Excellent Moving Sweden AB

Dåntorpsvägen 33, 136 50 Jordbro — Visa karta

Välkommen till Excellent Moving Sweden AB!

Är det dags att flytta igen? Eller är det kanske första gången du står inför en flytt. Vi på Excellent Moving Sweden AB hjälper dig med flyttjänster i Stockholm med omnejd. Vi kan även hjälpa dig vid längre flyttar till andra städer.

Vi hjälper dig självklart även med flyttstädning och packning. Allt för att din flytt ska gå så smidigt som möjligt.

Våra tidigare kunder beskriver oss som punktliga, snabba och försiktiga. Vi är väldigt måna om att inget ska gå sönder under din flytt. Du behöver inte oroa dig för överraskningar vad det gäller offererat pris. Vi erbjuder enbart fasta priser.

Läs vad 120 kunder tycker om Excellent Moving Sweden AB

Eva B skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytt av hela hemmet från Stockholm till Skåne.Fick trevligt bemötande per tel.Personal packade allt i flyttkartonger med största försiktighet.Mycket proffsigt!
    Jag behövde inte lägga mig i,de visste precis vad de gjorde.Dag 2 kördes hela lasset och lossades i den nya lägenheten.Duktiga pojkar!
    Rekommenderas! Läs mer

Malgorzata M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flyttlass av flera äldre möbler som skulle gå från en större lägenhet till en något mindre med ganska trånga dörrar och en obekväm trappa ner, gick väldigt smidigt och även fast det kändes som att det inte skulle gå..så grejade grabbarna som kom allt bra. Läs mer

Lars T skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Allt funkade som utlovat och de var försiktiga med ömtåliga saker Läs mer

Fanny J skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Toppenbra! Trevliga, snabba och professionella. Rekommenderar. Läs mer

Per J skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Excellent service. Very professional. All goods moved without a single damage. Shows up on time. Finishes on time. Bills what was agreed without any hassle. Great customer service. Also helpful on extra tasks such as helping us remove boxes and waste. Extremely committed to the customer being 100% satisfied.

In short, highly recommend them! Läs mer

Eva A skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Fick suverän flytthjälp. Snabbt och smidigt. Prisvärt. En bra sak är att de även tar hand om det man vill slänga. Rekommenderas! Läs mer

Ulla A skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Företaget mycket trevligt bemötande, tydliga i information. Trevliga, glada flyttkillar. Snyggt flyttjobb. Läs mer

KATARINA B skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Kanonkillar som hjälpte mig med flytten.
    Rekommenderas verkligen. Läs mer

Eva W skrev om Excellent Moving Sweden AB
    en flytt inom täby
    och flyttstädning
    allt flöt jätte bra Läs mer

Jörgen E skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Mkt trevlig personal, vi tog ett helhetskoncept med packning och städning samt själva flytten från Exellent Moving. Det gick fort, smidigt och inga ekonomiska överraskningar i form av extra debitering på nåt🙂 det pris vi fick vad det som blev 👍 mycket sympatiska och genomtrevliga "flytt gubbar" med en mkt bra kommunikation med dom under flyttprocessen. Städningen på gamla stället blev oxå mkt bra! All heder åt dom med👍. Rekommenderar detta företag om man vill ha flytt och flyttstäd snabbt och smidigt och proffsigt! Läs mer

Vanja M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Väldigt nöjd. Proffsigt bemötande från första början. Gillar att dom visade respekt och inte tryckte på utan jag kunde ta kontakt när det var dags. OCH framför allt dom två killarna som kom med mitt bohag. Snabba, smidiga & mycket trevliga. Allt ordentligt packat . Och en human prissättning. JÄTTENÖJD!! Läs mer
  • MOKHALAD K

MOKHALAD K skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Köpte flytttjänst av Excellent Moving som tyvärr inte var "excellent" alls. Beställde en stor lastbil på 45 kubik för att lasta allt bohag kl 8 på morgonen. Det jag fick kl 8 var en lastbil på 20 kubik som inte räckte allt förstås! Efter mycket ringande hit o dit blev jag tvungen att vänta med mitt barn i mer än 7 timmar på en till lastbil. Den andra lastbilen kom kl15:30! Inte nog med det, bohaget levererades i 2 omgångar (2 dagar) istället för en! Och dessutom så var en del flyttlådor vattenskadade (verkar legat i regnet eller något...) och saker som blivit söndermosade (som jag fick ersättning för). Jag kanske haft otur med min flytt men det var inte vad jag hade förväntat mig. Det jag mest saknade var problemhantering, jag var tvungen att ringa minst 5-6 ggr. Och det som var sämst var att ingen ringde mig och berättat hur de skulle hantera och lösa flytten som inte blev som planerat! Läs mer

Pranjal P skrev om Excellent Moving Sweden AB
    I took the moving and cleaning service on a recommendation from a friend. The moving was a bit delayed, but the experience was great. I had few items to move, but the people were very friendly.
    Two people, a lady and a man came for cleaning, they weren't very good in English or Swedish, but they didn't need many instructions also. Did a good job.
    I will recommend them to others. Läs mer
  • Marie J

Marie J skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytt från Macka till Helsingborg som gick smidigt.
    Lätta att ha kontakt med och när det strulade, så var de snabba och tillmötesgående med lösningar! Läs mer
  • John F

John F skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Move from Rinkeby to Hässelby.
    Good service, nice guys, thank you. Läs mer
  • 2020-11-21

A.E. R skrev om Excellent Moving Sweden AB
    När man får offert för flytt baseras den på antal våningar i det gamla och nya huset. Men om du ska flytta till ett hus med två våningar får du allt på första våningen om det är en regnig dag. Det för att de inte vill ta av sig sina skor men att ta in allt till första våningen och sedan ta av sig skor och flytta allt som ska upp är heller inget alternativt! Dåligt tycker jag. Läs mer
  • Roberto M

2020-11-19

Roberto M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytthjälp deluxe, otroligt hjälpsamma och ordentliga killar som utförde flytten på bästa tänkbara sätt.
    Även support från huvudkontoret med smidig hantering av bokning,flyttkartonger etc

Högsta betyg. Läs mer
  • 2020-11-19

Klas M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Tömning av lägenhet och förråd i Vasastan. En del för leverans till vårt hus i Bromma, och en hel del till återvinningen!

Två trevliga och flitigt arbetande grabbar, som hade bra koll på läget, allt gick jättesmidigt! Läs mer
  • 2020-11-12

Anna M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Köpte flyttstäd. Köparen var nöjd med att få komma och kontrollera städningen direkt på plats. Hon var nöjd i stort. Läs mer
  • 2020-11-12

Eleonor K skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Fick hjälp med flytt, snabba, effektiva och trevliga. Jag behövde bara visa vad som skulle med och vart det skulle stå i nya lägenheten. Resten skötte killarna. Rekommenderat de till mina vänner som ska flytta. Läs mer
  • 2020-11-09

Maija K skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytt och städ gick smidigt och snabbt. Mycket trevlig personal! :) Läs mer
  • 2020-11-05

Ragnhild L skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Jag köpte flytt och flyttstädning och det fungerade bra,. Har bara gott att säga om det och kontakten med företaget fungerade jättefint. Fick snabb återkoppling på mina frågor och de var väldigt flexibla då saker och ting ändrades på vägen. Läs mer
  • 2020-11-05

Jan L skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Smidig, snabb och problemfri flytt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-11-04

Maria S skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Effektiva, noggranna och positiva. Läs mer
  • INNA VLADIMIROVNA N

2020-11-04

INNA VLADIMIROVNA N skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Bokade flytthjälp, magasinering samt städning från excellent moving och är vänligt nöjd. Väldigt serviceinriktad företag. Killar var väldigt duktiga. Hälsa Dmitry och Jimmy dem är supertrevliga. Läs mer
  • 2020-11-04

Stefan V skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Mycket hjälpsam och proffsig flyttpersonal! Läs mer
  • 2020-11-01

LARS-OVE E skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytten funkade bra, enligt förväntan. Läs mer

Vardaga O skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Återkopplar snabbt och har alltid kommit med kort varsel. Noga, trevliga och flexibla. Rekommenderas! Läs mer

Eva M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Punktliga, proffsiga, rekommendera dem. Läs mer

Damian L skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Helt perfekt. Trevliga och proffesionella grabbar. Rekommenderar varmt! Läs mer

Cajarne Egon P skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Allt var bra, personal med trevligt bemötande och tillmötesgående. Endast faktureringen var lite si och så, men allt ordnade sig till slut. Läs mer

Magnus E skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytt från Huddinge till Oxelösund utfördes helt enligt förväntan. Läs mer

Sanna F skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Vi använde Excellent Moving som flytthjälp och är nöjda med hur snabbt och smidigt allting gick. Dock har vi i efterhand upptäckt en del skador på möbler vilket känns trist. Läs mer

Hannes M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Hyrde in två killar för flytt. Har inget att klaga på dem eller utfört jobb, de var verkligen toppen.

