Excellent Moving Sweden AB

Excellent Moving Sweden AB

Välkommen till Excellent Moving Sweden AB!

Är det dags att flytta igen? Eller är det kanske första gången du står inför en flytt. Vi på Excellent Moving Sweden AB hjälper dig med flyttjänster i Stockholm med omnejd. Vi kan även hjälpa dig vid längre flyttar till andra städer.

Vi hjälper dig självklart även med flyttstädning och packning. Allt för att din flytt ska gå så smidigt som möjligt.

Våra tidigare kunder beskriver oss som punktliga, snabba och försiktiga. Vi är väldigt måna om att inget ska gå sönder under din flytt. Du behöver inte oroa dig för överraskningar vad det gäller offererat pris. Vi erbjuder enbart fasta priser.

807 omdömen om Excellent Moving Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2019
    2023-01-31 Verifierad kund
    Jag tycker Excellent Moving var tillmötesgående och var flexibla.
    Själva flytten gick väldigt smidigt med duktiga arbetare.
    Kan va lite svårt att få tag i dom på telefon.
    2023-01-30 Verifierad kund
    Skötte allt väldigt och snyggt.
    Väldigt trevliga och tillmötesgående.
    2023-01-30 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med flytten! Vi hade bokat flytt från tre olika adresser i Stockholm till en adress i Norrtälje. Flyttkillarna var professionella och ingav en känsla av professionalism och trygghet. Jag var ganska stressad innan men blev helt lugn efter att jag träffat flyttkillarna. Utmaningar som kom upp längs vägen verkade inte vara ett problem och de löste allt. De var effektiva men noggranna.
    Bilen fick åka en extra vända (trots att det var med i beräkningen att få plats i ett lass) till Stockholm för att hämta det sista på den tredje adressen. Jag fick snabb och smidig kontakt med "kontoret" och fick snabba besked och ett bra pris för att hämta det sista.
    Jag kommer rekommendera Moving Excellent till vänner och bekanta som behöver flytthjälp. Fem av fem stjärnor till företaget och extra stjärnor flyttkillarna!
    2023-01-29 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande i telefon, höll tiden, korrekt hantering av möblemang, mycket effektiva vid flytt, utmärkt flyttstädning.
    ....................................................
    2023-01-29 Verifierad kund
    Mycket trevliga, både kundtjänst och flyttgubbar. Otroligt hjälpsamma och monterade ned vissa saker som inte hunnits med. Hanterade möblerna varsamt vid lastning och lossning. Flyttstädningen var exemplarisk! Mycket nöjd med alltihop!
    2023-01-29 Verifierad kund
    Köpte flytt och städ. Allt fungerade mycket bra. Kändes tryggt att dom ringde upp mig dagen innan. Blev mycket väl bemött.
    2023-01-28 Verifierad kund
    Är mycket nöjd helt fantastiska killar att jobba allt blev över förväntan Toppen ska rekommendera er till andra.mvh Susanne Carlgren
  • Kristina M
    skrev om Excellent Moving Sweden AB
    2023-01-28 Verifierad kund
    Superbra!! Noggrann packning, höll tider och var chyssta. Rekommenderar.
    2023-01-27 Verifierad kund
    Så bra och professionell service! Flyttade på en röd dag och allt gick super smidigt. Prisvärt med kvalitet, rekommenderas!!
    2023-01-27 Verifierad kund
    Trevliga och snabba flyttkillar. Allt fungerade perfekt.
    Städningen utfördes av två kvinnor från Ukraina. De kunde inte ett ord svenska eller engelska. Jag hade gärna velat förklara några saker, men det gick ju inte. Men städningen var ok.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Trevliga snabba och serviceinriktade.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Snabbt, effektivt och professionellt!
    Tillmötesgående och samarbetsvilliga.
    2023-01-23 Spontant omdöme
    Bokade flytthjälp och flyttstädning med excellent Moving. Var väldigt noggranna och plastade in möbler och städade väldigt bra. Rekommenderar denna flyttfirma alla dagar i veckan!
    2023-01-23 Verifierad kund
    Jag har använd pakering, flyttning och städning hos Excellent Moving. Jätte nöjd. Alla var snabba och professionella.
    2023-01-23 Spontant omdöme
    Väldigt duktiga killar som är mycket försiktiga. De fick till och med montera ner en barnsäng och sen sätta upp den igen eftersom den var för stor.

