Parkett Design JE AB

Parkett Design JE AB

Välkommen till Parkett Design!

Lägga nytt golv eller slipa de du redan har? Oavsett vad saken gäller så kan vi på Parkett Design hjälpa dig att slipa eller fila från grunden till sista touch! Hos oss på Parkett Design är vi experter på allt från parkettgolv, fiskbensparkett, stavparkett och mosaikparkett till skeppsgolv, plankgolv, specialgolv, reparation och mycket mer. Vill du anlita ett företag med över 30 års erfarenhet i branschen? Tveka inte att höra av dig till oss för en kostnadsfri offert eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 62 kunder tycker om Parkett Design JE AB 2

2021-05-09
    Behandling av parkettgolv. Jag, hade efterfrågat slip och vaxning, blev rekommenderad endast behandling. Hade varit bättre att anlita städfirma.
    Du har ju redan svarat den 13 feb i år? Då var du nöjd? Du har inte alls efterfrågat slipning utan det var du som ville ha en rengöring. Jag har varit och tittat på ditt golv som du inte var nöjd med men det är ju bara smutsigt och städa får du faktiskt göra själv. Intorkad ketchup b la det är svårt att göra något åt från min sida. Golven blev väldigt rena och polerades med hårdvaxolja enligt önskemål så jag har svårt tt ta till mig här. Jag kan skicka bilder på trasorna hur det ser ut efter vår rengöring och de är precis svarta av gammalt smuts. Trägolv kräver lite skötsel för att hålla sig rena och fina. Parkett Design JE AB
    2021-04-29
    Kanonbra utfört jobb! Fin finish och inga skador på trösklarna.
    Tack för de fina orden och hoppas ni kommer trivas! Parkett Design JE AB
    2021-04-24
    God service och extremt kunskap inom området.
    Tack snälla du för det fina omdömet. Parkett Design JE AB
    2021-04-24
    Köpte slipning, infärgning och lack på parkettgolv i två rum. Resultatet blev i stort sett bra men med några missar.

Johan kom inte på utsatt tid första dagen vi bestämt och han lämnade inget meddelande. Han påbörjade istället arbetet dagen efter och gjorde klart enligt ök. När felen påtalades blev det lite onödig diskussion. Det blev svårt att få tag på honom. Jag fick jaga. Han hörde inte av sig trots att han lovade. För mig som kund kändes det inte ok. Nu är det klart, resultatet bra men en onödigt lång resa blev det.
    Ann. Du har lagt på en dörrmatta som inte var lämplig och lämnat en fläck på golvet. Det är inte mitt fel däremot har vi åtgärdat en tröskel du inte varit helt nöjd med och det har skett efter inbokning. Jag förstår inte riktigt din kritik. Parkett Design JE AB
    Gör fina jobb.
    Pålitlig.
    Tillmötesgående.
    Snabb och rak.
    Tack så mkt för att vi får förtroendet att utföra dessa jobb åt Er. Parkett Design JE AB
  • Claes S
    2021-04-24
    Mycket positivt som helhet vad det gäller bemötande o punktlighet. Men framför allt verkar dom vara mycket kunniga både inom grundarbetet, material och val av ytbehandling där dom kom med bra idéer.
    Tack!
    Tack claes och stort lycka till i era nya äventyr! Parkett Design JE AB
    2021-03-31
    Slipning och lackering av parkettgolv.
    MKt väl bemött.
    Hade fått företaget rekommenderat. De levde upp tillförväntningarna.

Jag har bara gott att säga och rekommenderar Parkett Design JE AB
    Tack så mycket för förtroendet. Parkett Design JE AB
    2021-03-24
    Återupplivade vårt slitna 40-talsgolv!
    Tack Anton. Hoppas ni kommer trivas Parkett Design JE AB
  • Bo E
    2021-02-19
    Jag beställde slipning av ett parkettgolv.
    Jag fick genast besked om trolig tid för utförandet, vilket också skedde på den överenskomna tiden.
    Jobbet utfördes snabbt och med hög kvalité.
    Tack bo. Hoppas du gillar ditt nya golv Parkett Design JE AB
    2021-02-13
    Jag hade slitet parkettgolv i ask som rengjorde och behandlade med oljevax. Det gick fort och blev bra resultat.
    2021-02-11
    Beställde golvslipning.
    Jättebra bemötande.
    Snabbt utfört arbete och flexibilitet då vi behövde dela upp arbetet i två omgångar och hinna tömma rummen.
    Vi är jättenöjda!
    Tack för förtroendet,hoppas att ni kommer trivas! Parkett Design JE AB
    2020-12-17
    Trevligt bemötande och utmärkt service och dessutom ett snabbt och proffsigt utfört arbete med läggning av parkett i hela lägenheten på en dag.
    Dessutom fick dom hämta parketten själva då leveransen inte kom i tid.

