Elkontakten Sverige AB

Sjövägen 35 b, 141 42 Huddinge — Visa karta

Elkontakten erbjuder attraktiva lösningar för deras kunder, det spelar inger roll om det gäller ombyggnationer för kontor, belysningsanläggningar eller nyproduktioner. Vi är ett otroligt flexibelt företag som jobbar stenhårt för att förstå våra kunders önskemål och för att tillhandahålla den mest ekonomiska, estetiska och funktionella lösningen för våra kunder.

Vi fokuserar alltid på att du som kund ska bli nöjd med vårt utförda arbete. Genom att alltid uppdatera oss på de senaste lösningarna som finns inom branschen och dessutom vidareutbilda oss på nya tekniker och produkter kan vi tillhandahålla dig som kund med de senaste och bästa lösningarna. Vi ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 107 kunder tycker om Elkontakten Sverige AB

• 2020-07-06

Brf B skrev om Elkontakten Sverige AB
    Montage av trefasuttag. Företaget var tillmötesgående. Montören föreslog en lösning som utfördes till största belåtenhet. Läs mer
  • 2020-07-02

Ann-christine S skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabbt och proffsigt utförd tjänst. Trevlig personal. Läs mer
  • 2020-06-30

Carl-johan L skrev om Elkontakten Sverige AB
    Bra och proffsigt bemötande och ett bra genomför arbete. Läs mer
  • 2020-06-28

Anton V skrev om Elkontakten Sverige AB
    Utfört renovering av el och byte av el-central i Tullinge. Mycket trevliga och proffsiga.

Jag kan varmt rekommendera elkontakten Läs mer
  • 2020-06-15

Feight A skrev om Elkontakten Sverige AB
    Proffsig service från första kontakt till genomförandet. Läs mer
  • 2020-06-14

Joakim H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Installerade en ny elcentral och el till spabad. Mycket trevligt och personligt bemötande. Inge strul och utförde arbetet på överenskommen tid och enligt önskat resultat.

Kan varmt rekommendera ElKontakten och Elektrikern Sebastian. Läs mer
  • 2020-06-12

Hans V skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabb återkoppling, bra genomgång vid besök och offert. Utförandet blev som vi tänkt och vi är nöjda med resultatet.
    //Hans Läs mer
  • 2020-05-13

Rasmus B skrev om Elkontakten Sverige AB
    Bra bemötande, fin installation och väl dokumenterat! Stort tack för bra arbetsinsats. Läs mer
  • 2020-05-11

Stefan J skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jag fick hjälp att sätta upp en laddbox till en elbil. Snabba svar på vissa frågor jag hade och väldigt trevligt bemötande på plats. Snabbt och snyggt utfört arbete.
    Bra rakt igenom! Läs mer

Arne T skrev om Elkontakten Sverige AB
    Byte av huvudsäkring, det blev komplicerat eftersom den hade fastnat. Utfördes under ficklampsbelysning eftersom det drog ut på tiden. Läs mer

Dry C skrev om Elkontakten Sverige AB
    Återkom med tider snabbt, genomförde arbetet snabbt och proffsigt. Inget krångel. jättenöjd. Läs mer

Dragan M skrev om Elkontakten Sverige AB
    Eldragning plus lite annat småfix
    Lätta att boka tid och en kunnig elektriker utförde jobbet Läs mer

Alvin O skrev om Elkontakten Sverige AB
    Fick tid samma dag jag ringde och dem var jätte trevliga. Skulle rekommendera dem starkt. Läs mer
  • 2020-04-30

Simon B skrev om Elkontakten Sverige AB
    Extremt bra o proffsiga o bäst Läs mer
  • 2020-04-28

Fredrik F skrev om Elkontakten Sverige AB
    Rådgivning och installation av spotlights och ledlister i gillestuga och skåp samt några nya eluttag. Bra och kunnigt bemötande med omsorg och service för kunden. Därtill en måttfull och schysst räkning. Jag kommer att anlita dem igen. Läs mer
  • 2020-04-27

Kathrin W skrev om Elkontakten Sverige AB
    Installation av trefas uttag. Bra bemötande, bra offert, snabbt jobbat och snyggt resultat. Allt har fungerat som det ska. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-04-02

Jörgen G skrev om Elkontakten Sverige AB
    Installation av armatur, laga fast led-ljuskälla, felsöka spotlight-system.
    Mycket kunnig och trevlig personal som var väl förberedd. Behövde inte åka och "hämta en sladd" eller något sånt.
    Gott bemötande generellt. Lämnade utrymme för diskussioner och pressade inte den dyraste lösningen mer än nödvändigt.

