Alla kategorier Elektriker Stockholms län Huddinge Elkontakten Sverige AB

Elkontakten Sverige AB

Sjövägen 35 b, 141 42 Huddinge — Visa karta

Elkontakten erbjuder attraktiva lösningar för deras kunder, det spelar inger roll om det gäller ombyggnationer för kontor, belysningsanläggningar eller nyproduktioner. Vi är ett otroligt flexibelt företag som jobbar stenhårt för att förstå våra kunders önskemål och för att tillhandahålla den mest ekonomiska, estetiska och funktionella lösningen för våra kunder.

Vi fokuserar alltid på att du som kund ska bli nöjd med vårt utförda arbete. Genom att alltid uppdatera oss på de senaste lösningarna som finns inom branschen och dessutom vidareutbilda oss på nya tekniker och produkter kan vi tillhandahålla dig som kund med de senaste och bästa lösningarna. Vi ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 65 kunder tycker om Elkontakten Sverige AB

• 2019-05-03

Richard J skrev om Elkontakten Sverige AB
    Väldigt bra och snygg installation till ett bra pris. Trevliga och serviceinriktade också. Svarar alltid snabbt. Läs mer
  • 2019-04-11

Erling H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Trevlig och proffsig elektriker, kommer anlita igen när behov uppkommer. Läs mer
  • Johan B

2019-04-10

Johan B skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi fick större delen av elen omdragen i huset. Ny elcentral och upprensning i en sedan tidigare rejält eftersatt installation.

Toppen bemötande, snabba svar och tydlig info.

Mycket trevlig och kompetent personal. Läs mer
  • 2019-04-09

Jan H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Marcus var ett föredöme i sitt hanterande av mitt problem!
    Snabba svar på mail, trevligt och bra bemötande när var hemma hos mig och felet fixades perfekt!

Marcus gjorde ett toppjobb!! Läs mer
  • Mårten M

2019-04-03

Mårten M skrev om Elkontakten Sverige AB
    Bra service, trevligt bemötande! Jag rekommenderar! Läs mer
  • 2019-03-26

Anita G skrev om Elkontakten Sverige AB
    Hade länge letat "något" som kunde täcka min elcentral. Genom Marcus på Elkontakten fick jag ett förslag om en dörr som jag kunde komplettera elcentralen med. Har nu köpt dörren och är jättenöjd med resultatet. Är också väldigt nöjd med det bemötande och den servicekänsla som jag upplever att Elkontakten har. Läs mer
  • 2019-03-08

Carina R skrev om Elkontakten Sverige AB
    Fantastiskt bra utfört jobb och vi kommer att fortsätta att använda denna firma! De är pålitliga och professionella och tar väldigt bra hand om sina kunder så de rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hans K

2019-03-02

Hans K skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi sökte en elektriker som kunde byta ut våra halogenspots i vardagsrummet, ca 30 spottar i ett rum med hög takhöjd. Vi kom i kontakt med Marcus på Elkontakten som kom ut och tittade och snabbt kom tillbaka med ett förslag på LED-armaturer med plejd-styrning för dimmers. Bemötande, planering och utförande var alla utmärkta. När de kom hade de med ställningar och allt material som behövdes och kunde påbörja jobbet direkt. Själva utförande gjordes av Marcus och en kollega under två dagar då de också fixade ny kabeldragning och kontaktering av datanätet samt kompletterade med fler strömuttag vid köksbänken. Det var lätt att beskriva vad vi ville ha gjort och inget kändes för svårt att göra för dem. Vi blev väldigt nöjda, helt enkelt.
    Det var första gången vi anlitade Elkontakten och vi kommer med säkerhet att göra det igen. Läs mer
  • Marcus R

2019-02-12

Marcus R skrev om Elkontakten Sverige AB
    Beställde jobb av detta företag genom entreprenad. Elkontakten AB fixade iordning ett råttbo till el i köket. De installerade dimbar bänkbelysning, takbelysning nya eluttag och en fläkt i köket. Ordnade med ljusskena i vardagsrum och fixade eluttag till balkongen.

Alla de grejerna gjordes utan konstigheter och väldigt bra. Dimmern gick dessutom att styra med blåtand.

Det bästa med Elkontakten AB och Marcus är att han är så hjälpsam kring val av produkter, lyssnar, ger förslag och är noggrann att skriva ner vad man har för önskemål. En givande dialog helt enkelt.

Inte nog med det. Jag upptäckte att bredbandet inte fungerade på lördagkväll. En kabel de ändrat dragningen på. Marcus hör av sig efter ett par timmar när jag påtalat min upptäkt, om han kan komma kl tio dagen efter. EN SÖNDAG! Vilken service! Han fixar med bredbandet totalt fyra timmar, erbjuder sig även att prata med bredbandsoperatörens kundservice. Hur som helst fixade han det hela och önskade oss en fortsatt trevlig söndag. En fantastisk hantverkare som jag garanterat kommer att höra av mig till igen när det behövs. Läs mer
  • Mats W

2019-02-10

Mats W skrev om Elkontakten Sverige AB
    Elinstalation vid köksombyggnad. Jättetrevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. De kom med bra förslag till lösningar av belysning och uttag. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-01-28

Erik Z skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi använde oss av Elkontakten för lite olika elarbeten, t.ex. byta golvtermostat, sätta in dimmers med smarthem lösning, byta samt sätta upp nya eluttag, etc. De är mycket trevliga och kunniga och gjorde ett professionellt jobb. De har också ett stort kunnande inom lösningar för smarta hem och kan hjälpa till att guida till en bra lösning som passar kundens behov. Jag rekommenderar dem varmt och kommer utan tvivel att använda mig av dem i framtiden! Läs mer
  • Venus A

2019-01-28

Venus A skrev om Elkontakten Sverige AB
    Otroligt nöjd med Elkontakten. Kan vart rekommendera detta företag. De hjälpte oss dra el till bland annat nattlås och brandalarm i vår eventlokal på 1 000kvm. Läs mer
  • 2018-12-06

Lena E skrev om Elkontakten Sverige AB
    Eldragningar för taklampor.
    Tog lång tid men blev bra. Läs mer
  • 2018-12-02

Daniel L skrev om Elkontakten Sverige AB
    Bra service och helt ok pris. Proffsiga Läs mer
  • 2018-12-01

Cecilia G skrev om Elkontakten Sverige AB
    Bra kommunikation, flexibel och snabb Läs mer
  • 2018-11-30

Ronny R skrev om Elkontakten Sverige AB
    Företaget levde upp till dom förväntningar vi hade och levererade det som vi önskade. Läs mer
  • Nelleke H

2018-11-30

Nelleke H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Marcus på elkontakten bytte ut våra golvvärmetermostat i badrummen. Vi är jättenöjda! Trevligt bemötande, snabb service, och bra utfört arbete. Vi var oroliga att det skulle ta lång tid att hitta en elektriker som kunde göra arbetet inom rimlig tid, men inom 2 dygn så har vi det varmt och skönt i badrummen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-20

Ludwig F skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabb service. Elektrikern kunde komma och hjälpa mig bara några dagar efter min offertförfrågan. Tydligt svar i offerten där jag kunde se förväntat pris. Han installerade ett eluttag på utsidan av mitt hus samt satte upp en utomhuslampa och en spotlight med rörelsedetektor. Bra genomfört arbete av trevlig och kunnig fackman. Läs mer
  • 2018-11-10

Jael M skrev om Elkontakten Sverige AB
    fantastiskt bemötande och mycket profesionellt utfört arbete. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • 2018-11-08

Aina K skrev om Elkontakten Sverige AB
    köpte montage av strömbrytare.
    Snabbt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Yvonne M

2018-10-21

Yvonne M skrev om Elkontakten Sverige AB
    Trevligt bemötande, snabb response och jobb. Vi rekommenderar Elkontakten till alla privatpersoner och företag.

