Alla kategorier Slipa golv Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Örby Parkett Design JE AB

Parkett Design JE AB

Gamla Huddingevägen 447, 125 42 Älvsjö — Visa karta

Välkommen till Parkett Design!

Lägga nytt golv eller slipa de du redan har? Oavsett vad saken gäller så kan vi på Parkett Design hjälpa dig att slipa eller fila från grunden till sista touch! Hos oss på Parkett Design är vi experter på allt från parkettgolv, fiskbensparkett, stavparkett och mosaikparkett till skeppsgolv, plankgolv, specialgolv, reparation och mycket mer. Vill du anlita ett företag med över 30 års erfarenhet i branschen? Tveka inte att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 30 kunder tycker om Parkett Design JE AB

• 2019-09-09

Jennifer B skrev om Parkett Design JE AB
    Vi är super nöjda med vårt golv efter slipning och behandling! Det var från ett ganska mörkt fiskbensparkett som blev till ett ljusare med ett obehandlat utseende som vi önskat. :) Sicken skillnad! Älskar det. Läs mer
    2019-09-09 Johan E svarar Jennifer B
    Tack Jennifer! Hoppas du kommer trivas!
  • 2019-09-02

marie H skrev om Parkett Design JE AB
    Använde Parkettdesign för att lägga ny fiskbensparkett och vi är supernöjda med resultatet! Golvet blev jättefint! Trevligt bemötande och vi vill gärna anlita dem när vi fortsätter renoveringen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-03 Johan E svarar marie H
    Tack ,ni är välkomna åter när det är dax för resten!
  • 2019-09-02

Alibin E skrev om Parkett Design JE AB
    Golvslipning, reperation och behandling av fiskbensparkett. Professionella och med ett resultat som vi knappt vågade hoppas på till en rimlig kostnad. Har redan rekommenderat till vänner och kollegor Läs mer
    2019-09-03 Johan E svarar Alibin E
    Tack, Jag uppskattar att ni rekommenderat oss till era vänner!
  • 2019-08-22

JOACHIM R skrev om Parkett Design JE AB
    Varning! Anlita aldrig Johan på Parkett Design Varning! Han borde få sin hantverkarlicens indragen omedelbart. Alla positiva omdömen måste vara skriva av honom själv.
    Johan är en ovetandes mytoman utan medmänsklighet. Johan lurar sina kunder genom att upprepande gånger lova tider som inte hålls. Jag tog ledigt från jobbet vid upprepande tillfällen, vi bokade in en tid. Sedan går han under jorden. Svarar inte. Han är spårlöst borta. Svarar efter några dagar. Samma procedur. Man bestämmer en tid, tar ledigt från jobbet, han slutat svara. Några dagar senare så hittar han på allt möjligt. Magsjuka, bilen är trasig, han har massa andra jobb (trots att han har bestämt med en kund). Han är totalt oförstående för sina kunder. Sätter sig själv först hela tiden. De västa är att han hela tiden skyller ifrån sig. Han kan aldrig stå för att han gör fel. Jag skulle inte ens rekommendera min värsta fiende att spilla tid på denna ”hantverkare”. Ja, så illa är de. Jag har aldrig, någonsin varit med om värre. Då har man ändå varit med om hantverkare som är opålitliga. Spill inte din tid. Han kommer inte komma till dig. Han kommer sluta höra av sig. Eller skicka fakturor när halva jobbet är gjort och sedan skita i resten. Johan är den värsta människotypen. Och de värsta är att han kommer försvara detta. Gå i försvarsställning. Istället för att förstå att be om ursäkt och göra rätt för sig. Läs mer
    2019-09-02 Johan E svarar JOACHIM R
    Ja vi har olika uppfattning helt klart. Du ville göra förarbetet själv för att spara pengar och vi har vid 3 tillfällen avbrutit då det varit undermåligt utfört. Jag har försökt vara tydlig och till och med spelat in en film för att du skall förstå men det verkar inte fungera ändå. Du har dessutom med all tydlighet förklarat hur missnöjd du är innan vi ens har börjat så jag har valt att inte fortsätta med ditt projekt. Jag kommer också att anmäls ditt inlägg då det inte stämmer.
  • 2019-08-21

Elisabeth S skrev om Parkett Design JE AB
    Fantastiskt bemötande, fina resultat! Vi är nöjda med våra golv och trösklar, proffsigt jobb! Läs mer
    2019-09-03 Johan E svarar Elisabeth S
    tack, vi är glada att ni är nöjda!
  • MARIELLE H

2019-08-19

MARIELLE H skrev om Parkett Design JE AB
    Anlitade parkettdesign för slipning av golvet på mitt kontor. Han höll tiderna perfekt och golvet blev jättefint! Läs mer
    2019-09-03 Johan E svarar MARIELLE H
    Tack Marielle vi önskar dig välkommen åter
  • 2019-08-19

Daniel P skrev om Parkett Design JE AB
    Jag blev rekommenderad av en vän att anlita Parkett Design. De är mycket trevliga och tillmötesgående. Nöjd är ordet! Läs mer
    2019-09-03 Johan E svarar Daniel P
    Tack Daniel. Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten
  • Åse N

2019-08-14

Åse N skrev om Parkett Design JE AB
    Slipning av golv plus ytbehandling. Bra bemött och snabbt utfört arbete. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-09-03 Johan E svarar Åse N
    Tack Åse. Vi är glada att du är nöjd!
  • 2019-08-01

Jonas h skrev om Parkett Design JE AB
    Köpte golvslipning - hantverkaren kom punktligt och genomförde arbetet noggrant. Läs mer
  • 2019-07-03

