PJ Parkettgolv AB

Skälderviksplan 1, 120 60 Årsta — Visa karta

Vi garanterar att du kommer bli nöjd med resultatet när du anlitar oss på PJ Parkettgolv. Oavsett om du vill lägga nya golv eller slipa och behandla dina befintliga.

Vi är specialiserade på läggning av massiva mönsterparkettgolv, så som fiskbensparkett och tiljor. Under åren har vi arbetat med de flesta typer av trägolv och behandlingar, och på så sätt har vi fått ovärderliga kunskaper. Kvaliteten på alla utförda arbeten är alltid det viktigaste för oss, för att du som kund ska vara nöjd. Inget golv är det andra likt och därför är vår erfarenhet din bästa garanti. Utöver det lämnar vi även fem års garanti på det utförda arbetet.

Självklart använder vi oss bara av erkända leverantörer med högsta kvalitet. Både när det gäller trä- och parkettgolv, slipningsmaterial och behandlingsprodukter som lacker, hårdvaxoljor och oljor.

Läs vad 193 kunder tycker om PJ Parkettgolv AB

• Eivi H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Ett mycket proffsigt utfört arbete. Ett mycket trevligt bemötande, lätt att kommunicera via mail eller telefon. Jag har lagt en massiv stavparkett i holländskt mönster som behandlats med Magicoil 2k ego. Resultatet blev ett fantastiskt vackert golv. Jag kan bara rekommendera företaget och det arbete som görs till det bästa! Läs mer
  • Katarina D skrev om PJ Parkettgolv AB
    Har köpt slipning av parkett. Blev bemött på ett korrekt och trevligt sätt. De besvarade mina frågor snabbt och effektivt. Arbetet blev utfört inom föreskriven bestämd tid. Kan starkt rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Ida K
    Ida K skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket snabba i både återkoppling med offert och i utfört arbete. Mycket noggrann och trevlig golvläggare och riktigt fint resultat. Fakturan överensstämde mycket väl med offert och arbetet kunde både inledas och avslutas snabbt. Vi hade ett nytt snyggt golv på fyra dagar. Läs mer
  • Fredrik L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Riktigt bra resultat och service Läs mer
  • Johanna C
    Johanna C skrev om PJ Parkettgolv AB
    Väldigt nöjd med resultatet på vår fiskbenspakett! Rekommenderas. Läs mer
  • Per Arne J
    Per Arne J skrev om PJ Parkettgolv AB
    Mycket trevlig personal. Dök upp enligt överenskommelse och utförde ett noggrant och utmärkt arbete. Rekommenderas varmt
    /Per-Arne Läs mer
  • Ronnie R skrev om PJ Parkettgolv AB
    - Golvslipning
    - Snabbt och proffsigt bemött
    - Snabbhet och flexibilitet, vilket också blev fallet
    - Rekommenderar mycket gärna till andra Läs mer
  • John W
    John W skrev om PJ Parkettgolv AB
    Ersatte mitt gamla trista golv i köket med fiskbensparkett som vitbetsades. Väldigt bra bemötande från början till slut. Snabba svar och bra kommunikation. Jag har inget att klaga på. Väldigt nöjd och kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv. Läs mer
  • robert C skrev om PJ Parkettgolv AB
    Omslipning av ekparkett sedan med vit hårdvaxolja som skydd.
    Både anställda och chef var mycket trevliga och tillmötesgående.
    Resultatet blev jättebra.
    Det blev bara ett mindre problem efter de var klara, meddelade chefen det och dom var här direkt och ordnade det utan att tveka, de är mycket professionella och inte nöjda förens du som kund är nöjd. Läs mer
  • Johan A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi är extremt glada att vi valde PJ Parkett när vi skulle lägga om vårt golv.

Vi hade köpt ny lägenhet där vi skulle lägga fiskbensparkett i hela lägenheten (70kvm) inklusive klinkers (5kvm) i hallen. Vi hade bara en vecka på oss innan inflytt och allt detta löste dem till punkt och pricka, med fantastiskt resultat!

När vi rev upp det gamla golvet upptäcktes dessutom en liten fuktskada i köket som de enkelt kunde åtgärda, vilket var skönt.

Inga konstigheter med faktureringen heller, inga dolda eller konstiga påslag, bara rättvist och schysst pris enligt offert.

