PJ Parkettgolv AB

Skälderviksplan 1, 120 60 Årsta — Visa karta

Vi garanterar att Du kommer att bli nöjd med resultatet när Du anlitar oss på PJ Parkettgolv. Antingen för att lägga nya golv eller slipa och behandla dina befintliga golv. Vi är bland annat specialiserade på läggning av massiva mönsterparkettgolv, så som fiskbensparkett och tiljor. Vi har under åren arbetat med de flesta typer av trägolv och behandlingar. På så sätt har vi tillgodogjort oss ovärderliga kunskaper inom trägolv. Vi vet att kvaliteten på de utförda arbeten alltid kommer att vara det viktigaste för oss, för att Du som kund skall vara nöjd. Eftersom att inget golv är det andra likt, så är vår erfarenhet din bästa garanti. Utöver det lämnar vi även en 5 års garanti på det utförda arbetet.

Självklart använder vi oss bara av erkända leverantörer med högsta kvalitet av trä- och parkettgolv, slipningsmaterial och behandlings produkter inom lacker, hårdvaxoljor och oljor.

Läs vad 117 kunder tycker om PJ Parkettgolv AB

• Marit A
    Marit A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag är mycket nöjd med PJ Parkettgolv. Snabb kontakt och väldigt bra service! De räddade verkligen mina slitna parkettgolv som nu ser ut som nya.
    Kan varmt rekommendera detta företag!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi fick hjälp med att slipa originalparketten i vårt 40-talshus och sedan hårdvaxolja på (magic oil).
    Det blev supersnyggt och golvet luktar underbart. Fick även hjälp med att skrapa lister och montering av nivålister på befintligt golv.
    PJ Parkett är ett självklart val för alla golvjobb!
  • Richard T
    Richard T skrev om PJ Parkettgolv AB
    Tydlig offert. Jobbet mycket snyggt utfört inom utlovad tid.
  • Sarah G
    Sarah G skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi fick en väldigt ful vattenskada på vårt originalparkettgolv. PJ parkett svarade snabbt med offer på förfrågan o kunde utföra arbetet nästan omgående. Resultatet överträffade vår förväntan. Snyggt, professionellt o knappt synbar lagning. Vi skulle anlita dem igen!
  • Johan B
    Johan B skrev om PJ Parkettgolv AB
    Resultatet bliv bra efter slipning och lackning jag är mycket nöjd. Lätt att få kontakt med företaget också. Allt bra,dessutom god information från företaget om arbetet.
  • Tobias N
    Tobias N skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra kontakt från början trots att jag hade en massa funderingar och ändringar. Golven blev snygga.
  • Annika H
    Annika H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Snabba och serviceinriktade. Fiskbensparketten blev fantastiskt fin.
  • Sven S
    Sven S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Smidigt, snabbt o rimlig kostnad. Trevligt bemötande och fint resultat
  • Karl H
    Karl H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi är supernöjda med arbetet. Snappat och effektivt utan krångel.
  • Mats B
    Mats B skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vår ekparkett behövde en uppfräschning. 70 kvadrat och tidspress.. Thomas och hans team var ett perfekt val- sååå snyggt.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Anlitade PJ Parkettgolv för att slipa och lacka bokparkett i tre rum. Kontakt med företaget gick mycket smidigt och jag är mycket nöjd med resultatet.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Positivt, snabbt och bra jobb vid slipning och lackning av parkett
  • Sofia A
    Sofia A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Väldigt proffsiga och tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera dem!
  • MAts P
    MAts P skrev om PJ Parkettgolv AB
    Trevligt bemötande, bra råd och mycket bra genomfört arbete!
  • Alexander S
    Alexander S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi är nöjda med vårt nya golv. De kunde varit mer tillmötesgående och serviceinriktade i sin kommunikation.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag anlitade PJ Parkettgolv för att lägga ett nytt golv i vardagrummet. Samtidigt beställde jag elarbeten och målning av väggar och tak. Bemötandet var trevligt och seriöst. Det var lätt att få kontakt med företaget och att få svar på frågor. De synpunkter jag hade togs om hand snabbt och bra.

