Wasa Parkettservice AB

Ostmästargatan 8, 120 40 Årsta — Visa karta

Vi på Wasa Parkettservice är specialister på att slipa golv, men när det kommer till trägolv kan vi det mesta. Genom slipning, renovering, oljebehandling och lagning ger vi nytt liv till gamla golv och vid behov lägger vi nya golv som håller hög kvalitet i många år.

Våra golvläggare är professionella, noggranna och flexibla och vi strävar alltid efter en öppen dialog med dig som kund. Vi tar uppdrag i hela Stockholm och Uppsala! Kontakta oss gärna för en fri offert, råd och inspiration eller besiktning.

Välkomna till Wasa Parkettservice!

Läs vad 42 kunder tycker om Wasa Parkettservice AB

• Lena H
    Lena H skrev om Wasa Parkettservice AB
    Jag hade en gammal vattenskada på min parkett, jag ringde mitt försäkringsbolag och frågade var jag skulle vända mig och dom rekommenderade Wasa Parkettservice. Allting har flytit på med tidsbokning, hembesök och återkoppling!
    Jag är fantastiskt nöjd med en vacker parkett:) Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Wasa Parkettservice AB
    Köpte parkettslipning, allt flöt på med bra slutresultat. Läs mer
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Wasa Parkettservice AB
    Superbra och snyggt. Trodde inte det var möjligt att laga parkett så bra! Läs mer
  • Martina M
    Martina M skrev om Wasa Parkettservice AB
    Jättebra och snabb service, lätta att ha och göra med. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Wasa Parkettservice AB
    Perfekt slipning samt lackning av ekparkettgolv. Kan varmt rek. företaget.
    Per Skoglund Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Wasa Parkettservice AB
    Toppenbra hantverk och bemötande. Läs mer
  • Jan-erik R
    Jan-erik R skrev om Wasa Parkettservice AB
    Hej
    Jag är mycket nöjd med både kontakten före och under arbetet. Upplevde de som utförde arbetet som mycket kunniga som dessutom engagerade sig för att resultatet skulle bli bra - vilket det blev. Dessutom ringde de upp mig efter arbetet var slutfört för att kontrollera att jag var nöjd, mycket proffsigt. Läs mer
  • Jhonny  A
    Jhonny A skrev om Wasa Parkettservice AB
    Snyggt jobbat! jag anlitade er för golvslipning
    mvh Jhonny Arteaga Läs mer
  • Martin D
    Martin D skrev om Wasa Parkettservice AB
    Snabb respons både på offert och frågor. De hjälpte oss att lägga ny parkett som vi blev mycket nöjda med. Snabba, kunniga, flexibla och en service över förväntan. Wasa parkett kan vi verkligen rekommendera! Läs mer
  • Ann Charlotte M
    Ann Charlotte M skrev om Wasa Parkettservice AB
    Trevligt men något förvirrat om nycklar och lämnad information. Löste sig i god anda. Arbetet med golvslipning och vaxning överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Wasa Parkettservice AB
    Mycket smidig samordning mellan olika yrkesgrupper i samband med fuktskadeärende. Bra utfört arbete . Läs mer
  • Orlando C
    Orlando C skrev om Wasa Parkettservice AB
    Parkettservice bemötande gav en känsla av trygghet och ansvar , personalen kommunikation under arbetesgång fungerade klanderfri och effektiv. Läs mer
  • Björn P
    Björn P skrev om Wasa Parkettservice AB
    Jag har fått parketten bytt i köket, ett väl utfört arbete, rent å snyggt efter och ett vänligt bemötande från början till slut! Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Wasa Parkettservice AB
    Bra service, bra hantverkare. Kom utlovad dag och tid och utförde ett bra jobb. Läs mer
  • Aydin A
    Aydin A skrev om Wasa Parkettservice AB
    Vi är mycket nöjd med arbete och arbetsre
    Tack för wasaparket Läs mer
  • Ann-mari L
    Ann-mari L skrev om Wasa Parkettservice AB
    Allt fungerade perfekt och golvet jättefint ! Läs mer
  • Johannes V
    Johannes V skrev om Wasa Parkettservice AB
    Otroligt bra service och bra kommunikation genom hela projektet. Mina 33kvm trägolv måttades på fem minuter och jobbet tog en dag. Flyttade tillbaka möblerna samma kväll. Otroligt snabbt, smidigt och bra. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Wasa Parkettservice AB
    Snabbt svar vid offertförfrågan, flexibla med datum vilken var bra.
    Inga konstigar när det skulle utföras, fick vad jag beställde; slipning och lackning av parkettgolv. Nöjd!
    En och en halv månad efter utförande blev jag uppringd med frågan om allt var till belåtenhet. Fick fakturan fem dagar innan den förföll vilket jag tycker var i kortaste laget.
    Bra helhetsbedömning och skulle kunna tänka mig att rekommendera/anlita igen. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Wasa Parkettservice AB
