Trappfix

Trappfix

Välkommen till Trappfix!

Som namnet antyder ligger vårt fokus på att fixa dina gamla trappor - steg för steg. Oavsett om det handlar om att renovera, måla eller rusta upp din trappa så kan vi hjälpa dig. Vi vill att du som kund ska vara 100% nöjd med din nya trappa, därför har våra medarbetare bred branscherfarenhet och ett kvalitetstänk utöver det vanliga. Vi jobbar endast med marknadens bästa produkter så att din trappa inte bara ska vara en fröjd för ögat utan även hålla högsta standard. Är du trött på din gamla trappa är du varmt välkommen att boka ett kostnadsfritt hembesök hos oss på Trappfix så hjälper vi dig snabbast möjligt.

Läs vad 53 kunder tycker om Trappfix 2

• 2021-04-21
    Snabbt och bra utfört! Han var noggrann och trappan blev riktigt fin, som ny. Vi är väldigt nöjda.
  • 2021-04-20
    Jätte trevlig personal snabba och jätte duktiga
    Rekommenderar starkt!!!!
  • 2021-03-04
    Fick hjälp med att sätta trappsteg i Ek och allt gick snabbt och enkelt till ett bra pris dessutom.

Slutfinish vart riktigt bra tack vare hjälp med att hitta rätt färg på betsen till trappstegen.

Kan helt klart rekommendera Trappfix
  • 2021-03-02
    Trevliga och snabba hantverkare, kanon fint jobb.
  • 2021-01-18
    Proffsigt utfört arbete, vår gamla slitna furutrappa fick nya steg av oljad ek.
    Förutom att den blev grymt snygg så blev den tystare och säkrare att gå i.
    Hatem är en duktig och trevlig hantverkare som vi gärna ger våra bästa rekommendationer.
  • 2021-01-07
    Tog in flera offerter och kände efter att ha träffat Hatem på Trappfix att det var ett bra val; han är mycket proffsig, kunnig och trygg. Resultatet blev bättre än jag trott och all kommunikation med Trappfix har fungerat utmärkt. Rekommenderar definitivt Trappfix till andra i min omgivning.
  • 2020-11-27
    Vi beställde målning av trappan samt nya elsteg.
    Resultatet blev över förväntan, varför gjorde vi inte detta tidigare?
    Vi rekommenderar gärna Trappfix
  • 2020-11-27
    Fick trappan renoverad och målad. Oljade eksteg med halkfri behandling.
    Hatem är punktlig, pålitlig och noggrann. Jag är mycket nöjd med resultatet!

/Pia, Kista
  • 2020-10-17
    Trappfix gjorde ett mycket fint jobb i vår innetrapp.
    👍🏻🙂
  • 2020-10-16
    Jag kontaktade Trappfix angående att 1. hundsäkra och 2. i möjligaste mån snygga till/”uppdatera” vår mörkt gulnade och slitna furutrappa med öppna steg. Fick snabbt och smidigt ett hembesök med värdefulla förslag på hur man skulle kunna lösa säkerhetsfrågan och samtidigt få en snyggare trappa. Arbetet utfördes både noggrant och på kort tid och vår nya trappa har gjort alla husets halvplan så mycket snyggare! Dessutom är de nya stegen betydligt bekvämare att gå på. Vi är enormt nöjda!
  • 2020-10-09
    Trevlig och en duktig hantverkare som anstränger sig det lilla extra för att få det bra. Han lyckades även få våran trapp tyst vilket ingen av de andra som vi var i kontakt med kunde fixa. våran gamla trapp knakade så man väckte hela huset om man gick där. Men nu är den tyst kan varmt rekomendera Hatem på trappfix.
  • 2020-09-07
    Vi behövde en helrenovering av vår trappa med plastmatta och slitna spjälor samt trappräcken. Jag hade varit i kontakt med andra företag tidigare då jag ville ha en kritvit trappa och det verkar svårt att få tag på på marknaden. Här var det ett positivt bemötande och enkla lösningar. Jag upplevde kontakten som positiv, tydlig och alltid med snabba svar. Resultatet är vi jättenöjda med och vi kan varmt rekommendera Trappfix.
  • 2020-09-07
    Fin hjälp med trappan.

Tillmötesgående.
    Tycker att dem kunde besvara samtliga frågor och funderingar.
    Kom även och åtgärdade synpunkter snabbt.
  • 2020-09-02
    Väldigt nöjd! Det blev jättefint och fräscht! Tack!
  • 2020-07-29
    Målning av trappa, från mörkbrun till vit med nya ek-steg.
    Bra bemötande, diskret och lyhörd för våra önskemål.
  • 2020-07-27
    Pålitligt företag som håller vad de lovar och dyker upp på avtalad tid. Flexibla och tillmötesgående på alla sätt. Mycket nöjd!
  • 2020-06-22
    Välutfört jobb ,ordning o reda , mycket bra och artig bemötande , mycket noggrannt jobb.
    VARMT REKOMENDERAS
  • 2020-04-22
    Jag köpte totalrenoveringen av trappan, inklusive målning av trappledstänger mm samt nya steg.

