PJ Parkettgolv AB

Skälderviksplan 1, 120 60 Årsta — Visa karta

Vi garanterar att du kommer bli nöjd med resultatet när du anlitar oss på PJ Parkettgolv. Oavsett om du vill lägga nya golv eller slipa och behandla dina befintliga.

Vi är specialiserade på läggning av massiva mönsterparkettgolv, så som fiskbensparkett och tiljor. Under åren har vi arbetat med de flesta typer av trägolv och behandlingar, och på så sätt har vi fått ovärderliga kunskaper. Kvaliteten på alla utförda arbeten är alltid det viktigaste för oss, för att du som kund ska vara nöjd. Inget golv är det andra likt och därför är vår erfarenhet din bästa garanti. Utöver det lämnar vi även fem års garanti på det utförda arbetet.

Självklart använder vi oss bara av erkända leverantörer med högsta kvalitet. Både när det gäller trä- och parkettgolv, slipningsmaterial och behandlingsprodukter som lacker, hårdvaxoljor och oljor.

Läs vad 299 kunder tycker om PJ Parkettgolv AB

• 2020-07-05

Jonas L skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Hej!
    Vi fick en äldre ekparkett slipad och behandlad med hårdvaxolja. Smidig och hjälpsam kommunikation då de först kom och bedömde om golvet klarade en golvslipning. Vi följde deras rekommendationer, golvet blev otroligt vackert och vi är mycket nöjda! Rekommenderar varmt PJ Parkettgolv AB!! Läs mer
  • 2020-07-04

Sandra L skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Proffsigt bemötande, snabbt och väldigt snyggt blev det gamla golvet. Läs mer
  • 2020-07-03

Mattias R skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Golvslip och lagning av ca. 20 kvadrat parkett.
    Jättebra bemötande, snabb service (kom inom en vecka), bra resultat.

Skulle ha önskat mig skötselråden i samband med när arbetet utfördes. Dessa kom med fakturan en vecka senare. Läs mer
  • 2020-07-03

Anna-lena B skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Proffsigt bemötande från start. Även tips på golv, som vi annars inte hittat. Själva läggningen utfördes på ett föredömligt sätt där golvläggaren löste problem med övergång till annat golv proffsigt.
    Kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv. Läs mer
  • 2020-07-02

Jan S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipning av 20 kvm parkett. Snabbt svar, kom på utsatt tid och gjorde ett utmärkt jobb på förvånansvärt kort tid. Fakturerade avtalade kostnader med korrekta villkor.

👍 Läs mer
  • 2020-06-13

Eva K skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Professionellt ich trevligt bemötande. Väl utfört arbete. Mycket nöjd med mina golv. Läs mer
  • 2020-06-12

Helena C skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    bra genomfört arbete, trevlig personal, höll vad dom lovade Läs mer

Elina Å skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Helt perfekt! Rekommenderas varmt! Läs mer

Per Martin P skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Jobbet inkluderade rivning av gammal parkett, bortforsling samt läggning av ny ekstavs parkett, ca 65 m2, samt sockling. Arbetet utfördes strålade bra och snabbt med hög kvalitet. Dessutom av en trevlig person. Har anlitat denna firma två gånger senaste året och verkligen inte blivit besviken. Kanske inte det billigaste alternativet men absolut en av de bästa ! Läs mer

Tina R skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Vänligt bemötande, snabbt och snyggt resultat! Rekommenderar gärna//Tina Läs mer
  • 2020-05-28

Torbjorn M skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    PJ parkettgolv lade stavparkett med fiskbensmönster i vår sovrum och i hallen. Det blev riktigt fint och vi är mycket nöjda. Vi kommer att anlita dom i framtiden för nya uppdrag. Personalen och golvläggarna var trevliga. Läs mer

Kerstin K skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Vi anlitade PJ Parkettgolv AB för slipning av vårt parkettgolv och behandling med hårdvaxolja. Vi fick ett snabbt och bra bemötande och resultatet blev utmärkt. Läs mer

Malena M skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipning och vaxning av parkettgolv. Mycket lätt med offert, kom i tid och bra utfört jobb på utsatt tid. Läs mer

Malin E skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipning och golvläggning av fiskbensparkett Läs mer
  • 2020-05-26

Henrik B skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Bra och snabba svar. Snabbt och smidigt utfört och det blev väldigt bra. Golvslip och matt lack. Läs mer

