Alla kategorier Elektriker Stockholms län Huddinge Elkontakten

Elkontakten

Sjövägen 35 b, 141 42 Huddinge — Visa karta

Elkontakten erbjuder attraktiva lösningar för deras kunder, det spelar inger roll om det gäller ombyggnationer för kontor, belysningsanläggningar eller nyproduktioner. Vi är ett otroligt flexibelt företag som jobbar stenhårt för att förstå våra kunders önskemål och för att tillhandahålla den mest ekonomiska, estetiska och funktionella lösningen för våra kunder.

Vi fokuserar alltid på att du som kund ska bli nöjd med vårt utförda arbete. Genom att alltid uppdatera oss på de senaste lösningarna som finns inom branschen och dessutom vidareutbilda oss på nya tekniker och produkter kan vi tillhandahålla dig som kund med de senaste och bästa lösningarna. Vi ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen!

Läs vad 43 kunder tycker om Elkontakten

• Niklas F
    Niklas F skrev om Elkontakten
    Mycket proffessionellt och trevligt bemötande. Mycket nöjda med kvaliteten på arbetet samt strävan efter ett så effektivt arbete som möjligt.
    -värmeslingor tak och stuprör
    -ledlister
    -skymningsrelä Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Elkontakten
    Trevligt bemötande och väl utfört jobb! Fixade strömförsörjningen till vår värmepanna snabbt och bra. Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om Elkontakten
    Jag kan varmt rekommendera Elkontakten.
    Jag fick hjälp med att byta termostat för golvvärme i badrummet. Snabbt, proffsigt och trevligt bemötande. Tack Marcus! Läs mer
  • Roland A
    Roland A skrev om Elkontakten
    Vi på Woodstockbnb.com har anlitat Elkontakten AB sedan 2009 och har nu gjort en ganska omfattande renovering inklusive allt som har med el i hus att göra. Kunnighet, hög servicegrad och mycket trevligt bemötande gör att vi varmt kan rekommendera Elkontakten AB www.elinstallation.nu Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Elkontakten
    Noggrant och snabbt utfört arbete, helnöjd! Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Elkontakten
    Har använt Elkontakten 2 ggr och är helnöjd. Trevligt bemötande, bra analys av felet ( vilket inte var helt enkelt ) och bra genomförande. Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • Kent J
    Kent J skrev om Elkontakten
    Behövde elektriker för att flytta trefaskontakt när jag köpt ny spis. Elkontakten kom och gjorde jobbet samma dag! Läs mer
    2017-11-23 Marcus K svarar Kent J
    Tack Kent!
    Skönt att vi lyckades lösa det så fort.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Elkontakten
    Trevlig och hjälpsam utöver det vanliga Läs mer
  • Hans F
    Hans F skrev om Elkontakten
    Vi har, inom bostadsrättsföreningen Dykaren 12, Stockholm, anlitat Elkontakten Sverige i mer än 15 år.
    Senast utfört projekt är ny belysningsanläggning inom vårt garage för 26 bilar.
    Den här, aktuella elinstallatören, har alltid varit behjälplig med god rådgivning och utfört installationerna med hög yrkesskicklighet och inom begärd tidsram

// Hans Falkenhorn (Konsulterande elingenjör) Läs mer
  • Lina T
    Lina T skrev om Elkontakten
    Snabbt, enkelt, smidigt. Bra och trevlig service! Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Elkontakten
    Vi har använt elkontakten några gånger till våra jobb
    och det har alltid funkat utmärkt!
    Kan varmt rekommendera detta företag!

Anders.k
    VD Måleriskeppet AB Läs mer
  • Hugo P
    Hugo P skrev om Elkontakten
    Supernöjd, inga problem. Kommer anlita igen Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Elkontakten
    Elkontakten drog om vår el i vårt nyinköpta hus från 1924. Bra och proffsigt bemötande. Kom med bra förslag som vi aldrig hade tänk på själva. Höll deadline och pris.

