Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Råcksta Speedy Speedy Bilservice Vällingby

Speedy Bilservice Vällingby

Jämtlandsgatan 153, 162 60 Vällingby — Visa karta

Speedy Autoservice i Vällingby är Sveriges bästa bilverkstad enligt Expressen (se länken) http://www.expressen.se/motor/lista-de-ar-sveriges-tio-basta-bilverkstader/.

I 30 år har Speedys bilverkstäder mött sina kunder öppet och ärligt. Det finns inga hemligheter hos våra bilverkstäder. Vi kontrollerar din bil noggrant utan kostnad och visar vad som behöver åtgärdas. Du får ett fast pris för din bilservice/bilreparation innan vi gör jobbet, och du får gärna se på när vi jobbar. Vårt mål är att erbjuda dig som kund en bekymmersfri bilreparation/bilservice. Enkelt och utan oro för negativa överraskningar.

Snabb bilservice!

Det går fort hos Speedys bilverkstäder. Våra mekaniker byter 1000-tals avgassystem varje år och de utför minst lika många bromsbyten. Med övning kommer snabbhet. Vi har enkla rutiner och därför går inskrivning och betalning på minuten. Alla reservdelar finns lätt tillgängliga. Allt för att du skall få ett komplett kvalitetsjobb gjort, i de flesta fall inom en timme!
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 330 kunder tycker om Speedy Bilservice Vällingby

• Francis L
    Francis L skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Tyckte att Speedy Bilservice Vällingby var väldigt bra. Väldigt bra bemöttande. Precis som alltid.
    2017-04-07 Speedy Bilservice Vällingby svarar Francis L
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Allt på tid, på budget och med ett mycket bra bemötande.
    2017-04-06 Speedy Bilservice Vällingby svarar Lennart B
  • Välimaa H
    Välimaa H skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Fick snabbt tid för reparation, trevlig personal,
    2017-04-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Välimaa H
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabb, flexibel och bra service!
    2017-04-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Hanna W
  • Eva Susanne A
    Eva Susanne A skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Lite dyrare än andra men snabbare
    2017-04-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Eva Susanne A
  • Haruna J
    Haruna J skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Jag gjorde bilservice och efter en vecka motorolja klar de glömmer att sätta motorolja, farliga
    2017-04-06 Speedy Bilservice Vällingby svarar Haruna J
    Omöjligt !!
    Vi provkör alla bilar efter service och reparationer, motor utan olja låter rasslande, och man märker direkt när man startar bilen.
    Du borde höra av dig till oss när du upptäckte felet, och det har du inte gjort.
    Jag upprepar igen, detta är omöjlig att man kan köra bil i en vecka utan olja, motorn kär efter några kilometer.

