Golvläggning

109 omdömen om Golvläggning

Sedan starten hos Reco 2019
Ann-Britt H
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Avtalad tid hölls, trevliga hantverkare och perfekt resultat.

Mikaela K
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Anlitat pj två gånger och lika nöjd båda! Proffsiga, håller vad de lovar och gör ett fantastiskt snyggt jobb.

Svar från Golvläggning

Hej Mikaela, Tack ännu en gång för att vi fick förtroendet för att slipa och behandla parkett hos dig och nu även lägga in en stavparkett. Stort tack för ditt fina betyg.

Gertrude F
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Suveränt bemötande från början till slut! Vi fick inlagt ekparkett i två sovrum. Offerten var tydlig och PJ Parkett angav priset utan ROT-avdrag precis som jag bett om eftersom vi inte har rätt till det. Flera andra firmor missade det. Golven var synnerligen proffsigt lagda och hantverkaren gjorde även ett jättefint jobb med golvlisterna vilket var knepigt eftersom det på vissa ställen var draget flera gamla utanpåliggande kablar som vi inte fick lov att fräsa in. Jobbet utfördes på överenskommen tid och det var välstädat efteråt. Vad mer kan man begära!!!

Svar från Golvläggning

Hej Gertrude. Vi tackar så mycket för ditt fina betyg och för att du så utförligt beskrivit hur du upplevt kontakten med oss på kontoret och arbetet utfört av våra golvläggare ute på fältet fram till att få ett nytt parkettgolv installerat i ditt hem.

Gustaf W
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Riktigt nöjd med kvalitén på jobbet och bemötande.

Svar från Golvläggning

Hej Gustaf Trevligt att höra att du är nöjd med bemötande och resultat på lagningen i ditt parkettgolv. Stor tack för ditt fina betyg.

Magnus S
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

PJ har varit väldigt bra att ha att göra med från första kontakt till allt blev klart. Både trappa och fiskbensläggningen vart bättre än jag trodde. Rekommenderas

Svar från Golvläggning

Hej Magnus Tack för att du tog dig tid att skriva några rader om din upplevelse av vårt arbete och slutresultat och Stort tack för den fina recensionen.

Anna A
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Väldigt serviceinriktade och gjorde ett mycket bra jobb! Är jättenöjd.

Svar från Golvläggning

Hej Anna Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme och verkligen kul att höra att du är så nöjd med ditt nya furugolv.

Martin F
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

PJ la ett fiskbensparkett i ek på mitt gamla undergolv av furuplankor. Blev fantastiskt snyggt och bra! /Martin F

Svar från Golvläggning

Hej Martin Kul att du blev så nöjd med ditt nya lagda stavparkettgolv och stort tack för att du tog dig tid att skriva några rader.

Arne F
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

trevliga killar samt fint arbete .

Svar från Golvläggning

Hej Arne, Tack för ditt fina omdöme.

Mats Håkan A
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Beställde ny parkett med slip och lack till ett rum och slip och lack av befintlig parkett i ett annat. Bra och tydlig kommunikation från början till slut – det tycker jag är mycket viktigt – och jag är mycket glad och nöjd över resultatet.

Svar från Golvläggning

Hej Mats Tack för dit fina betyg till oss och för att du tog dig tid att skriva några rader om hur du upplevt kontakten med oss.

Rickard B
Skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Enkel och tydlig information vid kontakt med företaget. Jag skickade bilder och mått för att dels få pris på ett plastgolv och dels att slipa ett trägolv. Fick snabbt svar med pris på båda arbetena. Proffessionella och trevliga hantverkare som kom på utsatt tid. Jag skulle inte tveka att anlita PJ Parkettgolv AB igen.

Svar från Golvläggning

Hej Rickard. Tack för ditt fina betyg och stort tack för dina beskrivande rader om hur du tycker att vi tog hand om ditt projekt.