Parkett Design JE AB

Välkommen till Parkett Design!

Lägga nytt golv eller slipa de du redan har? Oavsett vad saken gäller så kan vi på Parkett Design hjälpa dig att slipa eller fila från grunden till sista touch! Hos oss på Parkett Design är vi experter på allt från parkettgolv, fiskbensparkett, stavparkett och mosaikparkett till skeppsgolv, plankgolv, specialgolv, reparation och mycket mer. Vill du anlita ett företag med över 30 års erfarenhet i branschen? Tveka inte att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

87 omdömen om Parkett Design JE AB

Sedan starten hos Reco 2018
    2022-12-22 Verifierad kund
    Snabbt och snyggt utfört arbete. Frågetecken reddes ut i god ordning och vänligt bemötande.
    2022-11-05 Verifierad kund
    Proffesionellt från 1a samtalet, till färdigt golv.
    tack robban. alltid kul att jobba med er Parkett Design JE AB
    2022-09-29 Verifierad kund
    Oerhört professionella och gjorde ett fantastiskt jobb.
    Vi rekommenderar varmt.
    De slipade och behandlade våra golv och de blev som nya.

Tack
    Eva
  • Caroline J
    2022-08-09 Verifierad kund
    Efter en tillbyggnad och renovering fick vi hjälp av Johan och Niklas att slipa om våra ca 7 år gamla och lätt "skadade" Kährsparkett, "sy ihop" det med det nylagda golvet samt samt slipa vår massiva ektrappa. Resultat blev långt över förväntan och fantastiskt fint! Helt rätt nyans som jag hade tänkt mig, och de lyckades verkligen få fram den härliga äkta trägolvs-känslan som jag längtat efter - tack!

Mvh Caroline
    2022-08-09 Verifierad kund
    Johan på Parkett Design är väldigt proffsig och överglänste våra förväntningar både med golven som vi fick och som person i den kontakt vi hade innan.
    Vi önskade valnötsfärgad oljad vaxad parkett och resultatet blev ett så himla vackert golv. Precis den färg och ytbehandling som vi önskade i hela lägenheten. Blev så fint. Vi älskar våra golv och dom är så sköna att gå på!
    2022-07-07 Verifierad kund
    Ett bra och trevligt bemötande samt mycket gott utfört arbete av golvslipning. Vi är verkligen nöjda och kan varmt rekommendera Parkett Design.
    Tack snälla och hoppas ni kommer trivas i huset! Ni är varmt välkomna åter Parkett Design JE AB
    2022-05-06 Verifierad kund
    trevligt bemötande vid inledande samtal.
    Snabbt och mycket bra utfört arbete.
    ska naturligtvis anlita Parkett design även nästa gång.
    Tack Micke för förtroendet att återkomma till er! Du är så välkommen tillbaka nästa gång Parkett Design JE AB
    2022-04-28 Verifierad kund
    Johan och Niklas var väldigt hjälpsamma, trevliga och proffsig. Vi är supernöjda med hur vårt golv blev! Tack skall ni ha
    Tack Såå mycket Johan och lycka till med nya huset! Parkett Design JE AB
    2022-04-25 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda, bra service och fint resultat!
    Tack för de fina orden. Det värmer 🌺 vi hoppas ni kommer trivas i det fina nya huset. Parkett Design JE AB
    2022-04-25 Verifierad kund
    Hej! Hade en mycket trevlig upplevelse. Bra kommunikation, och jobbet blev gjord enligt avtale. Vi hade ett gammalt parkett golv som var mycket slitet, nu är det som nytt
    2022-04-25 Verifierad kund
    Slipning av golv, blev supernöjd med resultatet!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Mycket professionellt och snyggt utfört arbete av ett familjedrivet företag där kvalitet och personlig service står i centrum. Mina golv blev precis som jag önskat mig. Bolaget har även en fantastisk duktig snickare som kan hjälpa till med allt. Rekommenderas varmt!
    Tack för det fina omdömet! Alltid roligt att jobba med trevliga kunder som du! Stort lycka till med nya lägenheten och varmt välkommen åter Parkett Design JE AB
  • Katja S
    2022-04-15 Verifierad kund
    Johan är superkunnig och lyhörd. Fick mina trägolv djuprengjorda och lackade. Johan håller vad han lovar med tid. Sååå fina blev golven. Tack 🤩.
    Tack snälla. Jag är glad att vi fick till golven så pass bra med en enklare metod än slipning. Nu håller de länge särskilt med rätt rengöring produkter i fortsättningen Parkett Design JE AB
    2022-02-10 Verifierad kund
    Slipning av ekparkett och hårdvaxolja. Ringde Johan när vi fick tillträde till nya lgh och upptäckte riktigt dåligt utförd slipning på golven. Vi hade en del tidspress pga inflytt men Johan och hans son kom och slipade inom kort och vi flyttade in enligt tidsplan. Väldigt nöjd med resultatet. Stort lyft för lägenheten, tack!
    Tack Agnes! Ni har riktigt fina ekgolv hemma så det var kul att vi fick äran att fräscha upp dem Parkett Design JE AB
    2022-02-02 Verifierad kund
    Vi är nöjda med slutresultatet!
    Tack snälla! vi hoppas du kommer trivas Parkett Design JE AB
    2021-12-17 Verifierad kund
    Johan på Parkett Design var väldigt professionell genom hela projektet. Han lyssna på våra behov, kom med förslag och var tydlig med hur arbetet skulle utföras. Resultatet blev riktigt bra! Jag kan starkt rekommendera Parkett Design och kommer i framtiden anlita dem när jag behöver hjälp att slippa resterande golv i huset.
    Tack Andreas! välkommen åter Parkett Design JE AB
    2021-11-08 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemötta av Johan, de är proffsiga, vänliga och kunniga och vi är mer än nöjda med resultatet, vi kommer att rekommendera dem till alla vi känner som behöver hjälp med golven :)
    Tack Anders !

Det är alltid lika roligt att höra av nöjda kunder! Tack så mycket för allt!
    2021-11-05 Verifierad kund
    Bra service och fint miljötänk
    Tack så mycket ! Jag hoppas ni kommer trivas i tyresö ! Parkett Design JE AB
    2021-11-05 Verifierad kund
    Johan gjorde ett strålande jobb med slipning och oljning av mina golv! Kommunikation och dialog kring jobbet gick jättesmidigt och jag fick massor med råd kring olika behandlingar av golven och dess skillnader. Johan var även jätteflexibel med tid och utförande av arbetet, och gav mig tips på hur jag bäst tar hand om dem på sikt. Sammanfattningsvis kan jag starkt rekommendera Parkett Design JE AB dels för hög kvalitet på arbetet men även smidig och tydlig kommunikation!
    Tack så mycket Elise ! Vi är också glada över att allt gick så smidigt med dig! Parkett Design JE AB
    2021-11-05 Verifierad kund
    Parkettdesign kör med rak och transparent kommunikation. Det är bra - då kan man vara rak och ärlig tillbaka!
    2021-10-27 Verifierad kund
    Andra gången jag anlitar Johan för att snygga till mina golv. Reparerade, slipade och oljade ett gammalt slitet ekparkettgolv denna gången. Blev superbra!
    Tack Amanda! Hoppas du kommer trivas! Parkett Design JE AB
    2021-10-04 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande från första kontakt till avslut. Perfekt resultat.
    Tack så mycket Oskar!! Hoppas ni kommer trivas! Parkett Design JE AB
    2021-10-04 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande och lyssnade på våra önskemål. Tog sig tid att svara på våra frågor och funderingar.
    Fick golven slipade och behandlade och är nöjd över resultatet!
    Tack snälla Maria för de fina omdömet! Niklas blev väldigt glad för de fina orden! Parkett Design JE AB
    2021-09-27 Verifierad kund
    Mycket erfarna med högt kunnande. Arbetet genomfördes på tid och helt enligt offert. Slutkvaliteten är hög, golvet blev superfint och vi fick goda råd om hur vi skall vårda golvet för att det skall hålla sig lika fint i framtiden.
    Det enda lilla minuset kommer av att det är svårt som kund att känna till olika alternativa behandlingar och vad skillnaden blir i slutresultat mellan lutning, pigmenterad vaxolja i olika lager etc. Det är väldigt svårt att skaffa sig en uppfattning även om man går i golvbutiker och tittar. Lite mer pedagogik och vänlig vägledning hade varit välkommet.
    Hej Magnus och tack för omdömet! I ert fall hade vi ju ett en timme långt möte med Osmos representant hos vår leverantör där vi tydligt gick igenom alla behandlingar och tittade på mängder av prover. Visserligen var det ju din fru som var där men trist att du känner att du inte fått all information du behövde. Det är viktigt för mig att kunden blir nöjd men här vet jag inte vad mer jag kunnat göra. Med vänlig hälsning, johan Parkett Design JE AB
  • Niklas L
    2021-08-06 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med att slipa och vaxa golvet och blev väldigt nöjda med resultatet. Vi fick bra bemötande, snabb återkoppling och hjälp att hitta rätt färg. Arbetet gick snabbt och de var väldigt måna om att vi var nöjda med resultatet. Vi rekommenderar Parkett Design JE!
    Tack så mycket för förtroendet! Parkett Design JE AB
  • Tullinge P
    2021-06-22 Verifierad kund
    Bra och seriöst bemötande samt god yrkeskunskap!
    TACK SÅ MYCKET FÖR DE FINA ORDEN! Parkett Design JE AB
    2021-04-29 Verifierad kund
    Kanonbra utfört jobb! Fin finish och inga skador på trösklarna.
    Tack för de fina orden och hoppas ni kommer trivas! Parkett Design JE AB
    2021-04-24 Verifierad kund
    God service och extremt kunskap inom området.
    Tack snälla du för det fina omdömet. Parkett Design JE AB
    2021-04-24 Verifierad kund
    Köpte slipning, infärgning och lack på parkettgolv i två rum. Resultatet blev i stort sett bra men med några missar.