Stort tack!
    tack Britt för de fina orden! Vi hoppas du kommer trivas i ditt nya hus. Hör av dig om jag kan göra något mer för dig! Parkett Design JE AB
  • Cecilia B
    2020-12-14
    Snabbt och snyggt jobb! Enkel att ha kontakt med. Rekommenderas.
    Tack så mycket! Hoppas du kommer trivas i nya huset Parkett Design JE AB
    2020-12-11
    Slipning av trappa då det blivit vattenfläckar.Så nöjd med resultatet , snabba och bra blev det .
    Tack snälla för det fina orden! Parkett Design JE AB
    2020-11-17
    Så fina blev golven 🙏🏻Trevligt och professionellt bemötande !
    Tack Åsa. Jag är glad att vi fick förtroendet att lägga nya stavparkett golv åt dig! Parkett Design JE AB
    2020-11-11
    De slipade och vitlaserade vår parkett. Passade tider utmärkt, bra dialog om vad de ska göra och super trevliga.
    De levde upp till mina förväntningar och jag har rekommenderat dem till flera kollegor och vänner.
    Tack så mycket för de fina omdömmet! Parkett Design JE AB
    2020-11-01
    Anlitade Parkett Design för slipning av golv i två rum.
    Vi är supernöjda med resultatet och de var väldigt trevliga.
    Tack så mycket anna, jag hoppas du kommer trivas Parkett Design JE AB
    2020-10-28
    Jag beställde slipning och lackning av ca 33 kvm parkettgolv. Tre dagar senare blev det gjort. Snabbt och effektivt och med bra slutresultat.
    Tack för förtroendet och välkommen åter Parkett Design JE AB
    2020-10-28
    La intarsia och slipade stavparkett och trappa. Alltid bra bemötande. Rel snabba med offert. Mkt bra kvalitet på arbetet. Anlitar dem gärna igen.
    Tack så mycket, vi är lika nöjda med att haft möjligheten att få jobba i ert hus! Välkommen åter Parkett Design JE AB
    2020-10-24
    Slipade och färgade ekparkett i hela lägenheten.
    Golven blev superfina.
    Man lyssnade på våra önskemål och var flexibla och hjälpsamma.
    Tack tommy. Hoppas ni kommer trivas Parkett Design JE AB
    2020-10-08
    Fick hjälp med att slipa och vitlasera ett ekgolv. Fint resultat och seriöst bemötande
    Tack för de fina omdömmet,vi hopas ni skall trivas! Parkett Design JE AB
    2020-10-05
    Mailade och efterfrågade pris på slipning av mitt vardagsrumsgolv. Fick snabbt svar och snabbt en tid. Utmärkt resultat av slipning och färgning utifrån förutsättningarna. Jag gör oftast det mesta själv men här är det ingen tvekan om att det är värt att anlita dessa för att fixa. Både utifrån tid och kostnad.
    Tack Johnny. Hoppas du kommer trivas Parkett Design JE AB
    2020-08-04
    Beställde golvslip och hårdvaxolja och kan verkligen rekommendera Parkettdesign. Snabbt och proffsigt med toppklass resultat, vi kommer anlita dem igen!
    Tack för de fina orden! Det värmer Parkett Design JE AB
    2020-07-19
    Golvet lagt med fiskbensparkett, listband och fris. Grymt resultat 👍
    2020-06-04
    Köpte golvslipning med hårdvaxolja. Blev bara bra bemött och allt blev bra.
    Tack för förtroendet och välkommen åter! Parkett Design JE AB
    2020-05-05
    Johan & son var och slipade våra golv. De är trevliga och lätta att ha att göra med. De kunde börja direkt och levererade till ett bra pris. Är överlag nöjda med resultatet trots en del slarv. Det är ojämnt slipat på ställen, färgen är lite ojämnt applicerad, fick färg på listerna, deras maskiner gjorde hack i vår entrétrappa osv.
    Hej Du är välkommen att ringa mig så åtgärdar vi det du är missnöjd med. Jag har inte hört någonting av dig innan ? Med vänlig hälsning, johan Parkett Design JE AB
    2020-04-07
    Vi anlitade Parkett Design för att slipa, pigmentera o lacka plankgolv i gran. Bra bemötande och bra genomförande. Mycket nöjda.
    2020-04-06
    Ny parkett, profesionellt arbete och mycket trevligt bemötande. Precis som en kan önska.
    Hej Tack så mycket för din fina Reco! Hoppas du trivs med nya golvet! Parkett Design JE AB
    2020-02-10
    Uppdraget gällde golvslipning av ca 30 kvm fiskbensparket samt behandling med hårdvaxolja.

