Golvslipning

237 omdömen om Golvslipning

Sedan starten hos Reco 2019
Catharina L
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Mycket noggranna! Superfint resultat vid både nyläggning, lappning och uppfräschning av befintliga golv. Trevligt bemötande. Rekommenderar dem absolut!

Svar från Golvslipning

Hej Catharina. Tack för ditt fina betyg och att du tagit dig tid att skriva några rader om oss och vårt renoveringsarbetet med era parkettgolv i ert hus.

Anton B
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Bra bemötande, snabb återkoppling och trevlig personal! Är otroligt nöjd med mitt golv och utförandet gick snabbt och smidigt med bra kommunikation från den anställde som utförde uppdraget! Min enda förbättringspunkt är att jag gärna hade sett tydligare information innan arbetet påbörjades kring riktlinjer efter golvslip och behandling (såsom när möbler får flyttas in, när golvet får täckas, hur länge man ska avvakta kring full påfrestning av golvet etc). Men allt som allt, väldigt nöjd och kan starkt rekommendera PJ Parkettgolv AB!

Svar från Golvslipning

Hej Anton Tack för att du tagit dig tid och skrivit om oss och stort tack för det fina betyget. Vi har den informationen du efterfrågar via länk i våra offerter för att kunden ska kunna ta del av det, men vi tar till oss det du skriver och ska helt klart se över om vi kan göra någon ändring för att få fram den informationen mer tydlig.

Anna S
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Fick bra information, de var hjälpsamma och resultatet blev strålande. De ringde också under tiden för att bolla olika möjligheter, vilket jag uppskattade. Alltid snabba och serviceinriktade. Det är andra gången jag använder PJ Parkettgolv AB och kan varmt rekommendera dem.

Svar från Golvslipning

hej Anna Stort tack för ditt fina omdöme. Det är alltid trevligt att få arbeta hos återkommande kunder.

Johan M
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Bra erfarenhet och snabba i kontaktvägar Sliparen gjorde ett utmärkt jobb och ingen anmärkning Toppen nöjd

Svar från Golvslipning

Hej Johan. Tack för att du tog dig tid att skriva några beskrivande rader om oss och stort tack för det fina betyget.

Alexander P
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Jättebra. Smidiga att ha och göra med och gör ett riktigt bra resultat. Har använt dem tidigare också och det var lika bra då. Kände mig trygg innan och det besannades! Stort tack.

Svar från Golvslipning

Hej Alexander. Tack för betyget och att du tog dig tid att skiva lite om din upplevelse av att få dina golv slipade och behandlade av oss. Vi tackar återigen för att du gav oss nytt förtroende att ta hand om dina golv.

Anna I
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Bra, effektivt, snyggt resultat! Kom och åkte i tid!

Svar från Golvslipning

Hej Anna Vi tackar så mycket för ditt fina betyg och för den fina beskrivningen om din upplevelse.

Eva S
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Mycket bra bemötande. Mycket proffsigt utfört, resulatet är över förväntan, strålande bra.

Svar från Golvslipning

Hej Eva , Tack för det fina omdömet och kul att du är nöjd med vårt arbete.

Felicia G
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Jättefint resultat och service. Utförande var både snabbt och proffsigt. Jag kan varmt rekommendera PJ!

Svar från Golvslipning

Hej Felicia Tack för din fina recension och trevligt att höra att du är så nöjd med ditt slipade och vitbehandlade furugolv.

Lars K
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Trevlig personal och ett riktigt bra utfört arbete. Mycket nöjd!

Svar från Golvslipning

Hej Lars. Tack för ditt fina omdöme.

Inger P
Skrev om Golvslipning en del av PJ Parkettgolv AB

Jättebra slipning av parkettgolvet i hela lägenheten!

Svar från Golvslipning

Hej Inger Vi tackar så mycket för det fina omdömet.