Aktiv på Reco.se sedan 2013

Läs vad 79 Läs vad Golvslipning

• Carl Michael J skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-10-08

A) Rengöring och oljning av ekparkett
    1) Svarade på offert som kom snabbt efter förfrågan
    2) Blev mycket vänligt och korrekt bemött, bokade tid
    3) Arbetet utfördes med gott resultat och de frågor som uppkom efter ett par dagar besvarades med besök på plats
    4) Andra delen av arbetet, sedan möbler flyttats, utfördes på ett utmärkt sätt varvid de som utförde arbetet var noga med att upplysa om arbetets olika moment och materiel som kom till användning.
    B) Företaget levde upp till förväntningarna och jag kommer att anlita dem igen, när tillfälle ges Läs mer
  • Angelica S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-10-02

Lite otydlighet med tidsåtgången. De sa 4-6h men var bara hoss oss 1h och 45min. Läs mer
  • Fredrik F skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-10-02

Slipade mitt trägolv och behandlade det med PJ och resultatet var mycket bra. Jag är nöjd både med hur golvet blev men även att dom gjorde snabbt och till ett bra pris. Läs mer
  • Johan S skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-09-12

Trevligt bemötande från start och trevlig personal. Resultatet blev väldigt bra. Läs mer
  • Tomas J skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-09-12

Snabbt genomfört arbete och snyggt resultat. Väldigt serviceinriktade. De kunde ha fått 5 stjärnor men en matta utomhus blev nedsölad med olja och fick kastas och det var lite oljestänk på diskmaskinen som är svårt att få bort så det drog ner till 4. Leverantören rekommenderas hur som! Läs mer
  • Sofi W skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-09-10

Har använt mig av PJ Parkett ett flertal tillfällen för golvläggning och golvslipning. Alltid trevligt bemötande och snabb respons. Har varit supernöjd med resultatet varje gång. Läs mer
  • Göran L skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-09-10

*Slipning o hårdvaxolja,
    *Bra bemött, ok Tidplan
    *Inte helt nöjd med slipfinich, olika slippapper mellan den stora maskinen och kantslipen, orkar ej klaga då det blev bökigt med möbel logistiken så jag godkände. Läs mer
    2019-09-11 Niclas R svarar Göran L
    Hej Göran
    Synd att vi aldrig fick komma och titta på det som du ansåg vara fel, Vi hade ju en kommunikation där vi framförde att vi gärna hade velat se vad som inte såg bra ut för möjlig åtgärd. Angående kornstorlek på kantmaskin och bandmaskin, så avslutar man med olika kornstorlek i och med att kantmaskinens slipning blir finare. Detta gör att det alltid slipas med ett steg grövre korn på kantmaskinen.
    /Niclas
  • Christer O skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-07-07

Jag beställde golvslipning och fick vid första kontakten med Thomas en bra känsla att jag kontaktat rätt företag. Jobbet gjordes på önskad tid trots att jag kom med nya önskemål som jag missat vid den första bestäällningen.
    Jättenöjd med resultatet.
    Christer Olsson Läs mer
  • Maria R skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-07-07

PJ parkett lagade en skada i parketten samt slipade hela golvet och behandlade det.
    Jag blev mycket professionellt bemött. Jag upplevde att de hade stor kunskap inom området och fick bra och informativa svar.
    De var snabba på att svara och enkla att ha att göra med.
    Resultatet översteg vida mina förväntningar!! Lagningen syns inte och golvet är otroligt vackert och underbart skönt att gå på.
    Jag är mycket nöjd med PJ parkett och har redan rekommenderat andra att anlita dem. Läs mer
  • Therese T skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-07-06

Angående framtagning av gammalt trägolv + slipning och lackning.

Snabb respons på förfrågan. Trevligt bemötande från början till slut. Pålitliga. Säkra och kunniga. Bra prisnivå. Är kort sammanfattat mycket nöjd med det utförda arbetet. Rekommenderas!!! Läs mer