Norra Hamngatan 18, 411 06 Göteborg — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Clear 2 Go

Din entreprenör vid nöd och behov!

Vi på Clear 2 Go erbjuder alla typer av jour- och hushållsnära tjänster dygnet runt! De angivna öppettiderna är våra ordinarie arbetstider, övriga tider (inklusive helger) är våra jourtider. Du som kund kan känna dig trygg hos oss tack vare vår ansvarsförsäkring, som skyddar dina saker och ditt hem, och vår nöjdkundgaranti, som ger dig möjlighet att reklamera vår tjänst, inom 7 dagar, om du mot all förmodan inte skulle vara nöjd!

Vi som driver företaget har erfarenhet sedan 1986 inom de hushållsnära tjänsterna.

Clear 2 Go erbjuder följande hushållsnära tjänster:

• Städtjänster
• Flyttjänster
• Hemhjälp
• Barnpassning
• Trädgårdsarbete

Gå gärna in på vår hemsida och läs mer om oss och våra tjänster!
Vi ser till att du är clear 2 go!
Öppet just nu
Mån-Sön: 07:00-16:00

Läs vad 2 kunder tycker om Clear 2 Go

• Sojasmine G
    Sojasmine G skrev om Clear 2 Go
    Jag har fått en otrolig hjälp med barnpassning från Clear to go. Det känns otroligt tryggt när de gjorde en bakgrundskontroll innan vi avtalat tid.Jamföra med andras så var deras timpris rimligt efter RUT-avdrag. Mina barn var så nöjda och vi kommer anlita Clear to go igen nästa gång vi behöver barnpassning. Hon som hjälpte oss var verkligen professionella:). Läs mer
    2017-10-19 Anna P svarar Sojasmine G
    Tack så mycket för din mycket fina Reco-mmendation!
    Det var ett rent nöje att passa dina barn, och jag gör det gärna igen!
    Ser fram emot nästa gång du behöver hjälp oavsett vad det är! ;-)
    /Anna
    Anna P gillar detta
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Clear 2 Go
    Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd. Läs mer
    2017-10-19 Anna P svarar Oskar A
    Tack så hemskt mycket för din Reco-mmendation!
    Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din flyttstäd, och vi hjälper dig gärna igen!
    Du är alltid välkommen att höra av dig igen, oavsett vad du behöver hjälp med! ;-)
    /Anna
    Anna P gillar detta