Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Wasa Parkettservice AB

Wasa Parkettservice AB

Bolmensvägen 47, 120 50 Årsta — Visa karta

Vi på Wasa Parkettservice är specialister på att slipa golv, men när det kommer till trägolv kan vi det mesta. Genom slipning, renovering, oljebehandling och lagning ger vi nytt liv till gamla golv och vid behov lägger vi nya golv som håller hög kvalitet i många år.

Våra golvläggare är professionella, noggranna och flexibla och vi strävar alltid efter en öppen dialog med dig som kund. Vi tar uppdrag i hela Stockholm och Uppsala! Kontakta oss gärna för en fri offert, råd och inspiration eller besiktning.

Välkomna till Wasa Parkettservice!

Läs vad 9 kunder tycker om Wasa Parkettservice AB

• Karl P
    Karl P skrev om Wasa Parkettservice AB
    Riktigt nöjd med skickararbetet. Men tyvärr så var upplägget för att få jobbet gjort dåligt planerat. Ett jobb som normalt skulle ta två dagar. Drog ut på tiden och tog 7 arbetsdagar. Hade projektledaren planerat bättre hade det gått smidigare för alla inblandade. Men slutresultatet blev jag extremt nöjd med.
  • Carl Henrik H
    Carl Henrik H skrev om Wasa Parkettservice AB
    Trevliga, punktliga och professionella!
  • Ranko S
    Ranko S skrev om Wasa Parkettservice AB
    Mycket proffsiga, punktliga, snabba och trevliga! Lån av flyttkartonger ingår (som hämtas och lämnas), vilket är ett stort plus. Rekommenderas varmt!
  • Sara W
    Sara W skrev om Wasa Parkettservice AB
    Mycket proffsiga och lätta att jobba med. Det är inte alltid lätt som hantverkare att anpassa sig efter hotelldrift men det gör Wasa Parkettservice.
  • Monica H
    Monica H skrev om Wasa Parkettservice AB
    Bra bemötande. Höll utsatta tider under alla steg i processen från skadeanmälan via if till klart arbete. Arbetet utfördes under den tid som på förhand lovats. Lagning av parkettgolv samt slipning och lackning.
  • Karin B
    Karin B skrev om Wasa Parkettservice AB
    Snyggt slipat & fina nya golv.
    Killarna som utförde detta var väldigt proffsiga & vi har använt detta företag tidigare men nu med dom nya ägarna är vi helt nöjda med allt från bokning till slutprodukt.

Tack grabbar.

Karin på Östermalm.
  • Simon A
    Simon A skrev om Wasa Parkettservice AB
    Detta företag har hjälpt oss med våra golv i våra 2 olika lägenheter under 2015 till ett 5* resultat.
    Wasaparkett har nya ägare sedan 2015 och vi har blivit väldigt bra bemöta och arbetena har fungerat perfekt i kommunikation samt utförande.
    Våra nya golv som lades samt slipningen av dom gamla med infärgning vart suveränt.
    Vi fick även hjälp med ommålning av den ena lägenheten till stor belåtenhet.
    Stort tack killar.

//Simon & Christina
  • Simon A
    Simon A skrev om Wasa Parkettservice AB
    Vi fick även hjälp med ommålning av den ena lägenheten till stor belåtenhet.
    Stort tack killar.

//Simon & Christina
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Wasa Parkettservice AB
    Katastrofal kvalitet på jobb och hantering
    Här kommer en lista på vad som skett och inte skett i vår lägenhet. Möte med Wasa Parkett Service, datum för golvläggning planerades med start Måndag 29/4-13 och skulle avslutas Fredag 3/5-13 Vi kommer hem på Söndagen den 5/5-13 och detta var vad vi möttes av. 1. Alla möbler, skåp, stolar, bord allting i lägenheten står inpackat i hörnet i vårt vardagsrum. Dvs inga sängar monterade, så det fanns ingenstans att sova. 2. Hela lägenheten var smutsig i byggdamm, vår bruna dörr var vit och alla möbler och all elektronik täckta i damm, så dåligt att min flickvän som har astma ej kunda bo där, fick bo på hotell Söndag natt. 3. Balkongdörr olåst och öppen 4. El-uttag sönderdraget 5. Soffa sönder, rivhål i tyget 6. Fotölj sönderriven, 5-10cm lång reva i tyget 7. Köksbänk sne mot väggen 8. Sopborste förstörd av byggdamm då de använt den i sitt arbete 9. Dammsugare förstörd av byggdamm, använd i arbetet 10. 3 cm repa i tv-bänk 11. Använt dricksglas som askfat på balkongen. 12. Lister överenskommet att de INTE skulle montera, men märka upp så vi kunde montera de själva.. Ej uppmärkta = omöjligt o veta vad som går vart. Tar kontakt med WPS på Måndagen och de skickar killar för att städa och återställa prylar till sina ursprungsplatser. Vid telefonkontakt med WSP efter detta så får jag en otroligt dålig attityd och jag ska vara glad att de kom på Måndagen och städade då det inte är något de gör egentligen. Jag ska alltså vara tacksam för att de återställer lägenheten till orginalskick. Nu får jag svar från WSP att jag kommer få en total ersättning på 10300kr för min soffa+fotölj som kostar 25.000kr. Jag blir alltså drabbad av WSP´s inkompetens och vilja att rätta till fel som uppstått vid ett jobb. Jag blir så jävla förbannad att företag som WSP ens får verka inom ett serviceområde. WSP verkar ju vara otroligt duktiga på att svara negativt omdöme med att det är kundens fel, så räkna med det här också. Så jävulskt besviken på ett företag som hade en trevlig approach initialt men klappade igenom totalt när det var dags att ta ansvar. Ni kan maila mig för ytterligare information om ni ens funderar på att anlita Wasa Parkett Service någon gång så ska jag ta ett kort samtal med er om varför detta inte är ett vettigt alternativ. jonas.sheiakh@gmail.com

Bolmensvägen 47, 120 50 Årsta