Excellent Moving Sweden AB

Snittbetyg
4.6
Ring 08-408 327 26 Dela

Om företaget

Välkommen till Excellent Moving Sweden AB! Är det dags att flytta igen? Eller är det kanske första gången du står inför en flytt. Vi på Excellent Moving Sweden AB hjälper dig med flyttjänster i Stockholm med omnejd. Vi kan även hjälpa dig vid längre flyttar till andra städer. Vi hjälper dig självklart även med flyttstädning...

1307 omdömen om Excellent Moving Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 1307 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Anders A
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Den var helt perfekt Vi har inte nått att klaga på Dom var väldigt bra Inget har gått sönder Anders Yvonne

Tong L
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

The cleaner is not professional at all…I asked for help from excellent moving twice and both times the cleaner didn’t do a good job. I don’t blame them because they are not the real cleaners and they are just some random people who need a job. No training for them.

Kjärstin W
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Lättillgängligt, bra svar, snabba svar. Punktliga , trevliga, artiga och försiktiga. Priset höll. Allt funkade perfekt! Flytt från lgh till villa, packning av köksskåp.

Gun F
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

1/svarar direkt! 2/ Hitills allt perfekt ( städning kvar). 3/ kom i kontakt med dem via vänner som rekommenderade dem. Nu har vi rekommenderat dem vidare. Dessutom de som hade lägst pris av de offerter vi tog in ( tog bara två)

Carol J
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Mycket effektiva och prisvärda!

Markus T
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

De gjorde en bra leverans. Mycket nöjd

Celine cassandra l K
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Väldigt ärliga och otroligt nöjd med städningen! Trevlig kundtjänst också! Rekommenderar starkt.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anton C
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Väldigt duktiga och bra utfört arbete.

Nina O
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Grymma! Packade in alla möbler i plast för att minska risken för nedsmutsning.. Har anlitat många flyttfirmor men det här var ngt extra

Lena N
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Professionella och positiva arbetare som löste allt perfekt

Jonas H
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Otroligt nöjd med hela processen från offert - beställning och utförande! Riktiga proffs!

Frida G
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Super smidigt! Vi fick hjälp med flytt, flyttstäd och byggstäd!

Olof G
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Jag är besviken på företagets brist på professionalism. De kom och gjorde städningen på färre timmar än avsedd tid och var väldigt slarviga med sitt arbete. Det är viktigt att noggrant kontrollera deras arbete efter utfört uppdrag. Tyvärr kunde jag inte vara på plats för att göra detta och upptäckte felen först när jag kom hem sent efter jobbet. Jag var tvungen att städa lägenheten själv eftersom nycklarna skulle lämnas in dagen efter på morgonen innan jag skulle iväg till jobbet. Observera att deras 10 dagars garanti endast...

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Igor K

Noggranna, punktliga, toppklass 👍👍👍 Tack för hjälpen 💪

Kerstin B
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Vi hade allt inkluderat; packning, flytt och städning. Gustav var alltid tillgänglig och hjälpsam vilket höjer betyget avsevärt. Vi hade lite strul med datum för städning men annars gick allt väldigt smidigt. Rekommenderar och skulle anlita igen!

Christian C
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Fantastisk service, bra kommunikation inför flytten, väldigt snabb & smidig flytt & en väl utförd flyttstädning!

Tommy F
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Väldigt bra på flytt. Flyttat två lgh på kort tid. Två olika gäng. Snabba och jobbvilliga, lösningsorienterade. Städ mer tveksamt - ingen av städen blev riktigt bra. En ensam tjej båda gångerna som missade delar vi fick komplettera efteråt. Flytt rekommenderas dock starkt.

Erik A
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Fantastiskt bemötande från början. Mycket duktiga killar som tog hand om flytten. Flyttstädningen var med beröm väl godkänt! Vi har rekommenderat Excellent Moving till våra bekanta .

Anna B
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Kändes väldigt proffsigt även om några garderober gick sönder. Men det varnade de för innan eftersom vi inte monterat isär dem:) Tar man städning med samma firma så ska man vara observant på att detta sker dagen innan om det rör sig om lägenhetsbyte med flytt samma dag. Vi hade missat den detaljen och blev lite överraskade när det framkom strax innan städarna kom.

Hans H
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Två mycket kompetenta packare ena dagen. Följt av 4 duktiga flyttkarlar i två bilar den andra. Transport av vällyckat gods mellan Stockholm och Uppsala., Mycket nöjd!

Albina K
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Det går inte ta kontakt med företaget under flytten.

Eivor O
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Jag tycker det gick bra men eftersom dom inte pratade svenska. Blev det lite missuppfattning. Dom tog inte med allt från tv och bredband. Fick hämta själv. Idet stora hela är jag nöjd..

Per K
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Jag blev lovad ett pris för packning och flytt. När de sedan kom för att packa så ansåg de att det var mycket mer saker än avtalat och det gjorde att priset blev dubbelt så dyrt. Flyttledaren var jättebra och allt blev klart på rätt dag. Be om ett besök innan priset sätts så ni inte får en överraskning när fakturan kommer.

Måns G
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Utmärkt service och effektiva flyttgubbar. Priset är svårt att slå så det finns inte mycket att klaga på. Önskvärt skulle vara att de pratade svenska flytande men man gör sig förstådd så det är verkligen inte ett problem.