Vi är jättenöjda med Parkett Design JE AB. De var tillgängliga och kunde utföra uppdrag snabbt från första kontakt. Slipningen utfördes i princip helt damfritt.

Kan varmt rekommendera Parket Design JE AB för slipning av golv.
    Tack så mycket! Kul att ni blev nöjda Parkett Design JE AB
    2019-11-15
    Beställde en golvslipning inkl. lack. När (strul med hemsidan) vi fick kontakt så bra bemötande.
    Vi tycker att företaget levde upp till de förväntningar vi hade.
    Fint resultat och ordning och reda.
    Extra bra kommer det bli om mail/sms konversation blir 100%.
    Bl.a. bekräftelser på frågor och överenskommelser.
    Tack för dina fina ord. Kul att ni är nöjda Parkett Design JE AB
    2019-09-29
    Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Vårt köksgolv, 15 år gammalt, slipades och behandlades och resultatet - golvet ser ut som nytt. Vi ger bästa betyget!!!
    Ingalill, Haninge
    Tack för förtroendet. Välkommen åter Parkett Design JE AB
    2019-09-29
    Bra kontakt och ett proffsigt och snyggt utförande!
    Tack Malin. Jag är glad att du blev nöjd Parkett Design JE AB
    2019-09-09
    Vi är super nöjda med vårt golv efter slipning och behandling! Det var från ett ganska mörkt fiskbensparkett som blev till ett ljusare med ett obehandlat utseende som vi önskat. :) Sicken skillnad! Älskar det.
    Tack Jennifer! Hoppas du kommer trivas! Parkett Design JE AB
    2019-09-02
    Använde Parkettdesign för att lägga ny fiskbensparkett och vi är supernöjda med resultatet! Golvet blev jättefint! Trevligt bemötande och vi vill gärna anlita dem när vi fortsätter renoveringen. Rekommenderas!
    Tack ,ni är välkomna åter när det är dax för resten! Parkett Design JE AB
    2019-09-02
    Golvslipning, reperation och behandling av fiskbensparkett. Professionella och med ett resultat som vi knappt vågade hoppas på till en rimlig kostnad. Har redan rekommenderat till vänner och kollegor
    Tack, Jag uppskattar att ni rekommenderat oss till era vänner! Parkett Design JE AB
    2019-08-22
    Varning! Anlita aldrig Johan på Parkett Design Varning! Han borde få sin hantverkarlicens indragen omedelbart. Alla positiva omdömen måste vara skriva av honom själv.
    Johan är en ovetandes mytoman utan medmänsklighet. Johan lurar sina kunder genom att upprepande gånger lova tider som inte hålls. Jag tog ledigt från jobbet vid upprepande tillfällen, vi bokade in en tid. Sedan går han under jorden. Svarar inte. Han är spårlöst borta. Svarar efter några dagar. Samma procedur. Man bestämmer en tid, tar ledigt från jobbet, han slutat svara. Några dagar senare så hittar han på allt möjligt. Magsjuka, bilen är trasig, han har massa andra jobb (trots att han har bestämt med en kund). Han är totalt oförstående för sina kunder. Sätter sig själv först hela tiden. De västa är att han hela tiden skyller ifrån sig. Han kan aldrig stå för att han gör fel. Jag skulle inte ens rekommendera min värsta fiende att spilla tid på denna ”hantverkare”. Ja, så illa är de. Jag har aldrig, någonsin varit med om värre. Då har man ändå varit med om hantverkare som är opålitliga. Spill inte din tid. Han kommer inte komma till dig. Han kommer sluta höra av sig. Eller skicka fakturor när halva jobbet är gjort och sedan skita i resten. Johan är den värsta människotypen. Och de värsta är att han kommer försvara detta. Gå i försvarsställning. Istället för att förstå att be om ursäkt och göra rätt för sig.