Johan kom inte på utsatt tid första dagen vi bestämt och han lämnade inget meddelande. Han påbörjade istället arbetet dagen efter och gjorde klart enligt ök. När felen påtalades blev det lite onödig diskussion. Det blev svårt att få tag på honom. Jag fick jaga. Han hörde inte av sig trots att han lovade. För mig som kund kändes det inte ok. Nu är det klart, resultatet bra men en onödigt lång resa blev det.
    Ann. Du har lagt på en dörrmatta som inte var lämplig och lämnat en fläck på golvet. Det är inte mitt fel däremot har vi åtgärdat en tröskel du inte varit helt nöjd med och det har skett efter inbokning. Jag förstår inte riktigt din kritik. Parkett Design JE AB
    Gör fina jobb.
    Pålitlig.
    Tillmötesgående.
    Snabb och rak.
    Tack så mkt för att vi får förtroendet att utföra dessa jobb åt Er. Parkett Design JE AB
  • Claes S
    2021-04-24 Verifierad kund
    Mycket positivt som helhet vad det gäller bemötande o punktlighet. Men framför allt verkar dom vara mycket kunniga både inom grundarbetet, material och val av ytbehandling där dom kom med bra idéer.
    Tack!
    Tack claes och stort lycka till i era nya äventyr! Parkett Design JE AB
    2021-03-31 Spontant omdöme
    Slipning och lackering av parkettgolv.
    MKt väl bemött.
    Hade fått företaget rekommenderat. De levde upp tillförväntningarna.

Jag har bara gott att säga och rekommenderar Parkett Design JE AB
    Tack så mycket för förtroendet. Parkett Design JE AB
    2021-03-24 Spontant omdöme
    Återupplivade vårt slitna 40-talsgolv!
    Tack Anton. Hoppas ni kommer trivas Parkett Design JE AB
  • Bo E
    2021-02-19 Spontant omdöme
    Jag beställde slipning av ett parkettgolv.
    Jag fick genast besked om trolig tid för utförandet, vilket också skedde på den överenskomna tiden.
    Jobbet utfördes snabbt och med hög kvalité.
    Tack bo. Hoppas du gillar ditt nya golv Parkett Design JE AB
    2021-02-13 Spontant omdöme
    Jag hade slitet parkettgolv i ask som rengjorde och behandlade med oljevax. Det gick fort och blev bra resultat.
    2021-02-11 Spontant omdöme
    Beställde golvslipning.
    Jättebra bemötande.
    Snabbt utfört arbete och flexibilitet då vi behövde dela upp arbetet i två omgångar och hinna tömma rummen.
    Vi är jättenöjda!
    Tack för förtroendet,hoppas att ni kommer trivas! Parkett Design JE AB
    2020-12-17 Spontant omdöme
    Trevligt bemötande och utmärkt service och dessutom ett snabbt och proffsigt utfört arbete med läggning av parkett i hela lägenheten på en dag.
    Dessutom fick dom hämta parketten själva då leveransen inte kom i tid.

