Mr Helper AB

Mr Helper AB

www.mrhelper.se
  • Badge2024

Varmt välkommen till Mr Helper - vi gör ditt liv enklare och mer bekvämt! Vi är proffs på städning, trädgårdsarbete, fönsterputs och mycket mer. Vi erbjuder ett brett urval av tjänster som underlättar vardagen för både privatpersoner och företag i Stockholm. Våra proffsiga helpers tillhandahåller ett flertal tjänster vilka...

69 omdömen om Mr Helper AB

Pamela S
Skrev om Mr Helper AB

Bästa trädgårds arbete jag har haft , Axel var kunnig, och förstod vad jag var ute efte.och hjälpsam. Ska boka in en ny tid redan nu.

Jyoti N
Skrev om Mr Helper AB

Peter was very professional, did the job exceptionally well and was very skilled. He knew the issue and could fix it right away.

Linus U
Skrev om Mr Helper AB

Jag fick hjälp med flyttstädning. Trevlig personal. Ren lägenhet och fönster. Jag rekommenderar Mr Helper till alla!

Sushil C
Skrev om Mr Helper AB

Low cost and commitment on delivery of services.

Kristina N
Skrev om Mr Helper AB

Snabb hantering, trevligt bemötande , utmärkt resultat och rent även runt fönster städområdet. Tack

Tack för det fina omdömet Kristina 🙂

Ann E

Trevlig, noggrann, skicklig, hhälpsam

Vad kul att du är nöjd Ann. Hälsningar Mr Helper

Lena P
Skrev om Mr Helper AB

Bra utfört jobb och goda råd om det jag undrade över.

Svar från Mr Helper AB

Vi uppskattar din recension, hör gärna av dig till oss med feedback så vi kan ge dig en ännu bättre upplevelse av våra tjänster. vi ser fram emot att se dig som kund igen!

Felicia H
Skrev om Mr Helper AB

Trevlig personal, grym service. Tagit hjälp av mr helper flera gånger & det har alltid varit enkelt och snabbt att boka. Bortforsling av möbler, montering, fönsterputs, städ och trädgårdsarbete har jag bokat i olika omgångar och det har alltid varit enkelt och felfritt. Otroligt nöjd och tacksam att det finns ett företag som hjälper till med olika områden hemma. Tack mr helper för all hjälp 😃

Svar från Mr Helper AB

Kul att du gillar våra tjänster Felicia. Alltid kul med nöjda kunder! 😃 Om du behöver mer hjälp i framtiden är det bara att höra av dig. Hälsningar Mr helper

Mona L
Skrev om Mr Helper AB

Jag har anlitat Mr Helper Ab både för städning och Fönsterputs! Jag är Jättenöjd med resultaten för båda! 👍💐🌷🙏

Tack så mycket för de fina orden Mona. Alltid kul med nöjda kunder 🙏

Jessica N
Skrev om Mr Helper AB

Bästa, snabba, effektiva och trevliga. Kan starkt rekommendera.

Svar från Mr Helper AB

Vad kul att du är nöjd Jessica, vi ser fram mot fler nöjda och bra upplevelser!

Yvonne R
Skrev om Mr Helper AB

Proffsig, nogrann, trevlig person. Jag är nöjd till 100 procent!

Svar från Mr Helper AB

Härligt med en 100% nöjd kund, vi skulle du behöva hjälp med mer, så är det bara att kontakta oss så löser vi det!

Birgitta S
Skrev om Mr Helper AB

Mycket trevligt uppträdande. Fick snabbt svar vad som skulle göras samt kostnad.

Svar från Mr Helper AB

Vi på Mr Helper strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda. Tack för ditt fina omdöme Birgitta.

Halina T

Fantastiskt Noggrann och duktig personal

Svar från Mr Helper AB

Härligt att du blev nöjd över resultatet och över vår duktiga hjälpare.

Vaili B
Skrev om Mr Helper AB

Inet fel på jobbet, men det blev dubbla priset mot vad de sa vid bokningen 😞 inte ok!

