Rekommenderat företag 2016 - PJ Parkettgolv AB
Rekommenderat företag 2015 - PJ Parkettgolv AB

PJ Parkettgolv AB

Skälderviksplan 1, 120 60 Årsta — Visa karta

Vi garanterar att Du kommer att bli nöjd med resultatet när Du anlitar oss på PJ Parkettgolv. Antingen för att lägga nya golv eller slipa och behandla dina befintliga golv. Vi är bland annat specialiserade på läggning av massiva mönsterparkettgolv, så som fiskbensparkett och tiljor. Vi har under åren arbetat med de flesta typer av trägolv och behandlingar. På så sätt har vi tillgodogjort oss ovärderliga kunskaper inom trägolv. Vi vet att kvaliteten på de utförda arbeten alltid kommer att vara det viktigaste för oss, för att Du som kund skall vara nöjd. Eftersom att inget golv är det andra likt, så är vår erfarenhet din bästa garanti. Utöver det lämnar vi även en 5 års garanti på det utförda arbetet.

Självklart använder vi oss bara av erkända leverantörer med högsta kvalitet av trä- och parkettgolv, slipningsmaterial och behandlings produkter inom lacker, hårdvaxoljor och oljor.

Läs vad 101 kunder tycker om PJ Parkettgolv AB

• Emma S
    Emma S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Proffsigt bemötande. Bra resultat.
  • Peter G
    Peter G skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bara bra saker att säga. Från början till slut var det bra kommunikation och väl utfört arbete.
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra bemötande och snabba svar. PJ Parkettgolv har lagt in nytt golv i två rum och slipat 65m² parkettgolv och lackat. Supernöjd med resultatet.
    De höll de tider de lovat och var alltid snabba med återkoppling.
  • Katarina E
    Katarina E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra från början till slut! Punktliga, trevliga och enormt kompetenta. Fick väldigt bra råd vid planering av projektet ( byte av golv i två sovrum).
  • Axel H
    Axel H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Utmärkt jobb, kunde inte önska mer. Professionella och kommunicerade under projektet. Rekommenderas varmt!
  • Henrik E
    Henrik E skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv gjorde ett suveränt jobb, det vitlaserade golvet blev fantastiskt. Allt blev i minsta detalj toppen. Dessutom gjordes jobbet på endast två dagar. En granne blev så imponerad så att hon också direkt anlitade PJ Parkettgolv till hennes stora lägenhet!
  • Tomas p
    Tomas p skrev om PJ Parkettgolv AB
    Fantastiska killar som la in den länge önskade fiskbensparketten. Niclas som höll i trådarna skötte det med bravur. Projektet ändrades många gånger under resan men Niclas var flexibel och justerade efter hand. Mycket lyckat slut resultat. All heder till alla inblandade.
  • Anniki N
    Anniki N skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvläggning av tre golv. Jag fick ett korrekt och omsorgsfullt bemötande på alla nivåer. Golvläggning gjordes effektivt och med mycket gott utförande. Vi är mycket nöjda med den service som PJ Parkettgolv AB gav.
  • Klara E
    Klara E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvläggning av ekparkett samt slipning. Mycket bra resultat och otroligt bra kundbemötande med service och flexibilitet. Rekommenderar starkt PJ parkett!
  • Heidi K
    Heidi K skrev om PJ Parkettgolv AB
    Otroligt nöjd med den snabba servicen och resultatet av golvslipning samt lackning. Kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv!
  • Helene H
    Helene H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra bemötande från Tomas på PJ. Väl utfört jobb till ett bra pris. Golven blev jättefina ! Kommer anlita dem igen.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi flyttade en vägg och lagade fiskbensparketten efter detta samt behandlade golvet med pigment och vax. Bemötandet var professionellt och väldigt hjälpsamt, vi fick svar nästan direkt så fort vi hade en fråga. Arbetet inleddes vid avtalat tidpunkt och avslutades även det på utsatt tid.
  • Sara E
    Sara E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Lätta att komma i kontakt med. Snabba att svara på mail. Otroligt snyggt slutresultat på ek stavparkett. Kom med bra idéer på lösningar vid övergång till andra rum o golv. Färdiga i tid. Städade bra. Inte så tydlig offert men det kunde jag förtydliga o stämma av.
  • Björn A
    Björn A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jättenöjd med allt. Lätta att ha och göra med. Snabba på att svara på mail etc.
  • Björn G
    Björn G skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag tog bort en mellanvägg mellan två rum för att få ett större och fann att det saknades parkett där väggen stått. Jag ringde runt till ett antal företag som arbetade med golvreparationer. Många hade inte tid eller tyckte att jobbet var för litet. Flera återkom inte. PJ Parkettgolv svarade däremot vänligt och sakligt. Jag beställde jobbet och fick det utfört på utsatt tid till en rimlig kostnad. Golvet blev som nytt i det nya stora rummet och vi är mycket nöjda med såväl arbete som resultat.
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Toppenbra! Snabb service och strålande resultat. Har dock inte sett fakturan än.
  • Kim H
    Kim H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Hej