Mycket bra och prisväd service. Läs mer
  • 2020-02-07

Cristian O skrev om Elkontakten Sverige AB
    Snabb service och bra kompetens. Inga som helst problem i dialogen inför arbetet. Läs mer
  • Anneli Helena M

2020-02-04

Anneli Helena M skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi på Fint & Färdigt Bygg Sthlm AB har haft samarbete med Elkontakten flera gånger och det har fungerat mycket bra och smidigt. Läs mer
    2020-02-04 Marcus K svarar Anneli Helena M
    Tack Anneli, kan inte annat än att hålla med. Ser fram emot fler lyckade projekt.
    Anneli Helena M, Marcus K gillar detta
  • 2020-01-13

Thomas Å skrev om Elkontakten Sverige AB
    En strålande lugn och fin process, från förfrågan till fakturan. Intet att klaga på för mig. Läs mer
  • Jürgen L

2020-01-13

Jürgen L skrev om Elkontakten Sverige AB
    Trevligt och professionellt bemötande. Ytterst hjälpsamma. Läs mer
  • 2020-01-07

Parapix A skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi anlitade Elkontakten för elinstallation och kabeldragning på vårt kontor. Bra resultat och trevliga att ha och göra med. Läs mer
  • Nelleke H

2019-12-27

Nelleke H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jättebra och trevliga!!! Bara lite svårjagade.. Men rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2019-12-09

Patrick W skrev om Elkontakten Sverige AB
    Fantastisk service! Vi är supernöjda🌟🌟🌟👍 Läs mer
  • 2019-11-29

Tommy A skrev om Elkontakten Sverige AB
    Otroligt smidiga att jobba tillsammans med.
    Från kontakt till utfört arbete.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-11-22

Gustavo A skrev om Elkontakten Sverige AB
    Schyssta och kompetenta medarbetare! Läs mer
  • 2019-11-14

Anders K skrev om Elkontakten Sverige AB
    Elkontakten är en suverän samarbetspartner till måleriskeppet,
    Grymt bra jobbat på Atlasgatan 11! Läs mer
  • 2019-11-04

skrev om Elkontakten Sverige AB
    snabbt och effektivt, löser kluriga problem Läs mer
  • 2019-10-02

Ulf N skrev om Elkontakten Sverige AB
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Mvh Ulf brf Karlsvik. Läs mer
  • 2019-10-02

Roland A skrev om Elkontakten Sverige AB
    Min upplevelse av Elkontakten är att det har en snabb och bra service. Att få svar på frågor, att rätt material kommer snabbt och ett trevligt bemötande är AO för att få arbetet att fungera och när det måste bli bra.
    Roland Andersson Läs mer
  • 2019-09-23

Markus D skrev om Elkontakten Sverige AB
    Serviceinriktad, tidseffektivt ,kunnande mycket bra företag som från kontakt till slutförandet skötte allt perfekt utan några komplikationer. Ett mycket snyggt utfört arbete.
    Ger mina bästa Rekommendationer och skulle utan tvekan använda elkontakt i framtida uppdrag. Läs mer
  • 2019-09-22

Natalie K skrev om Elkontakten Sverige AB
    Delvis omdragning av el samt byte av elkontakter i ett sovrum

+Bra bemötande
    + snabb tillgänglighet

Två personer (en junior och en senior) utförde arbetet, vilket gjorde att arbetskostnaden blev nästan dubbelt så dyr mot vad vi hade tänkt oss, särskilt med tanke på att arbetet inte var omfattande eller svårt. Läs mer
    2019-09-23 Marcus K svarar Natalie K
    Hej Natalie,
    Tack för din feedback.
    Detta var ju ett tag sedan men jag vill minnas att vi klarade jobbet inom den tidsram som vi presenterat innan vi påbörjade arbetet. Uppe på det var det lite mindre tilläggsarbeten som vi hann med inom samma ram. Skicka ett mail eller ring om något skulle vara oklart så reder vi ut det.

MVH

Marcus Elkontakten
  • 2019-09-13

Mikael Z skrev om Elkontakten Sverige AB
    Har haft mycket samarbete med Elkontakten och kan varmt rekommendera dem.
    De har framförallt alltid visat en vilja att ställa upp och lämna bra arbeten och nöjda kunder när de är klara. Läs mer
  • 2019-09-12

Shem M skrev om Elkontakten Sverige AB
    Som företag i bygg branschen
    Så blir man extra glad när man möter riktiga hantverkare som kan sitt jobb
    Och är duktiga på att leverera
    De är ett sant nöje tack.
    Vi kommer att se mera av varandra
    Vi hörs snart i gen. 👍 Läs mer
  • 2019-09-11

Göran J skrev om Elkontakten Sverige AB
    Ville få en lampa i badrummet utbytt. Smidigt bemötande. Ville få hjälp snarast o fick det! Mycket nöjd! Läs mer
  • Vanessa F

2019-08-21

Vanessa F skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi beställde hjälp av att installera takvärmekablar och det fungerade otroligt bra!

