Trappfix

Trappfix

trappfix.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Trappfix! Som namnet antyder ligger vårt fokus på att fixa dina gamla trappor - steg för steg. Oavsett om det handlar om att renovera, måla eller rusta upp din trappa så kan vi hjälpa dig. Vi vill att du som kund ska vara 100% nöjd med din nya trappa, därför har våra medarbetare bred branscherfarenhet och ett...

81 omdömen om Trappfix

Sedan starten hos Reco 2019

Oscar S
Skrev om Trappfix

Vi renoverade vår trappa i december och är så nöjda med resultatet. Så proffsigt bemötande genom hela processen, från kommunikation, bemötande till flexibilitet från Hatem. Kan varmt rekommendera Trappfix till alla som går i tankarna på att göra om trappan.

Lena L
Skrev om Trappfix

Så nöjd med renoveringen av trappan. Allt gick smidigt och enkelt från offert till slutfört arbete. Mycket trevligt bemötande och snyggt utfört jobb. Kan verkligen rekommendera Trappfix.

Carl-Johan K

Trappfix genomförde en riktigt fin trapprenovering av vår 23 år gamla trappa. Jobbet gjordes riktigt professionellt och med stor yrkesskicklighet. Trappfix / Hatem var klockren i sin planering ända från första mötet - till jobbet startade och avslutades. Inget problem, alla kundönskemål blev utförda och snabbt och med fint resultat. Vår nya trappa blev otroligt fin, resultatet blev faktiskt bättre än vad vi trodde. Vi rekommenderar Trappfix/Hatem. Vi skulle inte tveka att använda Trappfix även i framtiden. Högt betyg!!

Leif Ö
Skrev om Trappfix

Kontaktade Trappfix för en ommålning av en stor inomhus trapp. Snabb återkoppling med snabb offert. Hatem som var en mycket trevlig kille kom och gjorde ett jättefint jobb. Han var dessutom väldigt noggrann och höll utlovad tid för arbetet vilket jag uppskattade. Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera honom.

Dan S
Skrev om Trappfix

Hatem är otroligt bra, förklarar de olika stegen i processen, kommer alltid är han sagt och gör ett fantastiskt jobb. Stort plus att ha samma person från offert till utförande. Vi anlitade honom för att göra vår trappa och det blev så bra så vi anlitade honom för målarjobb också.

Claire T
Skrev om Trappfix

Vi är jättenöjda med Trappfix och speciellt Hatem därifrån. Trevlig, kundorienterad och noggrann. Tack för ett bra utfört arbete!

Petter N
Skrev om Trappfix

Vi är mycket nöjda med Trappfix som överträffade samtliga förväntningar. De var lyhörda och anpassningsbara samt levererade ett mycket bra slutresultat

Deleer B
Skrev om Trappfix

Beställde trapprenovering och målningsarbete. Fantastiskt bra bemötande och utfört arbete. De gör det lilla extra som betyder så mycket. Jag är väldigt nöjd med resultatet anlitar gärna Trappfix igen.

Johan T
Skrev om Trappfix

Proffsigt och bra. Trevligt bemötande.

Cankaya T
Skrev om Trappfix

Utmärks service supertrevlig bemötande kan verkligen sitt jobb Hatem är en så fin och ärlig människa. Vi är så nöjda och glada att vi valde trappfix.

Eric J
Skrev om Trappfix

Hatem på Trappfix svarade snabbt och kom på besök, var väldigt trevlig och anpassade allting utefter våra önskemål och gav alternativ på lösningar. Tydliga offerter med rimliga priser. Hatem helrenoverade våran radhustrappa, satte dit nya spjälor, säkrade till den, stängde trappstegen, målade och satte dit nya vackra eksteg. Byggde även till ett räcke som blev superfint och matchade det andra befintliga räcket mycket bra. Hatem var alltid väldigt trevlig och kommunicerade alltid bra och det tog precis så lång tid som han sa att det skulle göra. Kan varmt rekommendera Trappfix!

Hanna S
Skrev om Trappfix

Tillmötesgående, prisvärda och gjorde verkligen sitt bästa. Jättenöjd :-)

Helena S
Skrev om Trappfix

Vi kan varmt rekommendera Trappfix. Ett vänligt och proffsigt bemötande av Hatem som vid inledande hembesöket också hade med prover på olika träbeklädnader mm. Vår 70-talstrappa i furu med nålfiltsmatta fick en rejäl ansiktslyftning med målning,renoverade steg samt ny ledstång och vi är mycket nöjda med resultatet. Arbetet tog ca 1 vecka som lovat och Hatem med kollega arbetade både effektivt och noggrant. /Familjen Söderström i Åkersberga

Richard N
Skrev om Trappfix

Hatem har gjort ett superbra jobb på våra gamla trappor, en upprustning för trappor som är över 90 år. Hatem är noga och är professionell i sitt hantverk. Väldigt trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera Trappifx!

