Trappfix

Faringeplan 10 LGH1, 163 66 Spånga — Visa karta

Välkommen till Trappfix!

Som namnet antyder ligger vårt fokus på att fixa dina gamla trappor - steg för steg. Oavsett om det handlar om att renovera, måla eller rusta upp din trappa så kan vi hjälpa dig. Vi vill att du som kund ska vara 100% nöjd med din nya trappa, därför har våra medarbetare bred branscherfarenhet och ett kvalitetstänk utöver det vanliga. Vi jobbar endast med marknadens bästa produkter så att din trappa inte bara ska vara en fröjd för ögat utan även hålla högsta standard. Är du trött på din gamla trappa är du varmt välkommen att boka ett kostnadsfritt hembesök hos oss på Trappfix så hjälper vi dig snabbast möjligt.
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 30 kunder tycker om Trappfix

• 2019-11-29

Madeleine W skrev om Trappfix
    Vi hade i flera år pratat om att renovera vår trappa, som haft en nålfiltsmatta sen sjuttiotalet, men det hade inte blivit av, främst för att vi inte hade hittat någon som vi kände förtroende för. Trappfix ordnade detta galant. Snabbt, smidigt och så proffsigt skött! Det blev bättre än förväntat! Stort tack! Läs mer
  • 2019-11-17

Anna F skrev om Trappfix
    Vi anlitade Trappfix för att renovera våra 2 trappor. Blev jättefint med svartbetsade steg och vitmålade räcken. Mycket bra bemötande och hantverksskicklighet. Läs mer
  • 2019-11-08

Westerlund N skrev om Trappfix
    Vi lät Trappfix renovera vårgamla slitna trappa som var i furu med nålfiltsmatta på stegen. Med vit färg på furut och eksteg blev det som en ny trappa! Även handtag byttes och trapphuset målades.
    Mycket nöjda med Trappfix, kanske inte allra billigaste men mycket bra jobb, seriös och trevlig kille som vi gärna rekommenderar! Läs mer
  • Karin W

2019-11-07

Karin W skrev om Trappfix
    Toppenrenovering, punktlig, artig, hållit vad som överenskommits!
    Fint resultat!! Läs mer
  • 2019-09-22

Birgitta W skrev om Trappfix
    Bra och trevligt bemötande. Resultatet blev två snygga trappor som dessutom knakar mindre än tidigare. Läs mer
  • 2019-08-27

Claudia I skrev om Trappfix
    Trapprenovering, mycket bra resultat.
    Vi kommer rekommendera er vidare! Läs mer
  • 2019-08-26

Habib D skrev om Trappfix
    Knarrande trappsteg har fixat av Trappfix,
    tackvare dem kan vi gå på trappan ostörd. Vi är väldigt glada över hans åtgärd. Läs mer
  • 2019-08-12

Staffan L skrev om Trappfix
    Anlitade företaget Trappfix för en renovering av vår radhustrappa i Uppsala. Företaget gjorde ett fantastiskt bra arbete, med ett väl utfört slutresultat, mycket bra bemötande och leveranser enligt uppgjorda tidsplaner. Det gör att jag kan varmt rekommendera företaget till liknande uppdrag. Läs mer
  • Jonas E

2019-08-06

Jonas E skrev om Trappfix
    Vår trapp blev oerhört snygg efter renoveringen. Trevligt bemötande, enkelt med prisoffert, och jobbet utfördes enligt överenskommelse. Trappfix rekommenderas! Läs mer
  • Marianne M

2019-07-28

Marianne M skrev om Trappfix
    Fick hjälp av Trappfix att renovera vår trappa och vi är så otroligt nöjda på alla sätt och vis. Hatem var punktlig, lätt att kommunicera med, hjälpsam och superproffsig. Trappan blev så snygg att jag ler för mig själv varje gång jag går upp och ner. Så värt pengarna! Fem stjärnor! Läs mer
  • 2019-07-26

Hassan S skrev om Trappfix
    Levde upp våra förväntningar
    Kanske tog någon dag extra ned finish jobbet men det kan beror på oss att vi valde någon färg som var inte beprövad tidigare
    Torknings tiden var längre än vad det stod på burken
    Nöjd med jobbet och bemötande i helhet Läs mer
  • 2019-06-23

Ulf K skrev om Trappfix
    Vi letade efter ett företag som kunde hjälpa oss med en Trapprenovering. Efter att ha haft 4st företag på besök valde vi Hatem från Trappfix. Han var inte billigast, men gav ett mycket bra intryck. Jobbet flöt på bra och han kom på tider som vi kommit överens om. Resultatet är vi helnöjda med och vi kan med gott samvete rekommendera Trappfix till andra kunder.