Victoria L
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Först är dom extremt engagerade och trevliga utlovar och garanterar det ena och det andra efter flytt när flertalet möbler är sönderslagna på ett obegripligt sätt då gör dom sig onåbara:) detta är varför dom kräver förskottsbetalning har aldrig varit med om ett värre och mer oseriöst företag 3 månader har gått och jag har fortfarande inte fått ersättning dom svarar inte heller på mejl etc dom har också en skadeavdelning där man blir hänvisad till en person som ska ringa upp han har än idag inte ringt upp han svarar heller inte på några mejl:)

Jorgelina D
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Tog fram massor av offerter från olika företag för att jämföra pris. Läste även massor av recensioner från varje företag som eventuellt såg intressant ut. Många hade överlag okej betyg men fanns alltid 2-5 recensioner med hemska historier. Fann inga sådana på Exellent Moving, priset jag fick var 4200kr för städ och flytt. Lät lite för billigt för att vara sant, chansade då jag egentligen inte hade så mycket möbler och ingenting utav värde. Kom två män och bar ner/upp mina grejer/plasta in. Kände att de tog väl hand om mina...

Torbjörn N
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

De gjorde verkligen skäl för namnet! Fantastiskt proffsiga, trevliga, noggranna flyttgubbar som var rädda om våra saker vid flytt från Stockholm till Ystad. Allt ömtåligt plastades in och hanterades varligt, inga skador uppstod. Trevligt bemötande även vid beställningen. Även flyttstädningen var perfekt. Vi kan verkligen rekommendera dem!

Maivor L
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Flytt till Gotland. Allt gick bra att boka och priset var helt ok. Dock kom inte flyttbilen som utlovats. Fick vänta på mina saker i fyra dagar.

Eva K
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Ja det var bra. Snabba och noggranna grabbar från excellent moving. Vet inte vad mer man kan begära.

Susann Viktoria S
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Punktliga, snabba, vänliga, förberedda. Svarade snabbt på mail, mina önskemål blev tillgodosedda. Hade höga förväntningar och ni överträffade dem.

Frida T
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Allt gick enligt plan och inga extra kostnader för att de körde två gånger. Allt var helt och rent när när de var klara. Värt med fastpris!

Tomas J
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Duktiga killar som inte skadade något och var flexibla med att köra ett extra lass!

Sara S
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Riktigt bra. Tydlig kommunikation (projektledaren ringde upp några dagar innan för att höra om vi undrade något/om det fanns något de behövde veta), bra pris, trevliga flyttpersoner som gjorde ett riktigt bra jobb (jättenöjda!) och städning över förväntan. Glatt överraskade över hur smidigt och bra det blev. Möblerna plastades också in väldigt noggrant. Kommer definitivt att anlita detta företag nästa gång vi flyttar, både för flytt av saker och städning.

Marike R
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Excellent Moving hjälpte oss med vår flytt som genomfördes i två steg pga renovering . De har visat stor serviceanda, flyttkillarna var vänliga och trevliga och företaget har varit tillmötesgående för våra önskemål och behov. Vi rekommenderar dem starkt!

Lotta H
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Vi var supernöjda! Flyttkillarna var snabba, trevliga och bra energi.

Noomi N
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Vi är så GALET nöjda med Excellent Moving! Beställde både packning, flytt och flyttstäd och allting gick som en dans. Personalen är otroligt trevlig, hjälpsamma och service minded och löste precis allt. Inte en enda pinal var skadad efter flytt. Efter flytten var klar frågade personalen om vi hade någonting mer vi ville ha hjälp med. Så nöjda och kommer boka de igen nästa gång! Rekommenderas varmt.

Solveig R
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

vi valde Excellent Moving efter ett trevligt samtal med ägaren, priset var också avgörande. Vi beställde flytt städning och magasinering, Exelent Moving utförde allt med topp betyg, så nöjd, jobbade effektivt och snabbt, städningen var tipp topp Vi rekommenderar E. M. trevlig personal, effektivt, pålitliga. Solveig och Göran

Joannah L
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Smidigt enkelt och prisvärt! Jag är mycket nöjd!

Jonny J
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Flexibla med tider och innehåll.

Thea B
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Snabb och pålitlig flyttfirma!

Wilhelm V
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Gubbarna som kom var professionella och försiktiga, dem hade superbra koll och kunde svara på alla mina frågor och funderingar.

Sabine R
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Jättebra bemötande. Flytten gick snabbt och utan problem. Allt packades ordentligt och kom fram helt. Kan starkt rekommendera denna flyttfirma.

Susann M
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Allt fungerade bra, ifrån kontakt till flytt. Fick en kontaktperson som svarade snabbt via mail eller telefon när jag hade frågor. Bytte datum för flytten en gång och det var inga problem. Flyttkillarna som kom till oss var trevliga, snabba och noggranna.

Malin M
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Vår upplevelse är toppen! Allt från offert, bemötande och genomförande gick helt problemfritt! Vi är toppennöjda med flytt och flyttstädning!

Mikael L

Lätt att kommunicera. Flytt utan problem. 8

Håkan W
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Punktliga, trevliga och effektiv personal. Inga svårigheter med någonting var försiktiga med möblerna. Anlitar gärna firman igen om behov uppstår.

Marcus P
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Dåliga svenskakunskaper. I övrigt duktiga och kunniga. Smidig flytt.

Zoran J
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Bra rakt igenom. De levererar vad de lovar till ett vettigt pris. Rekommenderar att boka Excellent Moving.

Emma J
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

Snabba och bra samt bra pris. Nackdel var när chauffören kom med en cigg i munnen i bilen i sen rökte vid våra saker känns ofräscht.

Payam N
Skrev om Excellent Moving Sweden AB

I was very happy with the moving service. They were very quick and packed everythung very safe

Filtrera omdömen