Valensia Design AB

Ormängsgatan 69A, 165 56 Hässelby — Visa karta

Vi på Valensia Design erbjuder målning och tapetsering i hela Stockholm. Bland våra tjänster hittar du både målning, tapetsering, golvläggning och kakelsättning - vad du än behöver.

Vår målerifirma har 20 års erfarenhet och har utfört mer än 800 jobb, något vi är otroligt stolta över. När du anlitar oss får du alltid ett gratis prisförslag, fast pris och en bra allrisk- och ansvarsförsäkring. Dessutom bryr vi oss mycket om miljön och använder enbart miljömärkta material och är noggranna med sopsortering.

Frågor? Kontakta oss via telefon eller mejl så ska vi se till att svara. Varmt välkommen till oss!
Lör: 00:00-00:00
Sön: Stängt

Läs vad 45 kunder tycker om Valensia Design AB

• Linus H
    Linus H skrev om Valensia Design AB
    Snabba, proffsiga och levererade inom utsatta tiden. Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Valensia Design AB
    Renoverade sovrum, vardagsrum och hall med målning, tapetsering och golvläggning. Mycket nöjd med resultatet, professionellt och noggrant utfört. All personal mycket trevlig och hjälpsam, höll ordning och lämnade rent och snyggt efter sig varje dag. Lätt att få kontakt med Vadim (chefen?) som svarade snabbt på sms och tel.samtal. Jag önskade en del ändringar och tillägg efter arbetets start och det var inga problem att få det utfört och tidsramen hölls ändå. Kommunikation sker på engelska. Läs mer
  • Elin M
    Elin M skrev om Valensia Design AB
    Fint resultat och snabb kommunikation! Läs mer
  • Dennis K
    Dennis K skrev om Valensia Design AB
    Vi behövde måla om alla väggar i vår nya lägenhet och behövde få offert och allt klart innan vi fått tillträde. Valensia var de enda som lämnade offert genom att bara titta på bilder. Vi är väldigt nöjda med resultatet som dessutom blev de klara 1 dag tidigare än vad som var planerat. Rekommenderas! Läs mer
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Valensia Design AB
    Bra dialog med projektledaren och arbetet slutfördes smidigt enligt plan med fint resultat. Läs mer
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Valensia Design AB
    Vi anlitade Valensia AB för att måla om väggar och tak i vår lägenhet. De utförde detta arbete väldigt snabbt och med ett jättebra resultat. De gav oss ett bra pris på arbetet och vi är mer än nöjda med deras insats! Vi rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Valensia Design AB
    Vi beställde målning av vår nyköpta lgh på Söder. Vi gav bara Valensia Design fyra dagar för jobbet och de gjorde det helt fantastiskt. De målade hall, vardagsrum, sovrum samt alla tak. Vi är jättenöjda med deras jobb! Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Valensia Design AB
    Vadim & co målade vår nyköpta etagelägenhet på ca 100kvm, före vi skulle flytta in. Tog in ett gäng offerter från olika företag, men Valensia Designs var klart den mest prisvärda.
    Vadim kommunicerade tydligt och klart om arbetet, fick ett fast pris och en tidtabell - vilka båda hölls inom de avtalade ramarna.

Är nöjd med resultat, servicenivån och priset - rekommenderar varmt! Läs mer
  • Annika O
    Annika O skrev om Valensia Design AB
    Bra service, snabb återkoppling och bra utfört arbete Läs mer
  • Lene S
    Lene S skrev om Valensia Design AB
    Professionella och serviceinriktad - allt utfört enligt avtal inom tidsfrist. Valensia Design AB levde upp till våra förväntningar - och mer till. Läs mer
  • Theodor S
    Theodor S skrev om Valensia Design AB
    Utmärkt resultat, och på överenskommen tid och pris. Läs mer
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Valensia Design AB
    Målning av 3 rum, bra hjälp och support. Nån detalj missades ned de kom snabbt en lördag fm och fixade det. Läs mer
  • Markus H
    Markus H skrev om Valensia Design AB
    Mkt bra jobb. Prisvärt, bra resultat och Vadim är mkt lyhörd för speciella önskemål o krav. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Valensia Design AB
    Trevliga och helt utan krångel! Läs mer
  • Diana F
    Diana F skrev om Valensia Design AB
    Vi anlitade Valencia Design för spackling och målning av vårt vardagsrum samt tapetsering av två sovrum. Vi är väldigt nöjda med resultatet!

Vi tycker att kommunikationen med företaget har fungerat mycket bra och företaget har i alla avseenden levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Valensia Design AB
    Snabb kontakt och arbete. Levererade helt enligt förväntningar Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Valensia Design AB
    Vadim var alltid anträffbar och gav oss raka besked vid frågor. Det blev en extra kostnad för vår tapetsering då vi planen blev ändrad efter upptäckt av fler läger - Men detta hade Vadim förberett oss på efter hembesöket så detta var ingen överraskning.
    Snarare skönt att veta att de var redo på detta och gav oss alternativen _innan_ vi stod där med halva tapetserimgen klar och inte hade mycket val.

Som sagt: MYCKET nöjd. Tapetseringen blev bra och snabbt klart. Läs mer
  • Arvid E
    Arvid E skrev om Valensia Design AB
    Valensia Design målade om vår lägenhet och gjorde ett förträffligt jobb. Arbetet utfördes noggrant och resultatet blev mycket bra. Hela processen från anbud på Offerta till diskussion om jobbet etc präglades av tydlig kommunikation och av att Valensia höll vad de hade lovat. Jag är en skeptisk person men kan varmt rekommendera företaget! Läs mer
  • Karolina A
    Karolina A skrev om Valensia Design AB
    Valencia design målade mitt vardagsrum, väggar och tak, lister och dörrkarmar.
    De var snabba, tog sig tid att komma ut och titta gav mig ett fast pris.
    Jag är otroligt nöjd med både bemötande och resultatet. Läs mer
  • Karolina A
    Karolina A skrev om Valensia Design AB
    Flexibla och utför jobbet under angiven tid. Jag är jätte nöjd med resultatet! Läs mer
  • Klas B
    Klas B skrev om Valensia Design AB
    Vi är mycket nöjda med det arbete vi anlitade Valensia för - bredspackling och målning av vardagsrum och gästrum. De agerade mycket professionellt från första möte och tog snabbt fram en offert som de sedan höll sig till. Resultatet blev utmärkt och jag skulle varmt rekommendera Vadim och hans kollegor. Det jag uppskattade mest förutom det fina resultatet var att det gick smidigt att kommunicera med Vadim via mail/sms och jag fick snabbt fick svar på mina frågor Läs mer
  • Christine V
    Christine V skrev om Valensia Design AB
    Bra kommunikation med projektledaren.
    Bra kvalitet på utfört arbete.
    Snabbt och effektivt Läs mer
  • Develit AB A
    Develit AB A skrev om Valensia Design AB
    Utmärkt jobb och kvalité! Viktigast av allt att arbete var klart i tid. Samt att personalen är jätte trevligt. Läs mer
  • Anna U
    Anna U skrev om Valensia Design AB
    Bra bemötande, snabba svar, håller tider och inga överraskningar. Läs mer
  • Susanna Elfving B
    Susanna Elfving B skrev om Valensia Design AB
    Vi valde Valensia Design AB när vi behövde måla om väggar och tak i vårt hus och fick ett professionellt bemötande, snabba svar och är väldigt nöjda med resultatet. Något som stack ut extra var tillgängligheten, före, under men även efter arbetet var klart fick vi snabb respons på frågor och ändringar. Läs mer
  • Karl L
    Karl L skrev om Valensia Design AB
    Anlitade Valensia Design för att måla om vårt showroom/kontor i centrala Sthlm. Jobbet utfördes med bravur och resultatet blev toppen. Kommunikationen med arbetsledare Vadim var enkel och smidig. Vi kan verkligen rekommendera Valensia Design.