Killen som hjälpte mig på kundservice; Ray, var väldigt duktig och ansåg mina behov och beställde exakt rätt antal körningar och antal killar som behövdes mot ett fast pris vilket jag tycker känns tryggt.

Jag har aldrig varit så nöjd med en tjänst som den här gången. Jag kommer att rekommendera er till alla jag känner för ni underlättar livet under en flytt.
    2023-01-22 Verifierad kund
    Mycket nöjd! God service och bra pris. Rekommenderar!
    2023-01-22 Verifierad kund
    Fantastic staff. Very efficient. Friendly but professional. We did the packing. Got a fixed price and everything went perfectly. Highly recommend
    2023-01-21 Verifierad kund
    Vi beställde både flytt och flyttstädning. Alla var trevliga. Jag hade väntat mig att priset var ett fast pris och att det inte skulle stå två olika uppgifter på hur stor volym som ingår i offerten. Nu fick vi betala över 3000 kr extra för att allt inte fick plats i bilen de hade räknat in.
    Flyttstädningen utfördes lite slarvigt, men ganska ok.
    Överlag ganska nöjd ändå. Flyttgrabbarna var väldigt proffsiga, trevliga och snabba.
    2023-01-21 Verifierad kund
    Så smidigt och snabbt! Trevlig personal
    2023-01-21 Verifierad kund
    Really good moving company. They have moved the staff according with our requests, they helped to protect the fornitures and did everything really quickly.
    Absolutely recommended.
    2023-01-21 Verifierad kund
    Bra med själva flytten och nerpackningen. Om du ska flytta samma dag som någon annan bör packning ske dagen innan flytt. Se till att kontakta företaget innan flytten för att stämma av alla tider och detaljer ordentligt så blir det bra.
    2023-01-21 Verifierad kund
    Bra bemötande! Snabb och smidig flytt där personalen var behjälpliga med att placera våra tillhörigheter precis där vi ville ha dom.
    Rekommenderar starkt!
    2023-01-14 Verifierad kund
    Tröttsam säljartyp på företaget som hade glömt att lämna städmaterial åt städerskan. När han kom efter en timme insåg städerskan att hon skulle ha svårt att hinna med att städa allt. - Då försökte han med att jag skulle betala för en timme extra. Glöm det.
    2023-01-11 Verifierad kund
    Väldigt snabba och rädda om dina saker.
    2023-01-10 Verifierad kund
    The experience was great. They promptly supplied the packing materials before moving and also collected them after the completion. They offered a good price as well. Furthermore, the service team and the personnel who were involved in moving were very helpful and also good at their work. None of my things got damaged, they were safely moved to my new location.
    2023-01-09 Verifierad kund
    Toppbetyg för de två killar som flyttade allt under svåra förhållanden med snö, ishalka trappor och backe. Urstarka med fantastisk balans och gott humör fyllde de två flyttbilar.
    Trots att jag inte fick de tre flyttkillar jag beställt förrän vid avlastningen på nya stället, vilket gjorde att dessa två killar fick jobba mycket hårdare, var de lika uthålliga, trevliga och glada hela dagen, kan inte berömma dem nog mycket. Tusen tack!
    2023-01-08 Verifierad kund
    Rekommenderas. Allt var väl inplastat och skyddat, snabb packning upp uppackning. Ställde in möblerna direkt där jag ville ha dem.
    2023-01-08 Verifierad kund
    Excellent väldigt bra service och effektivt över förväntningarna
    Mycket väl bemött på
    Ja ni levde upp till förväntningarna och mer😊🙏👏jag köpte flytthjälp på nätet.kan varmt rekommendera detta företag ,Mvh Linda
    Super nöjd kund
    2023-01-07 Verifierad kund
