PJ Parkettgolv AB

Skälderviksplan 1, 120 60 Årsta — Visa karta

Vi garanterar att du kommer bli nöjd med resultatet när du anlitar oss på PJ Parkettgolv. Oavsett om du vill lägga nya golv eller slipa och behandla dina befintliga.

Vi är specialiserade på läggning av massiva mönsterparkettgolv, så som fiskbensparkett och tiljor. Under åren har vi arbetat med de flesta typer av trägolv och behandlingar, och på så sätt har vi fått ovärderliga kunskaper. Kvaliteten på alla utförda arbeten är alltid det viktigaste för oss, för att du som kund ska vara nöjd. Inget golv är det andra likt och därför är vår erfarenhet din bästa garanti. Utöver det lämnar vi även fem års garanti på det utförda arbetet.

Självklart använder vi oss bara av erkända leverantörer med högsta kvalitet. Både när det gäller trä- och parkettgolv, slipningsmaterial och behandlingsprodukter som lacker, hårdvaxoljor och oljor.

Läs vad 311 kunder tycker om PJ Parkettgolv AB

• 2020-10-16

Gustaf E skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Parkettgolv i 2 rum

Bra bemötande, snabb leverans av varan/tjänsten Läs mer
  • ALEXANDER P

2020-10-12

ALEXANDER P skrev om PJ Parkettgolv AB
    Verkligen supertacksam för ett enastående jobb och bra service. Detta är en seriös golvslipare som verkligen brinner för bra jobb. Golvsliparen Patrik kom in i vår lägenhet med en "fiskbensparkett" som var för djävligt slipad innan samt ett furugolv. Han kom direkt med tips att köra hårdvaxolja på parketten och lack på furugolvet Jobbet gjordes snabbt och punktligt och resultatet var episkt! För mig är det självklart vilka som ska få göra sådana här jobb i framtiden. Chansa absolut inte med ett golv!!! Läs mer
  • JUAN CARLOS A

2020-10-07

JUAN CARLOS A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Otroligt bra service och professionella!
    Det märks verkligen att de vill lämna ett bra arbete efter sig men framförallt en nöjd kund. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-09-17

Joanna E skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ har lagt in fiskbensparkett i två rum samt köket hos oss. De var snabba, serviceminded och resultatet är jättefint! Köket är litet och med knasiga vinklar. Under golvet var inte i så bra skick som vi trodde, men PJ anpassade och la jättefin golv snabbt och smidigt. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • 2020-09-15

Per K skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Beställde en slipning och pigmentering av vardagsrumsgolvet, och resultatet blev över förväntan. Tycker att oftast när man anlitar hantverkare att det slarvas med detaljer, men den här gången blev riktigt noggrant gjort. Vid hörn, trösklar och elementrör var det lika snyggt som resten av golvet. Inget kladd eller märken på lister eller övriga golv heller.

Måhända något långsam återkoppling, annars inget att anmärka på. 5/5 Läs mer
  • 2020-09-14

Fredrik S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Vi slipade och oljevaxade våra golv i lägenheten. Bra, snabb och flexibel service. Vi behövde lite reparationer utöver själva slipningen. Löstes snabbt och utan större problem.
    Vi är helnöjda med slutresultatet och det kändes mkt prisvärt! Läs mer
  • 2020-09-13

Susanne V skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Golvslipning o vax med pigment. Bra o proffsig hantering. Prisvärt Läs mer

Irene K skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Svarat på frågor gällande offert snabbt och enkel.
    Levererade ett jätte fint slipat golv i vardagsrummet,kan varm rekommendera dem till också vettigt pris. Läs mer

Gabriela S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Jag slipade och lackade om mitt hallgolv och vardagsrumsgolv. Allting gick väldigt smidigt och snabbt, samt att resultatet blev över förväntan. Mina golv var riktigt slitna med djupa hack och nu ser golven som nya ut samt har den ljusare tonen som jag önskade. Läs mer

Sofia N skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv AB slipade våran gamla trappa. Service och arbete var toppen bra och vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2020-08-22

Elisabeth O skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Bra bemötande och snabb återkoppling om
    Tid för att lägga nytt golv! Det blev jättebra och vi är jättenöjda! Rekommenderar varmt Och vi kommer garanterat att höra av oss igen! Läs mer
  • 2020-08-21

