Läs vad 334 kunder tycker om PJ Parkettgolv AB 2

• 2021-01-21
    Det blev en bra lagning av vattenskadad ekparkett samt slipning och vaxning. Vilken skillnad, supersnygga! Det blev som ett nytt rum.
  • 2021-01-21
    Helt oseriöst. Tar flera veckor på sig att ens bemöda sig svara och då kommer 1 mening. Tröttsamt! Rekommenderar ej!
    Hej Wiktor Tråkigt att du blivit så besviken, Vi svarade dig omgående på din offertförfrågan och hade kontakt där i mellan, men sen tog det tyvärr lite tid med vårt svar efter den senaste telefonkontakten och det är bara att beklaga. Vi försöker alltid svara och var tillmötesgående mot alla men ibland har vi helt enkelt lite för mycket.
    PJ Parkettgolv AB

PJ Parkettgolv AB

Visa svar
  • 2020-12-23
    Superenkla att ha o göra med. Dröjde lite med faktureringen men det berodde på sjukdom så inga konstigheter
  • 2020-12-21
    Beställde ett nylagt fiskbensparkettgolv. Fick ett fantastiskt hantverk. Utfört att proffs som kan sitt jobb med ärligt, uppriktigt bemötande på alla nivåer. Varmt rekommenderas denna leverantör av golvservice. 5 av 5. Inte gratis men ”köpa dyrt, skrika en gång. Köpa billigt skrika Många gånger.
  • 2020-12-20
    De var relativt snabba på att återkoppla om mitt ärende och var tydliga med offerten samt hur lång tid det skulle ta. Den person som utförde arbetet var mycket trevlig och behjälplig i att besvara mina frågor och förklarade enkelt och tydligt saker som jag behöver tänka på för att ta hand om golvet. Jag uppskattar även guiden som företaget skickar med om hur man bäst sköter om olika typer av golv.
  • 2020-12-17
    Det gick snabbt och blev fint. Trevlig hantverkare som utförde jobbet. Lite färgskrap på en golvsockel, vi hade dock blivit förvarnade att detta kunde hända, när vi frågade. F ö utmärkt.
  • 2020-12-16
    Golvslipning och superbra vaxbehandling som ljusbehandlades så att jag kunde flytta in i rummet redan samma dag. Snabbt arbetat, väldigt fint och noggrant utfört arbete. Trevlig inlyssnande Andre gjorde jobbet. TACK 🤩
  • 2020-12-16
    Fantastiskt bra resultat. Golvet är som nytt. Trevligt bemötande och höll tiden och offerten.
  • 2020-12-14
    Så vänliga och hjälpsamma och så sjukt bra resultat! Dom förklarade allt och hjälpte mig resonera mig fram, kunde inte va nöjdare med mitt golv!
  • 2020-12-14
    Det var några små märken som vi vile få korrigerade och det fick vi snabbt ordnat.
  • 2020-12-14
    Både läggning och slipning var superproffsigt utfört. Båda killarna som kom gjorde jättefina jobb och var enkla och trevliga att ha och göra med. Noll strul och jättefint slutresultat.
  • 2020-12-14
    Slipning och lackning av 3st parkettgolv som vart bättre än nytt.
  • 2020-12-05
    Använt PJ Parkett vid två olika tillfällen och det har funkat väldigt bra båda gångerna. Både till enklare slipning och ett nyligen avslutat lite svårare jobb. Tidsplan hölls inte helt pga att mer tid behövde läggas på att få undergolvet bra. Men bra dialog hela tiden och en känsla av att PJ Parkett inte vill göra något halvdant. Uppskattade också rådgivningen när vi valde golv på showroomet i Årsta och förslagen på lösningar från golvläggaren under arbetet. Det skapade ett mycket fint slutresultat!
  • 2020-11-13
    Jag har beställt golvslipning med behandling hårdvaxolja av lägenhet. PJ Parkett var enkla att kommunicera med, proffsiga, rådgivande och tillgängliga. Dessutom kunde de göra jobbet snabbt. Super service! Tack för ett mycket väl utfört jobb! Kommer inte tveka att anlita er igen om det blir dax.
  • 2020-11-12
    Vi hade en liten golvslipnings beställning som var lite speciellt utmanande på sitt vis. De tog emot vår förfrågan med intresse och engagemang. Slipningen själv gick snabbt och proffsig. Överallt är vi jättenöjda!
    Eric L
    Proffesionellt utförande, vänligt bemötande
  • 2020-11-12
    Slipning av invändig trappa.
    Trevligt och proffsigt bemött.
    Kompetenta och kunniga.
    Ett utmärkt arbete och kontakt genom hela processen!
  • 2020-11-12
    Slipning av parkettgolv och behandling med hårdvaxolja. Väl utfört arbete.
  • 2020-10-31
    Bra bemötande från första kontakt till färdigt jobb. Vi fick parkettgolvet slipat och behandlat med hårdvaxolja med ljust pigment och är väldigt nöjda med resultatet.
  • 2020-10-31
    Toppen bra, kvalite och utmärkt utfört
  • 2020-10-29
    Beställde golvslipning och behandling med vitpigmenterad hårdvaxolja. Fick supersnabb och proffsig återkoppling och hjälp med mitt projekt. Jag kan varmt rekommendera PJ Parkettgolv och kommer att anlita dem igen vid nya projekt.
  • 2020-10-29
    Slipning av 30 kvm fiskbensparkett. Trevligt bemötande, kom i tid, väl utfört arbete. Billigare än överenskommet pris.
  • 2020-10-29
    Slipning samt infärgning av ekparkettgolv.

