Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Råcksta Speedy Speedy Bilservice Vällingby

Speedy Bilservice Vällingby

Jämtlandsgatan 153, 162 60 Vällingby — Visa karta

Speedy Autoservice i Vällingby är Sveriges bästa bilverkstad enligt Expressen (se länken) http://www.expressen.se/motor/lista-de-ar-sveriges-tio-basta-bilverkstader/.

I 30 år har Speedys bilverkstäder mött sina kunder öppet och ärligt. Det finns inga hemligheter hos våra bilverkstäder. Vi kontrollerar din bil noggrant utan kostnad och visar vad som behöver åtgärdas. Du får ett fast pris för din bilservice/bilreparation innan vi gör jobbet, och du får gärna se på när vi jobbar. Vårt mål är att erbjuda dig som kund en bekymmersfri bilreparation/bilservice. Enkelt och utan oro för negativa överraskningar.

Snabb bilservice!

Det går fort hos Speedys bilverkstäder. Våra mekaniker byter 1000-tals avgassystem varje år och de utför minst lika många bromsbyten. Med övning kommer snabbhet. Vi har enkla rutiner och därför går inskrivning och betalning på minuten. Alla reservdelar finns lätt tillgängliga. Allt för att du skall få ett komplett kvalitetsjobb gjort, i de flesta fall inom en timme!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 351 kunder tycker om Speedy Bilservice Vällingby

• Lars L
    Lars L skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabbt svar på offertbegäran, inget trassel, pris ok och bilen klar på utlovad tid, precis som det skall vara.
    2017-06-10 Speedy Bilservice Vällingby svarar Lars L
    Tack för ditt omdöme och dina rekommendationer. .... Ni är varmt välkomna tillbaka
  • Berry F
    Berry F skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket bra bilservice . Trevliga personal och viktogaste att de kan sitt jobb
    2017-06-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Berry F
  • Celine C
    Celine C skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Alltid supertrevligt bemötande. Personalen upplevs seriös och mycket kunnig. Rekommenderar varmt till alla jag känner. Är alltid lika förvånad över hur snabba ni är! Har bytt bultar på däcken, fått nya bromsskivor, ny backspegel, nybakruta mm
    2017-06-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Celine C
  • Gerd K
    Gerd K skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Vi är mycket nöjda. Drop in 😊Hjälpsam personal 😊
    2017-06-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Gerd K
  • Keith M
    Keith M skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Jag fick service snabbt, vilket är positivt.
    2017-06-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Keith M
  • Siv L
    Siv L skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    God service. Kände mig trygg med arbetet och priset.
    2017-06-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Siv L
  • Lars F
    Lars F skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket bra och snabb service. Trevligt bemötande av personalen.
    2017-05-06 Speedy Bilservice Vällingby svarar Lars F
  • Daina M
    Daina M skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    God service och vänligt bemötande gör att jag kommer välja Speedy Vällingby även nästa gång.
    2017-06-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Daina M
  • Mizanur K
    Mizanur K skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Jag underbar service och personal som bryrde sig for mitt behov! Mucket bra service
    2017-05-06 Speedy Bilservice Vällingby svarar Mizanur K
  • Johan H
    Johan H skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket bra och snabb service, ett bra bemötande också.
    2017-05-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Johan H
  • Liisa S
    Liisa S skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket bra jobb och trevlig bemötande!
    Bäst! Snappa är ni oxå!
    2017-05-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Liisa S
  • Peter A
    Peter A skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Grym service! Rekommenderas starkt.
    2017-05-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Peter A
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Fick komma direkt. De förklarade vad som var fel på ett bra sätt och skickade bilder. Det var bra.
    2017-05-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Marcus G
  • Anna A
    Anna A skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bra, smidigt och trevlig personal
    2017-05-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Anna A
  • Anders E
    Anders E skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bokade via Lasingoo. De ringde upp redan samma dag och redde ut mina frågor som jag skickat med i bokningen. Väl på plats möttes jag av trevlig personal som var tydliga i kommunikationen runt jobbet som skulle göras. Jag rekommenderar dem verkligen.
    2017-05-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Anders E
  • Helena Y
    Helena Y skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Trevligt bemötande, fick snabbt en tid, fantastisk service & klart prisvärt, troligen billigare än märkesverkstäderna.
    2017-05-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Helena Y
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket nöjd med snabbt och personligt bemötande. Dessutom fanns möjligheten att omgående ta tag i ytterligare ett fel som uppdagades. Ingen förbokning behövdes. Stort tack!
    2017-05-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Sofia W
  • Lena L
    Lena L skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bra service och trevlig personal
    2017-05-03 Speedy Bilservice Vällingby svarar Lena L
  • Per N
    Per N skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Kostade enligt offert. Smuts på ratt och dörrhandtag, i övrigt full pott
    2017-05-03 Speedy Bilservice Vällingby svarar Per N
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabba och proffsiga! Enda minusen är att jag inte fick inte reda på ett pristillägg innan de utförde arbetet för det tillägget... Och att de inte hörde av sig för att meddela att det skulle dröja en extra dag för dem att få bilen klar.
    2017-05-03 Speedy Bilservice Vällingby svarar Birgitta G
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Utmärkt service! Trevlig personal, rekommenderas starkt
    2017-05-03 Speedy Bilservice Vällingby svarar Jenny F
  • Francis L
    Francis L skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Tyckte att Speedy Bilservice Vällingby var väldigt bra. Väldigt bra bemöttande. Precis som alltid.
    2017-04-07 Speedy Bilservice Vällingby svarar Francis L
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Allt på tid, på budget och med ett mycket bra bemötande.
    2017-04-06 Speedy Bilservice Vällingby svarar Lennart B
  • Välimaa H
    Välimaa H skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Fick snabbt tid för reparation, trevlig personal,
    2017-04-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Välimaa H
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabb, flexibel och bra service!
    2017-04-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Hanna W
  • Eva Susanne A
    Eva Susanne A skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Lite dyrare än andra men snabbare
    2017-04-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Eva Susanne A
  • Haruna J
    Haruna J skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Jag gjorde bilservice och efter en vecka motorolja klar de glömmer att sätta motorolja, farliga
    2017-04-06 Speedy Bilservice Vällingby svarar Haruna J
    Omöjligt !!
    Vi provkör alla bilar efter service och reparationer, motor utan olja låter rasslande, och man märker direkt när man startar bilen.
    Du borde höra av dig till oss när du upptäckte felet, och det har du inte gjort.
    Jag upprepar igen, detta är omöjlig att man kan köra bil i en vecka utan olja, motorn kär efter några kilometer.

