Excellent Moving Sweden AB

Dåntorpsvägen 33, 136 50 Jordbro — Visa karta

Välkommen till Excellent Moving Sweden AB!

Är det dags att flytta igen? Eller är det kanske första gången du står inför en flytt. Vi på Excellent Moving Sweden AB hjälper dig med flyttjänster i Stockholm med omnejd. Vi kan även hjälpa dig vid längre flyttar till andra städer.

Vi hjälper dig självklart även med flyttstädning och packning. Allt för att din flytt ska gå så smidigt som möjligt.

Våra tidigare kunder beskriver oss som punktliga, snabba och försiktiga. Vi är väldigt måna om att inget ska gå sönder under din flytt. Du behöver inte oroa dig för överraskningar vad det gäller offererat pris. Vi erbjuder enbart fasta priser.

Läs vad 44 kunder tycker om Excellent Moving Sweden AB

• Birgitta M K

2020-08-05

Birgitta M K skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Snabb och proffsig flyttning. Noggranna och försiktiga med bohaget och plastade in möbler. Smidigt att kunna låna flyttkartonger!
    Jag är mycket nöjd och rekommenderar verkligen detta företag. Läs mer
  • TED P

2020-08-02

TED P skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Riktigt imponerad och nöjd av hur smidigt och bra allt flöt på när vi skulle flytta tvärsöver landet! Inget skadat och riktigt trevliga killar! 👌 Läs mer
  • 2020-07-20

KENT R skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Vi är supernöjda😊
    Proffsiga, punktliga och rädda om våra saker.
    Rekommenderas! Läs mer

Supernöjd!

Trevliga killar med gott humör Rekommenderar dom verkligen 👌👌👌 Läs mer
  • 2020-07-13

LIV S skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Toppenbra flytt! Personalen effektiv, kunniga o starka, noggranna o varsamma med grejer o möbler. Hjälpsamma o trevliga! Priset - oslagbart! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-13

ERNEST N skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Super bra flytt från Stockholm till Göteborg, trevligt personal, plastade möbler, allt kom helt och utan skador. Väldigt nöjd och ska rekommendera excellent moving. Läs mer
  • Erik A

2020-07-09

Erik A skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Vi flyttade precis från Stockholm till Sundsvall och är supernöjda med alltihop. Trevlig personal och noggranna med inplastningen. Bra kommunikation under dagen. Läs mer
  • Jih-Dar C

2020-06-23

Jih-Dar C skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Allt gick bra, även städning gick ok. Läs mer
  • MARIE V

2020-06-04

MARIE V skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytt från Göteborg - Stockholm. Punktliga, snabb, effektiv och trevliga flyttkillar. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-06-01

KLARA S skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Allt flöt på jättebra. Flyttbilen kom i tid och det var vänliga, professionella killar som kom och bar. Var försiktiga med bohaget så det inget skadades.
    Hade även beställt städning som också utfördes på ett smidigt sätt och med ett bra resultat. Rekommenderar! Läs mer
  • MATHIAS H

2020-05-31

MATHIAS H skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Beställde flytt Sthlm - Gbg samt flyttstäd.
    Allt har gått supersmidigt och stort plus för väldigt trevliga flyttkillar!

Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-05-24

Lennart Ingemar Z skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Det blev en enkel och smidig flytt tack vare Excellent moving. Såväl trevliga snabba som artiga. Läs mer
  • 2020-05-08

MALIN S skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Smidiga, snabba och trevliga! Använt mig av den här firman 2 gånger och har varit lika nöjd varje gång! Läs mer
  • 2020-05-06

ISHTIAQUE A skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Trevliga, artiga, hänsynsfulla killar. Jag har haft superbra upplevelse redan från första kommunikation inför beställning till slutet av hela jobbet. De är väldigt noga med saker och ting, plastade noggrant alla möbler och placerade dom där vi ville. Fick väldigt positive intryck. "Excellent" verkligen!
    Rekommenderas varmt!! Läs mer

Excellent Moving lever upp till sitt namn. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • KAJSA L

2020-04-28

KAJSA L skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Väldigt nöjda med vår flytt från Stockholm till Karlstad! Punktliga, effektiva och bra kommunikation före och under flytten. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-31

Pia G skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Anlitade Excellent Moving Sweden AB både för flytt och flyttstädning. Jag är väldigt nöjd, allt gick smidig , trevlig personal. Städningen var över förväntan! Läs mer
  • 2020-03-21

Fredrica E skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Vi fick hjälp med flytt från stan ut till landet. Det var två mann med varsin lastbil som kom och hjälpte oss.
    Vi är väldigt nöjda då de var professionella och gjorde sitt jobb. De var även lyhörda för var vi ville ha kartongerna och möblerna placerade.
    Det hela tog längre tid än vi trodde att det skulle göra, men vi har aldrig fått flytthjälp förut, så det var nog inga konstigheter. Läs mer
  • 2020-03-20

Jobandtalent S skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att företaget levde upp till dem. Läs mer
  • 2020-03-18

Inga K skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytt bra bemött trevliga och bra jobbat av flyttkillarna Läs mer

