Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Skarpnäck Hammarbyhöjden Kjelles bilverkstad

Kjelles bilverkstad

Tidaholmsvägen 32, 121 48 Johanneshov — Visa karta

Bilverktad med inriktningen att utföra service och reparationer av personbilar oavsett märke.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Kjelles bilverkstad:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 2 kunder tycker om Kjelles bilverkstad

• Martina
    Martina skrev om Kjelles bilverkstad
    Precis innan jag skulle lämna in min bil på reparation hos Kjelles, hade jag även fått fel på mitt centrallås och bad dom kolla på det. När jag sedan betalar och får tillbaka bilnyckeln ser jag att nyckelns chassi är helt sönderbänt. Vid påpekan av detta får jag dessutom en utskällning och han går i försvarsposition och säger att han skiter i nyckeln och skyller ifrån sig på mig. Jag säger att jag blir jäkligt ledsen över det och får till svar att är det bara DET jag har att bli ledsen för, så ska jag vara jävligt tacksam och han lyckas även med att säga "du måste ändå byta nyckel för den är trasig"! (Efter ett samtal med Bilia angående nyckeln och centrallåset är det inte den det är fel på, utan givaren i bilen...)

Får alltså lämna verkstaden med en söndertrasad nyckel, ett obehagligt möte, ett bestående fel på centrallåset och har fått betala tusen kronor mer än vad jag fick prisuppgift på, visserligen muntligt, men i alla fall värt att notera.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Kjelles bilverkstad
    En liten bilverkstad på hörnan! Vi bor precis i närheten och var i behov av bilservice, letade upp Kjelles. Han gör sitt jobb. Inget onödigt prat, men heller inte några oklarheter. Tydlig och rak. Efter att ha besökt en annan service-verkstad p.g.a. semesterstängt skall det bli skönt att veta att Kjell öppnar igen till hösten.

Det är ingen märkesverkstad, men vi är helt klart nöjda och kan rekommendera Kjelles bilverkstad.
    Ps. Bli inte avskräckta av att han tycks jobba i sin egen källare, eller av att man lämnar en nyckel i brevinkastet. Det är helt i sin ordning.

Tidaholmsvägen 32, 121 48 Johanneshov