen till oss på BM Car Group!

Läs vad 179 kunder tycker om BM Car Group 2

• 2021-06-30
    Det var bra ,jag har fått allt information och är nöjd .
  • 2021-06-07
    Köpte beg bil och fick otroligt god service och ett bra pris.
  • 2021-06-07
    Jag blev mycket bra bemött trevlig personal. Blev hämtad vid tåget.Har inget att klaga på, bilen var i skick som förväntat, kan tänka mig att köpa bil där igen MVH Thomas
    2021-06-07
    Dem hjälpte mig genom hela försäljning samt att det var ett problem med bilen men dem fixade det på plats plus att jag fick garanti på bilen och nu efter snart några månader går bilen hur bra som helst och jag är jätte nöjd med bilen.
  • 2021-06-04
    Köpte en bil är mycket nöjd med affären och bemötandet av personalen mycket trevliga och förtroendet högt, Bilen en Volvo är jag mycket nöjd med
  • 2021-06-04
    Köpte en Saab combi av äldre årgång, den var mycket fint urstädad och iordningställd, så man fick lite nybilskänsla, mycket gott bemötande och enkel affär då alla papper sköttes på plats.
    Kommer absolut handla igen om behov uppstår.
  • 2021-06-04
    Trevligt bemötande, god service och bra köp!!
  • 2021-06-04
    Professionell och trevlig personal som KAN bilar. Trygg och bra affär.
  • 2021-05-20
    BM car har uppfyllt alla krav jag kan förvänta mig, kan absolut rekommendera dom. Trevlig att ha med dom att göra.
  • 2021-05-20
    Köpte en 3 år gammal passat och säljaren Filip var klockren! Ordnade nya däck åt oss och kände oss trygga i affären. Bilen går som en klocka 3mån senare 👍🏻
  • 2021-03-05
    Köpt bil flera gånger från killarna på BM Car Group, alltid lika nöjd. Likaså med service och vidare sälj. Frugan drog ur batteriet första veckan mitt på julafton och grabbarna dök upp och hjälpte utan invändningar.
    2020-12-16
    Nöjd med affären. Trevlig personal. Klokt diskreta och enkla lokaler.
  • 2020-12-15
    Bra , snabb och lyhörd säljare .
    Nöjd med bilen.
  • 2020-12-14
    Mycket Nöjd! Fin bil, bra service och alla mycket trevliga! Gott kaffe 😜
  • 2020-10-17
    Bra jobbat..
    Håller tiden och utförs bra jobb
    Rekommenderas
    2020-10-10
    Mycket proffs och kunnig på sitt jobb.
  • 2020-10-08
    Supernöjd!
    Fick bra pris på inbytesbilen och köpte en fin XC60.
    Säljaren är enkel, duktig och snabb.
    Tack så mycket!
  • 2020-08-11
    Jag köpte bil och blev väldigt väl bemod
  • 2020-08-11
    Köpte en fin SAAB 9.3
    Jag är nöjd med affären.
    Trevligt bemötande.
  • 2020-08-10
    Köpte en BMW 520d f11 men väldigt bra bemötande och inge problem med ett problem som uppkom efter köpet. Dom löste allt galant.
  • 2020-08-10
    Jag köpte en begagnad bil. Fick ett mycket bra bemötande.
    Visades dels den bilen jag tittade men också lite prat om vad jag i övrigt kunde tänka mig för bil.
    Bra info och visning om bilen. Provkörning och enkel kommunikation.
    Bra hjälp med en liten detalj efter jag hade hämtat ut bilen.
    Överlag väldigt nöjd med hela affären.
  • 2020-08-10
    Det låter bra mycket mer om bil.
    2020-08-10
    Köpt en beg Volvo V70
    Vänligt och seriöst bemött. Företaget levde mer än väl upp till förväntningarna. Från att varit lite tveksam så kan jag verkligen rekommendera detta företag till mina vänner.
  • 2020-08-10
    Bra trevligt bemötande, mycket nöjd med mitt köp av bil. Rekommenderas.
  • 2020-05-22
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande när jag köpte en ny och sålde min gamla bil. Tack Filip & Co.
  • 2020-05-21
    Köpte en superfin bil, mycket välstädat och säljaren påpekade små skavanker som jag förmodligen inte ens hade upptäckt själv, fick en väldigt ärlig och bra köpupplevelse. Kommer garanterat rekommendera bm car group och även vända mig hit igen vid nästa bil köp!
  • 2020-04-21
    Köpte bil här nyss, är supernöjd! Fick jättebra bemötande, dom påpekade små skador som jag inte ens upptäckt och var mycket ärliga. Åkte hem med nybilskänsla fast bilen var begagnad för att allt fungerade så bra och bilen var rekondat till nyskick. Kommer köpa nästa bil här också utan tvekan.
