BM Car Group

Tornväktargränd 10, 168 59 Bromma — Visa karta

Köpa, byta eller sälja en begagnad bil? Vi på BM Group har funnits i branschen i över 15 år och har nu ett väletablerat och säkert koncept där vi fokuserar på att göra alla parter i bilaffären nöjda.

Vi samarbetar med Autoconcept och Trygg-Hansa för att göra affären trygg och vi kan rådgiva angående finansieringslösningar genom DNB-finans, WASA Kredit, Nordea finans och Svea ekonomi.

På Tornväktargränd i Bromma har vi vår verkstad. Där servar och reparerar vi bilar från nästan alla bilmärken och alla arbeten dokumenteras i din servicebok. Vi använder reservdelar och andra produkter av högsta kvalitet.

Välkommen till oss på BM Car Group!

Läs vad 165 kunder tycker om BM Car Group

• 2020-10-17

Yildirim T skrev om BM Car Group
    Bra jobbat..
    Håller tiden och utförs bra jobb
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-10-10

Sara G skrev om BM Car Group
    Mycket proffs och kunnig på sitt jobb. Läs mer
  • 2020-10-08

Martin H skrev om BM Car Group
    Supernöjd!
    Fick bra pris på inbytesbilen och köpte en fin XC60.
    Säljaren är enkel, duktig och snabb.
    Tack så mycket! Läs mer
  • 2020-08-11

Modou S skrev om BM Car Group
    Jag köpte bil och blev väldigt väl bemod Läs mer
  • 2020-08-11

Christofer P skrev om BM Car Group
    Köpte en fin SAAB 9.3
    Jag är nöjd med affären.
    Trevligt bemötande. Läs mer

Rasmus L skrev om BM Car Group
    Köpte en BMW 520d f11 men väldigt bra bemötande och inge problem med ett problem som uppkom efter köpet. Dom löste allt galant. Läs mer

Joakim L skrev om BM Car Group
    Jag köpte en begagnad bil. Fick ett mycket bra bemötande.
    Visades dels den bilen jag tittade men också lite prat om vad jag i övrigt kunde tänka mig för bil.
    Bra info och visning om bilen. Provkörning och enkel kommunikation.
    Bra hjälp med en liten detalj efter jag hade hämtat ut bilen.
    Överlag väldigt nöjd med hela affären. Läs mer

Fatma K skrev om BM Car Group
    Det låter bra mycket mer om bil. Läs mer

Olle S skrev om BM Car Group
    Köpt en beg Volvo V70
    Vänligt och seriöst bemött. Företaget levde mer än väl upp till förväntningarna. Från att varit lite tveksam så kan jag verkligen rekommendera detta företag till mina vänner. Läs mer

Petter S skrev om BM Car Group
    Bra trevligt bemötande, mycket nöjd med mitt köp av bil. Rekommenderas. Läs mer
  • Marko P

2020-05-22

Marko P skrev om BM Car Group
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande när jag köpte en ny och sålde min gamla bil. Tack Filip & Co. Läs mer
  • 2020-05-21

Mikaela D skrev om BM Car Group
    Köpte en superfin bil, mycket välstädat och säljaren påpekade små skavanker som jag förmodligen inte ens hade upptäckt själv, fick en väldigt ärlig och bra köpupplevelse. Kommer garanterat rekommendera bm car group och även vända mig hit igen vid nästa bil köp! Läs mer
  • Mikaela Johanna N

2020-04-21

Mikaela Johanna N skrev om BM Car Group
    Köpte bil här nyss, är supernöjd! Fick jättebra bemötande, dom påpekade små skador som jag inte ens upptäckt och var mycket ärliga. Åkte hem med nybilskänsla fast bilen var begagnad för att allt fungerade så bra och bilen var rekondat till nyskick. Kommer köpa nästa bil här också utan tvekan. Läs mer
    2020-05-20 BM Car Group svarar Mikaela Johanna N
    Tack så mycket för de fina orden! Vi blir jätteglada av att höra att du är nöjd! Stort lycka till med nya bilen och varmt välkommen åter! :-)