När det gäller arbetena är jag nöjd med mitt nya golv. PJ Parkettgolv utförde inte självt elarbetena och målningen men såg till att ordna elektriker och målare och skötte planering och samordning på ett utmärkt sätt.
  • Emma S
    Emma S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Proffsigt bemötande. Bra resultat.
  • Peter G
    Peter G skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bara bra saker att säga. Från början till slut var det bra kommunikation och väl utfört arbete.
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra bemötande och snabba svar. PJ Parkettgolv har lagt in nytt golv i två rum och slipat 65m² parkettgolv och lackat. Supernöjd med resultatet.
    De höll de tider de lovat och var alltid snabba med återkoppling.
  • Katarina E
    Katarina E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra från början till slut! Punktliga, trevliga och enormt kompetenta. Fick väldigt bra råd vid planering av projektet ( byte av golv i två sovrum).
  • Axel H
    Axel H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Utmärkt jobb, kunde inte önska mer. Professionella och kommunicerade under projektet. Rekommenderas varmt!
  • Henrik E
    Henrik E skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv gjorde ett suveränt jobb, det vitlaserade golvet blev fantastiskt. Allt blev i minsta detalj toppen. Dessutom gjordes jobbet på endast två dagar. En granne blev så imponerad så att hon också direkt anlitade PJ Parkettgolv till hennes stora lägenhet!
  • Tomas p
    Tomas p skrev om PJ Parkettgolv AB
    Fantastiska killar som la in den länge önskade fiskbensparketten. Niclas som höll i trådarna skötte det med bravur. Projektet ändrades många gånger under resan men Niclas var flexibel och justerade efter hand. Mycket lyckat slut resultat. All heder till alla inblandade.
  • Anniki N
    Anniki N skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvläggning av tre golv. Jag fick ett korrekt och omsorgsfullt bemötande på alla nivåer. Golvläggning gjordes effektivt och med mycket gott utförande. Vi är mycket nöjda med den service som PJ Parkettgolv AB gav.
  • Klara E
    Klara E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvläggning av ekparkett samt slipning. Mycket bra resultat och otroligt bra kundbemötande med service och flexibilitet. Rekommenderar starkt PJ parkett!
  • Heidi K
    Heidi K skrev om PJ Parkettgolv AB
    Otroligt nöjd med den snabba servicen och resultatet av golvslipning samt lackning. Kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv!
  • Helene H
    Helene H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra bemötande från Tomas på PJ. Väl utfört jobb till ett bra pris. Golven blev jättefina ! Kommer anlita dem igen.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi flyttade en vägg och lagade fiskbensparketten efter detta samt behandlade golvet med pigment och vax. Bemötandet var professionellt och väldigt hjälpsamt, vi fick svar nästan direkt så fort vi hade en fråga. Arbetet inleddes vid avtalat tidpunkt och avslutades även det på utsatt tid.
  • Sara E
    Sara E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Lätta att komma i kontakt med. Snabba att svara på mail. Otroligt snyggt slutresultat på ek stavparkett. Kom med bra idéer på lösningar vid övergång till andra rum o golv. Färdiga i tid. Städade bra. Inte så tydlig offert men det kunde jag förtydliga o stämma av.
  • Björn A
    Björn A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jättenöjd med allt. Lätta att ha och göra med. Snabba på att svara på mail etc.
  • Björn G
    Björn G skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag tog bort en mellanvägg mellan två rum för att få ett större och fann att det saknades parkett där väggen stått. Jag ringde runt till ett antal företag som arbetade med golvreparationer. Många hade inte tid eller tyckte att jobbet var för litet. Flera återkom inte. PJ Parkettgolv svarade däremot vänligt och sakligt. Jag beställde jobbet och fick det utfört på utsatt tid till en rimlig kostnad. Golvet blev som nytt i det nya stora rummet och vi är mycket nöjda med såväl arbete som resultat.
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Toppenbra! Snabb service och strålande resultat. Har dock inte sett fakturan än.
  • Kim H
    Kim H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Hej

Jag är jättenöjd, tack för hjälpen!

