Norra Hamngatan 18, 411 06 Göteborg — Visa karta

Clear 2 Go

Din entreprenör vid nöd och behov!

Vi på Clear 2 Go erbjuder alla typer av jour- och hushållsnära tjänster dygnet runt! De angivna öppettiderna är våra ordinarie arbetstider, övriga tider (inklusive helger) är våra jourtider. Du som kund kan känna dig trygg hos oss tack vare vår ansvarsförsäkring, som skyddar dina saker och ditt hem, och vår nöjdkundgaranti, som ger dig möjlighet att reklamera vår tjänst, inom 7 dagar, om du mot all förmodan inte skulle vara nöjd!

Vi som driver företaget har erfarenhet sedan 1986 inom de hushållsnära tjänsterna.

Clear 2 Go erbjuder följande hushållsnära tjänster:

• Städtjänster
• Flyttjänster
• Hemhjälp
• Barnpassning
• Trädgårdsarbete

Gå gärna in på vår hemsida och läs mer om oss och våra tjänster!
Vi ser till att du är clear 2 go!
Öppet just nu
Mån-Sön: 07:00-16:00

Läs vad 12 kunder tycker om Clear 2 Go

• Gustaf L skrev om Clear 2 Go
    Snabb suverän service. På alla sätt en seriös firma som vill ha nöjda kunder. 10/10 Läs mer
    2018-09-25 Jenny B svarar Gustaf L
    Tack så jättemycket för din mycket fina reco-mmendation!!
    Det var ett rent nöje att hjälpa dig med flyttstädningen!😃
    Tack så mycket för förtroendet och vi ser fram emot att hjälpa dig igen när du behöver det, och oavsett vad du behöver hjälp med!👍
    /Jenny och Mats
  • Hans E skrev om Clear 2 Go
    Dem var trevliga och gav ett mycket bra intryck. Läs mer
    2018-09-25 Jenny B svarar Hans E
    Tack så hemskt mycket för din Reco-mmendation!
    Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din flyttstäd, och vi hjälper dig gärna igen!
    Du är alltid välkommen att höra av dig igen, oavsett vad du behöver hjälp med! ;-)
    Jenny och Mats
  • Markus K skrev om Clear 2 Go
    Efter att anlitat Mats och gänget till både flytthjälp och städ så kan jag inget annat göra än att lyfta på hatten. Är supernöjd med allt i från första kontakt till slutresultat.
    Svarar snabbt på både mejl och telefon och ger en bra personlig och förtroendeingivande service. Kan inget annat än rekommendera Clear 2 Go.
    Jag vet vart jag vänder mig nästa gång.
    Markus Läs mer
    2018-07-05 Jenny B svarar Markus K
    Tack så jättemycket för din mycket fina reco-mmendation! ;)
    Det var ett rent nöje att hjälpa er med både flytten och städningen. :D
    Du är varmt välkommen, oavsett vad du behöver hjälp med! ;D
  • Charlotta H skrev om Clear 2 Go
    Mycket nöjd med Clear 2 go och kan varmt rekommendera deras tjänster! Fick hjälp med flyttstäd med mycket kort varsel och är supernöjd med både städ och allmänt bemötande. Och detta till ett bra pris dessutom! Läs mer
    2018-04-23 Jenny B svarar Charlotta H
    Tack så mycket för din fina reco-mmendation! ;)
    Det var bara roligt att vi kunde hjälpa till, och vi gör det gärna igen, oavsett vad du behöver hjälp med och när! :)
  • Emma R
    Emma R skrev om Clear 2 Go
    Fantastiskt fint flyttstäd. Snabba svar, noga med kundservice, bra pris. Är suuuupernöjd och rekomenderar Clear 2 go för alla hädanefter 👌🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
    2018-04-21 Jenny B svarar Emma R
    Tack så jättemycket för din mycket fina reco-mmendation!!😉
    Det var ett rent nöje att hjälpa dig med flyttstädningen!😃
  • Christina L skrev om Clear 2 Go
    Bäst!! Finns inget omöjligt, dessutom väldigt trevliga! Blivit vänner på köpet👍😀
    Tack för all hjälp!
    Kicki Läs mer
    2018-04-21 Jenny B svarar Christina L
    Tack så jättemycket för din mycket fina reco-mmendation Kicki!!😉
    Du vet att det är vårt nöje att hjälpa dig oavsett vad!👍
    Tack så mycket för ditt förtroende och för att du är vår mycket fina vän och kund!😃
  • Melina O
    Melina O skrev om Clear 2 Go
    Fullkomligt lysande! Jag är helnöjd med vårstädningen ni utfört. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-03-30 Jenny B svarar Melina O
    Tack så mycket för din mycket fina Reco-mmendation!
    Det var ett rent nöje att vårstäda hos dig och vi gör ett gärna igen!
    Vi ser fram emot att hjälpa dig igen, oavsett vad du behöver hjälp med! ;)
  • Rebecca A skrev om Clear 2 Go
    Mycket trevliga och duktiga.
    Noggranna och anlitat dem vid 2 stora flyttdtäd. Och kommer definitivt att anlita dem igen vid behov.
    Rekommenderas starkt. 🙌🏻 Läs mer
    2018-03-22 Jenny B svarar Rebecca A
    Tack för din fina reco-mmendation!
    Det var roligt att hjälpa dig med de båda flyttstädningarna.
    Vi hjälper gärna till igen, oavsett vad du behöver hjälp med! ;)
    Clean 2 Go
  • Pamela B skrev om Clear 2 Go
    Amazingly helpful, friendly and professional moving services! Will absolutely call on Clear 2 Go again! Läs mer
    2018-03-18 Jenny B svarar Pamela B
    Thank you so much for your reco-mmendation!
    It was a pleasure to help you move, and we would be happy to help you again!
    No matter what you need help with you are always welcome! ;)
  • Sonny S skrev om Clear 2 Go
    Mycket bra service! Lösta vårat flyttproblem galant! Väldogt erfarna, rekomenderas varnt Läs mer
    2018-03-16 Jenny B svarar Sonny S
    Tack så mycket för din Reco-mmendation!
    Det var ett rent nöje att hjälpa er med flytten, och vi hjälper gärna till igen!
    Ni är välkomna att höra av er igen, oavsett vad ni behöver hjälp med nästa gång! ;-)
  • Sojasmine G skrev om Clear 2 Go
    Jag har fått en otrolig hjälp med barnpassning från Clear to go. Det känns otroligt tryggt när de gjorde en bakgrundskontroll innan vi avtalat tid.Jamföra med andras så var deras timpris rimligt efter RUT-avdrag. Mina barn var så nöjda och vi kommer anlita Clear to go igen nästa gång vi behöver barnpassning. Hon som hjälpte oss var verkligen professionella:). Läs mer
    2018-02-26 Jenny B svarar Sojasmine G
    Tack så mycket för din mycket fina Reco-mmendation!
    Det var ett rent nöje att passa dina barn, och jag gör det gärna igen!
    Ser fram emot nästa gång du behöver hjälp oavsett vad det är! ;-)
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Clear 2 Go
    Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd. Läs mer
    2017-10-19 Jenny B svarar Oskar A
    Tack så hemskt mycket för din Reco-mmendation!

Norra Hamngatan 18, 411 06 Göteborg