Filip BM Car
  • 2020-04-13

Lars Dennis F skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo V70 -04
    Trevligt bemötande. Inga konstigheter.
    Bilen funkar bra. Läs mer
    2020-05-20 BM Car Group svarar Lars Dennis F
    Grattis till bilen och stort lycka till! Välkommen åter! :-)

Filip BM Car
    BM Car Group, Mladen V gillar detta

Lucas Robert S skrev om BM Car Group
    Bra bemötande med trevlig personal. Läs mer
    2020-05-20 BM Car Group svarar Lucas Robert S
    Tack för trevliga ord! :-)

Mathias C skrev om BM Car Group
    Trevligt och bra bemötande. Bilen vi köpte var rätt prissatt och ärligt beskriven. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-05-20 BM Car Group svarar Mathias C
    Det glädjer oss att du är nöjd! Välkommen åter i framtiden och lycka till med bilen! :-)

Morgan S skrev om BM Car Group
    Mycket bra bemötande och trevlig personal. Kommer att titta på deras utbud vid nästa bilköp , garanterat 😋😋😋 Läs mer
    2020-05-20 BM Car Group svarar Morgan S
    Så fint att du är nöjd, varmt välkommen för framtida bilköp! :-)

• 2020-04-10

Veronica P skrev om BM Car Group
    Köpte en bil och är väldigt nöjd med hur pålitlig och vilken service säljaren (företaget) stod för!
    Så seriöst att jag aldrig skulle tveka på att göra affär igen. Läs mer
    2020-05-20 BM Car Group svarar Veronica P
    Så härligt att höra! Grattis till bilen och stort lycka till!

Filip och BM car
  • Djene S

2020-04-09

Djene S skrev om BM Car Group
    Jag köpte en Hyundai ix35. Trevligt bemötande av personalen. Mycket hjälpsamma och tillmötesgående. Fick god sercive vilket gjorde att jag kände mig trygg med att göra bilköpet. Fick god information om vilken försäkring och köpesgaranti som gällde.
    I det stora hela är jag nöjd med hela upplevelsen och köpet. Läs mer
    2020-04-09 BM Car Group svarar Djene S
    Tack för de fina orden Djene!
    Vi hoppas du återkommer när det blir dags att byta bil igen! :)

• JOAKIM M

2020-02-02

JOAKIM M skrev om BM Car Group
    Köpte en Toyota av Bm Car, fick ett litet problem som de snabbt åtgärdade efter kontakt.
    Trevliga säljare och härligt bemötande! Läs mer
  • 2020-02-01

Jonathan S skrev om BM Car Group
    Snabb och väldigt profesionell hjälp med sälj/köp av bilar! Har använt många gånger! Läs mer
  • 2020-02-01

Lamar M skrev om BM Car Group
    Varit länge en kund hos BM CAR, är sjukt nöjd med deras service och bemötande. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-01-31

ELDIN G skrev om BM Car Group
    Köpte en Mb utav denna firma Bm Car Bromma dem lurar folk med sin falskhet som trevligt men de ska man va om man ska sälja nåt. Bilen hade fel servokyl system startmotor och kamaxelgivare ett kosnad på 6500kr skulle gå på mer men fick 20% i rabbat rinde dem men dem hoppar mellan varandra så ingen vill ta på sig saken plötslig kommer nån Thomas i bilden att dem ska prata med skit snack bara. Jag sa kan stå för materiella och dem för arbetet som skulle gå på mellan 4 till 5 tusen kronor men han blev otrevlig. Så nu ska jag gå via Reklamationsnämnden och komma till rätt så ingen annan blir lurat av dem plus bilen är resetat på felena via dator så dem kommer fram efter antal mil. Tycker personligen inget mer bil köp av denna skit Bm Car firma skojare Läs mer
    2020-02-01 BM Car Group svarar ELDIN G
    Hej Eldin!
    Vill börja med att säga hur tråkigt det är att du känner så efter ditt besök hos oss. Däremot tycker vi inte att dina krav har varit rimliga samt att din recension är vilseledande.
    Att börja med så var bilen du köpte 16 år gammal samt rullat ca 39000 mil. Vi var tydliga på plats att vi inte kunde sälja denna bil med garantier, på grund av det långa miltalet och årsmodellen vilket du också tyckte var fullt förståeligt och rimligt.
    Trots att bilar ibland inte har några gällande garantier så avhjälper vi alltid våra kunder om det uppstår problem, men i detta fall har du också valt att börja skruva med bilen på egenhand och anlita en utomstående verkstad, samt beställa reservdelar innan du har tagit kontakt med oss, för att sedan kräva ersättning för det.
    Vi har alltid hjälpt våra kunder och kommer också fortsätta göra det, men i detta fall blir det orimligt.
    Vill du kontakta reklamationsnämnden så lovar vi att följa alla deras rekommendationer, som vi alltid gör. Eller om du vill ha hjälp finns vi fortfarande här för att hjälpa på våra verkstäder, dock kommer vi inte ersätta för något du påbörjat på egenhand utan att ta kontakt med oss.

