Valensia Design AB

Ormängsgatan 69A, 165 56 Hässelby — Visa karta

Vi på Valensia Design erbjuder målning och tapetsering i hela Stockholm. Bland våra tjänster hittar du både målning, tapetsering, golvläggning och kakelsättning - vad du än behöver.

Vår målerifirma har 20 års erfarenhet och har utfört mer än 500 jobb, något vi är otroligt stolta över. När du anlitar oss får du alltid ett gratis prisförslag, fast pris och en bra allrisk- och ansvarsförsäkring. Dessutom bryr vi oss mycket om miljön och använder enbart miljömärkta material och är noggranna med sopsortering.

Frågor? Kontakta oss via telefon eller mejl så ska vi se till att svara. Varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Valensia Design AB

• Anna U
    Anna U skrev om Valensia Design AB
    Bra bemötande, snabba svar, håller tider och inga överraskningar. Läs mer
  • Susanna Elfving B
    Susanna Elfving B skrev om Valensia Design AB
    Vi valde Valensia Design AB när vi behövde måla om väggar och tak i vårt hus och fick ett professionellt bemötande, snabba svar och är väldigt nöjda med resultatet. Något som stack ut extra var tillgängligheten, före, under men även efter arbetet var klart fick vi snabb respons på frågor och ändringar. Läs mer
  • Karl L
    Karl L skrev om Valensia Design AB
    Anlitade Valensia Design för att måla om vårt showroom/kontor i centrala Sthlm. Jobbet utfördes med bravur och resultatet blev toppen. Kommunikationen med arbetsledare Vadim var enkel och smidig. Vi kan verkligen rekommendera Valensia Design.

Vänligen Resteröds Läs mer
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Valensia Design AB
    Vi fick hjälp med att måla ett rum. Vi är jättenöjda med allting, de var på plats vid avtalad tid, offertsumman samma som fakturan. Väldigt fint jobb. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Valensia Design AB
    Målning och tapetsering av vår lägenhet. Bra och professionellt utfört jobb, vi är jättenöjda. Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Valensia Design AB
    Beställde målning som var perfekt utförd. Offerten var tydlig och utförlig.
    Vadim var bra och trevlig! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Valensia Design AB
    Tillmötesgående lätta att göra med och bra jobb. Läs mer
  • Matti O
    Matti O skrev om Valensia Design AB
    Väldigt väl genomfört enligt tidplan och budget. Läs mer
  • Sven Anders O
    Sven Anders O skrev om Valensia Design AB
    Bra att ha att göra med. Flexibla, levererar det som utlovats i tid och prisvärda offerter. Läs mer
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Valensia Design AB
    Vi är mycket nöjda med deras professionalitet i bemötande och i det utförda arbetet. Läs mer
  • Linda
    Linda    skrev om Valensia Design AB
    Helpful, professional & efficient. I would hire again and recommend others! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Valensia Design AB
    Jättefint resultat och trevligt bemötande! Vi är jättenöjda med Valensia och kan rekommendera dem. Läs mer
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Valensia Design AB
    Målade om vår lägenhet.

Enkelt att boka smat planera allt och allt gick som planerat

Nöjd med resultatet Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Valensia Design AB
    Valensia Design spacklade, målade tak samt alla väggar i lägenheten. Mycket professionellt utfört arbeta. Kostnadseffektiva, noggranna och god kommunikation. Arbetet blev klart under utsatt tid. Kommer definitivt använda dem igen vid nästa projekt. Rekommenderas! Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om Valensia Design AB
    Bra måleriföretag som jobbar snabbt och proffsigt. Bra kundbemötande också. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Sophia W
    Sophia W skrev om Valensia Design AB
    Vadim was very good and his worker was working very good,response quickly and work with good quality ,I had recommended them to many friends. Läs mer
  • Alan  F
    Alan  F skrev om Valensia Design AB
    Toppenbra firma. Mycket skickliga, flexibla och kostnadseffektiva. Läs mer
  • Anna Maria T
    Anna Maria T skrev om Valensia Design AB
    Valensia Design AB målade om samtliga väggar och lister i min lägenhet, 57 kvm, år 2015. Arbetet utfördes noggrant och blev fort klart.
    God kontakt och trevligt, professionellt bemötande samt helt klart prisvärt. Valensia Design AB får mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Valensia Design AB
    Valencia fixade ytskikten i vårt sovrum. Spackling, målning, tapetsering och heltäckningsmatta. Vi tyckte att allt funkade smidigt och tiderna hölls. Bra resultat, rekommenderas! Läs mer
  • Priyanka G
    Priyanka G skrev om Valensia Design AB
    I would like to rate this job as five star!! It was perfect. I got quotes from many companies but Valensia Design AB gave me the best quote in terms of time and money. The guys who work in my apartment were very nice in behaviour and they finished the work on time. I would love to hire them again for any future requirements. I would also like to highly recommended this company to all my friends. Läs mer
  • Therese
    Therese skrev om Valensia Design AB
    Vi anlitade Valensia design till att kakla vårt kök. Trevliga, lätta att ha å göra med, höll sig till vad de offererat och gjorde ett snabbt jobb med ett väldigt fint slutresultat! Hjälpte oss även att åka och handla och bära in kaklet vi ville ha för en liten summa. Bra totalpris! Inget att klaga på. Läs mer
  • Dag J
    Dag J skrev om Valensia Design AB
    Anlitar Valensia två gånger med mycket gott resultat. Lätta att ha att göra med, svarar snabbt och levererar punktligt. Läs mer

Ormängsgatan 69A, 165 56 Hässelby