Madeleine H
Skrev om Mr Helper AB

Fick mer hjälp än jag kunde tro!! Peter skall ringa i november för att hjälpa mig ändra abonnemang till ett billigare alternativ!!

Svar från Mr Helper AB

På Mr Helper försöker vi göra det lilla extra för att våra fantastiska kunder ska bli nöjda. Tack för ditt fina betyg! Hälsningar Mr Helper

Tatyana S
Skrev om Mr Helper AB

Toppen! Bra jobbat, snabbt, hög kvalitet och professionellt!

Svar från Mr Helper AB

Tack för de fina betygen Tatyana :) Det är bara att återkomma om du behöver mer hjälp. Vi fixar det mesta!

Leili M
Skrev om Mr Helper AB

Fönsterna blev så rena så det såg ut som jag inte hade några fönster när jag tittade ut super bra och mycket trevlig fönsterputsare

Svar från Mr Helper AB

Rena fönster gör stor skillnad brukar vi på Mr Helper säga. Kul att du blev så nöjd över resultatet :)

Eva K
Skrev om Mr Helper AB

Jag är jättenöjd med det trevligt bemötande jag fick. Fönsterputsningen var så bra. Har aldrig haft så rena fönster. Jag kommer att anlita dem igen.

Svar från Mr Helper AB

Tack för ditt betyg Eva och viktigast av allt att du blev nöjd med dina fönster. Vad härligt, vi ser fram mot att höra från dig igen. /Teamet på Mr Helper

Martin S
Skrev om Mr Helper AB

Jag blev bemött väldigt trevligt och fick hjälp med att få gjort det jag behövde få gjort snabbt och smidigt. Jag bad om hjälp med att borra vägg och montera TV

Svar från Mr Helper AB

Tack för betyget Martin, det är alltid kul att få hjälpa till!

Elsa Marie-louise P

Snabba och kunniga killar. Bra bemötande. De gjorde ett jättebra jobb.

Svar från Mr Helper AB

Tack för din recension! Vi värdesätter all feedback och om det är något vi kan göra bättre, höra gärna av dig till oss så vi kan förbättra våra tjänster.

Bodil E
Skrev om Mr Helper AB

Ett mycket välgjort utfört arbete! Samtliga fönsterrutor var perfekt putsade. Vi är helnöjda. Mycket trevlig o seriös utförare. Mvh Bodil Erlandsson

Svar från Mr Helper AB

Trevligt med en helnöjd kund, tack så mycket för det fina betyget Bodil.

Lpg J

Så trevlig personal!! Känns som de har bra avtal! Arbetsglädje??👌🏻

Svar från Mr Helper AB

Vi gör vårt bästa för att vår personal ska trivas, inte minst för att det resulterar i nöjda kunder. Tack för betyget!

Ingmar W
Skrev om Mr Helper AB

Väldigt enkelt att boka, följer ens önskemål och försöker vara så flexibla de bara kan. Otroligt professionellt bemötande och lyssnar av ens önskemål. Jag är tacksam att jag valde Mr helper.

Svar från Mr Helper AB

Tack för ditt betyg Ingmar. Behöver du hjälp i framtiden är det bara att kontakta oss, så löser vi det på ett smidigt sätt.

Lars-Ingvar H
Skrev om Mr Helper AB

De är fantastiska, snabba, hjälpsamma, glada, rycker in för allahanda olika tjänster, stort som smått. Har jag "problem" hemma ringer jag Mr Helper . Inget är besvärligt, de fixar allt!

Svar från Mr Helper AB

Tack för de fina orden Lars-Ingvar. Alltid lika trevligt att hjälpa till!

Ove R
Skrev om Mr Helper AB

Fungerade utmärkt kan tänka mig att använda era tjänster igen

Svar från Mr Helper AB

Kul att du fick sådan bra upplevelse av att oss!