Mvh Ulf & Gudrun. Läs mer
  • Gabriella T

2019-06-17

Gabriella T skrev om Trappfix
    Anlitade Trappfix för slipning och målning av min gamla furutrappa.
    Trevligt möte vid genomgång, tillmötesgående ang jobbuppdrag och framtag av olika offerter.
    Utförde jobb medan vi var på semestervecka. Mycket smidigt och snyggt resultat!
    Kan varmt rekommendera Hatem och Trappfix! Läs mer
  • 2019-06-10

Alexandra G skrev om Trappfix
    Hej, jag gjorde om min trappa inne i lägenheten, målade och la nya trappsteg i ek. Det blev superfint!
    Hatem är väldigt seriös och jag fick ett bra bemötande redan vid första besöket. Han gjorde en mycket grundlig redovisning om hur han skulle utföra jobbet och skrev en bra och tydlig offert. Hatem är väldigt noga och resultatet blev perfekt! (inte en enda droppe målarfärg har droppat någonstans, vilket det annars alltid är!)
    Han är flexibel och väldigt tillmötesgående.
    Jag kan verkligen rekommendera honom!
    Med vänlig hälsning, Alexandra Läs mer
    2019-06-11 Hatem E svarar Alexandra G
    Hej Alexandra!
    Det gör oss väldigt glada att få höra hur nöjda ni blev med trappan och arbetet vi utförde! Vi vill tacka er för ett trevligt bemötande och för att ni valde att anlita oss!
    Mvh Hatem på Trappfix
  • 2019-05-06

Kenny U skrev om Trappfix
    Köpte trapp inlägg, inkl montage.
    Väl bemött. Trevlig o medgörlig kille.
    Förväntade mig ett kompetent och professionellt arbete, och det fick jag. Läs mer
  • 2019-05-05

Magdalena S skrev om Trappfix
    Målning av väggar, byte av hallgolv med klinker, inläggning av värmeslingor för golvvärme.
    Arbetet utfördes snabbt, noggrant och med mycket bra kvalitet. Golvet behövde sänkas lite för att få plats med värmeslingor vilket innebar lite extra arbete med mycket gott resultat.
    Bra avstämning löpande vid frågor och önskemål, rådgivning av olika alternativ. Läs mer
  • Sahu R

2019-04-16

Sahu R skrev om Trappfix
    Trappfix hjälpte oss med att renovera vår trappa med nya steg och målning. Resultatet blev mycket bra, startade och avslutade arbetet enligt vad som utlovats, kom själva med smarta tips samt att Hatem var trevlig och professionell trots nyfikna barn som bevakade arbetet. Läs mer
  • 2019-04-16

Edith Mancilla C skrev om Trappfix
    Mycket bra resultat!
    Vi är jättenöjda med vår trapprenovering. Läs mer
  • 2019-04-10

Lars B skrev om Trappfix
    Fick hjälp med renovering av vår trapp. Mycket bra bemötande. Punktlig, bra resultat. Vi hade hembesök i torsdags förra veckan och idag, onsdag var det klart. Läs mer
  • 2019-04-07

Anders E skrev om Trappfix
    Snabbt och bra jobbat! Vi är jättenöjda med vår fina trapp! Läs mer
  • Anneli E

2019-03-31

Anneli E skrev om Trappfix
    Trappfix har från offert till klart arbeta hållit en hög standard på allt. Efter ha granskat fem offerter så föll valet på Trappfix. Trappfix har levererat allt de har lovat på utsatt tid. De höll tider, höll efter allt damm och skräp under arbetets gång samt ett mycket trevligt bemötande. För trapprenovering kan vi inget annat göra än varmt rekommendera detta företag. Vi ställer gärna upp som referens. Mvh Anneli & Bjarne Läs mer
  • 2019-03-26

Agneta Å skrev om Trappfix
    Renoveringen av vår trappa motsvarade väl våra förväntningar. Snyggt och bra resultat! Läs mer
  • 2019-03-21

Cina C skrev om Trappfix
    Trappfix byggde om vår trapp inomhus och vi blev väldigt nöjda och Trappfix hade ett väldigt trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-03-14

Eva Ö skrev om Trappfix
    Renovering av trapp och målning av trappräcket
    Bra bemött
    Resultatet blev bra och jag blev nöjd
    Mvh/Eva Läs mer
  • Jasmina M

2019-03-05

Jasmina M skrev om Trappfix
    Vi har köpt trapprenovering av företaget. Kunnig och proffsig person som äger och jobbar på företaget.Vi är jättenöjda med vår trapprenovering och glada över att knarrande av trappam har försvunnit. Tack för ett jättebra utfört arbete. MVH / Jasmina Läs mer
  • Jessica W

2019-02-20

Jessica W skrev om Trappfix
    Trappfix förvandlade vår fula och tråkiga trappa till en superfin och modern trappa på tre dagar. Pålitlig kille som kommer, hör av sig och slutför sina jobb som han lovar. Han är noggrann och har känsla för finish, kommer med idéer på hur man kan göra om man behöver, dessutom prisvärd. Läs mer
  • 2019-02-19

Camilla K skrev om Trappfix
    Hatem från Trappfix förnyade vår trappa och monterade ett nytt räcke. Vi är väldigt nöjda, både med jobbets utförande och hans återkoppling under jobbets gång. Vi kan varmt rekommendera Trappfix! Läs mer
  • 2019-02-14

Linnea B skrev om Trappfix
    Snabba, flexibla, och duktiga. Fem stjärnor! Läs mer
  • Hans T

2019-02-09

Hans T skrev om Trappfix
    Snabbt och bra jobb.
    VI är mycket nöjda Läs mer
  • 2019-02-08

Erland N skrev om Trappfix
    Mycket bra resultat
    Mycket trevlig hantverkare
    Ordning och reda, inget onödigt skräp
    Kom som utlovat
    Vi är verkligen nöjda med resultat och utförande Läs mer

Faringeplan 10 LGH1, 163 66 Spånga