Marcus J skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Fick slipa om två ggr pga några misstag, men de var mycket proffsiga i bemötande och ställde upp med kort varsel. Mycket nöjd med slutresultatet. Läs mer

Susanne A skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Väldigt nöjd med både kommunikation och resultat! Läs mer

Kristian H skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Bra service och väl utfört arbete. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-11

Kristina M skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Vi kan varmt rekommendera PJ Parkett AB. De målade tak väggar och slipade fiskbensparkett i en gammal lägenhet. Resultatet blev fantastiskt bra. Vi är mycket nöjda resultatet! Läs mer
  • 2020-05-04

Liselotte O skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Golvslipning med vitpigmenterad olja. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-05-04

Johan H skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Fick vår årstaparkett slipad och behandlad med hårdvaxolja.
    Proffsigt, snabbt, prydligt, samt fick bra skötselrekommendationer efter. Blev av sliparen förvarnad att det kan bli små slipskador på lister, men har hittills inte märkt några.
    Nöjd, rekommenderar! Läs mer
  • Marie S

2020-04-16

Marie S skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Allt genomfört enligt plan och den offert jag fick. Jobbet gjordes både snabbt och skickligt! Jag är supernöjd med mina nya fina ek-golv. Läs mer
  • 2020-04-16

Lena S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Trevlig golvslipare, resultatet blev ett snyggt oljevaxat golv! Läs mer
  • 2020-04-03

David B skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Seriösa och duktiga till ett rimligt pris! Läs mer
  • 2020-04-01

Per J skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipningen i vardagsrum och nyinläggning i köket blev mycket bra. Läs mer
  • 2020-03-30

Ted E skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Riktigt bra och trevlig service. De svarade snabbt och tog kontakt i god tid innan med hämtning av nycklar osv. Väldigt proffsiga och seriösa. Arbetet blev utomordentligt. Kan varmt rekommendera PJ Parkettgolv. Läs mer
  • 2020-03-30

Ulf E skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Beställde slipning av ekparkett med UV hårdvaxolja. Resultatet blev väldigt bra och golvet gick att använda direkt, professionellt bemötande av företaget. Läs mer
  • 2020-03-27

Olivia S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Golvslipning med pigmentering. Blev bemött på ett trevligt sätt och var väldigt nöjd med resultatet. Har ett gammalt parkettgolv, men dom lyckades slipa fram dess charmiga karaktär till ett rimligt pris. Läs mer
  • 2020-03-26

GUSTAV A skrev om PJ Parkettgolv AB
    Anlitade dem för att slipa och behandla golvet i tre rum.
    De hade tid snabbt efter att de fick jobbet och arbetet gick fort.
    Det fanns några småmissar som jag påpekade och utan problem åtgärdades dessa inom en vecka,
    därav min rekommendation.
    Ska jag göra liknande arbeten igen tvekar jag inte att anlita dem för det! Läs mer
  • 2020-03-24

Kerstin B skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Mycket bra utfört arbete på avtalad tid. Bra bemötande från start. Läs mer
  • Martina N

2020-03-21

Martina N skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipning och pigmentering av olika typer av golv. Golven blev jättefina, bättre än vi hade hoppats på. Trevliga och punktliga som utförde jobbet. Läs mer
  • 2020-03-20

Annika A skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Inga konstigheter! Bra jobb till bra pris! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-03-20

Maria H skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Beställde golvslipning.Trevligt personal duktig handverkare.Jag själv är månad givare till Cancerfonden det glädjer mig att er företag hjälper de behövande. Läs mer
  • 2020-03-12

Raul B skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Väl utfört arbete, trevlig personal och den lilla restpunkten hanterades snabbt. Läs mer
  • 2020-03-10

Helena B skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Arbetet utfördes utmärkt. Det blev minst lika fint som jag hade förväntat mig. Och arbetet utfördes på den tid som de hade sagt. Läs mer
  • 2020-02-28

Lars E skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Snyggt jobb och bättre än jag förväntat! Läs mer
  • 2020-02-24

Frida P skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipade och behandlade ekparkettgolv, ca 60 kvm.

