Läs vad 8 kunder tycker om Entredo 2

• 2021-01-09
    Målning av väggar och golv samt justering av entréportar. Mycket nöjda med utfört arbete, rekommenderas starkt.
  • 2021-01-08
    Riktat och justerat entréportar. Professionellt utfört.
  • 2021-01-07
    Håller tiden, Rejält, kompetent, trevligt, kunnig, prisvärt!!!👍
    Nästan för bra för att vara sant men så är det!🤓
  • 2021-01-07
    Har beställt både dörrar till lokaler, entréportar och garagedörrar med automatik. Arbetet har alltid utförts proffsigt till bra pris, och resultatet har blivit väldigt snyggt.

Kommer att anlita dem igen när behov finns.
  • 2021-01-05
    Jag köpte en garageport med fjärrkontroll. Mycket trevligt och servicemässigt bemött. Snabb leverans, höll överenskomna tider. Mailade några frågor vilka jag snabbt fick svar på.
    Jag är mycket nöjd och tycker att företaget levde upp till mina förväntningar med råge!
  • 2021-01-05
    Utbyte av entréport och bakdörr inkluderande leverans och installation.
    Befintliga portar och dörrar var från 1937 och dom nya är "kopia" av dom gamla för att passa in i miljön. Vissa detaljer som t.ex. dörrhandtag återanvändes.
    Vänligt och proffsigt bemötande av Entredo gjorde att arbetet gick smidigt.
    Slutresultatet är mycket bra, både funktion och kvalitet uppfyller våra förväntningar.
    Som sagt vänligt bemötande och proffsigt utfört arbete med bra kvalitet.
  • 2021-01-05
    Jag köpte byte av garageport. Bra bemötande. Höll tiden för leverans. Arbetade snabbt och skickligt och resultatet blev utmärkt. Samlade ihop och tog med sig spillvirke etc så att inget skräp blev kvar. Rekommenderar dem å det varmaste!
  • 2021-01-05
    Trots förseningar i leveransen blir det högsta betyg! Enormt bra service från Josef (vår kontakt på Entredo) under hela processen (vi bytte flera dörrar både garage och ytterdörrar). Josef var också väldigt mån om att leverera kvalité och gjorde det lilla extra hela tiden vilket vi uppskattade enormt som kund.