Speedy bilservice
  • Aina F
    Aina F skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Trevligt bemötande, snabb och bra service.
    2017-04-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Aina F
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Utmärkt service och trevligt bemötande. Bra rådgivning och pålitlig offert.
    Bra utfört reparationsarbete och bilen återlämnad skinande blank.
    Speedy i Vällingby kan verkligen rekommenderas.
    2017-04-05 Speedy Bilservice Vällingby svarar Lennart N
  • Annica E
    Annica E skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Inget att klaga på.
    Snabb service och trevliga killar.👍
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Annica E
  • Per P
    Per P skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket trevliga och ärliga mekaniker på en verkstad där man alltid är välkommen. /Martin
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Per P
  • Lajos V
    Lajos V skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Trevligt kunnig personal snabbt igen krångel
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Lajos V
  • Samuel A
    Samuel A skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Det tog längre tid än jag räknade med men de till och med gjorde besiktningen​ åt mig.
    Helt nöjd.
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Samuel A
  • Linus R
    Linus R skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bra kontakt, bra kommunikation och rimliga
    Priser. Lite humor på gubbarna på verkstaden uppskattas också
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Linus R
  • Stefans S
    Stefans S skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabbt och smidigt. Snabb återkoppling och snabbt att få tid
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Stefans S
  • David I
    David I skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket bra och snabb hjälp! Kan starkt rekommendera!
  • Kjell W
    Kjell W skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Tillmötesgående, snabba, bra jobb👍
    2017-04-04 Speedy Bilservice Vällingby svarar Kjell W
  • Niklas
    Niklas skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Helt otrolig service! Ringde och åkte från Uppsala samma morgon, fick hjälp med avgassystemet som var hål i. Fixat snabbt och kändes som att verkstadens personal ansträngde sig till det yttersta och fixade delar och arbete. Kunde åka hem mot Uppsala igen med ett fungerande avgassystem! Kommer återkomma hit flera gånger - tack !
    2017-03-21 Speedy Bilservice Vällingby svarar Niklas
  • Kazim B
    Kazim B skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bra service och mottagnade. Tack för hjälpen av våran bil.
    2017-03-20 Speedy Bilservice Vällingby svarar Kazim B
  • Staffan Andreas M
    Staffan Andreas M skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Otroligt service minded! När alla andra verkstäder sa att det var för kort om tid eller att de saknade delar fixade Speedy Bilservice Vällingby allt med hjälp av några telefonsamtal och genom att åka och hämta nödvändiga delar där de letat upp dem. Och proffsigt arbete på det. Högsta betyg!
    2017-03-10 Speedy Bilservice Vällingby svarar Staffan Andreas M
  • Per-owe Roland P
    Per-owe Roland P skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabbt åtagande med avgassystm med bra resultat, samt med trevlig personal
    2017-03-09 Speedy Bilservice Vällingby svarar Per-owe Roland P
  • Gunnar P
    Gunnar P skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Jag känner mig välkommen
    Bytt kamrem OK, märkte att det var en smärre avvikelse på kylarvätskenivån
    Speedy tog genast hand om bilen och testade under ett helt dygn
    Speedy bjöd på det
    Allt OK
    Jag är belåten med bemötandet
    2017-03-09 Speedy Bilservice Vällingby svarar Gunnar P
  • Peter Hans Gunnar N
    Peter Hans Gunnar N skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabb vänlig service utan anmärkning.
    2017-03-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Peter Hans Gunnar N
  • Dante Leonard Nikolai F
    Dante Leonard Nikolai F skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bra Service och lösningsorienterade.
    2017-03-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Dante Leonard Nikolai F
  • Kate Elisabet W
    Kate Elisabet W skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Annvänt Speedy i många år nu!! Sista besöket var då lite kompliserat ... m Teamet Fixade det! Dock m fördröjjning 😊 inte deras fel ! 👍för Speedy Vällingby.
    2017-03-07 Speedy Bilservice Vällingby svarar Kate Elisabet W
  • Barbro Helena S
    Barbro Helena S skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabb hjälp och snabbt fixat. Serviceminded personal
    2017-03-06 Speedy Bilservice Vällingby svarar Barbro Helena S
  • Johanna Christine A
    Johanna Christine A skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket mycket bra service! Snabbt, proffsigt och vänligt bemötande. Snabbt och pålitligt.
    2017-03-06 Speedy Bilservice Vällingby svarar Johanna Christine A
  • Tapon A
    Tapon A skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    tack bra service och trevlig personal
    2017-02-13 Speedy Bilservice Vällingby svarar Tapon A
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabb och bra service, kostnads effektiva lösningar på problem. Sätter kunden i centrum på riktigt!
    2017-02-13 Speedy Bilservice Vällingby svarar Mikael H
  • Hans P
    Hans P skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabbt att få tid, snabb service, God kundkontakt
    2017-02-10 Speedy Bilservice Vällingby svarar Hans P
  • Mångården Förskolor
    Mångården Förskolor skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    God service gott bemötande bra priser
    2017-02-10 Speedy Bilservice Vällingby svarar Mångården Förskolor
  • Saud R
    Saud R skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabbt och bra jobb. Trevliga.
    2017-02-10 Speedy Bilservice Vällingby svarar Saud R
  • Hans E
    Hans E skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Som alltid väl mottagen och högsta servicenivå
    2017-02-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Hans E
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Är mycket nöjd med besöket. Trevligt bemötande och snabbt, skickligt utförande av arbetet.
    Skall gärna rekommendera Speedy till vänner och bekanta.
    Kicki Edgren
    2017-02-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Kicki E
  • Linda W
    Linda W skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Mycket bra bemötande och jobb Kommer att anlita flera gånger 👐👐👐
    2017-02-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Linda W
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Trevligt bemötande.
    Snabb hjälp
    Kunnig personal och vi uppskattade informationen om vad som var felet på bilen samt vilka olika möjligheter och priser för reparationen som var möjligt.
    2017-02-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Andreas G
  • Hadi S
    Hadi S skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Jag lämnade min bil för service hos speedy bildervice utmärk service och mycket bra bemötande från personslen upplevde jag.
    2017-02-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Hadi S
  • Cristina S
    Cristina S skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bra och snabb service. Lösningsorienterare och hjälper kunden.
    2017-02-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Cristina S
    Bara+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    2017-02-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Marta O
  • Marie S
    Marie S skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Jag fick tid snabbt tid för koll av generator/batteri och grundservice av min Lupo, dessutom ett väbligt bemötande och tydlig info om kostnaden. Rekommenderar dem varmt, kommer definitivt att vända mig till Speedy bilservice igen.
    2017-01-12 Speedy Bilservice Vällingby svarar Marie S
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Det gick snabbt och han som tar emot är så otroligt trevlig och Inger ett hjälpsamt och vänligt uttryck.
    2017-01-12 Speedy Bilservice Vällingby svarar Jessica N
  • Mats-ola K
    Mats-ola K skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabbt, professionellt och generöst bemötande och arbete.
    2017-01-12 Speedy Bilservice Vällingby svarar Mats-ola K
  • Cahit G
    Cahit G skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Fick bra service och bemöt på ett bra vis. Snabb service jämför med vad andra hande o erbjuda och bättre pris.
    2017-01-12 Speedy Bilservice Vällingby svarar Cahit G
  • Annika H
    Annika H skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Helt ok och det blir säkert service där nästa gång
    2017-01-12 Speedy Bilservice Vällingby svarar Annika H
  • Rafik G
    Rafik G skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Bästa jag varit på! Rekommenderas varmt
    2017-01-12 Speedy Bilservice Vällingby svarar Rafik G
  • Tronum Group
    Tronum Group skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabb och smidig service! Riktigt prisvärt
    2017-01-12 Speedy Bilservice Vällingby svarar Tronum Group
  • Lena K
    Lena K skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Perfekt motagning och supertrevligt
    2016-12-21 Speedy Bilservice Vällingby svarar Lena K
    . Tack för ditt omdöme och dina rekommendationer. .... Ni är varmt välkomna tillbaka
  • Erik S
    Erik S skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Snabbt och bra servat ! Kompetent personal med ansvar och personligt engagemang !
    2016-12-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Erik S
  • Christina R
    Christina R skrev om Speedy Bilservice Vällingby
    Eftersom det var fel på er kortcentral och jag fick felmeddelande på mina kort och fick tillbringa en timme på banken för att klara ut läget, så känner jag mig inte så positiv till just det senaste besöket.
    2016-12-08 Speedy Bilservice Vällingby svarar Christina R
    Tack för ditt omdöme, ber om ursäkt för det som hände men, det var vår bankens fel. .... Ni är varmt välkomna tillbaka

Jämtlandsgatan 153, 162 60 Vällingby