First Q Städ AB

First Q Städ AB

Ring 070-425 81 77 firstqstad.se

Välkommen till First Q Städ AB! Vi är familjeföretaget som hjälper dig och din familj att underlätta i vardagen. Tänk dig att få komma hem till ett nystädat hem. Ja, den verkligheten är inte alls långt borta. Att anlita städhjälp blir allt vanligare och hos oss på First Q Städ AB städar vi med glädje. Oavsett om det handlar...

32 omdömen om First Q Städ AB

MARIANNE G
Skrev om First Q Städ AB

Pålitliga, städar ordentligt och lätta att ha att göra med! Hjälper alltid till och löser de frågor som kommer upp.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Sara M
Skrev om First Q Städ AB

Noggrann, proffsig städning. Kunskap och aktsamhet om olika material. Mycket bra bemötande. Snabb återkoppling på telefon och mejl.

Ulrika S
Skrev om First Q Städ AB

Städning Har blivit väldigt bra bemött i alla lägen. Ordning o reda, pålitliga, flexibla o proffsiga.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Arvid F
Skrev om First Q Städ AB

Personlig service från mindre bolag, bra kommunikation och utmärkt kvalitet. Rekommenderas!

Per W
Skrev om First Q Städ AB

Punktliga och funkar enligt förväntan.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Evelinn Ö
Skrev om First Q Städ AB

Anpassningsbara, flexibla och hög nivå på servicen. Aldrig haft något att klaga på.

Ulrica A
Skrev om First Q Städ AB

Har alltid varit väldigt förtjust och nöjd men tyvärr har de sista 6 månaderna inte varit till samma belåtenhet som innan.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Elisabet A
Skrev om First Q Städ AB

Bra städning. Trevligt bemötande. Tillmötesgående. Jag är mycket nöjd.

Annica K
Skrev om First Q Städ AB

Pålitliga, städar ordentligt och Lukas är snabb på att svara på Mail/telefon om man skulle ha några frågor/önskemål.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2183 omdömen 4.7 av 2183 omdömen

Tomas S
Skrev om First Q Städ AB

Pålitliga och prisvärda. VI är mycket nöjda

Lena K
Skrev om First Q Städ AB

Flyttstädning var deras första uppdrag vilket vi var nöjda med. Därefter regelbunden städning hemma. Trevliga människor att ha göra med. MEN framför allt :de städar väldigt bra!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Hanna M

Tillmötesgpende Noggranna Pålitliga

Karin B
Skrev om First Q Städ AB

Vi har anlitat FirstQ i många år. Alltid välstädat. Lätta att ha att göra med och mycket service-inriktade.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Pia S
Skrev om First Q Städ AB

Vi köper städning varannan vecka och har varit trogna kunder i mer än 10 år. Vi är mycket nöjda och har alltid varit. FirstQstäd har alltid ett trevligt bemötande och är mycket serviceinriktade. De är enkla att ha kontakt med och flexibla vad gäller ändringar.

Charlotta B
Skrev om First Q Städ AB

Jag har haft städning av First Q i 11 år! De levererar hög kvalitet, är samarbetsvänliga, pro-aktiva inför semestrar inga konstigheter, enkla att ha att göra med. Framför allt upplever jag att städningen är välgjord, annars hade jag bytt för längesedan.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Maja M
Skrev om First Q Städ AB

bra bemötande bra utförda jobb

Matilda A
Skrev om First Q Städ AB

Städning av villa. Alltid flexibla och håller det man lovat. Bra utfört arbete. Har haft städning i flera år och alltid varit nöjd med resultatet.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Christer P
Skrev om First Q Städ AB

Städ av lägenhet och ibland fönsterputs. Bra bemötande och togs på rekommendation från dottern. Städar bra, noggrant och snabbt.

Johanna P
Skrev om First Q Städ AB

Städning på kontor och privat i hemmet. Båda funkar bra. Pålitliga och bra. Vissa mer noggranna i städningen än andra men överlag bra. Bra kontakt och flexibilitet gällande boka på och av etc. Får gärna spara plast så vi kan återvinna... Slängs i vanliga soporna nu... Vi har rekommenderat till många! Väldigt nöjda.

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Cristina B
Skrev om First Q Städ AB

Köper städ varannan fredag. Är skönt att komma hem innan helgen och veta att d är rent. First Q är duktiga och smidiga.

Olivia L
Skrev om First Q Städ AB

Jag har använt mig utav First Q städ i flera år och är mycket nöjd! De är proffsiga, trevliga och flexibla.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Anan M
Skrev om First Q Städ AB

Bra bemötande och lätt att kommunicera med First Q städ om man har önskemål som de alltid möter upp.

Jenny W
Skrev om First Q Städ AB

Städ och fönsterputs. Jag är mycket nöjd men blir ibland osäker på om det kommer nya personer som ej fått intro.. Jag rekommenderar gärna q städ till vänner och bekanta

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Anette E
Skrev om First Q Städ AB

Allt fungerar toppen! Jag rekommenderar dem gärna till arbetskamrater och vänner.

Jan Z
Skrev om First Q Städ AB

Städning varannan vecka. I regel bra till mycket bra utfört. Märker dock att det är olika personer som kommer. Träffar sällan företagets medarbetare då de städar dagtid.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Göran Z
Skrev om First Q Städ AB

Utmärkt service. De är mycket lyhörda för mina önskemål. Företaget känns seriöst och jag kan rekommendera det till andra som behöver hjälp med städningen.

Helene O
Skrev om First Q Städ AB

Trevligt bemötande. Städar jättebra. Pålitliga. Har många städföretag att jämföra med från ett flertal arbetsplatser. First Städ är det absolut bästa städföretaget !

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Berndt A
Skrev om First Q Städ AB

Fick en rekommendation av en kompis att anlita FQ Städ - det var nog 2013...och har haft dem sen dess. Personalen har förståss växlat under åren, alla är bra, någon superb! Alltid nöjd. De är helt självgående och allt flyter på som det skall....

Kristina K
Skrev om First Q Städ AB

Vi får hjälp med städning vilket de gör med bravur! Det är skinande rent när de varit hemma!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Annette E
Skrev om First Q Städ AB

Tycker det känns helt fantastisk att komma hem då det är nystädat luktar såpa i hela huset och så skönt med rena golv och rena skåpluckor. Är jättenöjd

Anna L
Skrev om First Q Städ AB

Min familj har använt First Städ under snart 15 år. Under värsta barnåren varje vecka och numera varannan vecka. Vi får hjälp med städ och fönsterputs. Alltid lika skönt att komma hem till ett rent, städat hem. Det känns också väldigt tryggt att ha medarbetarna på First Städ hemma hos sig.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Elinoar L
Skrev om First Q Städ AB

Städning av kontor och bostad inkl strykning och fönsterputs