Excellent Moving Sweden AB

Excellent Moving Sweden AB

Välkommen till Excellent Moving Sweden AB!

Är det dags att flytta igen? Eller är det kanske första gången du står inför en flytt. Vi på Excellent Moving Sweden AB hjälper dig med flyttjänster i Stockholm med omnejd. Vi kan även hjälpa dig vid längre flyttar till andra städer.

Vi hjälper dig självklart även med flyttstädning och packning. Allt för att din flytt ska gå så smidigt som möjligt.

Våra tidigare kunder beskriver oss som punktliga, snabba och försiktiga. Vi är väldigt måna om att inget ska gå sönder under din flytt. Du behöver inte oroa dig för överraskningar vad det gäller offererat pris. Vi erbjuder enbart fasta priser.

Läs vad 219 kunder tycker om Excellent Moving Sweden AB 2

• Marie Elisabeth H
    2021-06-14
    Allt gick supersmidigt från första kontakten till flytten,killarna som flyttade till oss var snabba,nogranna och supertrevliga.
    Kan varmt rekommendera Excellent Moving Sweden AB
  • ELENA M
    2021-06-14
    Jag har haft två flyttar med städning och i båda fallen var personalen hjälpsamma och noggranna. Städningen blev mycket bra också. Dimitri var alltid tillgänglig på telefon och hjälpte lösa alla frågor på vägen. Varmt rekommenderar!
    2021-06-10
    Mycket prisvärt! Allt flöt på från början till slut. Personalen var noggrann och allt var helt efter 30 mils flytt. Är väldigt nöjd och Jag kan starkt rekommendera detta företag.
    2021-06-10
    Ernest och Dimitri gav kanon service via telefon och var alltid anträffbara. Offerten stämde helt enligt slutfaktura. Flytten vart vi väldigt nöjda med samt flyttstädningen.
  • JOHANNA S
    2021-06-09
    Vi flyttade 30 mil och det var väldigt enkelt och tryggt. Snabba, proffisionella och trevliga! Rekommenderar varmt 👌🏻
  • MATS K
    2021-06-09
    Hur duktiga killar som helst och chauffören var otroligt skicklig att backa in lastbilen på gården, där en vanlig bil har problem. Vi är super nöjda och rekommenderar dom verkligen med fullt betyg. Super flytt !
  • JIMMY B
    2021-06-09
    Otroligt imponerad av Excellent Moving hela vägen. Grymt effektiva och noggranna medarbetare. Vi flyttade 50mil och de gjorde hela inlastningen, flytten och avlastning på en och samma dag. Kan verkligen rekommendera detta företag!
    2021-06-08
    Är mycket nöjd med hanteringen av flytten. Det kom 2 mindre lastbilar men det var inget problem för mig. Kommer att anlita dem igen vid nästa flytt om de har tid då vill säga :-)
    Hälsningar Lena
  • Jinah Patricia G
    2021-06-07
    Very professional team you have here! They are so warm, nice and friendly! The 2 guys that helped us are extraordinary. I just forgot their names but I hope they get commendation for such a great job! I even offered them tip but they refused to take anything. But they deserve all the nicest words if this is how I could return all the favor. Really grateful! Moving out was smooth because of you guys! I WOULD DEFINITELY RECOMMEND! And did I mention they have the most affordable rate in town? GO GET THEIR SERVICE!!!
  • Karl Anders E
    2021-05-31
    Proffsiga trevliga och hjälpsamma. Rekommenderas varmt
  • Claudette V
    2021-05-24
    Mina möbler och kartonger var väl omhändertagna. Det kändes tryggt och smidigt. Jag varmt rekommenderar Excellent Moving.
  • PAVEL H
    2021-05-24
    Everything went very well, quick and efficient service!
    2021-05-23
    Proffsigt och effektivt! Trevlig personal!
  • Johan Henrik H
    2021-05-17
    Mycket nöjd med flytt och flyttstädning som vi köpte av Excellent Moving. Inplastade möbler och inget skadat etc. Och fast pris är alltid en trygghet!
  • JOHANNA M
    2021-05-16
    Har inget negativt att säga. Inplastade möbler och de förvarade det mycket bra i deras bil. Allt gick smidigt och de frågade var allt skulle vara när de lastade av. Smidig och säker flytt!
    2021-05-14
    Vi har anlitat Excellent Moving för flytt till fastpris. Offerten kom snabbt, likaså svar på våra kompleterande frågor.

Flytten gick smidigt och vi är mycket nöjda. Vi tackar Georgi, Vladis och Herman för hjälpen!