Jag är jättenöjd, tack för hjälpen!

Vänligen,

Kim Hellgren
  • Pär R
    Pär R skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkett lade nytt undergolv och stavparkett på våran övervåning. Jakob var mycket duktig och trevlig att ha och göra med.
    Alla övergångar mot trapp, dörrar och krångliga vinklar har blivit mycket bra liksom golvet i stort. Tid och pris blev det vi kommit överens om. Jag kan varmt rekommendera PJ Parkett om man skall lägga en stavparkett.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om PJ Parkettgolv AB
    Trevlig och hjälpsam bemötande och hög kvalite hantverk. Våra gamla ek-golv som inte varit slipade sen 50-talet ser nya ut! Vi kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv!
  • Maria H
    Maria H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra bemötande och bra jobb! Kan rekommendera.
  • Pia L
    Pia L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra bemötande. Säljaren tog sig tid att förklara vad olika lösningar skulle innebära för oss. De gjorde sedan jobbet på utsatt tid och resultatet blev kanonbra!! Möjligen skulle man önska att de ringer upp efteråt och följer upp.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv AB slipade och behandlade både gamla och nya golv i mitt hus. Golven blev verkligen fina! Firman var snabb på att svara på frågor över mail och arbetet utfördes på utsatt tid.
  • IRENE T
    IRENE T skrev om PJ Parkettgolv AB
    Niklas från Pj Parkettgolv slipade ett bokgolv hemma hos mig, han gjorde ett mycket bra arbete och var trevlig. Irene Årsta
  • Linda I
    Linda I skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket pålitlig och proffsig firma. Kloka killar som gjorde fina golv.
  • Hanna G
    Hanna G skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv har slipat ekparkett i min lägenhet och behandlat det med hårdvaxolja. Jag upplever att jag fått ett bra bemötande och väl utfört arbete som uppfyllde mina förväntningar.
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra bemötande samt snabbt och bra utfört arbete. Fick hjälp med slipning av två golv. Fick även återkoppling efter att arbetet slutförts och fakturan skickats ut.
  • Peter K
    Peter K skrev om PJ Parkettgolv AB
    Snabb och bra kontakt med offert och beställningen.
    Proffsigt lagt golv i hall och kök, mycket snyggt resultat. Slipningen av mitt 50år gammal parkettgolv i vardagsrummet blev helt magiskt bra resultat när det stod klart.
    Lämnar varma goda rekommendationer för PJ Parkettgolv AB
  • Kristina O
    Kristina O skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra proffsigt och snabbt bemötande
    Snygga golv
  • Johan H
    Johan H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag fick ett nytt fint trestavs ekparkettgolv lagt i min lägenhet. Jag hade bra kontakt med golvläggaren under dagarna det las och jag blev mycket nöjd med resultatet. Väldigt prisvärt. Rekommenderar alla.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra! Vi la ett helt nytt fiskbensgolv på ca 120 kvm.

Golvläggaren Jakob var mycket trevlig, noggrann och duktig! Fick ett väldigt kompetent intryck.

