Valensia Design AB

Valensia Design AB

Vi på Valensia Design erbjuder målning och tapetsering i hela Stockholm. Bland våra tjänster hittar du både målning, tapetsering, golvläggning, golvslipning och kakelsättning - vad du än behöver.

Vår målerifirma har 11 års erfarenhet i branschen och har utfört mer än 1300 jobb, något vi är otroligt stolta över. När du anlitar oss får du alltid ett gratis prisförslag, fast pris, garanti och en bra allrisk- och ansvarsförsäkring. Dessutom bryr vi oss mycket om miljön och använder enbart miljömärkta material.

Frågor? Kontakta oss via telefon eller mejl så ska vi se till att svara. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 173 kunder tycker om Valensia Design AB 2

2022-07-11 Insamlad av företaget
    Fint resultat, noggrann snabb och effektiv
    2022-06-27 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsiga. Höll vad de lovade. Bra och tydlig kommunikation. Snabba. Mycket nöjd.
    2022-06-27 Insamlad av företaget
    Vadim (och teamet) är otroligt professionell! Från hembesöket till utförandet. Vi hade en önskan om att ändra lite i offerten och det löste han utan problem och kom med väldigt bra förslag. Anledningen till att Vadim och teamet endast får 4/5 är att man önskar att sista dagen (när jobbet är klart, efter grovstädning) kunna tillsammans med Vadim gå igenom projektet, men man har självklart garanti om man upptäcker något, dock hade det varit en fin bonus.