Aleksander S

Service minded, bryende, resultatsinriktad och personlig. ”Hör av er om det skulle dyka upp något så löser jag det” - värdsklass! Både jag och min sambo är extremt nöjda! Tack!

Håkan S
Skrev om Trappfix

Vi anlitade Trappfix för att renovera vår trappa, måla trappan, måla trapphuset och sätta upp en ledstång. Trappfix var lätt ha att göra med, och var lyhörd för våra önskemål. Vi är mycket nöjda med resultatet. Anne-Marie och Håkan ()

Lennart N
Skrev om Trappfix

Vår gamla trappa blev jättefin och hantverkaren var mycket trevlig. Jag kan bara rekommendera Trappfix.

Lars G
Skrev om Trappfix

Trappfix har renoverat vår trappa till övervåningen. Vi är mycket nöjda. Arbetet gjordes noggrant, snyggt, på utsatt tid och med ett utmärkt resultat. Vi rekommenderar varmt Trappfix.

Katharina H
Skrev om Trappfix

Vi fick ett bra bemötande och Trappfix levererade riktigt bra, vår trapp blev som ny och vi är jättenöjda!

Mattias O
Skrev om Trappfix

Renoverade våra gamla trappor, blev kanonfint! Bra pris.

Metin C
Skrev om Trappfix

Fixade trappa i rad hus 3 våningar. Trevligt bemötande, lyssnar in kund, ger tips på lösningar, kommunicerar bra. En av FÅ som faktiskt fixar trappor. Rimligt pris. Rekommenderas varmt

Patrik K
Skrev om Trappfix

Vi fick hjälp att renovera hela vår trappa i maj 2022. Hatem är väldigt bra att ha att göra med och har öga för detaljer. Både min fru och jag är väldigt nöjda.

Christoffer E

Kan varmt rekommendera Trappfix! Hatem gjorde ett väldigt bra jobb med våran trappa.

Mikael A
Skrev om Trappfix

Utmärkt service till ett rimligt pris! Hatem är lyhörd och noggrann. Rekommenderar varmt Trappfix och Hatems tjänster.

Farshid B
Skrev om Trappfix

Väldigt professionell, gjorde ett utmärkt arbete och priset var dessutom väldigt bra!

Erik A
Skrev om Trappfix

Hjälpsamma och mycket bra service! Mina förväntningar på en leverantör är att de är tillgängliga vid frågor, håller vad de lovat i form av tid och pris. Och det levde Trappfix/Hatem verkligen upp till. Mycket nöjd med leverans och löftesprecision.

Madeleine H
Skrev om Trappfix

Renovering av en gammal trapp som bestod av målning och nya trappsteg i ek. Eftersom trappen är gammal var det en del fix och trix för att få det riktigt fint vid vissa trappsteg. Mycket bra pris för utfört arbete och vi är supernöjda med resultatet!

Ellen F
Skrev om Trappfix

Så nöjd med vår trapprenovering! Vår trappa blev så fin. Hatem är ett riktigt proffs och noggrann. Vår trappa knarrade jättemycket innan renoveringen och nu knarrar det ingenting alls. Kan varmt rekommendera!

Anne E
Skrev om Trappfix

Snabbt och bra utfört! Han var noggrann och trappan blev riktigt fin, som ny. Vi är väldigt nöjda.

Maria P
Skrev om Trappfix

Jätte trevlig personal snabba och jätte duktiga Rekommenderar starkt!!!!

Nicholas B
Skrev om Trappfix

Fick hjälp med att sätta trappsteg i Ek och allt gick snabbt och enkelt till ett bra pris dessutom. Slutfinish vart riktigt bra tack vare hjälp med att hitta rätt färg på betsen till trappstegen. Kan helt klart rekommendera Trappfix

Linda J
Skrev om Trappfix

Trevliga och snabba hantverkare, kanon fint jobb.

MATS L
Skrev om Trappfix

Proffsigt utfört arbete, vår gamla slitna furutrappa fick nya steg av oljad ek. Förutom att den blev grymt snygg så blev den tystare och säkrare att gå i. Hatem är en duktig och trevlig hantverkare som vi gärna ger våra bästa rekommendationer.

Rickard J
Skrev om Trappfix

Tog in flera offerter och kände efter att ha träffat Hatem på Trappfix att det var ett bra val; han är mycket proffsig, kunnig och trygg. Resultatet blev bättre än jag trott och all kommunikation med Trappfix har fungerat utmärkt. Rekommenderar definitivt Trappfix till andra i min omgivning.

