Aktiv på Reco.se sedan 2013

Läs vad 57 Läs vad Golvläggning

• Per J skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

2020-04-01

Slipningen i vardagsrum och nyinläggning i köket blev mycket bra. Läs mer
  • Lars E skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

2020-02-28

Snyggt jobb och bättre än jag förväntat! Läs mer
  • Eliya L skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

2020-02-19

Friktionsfritt. Höll vad de lovade och levererade ett snyggt slutresultat. Läs mer
  • Eva B skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

2020-02-02

Läggning av parkettgolv i kök. Proffsiga trevliga hantverkare som gjorde ett jättebra jobb, golvet blev så snyggt! Bra kommunikation mellan hantverkare och oss (ringde när de var sena). Läs mer
  • Inger B skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

2020-01-29

Lite svårt att ge klara besked när de kunde börja och kom inte på utsatt dag (utan att meddela). När jobbet gjordes var de jätteduktiga, trevliga och allt blev jättebra! Jobbet gjordes till offererat pris. Vi blev väldigt nöjda och kan rekommendera dem! Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

2020-01-29

PJ Parkettgolv har utfört ett ytterst bra jobb. De var inte billigast men sedan allra första kontakten har de varit fantastiskt professionella, trevliga och ärliga. Man får som kund ett naturligt förtroende för dem. Ett förtroende som de förtjänar. Bra jobbat Tomas och teamet! Läs mer
  • Sylvia R skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-12-27

Snabba svar både på offertfrågor och övriga frågor Läs mer
  • Martina S skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-12-12

Trevliga golvläggare och slutresultatet blev toppen Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-11-26

Stort tack till Tomas & PJ Parkettgolv som gjorde ett oerhört bra arbete med hög kvalitet.

Vi träffade flera hantverkare där Tomas definitivt var den mest kunnige. Efter att ha bollat idéer några varv valde vi PJ då allt ifrån pris, referenser och magkänslan var rätt.

På utsatt tid dök Leo från PJ upp för att starta med golvrivningen. Vi fick många bra tips av Leo under renoveringen kring hur vi skulle tänka när man t.ex skulle varva de olika mönstren i den enstaviga parketten för att få bästa resultat.

Hela renoveringen var klar i tid och med ett utmärkt resultat.

Hantverkarna var även väldigt uppskattade av grannarna då de var trevliga, höll det städat både i trappen, i lägenheten och utanför på gatan.

Stort tack till PJ, vi är väldigt nöjda & kommer använda er igen.

Vi ger PJ våra starkaste rekommendationer.

/ Per Sydäng Läs mer
  • Marcus M skrev om Golvläggning en del av PJ Parkettgolv AB

2019-11-14

Hade fått ett hål i golvet som PJ Parkettgolv lagade åt mig. Golvet var i ek med pigmenterad olja. De bytte ut de trasiga stavarna med nya pigmenterade stavar. Var inte billigt men tycker resultatet blev riktigt bra. Läs mer