Vänliga hälsningar.
    Team Bm Car.
    2020-02-01 ELDIN G svarar BM Car Group
    Vad är det för skit snack du skriver tänker du låta fint. Bilen är köpt den 17 januari och körd från Bromma till Ånge sen och stängdes av och dan efter va bilen död och jag ringde bärgningsbil och körde den bilen på verkstad och dem sa vad för fel de va och dem felen sa jag till er men ni så de inte det. Själva motor är bra på denna bil men dem sakerna döljde ni jävligt svårt och inte missa läka i servo kylsystem man kan inte putsa bilar och chansa ni måste gå via bilen innan ni sätter ut den på försäljningen de lag på det. Men skojare är alltid kåta på pengar så dem skulle sälja sin mamma för pengarna. jag ska fixa detta men ni kan drå åt helvetet av er ska man inte ens köpa cykel
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2020-01-10

Ossama M skrev om BM Car Group
    Jag köpte en bil som BMW och dem var jätte trevliga och hjälpsamma.Bilen som jag köpt är felfri och går som klockan.
    Jag fick 6 månader grante och hel försäkring på köpet samt 4000 rabatt.
    En kompis har köpt en bil från dem och rekommenderar dem till mig.
    Slutningen önskar jag dem går upp och upp.
    Tack Läs mer
    2020-02-01 BM Car Group svarar Ossama M
    Tack för din fina rekommendation Ossama! Vi hoppas vi ses igen när det blir dags att byta bil!
  • 2019-12-03

Kristoffer M skrev om BM Car Group
    Grym service o snabb affär!! Absolut en bilhandlare jag kommer rekommendera :) Läs mer
    2020-02-01 BM Car Group svarar Kristoffer M
    Kul att du blev nöjd med köpet hos oss Kristoffer! På återseende!
    /FIlip och Bm Car.
  • Hichem M

2019-11-13

Hichem M skrev om BM Car Group
    Jag köpte en bil
    Personalen vart mycket snälla och hjälpsamma
    Jag är mycket nöjd med bilen och personalen
    Stort tack
    Hichem Läs mer
    2020-02-01 BM Car Group svarar Hichem M
    Tack för de fina orden Hichem! Vi hoppas bilen rullar på fint och att vi ses i framtiden när det blir dags.
    /Bm Car.
  • 2019-11-06

Sjoerd Cornelis W skrev om BM Car Group
    Vi köpte en Volvo S40 för ett bra pris med garanti . Det visade sig att det fanns en del rost på den ena bromsskivan , och vi tog kontakt med säljaren på en gång . Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt och fick hjälp . Båda bromsskivorna byttes inom 40 minuter .
    Vi kan varmt rekommendera BM car Group om ni vill köpa en bil till ett schysst pris och få proffs hjälp . Läs mer
    2019-11-06 BM Car Group svarar Sjoerd Cornelis W
    Tack för dina fina ord och kul att ni är nöjda med vår service! Vi hoppas ni får många fina turer i nya Volvon och att vi ses när det blir dags att byta!

