Sanchez Golvspecialisten

Sanchez Golvspecialisten

Välkommen till Sanchez Golvspecialisten!

Vi hjälper dig att slipa och lägga golv i Stockholm med omnejd. Vill du få ett riktigt fint golv? Tveka då inte på att kontakta oss. Vi är en pålitlig och erfaren golvfirma som gärna ser till att ditt golv håller högsta kvalitet.

Tjänster: Renovering av trägolv - slipning, läggning , reparationer och mycket mer.

Vi utför arbeten för dig som privatperson eller åtar oss större uppdrag i form av bostadsrättsföreningar. Med ett team som är certifierade för våtrum kan du även anlita oss för din badrumsrenovering. Varmt välkommen!

Läs vad 24 kunder tycker om Sanchez Golvspecialisten 2

2021-10-08
    Kanon service. Snabba på pucken och gjorde bra jobb. Vi har anlitat dessa hittils på 2 av våra totalrenoveringar. Rekommenderas / jesper Stockholms bad & byggmästarlag AB
    Tusen tack Jesper för rekommendationen och för ett fint samarbete! 😃 Sanchez Golvspecialisten
    2021-09-30
    Trevliga, noggranna och kunniga. Tydlig info om alternativ och priser. Bra slutresultat.
    2021-09-29
    Anlitade Sanchez för att slipa golv samt behandla med hårdvaxolja. Jättebra information och rådgivning inför golvslipandet, väl utfört jobb och offerten överensstämde med slutpris. Vi är nöjda!
    2021-09-27
    Slipningen blev jättebra. Bra pris också
    2021-09-27
    Toppen service! Behövde snabbt få hjälp med en fuktskada inför lägenhetsförsäljning. De förstod mitt problem och hittade en lösning genom att vara lite kreativa och dela upp arbetet. Bra utfört arbete!
    2021-08-20
    Positiv och trevlig bemötande av företaget,
    lätt att kommunicera samt perfekt koordinering av arbetet i helhet. Arbetet följde till 100 % tidplanen.
    Vill gärna anlita företaget på nytt i framtiden.
    2021-08-12
    Hej

Jag är mycket nöjd med Sanchez Golvspecialisten. Dom har gjort ett mycket bra arbete hos mig med att lägga in ett nytt golv

Med vänliga hälsningar: Mikael Nordström
    2021-07-19
    Väldigt bra bemötande och snabbt utfört arbete! Vi är väldigt nöjda och kan starkt rekommendera Sanchez Golvspecialisten om du vill ha hjälp att slipa golvet hemma!
    2021-07-15
    Jättebra jobb, tack så mycket.
    2021-06-23
    Skräddarsydd service, bra kommunikation och suveränt resultat! Vårt parkettgolv från början av 60-talet blev som nytt. Skonsamt och proffsigt slipat och lackat. Tack!
    2021-06-18
    Fantastisk service och expertis!
    2021-06-15
    Superproffsiga och resultatet blev kanon. Rekommenderar starkt!
  • Zayera K
    2021-05-13
    Jag beställde golvslipning av parkett golv samt lackning. Resultatet blev bra.
    Byte av golvlister också.
    2021-05-07
    De slipade och lackade golv och jag var 110% nöjd. Perfekt och till mycket rimligt pris. Kan verkligen rekommenderas,
    2021-04-23
    Snabbt och effektivt. Trevligt bemötande , rent och snyggt.
    2021-04-23
    Otroligt proffsiga och trevliga. Lätt att ha kontakt med!
    2021-04-09
    Väldigt kunniga och proffsiga
    Rekommenderas varmt
    2021-03-23
    Överträffade verkligen mina förväntningar! Trevliga och väldigt service minded. Rekommenderar starkt!
    2021-03-04
    Beställde golvslipning, blev kanonbra. Jag är supernöjd på alla sätt. De är trevliga, proffsiga och lätta att ha att göra med.
  • Per B
    2021-03-04
    Golvslipning och ny parkett i ett hörn i lägenheten. Holger med kollegor gjorde ett superfint jobb! Hjälpsam och lyssnar in precis vad du efterfrågar. Ett nöje att anlita Sanchez Golvspecialisten
    2021-03-04
    Fick hjälp med en lagning i parkett. Trevligt bemötande och professionell nivå rakt igenom
    Mycket professionell, över förväntan
  • Jon G
    2021-03-02
    Snachez gjorde ett jättefint jobb med att lägga fiskbensparket i två rum. De var flexibla och tillgängliga under hela arbetet. Kan varmt rekommendera Sanchez.
  • Bahram T
    2021-03-02
    Vi anlitat Sanchez vid flera uppdrag , vilket vi är väldigt nöjd med deras resultat och även vår slut kund nöjd med det som levererat.
    De är snabbt, ansvariga och proffs i det som tar ansvar för.
    Vi stark rekommenderar Sanchez golvspecialisten !
    Mvh Bahram
    Novinbygg AB