4 Väggar AB

4 Väggar AB

4vaggar.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till 4 Väggar AB – ditt trygga val för trapphus, golv och fönster! Vi är ett familjeägt företag med 17 års erfarenhet inom golv- och måleribranschen. Vårt mål är att skapa fina och hållbara ytor i ditt hem, din fastighet eller din bostadsrättsförening i Stockholm med omnejd, oavsett om det är golvet, trapphuset eller...

28 omdömen om 4 Väggar AB

Margareta L
Skrev om 4 Väggar AB

Jag anlitade 4 väggar för målning av mina innerfönster och fönsternischer som var i ett bedrövligt skick. De gjorde ett jättebra jobb. Jaime och Alfredo är duktiga yrkesmän, pålitliga, tillmötesgående och enkla att kommunicera med. Vi har även anlitat dem i bostadsrättsföreningen för målning av trapphuset med mycket bra resultat.

Ruth K
Skrev om 4 Väggar AB

Jag anlitade 4 Väggar för tapetsering av ett rum .Är supernöjd både beträffande bemötande och det utförda arbetet. 4 Väggar är ett proffsigt företag med mycket skickliga , kunniga och pålitliga medarbetajre. Rekommenderas varmt .

Bengt A
Skrev om 4 Väggar AB

Allt fungerade enligt plan - vilket inte är vanligt !

Mia I
Skrev om 4 Väggar AB

Har haft förmånen att anlita 4 väggar vid flera tillfällen och dom har alltid levererat över förväntan. Alltid fått lika trevlig bemötande, hög servicenivå och hjälper till att hitta lösningar. Rekommenderas varmt!

Svar från 4 Väggar AB

Stort tack för ditt värdefulla omdöme och för att du har fortsatt att välja oss! Vi uppskattar det mycket och ser fram emot att få fortsätta hjälpa dig med roliga projekt framöver. Ha en fantastisk dag!

Parisa G
Skrev om 4 Väggar AB

Duktiga och professionella. Flexibla. Rekommenderar varmt.

Svar från 4 Väggar AB

Tack så mycket för ditt omdöme och för rekommendationen, vi uppskattar det mycket!

Gunnar K
Skrev om 4 Väggar AB

Vår familj anlitade 4 Väggar under våren 2023 när vi skulle tapetsera vårt vardagsrum. Vi upplevde att 4 Väggar AB var ett företag där vi snabbt fick en offert på kostnader och att arbetet utfördes planenligt när vi hade planerat arbetet. Hantverkaren var tillmötesgående och ledde oss till bra materialval. Resultatet blev som vi ville ha det till en kostnad som är i bra konkurrens med andra företag. Vi är därför mycket nöjda med valet av 4 Väggar.

Svar från 4 Väggar AB

Tack för att ni valde oss för ert vardagsrumsprojekt! Vi är glada att höra att ni uppskattade vårt arbete och att resultatet blev som ni ville ha det. Tack igen för förtroendet och hoppas ni njuter av ert nya vardagsrum! Vi önskar er en trevlig dag!

Marcus J
Skrev om 4 Väggar AB

Grymt bra måleriföretag, dem har gesällbrev och utför alla typer av måleri! Allt från traditionellt måleri, till ådring och fönstermålning. Rekommenderas starkt!! // MJ’s fönsterrenovering AB

Svar från 4 Väggar AB

Tack så mycket för det fina omdömet och rekommendationen, mycket uppskattat! Trevlig helg!

Tomas Erik Örjan H

Otroligt trevligt bemötande, stor flexibilitet och inte minst väl utfört arbete. Rekommenderas varmt!

Svar från 4 Väggar AB

Tack så mycket för de vänliga orden och det fina omdömet! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt arbete. Önskar dig en trevlig helg!

Dimitrios K
Skrev om 4 Väggar AB

Vi har samarbetat med 4 Väggar AB en längre period nu och längre kommer perioden att bli. Kanonfirma med kompetens och effektivitet.

Kim R
Skrev om 4 Väggar AB

Fantastiskt härliga killar! Öga för detaljer och alltid ett nära till skratt. Sprider glädje och gör det fint under tiden! Jag har varit i kontakt med 4 Väggar ett flertal gånger för olika måleritjänster och golvslipning och får alltid bra service, fina jobb och snabb återkoppling.

Svar från 4 Väggar AB

Tack så mycket för den fina omdömet Kim. Vi uppskar verkligen samarbetet som vi har och är tacksamma över att kunna jobba med er. Trevlig helg!

Mimmi H
Skrev om 4 Väggar AB

Fick hjälp med slipning och lackning av parkettgolv i vardagsrummet samt läggning av ett nytt golv i liknande utförande i sovrum och hall. Även arbeten med golvsocklar och nivålister samt en tröskel utfördes av firman. Golvarbeten levde definitivt upp till mina förväntningar. 4 Väggar var trevliga, kommunikativa och förtroendeingivande från första kontakten tills fakturan var betald. Min kontaktperson tillika projektchefen hade tid att svara på de flesta av mina frågor och var lätt att kommunicera med via mejl, sms och...

Svar från 4 Väggar AB

Vi tackar så mycket för dem fina orden vi har fått av dig. Väldigt tacksamma och glada över omdömet, men framför allt att du är nöjd med resultatet. Trevlig kväll!

Penny D
Skrev om 4 Väggar AB

Mycket trevligt bemötande, exceptionellt bra resultat och arbetet utfört både noggrant och effektivt. Jag kan verkligen rekommendera 4 väggar och har anlitat dem flera gånger till både målning och tapetsering.

Svar från 4 Väggar AB

Hej Penny, Tack så mycket för det finna omdömet vi har fått, så uppskattat. Vi önskar dig en fin dag!

