J Auto

J Auto

• Badge2021

Välkommen till Jacobssons Auto! Vi är en erfaren bilhandlare som gillar den personliga kontakten med dig som kund. Vi kan hjälpa dig att sälja din bil eller MC genom att först värdera den eller så kan du köpa din nya bil eller MC hos oss. Värdera din bil enkelt genom att klicka på formuläret här ovan. Behöver du hjälp med...

45 omdömen om J Auto

Sedan starten hos Reco 2020

Carine Margareta F

Trevlig och serviceinriktad personal, affären gick väldigt smidigt.

Lukas V
Skrev om J Auto

Smidigt och enkelt köp, bra kommunikation och bemötande!

Per Gunnar Ö

Bra bemötande på plats, bilen motsvarade beskrivningen i annonsen. Nöjd med affären.

Martin E
Skrev om J Auto

Bra seriös bilhandlare som tar ansvar och ser till att kunden blir nöjd!

Jan G
Skrev om J Auto

Att köpa via nätet kan vara utmanande. Jacobssons Auto och ansvarig, Sebastian Ericsson, har skött allt proffesionellt och mycket kundvänligt. T.o.m. efter köpet löste han problem med bravur. Kan starkt rekommendera dem

Marcus S
Skrev om J Auto

Sålt två bilar med Christian och Sebastian. Noggrant, professionellt från början till slut. Bekvämt där de hämtat upp bilarna hos mig, fixat allt som behövts ink rekord, besiktningar osv. Rak och ärlig kommunikation. Rekommenderas!

Dae Konsult Ab D

Sebastian hade bra koll och var behjälplig hela tiden

Roger M
Skrev om J Auto

Snabbt, bra bemötande, effektiv affär. Tog ansvar direkt när det upptäcktes ett par mindre fel på bilen som krävde reparation på verkstad. Rimligt inbytespris på min bil bidrog också till att jag känner mig nöjd.

Andreas Ö

Smidigt bilköp med inbyte, från start till mål. Sebastian var supertrevlig och tillgänglig för att svara på alla mina funderingar. Rekommenderas.

Luisa S
Skrev om J Auto

Otroligt nöjd med min bilförsäljning! Det gick snabbt och var supersmidigt, jättebra service. Jag kan varmt rekommendera att köpa/sälja hos Jacobssons auto.

MIKAEL M
Skrev om J Auto

Jag har köpt och sålt genom Jacobssons auto många gånger och får den bästa servicen varje gång. Tack killar

Josef N
Skrev om J Auto

Vänligt bemötande och smidigt förfarande!

Richard J

Snabb återkoppling och lösnings orienterat genom hela processen. Fick verkligen känslan av önskan att göra bra affärer för båda parter. Kommer absolut att köpa fler bilar från dem i framtiden.

Lennart A

Trivsamt och korrekt bemötande utan det yviga “säljsnack” som fördomsfullt ofta förknippas med bilförsäljare.

Björn L
Skrev om J Auto

Mycket bra kundbemötande och hantering av ärende som uppkom efter köpet.

Doni L
Skrev om J Auto

Christian var ärlig och trevlig i all kontakt genom affären. Höll löften och gick ofta ur sin väg för att lösa eventuella problem som dök upp så snabbt som möjligt. Kommer definitivt besöka dem igen.

Peter L
Skrev om J Auto

Utmärkt bemötande ! Hade inte några större förväntningar, eftersom det var inom bilbranschen. Detta var dock som att bli omhändertagen på en högklassig restaurang. Fem stjärnor av fem.

Anders L
Skrev om J Auto

Mycket proffsigt bemötande, känner stort förtroende för Jacobssons Auto och kan verkligen rekommenderas. Köpte en Vespa och är helnöjd.

Greger G
Skrev om J Auto

Väldigt bra bemötande samt en otroligt smidig bilaffär!

Philip P
Skrev om J Auto

Enormt kunniga med ett proffesionellt bemötande, som kund kände jag mig trygg i affären och kommer återvända i framtiden när det blir dags för mitt nästa köp.

Lennart S

Snabb och bra affär med min gamla som inbyte. Christian är seriös, trevlig och kunnig, rekommenderas verkligen!

Claes N
Skrev om J Auto

Snabb att svara, hjälpsam, vill sälja! Ser till stt saker händer.

