Välkommen till ENTREDO!

Behöver du nytt fönster, ny dörr eller entréport? Vi på ENTREDO har levererat entréportar i över 10 års tid. Under våra 10 år som verksamma har vi insett vad som krävs för att du som kund ska bli 100% nöjd med vårt arbete. Vi har ett stort utbud och snabba leveranser.

Tjänster: Garageportar, dörrar, fönster, industriportar, portrenovering och mycket mer.

Vi hjälper dig med en skräddarsydd lösning med leverans och montering. Luta dig tillbaka och låt oss gör jobbet.

Läs vad 43 kunder tycker om Entredo 2

• 2021-09-09
    Väl utförd installation & trevlig bemötande
  • 2021-09-09
    Bra bemött!

Arbetsstarten försenades dock några veckor troligen på grund av den kalla våren.

Jag tycker att företaget levde upp till våra förväntningar.

Vi köpte för vår förenings vägnar renovering av vår entréport samt källardörr.
  • 2021-09-03
    Jättetrevligt bemötande och ett utmärkt bra utfört jobb.
    Inköp och montering av garageport.
    Anlitar dom gärna igen.
  • 2021-09-02
    Arbetet är väl utfört. Trevlig personal. Kan sin sak om montering av portar. Rekommenderar detta företag 👍
  • 2021-08-26
    Bra bemötande, all installation på samma dag, mkt smidiga att ha att göra med. Bra kvalitet på garageportarna som vi beställde. Rekommenderas.
  • 2021-08-25
    Vi blev väldigt bra bemötta av Robin från start till mål. Bra hantverkare som var lösningsorienterade och noggranna och som bonus trevliga också och inte svåra att ha i sitt hem under en stor renovering. Rekommenderas!
  • 2021-08-24
    Superbra service. Kom hem och mätte och berättade vad jag behövde göra innan (dra el tex). Blev något försenat men det var nog bara pga av sommarsemester. Sedan kom två montörer och gjorde jobbet på en dag och tog med sig allt skräp. Toppenbolag som jag varmt rekommenderar.
  • 2021-08-24
    Mycket prisvärd garageport snabbt och bra installerad. Rekommenderas!
  • 2021-08-21
    Entredo har varit lätta och bra att ha att göra med. Snabba när det gäller både offert och leverans. Förutom att vara duktiga hantverkare är de trevliga dessutom.
  • 2021-08-21
    Bra och trevligt bemötande, tider hölls och bra information om något ändrades.
    Resultatet utmärkt, våra nya dörrar jättesnygga. Så stort tack!
  • 2021-08-20
    Hje

Proffsiga rakt igenom trevliga och bra bemötande
  • 2021-08-12
    Ersatte en gammal dörr, vi behöll grunddesignen men fick en ny dubbeldöör med glas i. Mycket bra hjälp med designen och dörren blev väldigt fin. Installationen skedde utan åverkan på puts eller innervägg allt detta till ett bra pris. Entredo installerade även lås och kistor.
  • 2021-08-09
    Proffsigt bemötande och bra produkt
  • 2021-08-09
    Bra återkoppling och påpekanden åtgärdades utan diskussioner.
  • 2021-08-09
    Jag köpte 2 nya automatiska garageportar. Trevligt, tjänstvilligt bemötande, effektivt och noggrant arbete, bra pris. Rekommenderar dem varmt.
  • 2021-07-05
    Kom och monterade garageportar på överens kommen tid .Trevliga montörer som gjorde sitt jobb snabbt och korrekt. Är hittills nöjd med garageporten. Har fungera perfekt under de få dagar jag har brukat den. Mvh Björnen
  • 2021-07-04
    Superproffsigt bemötande och alltid snabba svar vid frågor och offert. Köpte garageport med installation och är jättenöjd med både porten och arbetet. Kan varmt rekommendera Entredo.

/Markus
  • 2021-07-04
    Bra bemötande och bra urval av färger (kan välja vilken RAL man man vill ha). Smidig installation av ny garageport samt demontering och bortforsling av befintilig port.
  • 2021-07-04
    En snabb och effektiv kille bytte vår garageport. Mycket imponerad! Absolut inget att klaga på.
  • 2021-07-04
    Mycket bra arbete jag är mycket nöid
  • 2021-07-03
    Bra bemötande, mätte ordentligt och fotade så att hantverkaren kunde utföra jobbet när garageporten kom (beställningstid ca 5-6 veckor). Hantverkaren gjorde ett bra jobb, gamla porten togs bort och ny monterades, allt på en och samma dag! Vi är väldigt nöjda än så länge! :)
    Offerten kunde varit något tydligare därav 4 av 5.
  • 2021-07-03
    Mycket trevliga och hjälpsamma, både säljare och installatörer. Nu har vi en ny fin garageport.
  • 2021-07-02
    Ett mycket bra bemötande. Snabb återkoppling med plastbesök där jag fick se olika prover mm. Montaget gick väldigt smidigt. Erfaren personal med flexibla arbetstider. Jag är super nöjd
  • 2021-06-01
    Levererade precis det som utlovat samt genomförde snabb och smidig installation. Bra jobbat.
  • 2021-05-31
    Vi beställde ny entreport februari 2021. Kontakten professionell. Från offert till genomfört projekt fungerade allt perfekt och Josef var mycket effektiv och serviceinriktad.
    Vi var alla mycket nöjda med allt. Bästa betyg till Entredo som å det varmaste kan rekommenderas.
    Tack!
  • 2021-05-31
    Beställde installation av garageport. Snabb leverans, bra pris, inget tjafs eller strul. Över förväntan.
  • 2021-05-26
    Jag valde en garageport från Entredo, enkel snygg och till ett bra pris där ALLT ingick. De måttade, levererade, installerade och tog med sig den gamla porten. Tog in två offerter på samma typ av port och Entredo låg ca 30% lägre och dom var dessutom mer tillmötesgående👌🏽
  • 2021-05-18
    Jag köpt Garageport öppnare, fjärrstyrd.den gamla slutade fungera en söndag. Kunde inte få ut bilen. Kontaktade Entrado och fick snabbt hjälp, första vardagen. Mycket smidig och fick professionell hjälp. Jag är mycket nöjd.
  • 2021-05-17
    Jag beställde en garageport och installation/utbyte av två fönster i garaget till två dörrar. Josef från Entredo kom och lämnade offert och efter att ha jämfört med andra firmor föll valet på Entredo som jag upplevde kändes smidiga och trevliga. Dessutom kändes priset rimligt och rätt för det jobbet som offererades.

Några veckor därpå kom garageporten och två montörer som på bara en dag fixade allt. De rev bort gamla garagedörrarna, fönstren och installerade två dörrar och garageport. Jobbet sköttes snyggt och de satte allt rakt och snyggt och foder mm.

Josef från Entredo var väldigt hjälpsam och svarade på frågor och återkopplade på alla våra funderingar så vi är väldigt nöjda med såväl kontakten som det utförda arbetet!
  • 2021-05-17
    Jag köpte en automatisk garageport, en UniPro Wisniowsk av Entredo. Entredo var snabba med att göra ett hembesök, uppträdde kompetenta, levererade en offert snabbt som var komplett och beskrev vad som skulle göras. I offerten framgick också garantitider. En leveranstid framgick och vid dagen för leverans kom de på den överenskomna tiden och gjorde jobbet snyggt och prydligt och tog med den gamla porten och skräpet.
    Entredo matchade mina förväntningar och vissa saker som jag kanske missat hanterade de och var tydliga med. Mycket bra produkt, tjänst och kommunikation, Stort Tack!
  • 2021-05-12
    Montering av en garageport från Wisinowsky. Installation av motor och port gick bra, tog ca 5h
  • 2021-05-10
    Installation av ny garageport. Snabbt och väl utfört.
    Hej Loulou!
    Vi är jätte glad att du är nöjd med ny garageport och våt arbete.
    Entredo AB
  • 2021-05-10
    Trevlig personal och snabb och effektiv hantering från första kontakten till levererad produkt
    Installatören gjord ett fantastiskt jobb
    Jag har äntligen en fungerande garageport!

Joel Särman
    Spånga
    Hej Joel!
    Vi är jätte glad att du är nöjd med ny garageport och vårt arbete!
    Team Entredo AB
  • 2021-02-15
    Vi ville byta en gammal lagårdsdörr till garageport mot en modern vikport, sidodörr och extra fönster.
    Entredo var snabbt på plats för att diskutera lösning och lämnade en mycket konkurrenskraftig offert på väldigt kort tid.
    Efter accepterad offert påbörjades arbetet nästan omedelbart och förlöpte utan några som helst besvär.
    Entredo tog totalansvar för demontering, håltagning, montering och bortforsling av restmaterial, och lämnade arbetsplatsen välstädad och i mycket god ordning.
    Jag kan inte annat än varmt rekommendera Entredo.
  • 2021-01-28
    Vår förening Brf Portalen 1 i Solna anlitade Entredo AB för att tillverka och montera nya portar (till både huvudentré och bakre entré). Entredo AB var mycket professionella och serviceinriktade. De besvarade våra mail väldigt snabbt och fanns alltid tillgängliga över telefon. All kommunikation gick smidigt och hela processen genomskådades av gediget arbete och kundvänlighet från start till mål. Efter att vi önskade vissa justeringar/tillägg så ombesörjde Entredo AB det utan något som helst dröjsmål. De levde inte bara upp till våra förväntningar - de överträffade dem! Priset var dessutom mycket rimligt och konkurrenskraftigt. Jag vill varmt rekommendera Entredo AB (och deras team leader Jozef) för alla typer av port- och dörrmonteringar eller port- och dörreparationer. Fem av fem stjärnor!
    Tack Mikael!
    Vi är jätte glad att ni är nöjd med våra portar och service.

Josef Augustyniak
    ENTREDO AB
  • 2021-01-09
    Målning av väggar och golv samt justering av entréportar. Mycket nöjda med utfört arbete, rekommenderas starkt.
  • 2021-01-08
    Riktat och justerat entréportar. Professionellt utfört.
  • 2021-01-07
    Håller tiden, Rejält, kompetent, trevligt, kunnig, prisvärt!!!👍
    Nästan för bra för att vara sant men så är det!🤓
  • 2021-01-07
    Har beställt både dörrar till lokaler, entréportar och garagedörrar med automatik. Arbetet har alltid utförts proffsigt till bra pris, och resultatet har blivit väldigt snyggt.

Kommer att anlita dem igen när behov finns.
  • 2021-01-05
    Jag köpte en garageport med fjärrkontroll. Mycket trevligt och servicemässigt bemött. Snabb leverans, höll överenskomna tider. Mailade några frågor vilka jag snabbt fick svar på.
    Jag är mycket nöjd och tycker att företaget levde upp till mina förväntningar med råge!
  • 2021-01-05
    Utbyte av entréport och bakdörr inkluderande leverans och installation.
    Befintliga portar och dörrar var från 1937 och dom nya är "kopia" av dom gamla för att passa in i miljön. Vissa detaljer som t.ex. dörrhandtag återanvändes.
    Vänligt och proffsigt bemötande av Entredo gjorde att arbetet gick smidigt.
    Slutresultatet är mycket bra, både funktion och kvalitet uppfyller våra förväntningar.
    Som sagt vänligt bemötande och proffsigt utfört arbete med bra kvalitet.
  • 2021-01-05
    Jag köpte byte av garageport. Bra bemötande. Höll tiden för leverans. Arbetade snabbt och skickligt och resultatet blev utmärkt. Samlade ihop och tog med sig spillvirke etc så att inget skräp blev kvar. Rekommenderar dem å det varmaste!
  • 2021-01-05
    Trots förseningar i leveransen blir det högsta betyg! Enormt bra service från Josef (vår kontakt på Entredo) under hela processen (vi bytte flera dörrar både garage och ytterdörrar). Josef var också väldigt mån om att leverera kvalité och gjorde det lilla extra hela tiden vilket vi uppskattade enormt som kund.