Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Örby Parkett Design JE AB

Parkett Design JE AB

Gamla Huddingevägen 447, 125 42 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Parkett Design!

Lägga nytt golv eller slipa de du redan har? Oavsett vad saken gäller så kan vi på Parkett Design hjälpa dig att slipa eller fila från grunden till sista touch! Hos oss på Parkett Design är vi experter på allt från parkettgolv, fiskbensparkett, stavparkett och mosaikparkett till skeppsgolv, plankgolv, specialgolv, reparation och mycket mer. Vill du anlita ett företag med över 30 års erfarenhet i branschen? Tveka inte att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 5 kunder tycker om Parkett Design JE AB

• 2019-02-08

Tomas w skrev om Parkett Design JE AB
    Parkett Design hjälpte oss slipa och lacka golven och de blev verkligen superbra. Dessutom väldigt trevliga och hjälpsamma!! Läs mer
  • Sanna R

2019-02-08

Sanna R skrev om Parkett Design JE AB
    Parkett Design ingav stort förtroende vid första möte och gjorde valet av golvslipare enkelt. Vi anlitade dem för slipning och behandling av tre sovrumsgolv. De är kompetenta, trevliga och lämnar efter sig ett fint slutresultat. Vi rekommenderar Parkett Design varmt! Läs mer
    2019-02-08 Johan E svarar Sanna R
    Tack för det fina omdömet ! Välkommen åter!
  • 2019-01-22

Birgitta P skrev om Golvslipning en del av Parkett Design JE AB
    Slipning och oljning av vardagsrumsgolv
    Bbra bemötande via telefon
    Jobbet blev gjort i tid och resultatet som jag förväntat mig Läs mer
  • Sofia L

2019-01-22

Sofia L skrev om Parkett Design JE AB
    Kan varm rekommendera; Johan bryr sig verkligen och förklara skillnaden på olika behandlingar och hur de påverkar resultatet, på ett sätt så jag alltid kände mig med i processen och väldigt trygg. Resultatet blev över förväntan, och jag kommer definitivt anlita honom igen för nästa golv! Läs mer
  • 2019-01-22

Odd W skrev om Parkettgolv en del av Parkett Design JE AB
    Mycket yrkesskickliga och trevliga. De lade nytt platsbyggt parkettgolv på hela övervåningen med mycket fina detaljer. De gjorde vår undervåning för några år sedan och var ett självklart val igen. Mia Läs mer

Gamla Huddingevägen 447, 125 42 Älvsjö