Vi köpte en installation till utsidan på huset för insallation av en vatten/luft värmepump och behövde 16 A med tre faser på utsidan.

Vi behövde snabbt en installation då vi ska installera ett nytt värmesystem till vårt hus innan snön kommer och Elkontakten var väldigt snabba. :D Läs mer
  • 2018-10-21

Bengt W skrev om Elkontakten Sverige AB
    Installation av el i delar av hus

Bra bemött

Att alt skulle bli bra och fungerande el i hela huset samt att den totala tidsplanen skulle hålla Läs mer
  • 2018-03-22

Niklas F skrev om Elkontakten Sverige AB
    Mycket proffessionellt och trevligt bemötande. Mycket nöjda med kvaliteten på arbetet samt strävan efter ett så effektivt arbete som möjligt.
    -värmeslingor tak och stuprör
    -ledlister
    -skymningsrelä Läs mer
  • 2018-02-15

Stefan H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Trevligt bemötande och väl utfört jobb! Fixade strömförsörjningen till vår värmepanna snabbt och bra. Läs mer
  • 2018-02-13

Karin J skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jag kan varmt rekommendera Elkontakten.
    Jag fick hjälp med att byta termostat för golvvärme i badrummet. Snabbt, proffsigt och trevligt bemötande. Tack Marcus! Läs mer
  • 2018-02-13

Roland A skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi på Woodstockbnb.com har anlitat Elkontakten AB sedan 2009 och har nu gjort en ganska omfattande renovering inklusive allt som har med el i hus att göra. Kunnighet, hög servicegrad och mycket trevligt bemötande gör att vi varmt kan rekommendera Elkontakten AB www.elinstallation.nu Läs mer
  • 2018-02-12

Daniel K skrev om Elkontakten Sverige AB
    Noggrant och snabbt utfört arbete, helnöjd! Läs mer
  • 2018-02-12

Mats L skrev om Elkontakten Sverige AB
    Har använt Elkontakten 2 ggr och är helnöjd. Trevligt bemötande, bra analys av felet ( vilket inte var helt enkelt ) och bra genomförande. Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • 2017-11-21

Kent J skrev om Elkontakten Sverige AB
    Behövde elektriker för att flytta trefaskontakt när jag köpt ny spis. Elkontakten kom och gjorde jobbet samma dag! Läs mer
    2017-11-23 Marcus K svarar Kent J
    Tack Kent!
    Skönt att vi lyckades lösa det så fort.
  • 2017-11-10

Jenny R skrev om Elkontakten Sverige AB
    Trevlig och hjälpsam utöver det vanliga Läs mer
  • 2017-03-20

Hans F skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi har, inom bostadsrättsföreningen Dykaren 12, Stockholm, anlitat Elkontakten Sverige i mer än 15 år.
    Senast utfört projekt är ny belysningsanläggning inom vårt garage för 26 bilar.
    Den här, aktuella elinstallatören, har alltid varit behjälplig med god rådgivning och utfört installationerna med hög yrkesskicklighet och inom begärd tidsram

// Hans Falkenhorn (Konsulterande elingenjör) Läs mer
  • 2017-03-16

Lina T skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabbt, enkelt, smidigt. Bra och trevlig service! Läs mer
  • 2017-03-16

Anders K skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi har använt elkontakten några gånger till våra jobb
    och det har alltid funkat utmärkt!
    Kan varmt rekommendera detta företag!

Anders.k
    VD Måleriskeppet AB Läs mer
  • 2017-01-21

Hugo P skrev om Elkontakten Sverige AB
    Supernöjd, inga problem. Kommer anlita igen Läs mer
  • 2016-12-19

Johan G skrev om Elkontakten Sverige AB
    Elkontakten drog om vår el i vårt nyinköpta hus från 1924. Bra och proffsigt bemötande. Kom med bra förslag som vi aldrig hade tänk på själva. Höll deadline och pris.