Speedy bilservice
  • Aina F
    Aina F skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Trevligt bemötande, snabb och bra service.
    2017-04-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Aina F
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Utmärkt service och trevligt bemötande. Bra rådgivning och pålitlig offert.
    Bra utfört reparationsarbete och bilen återlämnad skinande blank.
    Speedy i Vällingby kan verkligen rekommenderas.
    2017-04-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Lennart N
  • Annica E
    Annica E skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Inget att klaga på.
    Snabb service och trevliga killar.👍
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Annica E
  • Per P
    Per P skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket trevliga och ärliga mekaniker på en verkstad där man alltid är välkommen. /Martin
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Per P
  • Lajos V
    Lajos V skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Trevligt kunnig personal snabbt igen krångel
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Lajos V
  • Samuel A
    Samuel A skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Det tog längre tid än jag räknade med men de till och med gjorde besiktningen​ åt mig.
    Helt nöjd.
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Samuel A
  • Linus R
    Linus R skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bra kontakt, bra kommunikation och rimliga
    Priser. Lite humor på gubbarna på verkstaden uppskattas också
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Linus R
  • Stefans S
    Stefans S skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabbt och smidigt. Snabb återkoppling och snabbt att få tid
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Stefans S
  • David I
    David I skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket bra och snabb hjälp! Kan starkt rekommendera!
    2017-06-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar David I
  • Kjell W
    Kjell W skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Tillmötesgående, snabba, bra jobb👍
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Kjell W
  • Niklas
    Niklas skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Helt otrolig service! Ringde och åkte från Uppsala samma morgon, fick hjälp med avgassystemet som var hål i. Fixat snabbt och kändes som att verkstadens personal ansträngde sig till det yttersta och fixade delar och arbete. Kunde åka hem mot Uppsala igen med ett fungerande avgassystem! Kommer återkomma hit flera gånger - tack !
    2017-03-21 Speedy Bilservice Vällingby svarar Niklas
  • Kazim B
    Kazim B skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bra service och mottagnade. Tack för hjälpen av våran bil.
    2017-03-20 Speedy Bilservice Vällingby svarar Kazim B
  • Staffan Andreas M
    Staffan Andreas M skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Otroligt service minded! När alla andra verkstäder sa att det var för kort om tid eller att de saknade delar fixade Speedy Bilservice Vällingby allt med hjälp av några telefonsamtal och genom att åka och hämta nödvändiga delar där de letat upp dem. Och proffsigt arbete på det. Högsta betyg!
    2017-03-10 Speedy Bilservice Vällingby svarar Staffan Andreas M
  • Per-owe Roland P
    Per-owe Roland P skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabbt åtagande med avgassystm med bra resultat, samt med trevlig personal
    2017-03-09 Speedy Bilservice Vällingby svarar Per-owe Roland P
  • Gunnar P
    Gunnar P skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Jag känner mig välkommen
    Bytt kamrem OK, märkte att det var en smärre avvikelse på kylarvätskenivån
    Speedy tog genast hand om bilen och testade under ett helt dygn
    Speedy bjöd på det
    Allt OK
    Jag är belåten med bemötandet
    2017-03-09 Speedy Bilservice Vällingby svarar Gunnar P
  • Peter Hans Gunnar N
    Peter Hans Gunnar N skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabb vänlig service utan anmärkning.
    2017-03-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Peter Hans Gunnar N
  • Dante Leonard Nikolai F
    Dante Leonard Nikolai F skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bra Service och lösningsorienterade.
    2017-03-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Dante Leonard Nikolai F
  • Kate Elisabet W
    Kate Elisabet W skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Annvänt Speedy i många år nu!! Sista besöket var då lite kompliserat ... m Teamet Fixade det! Dock m fördröjjning 😊 inte deras fel ! 👍för Speedy Vällingby.
    2017-03-07 Speedy Bilservice Vällingby svarar Kate Elisabet W
  • Barbro Helena S
    Barbro Helena S skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabb hjälp och snabbt fixat. Serviceminded personal
    2017-03-06 Speedy Bilservice Vällingby svarar Barbro Helena S
  • Johanna Christine A
    Johanna Christine A skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket mycket bra service! Snabbt, proffsigt och vänligt bemötande. Snabbt och pålitligt.
    2017-03-06 Speedy Bilservice Vällingby svarar Johanna Christine A
  • Tapon A
    Tapon A skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    tack bra service och trevlig personal
    2017-02-13 Speedy Bilservice Vällingby svarar Tapon A
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabb och bra service, kostnads effektiva lösningar på problem. Sätter kunden i centrum på riktigt!
    2017-02-13 Speedy Bilservice Vällingby svarar Mikael H
  • Hans P
    Hans P skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabbt att få tid, snabb service, God kundkontakt
    2017-02-10 Speedy Bilservice Vällingby svarar Hans P

Jämtlandsgatan 153, 162 60 Vällingby