Stort tack!
    tack Britt för de fina orden! Vi hoppas du kommer trivas i ditt nya hus. Hör av dig om jag kan göra något mer för dig! Parkett Design JE AB
  • Cecilia B
    2020-12-14 Verifierad kund
    Snabbt och snyggt jobb! Enkel att ha kontakt med. Rekommenderas.
    Tack så mycket! Hoppas du kommer trivas i nya huset Parkett Design JE AB
    2020-12-11 Spontant omdöme
    Slipning av trappa då det blivit vattenfläckar.Så nöjd med resultatet , snabba och bra blev det .
    Tack snälla för det fina orden! Parkett Design JE AB
    2020-11-17 Verifierad kund
    Så fina blev golven 🙏🏻Trevligt och professionellt bemötande !
    Tack Åsa. Jag är glad att vi fick förtroendet att lägga nya stavparkett golv åt dig! Parkett Design JE AB
    2020-11-11 Verifierad kund
    De slipade och vitlaserade vår parkett. Passade tider utmärkt, bra dialog om vad de ska göra och super trevliga.
    De levde upp till mina förväntningar och jag har rekommenderat dem till flera kollegor och vänner.
    Tack så mycket för de fina omdömmet! Parkett Design JE AB
    2020-11-01 Verifierad kund
    Anlitade Parkett Design för slipning av golv i två rum.
    Vi är supernöjda med resultatet och de var väldigt trevliga.
    Tack så mycket anna, jag hoppas du kommer trivas Parkett Design JE AB
    2020-10-28 Verifierad kund
    Jag beställde slipning och lackning av ca 33 kvm parkettgolv. Tre dagar senare blev det gjort. Snabbt och effektivt och med bra slutresultat.
    Tack för förtroendet och välkommen åter Parkett Design JE AB
    2020-10-28 Spontant omdöme
    La intarsia och slipade stavparkett och trappa. Alltid bra bemötande. Rel snabba med offert. Mkt bra kvalitet på arbetet. Anlitar dem gärna igen.
    Tack så mycket, vi är lika nöjda med att haft möjligheten att få jobba i ert hus! Välkommen åter Parkett Design JE AB
    2020-10-24 Verifierad kund
    Slipade och färgade ekparkett i hela lägenheten.
    Golven blev superfina.
    Man lyssnade på våra önskemål och var flexibla och hjälpsamma.
    Tack tommy. Hoppas ni kommer trivas Parkett Design JE AB
    2020-10-08 Verifierad kund
    Fick hjälp med att slipa och vitlasera ett ekgolv. Fint resultat och seriöst bemötande
    Tack för de fina omdömmet,vi hopas ni skall trivas! Parkett Design JE AB
    2020-10-05 Verifierad kund
    Mailade och efterfrågade pris på slipning av mitt vardagsrumsgolv. Fick snabbt svar och snabbt en tid. Utmärkt resultat av slipning och färgning utifrån förutsättningarna. Jag gör oftast det mesta själv men här är det ingen tvekan om att det är värt att anlita dessa för att fixa. Både utifrån tid och kostnad.
    Tack Johnny. Hoppas du kommer trivas Parkett Design JE AB
    2020-08-04 Spontant omdöme
    Beställde golvslip och hårdvaxolja och kan verkligen rekommendera Parkettdesign. Snabbt och proffsigt med toppklass resultat, vi kommer anlita dem igen!
    Tack för de fina orden! Det värmer Parkett Design JE AB
    2020-07-19 Verifierad kund
    Golvet lagt med fiskbensparkett, listband och fris. Grymt resultat 👍
    2020-06-04 Verifierad kund
    Köpte golvslipning med hårdvaxolja. Blev bara bra bemött och allt blev bra.
    Tack för förtroendet och välkommen åter! Parkett Design JE AB