Mycket nöjda! Läs mer
  • 2016-11-21

Peter J skrev om Elkontakten Sverige AB
    Trevlig och pålitlig. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2016-10-01

Dick A skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi anlitade Elkontakten till totalrenoveringen av vårt badrum på 18 m2. I samband med detta bytte vi även ut elcentralen i hela huset från ett med gamla tröga säkringar till nytt och modernt med snabba säkringar och jordfelsbrytare i hela huset.
    Redan vid badrumsplaneringen kändes allt väldigt tryggt och professionellt. Vi fick bra råd kring strategier med ljussättningen och hade en skönt öppen dialog om prisbilder.
    Arbetet genomfördes sedan effektivt och vi är rent ut sagt skitnöjda med resultatet.
    Jag har haft många mindre bra erfarenheter av hantverkare genom åren, men Elkontakten kan jag sammanfattningsvis verkligen rekommendera! Läs mer
    2016-10-02 Marcus K svarar Dick A
    Tack! Jättekul att ni blev nöjda.
  • 2016-09-22

J C skrev om Elkontakten Sverige AB
    Mycket snabba och noggranna! Slutförde det de lovat trots att tiden rann iväg sent på kvällen. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2016-05-14

Carnia W skrev om Elkontakten Sverige AB
    Fint bemötande och proffsigt!!! Läs mer
  • 2016-05-12

Torbjörn D skrev om Elkontakten Sverige AB
    Lätt att komma i kontakt med, serviceinriktad, bra information och väl genomfört arbete. Läs mer
  • 2016-03-23

Simon H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Det var lätt att ha att göra med Marcus från Elkontakten som bytte ut armaturerna för vår brf. Han gick alltid att få tag på och utförde arbetet snabbt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2016-03-21

Olivera H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi anlitade er för installationer på nybyggd tandläkarpraktik och har bara det bästa att säga om det utförda arbetet! Snabbt, effektivt och proffsigt arbete! Riktigt snyggt blev det och jag är jätteglad att ni själva rekommenderat vissa saker som vi inte tänkt på men som blev snyggt och praktiskt för oss! Hjärtligt tack! Läs mer
  • Eva L

2016-03-12

Eva L skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabb, komplikationsfri sevice med mycket gott resultat. Vänligt bemötande. Läs mer
  • Olivera H

2016-03-12

Olivera H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabbt svar, ingen lång telefonkö och trevligt bemötande Läs mer
  • Thomas P

2016-03-11

Thomas P skrev om Elkontakten Sverige AB
    Elkontakten levererar bra, snyggt, snabbt och proffsigt. Läs mer
  • Theodor B

2016-03-09

Theodor B skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi har genom bostadsrättsföreningen anlitat Elkontakten för arbeten både interiört och exteriört, och dom har varit föredömliga i sitt bemötande mot oss.
    Dom har varit väldigt flexibla och tillmötesgående och kommit oerhört snabbt då vi haft mer akuta situationer. Arbetet har blivit väl utfört och dom har legat väldigt bra till prismässigt i förhållande till andra då vi lämnat ut förfrågan.
    Marcus Kämpe på Elkontakten var också väldigt trevlig och lätt att ha och göra med och han rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2016-02-24

Malin B skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabbt, enkelt och professionellt. Kan rekommenderas Läs mer
  • 2016-02-15

Eva C skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi är väldigt nöjda med Elkontakten. De har gjort ett mycket bra jobb och varit engagerade, snabba och trevliga. Vi kan varmt rekommendera dem.

Från familjen Castensson Läs mer
  • 2015-11-01

Agneta G skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jag är väldigt nöjd. Har haft mycket kontakt med elektriker tidigare men detta är den första någonsin som var väldigt noga med att städa efter sig så en eloge för detta. Proffsig och duktig. Kan verkligen rekommendera dem Läs mer
  • 2015-10-25

Carina R skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi fick jätte bra service av Elkontakten och de fixade vår armatur suveränt bra! Läs mer

Sjövägen 35 b, 141 42 Huddinge