Det enda som man kan påpeka att istället 1 stor bil som lovades i offerten det kom 2 småa bilar vad resulterade till extra åkning för 1 av bilar och mer tid för att packa upp bilar.
  • LINDA S
    2021-05-14
    Verifierad kundrelation
    Effektiva killar. Dock lämnade de en massa saker i det gamla huset för att det inte fick plats i lastbilen. Man har nog med stress i en flytt och vill inte behöva åka fram och tillbaka massa gånger med sin egna bil när allt enligt avtalet skulle flyttas. 2 dyra cykelkedjor försvann spårlöst. Det tråkigaste av allt var en kartong som försvann med vår dotters gamla bebiskläder och alla hennes första teckningar och hantverk etc. Antar att killarna missat kartongen i bilen och sedan hittat den och bara slängt den eftersom det inte var något annat än affektionsvärde. Sista gången vi anlitar flyttfirma :-(
    Hej Linda! Du får gärna slå en signal till oss på: 08151111 Återkom gärna med ao nummer, eller faktura nummer så kan vi hjälpa dig och ta det här vidare. Vänligen Martin Excellent Moving Sweden AB
    2021-05-13
    Vi fick hjälp av Sayyod och Mohammed när vi skulle flytta. De gjorde ett mycket bra jobb: bar flera lådor i taget, och ingenting gick sönder i flytten.
  • Eva Ö
    2021-05-12
    Tredje flytten på 2 år och Dimitri och hans killar var klart bäst. De kom i tid, var snabba, noggranna och ansvarsfulla och dessutom trevliga. Och starka! Eftersom jag flyttade själv och samtidigt skulle flyttstäda så var det värdefullt att de skötte allt utan övervakning. Jag kan absolut rekommendera dem!
  • Andrew Francis Robert B
    2021-05-02
    The guys were trustworthy honest and careful with my move. They organised the work effectively and were polite to my neighbours asking if they needed the elevator between trips and so on. I have to especially give high praise to Sayyod who spoke many languages well and was cheerful and very professional throughout the move. I was so impressed with him that I took his number and hope he will be able to help with my next move in 15 months time. Great workers.
  • JENNIFER J
    2021-04-26
    Mycket proffsig och välorganiserad flytt. Kändes genomtänkt och tryggt för oss som anlitade dem.
  • Caroline Elisabeth R
    2021-04-21
    Vi använde oss av Excellent Moving förra veckan. Dem utförde flyttpackning, flytt till ett förråd samt flyttstädning.
    Vi är mycket nöjda! Väldigt proffsiga från start till mål. Vi fick en bra och prisvärd offert snabbt samt en bra återkoppling på våra frågor. Vi rekommenderar starkt!
    2021-04-19
    Excellent moving hjälpte till med flyttstäd inklusive fönsterrengöring på 3-glasfönster. De var väldigt noga och jag blev mer än nöjd!
  • KATHERINE Z
    2021-04-17
    Giorgi and Sayyod!
    Dom var jätte trevliga och jätte bra
    Och det gick jätte fort!
    Mycket nöjda!!!
  • JEKATERINA R
    2021-04-06
    Vi är SÅÅÅÅ nöjda!!! Vår flytt blev så smidig och enkel tack vore alla fantastiska medarbetare på Excellent Moving! Vi tog hela paketet, där dom packade åt oss, hade det i sin storage i flera dagar, flyttstädade samt levererade alla saker till det nya hemmet. Inget gick sönder under flytten, allt va super bra packat! Städning va utan anmärkningar, samt hela service va fantastiskt! Vi kommer garanterar rekommendera firman till alla och använda dom nästa gång vi flyttar! Stort tack för hjälpen! Katja&Johan
    2021-04-05
    Vi använde Excellent Moving till flytt & flyttstäd och de gjorde ett fantastiskt jobb. Dimitri och hans kompanjon skötte flytten exceptionellt bra. Städarna gjorde även dom ett kanonjobb.
  • FREDRIK L
    2021-03-24
    Allt gick väldigt smidigt, trevliga och proffsiga flyttgubbar. Bra med fast pris.
    2021-03-12
    Fick en offert supersnabbt med ett väldigt bra fastpris!
    Killarna som hjälpte till med flytten, Dimitri och Dimitri var superhärliga och trevliga. Snabba och tog väl hand om mina ägodelar.

