Sameev. S

Sameev. S

www.servicefinder.se
  • Badge2023

Hej! Mitt namn är Sayan och jag har jobbat nästan hela mitt liv som byggarbetare. Mitt Företag grundades 2017. Arbeten vi utför inomhus: Platsbyggd garderob, platsbyggd bokhylla, platsbyggt skåp. Målning och tapetsering av mönstertapeter, papperstapeter, non woven tapeter. Vägg- och takmålning, målning av snickerier, dörrar...

31 omdömen om Sameev. S

Jakob Fredrik A

Jag fick fantastisk hjälp av Sameev med att sätta upp taklister i sovrummet. Jobbet var utmanande då byggnaden är gammal och ingen vägg är den andra lik, och det krävdes stor noggrannhet för att göra det snyggt. Sameev var punktligt, professionell och noggrann och gjorde ett kanonjobb från start till mål. Kommer anlita igen och rekommenderar andra att anlita honom.

Tack Jakob! Vi hörs nån gång.mvh Sayan

Linn L
Skrev om Sameev. S

Mycket bra jobb och tillgänglig snabbt

Victoria W
Skrev om Sameev. S

Väldigt bra bemötande där Sayan var väldigt mån om att beskriva arbetet och redovisa kostnaderna. Bra pris som i slutändan blev lite billigare än offerten. Arbetet blev väl utfört.

Anna-kari K
Skrev om Sameev. S

Vi fick hjälp med att reparera och mura om vår grundplatta under huset. Vi fick snabbt svar, besök med underökning och efter det offert. Slutarbetet är vi mycket nöjda med. Pålitlit och flexibelt. Vi är mycket nöjda med kontakt, bemötande och arbete. Att rekommendera!!

Kfr S
Skrev om Sameev. S

Väldigt vänlig kontakt efter snabb respons på min annons (svar inom en dag, inspektionsbesök nästa dag). Gjorde en bra inspektion o h kom med en realistisk offert och en realistisk bedömning av tidsåtgången. Var noggrann både med jobbet och med att lägga ut golvskydd mm. Jobbet utmärkt genomfört, genomgående bra kontakt under hela arbetet. Så önskar jag att alla hantverksarbeten går.

Mariana E
Skrev om Sameev. S

Jag är oerhört nöjd. Det var effektivt, kompetent och noggrant. Jag hade ett antal hantverksjobb som alla gjordes exemplariskt. Jag kommer att anlita Sameev igen!

Johan N
Skrev om Sameev. S

Vi fick hjälp med att putsa om grunden och foga om skorstenen och blev väldigt nöjda. Mycket kunniga, lyhörda och professionella. Kan varmt rekommendera./Johan

Peter H
Skrev om Sameev. S

Vi har fått hjälp med både altanbygge och bygge av pergola och allt har gått mycket bra! Alltid trevlig och hjälpsam!

Svar från Sameev. S

Tack Peter! hör av dig om du behöver hjälp. mvh Sayan

Roland K
Skrev om Sameev. S

Stabilt och snabbt utfört arbete med hög kvalitet.

Tack Roland! Hör av dig om du behöver hjälp! mvh Sayan

Louise C
Skrev om Sameev. S

Snabbt, snyggt och noggrant genom hela processen. Vi fick en uppmurad vägg efter en gammal vedspis och det blev ett proffsresultat.

Tack Louise. vi hörs i framtiden! mvh S

Sven G
Skrev om Sameev. S

Sayan Sameev uppfyllde till punkt och pricka sin offert och redovisade öppet sina materialkostnader. Han utökade uppdragets omfattning utan prishöjning när det visade sig att skadorna på grunden (som han reparerade och putsade) krävde ytterligare åtgärder. Sayan punktlig och var noga med att hålla snyggt på arbetsplatsen (i princip min gårdsplan). Han och hans medarbetare arbetade både i stekande solsken och ösregn!

Tack Sven! Behöver du hjälp ring bara! mvh S

Erik B
Skrev om Sameev. S

Mycket duktig, noggrann och kommunikativ snickare. Superfint arbete och för oss ett självklart val nästa gång vi vill ha snickerihjälp.

