Golvläggning

Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

Läs vad 71 Läs vad Golvläggning

• 2021-06-22
    Proffsigt och snyggt allt bra :)
  • 2021-04-14
    Lägga parkettgolv, klickparket, ek trestav.

Bra bemötande, snabbt jobb. Typ hyfsat pris, möjligen lite dyrt. Dock var vi inte alls nöjda med att golvläggaren missade att se de fula bitarna (de med en massa spackel-lagningar) och placerade dessa mitt på golvet, mitt i rummet som man ser mest. De fula bitarna hade vi gärna antingen undvikit helt (men betalat för ändå som spill) eller haft de längst med vägg eller i hörn. Nu får vi leva med att det sprillans nya golvet ser ut att vara lagat precis mitt i rummet.
    Hej, Det var tråkigt att du inte är helt nöjd med parketten. Bäst hade varit om vi fått en återkoppling direkt från er om du anser att något inte stämmer med hur parkettsorteringen är, så att vi hade kunnat komma ut och titta på det. Vi mailar dig så att vi kan komma ut och titta på golvet. Golvläggning
  • 2021-03-09
    Bra kommunikation, proffsigt utförande. Köpte massiv fiskensparkett, hårdvaxoljad. Mycket nöjd.
  • 2020-12-23
    Superenkla att ha o göra med. Dröjde lite med faktureringen men det berodde på sjukdom så inga konstigheter
  • 2020-12-21
    Beställde ett nylagt fiskbensparkettgolv. Fick ett fantastiskt hantverk. Utfört att proffs som kan sitt jobb med ärligt, uppriktigt bemötande på alla nivåer. Varmt rekommenderas denna leverantör av golvservice. 5 av 5. Inte gratis men ”köpa dyrt, skrika en gång. Köpa billigt skrika Många gånger.
  • 2020-12-14
    Både läggning och slipning var superproffsigt utfört. Båda killarna som kom gjorde jättefina jobb och var enkla och trevliga att ha och göra med. Noll strul och jättefint slutresultat.
  • 2020-10-16
    Parkettgolv i 2 rum

Bra bemötande, snabb leverans av varan/tjänsten
  • 2020-08-22
    Bra bemötande och snabb återkoppling om
    Tid för att lägga nytt golv! Det blev jättebra och vi är jättenöjda! Rekommenderar varmt Och vi kommer garanterat att höra av oss igen!
  • 2020-07-03
    Proffsigt bemötande från start. Även tips på golv, som vi annars inte hittat. Själva läggningen utfördes på ett föredömligt sätt där golvläggaren löste problem med övergång till annat golv proffsigt.
    Kan verkligen rekommendera PJ Parkettgolv.
  • 2020-06-11
    Jobbet inkluderade rivning av gammal parkett, bortforsling samt läggning av ny ekstavs parkett, ca 65 m2, samt sockling. Arbetet utfördes strålade bra och snabbt med hög kvalitet. Dessutom av en trevlig person. Har anlitat denna firma två gånger senaste året och verkligen inte blivit besviken. Kanske inte det billigaste alternativet men absolut en av de bästa !