I övrigt grymt duktiga och trevliga. Kan starkt rekommendera dem. Läs mer
  • Hans S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi beställde ett stavparkettgolv i vårt kök efter att vår kyl/frys tinat och förstört befintligt golv. Företaget gav en bra offert på nytt golv inklusive rivning och montering med snabb leverans. Företaget levde helt upp till våra förväntningar med mycket vackert slutresultat! Läs mer
  • Peter P
    Peter P skrev om PJ Parkettgolv AB
    Beställde nyläggning av fiskbensparkett och fick ett sperbra bemötande och ett toppenresultat. Tidplan och överenskommet pris hölls också enligt överenskommelse. Jag rekommenderar gärna PJ Parkettgolv till andra kunder. Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Professionellt utfört arbete och utmärkt bemötande! Läs mer
  • Peter F skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvslip 29 kvm, original trägolv från 1925, hårdvax, reparation av en planka. Bra bemötande och flexibla när jag var tvungen att skjuta upp startdagen en vecka. Bra och jämt resultat, golvet som nytt. Läs mer
  • Henrik E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra jobb och service, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Markus T skrev om PJ Parkettgolv AB
    Slipning av 50 år gamla parkettgolv.
    Ett genuint bemötande där kontaktpersonen tog god tid på sig att titta på våra golv och ge oss råd innan vi bestämde oss.

Kontakten med företaget har varit otroligt friktionsfri, inga språkförbistringar och de har alltid gått att nå, trots att det var semestertider.

PJ Parkettgolv gjorde ett fantastiskt bra arbete som vi är mycket nöjda med. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Henric E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Snabbt professionellt bemötande och arbete i toppklass.
    Kan varmt rekommendera Tomas & PJs golvspecialister. Läs mer
  • Stefan K skrev om PJ Parkettgolv AB
    Snabb och proffsig service, perfekt utfört arbete av jättetrevlig hantverkare. Läs mer
  • Tina d skrev om PJ Parkettgolv AB
    Så proffsiga! Pj Parkettgolv utförde slipning och pigmentering av vårt golv i den nya lägenheten. Snabb kommunikation och kompetent personal som ger ärliga och vettiga råd. De kunde komma igång med arbetet precis enligt den tidsplanen som vi hade. Fantastiskt fint resultat och snabbt utfört arbete. Rekommenderas varmt! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkett utförde slipning och oljning av golvet i vardagsrummet och hjälpte även till att sätta upp lister och nya trösklar.
    Vi blev mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Martinus H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Great and fast job. Floor looks fantastic. 75 m2 in less than two days. Tack så mycket! Läs mer
  • Johanna H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Slipning och oljning av Årstaparkett. Jättebra resultat och smidiga att ha kontakt med. Läs mer
  • Jakob L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvläggning genomfördes enligt offert och ö.k. tid m.m. med bra resultat. Kan rekommendera PJ parkettgolv varmt. Läs mer
  • Anna P skrev om PJ Parkettgolv AB
    Kärhs 2 stav. Verona.
    Bra kommunikation. Inget stul.
    Snabb och bra utfört!
    YAck! Läs mer
  • Hjalmar S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvslipning i ett rum samt golvläggning i två rum. Bra bemötande och snabb leverans. Pris enligt diskussion på telefon utan diverse pålägg. Bra kvalité på utfört jobb. Kan rekommendera företaget. Läs mer
  • Rolf A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvslipningen blev perfekt. Mycket nöjd. Läs mer
  • Måns W skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag blev väldigt trevligt bemött trots att jag var lite krånglig, och jag är väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
  • Katarina J skrev om PJ Parkettgolv AB
    Professionellt utförande och trevligt bemötande. Mitt gamla slitna och trasiga parkettgolv blev som nytt efter tre nya parkettstavar, slipning och lackning.
    Jag lämnar mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Jessica S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Supertrevlig, snabb och proffsig golvläggare. Vi har rekommenderat firman till vänner och bekanta. Läs mer
  • Max P skrev om PJ Parkettgolv AB
    Kom på utsatt tid, gjorde ett toppenjobb, gav rekomendationer hur man ska vårda golvet efteråt.

Solklara 5 stjärnor. Läs mer
  • Mattias V skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra kommunikation, klar och tydlig offert.
    Dök upp på rätt tid och gjorde ett bra arbete.
    Vad mer kan man begära? Läs mer
  • Tobias J skrev om PJ Parkettgolv AB
    Golvläggningen löpte på utan komplikationer. Läs mer
  • Henric A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi la fiskbensparkett samt slipade och behandlade golven. Överlag helt okej men delvis bristande kommunikation samt att vi inte blev helt nöjda med slutbehandlingen. Läs mer
  • Martin P skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv AB slipade mina golv i kök, matrum och vardagsrum. Ekparkett som behandlades med oljevax.