Mycket nöjda! Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Elkontakten
    Trevlig och pålitlig. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Dick A
    Dick A skrev om Elkontakten
    Vi anlitade Elkontakten till totalrenoveringen av vårt badrum på 18 m2. I samband med detta bytte vi även ut elcentralen i hela huset från ett med gamla tröga säkringar till nytt och modernt med snabba säkringar och jordfelsbrytare i hela huset.
    Redan vid badrumsplaneringen kändes allt väldigt tryggt och professionellt. Vi fick bra råd kring strategier med ljussättningen och hade en skönt öppen dialog om prisbilder.
    Arbetet genomfördes sedan effektivt och vi är rent ut sagt skitnöjda med resultatet.
    Jag har haft många mindre bra erfarenheter av hantverkare genom åren, men Elkontakten kan jag sammanfattningsvis verkligen rekommendera! Läs mer
    2016-10-02 Marcus K svarar Dick A
    Tack! Jättekul att ni blev nöjda.
  • J C
    J C skrev om Elkontakten
    Mycket snabba och noggranna! Slutförde det de lovat trots att tiden rann iväg sent på kvällen. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Carnia W
    Carnia W skrev om Elkontakten
    Fint bemötande och proffsigt!!! Läs mer
  • Torbjörn D
    Torbjörn D skrev om Elkontakten
    Lätt att komma i kontakt med, serviceinriktad, bra information och väl genomfört arbete. Läs mer
  • Simon H
    Simon H skrev om Elkontakten
    Det var lätt att ha att göra med Marcus från Elkontakten som bytte ut armaturerna för vår brf. Han gick alltid att få tag på och utförde arbetet snabbt. Rekommenderas! Läs mer
  • Olivera H
    Olivera H skrev om Elkontakten
    Vi anlitade er för installationer på nybyggd tandläkarpraktik och har bara det bästa att säga om det utförda arbetet! Snabbt, effektivt och proffsigt arbete! Riktigt snyggt blev det och jag är jätteglad att ni själva rekommenderat vissa saker som vi inte tänkt på men som blev snyggt och praktiskt för oss! Hjärtligt tack! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Elkontakten
    Snabb, komplikationsfri sevice med mycket gott resultat. Vänligt bemötande. Läs mer
  • Olivera H
    Olivera H skrev om Elkontakten
    Snabbt svar, ingen lång telefonkö och trevligt bemötande Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Elkontakten
    Elkontakten levererar bra, snyggt, snabbt och proffsigt. Läs mer
  • Theodor B
    Theodor B skrev om Elkontakten
    Vi har genom bostadsrättsföreningen anlitat Elkontakten för arbeten både interiört och exteriört, och dom har varit föredömliga i sitt bemötande mot oss.
    Dom har varit väldigt flexibla och tillmötesgående och kommit oerhört snabbt då vi haft mer akuta situationer. Arbetet har blivit väl utfört och dom har legat väldigt bra till prismässigt i förhållande till andra då vi lämnat ut förfrågan.
    Marcus Kämpe på Elkontakten var också väldigt trevlig och lätt att ha och göra med och han rekommenderas varmt! Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Elkontakten
    Snabbt, enkelt och professionellt. Kan rekommenderas Läs mer
  • Eva C
    Eva C skrev om Elkontakten
    Vi är väldigt nöjda med Elkontakten. De har gjort ett mycket bra jobb och varit engagerade, snabba och trevliga. Vi kan varmt rekommendera dem.