Tack Erik! Behöver du hjälp ring bara.! mvh S

Jenny C
Skrev om Sameev. S

Vilken fantastik upplevelse från start till slut. Supertrevliga killar, punktliga och perfekt utfört arbete. Jättenöjda och kommer definitivt använda dem för nästa bygg och renoverings projekt. Rekommenderas varmt.

Tack Jenny! Behöver du hjälp ring bara. mvh S

Tobias L
Skrev om Sameev. S

pålitlig, noggrann duktik. Bra kommunikation hela vägen.

Tack Tobias! Bra sommar! mvh S

Kajsa R
Skrev om Sameev. S

Sameev gjorde ett utmärkt jobb med att renovera vår eldstad. Han är punktlig, noggrann, ärlig och trevlig - utöver att vara en duktig hantverkare. Vi kommer att anlita Sameev i framtiden och jag rekommenderar honom varmt.

Tack Kajsa! Behöver du bygghjälp ring bara.mvh Sayan

Mikaela K
Skrev om Sameev. S

Sayan hjälpte oss att bygga in garderober i sovrummet, med IKEA-stommar som grund men med platsbyggd känsla. Han är väldigt noggrann och kommer med bra förslag och lösningar vilket behövdes hos oss där ordinarie stommarna fick kapas och monteras om för att passa utrymmet. Han hjälpte oss att välja passande och prisvärda material. Resultatet blev fantastiskt!

Tack Mickaela! Behöver du bygghjälp ring bara . mvh Sayan

Linus T
Skrev om Sameev. S

Sayan är en duktig och pålitlig hantverkare som visar en fantastisk kunskap om det han har hjälpt oss med, bland annat en del mureriarbeten. Han är mycket skicklig, kommunikativ och en trevlig person att arbeta med.

Tack Linus! Behöver du bygghjälp ring bara. mvh Sayan

Tove R
Skrev om Sameev. S

Sayan hjälpte oss att kakla om köket. Han var noggrann och snabb. Rekommenderar Sayan!

Hej Tove! Tack för omdöme . Det var bra att jobba hos dig! mvh Sayan

Tomas Y
Skrev om Sameev. S

Sameev har på ett fantastiskt, organiserat och professionellt sätt ytskicksrenoverat vår hall, kök o vardagsrum. Alla detaljer vi bad att få justerade blev också jättebra, sockel i kök, bänkbelysning, trösklar till dörrar, skjutdörrsgarderob, målning av väggar, tak, fönster. Bra förarbete och inget spill av färg eller annat. Allt gjordes till punkt o pricka inom utsatt tid dessutom. Sameev är kreativ och löser allt som dyker upp längs vägen också, om man kommer på nåt extra så går det förmodligen att lösa! Jag rekommenderar Sameev alla dar i veckan, mycket väl genomfört!! Mvh Tomas :)

Tack Tomas! Behöver ni bygghjälp i din nya lägenheten ring bara. mvh Sayan

Christina N
Skrev om Sameev. S

Proffsig, kunnig, inlyssnande . Allround- kan varmt rekommenderas .

Svar från Sameev. S

Tack Cristina! om du eller dina väner behöver bygghjälp ring bara. mvh Sayan

Gunilla C
Skrev om Sameev. S

Förväntningarna överträffade med råge Mycket professionell och noggrann, Mycket lyhörd, social och omtänksam inget är omöjligt för denna skickliga hantverkare, som målade tak, väggar och paneler i min 50 kvm lägenhet.

Tack Gunilla! Om du eller dina vänner behöver bygghjälp ringa bara. mvh Sayan

Sophie W
Skrev om Sameev. S

Otroligt nöjda med allt arbete som utförts genom åren. Superbra på bygga altan o täcke , gjuta trappor, fixa husgrund, gjuta betong o även att anlägga parkering

Tack Sophie! Behöver nån hjälp ring bara så kommer jag! Mvh Sayan

Robert P
Skrev om Sameev. S

Mycket duktiga och professionella hantverkare inom målning, snickeri, golvläggning, murning, putsarbeten, takarbeten och badrum. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster. Arbeten är mycket noggrant utförda och med hög kvalitet. Dessutom mycket trevliga.

