Wasa Parkettservice AB

Wasa Parkettservice AB

www.wasaparkettservice.se
  • BadgeSevenYears

Vi på Wasa Parkettservice är specialister på att slipa golv, men när det kommer till trägolv kan vi det mesta. Genom slipning, renovering, oljebehandling och lagning ger vi nytt liv till gamla golv och vid behov lägger vi nya golv som håller hög kvalitet i många år. Våra golvläggare är professionella, noggranna och flexibla...

155 omdömen om Wasa Parkettservice AB

Sedan starten hos Reco 2017

Kurt Arne J
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Bra, bra oppfölning av jobbet🤙

Anna Charlotta J
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Trevligt bemötande, proffsigt och slutresultatet bra. (Golvläggning mm med anledning av en vattenskada.)

Max J
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Hade aningar om att en vattenskada uppstått efter ett läckage från diskmaskinen. Var orolig att det skulle lägga grunden till ett omfattande arbete där även vårt orginalgolv skulle behöva bytas ut. Svante mfl var väldigt professionella och tog fram olika förslag beroende på de utfall som eventuellt skulle visa sig. Det slutade med att skadan inte var så allvarlig som vi trott och fuktmätningen, rivningen och återställningen blev suverän. De kom med flera förslag till bästa lösningen vilket kändes pålitligt och professionellt....

Kristina H
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Inget att kommentera för tillfället.

Vanja M
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Enkelt och bra service. Bytte ut ett köksskåp och allt var prydligt och städat när jag kom hem.

Sophia N
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Verkligen trevliga och lyssnar in vad kunden vill. Exceptionellt arbete på golvläggningen. Är så nöjd!

Tim J
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Arbetet utfört av Wasa parkett var över förväntan, golvet går inte att känna igen och alla trösklar och genomgående golv är verkligen superfint! Verkligen väl genomfört arbete. Det ända som kan förbättras är dialogen med kund gällande arbetstider och tillvägagångssättet när man inte har någon aning själv vill man gärna ha mer tydlighet.

Jessica B
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Mycket trevligt och smidigt bemötande av Dennis och hans team. De fixade allt snabbt och det blev superbra. Rekommenderas varmt

Guillaume L
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Wasa Parkettservice AB hjälpte oss med en omfattande renovering av vår villa: målning (alla väggar, garderober, tak, trappa, etc..), borttagning av vägg, nya dörrar, samt nytt golv i hela huset. Vi är riktigt nöjda, Mattias och hans gäng var alltid tillgängliga och är väldigt proffsiga.

Jani T
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Vi slipade golvet och lackade. Resultatet blev fantastiskt bra! Vi saknade en list runt trappen som blev ersatt av en ny tex. Gamla repor och jack i golvet är borta. Supersnyggt

Andreas H
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Jag fick både ett trevligt och proffsigt bemötande från all personal från Wasa Parkettservice. Vi är nöjda med resultatet av det utförda arbetet.

Albin P
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Kom tillbaka och åtgärdade fel och brister, gott bemötande

Lars K
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Mycket bra kommunikation från Wasas sida. Utmärkt tidhållning, vilket inte man kan säga om hantverkare generellt. Duktiga yrkesmän. Ett snyggt lagt parkettgolv. Det var bara på slutet när det skulle målas och städas som det haltade något beroende på semestertiden. Men allt är klart. Vi är nöjda!

Eric E
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Mycket bra jobb! Golvet är precis som nytt.

Pernilla S
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Lyrhörda o hjälpsamma. Fick bra hjälp o snyggt resultat.

Pia S
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Hej Han som stoppade in fläkten var supertrevlig! Han efter ifrån er som skulle kolla jobbet var sur o grinig, usch! Men de som hämtade möblerna och han som fixade golvet var helt suveräna och förstående, glada o härliga…..därav högt betyg men minus på er kille! Med vänlig hälsning, Pia

Anders N
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Mycket bra snabbt ordnad med utbyte av parkett , omslipning o lack av golv

Lars E
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Bästa servicen och resultatet är lika bra 👍🏽

Hedsen C
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Bra bemötande och ett väldigt bra utfört arbete!

Louise B
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Proffsiga, effektiva och trevliga.

Ingrid N
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Kommunikationen var bristfällig Informationen var bristfällig Utförandet att jobbet var bra

Daniele P
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Mycket professionellt bemötande och utfört jobb

Fredrik D

Hej! Bra bemötande och proffsigt utfört jobb. Tack för det, vi nöjda! Fredrik

Birgitta F
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Vi har ett hus ute på Värmdö och har genom rekommendationer använt oss av Wasa en gång tidigare för ca 2 år sedan. Proffsigt från start och engagerade i våra önskemål. Renoveringen då gällde korrigering av Ekgolv samt slipning och lite rep av trappa. Nu ska köket få nya golv och vi är helt trygga med valet av Wasa Parkett igen, som också håller oss informerade om hur arbetet fortsätter, kommer i tid och besvarar våra frågor. Snyggt blir det! Vi kan varmt rekommendera killarna på Wasa. / Birgitta och Allan

Kjell T
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Professionellt. Öppna för diskussioner om olika förslag. Hade tålamod att vänta när vi inte kunde bestämma oss. Nytt golv i kök och sovrum. Golvläggaren var lätt att samtala med. Duktig. Lyhörd för olika önskemål.