Alexander S skrev om Parkett Design JE AB
    Fantastiskt resultat och trevlig bemötande 👍 upp Läs mer
  • Johan S

2019-07-01

Johan S skrev om Parkett Design JE AB
    Snabbt, proffsigt och snyggt jobbat. Läs mer
  • 2019-06-25

Raija N skrev om Parkett Design JE AB
    slipning, toning, lagning och hårdvaxning av 30 kvm ekparkett. Allt blev snabbt och bra gjort. Fina lagningar av trasiga ställen.
    Mycket nöjd med resultatet. Stort tack Johan! Läs mer
  • 2019-06-11

Jani K skrev om Parkett Design JE AB
    Läggning av stavparkett i köket.
    Mycket bra bemötande.
    Jag har tidigare använt just samma företag och visste redan innan att de kunde utföra ett bra jobb. Även denna gång har de utfört ett bra arbete. Läs mer
  • 2019-06-11

Jonna J skrev om Parkett Design JE AB
    Gjorde lite misstag första slipningen, men kom utan tvekan in på sin lediga dag för att ordna det. Andra gången blev det klockrent! Tillmötesgående, kunnig, vänlig. Rekommenderas! Läs mer
  • Ada B

2019-05-27

Ada B skrev om Parkett Design JE AB
    Köpte golvslipning till ett vardagsrum + behandling med hårdvaxolja. Mycket effektivt vad gäller tiden och resultatet blev kanonbra. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-05-22

Torbjörn M skrev om Parkett Design JE AB
    En mycket trevlig ung kille dök upp på morgonen och fixade vårt 25 m2 parkettgolv. Pga stort akvarium hade det genom åren blivit lite saltvattensskador som han fint trollade bort.
    Stort tack för utmärkt jobb,
    Torbjörn Läs mer
  • 2019-05-21

Svea g skrev om Parkett Design JE AB
    Inhyrd som underentreprenör för slipning och behandling utav massivt ekgolv, proffsig, höll tidsplanen och perfekt slutresultat med en jättenöjd slutkund.
    Rekommenderas!! Läs mer
  • 2019-05-21

Mälarhöjdens B skrev om Parkett Design JE AB
    Allt tipp topp! Från bemötande till slutprodukten. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Ida S

2019-05-08

Ida S skrev om Parkett Design JE AB
    Vårt golv var en tuff utmaning, men Johan och co gav sig inte förens resultatet fyllde allas förväntningar! Proffsig bemötande och bra resultat ! Läs mer
  • 2019-03-28

Christoffer S skrev om Parkett Design JE AB
    Fick hjälp med lagning av parkettgolv samt slipning. Supernöjda med resultatet. Tack! Läs mer
  • 2019-03-26

Petter L skrev om Parkett Design JE AB
    Enkelt och flexibelt, var noga med att jag skulle bli nöjd. Läs mer
  • 2019-03-16

Fasadmetoder A skrev om Parkett Design JE AB
    Beställde slipning av parkett och behandling med hårdvaxolja. Dom kom förbi och besiktigade golvet samt diskuterade mina önskemål och fick tillgång till nyckeln, några dagar senare var jobbet klart. Resultatet blev över förväntan framförallt kulören blev kanon. Tack för ett korrekt bemötande och ett utmärkt utfört jobb. Hälsningar Clas på Saltsjövägen Läs mer
  • 2019-03-14

Lena L skrev om Parkett Design JE AB
    Golvslipning, snabbt och fint utfört arbete. Läs mer
  • Raine J

Allt korrekt! Läs mer
  • Jonas A

2019-02-28

Jonas A skrev om Parkett Design JE AB
    Beställde slipning och lackering av parkett.
    Proffsigt kundbemötande, snabb hjälp, bra pris, bra information och ett mycket väl utfört arbete.
    Vi blev supernöjda med vårt golv. Läs mer
    2019-02-28 Johan E svarar Jonas A
    Tack för ditt fina betyg! Kul att ni vart nöjda?
  • 2019-02-08

Tomas w skrev om Parkett Design JE AB
    Parkett Design hjälpte oss slipa och lacka golven och de blev verkligen superbra. Dessutom väldigt trevliga och hjälpsamma!! Läs mer
  • Sanna R

2019-02-08

Sanna R skrev om Parkett Design JE AB
    Parkett Design ingav stort förtroende vid första möte och gjorde valet av golvslipare enkelt. Vi anlitade dem för slipning och behandling av tre sovrumsgolv. De är kompetenta, trevliga och lämnar efter sig ett fint slutresultat. Vi rekommenderar Parkett Design varmt! Läs mer
    2019-02-08 Johan E svarar Sanna R
    Tack för det fina omdömet ! Välkommen åter!
  • 2019-01-22

Birgitta P skrev om Parkett Design JE AB
    Slipning och oljning av vardagsrumsgolv
    Bbra bemötande via telefon
    Jobbet blev gjort i tid och resultatet som jag förväntat mig Läs mer
  • Sofia L

2019-01-22

Sofia L skrev om Parkett Design JE AB
    Kan varm rekommendera; Johan bryr sig verkligen och förklara skillnaden på olika behandlingar och hur de påverkar resultatet, på ett sätt så jag alltid kände mig med i processen och väldigt trygg. Resultatet blev över förväntan, och jag kommer definitivt anlita honom igen för nästa golv! Läs mer
  • 2019-01-22

Odd W skrev om Parkett Design JE AB
    Mycket yrkesskickliga och trevliga. De lade nytt platsbyggt parkettgolv på hela övervåningen med mycket fina detaljer. De gjorde vår undervåning för några år sedan och var ett självklart val igen. Mia Läs mer

Gamla Huddingevägen 447, 125 42 Älvsjö