Mycket bra utfört. Fakturan var på kronan samma som offerten. Tidsåtgången samma som offerten, hantverkaren kom alltid på utsatt tid och avslutade dagarna med att berätta vad som gjorts under dagen samt vad som skulle göras dagen därpå och vilken tid han skulle komma.
    Mycket bra service!
    /Linus
  • 2020-10-16
    Parkettgolv i 2 rum

Bra bemötande, snabb leverans av varan/tjänsten
  • 2020-10-12
    Verkligen supertacksam för ett enastående jobb och bra service. Detta är en seriös golvslipare som verkligen brinner för bra jobb. Golvsliparen Patrik kom in i vår lägenhet med en "fiskbensparkett" som var för djävligt slipad innan samt ett furugolv. Han kom direkt med tips att köra hårdvaxolja på parketten och lack på furugolvet Jobbet gjordes snabbt och punktligt och resultatet var episkt! För mig är det självklart vilka som ska få göra sådana här jobb i framtiden. Chansa absolut inte med ett golv!!!
    ALEXANDER P
  • 2020-10-07
    Otroligt bra service och professionella!
    Det märks verkligen att de vill lämna ett bra arbete efter sig men framförallt en nöjd kund. Rekommenderas varmt!
  • 2020-09-17
    PJ har lagt in fiskbensparkett i två rum samt köket hos oss. De var snabba, serviceminded och resultatet är jättefint! Köket är litet och med knasiga vinklar. Under golvet var inte i så bra skick som vi trodde, men PJ anpassade och la jättefin golv snabbt och smidigt. Kunde inte vara mer nöjd!
  • 2020-09-15
    Beställde en slipning och pigmentering av vardagsrumsgolvet, och resultatet blev över förväntan. Tycker att oftast när man anlitar hantverkare att det slarvas med detaljer, men den här gången blev riktigt noggrant gjort. Vid hörn, trösklar och elementrör var det lika snyggt som resten av golvet. Inget kladd eller märken på lister eller övriga golv heller.