Sten J
Skrev om Trappfix

Vi beställde målning av trappan samt nya elsteg. Resultatet blev över förväntan, varför gjorde vi inte detta tidigare? Vi rekommenderar gärna Trappfix

Pia S
Skrev om Trappfix

Fick trappan renoverad och målad. Oljade eksteg med halkfri behandling. Hatem är punktlig, pålitlig och noggrann. Jag är mycket nöjd med resultatet! /Pia, Kista

Johan W
Skrev om Trappfix

Trappfix gjorde ett mycket fint jobb i vår innetrapp. 👍🏻🙂

Anna Klara K

Jag kontaktade Trappfix angående att 1. hundsäkra och 2. i möjligaste mån snygga till/”uppdatera” vår mörkt gulnade och slitna furutrappa med öppna steg. Fick snabbt och smidigt ett hembesök med värdefulla förslag på hur man skulle kunna lösa säkerhetsfrågan och samtidigt få en snyggare trappa. Arbetet utfördes både noggrant och på kort tid och vår nya trappa har gjort alla husets halvplan så mycket snyggare! Dessutom är de nya stegen betydligt bekvämare att gå på. Vi är enormt nöjda!

Oscar O
Skrev om Trappfix

Trevlig och en duktig hantverkare som anstränger sig det lilla extra för att få det bra. Han lyckades även få våran trapp tyst vilket ingen av de andra som vi var i kontakt med kunde fixa. våran gamla trapp knakade så man väckte hela huset om man gick där. Men nu är den tyst kan varmt rekomendera Hatem på trappfix.

Johanna W
Skrev om Trappfix

Vi behövde en helrenovering av vår trappa med plastmatta och slitna spjälor samt trappräcken. Jag hade varit i kontakt med andra företag tidigare då jag ville ha en kritvit trappa och det verkar svårt att få tag på på marknaden. Här var det ett positivt bemötande och enkla lösningar. Jag upplevde kontakten som positiv, tydlig och alltid med snabba svar. Resultatet är vi jättenöjda med och vi kan varmt rekommendera Trappfix.

Victor B
Skrev om Trappfix

Fin hjälp med trappan. Tillmötesgående. Tycker att dem kunde besvara samtliga frågor och funderingar. Kom även och åtgärdade synpunkter snabbt.

IRINA V
Skrev om Trappfix

Väldigt nöjd! Det blev jättefint och fräscht! Tack!

Birgit W
Skrev om Trappfix

Målning av trappa, från mörkbrun till vit med nya ek-steg. Bra bemötande, diskret och lyhörd för våra önskemål.

Richard S
Skrev om Trappfix

Pålitligt företag som håller vad de lovar och dyker upp på avtalad tid. Flexibla och tillmötesgående på alla sätt. Mycket nöjd!

SEPIDEH S
Skrev om Trappfix

Välutfört jobb ,ordning o reda , mycket bra och artig bemötande , mycket noggrannt jobb. VARMT REKOMENDERAS

Tuija R
Skrev om Trappfix

Jag köpte totalrenoveringen av trappan, inklusive målning av trappledstänger mm samt nya steg. Hantverkaren höll överenskomna tiderna väl och hade trevligt sätt. Resultatet av jobbet blev mycket bra.

Anna K
Skrev om Trappfix

Renovering av invändig trappa med målning och omklädning av steg, samt golvläggning i två mindre sovrum. Lätta att komma i kontakt med och flexibla med småändringar under arbetets gång. Rekommenderas! Snyggt resultat (även om jag förstått i efterhand att vitmålat kanske inte är det mest praktiska för en trappa) :)

Thomas H
Skrev om Trappfix

Kan verkligen rekommendera Trappfix. En gammal sliten knarrande trappa med 80-tals utseende i tråkig furu blev plötsligt hela husets juvel.

Amilia S
Skrev om Trappfix

Trappfix är riktigt grymma. Vi är supernöjda med vår nya trappa. Vi hade trapprenovering med målning och nya steg, gick väldigt snabbt och smidigt. Trevlig personal som är VÄLDIGT noggrann och håller tid. Kan verkligen rekommendera trappfix starkt 👍👍👍

MONICA S
Skrev om Trappfix

Vi anlitade Trappfix för att renovera vår furutrappa. Vi lät vitmåla den samt byta ut trappstegen, som vitbetsades samt oljades. Trappfix utförde ett mkt bra jobb och har känts pålitliga hela vägen. Vi kan rekommendera företaget.