Läs vad 25 kunder tycker om EKLÖWS BYGGTEAM AB 2

• 2021-01-20
    Bra killar som får jobbet gjort! Stort plus+
  • 2020-12-11
    Jag är mycket nöjd med monteringen av min nya ytterdörr och finsnickeriarbetet runt den. En skicklig och kunnig snickare utförde arbetet, trevligt bemötande och när arbetet var klart blev det besiktigat av företagsledningen. Mina förväntningar infriades helt och hållet. Jag rekommenderar varmt Eklöws Byggteam jag kommer att anlita dem i mina kommande projekt.
  • 2020-11-18
    Fick hjälp med att byta altandörr. Snabbåterkoppling, trevliga och pålitliga och jättefint arbete till ett bra pris. Bästa företag jag anlitat för byggtjänster.
  • 2020-11-18
    Läggning av golvklinker.
    Proffsigt bemötande samt en bra dialog mellan mig och entrepenör.
    Helnöjd kund+++++
  • 2020-10-28
    Vi har fått en hel del hjälp av Eklöws Byggteam AB.
    -Snabb återkoppling
    -utför alla arbeten dem utfört hos oss med mycket goda resultat.
    -Mycket trevlig, VD lika trevlig personal
    -Rekommenderar varmt.
    //Adam
    Delagott
  • 2020-10-18
    Utmärkt kundbemötande och hög nivå på hantverket.
  • 2020-09-02
    Vi gjorde en totalrenovering av våran tvättstugan nyligen. Jag fick tips av en kollega om Eklöws och tog kontakt och anlitade de för jobbet. Vi upplevede de seriösa och är väldigt nöjda med jobbet de utförde, rekommenderar varmt och skulle absolut anlita de igen.
    Reza M
  • 2020-04-09
    Bra att ha och göra med. Tänker på detaljerna
  • 2020-03-24
    Inläggning av heltäckningsmatta i konferensrum. Arbetet utfördes snabbt, effektivt och prisvärt. Mycket trevligt bemötande.
  • 2020-02-14
    Hej

I slutet av bygget av min utbyggnad sökte jag efter en plattsättare till mitt badrum samt hall .

Som konsument vill man känna sig trygg i valet av hantverkare speciellt när man kommer till våtutrymmen.

Dagen efter Eklöw byggteam vart klara med sitt jobb, ringer den kakel leverantör jag valt och säger att jag har fått fel klinkers, jag tar genast kontakt med Eklöws som i sin tur kommer samma kväll 3 man och river upp all klinkers tillbaka morgon efter för att lägga den nya .

Det ända jag ångrar är att jag inte fick kontakt med er i ett tidigare skede av bygget, så att ni kunde tagit hela min utbyggnad och jag sluppit en massa sömnlösa nätter.

Bästa rekommendationer

Christer
    Christer C
  • 2020-01-28
    Gjorde 2 badrum och lite slip av golv i hall
    Mycket nöjd, flexibla trevliga och ärliga
  • 2020-01-02
    Proffsig och trevliga som håller vad dom lovar!
    Jag är supernöjd! Byggde om lägenheten från en 2a till 3a. La in nytt golv och gjorde nytt badrum.
    Kan varmt rekommendera Eklöws Byggteam!
  • 2019-12-19
    Hej vi behövde 1 man till rivning de funka mycke bra så bra att våran kund ville ha kvar killen o så har vi visa till fällen har vi haft mer folk via från dom så efter ny år vill våran beställar att vi har kvar dom så är dom välkomna till baka vi start den 8/1 2020 mvh TT 👍👍👍
  • 2019-12-02
    Eklöws Byggteam kaklade om köket hos oss. Vi blev mycket bra bemötta. De kom när de skulle och hörde av sig och bokade ny tid när det hade kört ihop sig lite för dem. Mycket proffsigt utfört arbete och väldigt trevliga! Jag kan varmt rekommendera Eklöws Byggteam!
  • 2019-11-04
    Väldigt professionellt bemötande, vi är supernöjda med vårt kakel i hallen som dem hjälpte oss med!
    Dem löste även dörrfoder och lister på en specialöppning mellan vardagsrum och kök som blev toppen.
    Vi kommer ta hjälp av Eklöw för framtida snickeriarbeten som behöver utföras i vår lägenhet.
    Kan varmt rekommendera Eklöws byggteam.
    Evelina D
  • 2019-11-04
    Eklöws har hjälpt oss med renovering av en äldre lägenhet. Arbetet bestod av spackling och målning av väggar och tak, slipa och måla parkett, lägga nytt laminatgolv, montera ett nytt IKEA kök, montera ny utrusning i badrum mm. Det jag framförallt uppskattar med Eklöws är deras service och att man kan lita på dem. Arbetet har utförts mycket professionellt och jag kan starkt kommendera dem.
    Björn Almqvist
    Björn A
  • 2019-10-23
    Väldigt nöjd med kvaliteten och seriositeten.
    Bra kommunikation mellan kund och Eklöf
  • 2019-10-09
    Snabba, enkla och professionella!
    SAMI M
  • 2019-10-06
    Skickligt utfört arbete och enkel och rak kommunikation. Vi är jättenöjda.
  • 2019-09-20
    Fantastisk service och kunnig personal.

Roland Blomgren
    Fastighets AB Flintan 10
  • 2019-08-01
    Mycket bra genomfört med goda idéer och ett mycket gott kvalitativt utfört arbete och i tid
    Genomgående trevliga och sociala medarbetare som uppfyller alla våra önskemål på att finna bra och snygga lösningar. Dessutom mycket bra på att städa upp på arbetsplatsen! Vilket vi uppskattar.
    Mycket nöjda men kanske inte billigast...
    Men hellre 100% kvalitet än ett lägsta pris!
    Använder mycket gärna Eklöws igen
    Hans-Peter
  • 2019-05-09
    Jag är nöjd med noggrannheten i arbetet.
  • 2019-04-18
    Renovering av toalett. Trevligt bemötande- utfördes i tid.
  • 2019-04-11
    Hej

Vi gjorde om vårt badrum, Per kom hem och tittade på vad som behövdes göra och han är verkligen proffsig i sitt jobb och kom enligt utsatt tid och gjorde så även under byggetsgång.

Företaget kan jag vamt rekommendera.

MVH

Jocke
  • 2019-04-10
    Vi har köpt bygg och plattsättningstjänster. Fantastisk bemötande och en god kvalité på arbetet. Dessutom blev dom klara före utsatt tid.

Roland Blomgren
    FastighetsAB Flintan 10
    skrev om EKLÖWS BYGGTEAM AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte