Sanchez Golvspecialisten

Sanchez Golvspecialisten

• BadgeThreeYears

Välkommen till Sanchez Golvspecialisten! Vi hjälper dig att slipa och lägga golv i Stockholm med omnejd. Vill du få ett riktigt fint golv? Tveka då inte på att kontakta oss. Vi är en pålitlig och erfaren golvfirma som gärna ser till att ditt golv håller högsta kvalitet. Tjänster: Renovering av trägolv - slipning, läggning...

62 omdömen om Sanchez Golvspecialisten

Sedan starten hos Reco 2021

Carola F
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Hej Sanchez Golvspecialisten, Tack för att ni valde mig som mottagare för Reco-omdömet. Jag vill berömma er för er utmärkta kundtjänst och kunniga personal. Arbetet utfördes med högsta professionalism och jag är väldigt nöjd. Speciellt vill jag nämna Erika för hennes trevliga och smarta hantering av administrationen. Hon har verkligen bidragit till min positiva upplevelse av ert företag. Tack än en gång för er fantastiska service. Bästa ! S.

Carl B
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Jättenöjd. Offerten stämde väl överens med slutpris. Resultatet perfekt. De höll alla lovade tider och var enkla att kommunicera med. De slipade ca 60kvm parkett hemma hos oss samt fixade en del trösklar och genomförde golvvård där en del parkett var trasigt mm.

Astrid I
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Bra kommunikation och jättefint resultat! Ekparkett och furutrösklar från 1947 som slipades behandlades med hårdvaxolja, de ser nu ut som om de vore nya

Tack Astrid för ditt omdöme! Uppskattas enormt! ☺️

Felicia B
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Vi har en sekelskiftslägenhet med fint plankgolv som behövde en uppfräschning med byte av plankor på vissa ställen och sen slipa och olja vårt golv. Utifrån bilder så tyckte andra golvfirmor vi skulle byta golvet och var inte villiga att laga (kanske för att de tjänar mer pengar på att byta golvet?). Vi ville däremot inte byta ett fint plankgolv, för det har charm och passar bra in. Sanchez kom och kollade på golvet och de såg inga problem med att reparera de skadade plankorna och slipade/oljade allt. Resultatet blir...

Tack Felicia för ert fina omdöme och förtroendet! 😊

Anna Elisabeth L
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Toppen bra, mycket nöjd med resultatet, rekommenderas varmt!

Lisa B
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande och snabba svar på frågor. Snygga och välgjorda golv.

Emil S
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Väldigt smidig kommunikation och väl utfört. Supernöjd med Sanchez!

Moa Johanna Astrid Z
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Så nöjd! När jag var nyinflyttad ville jag behålla originalparketten från 50-talet i vardagsrummet och lägga likadant i övriga lägenheten, blev superfint! Parketten i vardagsrummet blev som ny och övriga golvet matchar perfekt. De har även kommit tillbaka och hjälpt med några repor som blivit senaste två åren, otroligt proffsigt och snabbt gjort! Och nu senast har de slipat om min bänkskiva i köket som var både vattenskadad och sliten. Den blev som ny!

Erika S gillar detta
Ghassan S
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Riktigt proffsiga och ödmjuka, starkt rekommenderat!

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tack Ghassan för att du tagit dig tiden att lämna ett fint och ärligt omdöme om oss! Det uppskattas enormt! :) Bästa hälsningar, Erika

Martin S
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Mycket bra service och fint resultat. Fiskbensparkett. Vi rekommenderar dem varmt!

Henrik R
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Väldigt bra kontakt med Erika och golven blev perfekta. Kan inte annat än att rekommendera dem 😃 Kommer använda dem igen när vi ska lägga in nytt golv i matsalen.

Aleksander M
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Enkla att ha att göra med, tydliga i sin kommunikation, punktliga men framförallt blev golvet jättefint. Känns som att gå i en nyproduktion trotts att huset är äldre än 100 år. Helt klart högsta betyg.

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tack Alex för ditt fina och ärliga omdöme! Att ni blev så nöja med resultatet på era fina golv gör oss så otroligt jätteglada! Det var också super roligt att ha er kunder! 😊 Önskar er all lycka till i den nya lägenheten! Bästa hälsningar, Erika & Holger

Henning L
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Vi jobbade med Sanchez Golvspecialisten när vi renoverade vår lägenhet. De utförde: - läggning av nytt golv (fiskben) - reparation och slipning av befintlig golv - nya lister Vi är jättenöjda med resultatet, båda det nya och det gamla golvet blev jättefint. Dessutom: - jättebra pris, jämfört med andra företag här på Reco - slutpriset var jättenära priset i den ursprungliga offerten - jobbet utfördes i den tiden som planerades utan förseningar - ärligt - snäll: de svarade på alla våra frågor och hjälpte oss att göra förberedelser själva Jag rekommenderar Sanchez Golvspecialisten 100%!

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Hej Henning! Gracias för ett så så ärligt och fint omdöme! Den uppskattas enormt! 😃 Det var vårt nöje att jobba med er och önskar all lycka till med resten av renoveringar i lägenheten! Bästa hälsningar, Erika & Holger

Daniel J
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Kunde inte blivit bättre gjort. Proffsigt. Snabbt och enligt offert.

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tack Daniel för att tagit dig tiden att lämna ett omdöme om oss. Det uppskattas enormt! :) Bästa hälsningar, Erika Sanchez Golvspecialisten

Gital T
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Professionella, punktliga och extremt trevliga. Rekommenderas starkt.

Tack Gital för ditt fina omdöme! Det uppskattas enormt! ☺️ Hälsningar, Erika

Mojgan Z
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Jag hitta Sanchez Golvspecialisten AB från Servicefinder. Jag valde att låta Sanchez Golvspecialisten AB slipa alla mina parkettgolv i min lägenhet och jag är mycket nöjd med resultatet. De var inte billigast men gav ett bra och rimligt pris. Den billigaste offerten jag fick av ett annat företag kändes helt orimlig. De är mycket professionella, artiga, kunniga och ambitiösa. När jag sedan fick slutfakturan var den lägre än offerten då de räknade med en mindre golvyta än jag hade gjort. Mycket ärligt att justera priset...

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tack Mojgan för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme om oss! Detta uppskattas enormt! Det var ett nöjde för oss på Sanchez Golvspecialisten AB att fixa dina fina golv! ☺️🌟 Bästa hälsningar, Erika Sanchez Golvspecialisten AB

K
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Otroligt enkla att ha att göra med. De svarade på min förfrågan om golvslipning samma förmiddag och jag fick chans att ställa frågor som jag hade. Tre arbetsdagar efter första kontakten var jobbet gjort och resultatet blev jättebra.

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Hej Karin! Tack att du tar dig tiden att lämna ett omdöme! Det uppskattas enormt! Det glädjer oss mycket att ni är så nöjda med resultatet på ert golv! 😊 Önskar er en fin sommar! 🌷 Bästa hälsningar, Sanchez Golvspecialisten

Odd H
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Skickliga och engagerade! Bra dialog vid uppstart och kring de lösningar av några småskador som fanns. på golvet från start. Bästa hantverkarna hitintills. Blev mycket bra. Rekommenderas, Lena och Odd

Ola B
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Vi slipade samtliga golv i lägenheten. Innan arbetet var det hela tiden snabba svar på frågor som dök upp. Arbetet utfördes sen helt enligt överenskommelsen och inga extra utgifter tillkom. Själva arbetet utfördes precis som vi önskade & resultatet är vi supernöjda med!

Tom M
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Golvslipning och golvläggning gjordes perfekt. Tydlig offert och utmärkt kommunikation.

