Sanchez Golvspecialisten

Välkommen till Sanchez Golvspecialisten!

Vi hjälper dig att slipa och lägga golv i Stockholm med omnejd. Vill du få ett riktigt fint golv? Tveka då inte på att kontakta oss. Vi är en pålitlig och erfaren golvfirma som gärna ser till att ditt golv håller högsta kvalitet.

Tjänster: Renovering av trägolv - slipning, läggning , reparationer och mycket mer.

Vi utför arbeten för dig som privatperson eller åtar oss större uppdrag i form av bostadsrättsföreningar. Med ett team som är certifierade för våtrum kan du även anlita oss för din badrumsrenovering. Varmt välkommen!

Läs vad 38 kunder tycker om Sanchez Golvspecialisten 2

2022-11-29 Verifierad kund
    Sanchez Golvspecialisten visade stor förståelse för våra sjuka barn och gick med på att skjuta upp arbetet flera gånger.

Till slut gick att få till och vi är väldigt nöjda!
    Kan varmt rekommendera.

Magnus
    2022-11-09 Verifierad kund
    Mycket snabb på allt från offertsvar till att få jobbet gjort. Mycket proffsig attityd.
    Parketten är lagad med utmärkt skicklighet och golvet glänser
    Tack Lovisa att du tar dig tiden att lämna ett så fint omdöme! Det glädjer oss att du är så nöjd med resultatet på ditt golv!

Ha det bäst! :)

Med vänlig hälsning,
    2022-10-26 Verifierad kund
    Andra gången vi anlitar Sanchez för att slipa våra golv. Alltid lika bra resultat. Snabba och noggranna.
    Vi blir så glada att höra att ni blivit så nöjda med resultatet på erat golv! Tack att ni tog er tiden att lämna ett så fint omdöme också! Det uppskattas enormt! :)

Tack igen för denna gång!

Med vänlig hälsning,
  • Carola F
    2022-09-06 Verifierad kund
    Vi anlitade Sanchez Golvspecialisten för ett uppdrag hos en av våra kunder. Vi är väldigt nöjda med allt från bokning, utförande samt pris.
    Vi kommer anlita dem för liknade uppdrag i framtiden.
    Tack Carola för att ni tar er tiden att skriva ett så fint omdöme! Det gläder så mycket att ni är så nöjda med vårt arbete! :) Sanchez Golvspecialisten
    2022-08-18 Verifierad kund
    Snyggt resultat, jättenöjd. Stor skillnad.
    Trevligt bemötande av Erika.
    Tack Karin för det fina omdömet! Vad roligt att höra att ni blev med resultatet på erat golv! :) Sanchez Golvspecialisten
    2022-08-13 Verifierad kund
    Superproffsigt bemötande och väldigt hjälpsam med att svara på frågor. Lätt att nå via telefon eller epost.
    Dem gjorde ett utomordentligt jobb med att slipa våra golv.
    Tusen tack Shahin och Skye för det fina omdömet! Det gläder oss jättemycket att ni är nöjda med vårt arbete! 😊

Vi på Sanchez Golvspecialisten önskar er en fortsatt trevlig sommar!

Hälsningar,
    2022-05-11 Verifierad kund
    Utmärkt dialog, genomförande och resultat.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Så himla bra jobb från Sanchez Golvspecialisten! Supernöjd och blev ännu bättre än tänkt.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Superbra kommunikation och enkla att ha att göra med.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Sanchez Golvspecialisten! Vi anlitade dem för att slipa och olja golven i vår nya lägenhet, med gamla brädgolv under plastmattor, fin ekparkett i vardagsrummet. Resultatet blev över förväntan. Hela arbetet har skötts på bästa sätt. Pålitligt, säkert, bra kommunikation. Ett familjeföretag med yrkesstolthet och omsorg. Prissättning och faktura är transparant och förutsägbart. De svarade också på alla våra frågor, gav råd, var tillgängliga under hela processen.
    Helt enkelt jättebra!
    2022-01-01 Verifierad kund
    Otroligt bra att ha att göra med och väldigt tillmötesgående!
    2021-12-19 Verifierad kund
    Väldigt,proffsiga& trevligt bemötande.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med deras arbete. Kommer anlita till framtida projekt, rekommenderas starkt.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Golvslipning och lackning kök och sovrum
    Blev bra bemött och var punktliga med att utföra jobbet.
    Fint slipat men jag upplevde de tre lagren med lack som mycket tunt. Fick då erbjudande om ett till lager med lack. Tackade ja till detta i köket men för sent för sovrummet då alla möbler var tillbaka på plats igen.
    Hade önskat få springor mellan plankorna ifyllda. Trodde det ingick men det gjorde det inte. Mitt eget fel då det inte var med på offerten. Att fråga kund om denna tilläggstjänst tycker jag däremot borde vara standard från Sanchez.
    Som helhet ändå nöjd med deras arbete och son jag uppfattar det till ett bra pris.