Vänligen,

Kim Hellgren
  • Pär R
    Pär R skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkett lade nytt undergolv och stavparkett på våran övervåning. Jakob var mycket duktig och trevlig att ha och göra med.
    Alla övergångar mot trapp, dörrar och krångliga vinklar har blivit mycket bra liksom golvet i stort. Tid och pris blev det vi kommit överens om. Jag kan varmt rekommendera PJ Parkett om man skall lägga en stavparkett.
  • Johanna N
    Johanna N skrev om PJ Parkettgolv AB
    Trevlig och hjälpsam bemötande och hög kvalite hantverk. Våra gamla ek-golv som inte varit slipade sen 50-talet ser nya ut! Vi kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv!
  • Maria H
    Maria H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra bemötande och bra jobb! Kan rekommendera.
  • Pia L
    Pia L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra bemötande. Säljaren tog sig tid att förklara vad olika lösningar skulle innebära för oss. De gjorde sedan jobbet på utsatt tid och resultatet blev kanonbra!! Möjligen skulle man önska att de ringer upp efteråt och följer upp.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv AB slipade och behandlade både gamla och nya golv i mitt hus. Golven blev verkligen fina! Firman var snabb på att svara på frågor över mail och arbetet utfördes på utsatt tid.
  • IRENE T
    IRENE T skrev om PJ Parkettgolv AB
    Niklas från Pj Parkettgolv slipade ett bokgolv hemma hos mig, han gjorde ett mycket bra arbete och var trevlig. Irene Årsta
  • Linda I
    Linda I skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket pålitlig och proffsig firma. Kloka killar som gjorde fina golv.
  • Hanna G
    Hanna G skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv har slipat ekparkett i min lägenhet och behandlat det med hårdvaxolja. Jag upplever att jag fått ett bra bemötande och väl utfört arbete som uppfyllde mina förväntningar.
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra bemötande samt snabbt och bra utfört arbete. Fick hjälp med slipning av två golv. Fick även återkoppling efter att arbetet slutförts och fakturan skickats ut.
  • Peter K
    Peter K skrev om PJ Parkettgolv AB
    Snabb och bra kontakt med offert och beställningen.
    Proffsigt lagt golv i hall och kök, mycket snyggt resultat. Slipningen av mitt 50år gammal parkettgolv i vardagsrummet blev helt magiskt bra resultat när det stod klart.
    Lämnar varma goda rekommendationer för PJ Parkettgolv AB
  • Kristina O
    Kristina O skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra proffsigt och snabbt bemötande
    Snygga golv
  • Johan H
    Johan H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag fick ett nytt fint trestavs ekparkettgolv lagt i min lägenhet. Jag hade bra kontakt med golvläggaren under dagarna det las och jag blev mycket nöjd med resultatet. Väldigt prisvärt. Rekommenderar alla.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra! Vi la ett helt nytt fiskbensgolv på ca 120 kvm.

Golvläggaren Jakob var mycket trevlig, noggrann och duktig! Fick ett väldigt kompetent intryck.

Prisvärda och professionella. Gav bra input när det gällde trösklar, riktning på stavar etc.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om PJ Parkettgolv AB
    BRA! Jag ringde en torsdag angående ett golv på 18 kvm som behövde slipas. Redan på fredagen kom de och kollade på golvet, måndagen efter fick jag en offert och på onsdagen utfördes arbetet. Alltså mindre än en vecka efter att jag hade ringt. Superfint blev det, jag är mer än nöjd!
  • Mikael A
    Mikael A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra service, seriöst företag med bra priser. Inget fuffens
  • Lovisa C
    Lovisa C skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi fick hjälp med slipning och lackning av parkettgolv. De var mycket hjälpsamma, snabba och gav tydliga svar på våra funderingar. Vi är väldigt nöjda med resultatet.
  • Sofia W
    Sofia W skrev om PJ Parkettgolv AB
    Super bra! Niclas och Tomas gav mycket bra rådgivnibg, höll vad de lovade och levererade perfekt resultat i tid. Vi hade inte kunnat vara mer nöjda.

Skälderviksplan 1, 120 60 Årsta