Alla kategorier Bygg Slipa golv Stockholms län Stockholm

Slipa golv i Stockholm

12 rekommenderade golvslipare i Stockholm

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Linda
    Linda: Utgående sekelskiftsfönster, men mycket spröjs, 4 våningen. Mycket bra resultat

K3 Byggnads

Valhallavägen 157, Stockholm
    Tveka inte att höra av dig till oss på K3 Stockholm.
    Charlotte R
    Charlotte R: Arbetet var proffsigt utfört i tid och enligt offert. Vi är mycket nöjda och har uppskattat lyhördhet.kundservice och tr...

PJ Parkettgolv AB

Skälderviksplan 1, Årsta
    Vi erbjuder Dig som kund ett komplett utbud av tjänster för allt du kan tänka Dig behöva för att få just de golv som Du alltid drömt om. Antingen lägger våra golvläggare in ett nytt parkettgolv eller ...
    Peter G
    Peter G: Bara bra saker att säga. Från början till slut var det bra kommunikation och väl utfört arbete.

Wall Bygg & Fastigheter

Kocksgatan 38, Stockholm
    Välkommen till Wall Bygg & Fastigheter! Vi presenterar oss gärna närmare, tveka inte att kontakta oss.
    Alf Lennart B
    Alf Lennart B: Efter Wall Bygg och Fastigheters total renovering av badrum, kök, och målning tapetsering och golvslipning har husets v...

Parkettkontakten

Sysslomansgatan 11, Stockholm
    Andreas S
    Andreas S: Parkettkontakt utförde golvslipning/oljning på befintligt fiskbensparkett och lade ny fiskbensparkett som kopplades ihop...

Holperen Städservice

Bondegatan 45, Stockholm
    Rita S
    Rita S: Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.

Måleri i Harmoni

Sandfjärdsgatan 72, Årsta
    Vårt utmärkta rykte och lång lista med nöjda kunder som kan vittna till ypperlig service och resultat där klar kommunikation, ärlighet och integritet ingår.
    Björn T
    Björn T: Mkt kompetenta och trevliga, dessutom serviceminded. Rekommenderas varmt.

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Marie Anette L
    Marie Anette L: Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra.

Byggnadsfirman S. Arnhuvud

Vällingbyvägen 154, Vällingby
    Jag har en lång och gedigen erfarenhet, då jag varit verksam inom branschen i närmare 40 år.
    Micke S
    Micke S: Jag är jättenöjd med vårt nya duschrum på landet bra pris och snyggt.jag kan rekomendera Arnhuvud bygg.Mvh Micke.S

Yengle´s Service

Frejgatan 13, Stockholm
    För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och lyssnar alltid på kunden!
    Ingrid W
    Ingrid W: Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Ostara Produktion

Västberga allé 1A, Västberga
    Vi berättar gärna mer om hur vi kan hjälpa er och erbjuder även fasta priser.
    Andreas M
    Andreas M: Över förväntan. Vi har gjort om ett badrum där förmannen var mycket tillmötesgående och inlyssnande. Vi anlitade äve...

Golvexperten

Johan Skyttes Väg 203, Älvsjö
    Vill du lägga nytt, reparera eller fräscha upp ett golv? Med över 20 års erfarenhet kan vi på Golvexperten golv!
    Cristian M
    Cristian M: Bra bemötande och resultat över förväntan.
Sida:   1
Områden i Stockholm