• 2019-11-04

Stig T skrev om BM Car Group
    Köpte en Ford. Var mycket nöjd med bemötande var trevlig och inga som helst problem. Är nöjd med bilen också. Läs mer
    2019-11-04 Mladen V svarar Stig T
    Hoppas du får många fina åkturer med C-Maxen! Välkommen åter!

Mladen V gillar detta
  • 2019-10-10

Fredrika Maria S skrev om BM Car Group
    BM Car Group personal gav ett tryggt och proffsigt bemötande vid köp av bil. Tydlig information och bra erbjudande. Läs mer
    2019-11-04 BM Car Group svarar Fredrika Maria S
    Vi tackar så mycket för din fina recension Fredrika, på återseende!

Andreas A skrev om BM Car Group
    Volkswagen Passat. Filip hade hand om affären. Seriöst intryck, positiv upplevelse! Läs mer
    2019-11-04 BM Car Group svarar Andreas A
    Kul att du är nöjd med både oss och din nya Passat! Tack för ditt förtroende och välkommen åter!
    /Filip och Team Bm!

Max G skrev om BM Car Group
    Den härligaste personalen jag varit med om! Hjälpte till med allt och kunde svara på alla möjliga frågor!

Volvon jag köpte fungerar utmärkt, ingen rost eller andra negativa saker!

Helt ärligt om jag köper en annan bil i framtiden gör jag det hos BM Cars! Läs mer
    2019-10-08 BM Car Group svarar Max G
    Tack för dina fina ord Max! Värmer att vi kunde hjälpa dig genom din första bilaffär. Du är varmt välkommen när det blir dags igen!

/Filip och Bm Car!

Mats Bygg G skrev om BM Car Group
    Kanon trevlig säljare
    Absolut inga problem
    👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-10-08 BM Car Group svarar Mats Bygg G
    Härligt att du är nöjd Mats!
    Lycka till med kommande projekt, på återseende!

/Filip och Bm Car!
  • 2019-09-02

Kaidi E skrev om BM Car Group
    Köpte en WW Polo 2012. Blev mött på ett proffsigt och trevligt sätt genom hela köp processen. Bilen var nyservad, fräsch och fick till en garanti som håller ett helt år.
    Sammanfattningsvis en super bra upplevelse ! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-10-08 BM Car Group svarar Kaidi E
    Superkul att höra Kaidi, tack för din fina recension.
    Vi hoppas självklart du kommer tillbaka när du ska byta igen!

Lennart E skrev om BM Car Group
    Köpte en V40 årsmodell 13 som är i mycket fint skick.Vi blev mycket väl omhändertagna av personal Tror det var Philip inte säker.
    Vi var nöjda när vi åkte hem och är fortfarande nöjda
    Med vänlig hälsning,
    Lennart Läs mer
    2019-10-08 BM Car Group svarar Lennart E
    Kul Lennart att du blev nöjd med Volvon! Glädjer oss att ni är nöjda med vår service.
    På återseende.

/Filip och teamet.

Bo W skrev om BM Car Group
    Toppen service i bilaffären och seriös handel! Läs mer

Ebba I skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo V70. Personal kom in trots semesterstängt för att låta mig provköra.
    Mycket nöjd med bemötande och pris! Läs mer
  • 2019-07-05

Malin B skrev om BM Car Group
    När vi köpte vår Volvo blev vi väldigt väl bemötta av kunnig säljare! Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Malin B
    Tack för dina fina ord Malin! Vi önskar dig en trevlig sommar med nya bilen!

• 2019-07-04

John H skrev om BM Car Group
    Kopt Renault. affair gick smidig .mycket nojd. Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar John H
    Härligt att du är nöjd med nya Renault! Tack för din recension. '

• 2019-06-17

Esmaeel G skrev om BM Car Group
    EG
    Köpte en Volvo V70, bra bemötande och professionella skulle rekommendera BM Car! Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Esmaeel G
    Tack för din fina recension Esmaeel! Roligt att du är nöjd med nya V70, vi hoppas den bjuder på många fina åkturer nu under sommaren!

• 2019-06-17

Fredrik A skrev om BM Car Group
    Köpte en VW Passat, bra bemötande. Bilen lever i det stora hela upp till förväntningarna.
    Hälsningar
    Fredrik Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Fredrik A
    Vi tackar för de fina orden Fredrik, och hoppas på återseende när det är dags igen!