Joakim L skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Beställde golvslipning och hårdvaxning av ekparkett. Väldigt nöjd med både bemötandet, priset och arbetet. Hantverkaren kom på utsatt tid och var kunnig på det han höll på med. Fick även tips och råd på hur golvet skulle skötas första tiden. Vi hade en liten skada i parketten som han reparerade utan extra kostnad och nu går det inte att se vad som reparerades! kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv. Läs mer
  • 2020-07-05

Jonas L skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Hej!
    Vi fick en äldre ekparkett slipad och behandlad med hårdvaxolja. Smidig och hjälpsam kommunikation då de först kom och bedömde om golvet klarade en golvslipning. Vi följde deras rekommendationer, golvet blev otroligt vackert och vi är mycket nöjda! Rekommenderar varmt PJ Parkettgolv AB!! Läs mer
  • 2020-07-04

Sandra L skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Proffsigt bemötande, snabbt och väldigt snyggt blev det gamla golvet. Läs mer
  • 2020-07-03

Mattias R skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Golvslip och lagning av ca. 20 kvadrat parkett.
    Jättebra bemötande, snabb service (kom inom en vecka), bra resultat.

Skulle ha önskat mig skötselråden i samband med när arbetet utfördes. Dessa kom med fakturan en vecka senare. Läs mer
  • 2020-07-03

Anna-lena B skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Proffsigt bemötande från start. Även tips på golv, som vi annars inte hittat. Själva läggningen utfördes på ett föredömligt sätt där golvläggaren löste problem med övergång till annat golv proffsigt.
    Kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv. Läs mer
  • 2020-07-02

Jan S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipning av 20 kvm parkett. Snabbt svar, kom på utsatt tid och gjorde ett utmärkt jobb på förvånansvärt kort tid. Fakturerade avtalade kostnader med korrekta villkor.

👍 Läs mer
  • 2020-06-13

Eva K skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Professionellt ich trevligt bemötande. Väl utfört arbete. Mycket nöjd med mina golv. Läs mer
  • 2020-06-12

Helena C skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    bra genomfört arbete, trevlig personal, höll vad dom lovade Läs mer

Elina Å skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Helt perfekt! Rekommenderas varmt! Läs mer

Per Martin P skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Jobbet inkluderade rivning av gammal parkett, bortforsling samt läggning av ny ekstavs parkett, ca 65 m2, samt sockling. Arbetet utfördes strålade bra och snabbt med hög kvalitet. Dessutom av en trevlig person. Har anlitat denna firma två gånger senaste året och verkligen inte blivit besviken. Kanske inte det billigaste alternativet men absolut en av de bästa ! Läs mer

Tina R skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Vänligt bemötande, snabbt och snyggt resultat! Rekommenderar gärna//Tina Läs mer
  • 2020-05-28

Torbjorn M skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    PJ parkettgolv lade stavparkett med fiskbensmönster i vår sovrum och i hallen. Det blev riktigt fint och vi är mycket nöjda. Vi kommer att anlita dom i framtiden för nya uppdrag. Personalen och golvläggarna var trevliga. Läs mer

Kerstin K skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Vi anlitade PJ Parkettgolv AB för slipning av vårt parkettgolv och behandling med hårdvaxolja. Vi fick ett snabbt och bra bemötande och resultatet blev utmärkt. Läs mer

Malena M skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipning och vaxning av parkettgolv. Mycket lätt med offert, kom i tid och bra utfört jobb på utsatt tid. Läs mer

Malin E skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipning och golvläggning av fiskbensparkett Läs mer
  • 2020-05-26

Henrik B skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Bra och snabba svar. Snabbt och smidigt utfört och det blev väldigt bra. Golvslip och matt lack. Läs mer

Marcus J skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Fick slipa om två ggr pga några misstag, men de var mycket proffsiga i bemötande och ställde upp med kort varsel. Mycket nöjd med slutresultatet. Läs mer

Susanne A skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Väldigt nöjd med både kommunikation och resultat! Läs mer

Kristian H skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Bra service och väl utfört arbete. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-11

