Läs vad 8 kunder tycker om 4 Väggar AB Golv och Måleri 2

2022-12-03 Verifierad kund
    Allt fungerade bra målning och tvättning av vindskivorna
    2022-12-01 Verifierad kund
    Väldigt trevliga, respektfulla och professionella!
    Väldigt nöjda med målningen av tak och taknock.
    Trevlig att höra Parisa, tack för omdömet. Vi önskar dig en fortsatt härlig dag! 4 Väggar AB Golv och Måleri
    2022-11-20 Verifierad kund
    Vi var en grupp radhusägare som önskade samordna ommålning (med varierande behov/önskemål) utomhus varvid vi kontaktade ett antal firmor och fastnade för 4 Väggar. De svarade för ett vänligt och professionellt bemötande rakt igenom med hög kvalitet på utfört arbete.
    Vi uppskattar verkligen dem fina omdömen vi har fått av dig Toralf.
    Tveka inte att kontakta oss när som helst!
    2022-11-20 Verifierad kund
    KLAR OCH TYDLIG OFFERT. KOMMUNIKATION UTMÄRKT. ARBETET GENOMFÖRDES PÅ UTSATT TID OCH GENOMFÖRDES UTEN PROBLEM. SLUTRESULTATET UTMÄRKT.

KAN MYCKET VÄL TÄNKA OSS ATT ANLITA DENNA FIRMA IGEN.
    Trevligt omdöme vi har fått Vagn, det tackar vi för!
    Vi på 4 Väggar önskar dig trevlig helg.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Proffsiga och trevliga killar. Vi har anlitat dem flera gånger för olika målarjobb och har alltid varit nöjda med resultatet och kommer anlita dem igen i framtiden.
    Tack för det fina omdömet, ni är välkomna att kontakta oss när som helst. 4 Väggar AB Golv och Måleri
    2022-11-07 Verifierad kund
    Bra utfört arbete. Flexibla när det gäller tillkommande önskemål och ändringar i arbetet. Trevliga och effektiva!
    Vilket fint omdöme, vi önskar dig en fortsatt härlig dag 👨🏼‍🎨 4 Väggar AB Golv och Måleri
    2022-11-04 Verifierad kund
    Helt suveräna! Rekommenderas! Kvalitet rätt igenom.
    Tack Torbjörn för ditt omdöme och rekommendation, det betyder mycket för oss. 4 Väggar AB Golv och Måleri
    2022-11-04 Verifierad kund
    Fantastiskt kunniga och serviceinriktade hantverkare. Har anlitat 4väggar i flera renoveringsprojekt och är alltid lika nöjd.
    Rekommenderas!!
    Tack snälla Mia för ditt omdöme och din rekommendation, du är alltid välkommen att kontakta oss när du behöver hjälp igen 4 Väggar AB Golv och Måleri