Anna C
Skrev om Mr Helper AB

Hade beställt fönsterputs och blev mycket nöjd. Trevligt bemötande och ett fantastiskt resultat.

Svar från Mr Helper AB

Trevligt att du blev nöjd över fönsterputsen Anna, det är bara att höra av dig igenom om du behöver få dem putsade skinnade rena :) Hälsningar Mr Helper

Lars F
Skrev om Mr Helper AB

Mr Helper har under många år skött vår snöskottning, och det har alltid fungerat till vår stora belåtenhet. Han har alltid kommit väldigt snabbt när vi har kallat på honom.

Svar från Mr Helper AB

Varje år kommer snön och vi ser fram mot att hjälpa till även detta år och många år efter det. Hälsningar Teamet på Mr Helper

Elsa G
Skrev om Mr Helper AB

Mycket tjänstvillig, aldrig omöjlig och klarar det mesta. Har i huvudsak anlitat företaget inom trädgårdsarbete i olika former.

Svar från Mr Helper AB

Tack för ditt omdöme. Kontakta oss gärna och ge oss feedback hur vi kan göra det ännu bättre. Så att vi kan få en 5a i betyg nästa gång!

Magnus M
Skrev om Mr Helper AB

Peter är oerhört hjälpsam och enkel att ha att göra med. Bra hjälp, rimliga priser. Det är bra att ta till vana att följa upp och stämma av under vägen och efteråt så att man säkert blir nöjd.

Svar från Mr Helper AB

Tack för omdömet Magnus. Det är alltid lika kul att få serva nöjda kunder.

Berit A
Skrev om Mr Helper AB

Fönsterputs - mycket trevlig och noggrann man fixade detta.

Svar från Mr Helper AB

Kul att du blev nöjd med dina fönster! Återkom om du behöver mer hjälp med hemmet.

Ola S
Skrev om Mr Helper AB

Mycket kunnig och trevlig personal

Svar från Mr Helper AB

Tack för betyget Ola, vi gör vårt bästa för att alltid levera service på högsta nivå.

Gunilla T
Skrev om Mr Helper AB

Killen som var hos mig var trevlig och kunnig och jag vill gärna att han kommer nästa gång när fönstren är skitiga

Svar från Mr Helper AB

Kul att du blev nöjd med resultatet. Det är bara att höra av dig till oss innan med önskemål så fixar vi det på bästa vis.

Sandra M
Skrev om Mr Helper AB

Behövde bråttom hjälp med bortforsling, vilket Mr Helper fixade. Lyhörd, bra kommunikation och får jobbet gjort. Jag är jättenöjd!

Svar från Mr Helper AB

Kul att du blev jättenöjd Sandra, det gillar vi här på Mr Helper. Skulle det vara något som dyker upp igen varesig akut eller icke, kontakta oss så hjälper vi dig igen :)

Ellinor R
Skrev om Mr Helper AB

Bra bemötande i telefonen, vi kom överens om att det skulle komma två. Sen dök bara en kille upp vilket gjorde mig irriterad. Dåligt även mot kollegan som fick ta min irritation. Senare kom även den andra. Hade uppskattat om de kunde informerat om det innan… resultatet blev jättebra. Superfina fönster och jättegullig kille.

Irma F
Skrev om Mr Helper AB

Jag är mycket nöjd med det arbete Mr Helper har utfört. Har fått hjälp med trädgård, fönsterputs, städing, måla huset m m. Personalen är professionell och kunning.

Svar från Mr Helper AB

Tack för att du fortsatt förtroende och det fina omdömet Irma, vi ser fram mot att fortsätta hjälpa dig i framtiden.

Maud H
Skrev om Mr Helper AB

Jag har fått hjälp med min Tv och jag är mycket nöjd med M.Helpers insats. Jag har också fått hjälp av en snickare, som borrade i köket för gardinuppsättning. Mkt nöjd med snickarens arbete. Mvh Maud H.