    Ja vi har olika uppfattning helt klart. Du ville göra förarbetet själv för att spara pengar och vi har vid 3 tillfällen avbrutit då det varit undermåligt utfört. Jag har försökt vara tydlig och till och med spelat in en film för att du skall förstå men det verkar inte fungera ändå. Du har dessutom med all tydlighet förklarat hur missnöjd du är innan vi ens har börjat så jag har valt att inte fortsätta med ditt projekt. Jag kommer också att anmäls ditt inlägg då det inte stämmer. Parkett Design JE AB
    2019-08-21
    Fantastiskt bemötande, fina resultat! Vi är nöjda med våra golv och trösklar, proffsigt jobb!
    tack, vi är glada att ni är nöjda! Parkett Design JE AB
  • Marielle H
    2019-08-19
    Anlitade parkettdesign för slipning av golvet på mitt kontor. Han höll tiderna perfekt och golvet blev jättefint!
    Tack Marielle vi önskar dig välkommen åter Parkett Design JE AB
    2019-08-19
    Jag blev rekommenderad av en vän att anlita Parkett Design. De är mycket trevliga och tillmötesgående. Nöjd är ordet!
    Tack Daniel. Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten Parkett Design JE AB
  • Åse N
    2019-08-14
    Slipning av golv plus ytbehandling. Bra bemött och snabbt utfört arbete. Mycket nöjd med resultatet.
    Tack Åse. Vi är glada att du är nöjd! Parkett Design JE AB
    2019-08-01
    Köpte golvslipning - hantverkaren kom punktligt och genomförde arbetet noggrant.
    2019-07-03
    Fantastiskt resultat och trevlig bemötande 👍 upp
  • Johan S
    2019-07-01
    Snabbt, proffsigt och snyggt jobbat.
    2019-06-25
    slipning, toning, lagning och hårdvaxning av 30 kvm ekparkett. Allt blev snabbt och bra gjort. Fina lagningar av trasiga ställen.
    Mycket nöjd med resultatet. Stort tack Johan!
    2019-06-11
    Läggning av stavparkett i köket.
    Mycket bra bemötande.
    Jag har tidigare använt just samma företag och visste redan innan att de kunde utföra ett bra jobb. Även denna gång har de utfört ett bra arbete.
    2019-06-11
    Gjorde lite misstag första slipningen, men kom utan tvekan in på sin lediga dag för att ordna det. Andra gången blev det klockrent! Tillmötesgående, kunnig, vänlig. Rekommenderas!
  • Ada B
    2019-05-27
    Köpte golvslipning till ett vardagsrum + behandling med hårdvaxolja. Mycket effektivt vad gäller tiden och resultatet blev kanonbra. Jag är jättenöjd!
    2019-05-22
    En mycket trevlig ung kille dök upp på morgonen och fixade vårt 25 m2 parkettgolv. Pga stort akvarium hade det genom åren blivit lite saltvattensskador som han fint trollade bort.
    Stort tack för utmärkt jobb,
    Torbjörn
    2019-05-21
    Inhyrd som underentreprenör för slipning och behandling utav massivt ekgolv, proffsig, höll tidsplanen och perfekt slutresultat med en jättenöjd slutkund.
    Rekommenderas!!
    2019-05-21
    Allt tipp topp! Från bemötande till slutprodukten. Rekommenderas starkt.