Marcus är otroligt service inriktad och tänker på otroligt modernt när det kommer till belysning. Han har en känsla för detta som man uppskattar jätte mycket. Läs mer
  • 2019-08-21

Monica G skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jag fick snabb återkoppling på förfrågan och utmärkt rådgivning och service. Flexibla vad gäller att ställa om tiden för utförandet när andra hantverkare kom för sent. Monica Läs mer
  • 2019-08-20

Lars T skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jag har ingen anledning att betygsätta som någonting annat än utmärkt. Vi skulle (och fick) ett trefasuttag inmonterat. Kontakt med oss i god tid innan, inget krångel. Precis som man vill ha det.
    Kan absolut rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-07

Marie M skrev om Elkontakten Sverige AB
    Väldigt nöjd med deras arbete! Läs mer
  • 2019-08-05

Nils M skrev om Elkontakten Sverige AB
    Jag hade borrat i en kabel i väggen och behövde hjälp. Redan nästkommande dag fick jag efterfrågad hjälp med åtgärd. Installatörerna kom med egna förslag och var lyhörda för mina önskemål. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-05

Stefan J skrev om Elkontakten Sverige AB
    Uppdraget accepterades vid första kontakt och tid bokades några dagar senare. Jobbet klart en vecka senare. Fick även råd och tips! Bad om faktura via mail och fick det. Mycket nöjd och ingenting att klaga på! Tack! Läs mer
  • Magnus H

2019-06-03

Magnus H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Kunniga, proffesionella, smidiga och snabba. Kan varmt rekommenderas och jag kommer definitivt anlita igen! Läs mer
  • 2019-05-03

Richard J skrev om Elkontakten Sverige AB
    Väldigt bra och snygg installation till ett bra pris. Trevliga och serviceinriktade också. Svarar alltid snabbt. Läs mer
  • 2019-04-11

Erling H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Trevlig och proffsig elektriker, kommer anlita igen när behov uppkommer. Läs mer
  • Johan B

2019-04-10

Johan B skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi fick större delen av elen omdragen i huset. Ny elcentral och upprensning i en sedan tidigare rejält eftersatt installation.

Toppen bemötande, snabba svar och tydlig info.

Mycket trevlig och kompetent personal. Läs mer
  • 2019-04-09

Jan H skrev om Elkontakten Sverige AB
    Marcus var ett föredöme i sitt hanterande av mitt problem!
    Snabba svar på mail, trevligt och bra bemötande när var hemma hos mig och felet fixades perfekt!

Marcus gjorde ett toppjobb!! Läs mer
  • Mårten M

2019-04-03

Mårten M skrev om Elkontakten Sverige AB
    Bra service, trevligt bemötande! Jag rekommenderar! Läs mer
  • 2019-03-26

Anita G skrev om Elkontakten Sverige AB
    Hade länge letat "något" som kunde täcka min elcentral. Genom Marcus på Elkontakten fick jag ett förslag om en dörr som jag kunde komplettera elcentralen med. Har nu köpt dörren och är jättenöjd med resultatet. Är också väldigt nöjd med det bemötande och den servicekänsla som jag upplever att Elkontakten har. Läs mer
  • 2019-03-08

Carina R skrev om Elkontakten Sverige AB
    Fantastiskt bra utfört jobb och vi kommer att fortsätta att använda denna firma! De är pålitliga och professionella och tar väldigt bra hand om sina kunder så de rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hans K

2019-03-02

Hans K skrev om Elkontakten Sverige AB
    Vi sökte en elektriker som kunde byta ut våra halogenspots i vardagsrummet, ca 30 spottar i ett rum med hög takhöjd. Vi kom i kontakt med Marcus på Elkontakten som kom ut och tittade och snabbt kom tillbaka med ett förslag på LED-armaturer med plejd-styrning för dimmers. Bemötande, planering och utförande var alla utmärkta. När de kom hade de med ställningar och allt material som behövdes och kunde påbörja jobbet direkt. Själva utförande gjordes av Marcus och en kollega under två dagar då de också fixade ny kabeldragning och kontaktering av datanätet samt kompletterade med fler strömuttag vid köksbänken. Det var lätt att beskriva vad vi ville ha gjort och inget kändes för svårt att göra för dem. Vi blev väldigt nöjda, helt enkelt.
    Det var första gången vi anlitade Elkontakten och vi kommer med säkerhet att göra det igen. Läs mer

Sjövägen 35 b, 141 42 Huddinge