Svar från Mr Helper AB

Kul att du är så nöjd över arbetet. Skulle det vara något mer i framtiden så är du välkommen att höra av dig igen.

Irene N
Skrev om Mr Helper AB

Hej jätte nöjd med hjälpen. Trevliga personer. Fönstren rena och rabatten fin.

Hej Irene Vi står redo, bara att ringa så kommer vi ☺

Bo D
Skrev om Mr Helper AB

Personlig och engagerad service. Lyssnar in kundens behov, och föreslår lösning. Bra personal.

Svar från Mr Helper AB

Hej Bo Mycket trevligt att träffa sån trevlig kund samt hund.

Ellen Marianne Betty H

Gjorde vad dom lovat! Kommer att anlita Mr Helper i fortsättningen.

Svar från Mr Helper AB

Tack Ellen Vi kommer och hjälper till i trädgården när det är dags igen

Dick B
Skrev om Mr Helper AB

Trevliga gubbar, smidigt att boka, billigt!

Trevligt att hjälpa till. Hälsningar Peter Mr Helper

Margareta H
Skrev om Mr Helper AB

Vänliga tillmötesgående! Lätt att få kontakt med.

Tack för ditt fina omdöme Margareta. Hälsningar Peter

Eva N
Skrev om Mr Helper AB

Mr Helper är värd en femma, högsta betyg. Allt jag bett dem om att hjälpa mig med har utföts väldigt bra. Jag har fått hjälp med att forsla bort saker, köpa och installera en duschvägg, sätta upp tavlor, koppla in router och stereo. Skruva ihop möbler. Installera Dropbox och skaffa en licens på ett ljudredigeringsprogram.

Svar från Mr Helper AB

Hej Eva Alltid kul att få hjälpa dig. Ser framemot att hjälpa till snart igen. Hälsningar Peter

Georg S
Skrev om Mr Helper AB

De städade grundligt på utsatt tid och tog bort det som fanns kvar. Vi är mycket nöjda över resultatet.

Tack för ditt fina omdöme Georg Hälsningar Peter

Ann-Marie P
Skrev om Mr Helper AB

Hej! MR Helper o co hjälpte mig med min trall. Den var så smutsig och behövde både tvättas och oljas in. De gjorde ett jättefint jobb och jag är mycket nöjd. Det blir högsta betyg. Mvh A-M Poucette

Svar från Mr Helper AB

Hej Ann-Marie Kul att du är nöjd. Kommer gärna och hjälper snart igen. Hälsningar Peter

Ragnhild H
Skrev om Mr Helper AB

Vi är mycket nöjda med de arbeten de har gjort!❤️❤️❤️❤️

Hej Ragnihild Tack för ditt fina omdöme. Hälsningar Peter

Kristina A
Skrev om Mr Helper AB

Mycket bra bemötande och ett mycket väl utfört arbete. Fick mina fönster skinande rena.

Svar från Mr Helper AB

Tack för omdömet Kristina. Alltid trevligt med nöjda kunder :)

Paulina L
Skrev om Mr Helper AB

Fantastisk service med kunnig personal.

Svar från Mr Helper AB

Tack för det fina omdömet Paulina :)

Beatriz L
Skrev om Mr Helper AB

Mycket trevligt bemötande och håller vad som utlovats. Rekommenderas starkt!

Svar från Mr Helper AB

Tack för dina vänliga ord och för din rekommendation! Vi är glada att du är nöjd med oss.

Margareta G
Skrev om Mr Helper AB

Jag köpte fönsterputsning Strålande utfört kommer inte att byta ut denna fönsterputsning. Han får högsta betyg

Svar från Mr Helper AB

Härligt att du blev nöjda med dina fönster Margareta. Du är välkommen att höra av dig igen när det är dags för dina fönster att bli skinnande rena.

Carina Susanne L
Skrev om Mr Helper AB

Snabbt och mycket bra utfört arbete. Topp klass.

Svar från Mr Helper AB

Tusen tack för det fina omdömet Carina!