Lena A
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Bästa företaget ever, vilken service från början till slut. Kan rek detta företag till 100%.

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tack Lena för att du tog dig tiden att skriva ett så fint omdöme! Det glädjer oss enormt att du blev så nöjd med resultatet på dina golv! :) Bästa hälsningar, Erika Sanchez Golvspecialisten AB

Carl L
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Fantastiskt resultat och jättebra att jobba med under projektet

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Hej Carl! Tack för ditt omdöme! Det glädjer oss enormt att du blev så nöjd med resultatet! :) Med vänlig hälsning, Erika

Christer F
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

De var lätta att kommunicera med, snabba, superproffsiga i allt. De kom kvällen innan med alla grejer så vi inte behövde vara på plats tidigt på morgonen. Hantverket utförde de till 110% Vi rekommenderar dem varmt då ni kommer bli positivt överraskade. Prismässigt ligger de i mitten av de offerter vi fick in, men resultatet är i toppklass!!

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tack så mycket Christer för att du tog dig tiden att skriva ett så fint omdöme. Det glädjer oss enormt att du blev så nöjd med både vårt bemötande och resultatet på erat golv! Pappa och jag önskar dig och familjen en god fortsättning och ett gott nytt år! :) Ha det bäst! Med vänlig hälsning, Erika

Linn F
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Fantastiskt bemötande, tydlig i sin kommunikation och ett felfritt resultat. Dem kunde hjälpa oss med kort varsel och guidade oss till att komma fram till vilken behandling av vårt golv som passade oss bäst. Uppskattad offert och verklig faktura stämde bra överens!

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tack Linn för att du tog dig tiden att skriva det här fina omdömet. Det glädjer oss att ni blev så nöjda med resultatet på erat golv! :)

Per M
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Sanchez Golvspecialisten visade stor förståelse för våra sjuka barn och gick med på att skjuta upp arbetet flera gånger. Till slut gick att få till och vi är väldigt nöjda! Kan varmt rekommendera. Magnus

Lovisa M
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Mycket snabb på allt från offertsvar till att få jobbet gjort. Mycket proffsig attityd. Parketten är lagad med utmärkt skicklighet och golvet glänser

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tack Lovisa att du tar dig tiden att lämna ett så fint omdöme! Det glädjer oss att du är så nöjd med resultatet på ditt golv!   Ha det bäst! :) Med vänlig hälsning, Erika

Caroline D
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Andra gången vi anlitar Sanchez för att slipa våra golv. Alltid lika bra resultat. Snabba och noggranna.

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Vi blir så glada att höra att ni blivit så nöjda med resultatet på erat golv! Tack att ni tog er tiden att lämna ett så fint omdöme också! Det uppskattas enormt! :) Tack igen för denna gång! Med vänlig hälsning, Erika

Carola F
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Vi anlitade Sanchez Golvspecialisten för ett uppdrag hos en av våra kunder. Vi är väldigt nöjda med allt från bokning, utförande samt pris. Vi kommer anlita dem för liknade uppdrag i framtiden.

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tack Carola för att ni tar er tiden att skriva ett så fint omdöme! Det gläder så mycket att ni är så nöjda med vårt arbete! :)

Karin T
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Snyggt resultat, jättenöjd. Stor skillnad. Trevligt bemötande av Erika.

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tack Karin för det fina omdömet! Vad roligt att höra att ni blev med resultatet på erat golv! :)

Shahin S
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Superproffsigt bemötande och väldigt hjälpsam med att svara på frågor. Lätt att nå via telefon eller epost. Dem gjorde ett utomordentligt jobb med att slipa våra golv.

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tusen tack Shahin och Skye för det fina omdömet! Det gläder oss jättemycket att ni är nöjda med vårt arbete! 😊 Vi på Sanchez Golvspecialisten önskar er en fortsatt trevlig sommar! Hälsningar, Erika

Johan L
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Utmärkt dialog, genomförande och resultat.