    Tack så mycket för de fina orden! Vi blir jätteglada av att höra att du är nöjd! Stort lycka till med nya bilen och varmt välkommen åter! :-) Hälsar, Filip BM Car BM Car Group
  • 2020-04-13
    Köpte en Volvo V70 -04
    Trevligt bemötande. Inga konstigheter.
    Bilen funkar bra.
    Grattis till bilen och stort lycka till! Välkommen åter! :-) Hälsar, Filip BM Car BM Car Group
  • 2020-04-11
    Bra bemötande med trevlig personal.
    Tack för trevliga ord! :-) Hälsar, Filip och BM Car BM Car Group
  • 2020-04-11
    Trevligt och bra bemötande. Bilen vi köpte var rätt prissatt och ärligt beskriven. Vi är väldigt nöjda.
    Det glädjer oss att du är nöjd! Välkommen åter i framtiden och lycka till med bilen! :-) Hälsar, Filip och BM Car BM Car Group
  • 2020-04-11
    Mycket bra bemötande och trevlig personal. Kommer att titta på deras utbud vid nästa bilköp , garanterat 😋😋😋
    Så fint att du är nöjd, varmt välkommen för framtida bilköp! :-) Hälsar, Filip och BM Car BM Car Group
  • 2020-04-10
    Köpte en bil och är väldigt nöjd med hur pålitlig och vilken service säljaren (företaget) stod för!
    Så seriöst att jag aldrig skulle tveka på att göra affär igen.
    Så härligt att höra! Grattis till bilen och stort lycka till! Hälsar, Filip och BM car BM Car Group
  • 2020-04-09
    Jag köpte en Hyundai ix35. Trevligt bemötande av personalen. Mycket hjälpsamma och tillmötesgående. Fick god sercive vilket gjorde att jag kände mig trygg med att göra bilköpet. Fick god information om vilken försäkring och köpesgaranti som gällde.
    I det stora hela är jag nöjd med hela upplevelsen och köpet.
    Tack för de fina orden Djene! Vi hoppas du återkommer när det blir dags att byta bil igen! :) /Filip och Bm Car. BM Car Group
  • 2020-02-02
    Köpte en Toyota av Bm Car, fick ett litet problem som de snabbt åtgärdade efter kontakt.
    Trevliga säljare och härligt bemötande!
  • 2020-02-01
    Snabb och väldigt profesionell hjälp med sälj/köp av bilar! Har använt många gånger!
  • 2020-02-01
    Varit länge en kund hos BM CAR, är sjukt nöjd med deras service och bemötande. Rekommenderas starkt!
  • 2020-01-31
    Köpte en Mb utav denna firma Bm Car Bromma dem lurar folk med sin falskhet som trevligt men de ska man va om man ska sälja nåt. Bilen hade fel servokyl system startmotor och kamaxelgivare ett kosnad på 6500kr skulle gå på mer men fick 20% i rabbat rinde dem men dem hoppar mellan varandra så ingen vill ta på sig saken plötslig kommer nån Thomas i bilden att dem ska prata med skit snack bara. Jag sa kan stå för materiella och dem för arbetet som skulle gå på mellan 4 till 5 tusen kronor men han blev otrevlig. Så nu ska jag gå via Reklamationsnämnden och komma till rätt så ingen annan blir lurat av dem plus bilen är resetat på felena via dator så dem kommer fram efter antal mil. Tycker personligen inget mer bil köp av denna skit Bm Car firma skojare
    Hej Eldin! Vill börja med att säga hur tråkigt det är att du känner så efter ditt besök hos oss. Däremot tycker vi inte att dina krav har varit rimliga samt att din recension är vilseledande. Att börja med så var bilen du köpte 16 år gammal samt rullat ca 39000 mil. Vi var tydliga på plats att vi inte kunde sälja denna bil med garantier, på grund av det långa miltalet och årsmodellen vilket du också tyckte var fullt förståeligt och rimligt. Trots att bilar ibland inte har några gällande garantier så avhjälper vi alltid våra kunder om det uppstår problem, men i detta fall har du också valt att börja skruva med bilen på egenhand och anlita en utomstående verkstad, samt beställa reservdelar innan du har tagit kontakt med oss, för att sedan kräva ersättning för det. Vi har alltid hjälpt våra kunder och kommer också fortsätta göra det, men i detta fall blir det orimligt. Vill du kontakta reklamationsnämnden så lovar vi att följa alla deras rekommendationer, som vi alltid gör. Eller om du vill ha hjälp finns vi fortfarande här för att hjälpa på våra verkstäder, dock kommer vi inte ersätta för något du påbörjat på egenhand utan att ta kontakt med oss. Vänliga hälsningar. Team Bm Car. BM Car Group
    Vad är det för skit snack du skriver tänker du låta fint. Bilen är köpt den 17 januari och körd från Bromma till Ånge sen och stängdes av och dan efter va bilen död och jag ringde bärgningsbil och körde den bilen på verkstad och dem sa vad för fel de va och dem felen sa jag till er men ni så de inte det. Själva motor är bra på denna bil men dem sakerna döljde ni jävligt svårt och inte missa läka i servo kylsystem man kan inte putsa bilar och chansa ni måste gå via bilen innan ni sätter ut den på försäljningen de lag på det. Men skojare är alltid kåta på pengar så dem skulle sälja sin mamma för pengarna. jag ska fixa detta men ni kan drå åt helvetet av er ska man inte ens köpa cykel ELDIN G
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2020-01-10
    Jag köpte en bil som BMW och dem var jätte trevliga och hjälpsamma.Bilen som jag köpt är felfri och går som klockan.