Men att företaget sen "råkade" skicka fel faktura och försökte ta dubbelt betalt lämnade en dålig eftersmak. Läs mer
    2020-10-30 ERNEST N svarar Hannes M
    Hej Hannes, japp du har fått två fakturor från oss, men vi har absolut inte tänkt att ta dubbelt betalt från dig, misstag kan förekomma, din faktura har varit krediterat direkt.

Mvh Ernest
  • Mathias B

2020-10-30

Mathias B skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Effektiv och bra flytthjälp. Bra kommunikation. Läs mer

Senja M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytt från Lidingö till Skåne. Flytten fungerade perfekt, snabbt och smidigt, trevligt bemötande. Informationen inledningsvis kan bli tydligare. Fick ringa ett antal gånger för att känna mig klar över att det skulle fungera. Jag gjorde beställningen i mycket god tid och under sommaren.
    Jag valde företaget för att allt redovisades, inga extra överraskningar vad gäller kostnad. Man följde kollektivavtal. Man försökte hitta bra lösningar för mig som kund. Läs mer

Jakob S skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Min flytt funkade utmärkt tack vare Excellent moving. Läs mer

Eva M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Beställde flytt med lån av flyttkartonger. Trevligt bemötande från Excellent Moving. Flytten berodde på en vattenskada i min dåvarande lägenhet, jag fick hjälp snabbt och inom 14 dagar från min beställning var flytten klar. Jag är supernöjd med flytten allt gick smidigt och bra! Läs mer

Gabriela S skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytten var så smidig tack vare dessa kunniga och trevliga killar, hela vägen från beställning, till låna flyttkartonger till packning och flytt. Grymt bra! Läs mer
  • Karin N

2020-10-30

Karin N skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Väldigt fint bemötande och snabbt och skickligt genomfört. Läs mer

Ulrika C skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Beställde flytt, flyttstädning, magasinering och inflytt i nya lgh.

Fick bra hjälp inför flytten och med flytten med utkörning av kartonger och utflytt.

Tyvärr gjorde inte städfirman sitt jobb då de valde att spela. trummor på balkongen.

När detta hände var det svårt att få tag på någon ansvarig och jag fick lägga en dag på att kontrollera om det var några skador i lgh. Läs mer
    2020-10-30 ERNEST N svarar Ulrika C
    Hej Ulrika, tack för beröm för flytten, tråkigt att vi har fåt ett dåligt betyg från er, ni har dessutom inte fått betala för städningen och vi gick med på det bara för att få dig till ett bra humör. Vi har svårt att tro på att städerskan satt och spelade trummor på balkongen. Lägenheten var tom och vi har inte med oss trummor när vi levererar städ materialet.

Mvh Ernest

Ann M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Flytt från Karlskrona till Stockholm. Snabbt svar på offertförfrågan, trevligt bemötande och fin service. Trevlig och professionell personal. Läs mer
  • Mikael H

2020-10-28

Mikael H skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Bra bemötande och bra utförande av uppgifterna Läs mer

Mats M skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Trevligt bemötande! Bra flyttkillar och inget problem med att lösa det som inte funkade! Läs mer
  • Sara E

2020-10-28

Sara E skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Personerna som utförde flytten, i mitt fall två stycken killar, var extremt oproffsiga och oseriösa Läs mer
    2020-10-28 ERNEST N svarar Sara E
    Hej Sara, tack för ert svar, skulle ni kunna ge oss lite mer info om vad som gjorde vårt arbete så oproffsigt? Har dem inte plastat in möbler? Har dem varit sena? Inget som har blivit skadad vad jag vet på ert uppdrag... Vi har även fått en anteckning: "Trevliga killar, mycket bra jobbat" när ni skrev på i vårt app efter utförd arbete.

Nina I skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Bästa servicen höll vad dom lovade packade körde ner grejorna allt helt, flyttstäd bästa någonsin kan varmt rekomendera Excellent Moving Läs mer

Azadeh A skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Snabba noggranna och trevliga killar som hjälpte oss flytta. Rekommenderar med många stjärnor!!!
    Tusen Tack för hjälpen! Läs mer

Spodra For You AB skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Vi på Spodra har nu samarbetat med Excellent Moving Sweden AB drygt 2 månader. Vi är imponerade hur smidigt och tryggt jobbar Excellent team. Rekomenderas! Läs mer

Lina J skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Bra kontakt!
    Punktliga
    Allt bra, rekommenderar!! Läs mer

Bengt A skrev om Excellent Moving Sweden AB
    Väldigt bra bemötande både kring planeringen samt den faktiska flytten. Mycket trevliga och kompetenta flyttgubbar som arbetade snabbt men med omsorg. Rekommenderar starkt excellent moving!
    Det fasta priser tar också bort all stress kring chockhöjning på priset ifall flyttlasset fastnar i trafik eller liknande. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte