Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

4.0

15 omdömen om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Joanna N
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Jag blev verkligen nöjd med städningen. Kommer säkert anlita de igen ! Varmt rekommenderar !

Stockholms Stadsbud
4.6/5 i betyg av 139 omdömen 4.6 av 139 omdömen
BadgeTwoYears

En trygg och prisvärd flytthjälp De har ett proffsigt och trevligt bemötande. Löser problem snabbt och bra. Bra och kunnig personal. Har an

Ann-sofie H
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

De gjorde ett mycket bra jobb med städningen. Snabba, tillmötesgående och hjälpsamma

Thomas E
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Enkelt med bokning och utförande. Bra städning och trevlig personal.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 208 omdömen 4.5 av 208 omdömen

Kent A
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Väldigt bra utfört arbete. Trevliga människor allihop. Köpte en storstädning för 2400 kr och det var värt varenda krona.

Robert K
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Vi har anlitat SBS i några år för städning av hemmet och alltid varit riktigt nöjd med resultatet. Ett stort plus är att de även städar på helgdagar!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2484 omdömen 4.7 av 2484 omdömen

Alexandra J
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Väldigt snabb svar. Enkel kommunikation. Punktlighet. Fint arbete.

Serhii K
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Mycket bra resultat ! Punktliga, jätte trevliga personal, bra service från början Varmt rekommenderar !

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 202 omdömen 4.9 av 202 omdömen

Christina K Christina K
Vera K
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Alltid väldigt trevligt bemötande! Mycket nöjd! Rekommenderar.

Yuliia K
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Varmt rekommenderas. Kunniga personalen med trevlig ägare, som alltid kan bjuda på bra pris.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Ivan A
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Vi beställde flyttstädning från detta företag och var mycket nöjda. Allt gick snabbt och snyggt, inget att klaga på. De nya ägarna gillar det också. Bra service och snabb feedback.

Eleanora A
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Jag är nöjd med städningen. Rent och hög kvalitet.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 98 omdömen 4.9 av 98 omdömen

Lätt att då kontakt. Snabb offert och det gick fort att få en tid för städningen

Lars Torbjörn S Lars Torbjörn S
DEEPTI M
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Bra snabb respons i deras kundtjänst när vi kom i kontakt. Vi har använt Shiny Big Stars under snart ett år och är också supernöjda med all service och återkoppling från huvudkontoret. Kan varmt rekommendera!

Eva marie S
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Haft städning 3 ggr nu och två av gångerna har saker gått sönder som de nekar till och samtliga gånger har städerskan kommit för tidigt fast jag sagt att jag absolut inte kan ta emot innan kl 08:00 på morgonen. Nu senast krossades en glasljusstake i mitt badkar (helt nytt endast 3 månader gammalt) ett ordentligt jack i badkaret och hon dammsög inte ens upp glassplittret som låg på golvet, utan den krossade ljusstaken ställdes tillbaka på hyllan och splittret låg kvar på golvet. Som tur var var jag hemma och hörde så jag...

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3691 omdömen 4.7 av 3691 omdömen

Grym service vid hantering av kartonger, snabba trevliga flyttkillar som packade varsamt och snabbt

Andreas C
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Uselt resultat och uselt bemötande. Vill ni få det rent, anlita en annan firma.

Henrik A
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Katastrof från början till slut. Städningen de utförde var så dålig att ägaren själv fick komma ut och städa om. När omstädningen gjordes tappade personalen dessutom ett överskåp vilket orsakade skador på såväl golv som skåpet. Shiny Stars vägrar att anmäla skadorna till sitt försäkringsbolag trots att en hyresgäst var hemma och såg händelsen. Städningen var under all kritik och hanteringen av skadan de orsakat är ännu sämre. Undvik till varje pris att anlita dem.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 160 omdömen 4.9 av 160 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J