    Jag fick 6 månader grante och hel försäkring på köpet samt 4000 rabatt.
    En kompis har köpt en bil från dem och rekommenderar dem till mig.
    Slutningen önskar jag dem går upp och upp.
    Tack
    Tack för din fina rekommendation Ossama! Vi hoppas vi ses igen när det blir dags att byta bil! /Team BM Car. BM Car Group
  • 2019-12-03
    Grym service o snabb affär!! Absolut en bilhandlare jag kommer rekommendera :)
    Kul att du blev nöjd med köpet hos oss Kristoffer! På återseende! /FIlip och Bm Car. BM Car Group
  • 2019-11-13
    Jag köpte en bil
    Personalen vart mycket snälla och hjälpsamma
    Jag är mycket nöjd med bilen och personalen
    Stort tack
    Hichem
    Tack för de fina orden Hichem! Vi hoppas bilen rullar på fint och att vi ses i framtiden när det blir dags. /Bm Car. BM Car Group
  • 2019-11-06
    Vi köpte en Volvo S40 för ett bra pris med garanti . Det visade sig att det fanns en del rost på den ena bromsskivan , och vi tog kontakt med säljaren på en gång . Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt och fick hjälp . Båda bromsskivorna byttes inom 40 minuter .
    Vi kan varmt rekommendera BM car Group om ni vill köpa en bil till ett schysst pris och få proffs hjälp .
    Tack för dina fina ord och kul att ni är nöjda med vår service! Vi hoppas ni får många fina turer i nya Volvon och att vi ses när det blir dags att byta! /Filip och Bm Car. BM Car Group
    2019-11-04
    Köpte en Ford. Var mycket nöjd med bemötande var trevlig och inga som helst problem. Är nöjd med bilen också.
    Hoppas du får många fina åkturer med C-Maxen! Välkommen åter! /Team BM Car. BM Car Group
  • 2019-10-10
    BM Car Group personal gav ett tryggt och proffsigt bemötande vid köp av bil. Tydlig information och bra erbjudande.
    Vi tackar så mycket för din fina recension Fredrika, på återseende! /Filip och Bm Car. BM Car Group
  • 2019-10-08
    Volkswagen Passat. Filip hade hand om affären. Seriöst intryck, positiv upplevelse!
    Kul att du är nöjd med både oss och din nya Passat! Tack för ditt förtroende och välkommen åter! /Filip och Team Bm! BM Car Group
    2019-10-08
    Den härligaste personalen jag varit med om! Hjälpte till med allt och kunde svara på alla möjliga frågor!

Volvon jag köpte fungerar utmärkt, ingen rost eller andra negativa saker!

Helt ärligt om jag köper en annan bil i framtiden gör jag det hos BM Cars!
    Tack för dina fina ord Max! Värmer att vi kunde hjälpa dig genom din första bilaffär. Du är varmt välkommen när det blir dags igen! /Filip och Bm Car! BM Car Group
  • 2019-10-08
    Kanon trevlig säljare
    Absolut inga problem
    👍👍👍👍👍👍👍👍
    Härligt att du är nöjd Mats! Lycka till med kommande projekt, på återseende! /Filip och Bm Car! BM Car Group
  • 2019-09-02
    Köpte en WW Polo 2012. Blev mött på ett proffsigt och trevligt sätt genom hela köp processen. Bilen var nyservad, fräsch och fick till en garanti som håller ett helt år.
    Sammanfattningsvis en super bra upplevelse ! Rekommenderar varmt!
    Superkul att höra Kaidi, tack för din fina recension. Vi hoppas självklart du kommer tillbaka när du ska byta igen! /Team Bm Car. BM Car Group
  • 2019-08-16
    Köpte en V40 årsmodell 13 som är i mycket fint skick.Vi blev mycket väl omhändertagna av personal Tror det var Philip inte säker.
    Vi var nöjda när vi åkte hem och är fortfarande nöjda
    Med vänlig hälsning,
    Lennart
    Kul Lennart att du blev nöjd med Volvon! Glädjer oss att ni är nöjda med vår service. På återseende. /Filip och teamet. BM Car Group
    2019-08-16
    Toppen service i bilaffären och seriös handel!
    2019-08-16
    Köpte en Volvo V70. Personal kom in trots semesterstängt för att låta mig provköra.
    Mycket nöjd med bemötande och pris!