    Allt var toppen . Proffisionell besiktning . Utsökt utfört arbete . Trevliga och vänliga människor från första kontakt tills arbetet var klart . Kan varmt rekommendera Wasa Parkettservice . Läs mer
  • Michael L
    Michael L skrev om Wasa Parkettservice AB
    Wasa parkettgolv la in nytt golv hemma hos mig. (Stavparkett)
    Från första möte till färdigt arbete har det skötts super proffsigt.
    Mattias fick mig att känna mig trygg under hela processen och jätte proffsig personal som utförde arbetet. Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Wasa Parkettservice AB
    Mycket service inriktade. Nöjd kund Läs mer
  • Petter L
    Petter L skrev om Wasa Parkettservice AB
    Bra service. Bra utförande. Rent och snyggt. Läs mer
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Wasa Parkettservice AB
    Ett perfekt genomfört arbetet på alla sätt. Dem hjälpte oss först med en ganska stor vattenskada där dem skötte allt med försäkringsbolaget och var väldigt hjälpsamma där. Vi passade även på att slipa om övervåningens golv och är jättenöjda med resultatet. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Göran B
    Göran B skrev om Wasa Parkettservice AB
    Det här blir full pott! Slipning av parkettgolv, färgbrytning och matchning mot nytt parkettgolv, så att alla golv skulle få samma färg. Mitt i prick! Dessutom punktliga, snabba och allmänt trevliga och enkla att ha med att göra!
    Jag rekommenderar verkligen Wasa Parkettservice ! Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om Wasa Parkettservice AB
    Allt var till belåtenhet från början till det färdiga arbetet. Vi fick utbytt vissa delar i ett parkettgolv, det är så bra utfört arbete att du inte kan se var det är lagat. Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Wasa Parkettservice AB
    Grymt bra utfört jobb. La nytt golv och slipade. Mycket nöjd Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Wasa Parkettservice AB
    Bra genomfört arbete på alla sätt Läs mer
  • Solveig T
    Solveig T skrev om Wasa Parkettservice AB
    Bra jobb, punktliga och trevliga. Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Sven-Erik G
    Sven-Erik G skrev om Wasa Parkettservice AB
    Mycket bra information inför arbetet och suveränt genomfört. Trevligt med uppföljning efter arbetet! Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Wasa Parkettservice AB
    Mycket nöjda punktliga trevliga
    Städade efter sig Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Wasa Parkettservice AB
    Wasa Parketservice utförde slipning av mitt parketgolv och resultatet blev mycket bra. Läs mer
  • Pernilla I
    Pernilla I skrev om Wasa Parkettservice AB
    Mycjet trevligt bemött och golvet va snyggt gjort. Inga klagomål alls! Läs mer
  • Cornelia Å
    Cornelia Å skrev om Wasa Parkettservice AB
    Fick hjälp av Wasa parkett när vi hade en vattenskada i köket . Dom skötte hela kontakten med bolaget vilket jag tyckte kändes bra . Resultatet blev superbra och killarna var trevliga och hjälpsamma. Tack Läs mer
  • Emily K
    Emily K skrev om Wasa Parkettservice AB
    Jättenöjd både med bemötandet och utfört arbete.
    Blev rekommenderad att ta kontakt med Wasa utav en kollega och kan starkt rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Karl P
    Karl P skrev om Wasa Parkettservice AB
    Riktigt nöjd med skickararbetet. Men tyvärr så var upplägget för att få jobbet gjort dåligt planerat. Ett jobb som normalt skulle ta två dagar. Drog ut på tiden och tog 7 arbetsdagar. Hade projektledaren planerat bättre hade det gått smidigare för alla inblandade. Men slutresultatet blev jag extremt nöjd med. Läs mer
  • Carl Henrik H
    Carl Henrik H skrev om Wasa Parkettservice AB
    Trevliga, punktliga och professionella! Läs mer
  • Ranko S
    Ranko S skrev om Wasa Parkettservice AB
    Mycket proffsiga, punktliga, snabba och trevliga! Lån av flyttkartonger ingår (som hämtas och lämnas), vilket är ett stort plus. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sara W
    Sara W skrev om Wasa Parkettservice AB
    Mycket proffsiga och lätta att jobba med. Det är inte alltid lätt som hantverkare att anpassa sig efter hotelldrift men det gör Wasa Parkettservice. Läs mer
  • Monica H
    Monica H skrev om Wasa Parkettservice AB
    Bra bemötande. Höll utsatta tider under alla steg i processen från skadeanmälan via if till klart arbete. Arbetet utfördes under den tid som på förhand lovats. Lagning av parkettgolv samt slipning och lackning. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Wasa Parkettservice AB
    Snyggt slipat & fina nya golv.
    Killarna som utförde detta var väldigt proffsiga & vi har använt detta företag tidigare men nu med dom nya ägarna är vi helt nöjda med allt från bokning till slutprodukt.