Måhända något långsam återkoppling, annars inget att anmärka på. 5/5
  • 2020-09-14
    Vi slipade och oljevaxade våra golv i lägenheten. Bra, snabb och flexibel service. Vi behövde lite reparationer utöver själva slipningen. Löstes snabbt och utan större problem.
    Vi är helnöjda med slutresultatet och det kändes mkt prisvärt!
  • 2020-09-13
    Golvslipning o vax med pigment. Bra o proffsig hantering. Prisvärt
  • 2020-09-10
    Svarat på frågor gällande offert snabbt och enkel.
    Levererade ett jätte fint slipat golv i vardagsrummet,kan varm rekommendera dem till också vettigt pris.
  • 2020-09-10
    Jag slipade och lackade om mitt hallgolv och vardagsrumsgolv. Allting gick väldigt smidigt och snabbt, samt att resultatet blev över förväntan. Mina golv var riktigt slitna med djupa hack och nu ser golven som nya ut samt har den ljusare tonen som jag önskade.
  • 2020-09-10
    PJ Parkettgolv AB slipade våran gamla trappa. Service och arbete var toppen bra och vi är jätte nöjda.
  • 2020-08-22
    Bra bemötande och snabb återkoppling om
    Tid för att lägga nytt golv! Det blev jättebra och vi är jättenöjda! Rekommenderar varmt Och vi kommer garanterat att höra av oss igen!
  • 2020-08-21
    Beställde golvslipning och hårdvaxning av ekparkett. Väldigt nöjd med både bemötandet, priset och arbetet. Hantverkaren kom på utsatt tid och var kunnig på det han höll på med. Fick även tips och råd på hur golvet skulle skötas första tiden. Vi hade en liten skada i parketten som han reparerade utan extra kostnad och nu går det inte att se vad som reparerades! kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv.
  • 2020-07-05
    Hej!
    Vi fick en äldre ekparkett slipad och behandlad med hårdvaxolja. Smidig och hjälpsam kommunikation då de först kom och bedömde om golvet klarade en golvslipning. Vi följde deras rekommendationer, golvet blev otroligt vackert och vi är mycket nöjda! Rekommenderar varmt PJ Parkettgolv AB!!
  • 2020-07-04
    Proffsigt bemötande, snabbt och väldigt snyggt blev det gamla golvet.
  • 2020-07-03
    Golvslip och lagning av ca. 20 kvadrat parkett.
    Jättebra bemötande, snabb service (kom inom en vecka), bra resultat.

Skulle ha önskat mig skötselråden i samband med när arbetet utfördes. Dessa kom med fakturan en vecka senare.
  • 2020-07-03
    Proffsigt bemötande från start. Även tips på golv, som vi annars inte hittat. Själva läggningen utfördes på ett föredömligt sätt där golvläggaren löste problem med övergång till annat golv proffsigt.
    Kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv.
  • 2020-07-02
    Slipning av 20 kvm parkett. Snabbt svar, kom på utsatt tid och gjorde ett utmärkt jobb på förvånansvärt kort tid. Fakturerade avtalade kostnader med korrekta villkor.

👍
  • 2020-06-13
    Professionellt ich trevligt bemötande. Väl utfört arbete. Mycket nöjd med mina golv.
  • 2020-06-12
    bra genomfört arbete, trevlig personal, höll vad dom lovade
  • 2020-06-11
    Helt perfekt! Rekommenderas varmt!
  • 2020-06-11
    Jobbet inkluderade rivning av gammal parkett, bortforsling samt läggning av ny ekstavs parkett, ca 65 m2, samt sockling. Arbetet utfördes strålade bra och snabbt med hög kvalitet. Dessutom av en trevlig person. Har anlitat denna firma två gånger senaste året och verkligen inte blivit besviken. Kanske inte det billigaste alternativet men absolut en av de bästa !
  • 2020-06-11
    Vänligt bemötande, snabbt och snyggt resultat! Rekommenderar gärna//Tina
  • 2020-05-28
    PJ parkettgolv lade stavparkett med fiskbensmönster i vår sovrum och i hallen. Det blev riktigt fint och vi är mycket nöjda. Vi kommer att anlita dom i framtiden för nya uppdrag. Personalen och golvläggarna var trevliga.
  • 2020-05-27
    Vi anlitade PJ Parkettgolv AB för slipning av vårt parkettgolv och behandling med hårdvaxolja. Vi fick ett snabbt och bra bemötande och resultatet blev utmärkt.
  • 2020-05-27
    Slipning och vaxning av parkettgolv. Mycket lätt med offert, kom i tid och bra utfört jobb på utsatt tid.
  • 2020-05-27
    Slipning och golvläggning av fiskbensparkett
  • 2020-05-26
    Bra och snabba svar. Snabbt och smidigt utfört och det blev väldigt bra. Golvslip och matt lack.