Snabbt svar på min offertförfrågan och mycket trevligt bemötande när jag ringde upp för att boka in jobbet.

Trevligt bemötande av killarna som utförde jobbet. Ett mycket väl utfört arbete och jag är jättenöjd. :-) Läs mer
  • joel o skrev om PJ Parkettgolv AB
    60 m2 golvslipning
    Superbra bemötande & resultat! Läs mer
  • anna d skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag köpte en stavlimmad ek-parkett med röd-pigmenterat Pallman-vax. Bemötandet var väldigt bra, även om det i början tog tid innan de hade tid för oss (fullbokade). Deras bemötande har varit jättebra, och resultatet är otroligt bra. Vi har erfarenhet av en annan firma som vi var väldigt dåliga på typ allt. PJ Parkett gjorde ett helt fantastiskt jobb, de gjorde klart det på den utsatta tiden och priset blev det de hade sagt. Väldigt fint hantverk och superpålitliga hantverkare. Jag kommer att kontakta dem igen, mest akut är att slipa om golvet som det andra företaget misslyckades med. Läs mer
  • Anita S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Proffsigt hela kedjan från offert till lackning. Anita Läs mer
  • Marcus L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Fantastiskt bra! Snabbt, proffsigt, snyggt! Läs mer
  • Riggert A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Bra bemötande, snabbt svar, lagt stavparkett - utmärkt resultat, blev ett fel som jag accepterade men inte fick någon kompensation för, bra och snabbt arbete. Läs mer
  • Tomas L skrev om PJ Parkettgolv AB
    Snabbt och professionellt bemötande vid beställning.
    Utfört jobb med kort varsel utfört på kortare tid än utlovat.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Fredrik N skrev om PJ Parkettgolv AB
    Vi fick hjälp att lägga nytt parkettgolv och slipa befintliga golv i vårt hus. Fantastisk bra bemötande, suveränt slutresultat. Läs mer
  • Irene S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Trevliga hantverkare och duktiga Läs mer
  • Therese K skrev om PJ Parkettgolv AB
    Väldigt proffessionella från start till slut. Fått jättebra hjälp och är så nöjd med slutresultatet. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Therese E skrev om PJ Parkettgolv AB
    Trevligt bemötande från början till slut. Snabb återkoppling. Snabbt jobb med tydligt utförande. Fick skötselråd efteråt till våra nyslipade golv. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Ida B
    Ida B skrev om PJ Parkettgolv AB
    Snabba svar på offertförfrågan och det gick enkelt att boka tid, framförallt gick allt väldigt snabbt från förfrågan till att arbetet blev utfört.

Vi blev jättenöjda med behandlingen av vår gamla fiskbensparkett som har mycket glipor och ojämnheter från början. Nu ser det ut som hela lägenheten fick sig ett lyft!

Offerten stämde också helt överens med vad vi sen blev fakturerade. Läs mer
  • charlotta s skrev om PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv har varit fantastiska att ha och göra med! Arbetet har gått snabbt och blivit proffsigt utfört. Det har känts tryggt hela vägen och de har varit lätta att ha att göra med från första början till avslutat uppdrag. Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Christer S
    Christer S skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag blev mycket trevligt bemött ifrån det första samtalet och vi kom överens om en tid på en gång. Jag fick hjälp med att slipa, olja och hårdvaxa mina golv i lägenheten. Resultatet är jag riktigt nöjd med och inget skräp lämnades heller kvar. Jag fick dessutom en flaska med olja för att underhålla mina golv. Tillsammans med fakturan så skickade PJ-Parkett instruktioner om hur jag skall använda oljan på mina golv.
    Riktiga proffs som vet vad dom gör, och jag rekommenderar dom varmt. Läs mer
  • Peter D skrev om PJ Parkettgolv AB
    Gänget på PJ var hjälpsamma, trevliga, proffsiga och kompetenta. Det var väldigt lätt att ha att göra med dem och jobbet blev gjort på bästa sätt.

/Peter Läs mer
  • Linda H skrev om PJ Parkettgolv AB
    Snabba svar och bra service. Och golvet blev helt fantastiskt! Dessutom bra pris Läs mer
  • Fanny A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Jag anlitade PJ parkettgolv för att slipa och vaxa om mitt golv. Tidigare car det två olika behandlingar på golvet. Efter PJ parkett blev hela golvet enhetligt. Mycket fint slipat. Trevlig golvslipare! Läs mer

Skälderviksplan 1, 120 60 Årsta