Hantverkaren höll överenskomna tiderna väl och hade trevligt sätt.
    Resultatet av jobbet blev mycket bra.
  • 2020-04-08
    Renovering av invändig trappa med målning och omklädning av steg, samt golvläggning i två mindre sovrum.
    Lätta att komma i kontakt med och flexibla med småändringar under arbetets gång. Rekommenderas!
    Snyggt resultat (även om jag förstått i efterhand att vitmålat kanske inte är det mest praktiska för en trappa) :)
  • 2020-03-25
    Kan verkligen rekommendera Trappfix. En gammal sliten knarrande trappa med 80-tals utseende i tråkig furu blev plötsligt hela husets juvel.
  • 2020-02-23
    Trappfix är riktigt grymma.
    Vi är supernöjda med vår nya trappa. Vi hade trapprenovering med målning och nya steg, gick väldigt snabbt och smidigt. Trevlig personal som är VÄLDIGT noggrann och håller tid. Kan verkligen rekommendera trappfix starkt 👍👍👍
  • 2020-02-12
    Vi anlitade Trappfix för att renovera vår furutrappa. Vi lät vitmåla den samt byta ut trappstegen, som vitbetsades samt oljades. Trappfix utförde ett mkt bra jobb och har känts pålitliga hela vägen. Vi kan rekommendera företaget.
  • 2020-01-02
    Renovering av trappa. Vi är mycket nöjda med allt från bemötande till resultat.
  • 2019-11-29
    Vi hade i flera år pratat om att renovera vår trappa, som haft en nålfiltsmatta sen sjuttiotalet, men det hade inte blivit av, främst för att vi inte hade hittat någon som vi kände förtroende för. Trappfix ordnade detta galant. Snabbt, smidigt och så proffsigt skött! Det blev bättre än förväntat! Stort tack!
  • 2019-11-17
    Vi anlitade Trappfix för att renovera våra 2 trappor. Blev jättefint med svartbetsade steg och vitmålade räcken. Mycket bra bemötande och hantverksskicklighet.
  • 2019-11-08
    Vi lät Trappfix renovera vårgamla slitna trappa som var i furu med nålfiltsmatta på stegen. Med vit färg på furut och eksteg blev det som en ny trappa! Även handtag byttes och trapphuset målades.
    Mycket nöjda med Trappfix, kanske inte allra billigaste men mycket bra jobb, seriös och trevlig kille som vi gärna rekommenderar!
  • 2019-11-07
    Toppenrenovering, punktlig, artig, hållit vad som överenskommits!
    Fint resultat!!
  • 2019-09-22
    Bra och trevligt bemötande. Resultatet blev två snygga trappor som dessutom knakar mindre än tidigare.
  • 2019-08-27
    Trapprenovering, mycket bra resultat.
    Vi kommer rekommendera er vidare!
  • 2019-08-26
    Knarrande trappsteg har fixat av Trappfix,
    tackvare dem kan vi gå på trappan ostörd. Vi är väldigt glada över hans åtgärd.
  • 2019-08-12
    Anlitade företaget Trappfix för en renovering av vår radhustrappa i Uppsala. Företaget gjorde ett fantastiskt bra arbete, med ett väl utfört slutresultat, mycket bra bemötande och leveranser enligt uppgjorda tidsplaner. Det gör att jag kan varmt rekommendera företaget till liknande uppdrag.
  • 2019-08-06
    Vår trapp blev oerhört snygg efter renoveringen. Trevligt bemötande, enkelt med prisoffert, och jobbet utfördes enligt överenskommelse. Trappfix rekommenderas!
  • 2019-07-28
    Fick hjälp av Trappfix att renovera vår trappa och vi är så otroligt nöjda på alla sätt och vis. Hatem var punktlig, lätt att kommunicera med, hjälpsam och superproffsig. Trappan blev så snygg att jag ler för mig själv varje gång jag går upp och ner. Så värt pengarna! Fem stjärnor!
  • 2019-07-26
    Levde upp våra förväntningar
    Kanske tog någon dag extra ned finish jobbet men det kan beror på oss att vi valde någon färg som var inte beprövad tidigare
    Torknings tiden var längre än vad det stod på burken
    Nöjd med jobbet och bemötande i helhet
  • 2019-06-23
    Vi letade efter ett företag som kunde hjälpa oss med en Trapprenovering. Efter att ha haft 4st företag på besök valde vi Hatem från Trappfix. Han var inte billigast, men gav ett mycket bra intryck. Jobbet flöt på bra och han kom på tider som vi kommit överens om. Resultatet är vi helnöjda med och vi kan med gott samvete rekommendera Trappfix till andra kunder.