Mikael
    2021-10-08 Verifierad kund
    Kanon service. Snabba på pucken och gjorde bra jobb. Vi har anlitat dessa hittils på 2 av våra totalrenoveringar. Rekommenderas / jesper Stockholms bad & byggmästarlag AB
    Tusen tack Jesper för rekommendationen och för ett fint samarbete! 😃 Sanchez Golvspecialisten
    2021-09-30 Verifierad kund
    Trevliga, noggranna och kunniga. Tydlig info om alternativ och priser. Bra slutresultat.
    2021-09-29 Verifierad kund
    Anlitade Sanchez för att slipa golv samt behandla med hårdvaxolja. Jättebra information och rådgivning inför golvslipandet, väl utfört jobb och offerten överensstämde med slutpris. Vi är nöjda!
    2021-09-27 Verifierad kund
    Slipningen blev jättebra. Bra pris också
    2021-09-27 Verifierad kund
    Toppen service! Behövde snabbt få hjälp med en fuktskada inför lägenhetsförsäljning. De förstod mitt problem och hittade en lösning genom att vara lite kreativa och dela upp arbetet. Bra utfört arbete!
    2021-08-20 Verifierad kund
    Positiv och trevlig bemötande av företaget,
    lätt att kommunicera samt perfekt koordinering av arbetet i helhet. Arbetet följde till 100 % tidplanen.
    Vill gärna anlita företaget på nytt i framtiden.
    2021-08-12 Verifierad kund
    Hej

Jag är mycket nöjd med Sanchez Golvspecialisten. Dom har gjort ett mycket bra arbete hos mig med att lägga in ett nytt golv

Med vänliga hälsningar: Mikael Nordström
    2021-07-19 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och snabbt utfört arbete! Vi är väldigt nöjda och kan starkt rekommendera Sanchez Golvspecialisten om du vill ha hjälp att slipa golvet hemma!
    2021-07-15 Verifierad kund
    Jättebra jobb, tack så mycket.
    2021-06-23 Verifierad kund
    Skräddarsydd service, bra kommunikation och suveränt resultat! Vårt parkettgolv från början av 60-talet blev som nytt. Skonsamt och proffsigt slipat och lackat. Tack!
    2021-06-18 Verifierad kund
    Fantastisk service och expertis!
    2021-06-15 Verifierad kund
    Superproffsiga och resultatet blev kanon. Rekommenderar starkt!
  • Zayera K
    2021-05-13 Verifierad kund
    Jag beställde golvslipning av parkett golv samt lackning. Resultatet blev bra.
    Byte av golvlister också.
    2021-05-07 Verifierad kund
    De slipade och lackade golv och jag var 110% nöjd. Perfekt och till mycket rimligt pris. Kan verkligen rekommenderas,
    2021-04-23 Verifierad kund
    Snabbt och effektivt. Trevligt bemötande , rent och snyggt.
    2021-04-23 Verifierad kund
    Otroligt proffsiga och trevliga. Lätt att ha kontakt med!
    2021-04-09 Spontant omdöme
    Väldigt kunniga och proffsiga
    Rekommenderas varmt
    2021-03-23 Spontant omdöme
    Överträffade verkligen mina förväntningar! Trevliga och väldigt service minded. Rekommenderar starkt!
    2021-03-04 Spontant omdöme
    Beställde golvslipning, blev kanonbra. Jag är supernöjd på alla sätt. De är trevliga, proffsiga och lätta att ha att göra med.
  • Per B
    2021-03-04 Verifierad kund
    Golvslipning och ny parkett i ett hörn i lägenheten. Holger med kollegor gjorde ett superfint jobb! Hjälpsam och lyssnar in precis vad du efterfrågar. Ett nöje att anlita Sanchez Golvspecialisten
    2021-03-04 Verifierad kund
    Fick hjälp med en lagning i parkett. Trevligt bemötande och professionell nivå rakt igenom
    2021-03-02 Verifierad kund
    Mycket professionell, över förväntan
  • Jon G
    2021-03-02 Verifierad kund
    Snachez gjorde ett jättefint jobb med att lägga fiskbensparket i två rum. De var flexibla och tillgängliga under hela arbetet. Kan varmt rekommendera Sanchez.
  • Bahram T
    2021-03-02 Spontant omdöme
    Vi anlitat Sanchez vid flera uppdrag , vilket vi är väldigt nöjd med deras resultat och även vår slut kund nöjd med det som levererat.
    De är snabbt, ansvariga och proffs i det som tar ansvar för.
    Vi stark rekommenderar Sanchez golvspecialisten !
    Mvh Bahram
    Novinbygg AB