Edres Bygg

8 omdömen om Edres Bygg

Sedan starten hos Reco 2024

Samuell J
Skrev om Edres Bygg

Trevliga, duktiga och professionella Snyggt jobb och väl utförd arbete av målning

Edres Bygg gillar detta
Svar från Edres Bygg

Tack samuell! Trevlig och omtänksam kund har vi fått igen! hör av dig om du behöver oss.

David I
Skrev om Edres Bygg

Höll tidsplanen, var lyhörda på mina önskemål angående utförande av min lägenhetsrenovering, de har aviserat grannar med att det kommer vara renovering i huset genom att ha lappar klistrat på porten och i hissen, kändes omtänksamt och professionellt. Resultat blev som det ska! Ångrar inte mitt val. Tack Edres bygg

Svar från Edres Bygg

Tack David! vi är fast beslutna att minimera störandet när det gäller fler bostadshus, det känns riktigt bra att vi lyckades vara i liv med era förväntningar!

Matilda A
Skrev om Edres Bygg

Trevligt bemötande! Edresbygg hjälpte oss med tillbyggnad av 20 kvm rum samt total renoverade vårt kök med anslutande vardagsrum. Väldigt nöjda med resultatet, det blev ca 10% dyrare än offerten men det pga tilläggs arbetet som vi beställde. Kommer anlita de igen för kommande renoveringar😌 Rekommenderas

Svar från Edres Bygg

Tack Matilda för det dyra omdömet! det var så kul att arbeta med dig och Niklas, hoppas ni ha det riktigt gott nu

Nahla T
Skrev om Edres Bygg

Bra bemötande och tillgänglighet. Snabb och proffsig utförande av uppdraget. Ge lämpliga och expertis råd och tips om det bästa sättet man kan utföra uppdrag med. Jag fick hjälp av Edres bygg att fixa mitt badrum, mitt sovrum och vardagsrummet samt terrassen. Jag är super nöjd med resultatet. Rekommenderas starkt 👍

Svar från Edres Bygg

Hej Nahla! Tack för att du tog dig tid att skriva det fina omdömet, det betyder mcyket för oss! vi vill gärna få ära att hjälpa dig igen när det behövs.

Håkan H

Oseriös prissättning. Bristfällig kommunikation

Svar från Edres Bygg

Hej Håkan! Tack för ditt omdöme, vi beklagar att du har upplevt det så med oss! vi jobbar och anstränger oss för att kommunsiera på ett så tydligt och ärligt sätt som möjligt för att tjäna nöjda kunder. vi har offererat ett pris utifrån det förarbetet som behövdes göra, med det förarbetet skulle vi kunna hålla våra garantier. samtidtigt som vi räknade utifrån hur många timmar det skulle ta att utföra jobbet inkl materail kostnader till ett helt rimligt och kunkernskraftig pris som täcker våra projekt, löne och adminstrativa...

Henrik F
Skrev om Edres Bygg

Mycket fint arbete utfört av trevliga och pålitliga målare. Vi är så nöjda med både resultatet och bemötandet!

Svar från Edres Bygg

Tack Henrik för förtroendet, vi är likaså glada att resultatet blev som ni önskar!

Maria Å
Skrev om Edres Bygg

Målerijobbet utfördes skickligt med superfint resultat. Edres Bygg kom i tid och jobbet var färdigt inom angiven tid. Gott samarbete som var mycket uppskattat av mig!

Svar från Edres Bygg

Tack så mycket Maria, vi är nöjda att vi kunde leva upp till dina krav. vi är redo att hjälpa dig nästa gång när du behöver oss!

Ruba N
Skrev om Edres Bygg

Tackar verkligen för ett super proffsigt köksrenovering! Sänder en särskild hälsning till målaren en verkligen behjälplig och trevlig man och kanon i sitt arbete! Rekommenderar varmt!

Svar från Edres Bygg

Tack själv, vi är stolta över att du är nöjd vi ser fram emot att hjälpa er en gång till om det behövs!