Jag rekommenderar starkt detta företag vid flytt och kommer använda mig av deras tjänster nästa gång jag flyttar!
    2021-03-12
    Toppenbra firma :) Excellent Moving rekommenderas varmt.
    2021-03-11
    Esvet och Sayyod var väldigt professionella, kommer att ringa dem nästa gång!
    2021-03-06
    Väldigt bra firma! Flexibla, noggranna och med ett grymt bemötande. Rekommenderar Excellent moving alla dagar veckan. Bäst!
  • ÅSA E
    2021-02-24
    Är jättenöjd med Excellent Moving. Flyttade från Borlänge till Stockholm.
    De svarade snabbt på offertförfrågan och ringde och stämde av någon dag efteråt.
    De var flexibla när jag dagen innan flytt hörde av mig och kollade om de kunde göra ett extra stopp på annan ort och hämta upp en tung möbel. De hörde av sig och meddelade på telefon att de blev någon minut sen från utsatt tid.
    De var noggranna med att plasta in och skydda möblerna och var väldigt trevliga. Inga problem att lägga till en extra cykel som jag inte hade nämnt vid bokning. Är mkt nöjd över jobbet och kan varmt rekommendera dem om ni behöver flytthjälp!
    2021-02-22
    Trevlig och hjälpsam personal. Dimitri och hans team gjorde ett toppen arbete idag. De visade verkligen ett lösningsfokuserat arbetssätt, fixade allt och klarade av att bära tunga grejer uppför och nerför smala trappor. Rekommenderas varmt!
    2021-02-20
    Väldigt smidigt, snabbt och trevligt bemötande. Dimitri och hans team gör skäl för "Excellent"!
    2021-02-07
    Flexible, professional and customer-minded. Excellent Moving is one out of 7 offers I received. We selected them because Oscar showed flexibility and a reasonable price. On the moving day, 2 staffs showed u on time, packing everything carefully with blankets and have all the job done perfectly! Highly recommend!
    2021-02-07
    Everything went well and the company was very professional. Our furniture arrived safely and we were surprised by how effective they were. The truck arrived around half an hour late due to the heavy snowfall the day before, but it was not a problem for us.
  • Håkan P
    2021-02-03
    Vi ville ha offert på flyttning:
    Offert kom omedelbart och samtal med offertgivare var mycket rakt, korrekt och utan massa "skitsnack". Priset var inte lägst utav de offerter vi fick men samtalet gjorde att vi fastnade för Excellent Moving och magkänslan visade sig vara rätt.
    Positiva killar som kom och dessutom i tid. Packade in saker i olika skyddsmaterial och lastade rappt och snabb trots att det var mer eller mindre snöstorm ute. Inflyttning av sakerna skedde på samma sätt utan gnäll.
    Kort sammanfattning:
    Skall ni flytta behöver ni inte fråga ngn annan, Excellent Moving är "excellenta" och förtjänar absolut toppbetyg.
  • SOFIE A
    2021-01-31
    En flyttstädningen utan anmärkningar .
    2021-01-31
    Klockren service och proffsiga från början till slut! Skulle flytta och hissen gick så klart sönder, men det löste dom galant
    2021-01-18
    Vi beställde både flytt och flyttstäd med Exellent Moving och är väldigt nöjda. De var varsamma med möblerna, slog in ömtåliga objekt ordentligt och hade bra koll på hur de skulle packa in stora lampor, tavlor osv. Det enda minustecknet de får av oss är att det tog tid innan vi fick hem flyttlådorna att börja packa i.

/Lina
    2021-01-14
    Tillmötesgående Dialog med mig som kund Bra logistik - delade upp arbetet, lverblic
    2021-01-14
    snabb, smidigt, trvevliga personal, jag skall gärna starkt rekommendera er
    2021-01-13
    Allt fungerade väl från början till slut. Både snabba och varsamma. Rekommenderas!
    Bra flytt!
    Trevliga flyttgubbar som bar mitt tunga piano och mitt bohag mycket varsamt och skickligt.
    2021-01-13
    Two guys helped me move. They are nice and professional. No complaints.
    2021-01-13
    Punktlighet, vänliga och servicemind 👌 vi kan verkligen rekommendera excellent Moving. Supernöjda med flytten från Ekerö
    till Linköping .Håller vad dom lovat..!
    Thomas&Kristina
    2021-01-13
    Allt var välpackat. De svarade inte på mail och svåra att få tag på i telefon. Det som vore bra för kunden är att få någon uppfattning om hur lång tid packning och flytt kommer att ta. Trevliga killar som packade och flyttade. Inget gick sönder så tummen upp för det. En bra flytt!
    2021-01-13
    Vi valde excellent moving på de goda vitsorden om snabbt och effektivt.
    Flytt killarna kom kl 8.00 och skulle flytta en fyra från Täby till Nacka där allt utom köket var packat.
    De var klara sent på kvällen.
    Man la inte ut skyddspapp på golven som alltid gjorts vid våra tidigare flyttar.
    Man skickade två man som inte använde några bärhjälpmedel. Ingen kul upplevelse och vi kan inte rekommendera den här firman
    Städningen var dock i toppklass.
    2021-01-13
    Bra kommunikation, kändes väldigt trygga och smidiga. Skulle anlita igen.
    2021-01-13
    Höll vad de lovade utan anmärkning - både gällande tider & ekonomi! Inga anmärkningar alls!