Hans B
Skrev om J Auto

Mycket bra service. Tipsar gärna vänner till företaget

Daroun N
Skrev om J Auto

Trevligt och professionellt bemötande. Hjälpsam och lättsam. Nöjd med affären!

ove s
Skrev om J Auto

Proffsigt, snabbt ock korrekt hanterande av uppdraget.

Wilhelm H

Sålde firma bilen via Jacobssons Auto och var supernöjd. Smidigt att slippa göra något själv då Christian tog hand om allt. Rekommenderar skarpt!!!!!

Veronica & Sammy

Sålt flera av mina bilar via Jacobssons Auto och dom har verkligen kundfokus i första hand. Kan rekommendera dom varmt!

STEFAN J
Skrev om J Auto

Christian är väldigt kunnig och professionell! Servicen innan bilköp, under bilköp samt efter bilköp är absolut toppklass! Vi syns nästa gång det är dags för en ny bil!

Svar från J Auto

Tack Stefan! Härligt att höra att du är nöjd med ditt bilköp och hanteringen av garantiärendet. Vi uppskattar ditt positiva feedback. :-) Bästa hälsningar. Christian Jacobsson

Jörn H
Skrev om J Auto

I just bought a used BMW 328 Ci 2000 model from Christian (Jacobssons Auto). And have to say that the friendliness and professionalism that I was met with was quite out of the ordinary. Jacobssons Auto specialises in used car which has that little extra something. The Ci I bought was 20 years old, but you would never know it from looking at it. I have to say that I really love it. If you are looking for a used car you should and have any interest in cars whatsoever you should contact Jacobssons Auto, they are true...

Simone L
Skrev om J Auto

Sålde min bil genom Christian på Jacobssons Auto. Bilen såldes inom 10 timmar! Professionellt bemötande, kunnig personal, smidigt administration. Kan definitivt rekommendera Jacobssons Auto! Tack för en lyckad bilaffär

Daniel P
Skrev om J Auto

Sålde bilen via Jacobsson Auto - supersmidigt och proffsigt! Rekommenderar starkt!

David R
Skrev om J Auto

Ypperlig service med kunnig personal som bryr sig om sina kunder. Detta gäller även efter affären vilket inte många bilhandlare gör. Toppbetyg!

Paul W
Skrev om J Auto

Köpte en RR Sport av Christian på Jacabssons Auto, bilen köpte jag osedd från Malmö med väldigt professionell hjälp av Christian som tog bilder och filmade de defekter som fanns då den var 4 år gammal. Bilen motsvarade till fullo min förväntan och mottagandet var klanderfritt och proffsigt så rekommenderar varmt denna firma Paul

Beatelunds S

Köpte en fin bil och fick väldigt bra och trevlig service

John T
Skrev om J Auto

Riktigt bra service och bemötande av Christian. Fick bilen såld inom 24h så kan inte vara mer nöjd. Kommer fortsätta sälja och köpa bilar hos jocobssons auto!

Claes M
Skrev om J Auto

Jag kom i kontakt med Jacobssons Auto i samband med ett köp av en motorcykel. Hela processen som innefattade mail, sms och telefonsamtal och som slutade med en genomförd affär sköttes på ett utmärkt sätt. Från mig får de högsta betyg.

Sean Robert De C

Blev väl bemött och mottagen då jag köpte en motorcykel. Varan motsvarar mina förväntningar till fullo. Kunde inte hämta den så jag fick den levererad till mig av säljaren. Super bra service. Snabb, smidig och enkel affär.

Bruno L
Skrev om J Auto

Köpte en suv av Jacobssons Auto. Bemötande var jätte bra, dem gav sig tid med kunden

Göran N
Skrev om J Auto

fick ett trevligt och proffsigt bemötande vid bilköpet och pappersarbetet sköttes smidigt och bra. Besvarade frågor snabbt och detaljerat.

Jesse W
Skrev om J Auto

Sålde bil via Jacobsson Auto, proffsigt och effektivt bemötande! Rekommenderas varmt.

Veronica A

Jag köpte en bil och blev extremt proffsigt och trevligt behandlad. De har en väldig kunskap och kompetens om vad de säljer.

Martin M
Skrev om J Auto

Mkt bra och proffsig! Detta borde räcka! 30 tecken??

Robert L
Skrev om J Auto

Toppen på alla sätt. Proffsigt och trevligt bemötande när jag köpte en fin Volvo XC90.

Martin E
Skrev om J Auto

Trevligt och professionellt bemötande. Och snabb hantering.

Karl R
Skrev om J Auto

Som att träffa gud minst två gånger!