Kristina M skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Vi kan varmt rekommendera PJ Parkett AB. De målade tak väggar och slipade fiskbensparkett i en gammal lägenhet. Resultatet blev fantastiskt bra. Vi är mycket nöjda resultatet! Läs mer
  • 2020-05-04

Liselotte O skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Golvslipning med vitpigmenterad olja. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-05-04

Johan H skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Fick vår årstaparkett slipad och behandlad med hårdvaxolja.
    Proffsigt, snabbt, prydligt, samt fick bra skötselrekommendationer efter. Blev av sliparen förvarnad att det kan bli små slipskador på lister, men har hittills inte märkt några.
    Nöjd, rekommenderar! Läs mer
  • Marie S

2020-04-16

Marie S skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Allt genomfört enligt plan och den offert jag fick. Jobbet gjordes både snabbt och skickligt! Jag är supernöjd med mina nya fina ek-golv. Läs mer
  • 2020-04-16

Lena S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Trevlig golvslipare, resultatet blev ett snyggt oljevaxat golv! Läs mer
  • 2020-04-03

David B skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Seriösa och duktiga till ett rimligt pris! Läs mer
  • 2020-04-01

Per J skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipningen i vardagsrum och nyinläggning i köket blev mycket bra. Läs mer
  • 2020-03-30

Ted E skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Riktigt bra och trevlig service. De svarade snabbt och tog kontakt i god tid innan med hämtning av nycklar osv. Väldigt proffsiga och seriösa. Arbetet blev utomordentligt. Kan varmt rekommendera PJ Parkettgolv. Läs mer
  • 2020-03-30

Ulf E skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Beställde slipning av ekparkett med UV hårdvaxolja. Resultatet blev väldigt bra och golvet gick att använda direkt, professionellt bemötande av företaget. Läs mer
  • 2020-03-27

Olivia S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Golvslipning med pigmentering. Blev bemött på ett trevligt sätt och var väldigt nöjd med resultatet. Har ett gammalt parkettgolv, men dom lyckades slipa fram dess charmiga karaktär till ett rimligt pris. Läs mer
  • 2020-03-26

GUSTAV A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Anlitade dem för att slipa och behandla golvet i tre rum.
    De hade tid snabbt efter att de fick jobbet och arbetet gick fort.
    Det fanns några småmissar som jag påpekade och utan problem åtgärdades dessa inom en vecka,
    därav min rekommendation.
    Ska jag göra liknande arbeten igen tvekar jag inte att anlita dem för det! Läs mer
  • 2020-03-24

Kerstin B skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra utfört arbete på avtalad tid. Bra bemötande från start. Läs mer
  • Martina N

2020-03-21

Martina N skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipning och pigmentering av olika typer av golv. Golven blev jättefina, bättre än vi hade hoppats på. Trevliga och punktliga som utförde jobbet. Läs mer
  • 2020-03-20

Annika A skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Inga konstigheter! Bra jobb till bra pris! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-03-20

Maria H skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Beställde golvslipning.Trevligt personal duktig handverkare.Jag själv är månad givare till Cancerfonden det glädjer mig att er företag hjälper de behövande. Läs mer
  • 2020-03-12

Raul B skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Väl utfört arbete, trevlig personal och den lilla restpunkten hanterades snabbt. Läs mer
  • 2020-03-10

Helena B skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Arbetet utfördes utmärkt. Det blev minst lika fint som jag hade förväntat mig. Och arbetet utfördes på den tid som de hade sagt. Läs mer
  • 2020-02-28

Lars E skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Snyggt jobb och bättre än jag förväntat! Läs mer
  • 2020-02-24

Frida P skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipade och behandlade ekparkettgolv, ca 60 kvm.

Resultatet blev superfint och vi är nöjda med all kontakt vi hade innan jobbet utfördes. De var snabba, trevliga och utförde jobbet på utsatt tid, verkligen punktliga. Dock fick vi otydliga instruktioner angående om vi skulle förbereda något eller om vi kunde gå på golvet samma dag, vilket vi inte kunde och resulterade i att vi en natt oväntat fick ta in på hotell. Hade önskat tydlighet kring detta. Läs mer
  • 2020-02-19

Eliya L skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Friktionsfritt. Höll vad de lovade och levererade ett snyggt slutresultat. Läs mer

Skälderviksplan 1, 120 60 Årsta