Från familjen Castensson Läs mer
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Elkontakten
    Jag är väldigt nöjd. Har haft mycket kontakt med elektriker tidigare men detta är den första någonsin som var väldigt noga med att städa efter sig så en eloge för detta. Proffsig och duktig. Kan verkligen rekommendera dem Läs mer
  • Carina R
    Carina R skrev om Elkontakten
    Vi fick jätte bra service av Elkontakten och de fixade vår armatur suveränt bra! Läs mer
  • Carl Oscar L
    Carl Oscar L skrev om Elkontakten
    Fixade eluttaget på balkongen prisvärt, proffsigt och effektivt. Läs mer
  • Ulrika V
    Ulrika V skrev om Elkontakten
    Jag har anlitat Elkontakten Sverige AB för att dra om el samt installera ny armatur i min bostad. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick. Elkontakten AB var kunniga och uppmärksamma på hur jag ville att slutresultatet skulle bli. De var även intresserade av ny teknik samt kunde ge råd om armaturer, vad som kan passa var. När de var klara var det snyggt och rent. Jag kan varmt rekommendera Elkontakten Sverige AB. Läs mer
  • Marita Q
    Marita Q skrev om Elkontakten
    Jag anlitade Elkontakten förra hösten då vi behövde riva taket i köket och flytta om vår takbelysning. Elkontakten utförde hela jobbet med belysningen samt både rivning och återställande av taket. Jag upplevde företaget som mycket kunniga och pålitliga. Vi fick mycket goda råd om hur vi skulle placera belysningen samt råd om andra saker som hade med el att göra. De var punktliga och utförde jobbet inom utlovad tid och resultatet blev mycket bra. Jag kan mycket varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • David F
    David F skrev om Elkontakten
    Elkontakten är ett pålitligt företag. VDn är väldigt serviceminded och lösningsorienterad. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jossi S
    Jossi S skrev om Elkontakten
    Vi anlitade Marcus och Elkontakten för att byta all el, uttag och elcentral i vårt nyinköpta radhus. Marcus var väldigt enkel att ha att göra med. De hade vårt bästa i tankarna, de kom även med förslag som sparade oss pengar. De höll vad de lovade, kom i tid och städade efter sig! Kan bara varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Elkontakten
    Snabba proffsiga och ett trevligt bemötande. Anlitar dem lätt igen om jag behöver.
    /Stefan Läs mer
  • Hannah W
    Hannah W skrev om Elkontakten
    Snabbt utfört, både bokningen & själva arbetet. Vår elektriker var trevlig, sakkunnig om och kom med bra rekommendationer och information om olika lösningar på våra el-problem. Vi kommer med största sannolikhet använda oss av elkontakten om vi behöver elektriker i framtiden. Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Elkontakten
    Kunniga med ett bra bemötande och till ett rimligt pris. Läs mer
  • Annica S
    Annica S skrev om Elkontakten
    Väldigt bra idéer. Tycker jag fått bra råd och input. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Elkontakten
    Vi är en bostadsrättsförening i Vasastan som vid flera tillfällen under ett antal år anlitat Elkontakten för olika elarbeten. Bland annat ny trapphusbelysning med LED-armaturer inklusive rörelsedetektorer. Förslag på nya armaturer och prover togs fram av Marcus och styrelsen kunde sedan fatta beslut. Samtliga kontakter och arbeten har fungerat väldigt bra varför vi gärna rekommenderar Elkontakten för liknande arbeten.
    Brf Sjökatten/Eva Granath Läs mer
  • Arkipre Bygg A
    Arkipre Bygg A skrev om Elkontakten
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Det märks att de kan sin sak. Vi behövde en ny el-central i en carport samt dragning av el till en bastu som vi bygger. Arbetet gick förvånansvärt snabbt och gjordes exakt som önskat. Läs mer
  • Lars P
    Lars P skrev om Elkontakten
    Installation av jordade kontakter Läs mer
  • DM Tak AB
    DM Tak AB skrev om Elkontakten
    service minded företag som levererar bra produkter! Läs mer
  • Hans J
    Hans J skrev om Elkontakten
    Jag har köpt el-tjänster i form av värmekabekmontag, akuta åtgärder av el.
    Mycket snabbt åtgärdande och proffsigt bemötande.
    Hans Johanson CC Plåt o Tak Läs mer
  • Börje S
    Börje S skrev om Elkontakten
    Installation av värmekabel på tak och i stuprör.
    Ett bra och korrekt bemötande. Kommer på avtala tid.
    Bra feedback och instruktioner. Läs mer

Sjövägen 35 b, 141 42 Huddinge