Prisvärda och professionella. Gav bra input när det gällde trösklar, riktning på stavar etc.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om PJ Parkettgolv AB
    BRA! Jag ringde en torsdag angående ett golv på 18 kvm som behövde slipas. Redan på fredagen kom de och kollade på golvet, måndagen efter fick jag en offert och på onsdagen utfördes arbetet. Alltså mindre än en vecka efter att jag hade ringt. Superfint blev det, jag är mer än nöjd!
  • Mikael A
    Mikael A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra service, seriöst företag med bra priser. Inget fuffens
  • Lovisa C
    Lovisa C skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi fick hjälp med slipning och lackning av parkettgolv. De var mycket hjälpsamma, snabba och gav tydliga svar på våra funderingar. Vi är väldigt nöjda med resultatet.
  • Sofia W
    Sofia W skrev om PJ Parkettgolv AB
    Super bra! Niclas och Tomas gav mycket bra rådgivnibg, höll vad de lovade och levererade perfekt resultat i tid. Vi hade inte kunnat vara mer nöjda.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Hej!

Jag tycker golvet blev superfint!
    Men jag blev aldrig kontaktad av golvläggaren ang listen mellan golv och tröskel som avtalat. Där las silikon utan ök. Med vänlig hälsning, Sofie Hallén
  • Lalita L
    Lalita L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Pj golv gör ett grundligt och gediget arbete, hittar lösningar och har kunden i fokus.
  • Peter H
    Peter H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Fungerade mycket bra. Nöjd med jobbet och informationen.
  • Robin D
    Robin D skrev om PJ Parkettgolv AB
    De var vänliga och trevliga. Både han som la golv och han som slipade/lackade kändes professionella och gjorde ett bra jobb.
  • Alice H
    Alice H skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv skarvade ihop två golv med fiskbensparkett där det tidigare stått en vägg, samt slipade och lackade golven och satte tröskel. Allt med utmärkt resultat. Dessutom ställde de upp på kort varsel.

Alla byggprojekt innebär utmaningar, och även här var det några små grejer som behövde diskuteras. PJ Parkett var hela tiden serviceinriktade och professionella, vilket är en otroligt viktig egenskap hos en leverantör. Jag kände mig trygg och glad hela vägen. Rekommenderas!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Allt gick bra och golvet blev fint. Fint bemötande av Nicklas, Nicklas och Thomas. Osäker på om de är billigast i stan men mycket hög kvalitet och finish på arbetet.
  • Anette E
    Anette E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Best ny fiskbensparkett och flytt av ett befintligt parkettgolv. På det hela mycket bra men tyvärr en del missförstånd.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om PJ Parkettgolv AB
    I min lägenhet tog PJ bort uttjänt lamellparkett, lade nytt undergolv och därefter fiskbensparkett som slipades och oljades. Resultatet blev jättebra och frågor som uppstod under arbetet löstes på ett konstruktivt sätt. Lätta att få kontakt med. Vill passa på att tacka killarna som utförde arbetet. Har planer på att anlita dem igen när jag fortsätter renoveringen av min lgh.
  • Sara W
    Sara W skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra resultat, klart en dag innan utsatt dag.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag köpte fiskbensparkett till kampanjpris.
    Toppenbra bemötande hela vägen och ett mycket snyggt slutresultat!
  • Peter S
    Peter S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Punktligt och tillförlitligt. Mycket bra
  • Lena W
    Lena W skrev om PJ Parkettgolv AB
    Något knapphändig förhandsinfo. Men snabbt jobb, bra resultat och punktliga (som var viktigt för oss)! Vi är mkt nöjda.
  • Monica L
    Monica L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra utfört jobb riktigt nöjd
  • Magnus S
    Magnus S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Är mycket nöjd med resultatet och hur de genomförde uppdraget
  • Annette G
    Annette G skrev om PJ Parkettgolv AB
    Pålitliga avseende tid och avtal. Arbetet utfördes med hög kvalitet och omsorg.
  • Anders M
    Anders M skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra bemötende och mycket bra och snyggt utförd slipning av parkettgolv och socklar. Kan rekommenderas.

Skälderviksplan 1, 120 60 Årsta