Resultatet blev superfint och vi är nöjda med all kontakt vi hade innan jobbet utfördes. De var snabba, trevliga och utförde jobbet på utsatt tid, verkligen punktliga. Dock fick vi otydliga instruktioner angående om vi skulle förbereda något eller om vi kunde gå på golvet samma dag, vilket vi inte kunde och resulterade i att vi en natt oväntat fick ta in på hotell. Hade önskat tydlighet kring detta. Läs mer
  • 2020-02-19

Eliya L skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Friktionsfritt. Höll vad de lovade och levererade ett snyggt slutresultat. Läs mer
  • 2020-02-17

Amanda D skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Underhållsoljning av parkettgolv. Otydlig kontakt med Tomas. De skulle först komma en vecka men hörde sedan aldrig av sig. Inför besök fick vi inga instruktioner om hur långt tid behandlingen skulle ta, om vi skulle förbereda något eller om vi kunde gå på golvet samma dag.

Golven rengjordes inte före behandlingen vilket har gjort att ”smågrus” har torkat tillsammans med oljan.

I övrigt blev resultatet okej. Läs mer
    2020-02-18 PJ Parkettgolv AB svarar Amanda D
    Hej Amanda

Vi får be om ursäkt för att kontakten inte blivit 100% i ditt fall. Vi eftersträvar alltid att allt ska flyta på bra, men det har inte riktigt klaffat i er fall tyvärr. Angående första kontakten så hade ingen tid bokats till er utan vi hade bara meddelat att tider fanns en viss vecka och sen bokades tid, vilket tog lite för lång tid vilket vi håller med om. Vi tar till oss kritiken. /Niclas
  • 2020-02-02

Eva B skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Läggning av parkettgolv i kök. Proffsiga trevliga hantverkare som gjorde ett jättebra jobb, golvet blev så snyggt! Bra kommunikation mellan hantverkare och oss (ringde när de var sena). Läs mer
  • 2020-01-29

Inger B skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Lite svårt att ge klara besked när de kunde börja och kom inte på utsatt dag (utan att meddela). När jobbet gjordes var de jätteduktiga, trevliga och allt blev jättebra! Jobbet gjordes till offererat pris. Vi blev väldigt nöjda och kan rekommendera dem! Läs mer
  • Tobias S

2020-01-29

Tobias S skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    PJ Parkettgolv har utfört ett ytterst bra jobb. De var inte billigast men sedan allra första kontakten har de varit fantastiskt professionella, trevliga och ärliga. Man får som kund ett naturligt förtroende för dem. Ett förtroende som de förtjänar. Bra jobbat Tomas och teamet! Läs mer
  • 2019-12-27

Sylvia R skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Snabba svar både på offertfrågor och övriga frågor Läs mer
  • 2019-12-12

Martina S skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Trevliga golvläggare och slutresultatet blev toppen Läs mer
  • 2019-12-10

Fredrik C skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipade ca 120 kvm parkettgolv och behandlade med hårdvaxolja. André som slipade var en toppenkille - duktig, trevlig och hjälpsam. Bra bemötande vid beställning också. Läs mer
  • Per S

2019-11-26

Per S skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Stort tack till Tomas & PJ Parkettgolv som gjorde ett oerhört bra arbete med hög kvalitet.

Vi träffade flera hantverkare där Tomas definitivt var den mest kunnige. Efter att ha bollat idéer några varv valde vi PJ då allt ifrån pris, referenser och magkänslan var rätt.

På utsatt tid dök Leo från PJ upp för att starta med golvrivningen. Vi fick många bra tips av Leo under renoveringen kring hur vi skulle tänka när man t.ex skulle varva de olika mönstren i den enstaviga parketten för att få bästa resultat.

Hela renoveringen var klar i tid och med ett utmärkt resultat.

Hantverkarna var även väldigt uppskattade av grannarna då de var trevliga, höll det städat både i trappen, i lägenheten och utanför på gatan.

Stort tack till PJ, vi är väldigt nöjda & kommer använda er igen.

Vi ger PJ våra starkaste rekommendationer.

/ Per Sydäng Läs mer
  • 2019-11-18

Johan I skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Allt fungerade klockrent och resultatet vart super! Läs mer

Marcus M skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB
    Hade fått ett hål i golvet som PJ Parkettgolv lagade åt mig. Golvet var i ek med pigmenterad olja. De bytte ut de trasiga stavarna med nya pigmenterade stavar. Var inte billigt men tycker resultatet blev riktigt bra. Läs mer

Dan W skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    Slipning av parkettgolv. Grymt bra resultat. Trevlig kille. Rekommenderas! Läs mer

Andreas S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB
    BLEV MKT BRA .VI VILLE HA SÅ BLANKT GOLV SOM MÖJLIGT O DET FICK VI Läs mer