Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

10 omdömen om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Sedan starten hos Reco 2024

Alexandra J
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Väldigt snabb svar. Enkel kommunikation. Punktlighet. Fint arbete.

Serhii K
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Mycket bra resultat ! Punktliga, jätte trevliga personal, bra service från början Varmt rekommenderar !

Vera K
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Alltid väldigt trevligt bemötande! Mycket nöjd! Rekommenderar.

Vera K gillar detta
Yuliia K
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Varmt rekommenderas. Kunniga personalen med trevlig ägare, som alltid kan bjuda på bra pris.

Ivan A
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Vi beställde flyttstädning från detta företag och var mycket nöjda. Allt gick snabbt och snyggt, inget att klaga på. De nya ägarna gillar det också. Bra service och snabb feedback.

Eleanora A
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Jag är nöjd med städningen. Rent och hög kvalitet.

DEEPTI M
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Bra snabb respons i deras kundtjänst när vi kom i kontakt. Vi har använt Shiny Big Stars under snart ett år och är också supernöjda med all service och återkoppling från huvudkontoret. Kan varmt rekommendera!

Eva Marie S
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Haft städning 3 ggr nu och två av gångerna har saker gått sönder som de nekar till och samtliga gånger har städerskan kommit för tidigt fast jag sagt att jag absolut inte kan ta emot innan kl 08:00 på morgonen. Nu senast krossades en glasljusstake i mitt badkar (helt nytt endast 3 månader gammalt) ett ordentligt jack i badkaret och hon dammsög inte ens upp glassplittret som låg på golvet, utan den krossade ljusstaken ställdes tillbaka på hyllan och splittret låg kvar på golvet. Som tur var var jag hemma och hörde så jag...

Andreas C
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Uselt resultat och uselt bemötande. Vill ni få det rent, anlita en annan firma.

Henrik A
Skrev om Shiny Big Stars Städ Gruppen AB

Katastrof från början till slut. Städningen de utförde var så dålig att ägaren själv fick komma ut och städa om. När omstädningen gjordes tappade personalen dessutom ett överskåp vilket orsakade skador på såväl golv som skåpet. Shiny Stars vägrar att anmäla skadorna till sitt försäkringsbolag trots att en hyresgäst var hemma och såg händelsen. Städningen var under all kritik och hanteringen av skadan de orsakat är ännu sämre. Undvik till varje pris att anlita dem.