Amir T skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Duktiga, trevliga och hänsynsfulla grabbar.
    Tack 😊 Läs mer

Ingrid C skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Jag köpte packning och flyttning. De packade mycket noggrant. Det gällde också tavlor som jag var särskilt rädd om.
    Jag var väldigt nöjd med samtliga moment i arbetet. Läs mer

Kerstin B skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Vi tycker att flytten gick mycket bra, trots att vi hade mycket möbler o kartonger. Skickliga flyttkillar, artiga o trevliga, samt en eloge till dem som flyttstädade. Vill varmt rekommendera denna flyttfirma /Kerstin Läs mer
  • 2020-03-12

Monsterbolagen A skrev om Excellent Moving Sweden AB
    fick dem killarna jag bokade när jag behövde hjälp, bra service Läs mer
  • 2020-03-10

DANIEL B skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Supersmidig och trevlig upplevelse. Allt hanterades extremt varsamt och snabbt till bra pris. Skulle inte välja någon annan flyttservice.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-03-01

Samuel Nikolay G skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Excellent moving gör skäl för sitt företagsnamn. Flytten utfördes väldigt smidigt. Flyttgubbarna var försiktiga, varsamma, skyddade och lindade in alla ömtåliga möbler och var väldigt trevliga och hjälpsamma. Allt som behövdes skruvas isär gjordes av flyttgubbarna, som sedan även skruvade ihop allt i nya boendet, väldigt lyxigt :).

Vi var nöjda med flyttstädningen. De som flyttade in i lägenheten hade en anmärkning, Excellent löste anmärkningen omgående utan några som helst diskussioner.

Sammanfattning
    • God service
    • Kunniga
    • Trevliga på alla plan (ägare, sälj, flytt, städ + efterarbete)
    • Bra lånekartonger och material
    • Varsamma och försiktiga, inga skador alls under flytten.
    • Bra pris

Kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • 2020-02-28

Anneli C skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Excellent moving var punktliga noggranna trevliga och mycket prisvärda. Jag ger allra högsta betyg! Läs mer
  • VERONIKA G

2020-02-25

VERONIKA G skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Fantastiska killar, flytten genomfördes smidigt i tid, försiktiga med möblerna och killar var jätte trevliga.
    Killarna kunde svenska så det var lätt kommunikation med dem.
    Varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-02-10

Anna S skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Excellent Moving utförde 2 februari 2020 vår flytt mellan Stockholm och Göteborg, och vi var supernöjda med jobbet de gjorde.

Snabba och effektiva, men samtidigt rädda om våra saker, och de utförde även jobbet med ett leende.

Toppenbetyg från oss!

-Susanna och Knut- Läs mer
  • 2020-02-04

Mirjam A skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Excellent moving flyttade hela vårt bohag från Stockholm till Växjö. De var punktliga och mkt service-minded. De lyckades få in alla våra saker i en 24 kubik-lastbil, för att få ned kostnaden för flytten, och det var sannerligen en bedrift! Läs mer
  • Kiana G

2020-02-01

Kiana G skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Jag köpte flytt och magasinering av mina möbler. Jag tyckte de packade proffesionellt och smidigt. Samt att det gick på nolltid. Superbra tjänst! Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-02-01

Aram B skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flyttfirman är väldigt professionell. Hela flytten tog inte lång tid. Möblerna flyttades smidigt och oskadad. Jag fick även hjälp att möblera den nya bostaden. Läs mer
  • 2020-02-01

Farah A skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Jag beställde flytt och städhjälp, de hade ett utav de bästa priserna när jag jämfört me andra flyttfirmor..kan varmt rekomendera Excellent moving. Allt gick väldigt smidigt och jag är supernöjd med resultat av städningen och flytthjälpen som vi fick. Läs mer
  • 2020-01-30

Veronica G skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Snabba och försiktiga med möbler. Bara bra! Läs mer
  • 2019-12-20

Mauricio E skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Det var väldigt professionellt, i tid, tidligt, och alla jag har skickat från Stockholm till Köpenhamn kom i perfekt skick.
    Jag är väldigt tacksam för ett bra gjort jobb. Läs mer
  • 2019-12-07

Monica L skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytt.
    Bra service, höll tiden, försiktiga, hanterade mina möbler varsamt, trevliga, prisvärt. Kan verkligen rekommendera dom. Läs mer

Ulf Curtson L skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Utmärkt: snabbt, korrekt och gott bemötande. Läs mer

Matz B skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Snabba, ordentliga, trevliga och prisvärda ✨ Läs mer

Alice W skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Fantastiska ”flyttgubbar”!
    Jag/Vi kommer absolut använda oss av deras tjänster nästa gång vi behöver! Läs mer
  • 2019-12-04

Jenny P skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Fick hjälp m en flytt som flöt på jättesmidigt! Trevliga och hjälpsamma killar flyttade alla mina saker från Stockholm-Marifred, flytten gick jättesnabbt.
    Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma, är så nöjd och glad för all hjälp. Läs mer
  • Andrea U

2019-12-04

Andrea U skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Bra pris, trevlig personal, snabb flytt! Läs mer

Dåntorpsvägen 33, 136 50 Jordbro