Roslags Entreprenad AB

Roslags Entreprenad verksamhet startade 2021 med fokus på bygg och kommunkation. Vi verkar huvudsakligen i Stockholmsregionen. Tack vare gott samarbete med andra företag och aktörer erbjuder vi en modern entreprenadtjänst med fokus på beställaren och hög kvalitet i både planering och utförande. För att skapa den bästa tjänsten för våra kunder har vi nogrannt valt ut samarbetspartners och anställda. Samtliga har någon form av yrkesbevis i kombination med mångårig erfarenhet i respektive yrkesområde.

År 2022 utökade Roslags Entreprenad verksamheten till att att även omfatta mark och anläggning med med grävmaskiner och lastbilar.

Läs vad 9 kunder tycker om Roslags Entreprenad AB 2

2022-10-01 Verifierad kund
    En trygg leverantör som är otroligt lätt att kommunicera med. De håller vad som utlovats, gör saker i tid och med ett fantastiskt slutresultat. Vi har anlitat dem för fasadmålning och kommer göra det igen när nästa tillfälle ges. Våra varmaste rekommendationer.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Tydlig kommunikation från början till slut. Inget lämnades åt slumpen med super bra lösningar!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Roslags Entreprenad AB har utfört renovering av vår yttertrappa och markarbeten/iordningsställande av vår gård. Under hela projektet har jag fått ovärderlig support och deras arbetsledare har varit otroligt hjälpsam, långt bortom vad man kan förvänta sig! Under hela projektet har vi haft tät kontakt och problem som har dykt upp har lösts. Bl a kollapsade vår gamla trappa vid rivningen (det visade sig att den gamla trappan saknade armering, vilket vi inte kände till sen innan). På bara ett par timmar hade Roslags Entreprenad AB rensat undan sten och betong samt byggt en ny provisorisk trätrappa så att vi kunde komma in och ut ur huset. Avslutningsvis är jag mycket nöjd med vårt fina samarbete och rekommenderar därför Roslags Entreprenad AB!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Roslags Enteprenad utförde ett större gräv och avloppsbyte mellan vårt 50 tals hus och gatan. Det var ett komplext och krävande jobb då grävlängden var ca 50 m. Tack vare professionella hantverkare och framförallt en mycket duktig och varsam grävmaskinist så gick jobbet smidigt och utan större problem. Offertförfarandet var smidigt och uppfyllandet av arbetsinnehållet var problemfritt och utan överaskningar.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande. De byggde ett trädäck på min baksida som blev bättre än mina förväntningar.
    Jag köpte hantverkshjälp i form av trädäck och förråd. Båda blev mycket bra.
  • RM Relining & Bygg AB
    skrev om Roslags Entreprenad AB
    2022-09-23 Verifierad kund
    Vi på RM RELINING har anlitat Roslags Entreprenad flertals gånger och kommer att fortsätta göra det i framtiden. Vi anser att de är duktiga, flexibla och lönsamma. Vi är otroligt nöjda med deras arbetsinsats och det är svårt att överträffa deras professionalitet.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Bra arbete och kommunikation med kunder!
  • Mattheus H
    skrev om Roslags Entreprenad AB
    2022-09-22 Verifierad kund
    Vi tog kontakt med Roslags Entreprenad AB i tidigt skede och hörde om de kunde hjälpa till med att sätta upp ett entretak. Efter ett bra första möte valde vi att gå vidare med företaget och allt gick supersmidigt!Hantverkarna dök upp på utsatt tid och arbetet löpte på enligt plan. Supernöjd med Roslags Entreprenad!
    Tack för fina ord och för förtroendet. Vi ses snart igen! Roslags Entreprenad AB
    2022-09-22 Verifierad kund
    Klockren service från början till slut. Väldigt noggrant arbete utfört med finish och hela vägen supernöjd!
    Tackar ödmjukast! Det blev riktigt snyggt hos dig. Roslags Entreprenad AB