Mona  C
Skrev om 4 Väggar AB

Vårt radhus skulle äntligen målas utvändigt. Rosor och blåregn klättrar på väggarna och måste skyddas. 4 Väggar löste alla praktiska problem och målade omsorgsfullt. Tog fram alldeles rätt kulör. Var noga med detaljerna. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Svar från 4 Väggar AB

Hej Mona, Tack snälla för det fina omdömet. Väldigt uppskattat. Trevlig helg!

Daniel A
Skrev om 4 Väggar AB

Vi anlitade 4 Väggar vi en lägenhetsrenovering på Östermalm. Dom slipade och behandlade golvet med väldigt bra resultat. Dom höll tiden och slutkunden är mycket nöjd.

Svar från 4 Väggar AB

Tack så mycket för omdömet LA. Tveka inte att kontakta oss när ni behöver oss nästa gång!

Lara Rabea S
Skrev om 4 Väggar AB

Kan varmt rekommendera! Snabb och bra kommunikation, väldig trevlig bemötande. Vi var inte helt nöjda med första resultatet, mem då kom de snabbt och fixade det mycket proffesionellt.

Svar från 4 Väggar AB

Tack för det fina omdömet Lara. Vår högsta prioritet är att lämna kunden nöjd när vi slutför våra uppdrag. Vi önskar er en fortsatt trevlig kväll!

Catarina L
Skrev om 4 Väggar AB

Jag upplever att 4väggar är noggranna och måna om att man ska vara nöjd vid avslutat arbete. Dessutom glada och trevliga vid kontakt. Väldigt lätt att rekommendera dem.

Svar från 4 Väggar AB

Trevlig att höra Catarina, tack så mycket för omdömet. Vi önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Patrick S
Skrev om 4 Väggar AB

Professionellt bemötande och genuint angelägna om att leverera ett gott slutresultat! Arbetar metodiskt och noggrant.

Svar från 4 Väggar AB

Tack snälla för omdömet Patrick. En nöjd kund får oss att växa. Trevlig dag!

Daniel E
Skrev om 4 Väggar AB

Väldigt duktiga, ordningsamma och trevliga.

Svar från 4 Väggar AB

Tack så mycket för omdömet Daniel. Väldigt uppskattat och vi önskar dig en fin dag!

Aster C
Skrev om 4 Väggar AB

Mycket bra service, Bra Priser och väldigt familjär känsla 10/10!

Svar från 4 Väggar AB

Vi uppskattar dem fina omdömen vi har fått av Aster. Tveka inte att kontakta oss när ni behöver oss nästa gång!

Anders R
Skrev om 4 Väggar AB

Mycket bra bemötande och väldigt bra jobb

Svar från 4 Väggar AB

Tack för det fina omdömet Anders, ni är välkomna att kontakta oss när som helst.

Emil C
Skrev om 4 Väggar AB

Allt fungerade bra målning och tvättning av vindskivorna

Svar från 4 Väggar AB

Tack för omdömet, vi önskar er en trevlig dag.

Parisa G
Skrev om 4 Väggar AB

Väldigt trevliga, respektfulla och professionella! Väldigt nöjda med målningen av tak och taknock.

Svar från 4 Väggar AB

Trevlig att höra Parisa, tack för omdömet. Vi önskar dig en fortsatt härlig dag!

Toralf N
Skrev om 4 Väggar AB

Vi var en grupp radhusägare som önskade samordna ommålning (med varierande behov/önskemål) utomhus varvid vi kontaktade ett antal firmor och fastnade för 4 Väggar. De svarade för ett vänligt och professionellt bemötande rakt igenom med hög kvalitet på utfört arbete.

Svar från 4 Väggar AB

Vi uppskattar verkligen dem fina omdömen vi har fått av dig Toralf. Tveka inte att kontakta oss när som helst!

Vagn N
Skrev om 4 Väggar AB

KLAR OCH TYDLIG OFFERT. KOMMUNIKATION UTMÄRKT. ARBETET GENOMFÖRDES PÅ UTSATT TID OCH GENOMFÖRDES UTEN PROBLEM. SLUTRESULTATET UTMÄRKT. KAN MYCKET VÄL TÄNKA OSS ATT ANLITA DENNA FIRMA IGEN.

Svar från 4 Väggar AB

Trevligt omdöme vi har fått Vagn, det tackar vi för! Vi på 4 Väggar önskar dig trevlig helg.

Bastuspecialisten R

Proffsiga och trevliga killar. Vi har anlitat dem flera gånger för olika målarjobb och har alltid varit nöjda med resultatet och kommer anlita dem igen i framtiden.

Svar från 4 Väggar AB

Tack för det fina omdömet, ni är välkomna att kontakta oss när som helst.

ROBERT G
Skrev om 4 Väggar AB

Bra utfört arbete. Flexibla när det gäller tillkommande önskemål och ändringar i arbetet. Trevliga och effektiva!

Svar från 4 Väggar AB

Vilket fint omdöme, vi önskar dig en fortsatt härlig dag 👨🏼‍🎨

Torbjörn R
Skrev om 4 Väggar AB

Helt suveräna! Rekommenderas! Kvalitet rätt igenom.

Svar från 4 Väggar AB

Tack Torbjörn för ditt omdöme och rekommendation, det betyder mycket för oss.

Mia I
Skrev om 4 Väggar AB

Fantastiskt kunniga och serviceinriktade hantverkare. Har anlitat 4väggar i flera renoveringsprojekt och är alltid lika nöjd. Rekommenderas!!

Svar från 4 Väggar AB

Tack snälla Mia för ditt omdöme och din rekommendation, du är alltid välkommen att kontakta oss när du behöver hjälp igen