Välkommen till ENTREDO!

Behöver du nytt fönster, ny dörr eller entréport? Vi på ENTREDO har levererat entréportar i över 10 års tid. Under våra 10 år som verksamma har vi insett vad som krävs för att du som kund ska bli 100% nöjd med vårt arbete. Vi har ett stort utbud och snabba leveranser.

Tjänster: Garageportar, dörrar, fönster, industriportar, portrenovering och mycket mer.

Vi hjälper dig med en skräddarsydd lösning med leverans och montering. Luta dig tillbaka och låt oss gör jobbet.

Läs vad 106 kunder tycker om Entredo 2

• 2022-09-21 Insamlad av företaget
    Allt fungerade mycket bra och montören som gjorde installationen var väldigt kompetent och trevlig.
    Så trevligt att höra!
  • 2022-09-20 Insamlad av företaget
    Förstod vad vi ville ha hjälp med när de var och tittade på våra portar. Vi uppskattar att de föreslog att vi skulle renovera dem och inte beställa nya.
    Lagningar, justeringar och skydd för snö och slask.
    Företaget levde absolut upp till våra förväntningar.
    Mycket proffsigt arbete av skickliga yrkesmän.
    Hej Inger,
    Så otroligt roligt att höra att ni blev så nöjda! Ni har nu finaste portar på hela gatan :)
    Hälsningar från Entredo teamet.
  • 2022-09-01 Insamlad av företaget
    Installerade garageport. Snabbt och bra utfört. Bra bemötande.
    Kul att höra! Allt gott Josef från Entredo Entredo
  • 2022-08-30 Insamlad av företaget
    Montering var bra
    när han var klart har städa och hämta allt skräp
    Jag var nöjd med allt
    Så kul att höra att du är nöjd!
    Varma hälsningar
  • 2022-08-28 Spontant omdöme
    Finns absolut inget att klaga på.
    Bytte slagport till garaget mot en takskjutport med motor.
    Monterades på en dag av deras tekniker.
    Det är inte helt fel att ha en takskjutport med fjärrkontroll så att man inte behöver lämna bilen för att öppna garaget.
    Så bra att du är nöjd!
  • 2022-08-24 Insamlad av företaget
    Som helhet mycket bra. Dessvärre begicks flera fel, som skapade mycket korrespondens och telefonsamtal. De fick göra om delar av arbetet. Dock löste de problemen på ett konstruktivt sätt, och tog helt ansvar själva för felen.
    Härligt när allt funkar!
    Hälsninigar ifrån Entredo Teamet
  • 2022-08-24 Insamlad av företaget
    Portrenovering på mycket proffsig nivå. Mycket fint resultat. Trevligt bemötande.
    Så trevligt att höra!
  • 2022-08-17 Insamlad av företaget
    Entredo är oerhört professionella. Lyssnar på kund och ger tips och råd på hur saker och ting kan lösas.
    Snyggt arbete utfördes med lite modifikationer.

5 av 5 stjärnor.

Toppen Entredo!
    Så otroligt roligt att höra att ni blev så nöjda med både produkter och service!

Önskar dig en trevlig dag!
  • 2022-08-09 Insamlad av företaget
    Fick snabbt svar på min förfrågan. De kom i tid till mötet vi bokat (de flesta gör inte det). Trevligt bemötande och raka svar. Installationen av garageporten (Garageport UniPro Wisniowski) gick smärtfritt och med önskat resultat. Det enda negativa var att kodlåset var restat från leverantör så jag får vänta lite på det.
    Kan verkligen rekommendera Entredo, inga negativa överraskningar!
    Fint att höra att allt fungerade som det ska!
    Tack!
  • 2022-07-14 Insamlad av företaget
    Entredo installerade en ny garageport. Fick ett mycket proffsigt mottagande vid första telefonkontakten och efterföljande första besök för att mäta upp och bestämma omfånget av behov och orderbeställning. Kort leveranstid vilket var nödvändigt då den gamla porten var trasig. Montering och installation mycket proffsigt, montören kunde verkligen sitt jobb!
    Är mycket nöjd!
    Så roligt höra att ni är nöjda!
    Entredo Teamet
  • 2022-07-06 Insamlad av företaget
    Fick bra hjälp med att beställa mått-tagning och garagedörr.
    Hej Anna!
    Va bra att du är nöjd! Tack
  • 2022-07-05 Insamlad av företaget
    Vi köpte ny garageport från Entredo. 100% positivt från första kontakt tills porten satt på plats.
    Kul att höra! Vi stavar att ha nöjdaste kunder.
  • 2022-07-02 Insamlad av företaget
    Snyggt, enkelt och professionella
    Rekomenderas
    Så bra att ni är nöjda, då blir nöjda
  • 2022-06-26 Insamlad av företaget
    Got a garage door installed. Very quality work! These guys know their sh*t! :)
    Highly recommend!
    Hello Ikrom!
    I am very happy that you are satisfied, especially at I helped you choose the best gate :)
    Best regards Josef
  • 2022-06-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och en professionell inställning, Entredo uppfyllde mina förväntningar på alla möjliga sätt. Bra service, mycket väl utfört jobb. Sammanfattningsvis 5 av 5 då garageporten blev precis som jag förväntat mig.