Kommer att kontakta Vadim och teamet igen!
    2022-06-11 Insamlad av företaget
    Målning av lägenhet som inleddes med spackling. Bra kommunikation. Bra resultat.
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Noggrant, snabbt och enligt offert! Rekommenderar starkt! Vi målade om husfasaden efter 8 år och huset ser ut som nytt.
    2022-06-08 Insamlad av företaget
    Vadim på Valensia design hjälpte oss att måla om hela vår lägenhet på 66kvm. Ett jobb som tog ca 3 dagar. Han var kommunikativ, flexibel och serviceminded. Resultatet blev jättebra. Om vi behöver måla om i framtiden kommer vi absolut använda oss av Valensia Design igen.
    2022-06-08 Insamlad av företaget
    Dom gjorde ett jättebra jobb. Hade bra koll på helheten från bokning till avslut. De jobbade snabbt o noggrant. Tog bort skräp efter sig osv. Supernöjd och kan varmt rekommendera dom⭐️
    2022-05-30 Insamlad av företaget
    Vi använde Valensia Design för att måla om vårt hus på drygt 200 kvm invändigt. Vi är supernöjda, proffsigt arbete och tydlig kommunikation. Jag kommer anlita Valensia igen, den saken är säker!
    2022-05-27 Insamlad av företaget
    Valensia Design målade och tapetserade i fyra rum. De utförde arbetet mycket väl och på överenskommen tid. Vi är väldigt nöjda!
    2022-05-11 Insamlad av företaget
    Duktiga målare, som hade egna förslag och lösningar. Resultatet blev superfint! Vi målade 4 rum inkl vardagsrum. Rekommenderar verkligen!
    2022-04-30 Insamlad av företaget
    Mycket bra pris och väl utfört arbete
    2022-04-21 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation och utmärkt jobb! Jag rekommenderar företaget.
    2022-04-12 Insamlad av företaget
    Detta är andra gången vi anlitar Valensia Design AB för att bredspackla och måla hemma hos oss. Återigen väldigt nöjda med slutresultatet. Dom är noggranna, följer instruktioner och önskemål bra. Allt gick snabbt och smärtfritt. Kan varmt rekommendera!
    2022-03-15 Insamlad av företaget
    Superbra! Finns inget att klaga på! Snabba och enkla att ha att göra med! Rekommenderas!
    2022-03-02 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med utfört arbete som bestod i målning av väggar och tak i min lägenhet. Snabb respons, mycket väl och proffsigt utfört arbete - kommer definitivt att återkomma vid nytt behov och kan varmt rekommendera bolaget.
    2022-02-27 Insamlad av företaget
    Valensia var super proffsiga rakt igenom.
    Var Väldigt lösningsorienterade och tillmötesgående med de önskemål som vi hade. Snabb respons vid kontakt.
    Hantverkarna var alltid i tid och gjorde fantastiskt jobb.
    Bredspackling och slipning 150kvadrat samt målning vägg, tak, dörrkarmar och trappa. Kommer garanterat använda samma företag om jag behöver använda måleri tjänster igen.
    Rekommenderas.
    2022-02-06 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande och bra utfört arbete med tapetsering.
    2022-02-05 Insamlad av företaget
    Allt gick smidigt , lätt och snabbt!
    Jag fick mitt vardagsrum ommålat till belåtenhet innan jag flyttade in med möbler.
    Rekommenderar gärna företaget till andra.
    Mvh Berit Hjertén-Tappert
    2022-01-22 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med Valensia design, vår lägenhet blev superfin efter deras målning. Hela processen var perfekt, från offert till genomförande. Vlad som var här och jobbade var väldigt duktig och noggrann. Han lyssnade på våra förslag och lämnade allt städat och fixat. Behöver jag måla igen så kommer jag använda Valensia design.
    2021-12-26 Insamlad av företaget
    Extremt duktiga och trevliga! Tapetseringen och målningen blev helt perfekt.
    2021-11-25 Insamlad av företaget
    Slipade golv och trappa med hårdvaxoljebehandling. Snabb återkoppling, väldigt tillmötesgående och lösningsorienterade.
    2021-11-19 Insamlad av företaget
    Riktiga proffs från början till slut!
    2021-11-01 Insamlad av företaget
    Mycket nöjda över deras arbete med målning och tapetsering av tre sovrum.
    2021-11-01 Insamlad av företaget
    Snabbt och trevligt bemötande och allt gick väldigt smidigt och inom tidsramen. Fick hjälp med att måla väggar, tak och lister i hall och vardagsrum och vi blev väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas!
    2021-10-25 Insamlad av företaget
    Personalen på Valensia design var hjälpsamma och lyhörda. De gjorde ett fint jobb. Super nöjd!
    2021-10-03 Insamlad av företaget
    Jag valde Valensia Design för att de hade bra betyg här på Reco och de levde verkligen upp till sitt goda rykte. Jag har fått tapetserat och målat i hela lägenheten och blev supernöjd med arbete och priserna . Dessutom mycket bra och snabb kommunikation med projektledaren.
    2021-09-30 Insamlad av företaget
    Bra jobbat! Jätte glad med resultatet! Snabbt och fint! Tusen tack!
    2021-09-27 Spontant omdöme
    We want to recommend Valensia Design AB!!

What a quality on the work!.

The 2 painter Dennis + Maria made an high quality work!.

We fixed 8 living areas.

The working leader Vadim guided us throw the whole process.

Are you looking for an company with the right price, super quality and fast working time?, contact Valensia!