Mvh Ulf & Gudrun.
  • 2019-06-17
    Anlitade Trappfix för slipning och målning av min gamla furutrappa.
    Trevligt möte vid genomgång, tillmötesgående ang jobbuppdrag och framtag av olika offerter.
    Utförde jobb medan vi var på semestervecka. Mycket smidigt och snyggt resultat!
    Kan varmt rekommendera Hatem och Trappfix!
  • 2019-06-10
    Hej, jag gjorde om min trappa inne i lägenheten, målade och la nya trappsteg i ek. Det blev superfint!
    Hatem är väldigt seriös och jag fick ett bra bemötande redan vid första besöket. Han gjorde en mycket grundlig redovisning om hur han skulle utföra jobbet och skrev en bra och tydlig offert. Hatem är väldigt noga och resultatet blev perfekt! (inte en enda droppe målarfärg har droppat någonstans, vilket det annars alltid är!)
    Han är flexibel och väldigt tillmötesgående.
    Jag kan verkligen rekommendera honom!
    Med vänlig hälsning, Alexandra
    Hej Alexandra! Det gör oss väldigt glada att få höra hur nöjda ni blev med trappan och arbetet vi utförde! Vi vill tacka er för ett trevligt bemötande och för att ni valde att anlita oss! Mvh Hatem på Trappfix Trappfix
  • 2019-05-06
    Köpte trapp inlägg, inkl montage.
    Väl bemött. Trevlig o medgörlig kille.
    Förväntade mig ett kompetent och professionellt arbete, och det fick jag.
  • 2019-05-05
    Målning av väggar, byte av hallgolv med klinker, inläggning av värmeslingor för golvvärme.
    Arbetet utfördes snabbt, noggrant och med mycket bra kvalitet. Golvet behövde sänkas lite för att få plats med värmeslingor vilket innebar lite extra arbete med mycket gott resultat.
    Bra avstämning löpande vid frågor och önskemål, rådgivning av olika alternativ.
  • 2019-04-16
    Trappfix hjälpte oss med att renovera vår trappa med nya steg och målning. Resultatet blev mycket bra, startade och avslutade arbetet enligt vad som utlovats, kom själva med smarta tips samt att Hatem var trevlig och professionell trots nyfikna barn som bevakade arbetet.
  • 2019-04-16
    Mycket bra resultat!
    Vi är jättenöjda med vår trapprenovering.
  • 2019-04-10
    Fick hjälp med renovering av vår trapp. Mycket bra bemötande. Punktlig, bra resultat. Vi hade hembesök i torsdags förra veckan och idag, onsdag var det klart.
  • 2019-04-07
    Snabbt och bra jobbat! Vi är jättenöjda med vår fina trapp!
  • 2019-03-31
    Trappfix har från offert till klart arbeta hållit en hög standard på allt. Efter ha granskat fem offerter så föll valet på Trappfix. Trappfix har levererat allt de har lovat på utsatt tid. De höll tider, höll efter allt damm och skräp under arbetets gång samt ett mycket trevligt bemötande. För trapprenovering kan vi inget annat göra än varmt rekommendera detta företag. Vi ställer gärna upp som referens. Mvh Anneli & Bjarne
  • 2019-03-26
    Renoveringen av vår trappa motsvarade väl våra förväntningar. Snyggt och bra resultat!
  • 2019-03-21
    Trappfix byggde om vår trapp inomhus och vi blev väldigt nöjda och Trappfix hade ett väldigt trevligt bemötande
  • 2019-03-14
    Renovering av trapp och målning av trappräcket
    Bra bemött
    Resultatet blev bra och jag blev nöjd
    Mvh/Eva
  • 2019-03-05
    Vi har köpt trapprenovering av företaget. Kunnig och proffsig person som äger och jobbar på företaget.Vi är jättenöjda med vår trapprenovering och glada över att knarrande av trappam har försvunnit. Tack för ett jättebra utfört arbete. MVH / Jasmina
  • 2019-02-20
    Trappfix förvandlade vår fula och tråkiga trappa till en superfin och modern trappa på tre dagar. Pålitlig kille som kommer, hör av sig och slutför sina jobb som han lovar. Han är noggrann och har känsla för finish, kommer med idéer på hur man kan göra om man behöver, dessutom prisvärd.
  • 2019-02-19
    Hatem från Trappfix förnyade vår trappa och monterade ett nytt räcke. Vi är väldigt nöjda, både med jobbets utförande och hans återkoppling under jobbets gång. Vi kan varmt rekommendera Trappfix!