Emilia N
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Så himla bra jobb från Sanchez Golvspecialisten! Supernöjd och blev ännu bättre än tänkt.

Julia K
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Superbra kommunikation och enkla att ha att göra med.

Elsa H
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Vi kan varmt rekommendera Sanchez Golvspecialisten! Vi anlitade dem för att slipa och olja golven i vår nya lägenhet, med gamla brädgolv under plastmattor, fin ekparkett i vardagsrummet. Resultatet blev över förväntan. Hela arbetet har skötts på bästa sätt. Pålitligt, säkert, bra kommunikation. Ett familjeföretag med yrkesstolthet och omsorg. Prissättning och faktura är transparant och förutsägbart. De svarade också på alla våra frågor, gav råd, var tillgängliga under hela processen. Helt enkelt jättebra!

Dolores M
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Otroligt bra att ha att göra med och väldigt tillmötesgående!

Lena G

Väldigt,proffsiga& trevligt bemötande.

Calvin T
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Väldigt nöjd med deras arbete. Kommer anlita till framtida projekt, rekommenderas starkt.

Johan M
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Golvslipning och lackning kök och sovrum Blev bra bemött och var punktliga med att utföra jobbet. Fint slipat men jag upplevde de tre lagren med lack som mycket tunt. Fick då erbjudande om ett till lager med lack. Tackade ja till detta i köket men för sent för sovrummet då alla möbler var tillbaka på plats igen. Hade önskat få springor mellan plankorna ifyllda. Trodde det ingick men det gjorde det inte. Mitt eget fel då det inte var med på offerten. Att fråga kund om denna tilläggstjänst tycker jag däremot borde vara...

Stockholms B
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Kanon service. Snabba på pucken och gjorde bra jobb. Vi har anlitat dessa hittils på 2 av våra totalrenoveringar. Rekommenderas / jesper Stockholms bad & byggmästarlag AB

Svar från Sanchez Golvspecialisten

Tusen tack Jesper för rekommendationen och för ett fint samarbete! 😃

Carl Axel Conrad C
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Trevliga, noggranna och kunniga. Tydlig info om alternativ och priser. Bra slutresultat.

Valentina C
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Anlitade Sanchez för att slipa golv samt behandla med hårdvaxolja. Jättebra information och rådgivning inför golvslipandet, väl utfört jobb och offerten överensstämde med slutpris. Vi är nöjda!

Petter S
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Slipningen blev jättebra. Bra pris också

Pontus S
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Toppen service! Behövde snabbt få hjälp med en fuktskada inför lägenhetsförsäljning. De förstod mitt problem och hittade en lösning genom att vara lite kreativa och dela upp arbetet. Bra utfört arbete!

Lea I
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Positiv och trevlig bemötande av företaget, lätt att kommunicera samt perfekt koordinering av arbetet i helhet. Arbetet följde till 100 % tidplanen. Vill gärna anlita företaget på nytt i framtiden.

Claes M
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Hej Jag är mycket nöjd med Sanchez Golvspecialisten. Dom har gjort ett mycket bra arbete hos mig med att lägga in ett nytt golv Med vänliga hälsningar: Mikael Nordström

Jacob C
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Väldigt bra bemötande och snabbt utfört arbete! Vi är väldigt nöjda och kan starkt rekommendera Sanchez Golvspecialisten om du vill ha hjälp att slipa golvet hemma!

Muataz N
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Jättebra jobb, tack så mycket.

Nicole W
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Skräddarsydd service, bra kommunikation och suveränt resultat! Vårt parkettgolv från början av 60-talet blev som nytt. Skonsamt och proffsigt slipat och lackat. Tack!

Sofia G
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Fantastisk service och expertis!

Alexandra G
Skrev om Sanchez Golvspecialisten

Superproffsiga och resultatet blev kanon. Rekommenderar starkt!