Regards
    Ronnie & Kim, Gustavsberg
    2021-09-22 Insamlad av företaget
    Punktliga, trevliga, noggranna och prisvärda! Ytrenoverade 2 sovrum.
    2021-09-20 Insamlad av företaget
    Professionella! Håller timramarna. Kör ett uppdrag i taget / från början till slut.
    Rekomderas varm!
    2021-09-07 Insamlad av företaget
    Rekommenderar varmt Valencia Design. Gjorde ett jättefint jobb hos mig och kommer anställa dom igen
    2021-08-29 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig personal. Arbetet blev bra gjort.
    De tapetserade och grundmålade 53kvm lägenhet.
    2021-08-23 Insamlad av företaget
    Bemötandet var artigt. Det var vissa språksvårigheter med en medarbetare. Företaget skötte uppdraget helt enligt offerten.
    Jag är nöjd med Valencia, de har gjort ett utmärkt arbete.
    2021-07-16 Insamlad av företaget
    Målning & tapetsering av nyproducerad fyrarummare. Jätteduktiga målare. Superfint målat och tapetserat och mycket lyhörda. Lade upp arbetet så det var inga problem att bo kvar under arbetets gång utan tog ett rum i taget.
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Mina önskemål var ospecifika och få. Resultatet över förväntan då de är experterna. De höll tidsplanen och levde upp till sin arbetsbeskrivning.
    /Åsa
    2021-06-28 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsigt och snabbt utfört arbete med att måla om två rum i min nya lägenhet och till ett bra pris. Skulle absolut anlita igen.
    2021-06-18 Insamlad av företaget
    Tack så mycket för kvalitetsarbetet på så kort tid med hänsyn till alla mina önskemål. Tack också för din positiva inställning och önskan att hjälpa till i alla frågor. Jag kommer att rekommendera dig till mina vänner och kommer gärna att arbeta med dig igen i framtiden.
    2021-06-09 Insamlad av företaget
    Gick snabbt att få hjälp och resultatet blev bra.
    2021-05-18 Insamlad av företaget
    Snyggt, snabbt och noggrant! Rekommenderas verkligen.
    2021-05-17 Insamlad av företaget
    Profesionellt, snabbt bemötande och bra sevice. Rekommenderrar varmt!
    2021-05-06 Insamlad av företaget
    Mycket enkla att ha och göra med!
    Snabba puckar och snabba svar med ex offert mm.

Mycket duktiga och noggranna målare!

Vi är mycket nöjda med Valensia för vår rätt omfattande renovering av vår lägenhet på Södermalm.
    2021-04-28 Insamlad av företaget
    Uppdraget bestod av att sprutmåla delar av tak, måla väggar, element och fönsterbräden i en 200kvm stor kontorslokal. Valencia var helt fantastiska ifrån arbetets start till slut! Arbetet var klart inom tidsram, med ett alldeles utmärkt resultat. Vi rekommenderar Valensia Design AB å det varmaste.
    2021-04-23 Insamlad av företaget
    Bredspacklade och målade väggar och tak I min 4 r.o.k på 93 kvm. Trevliga och flexibla. Konkurrenskraftiga på både pris och kompetens
    2021-04-12 Insamlad av företaget
    Detta är tredje gången jag anlitar Valensia Design AB och jag är supernöjd.
    Nu senast målade Valentina om mitt vardagsrum, med väldigt bra resultat. Hon är otroligt noggrann och gör det lilla extra, som en som kund verkligen uppskattar.
    Kontakten med projektledare Vadim var smidig och jag kan varmt rekommendera Valensia med team.
    2021-03-14 Insamlad av företaget
    Anlitade Valensia design AB för att måla om hemma i lägenheten. Jättebra service; snabb återkoppling, trevligt bemötande, och jättefina resultat! Mycket nöjd!
    2021-03-10 Insamlad av företaget
    Målning och tapetsering av lägenhet 97 kvm

Väldigt nöjd med offert, kommunikation och bemötande. Proffsigt utfört måleri. Snabba och effektiva, bra städat och fint slutresultat. Kan rekommenderas.
    2021-03-10 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Valensia för målning av lägenheten. Det blev snabbt och snyggt gjort. Vi är jättenöjda!
    2021-02-27 Insamlad av företaget
    We had complete refresh in our apartment in Stockholm city - everything was repainted. The service was excellent from the fist meeting: easy and clear communication with project lead, good advices, high quality of the work, time management. Everything was smooth and very professional. I can absolutely recommend it and will use myself if an occasion in the future
    2021-02-27 Insamlad av företaget
    De målade om vår hall och trapphus med fint resultat. Anpassade sitt arbete väl till oss som familj och var lyhörda för hur vi önskade olika detaljer.
    Väldigt nöjda!
    2021-02-10 Insamlad av företaget
    Grymt duktiga, trevliga, punktliga och 100% enligt offert. Kan varmt rekommendera!