Alla kategorier Bygg Slipa golv Stockholms län Stockholm

Slipa golv i Stockholm

15 rekommenderade golvslipare i Stockholm

K3 Gruppen AB

Västmannagatan 56, Stockholm
    K3 Gruppen erbjuder det mesta inom tak, målning och golvslipning. Vi jobbar efter ett kvalitetssystem och har självklart garanti. Varmt välkommen!
    Roger C
    Roger C: Mycket trevligt bemötande Inget krångel Jobbet utfördes utan problem

PJ Parkettgolv AB

Skälderviksplan 1, Årsta
    Välkommen till PJ Parkettgolv AB! Vi erbjuder dig som kund ett komplett utbud av tjänster för att få just de golv som du alltid drömt om.
    Irene S
    Irene S: Trevliga hantverkare och duktiga

Wall Bygg & Fastigheter

Kocksgatan 38, Stockholm
    Vi på Wall Bygg & Fastigheter är en helhetsentreprenad med kunder i hela Stockholm. Vilken sorts byggprojekt behöver du hjälp med? Vi utför det mesta.
    TL
    TL: What to say but NO COMMENTS! Framöver renoverar jag själv!

Wasa Parkettservice AB

Ostmästargatan 8, Årsta
    Välkommen till Wasa Parkettservice! Vi kan det här med trägolv och hjälper dig gärna fräscha upp ditt gamla golv eller lägga ett nytt fint kvalitetsgolv!
    Gunnar S
    Gunnar S: Mycket smidig samordning mellan olika yrkesgrupper i samband med fuktskadeärende. Bra utfört arbete .

Måleri i Harmoni

Sandfjärdsgatan 72, Årsta
    Vi är ett familjeföretag som hjälper dig med allt inom måleri. Kontakta oss för en fri konsultation!
    Elin M
    Elin M: Anlitade måleri i harmoni för renovering av väggar i lägenhet. supertrevligt, snabbt och flexibelt bemötande från allra ...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Carolina L
    Carolina L: Ett företag som städar i Stockholm.

Parkettspecialisten Bygg & Inredning i Stockholm AB

Ostmästargatan 8, Årsta
    Vi lägger, slipar och lagar parkettgolv i Stockholm och hela Sverige. Även renovering, målning, snickeri och mer. Kontakta oss för offert och fast slutpris på ditt projekt!
    Lars L
    Lars L: Fantastiskt proffsiga och grymt slutresultat! Enormt nöjd med mitt nyslipade golv så kan inte annat än rekommendera! ...

Parkettkontakten

Sysslomansgatan 11, Stockholm
    Andreas S
    Andreas S: Parkettkontakt utförde golvslipning/oljning på befintligt fiskbensparkett och lade ny fiskbensparkett som kopplades ihop...

Holperen Städservice

Bondegatan 45, Stockholm
    Rita S
    Rita S: Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.

S. Arnhuvud Byggnads

Vällingbyvägen 154, Vällingby
    Jag har en lång och gedigen erfarenhet, då jag varit verksam inom branschen i närmare 40 år. Välkommen!
    Micke S
    Micke S: Jag är jättenöjd med vårt nya duschrum på landet bra pris och snyggt.jag kan rekomendera Arnhuvud bygg.Mvh Micke.S

Yengle´s Service

Frejgatan 13, Stockholm
    Ingrid W
    Ingrid W: Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Golvexperten

Johan Skyttes Väg 203, Älvsjö
    Mine  E
    Mine E: Jimmy gjorde ett fantastisk jobb hos mig. Jag fick super snabbt svar och han svarade på alla mina funderingar. Jobbet u...

Ostara Produktion

Västberga allé 1A, Västberga
    Välkommen till Ostara produktion! Här hittar du totalentreprenad och enskilda tjänster - alltid till ett bra pris.
    Andreas M
    Andreas M: Över förväntan. Vi har gjort om ett badrum där förmannen var mycket tillmötesgående och inlyssnande. Vi anlitade äve...

Slipgruppen i Sverige AB

1 reco
    Timmerkörargränd 6, Enskede
    peter
    peter: Trevliga och glada killar som fixade mina klingor under samma dag trots att dem hade fullt upp faktiskt och lite ont om ...

Slipkliniken AB

1 reco
    Thorildsvägen 3, Stockholm
    Peter S
    Peter S: Väldigt trevliga med otroligt snabb och billig service, rekommenderas varmt.
Sida:   1
Områden i Stockholm