Kjelles bilverkstad

Kjelles bilverkstad

www.kjelles.se
3.5

Bilverktad med inriktningen att utföra service och reparationer av personbilar oavsett märke.

6 omdömen om Kjelles bilverkstad

Karin Maria L
Skrev om Kjelles bilverkstad

Ingen stor grej, bara byte av en säkring som gått, vilket gjorde att vindrutespolarna inte funkade. Han hittade och lagade felet på några sekunder. Billigt, snabbt och trevligt. Under tiden kom några lokala tanter förbi med tårta som tack för att de fick hämta luft till sina cyklar där. Väldigt trevlig, personlig och lite originell upplevelse som helhet. :)

Tony R
Skrev om Kjelles bilverkstad

Kamremsbyte med rimlig prissättning o allt fungerade bra enligt plan. Överenskommit pris hölls o bilen fungerar fint efter service.

Per Yung Il H
Skrev om Kjelles bilverkstad

När bilen pajar är det skönt att det finns en verkstad i närheten. Jag ringde Kjelles och fick lite felsökningstips direkt. Tyvärr var bilen ändå paj så jag ringde tillbaka och det var bara komma och lämna bilen där. När jag kom hem kollade jag Reco och blev lite förskräckt över att några skrivit att de var missnöjda på olika sätt. Kunde de – som verkade vara så schyssta – vara så dåliga? Min bil reparerades av Kjelle (byte av koppling = rätt dyrt) och kunde hämtas dagen efter. Det känns som en ny bil, eftersom man använder...

ZEBULON R
Skrev om Kjelles bilverkstad

Dålig upplevelse. Jag skulle lämna in bilen på service och småfix. Han ringer gång på gång med grejer som han tycker behöver bytas. Istället för att kolla allt och sen ringa när han har kollat igenom hela bilen. Ena gången säger han att det kommer kosta 14000kr för att typ 10 min senare ringa upp och säga att han räknat material på fel bilmärke och att det nu istället skulle landa på 18000kr. Jag får ett pris på 24000 kr till sist och väljer då att inte byta bakfjädrarna för att komma ner i kostnad. 21000kr får jag då sagt...

Klara E
Skrev om Kjelles bilverkstad

Lämnade in bilen för ett mutterbyte, verkstaden gjorde en service för sex gånger den överenskomna kostnaden. Kan vara duktiga på vad de gör men de måste lära sig kommunicera med kunderna. Inte ok!

Mikael P
Skrev om Kjelles bilverkstad

En liten bilverkstad på hörnan! Vi bor precis i närheten och var i behov av bilservice, letade upp Kjelles. Han gör sitt jobb. Inget onödigt prat, men heller inte några oklarheter. Tydlig och rak. Efter att ha besökt en annan service-verkstad p.g.a. semesterstängt skall det bli skönt att veta att Kjell öppnar igen till hösten. Det är ingen märkesverkstad, men vi är helt klart nöjda och kan rekommendera Kjelles bilverkstad. Ps. Bli inte avskräckta av att han tycks jobba i sin egen källare, eller av att man lämnar en nyckel i brevinkastet. Det är helt i sin ordning.