Jimmy K
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Så duktiga trevligt bemötande, vi är otroligt nöjda med golvet. Ingen väntetid heller wow kan varmt rekommendera Wasa Parkettservice AB

Maria S
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Otroligt nöjd med slipning av golv och trösklar (69 kvm slipat)!! Sliparen var väldigt noggrann med att tejpa mina nymålade lister och det syntes knappt några märken alls. Golven och listerna är jämnt behandlade och min snickare sa att det var ett av de bättre jobb han sett. Allt utfördes på en dag, även om arbetsdagen blev lång. Tack till dig som var här. Bra kontakt med Mattias hela vägen. Rekommenderas.

Brf Musketören B
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Det har fungerat utmärkt. De har varit snabba med åtgärder och vänligt bemötande.

Kjell F
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Golvbyte efter inbrott. Bra första kontakt, därefter svårt att få kontakt med person som hade ansvar. Ni har svårt för att hålla reda på datum och tid. Slutresultatet av golvläggningen blev bra.

Eva S
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Vänligt, lyssnande och proffsigt bemötande. Parkettläggningen blev sååååå bra. Mycket, mycket nöjda

Elin R
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Fick hjälp med golvbyte av Wasa parkett efter en vattenskada och allt gick väldigt smidigt. De var proffsiga, noggranna och enkla att ha att göra med. Resultatet med nya parkettgolvet blev perfekt. Kan rekommendera företaget!

Erik B
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Vi behövde byta över 60m2 golv efter en vattenskada, samt delar av tak i våningen under och under golvbytet flytta runt på möbler inkl. delar av de fast monterade skåpen/bänkar i köket. Bemötandet, kunskapen hos hantverkarna och servicen var utmärkt. Det var en jobbig period med uttorkning och hål mellan våningsplanen. Wasa parkett gjorde vad de kunde för att underlätta. Vi är supernöjda.

Anjana P
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Fast and efficient service. The work was completed without any hassle. Impressed.

Lena H
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Trevliga, effektiva och tillmötesgående.

Marie B
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Jag fick ett bra bemötande, och all kontakt med företaget var bra. Bra med uppföljning efter arbetets slut. Mycket snyggt gjort med byte av brädor vid kylskåpet efter vattenskada o omslipning av golvet.

Kylmiljö I
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Slutresultatet blev bra. Måste bara föra en dialog med den som kommer.

Per H
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Kompetenta och trevliga. Utförde arbetet till fullo

Marie J
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Trevligt och proffesionellt bemötande. Väl utfört målningsarbete och golvslipning. Bra rådgivning.

Shahzad K
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Väldigt trevligt och professor bemötande. Hjälpte till genom hela ärendet och har även fortsatt varit till hjälp. Vi var väldigt nöjda.

Johan S
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Gick snabbt och arbetet var av hög kvalitet.

Jan S
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Ett mycket trevligt och bra företag att ha att göra med med trevlig personal En trevlig ung man kom och la in ett snyggt golv i mitt kök efter vattenskada

Ulf F
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Bra bemötande från montören och ett bra och snabbt utfört arbete.

Fredrik B
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Snabbt och proffsigt genomfört.

Demet A
Skrev om Wasa Parkettservice AB

De har varit hos mig flera gånger jag var missnöjd, tillslut blev okej

Ylva T
Skrev om Wasa Parkettservice AB

De åtgärdade en fuktskada på uppdrag av vårt försäkringsbolag. Trevligt snabbt bemötande. Arbetet utfördes på utlovad tid och med mycket bra resultat. Vi är mycket nöjda.

Ida B
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Ett jättebra bemötande och utfört arbete, väldigt mån om att vi skulle bli nöjda.

Cornelia Å
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Fantastiskt service från start till slut.

Lydia P
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Jättebra och snabbt gjort. Fint resultat! Lite förvirring med tider först men sen gick allt jättebra.

Håkansson U
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Snyggt, snabbt och proffsigt gjort! Framför allt medarbetaren som lade det nya golvet gjorde ett mycket skickligt jobb.

Elisabeth M
Skrev om Wasa Parkettservice AB

Väldigt nöjd efter det att jag har fått mitt golv reparerat, slipat och behandlat efter en vattenskada från ett läckande element.