//LT
    Så kul att höra att du är nöjd!
    Varma hälsningar
  • 2022-06-19 Insamlad av företaget
    Bra service och snabb leverans.
  • 2022-06-13 Insamlad av företaget
    Garagedörr inköp leverans och färdigmonterad
  • 2022-06-13 Insamlad av företaget
    Behövde byta mina gamla slagdörrar till garaget. Kontaktade Entredo som kom och mätte och skickade en offert, allt innom några dagar. Ett trevligt bemötande och bra pris valde jag Entredo. Dörren monterades på en dag, montören var mycket noggrann och trevlig.
    Kan varmt rekommendera firman.
    Stefan
    Täby
    Så otroligt roligt att höra att du blev så nöjda med både produkter och service!

Önskar er en trevlig dag
  • 2022-06-10 Insamlad av företaget
    Duktiga hantverkare och entreportarna blev som nya efter renovering,hantverkarna komm när dom skulle.
    Hej Kjell!
    Så bra att ni är nöjda - det är viktigaste för oss!
  • 2022-06-08 Insamlad av företaget
    Trevlig och snabb kontakt med Josef på Entredo. Arbetet som utfördes gällde renovering och omlackering av ytterdörrar i el för ett äldre hus. Arbetet gjordes på verkstad och vi fick temporära dörrar under tiden. Funkade bra. Killarna som utförde omlackeringen av karmarna på plats gjorde ett bra jobb.
    Sammanfattningsvis kan jag rekommendera Entredo.
    Hej Karin,
    Tack för din omdömen! Ni har fina ytterdörrar nu som är bra skyddat för många år.
    Allt gott!
    Josef
  • 2022-06-03 Insamlad av företaget
    Vi köpte garageport med motor och installation. Snabb respons och trevligt och kunnigt bemötande vid hembesök som inte kostade något. Smidig, snabb och mycket snygg installation av port och kringarbeten. Väldigt prisvärt och kvalitet rakt igenom. Toppbetyg!
    Hej Jonas!
    Härligt när allt funkar!
    Josef
  • 2022-05-28 Insamlad av företaget
    Från hembesöket till utförande fem stjärnor rakt igenom. Punktliga noggranna hantverkare av ett slag som jag trodde var utdöda sedan länge.
    Så roligt höra att du är nöjd!
    Josef på Entredo
  • 2022-05-26 Insamlad av företaget
    Bra installation!
    lagom pris med bra kvalité.

fick 2 portar och är nöjd.
  • 2022-05-13 Insamlad av företaget
    Köp och montering av vipport till garage:
    Seriöst bemötande. Måna om att göra ett bra jobb. De polska hantverkarna hade med sig alla verktyg och materiel de behövde. De fick problem med korrekt låsning av porten, men tog sig tid och löste dem utmärkt. Jag fick ett bra pris och är mycket nöjd och rekommenderar Entredo.
    Hej Åke,
    Så otroligt roligt att höra att du blev så nöjd med både produkter och service!