Tack grabbar.

Karin på Östermalm. Läs mer
  • Simon A
    Simon A skrev om Wasa Parkettservice AB
    Detta företag har hjälpt oss med våra golv i våra 2 olika lägenheter under 2015 till ett 5* resultat.
    Wasaparkett har nya ägare sedan 2015 och vi har blivit väldigt bra bemöta och arbetena har fungerat perfekt i kommunikation samt utförande.
    Våra nya golv som lades samt slipningen av dom gamla med infärgning vart suveränt.
    Vi fick även hjälp med ommålning av den ena lägenheten till stor belåtenhet.
    Stort tack killar.

//Simon & Christina Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Wasa Parkettservice AB
    Katastrofal kvalitet på jobb och hantering
    Här kommer en lista på vad som skett och inte skett i vår lägenhet. Möte med Wasa Parkett Service, datum för golvläggning planerades med start Måndag 29/4-13 och skulle avslutas Fredag 3/5-13 Vi kommer hem på Söndagen den 5/5-13 och detta var vad vi möttes av. 1. Alla möbler, skåp, stolar, bord allting i lägenheten står inpackat i hörnet i vårt vardagsrum. Dvs inga sängar monterade, så det fanns ingenstans att sova. 2. Hela lägenheten var smutsig i byggdamm, vår bruna dörr var vit och alla möbler och all elektronik täckta i damm, så dåligt att min flickvän som har astma ej kunda bo där, fick bo på hotell Söndag natt. 3. Balkongdörr olåst och öppen 4. El-uttag sönderdraget 5. Soffa sönder, rivhål i tyget 6. Fotölj sönderriven, 5-10cm lång reva i tyget 7. Köksbänk sne mot väggen 8. Sopborste förstörd av byggdamm då de använt den i sitt arbete 9. Dammsugare förstörd av byggdamm, använd i arbetet 10. 3 cm repa i tv-bänk 11. Använt dricksglas som askfat på balkongen. 12. Lister överenskommet att de INTE skulle montera, men märka upp så vi kunde montera de själva.. Ej uppmärkta = omöjligt o veta vad som går vart. Tar kontakt med WPS på Måndagen och de skickar killar för att städa och återställa prylar till sina ursprungsplatser. Vid telefonkontakt med WSP efter detta så får jag en otroligt dålig attityd och jag ska vara glad att de kom på Måndagen och städade då det inte är något de gör egentligen. Jag ska alltså vara tacksam för att de återställer lägenheten till orginalskick. Nu får jag svar från WSP att jag kommer få en total ersättning på 10300kr för min soffa+fotölj som kostar 25.000kr. Jag blir alltså drabbad av WSP´s inkompetens och vilja att rätta till fel som uppstått vid ett jobb. Jag blir så jävla förbannad att företag som WSP ens får verka inom ett serviceområde. WSP verkar ju vara otroligt duktiga på att svara negativt omdöme med att det är kundens fel, så räkna med det här också. Så jävulskt besviken på ett företag som hade en trevlig approach initialt men klappade igenom totalt när det var dags att ta ansvar. Ni kan maila mig för ytterligare information om ni ens funderar på att anlita Wasa Parkett Service någon gång så ska jag ta ett kort samtal med er om varför detta inte är ett vettigt alternativ. jonas.sheiakh@gmail.com Läs mer

Ostmästargatan 8, 120 40 Årsta