Svar från Sameev. S

Tack Robert! Om Du eller dina vänner behöver bygghjälp ring bara mig . mvh Sayan

Leif Ö
Skrev om Sameev. S

Vi har fått hjälp med målning, tapetsering, trädgårdstjänster och snickeri, inkl bygge av altan. Alltid hårt arbetande, mycket noggranna och kompetenta. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Sameev. S

Tack Leif! Hoppas allt bra båda i famijlien och jobbet. Om du eller dina vänner behöver bygghjälp ring bara. mvh Sayan

Fanny S
Skrev om Sameev. S

Fin och trevlig upplevelse, vi har anlitat Sameev S två gånger för olika jobb. En badkarsinstallation i en inbyggnation och senare en rumsmålning. Allt flöt på snabbt och enligt överenskommelse. Vi är nöjda med allt 👍

Svar från Sameev. S

Tack Fanny! Hoppas allt bra med bebisen. Det var bra jobba hos oss. Bra energi. Om du eller dina vänner behöver hjälp ring bara. mvh Sayan

Johan H
Skrev om Sameev. S

Vi har anlitat Sayan till vårt hus i Älvsjö vi några tillfällen och är väldigt nöjda. Sayan är noga och pålitlig. Det som är extra bra med Sayan är att han kommer med relevanta tankar och idéer på lösningar som alltid bidragit till ett bättre slutresultat. Samt att han är bred i sin kunskap. Han har bland annat hjälpt oss med målning, bygga trall, tapetsering och sätta upp en ny vägg. Kan varmt rekommendera att anlita Saya.

Tack Johan.Hör av dig vid behöv!Mvh Sayan

Johan A
Skrev om Sameev. S

Jättenöjd med utfört arbete relaterat till byte av golv i kök. Har även utfört flera jobb för vår Bostadsrättsförening med gott resultat. Rekommenderas!

Tack Johan ! Hör av dig om du eller dina vänner behöver hjälp. Mvh Sayan

Linda G
Skrev om Sameev. S

Sameev gjorde ett jätte bra jobb hos vår BRF. Jag kan verkligen rekommendera honom. /Linda

Svar från Sameev. S

Tack Linda för omdömen! Hör av dig om du eller dina vänner behöver hjälp! Mvh Sayan

Frank F
Skrev om Sameev. S

Alltid trevligt bemötande och tydliga genomgangar av projekt saväl som bra uppföljningar. Hög kunskapsniva inom flera hantverksmässiga omraden. Har med mycket gott resultat genomfört snickeriarbeten, golvläggning, köksrenoveringar, vatrumsarbeten och fasadrenoveringar. Rekommenderas varmt !

Tack Frank. Hör av dig när behöver hjälp! Mvh Sayan

Ida G
Skrev om Sameev. S

Han var mycket professionell och märktes att han har jobbat länge i branschen! Han kom i tid samt svarade i telefon när jag behövde rådfråga om projektet! Han skulle utföra jobbet på 3 dagar, men blev klar samma dag och gjorde ett strålande jobb med mina fönster och dörrglas! Finns väldigt många oseriösa hantverkare men han kan jag gå i god för! Han utförde annat jobb för mig för 1 vecka sedan: Fick samma bemötande och väl utfört jobb. Jag kan rekommendera honom till 100% och kommer anlita honom för blivande projekt framåt....

Svar från Sameev. S

Tack ida för ömdöme! Hör av dig när du eller dina väner behöver hjälp! mvh S

Ulla F
Skrev om Sameev. S

Jag blev rekommenderad Sameev av mäklaren jag köpte min lägenhet av. Han hade arbetat med olika renoveringar i lägenheter dit jag flyttade och för vår Brf räkning. Han hjälpte mig med en helrenovering av en 50-talslägenhet. Satte in kök, bredspacklade alla väggar, målningsarbete, rev en väg och la nya fina trägolv. Det var så värdefullt att han kunde hjälpa mig med allt. Han är pålitlig och noggrann och lyssnar in hur man vill ha det, så inga misstag begås. Kan verkligen rekommendera honom .

Svar från Sameev. S

Tack Ulla för omdömen. Hör av dig när du eller dina vänner behöver hjälp.mvh Sayan