Önskar er en trevlig dag!
  • 2022-05-13 Insamlad av företaget
    Snyggt å bra jobb, fick dock vänta länge än lovat på porten, men snygg port!
  • 2022-05-11 Insamlad av företaget
    Bycket trevlig och kunnig installatör
  • 2022-05-09 Insamlad av företaget
    Levde med besked upp till våra förväntningar! Engagerade och skickliga, levererade gatans snyggaste port. Den är snygg, hög kvalite och levererades helt enligt plan. Toppennöjda är vi!
    Så roligt att höra! Lars på Entredo. Entredo
  • 2022-04-30 Insamlad av företaget
    Jag har ofta blivit besviken på hantverkare men Entredo är otroliga.
    Bra bemöttande från dag 1 och de hållde sig inom det pris vi var överrens
  • 2022-04-26 Insamlad av företaget
    Bra service, skicklig installation.
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Mycket bra företag. Höll tidsplan och gjorde ett väldigt bra jobb med installation ettc av två nya garageportar.
  • 2022-04-05 Insamlad av företaget
    Mycket nöjda med våra nya dörrar. Dessutom är Entredo både trevliga och proffsiga att ha att göra med.
    Kul att höra! Tack! Entredo
  • 2022-03-31 Insamlad av företaget
    Mycket proffsig bemötande. Bra produkt. Punklighet av säljaren och hantverkare var toppen och allt skedde i en mycket trevlig ton! Jag kan bara rekommendera detta företag,
    Så trevligt att höra.
  • 2022-03-22 Insamlad av företaget
    Bra jobb som avslutas med stoppning av garagegolvet.
  • 2022-03-14 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med garageport (5m x 2.5) och riktigt nöjd med installationen.

Bra pris och skulle definitivt rekommendera Josef och hans team
    Jason (Åkersberga)
    Tusen tack! Entredo
  • 2022-03-04 Insamlad av företaget
    Bra och snabb första kontakt. Snabb återkoppling på dom frågor som jag hade innan beställning. Kunnig personal so installerade porten
  • 2022-03-03 Insamlad av företaget
    Arbetet utfört snabbt och mycket professionellt/bra. Jag rekommenderar Entredo till alla som vill byta garageport.
    Per W.
  • 2022-03-03 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och väl utfört montage.
    Tack så mycket! Entredo
  • 2022-02-22 Insamlad av företaget
    Lite svåra att nå i början av vår kontakt då de hade mycket att göra, sedan har allt flytet på bra, och slutresultatet är vi mycket nöjda med och ett trevligt bemötande.
    Vi har nu monterat 2 st garageportar med motor och kodlås.
  • 2022-02-16 Insamlad av företaget
    Kunde inte har bättre, bra städat efter
  • 2022-02-12 Insamlad av företaget
    Extremt nöjd med min nya Garageport montörerna var mycket proffsiga och trevliga
  • 2022-02-07 Insamlad av företaget
    Kom i tid och gjorde ett jättebra arbete!
  • 2022-02-05 Insamlad av företaget
    Rekommenderar stark
    Fint bemötande och hjälpsam
    Installation av garageportar
    Tack för omdömet. Är du nöjd är vi nöjda. Entredo
  • 2022-01-19 Insamlad av företaget
    Så nöjd med ALLT! Rekommenderar starkt detta företag. Vi köpte tre portar.
    /Amanda Odell
    Om du är nöjd är vi nöjda.
  • 2021-12-26 Insamlad av företaget
    Kontakten med Entredo innan köpet var bra. Hade varit bra om jag informerats om att golvet behövdes åtgärdas, det var inte helt plant.
    Bytet från vipportar till takskjutportar gjorde att öppningarna blev över 20 cm bredare - helt perfekt.
    Hej Henrik,
    Så roligt att höra att du blev så nöjd med ny garageport och service!

Önskar er en trevlig dag!
  • 2021-12-23 Insamlad av företaget
    Byte av garageport. Fungerade bra. Allt fixat på en dag.
    Så bra att ni är nöjda, då blir nöjda
    De bästa
  • 2021-12-14 Insamlad av företaget
    Bra service Ställer alltid upp Duktig personal
    Alltid rätt pris, som dom sår för
    Kan sina portar Håller vad dom lovar👍
    Tack! Entredo
  • 2021-12-14 Insamlad av företaget
    Mycket bra installerat är väldigt nöjd med porten tack så mycket
  • 2021-12-13 Insamlad av företaget
    Entredo har bytt ur gamla 3 st entrepartier i vår bostadsfastighet i Nacka. Arbetet gick enligt plan och resultatet blev utmärkt
    Härligt när allt funkar! Entredo
  • 2021-12-06 Insamlad av företaget
    Hej, jag är jätte nöjd med deras arbete mycket fint jobb de har gjord tack.
    Tusen tack! Entredo
  • 2021-11-30 Insamlad av företaget
    Bra utfört jobb på installation av ny garageport.
    Vi breddade med nästan en meter och installatörerna gjorde snyggt när delar av fasaden skulle snyggas till.
    Kunde önskat en bättre kommunikation mellan oss och arbetsledare/chef dock.
    Så skönt att ni är nöjda med arbetet. Ber om ursäkt för bristande kommunikation, ibland blir vi helt enkelt överbelastade.
    Gott nytt år