Vänligen Resteröds Läs mer
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Valensia Design AB
    Vi fick hjälp med att måla ett rum. Vi är jättenöjda med allting, de var på plats vid avtalad tid, offertsumman samma som fakturan. Väldigt fint jobb. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Valensia Design AB
    Målning och tapetsering av vår lägenhet. Bra och professionellt utfört jobb, vi är jättenöjda. Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Valensia Design AB
    Beställde målning som var perfekt utförd. Offerten var tydlig och utförlig.
    Vadim var bra och trevlig! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Valensia Design AB
    Tillmötesgående lätta att göra med och bra jobb. Läs mer
  • Matti O
    Matti O skrev om Valensia Design AB
    Väldigt väl genomfört enligt tidplan och budget. Läs mer
  • Sven Anders O
    Sven Anders O skrev om Valensia Design AB
    Bra att ha att göra med. Flexibla, levererar det som utlovats i tid och prisvärda offerter. Läs mer
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Valensia Design AB
    Vi är mycket nöjda med deras professionalitet i bemötande och i det utförda arbetet. Läs mer
  • Linda
    Linda    skrev om Valensia Design AB
    Helpful, professional & efficient. I would hire again and recommend others! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Valensia Design AB
    Jättefint resultat och trevligt bemötande! Vi är jättenöjda med Valensia och kan rekommendera dem. Läs mer
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Valensia Design AB
    Målade om vår lägenhet.

Enkelt att boka smat planera allt och allt gick som planerat

Nöjd med resultatet Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Valensia Design AB
    Valensia Design spacklade, målade tak samt alla väggar i lägenheten. Mycket professionellt utfört arbeta. Kostnadseffektiva, noggranna och god kommunikation. Arbetet blev klart under utsatt tid. Kommer definitivt använda dem igen vid nästa projekt. Rekommenderas! Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om Valensia Design AB
    Bra måleriföretag som jobbar snabbt och proffsigt. Bra kundbemötande också. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Sophia W
    Sophia W skrev om Valensia Design AB
    Vadim was very good and his worker was working very good,response quickly and work with good quality ,I had recommended them to many friends. Läs mer
  • Alan  F
    Alan  F skrev om Valensia Design AB
    Toppenbra firma. Mycket skickliga, flexibla och kostnadseffektiva. Läs mer
  • Anna Maria T
    Anna Maria T skrev om Valensia Design AB
    Valensia Design AB målade om samtliga väggar och lister i min lägenhet, 57 kvm, år 2015. Arbetet utfördes noggrant och blev fort klart.
    God kontakt och trevligt, professionellt bemötande samt helt klart prisvärt. Valensia Design AB får mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Valensia Design AB
    Valencia fixade ytskikten i vårt sovrum. Spackling, målning, tapetsering och heltäckningsmatta. Vi tyckte att allt funkade smidigt och tiderna hölls. Bra resultat, rekommenderas! Läs mer
  • Priyanka G
    Priyanka G skrev om Valensia Design AB
    I would like to rate this job as five star!! It was perfect. I got quotes from many companies but Valensia Design AB gave me the best quote in terms of time and money. The guys who work in my apartment were very nice in behaviour and they finished the work on time. I would love to hire them again for any future requirements. I would also like to highly recommended this company to all my friends. Läs mer
  • Therese
    Therese skrev om Valensia Design AB
    Vi anlitade Valensia design till att kakla vårt kök. Trevliga, lätta att ha å göra med, höll sig till vad de offererat och gjorde ett snabbt jobb med ett väldigt fint slutresultat! Hjälpte oss även att åka och handla och bära in kaklet vi ville ha för en liten summa. Bra totalpris! Inget att klaga på. Läs mer
  • Dag J
    Dag J skrev om Valensia Design AB
    Anlitar Valensia två gånger med mycket gott resultat. Lätta att ha att göra med, svarar snabbt och levererar punktligt. Läs mer

Ormängsgatan 69A, 165 56 Hässelby