    Proffsiga flyttkillar. Kollade snabbt vad som skulle flyttas och började plasta in möbler. Lugnt och effektivt tömdes min lägenhet. Kort körsträcka till nya lägenheten. Kollade hela tiden med mig var allt skulle placeras där. Perfekt. Tog med det jag inte skulle ha kvar plus emballage. 2,5 tim tog det .Beställde städning också. Kl 8.00 kom en dam och presenterade sig. Hon kollade runt , hade inga frågor, fick nycklar. Jag hämtade dom 3 dagar senare och kollade runt. Allt rent och snyggt. Är mycket nöjd. Tacksam för att jag fick ändra städdag med väldigt kort varsel som passade mig bättre . Mvh Siv
    2023-01-06 Verifierad kund
    A empresa foi indicada por uma amiga e a partir disso fui tratada com profissionalismo e atenção .
    Os dois profissionais fizeram a mudança de forma rápida e cuidadosa , nenhum item foi danificado ou extraviado.
    Recomendo com certeza os serviços dessa empresa.
  • Göran
    skrev om Excellent Moving Sweden AB
    2023-01-04 Verifierad kund
    Jag kollade med några olika firmor. Excellent Moving var snabba på bollen, gav klara och tydliga besked, och gjorde några anpassningar som jag behövde. Hela tiden pefekt kommunikation. Själva flytten gick snabbt och bra, och åter kunde de hantera några justeringar som jag behövde göra. Att flytten går snabbt och bra är inte så ovanlig, men att de också har så bra kommunikation med kunden är imponerande tycker jag. 100% nöjd.
    2023-01-03 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött fast jag strulade och ändrade flera ggr
    2023-01-03 Verifierad kund
    Är mycket nöjd. Bra bemötande och professionell hantering.
    2023-01-02 Verifierad kund
    Allt gick planenligt och bemötande var professionellt.
    2023-01-02 Verifierad kund
    Everything was handled professionally and zero trouble. Thanks a lot for the great service.
    2023-01-02 Verifierad kund
    Utmärkt leverans, ihärdiga arbetare som verkligen gjorde själ för namnet.
    Så nöjd. Dessutom prisvärd!
    2023-01-02 Verifierad kund
    Det gick snabbt och smidigt. Trevliga killar som hjälpte till med flytten.
    2023-01-01 Verifierad kund
    Tycker det fungerade alldeles utmärkt. Killarna ( 2 st) arbetade professionellt och snabbt.
    2023-01-01 Verifierad kund
    De var 1 timme sena men sen gick det undan. Nöjd på det stora hela, vissa saker blev dock lite kantstötta, främst gardinstängerna. I övrigt gick det smidigt.
    Mycket Trevligt bemötande.
    Det gick att snabbt få flyttdatum
    Flytten gick mycket smidigt
    Personerna som flytta var mycket försiktiga med våra saker, inget gick sönder.
    Vi kommer att anlita och rekommendera Excellenta Moving!!
    2022-12-31 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra utfört arbete till marknadens bästa pris. Vi är jättenöjda!
    2022-12-31 Verifierad kund
    Flera resor i onödan , större bil billigare för kund
    2022-12-31 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med eran insatts som flyttbolag. Allt gick så smidigt och snabbt. Ni är hjälpsamma och noga.
    Stort tack 🙏 och vi har rekommenderat er till alla som tänker flytta här fram

Gott nytt år 🥳
    Mvh Madeleine Ström
    ..............................
    2022-12-31 Verifierad kund
    De var väldigt bra och bra service bar in möblerna och ställde de på rätt ställe.
    Blev mycket bra bemött.
    Förväntningarna var att få adekvat hjälp med flytten från en etta till en tvåa.
    Snabba och effektiva under hela flytten.
    2022-12-31 Verifierad kund
    Fantastiskt nöjd! Bra packat, trevligt bemötande, passade tiden. Allt till belåtenhet.