Michael Karl P skrev om BM Car Group
    Köpte begagnat bil VOLVO V70 Bemött vänligt och mycket bra.Mina förväntningar var bara positiva allt var bara bra. BM CAR GROUP är bara att rekommenderas. Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Michael Karl P
    Michael! Tack för din superfina recension, vi hoppas Volvon kommer till stor användning i Norrland. På återseende!

Mikael H skrev om BM Car Group
    Bra! Och Sjysst bemötande!
    Snabb, kunnig personal! Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Mikael H
    Tack för recensionen Mikael! Vi önskar dig en trevlig sommar med nya bilen!

Thabet L skrev om BM Car Group
    I was happy to deal with BM cars agent, so kind and supportive stuff, and honestly deal with customers.
    Thank you BM car group. Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Thabet L
    Thank you for your kind words Thabet! We hope you have a great time with your new car, and hopefully we'll see you again when it is time to change!

• 2019-05-29

Arnela K skrev om BM Car Group
    Trevligt och hjälpsamt bemötande från säljare. Fick med mig en väldigt fin bil som funkar precis som den ska. Skulle verkligen rekommendera BM Car! Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Arnela K
    Så kul att höra hur nöjd du är Arnela! Vi hoppas på återseende och önskar dig en trevlig sommar!

• 2019-05-17

Patrik J skrev om BM Car Group
    Köpte en Volvo c30 t 5r black polestar som min älskade dotter både provkörde och betalade via Swish för min räkning. Smidigt och bra. Säljaren glömde berätta hur fälgarna var skadade i övrigt stämde beskrivningen. Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Patrik J
    Tack för din recension Patrik! Vi garanterar att Volvon kommer ge dig ett leende på läpparna med den starka och roliga motorn, på återseende!

• 2019-05-09

Mats L skrev om BM Car Group
    Proffsigt och trevligt. Inga överraskningar. Väldigt nöjd Läs mer
    2019-07-05 BM Car Group svarar Mats L
    Super roligt att höra Mats! Vi hoppas din sommar blir fantastisk och att bilen bjuder på fina åkturer.

• 2019-05-07

Abdul E skrev om BM Car Group
    Jag har köpte en Toyota auris Läs mer
  • 2019-05-07

Amer A skrev om BM Car Group
    Köpt bil. Helt ok.dem körde bilen hem till mig De gör ju bussniss. Läs mer
    2019-05-07 Mladen V svarar Amer A
    Hej Amer! Tack för din recension och kul att höra att du är nöjd med hemleveransen. Hoppas du är nöjd med bilen också, om det är något som vi kan göra för att öka din upplevelse till en 5:a i betyg så är du varmt välkommen att höra av dig till oss! :)
    Mladen V gillar detta
  • 2019-04-08

Joakim W skrev om BM Car Group
    En begagnad bil bjuder ibland på överraskningar både för köparen och säljaren. Efter mitt köp av en Saab 9-5 upptäcktes att en slang från servopumpen gått sönder. Efter ett samtal till BM bad dom mig komma in med bilen.

Felet konstaterades, slangsystemet beställdes och byttes. BM har varit oerhört trevliga och bemötande under hela processen. Då detta var några dagar efter köpet gjordes det även kostnadsfritt.

Rekommenderas varmt, väldigt proffesionellt. Läs mer
    2019-04-10 BM Car Group svarar Joakim W
    Ibland blir det knasigt med begagnade bilar, men då är vi här för att hjälpa till! Så roligt att du är nöjd med oss Joakim!
    Alltid välkommen åter. :)
  • Linda O

2019-03-26

Linda O skrev om BM Car Group
    Bästa servicen! Trevlig och professionell personal som hjälpte oss inom 24h med några småsaker som upptäcktes efter köp vilket ingick i deras 1-månadsgaranti.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-04-10 BM Car Group svarar Linda O
    Väldigt härligt att höra Linda, vi tackar för den fina recensionen och hoppas på återseende!
    BM Car Group gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte