Clear 2 Go

Clear 2 Go

Ring 072-199 38 00 www.clear2go.se
4.5

Clear 2 Go Din entreprenör vid nöd och behov! Vi på Clear 2 Go erbjuder alla typer av jour- och hushållsnära tjänster dygnet runt! De angivna öppettiderna är våra ordinarie arbetstider, övriga tider (inklusive helger) är våra jourtider. Du som kund kan känna dig trygg hos oss tack vare vår ansvarsförsäkring, som skyddar dina...

32 omdömen om Clear 2 Go

OLGA T
Skrev om Clear 2 Go

Jag fick utomordentlig god hjälp med flytt och städ av stor villa. Mats, Anna och Jenny är experter på sitt arbete och det går att lita på dem i oförutsedda situationer.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Rickard W
Skrev om Clear 2 Go

Jag bokade flyttstäd hos Clear 2 Go som utfördes på utsatt tid, ordentligt och till bra pris. Rekommenderar!

Mia galadriel christina K

Vi har provat hemstäd och företagsstäd. Städerskorna är av ok till bra kvalitet. Företagets ledning fungerar dåligt och vi har bemötts dåligt och oförskämt. Företaget har inte uppfyllt de uppdrag de åtagit sig utan glömt bort flera uppgifter. De har lämnat lokaler olarmade vid flera tillfällen. Tyvärr har vi helt tappat förtroendet för Clear 2 Go efter att vi gett dem flera chanser att ställa tillrätta men de tar tyvärr inte ansvar för sina missar utan anklagar kund istället.

Svar från Clear 2 Go

Hej! Det är tråkigt att ni lämnar en sådan här reco-mmendation 10 min efter att vi skickat nedan mail. ””Hej igen XXX . Du/ni mottog fakturan som du också verifierat i tidigare e-mail enligt nedan bifogad header: ___________________________________________________________________ Från: info@cleartogo.se Datum: 27 juni 2019 19:32:59 +02:00 Ämne: Faktura- Clear 2 Go Till: XXX XXXXX <xxxx.xxxxxxxx@gmail.com> ____________________________________________________________________ Om ni behöver förlängning av fakturatider så brukar...

Elisabet S
Skrev om Clear 2 Go

Duktiga flickor men saknar renhetsdoften och det där riktiga blänket i köket annars ok!

Svar från Clear 2 Go

Hej Elisabet! Vad tråkigt att du saknade renhetsdoften. Efter att ha undersökt saken har vi kommit fram till att vid tillfället användes våra allergitestade och miljövänliga medel, som inte luktar lika mycket som vanliga rengöringsmedel. Vi ser till att du får andra medel till nästa torsdag, så att du kan känna att ditt hem luktar gott när du kommer hem. ;) Med hjärtliga hälsningar Anna, Jenny & Mats Clear 2 Go

Sofia A
Skrev om Clear 2 Go

Jag bokade en storstädning. Fick väldigt bra bemötande. Gjorde en lista med allt jag ville ha städat och gick igenom den med företaget och fick det godkänt. Kom hem på städdagen och långt ifrån allt på listan va städat. Va väldigt besviken! Pratade med företaget och fick återigen bra bemötande och dom bokade snabbt in en ny storstädning. Denna gång va det bättre men långt ifrån bra. Ägarens fru va här och städade det som jag påpekade återigen inte hade gjorts trotts att listan va tydlig och godkänd. Bad henne efter ett...

Svar från Clear 2 Go

Hej! Det är tråkigt att du inte är nöjd. Vi på Clear 2 Go har en nöjdkundgaranti och vi ser ALLTID till att våra kunder är nöjda innan vi lämnar dem. När vi lämnade dig uttryckte du att du var väldigt nöjd. Vi utförde två städar och en fyllnadsstäd och det är svårt att tro att det är möjligt att misslyckas alla tre gångerna. Ledsen att du har det svårt, att vi återkommer så många gånger är naturligtvis att vi vill se till att du blir riktigt nöjd, inte att det skall bli jobbigt för dig. Vårt mål vid varje arbete är...

AnnaMaria H
Skrev om Clear 2 Go

Flyttstädning 3:a på 85kvm Mycket nöjda m utförandet och bemötandet Kommer anlita detta företag igen !!!

Svar från Clear 2 Go

Tack så mycket för din reco-mmendation! Vi är glada att vi kunde hjälpa er och ser fram emot att hjälpa er igen. ;) Med Vänliga Hälsningar Anna, Jenny & Mats Clear 2 Go

Anders H
Skrev om Clear 2 Go

Bra bemötande, tydlig information angående uppdraget och noggranna.

Svar från Clear 2 Go

Tack för din reco-mmendation! Vi ser fram emot att hjälpa er igen oavsett med vad. ;) Med Hjärtliga Hälsningar Anna, Jenny & Mats Clear 2 Go

Lena P
Skrev om Clear 2 Go

Flyttstädning utfördes till belåtenhet. Snabb återkoppling vid förfrågan och mycket trevligt bemötande. Rekommenderas!

Svar från Clear 2 Go

Tack för din fina reco-mmendation! Vi ser fram emot att hjälpa er igen oavsett med vad. ;) Lycka till i det nya boendet. :D Med Hjärtliga Hälsningar Anna, Jenny & Mats Clear 2 Go

Jan C
Skrev om Clear 2 Go

Ska ni flytta valj Clear2go!!! de ar helt suvarena.Fantastisk bemottande alla mycket trevliga Mats agaren gor personligen hembesok for att kunna gora sig en uppfatning vad som ska flyttas oc for att kunna satta ett adekvat pris och i mitt fall kunde foretaget utan problem och med kort varsel ordna en delflytt pa samma dag.Clear2go rekommederar jag a det varmaste allt har fungerat perfekt!!! Jan

Svar från Clear 2 Go

Tack för din mycket fina reco-mmendation Jan och för förtroendet! Det var ett nöje att hjälpa dig med flyttarna och vi är väldigt glada över att du blev nöjd. Hoppas att du kommit i ordning i den nya bostaden och oavsett vad du behöver hjälp med så är du varmt välkommen att höra av dig! Önskar er en fortsatt fin dag! /Anna, Jenny & Mats Clear 2 Go

Christian W
Skrev om Clear 2 Go

Köpte städ och flytt. Allt gick perfekt och det va trevlig personal. Ett företag med det lilla extra

Svar från Clear 2 Go

Tack så jättemycket för din reco-mmendation! Vi är väldigt glada över att ha fått hjälpa er och att ni blev nöjda. Ni är alltid varmt välkomna att höra av er när ni behöver hjälp, oavsett med vad! Önskar er en fortsatt fin dag! /Anna, Jenny & Mats Clear 2 Go

Johan S
Skrev om Clear 2 Go

Inga problem. Ägaren verkade trevlig på telefon!

Emma R
Skrev om Clear 2 Go

Hemstäd inkl ett första storstäd. Snabbt och trevligt bemötande.

Jonas V
Skrev om Clear 2 Go

Bra resultat med stor serviceanda o tillgänglighet!

Erik M
Skrev om Clear 2 Go

Personlig service. Mycket nöjd med fönsterputsen vi köpte.

Svar från Clear 2 Go

Tack så mycket för reco-mmendationen! Vad underbart att alla blev nöjda och att ni fick rena fönster. Vi ser fram emot att hjälpa er nästa gång när ni behöver oss. Önskar er en fortsatt fin dag! /Anna, Jenny & Mats Clear 2 Go

Patrik A

Superbra & rekommenderas starkt :) punktliga, ordentliga, trevliga & hjälpsamma

Svar från Clear 2 Go

Tack så mycket för er reco-mmendation och för förtroendet! Det var ett rent nöje att hjälpa er med er flytt och städ och vi är väldigt glada över att alla blev nöjda. Vi hjälper gärna er nästa gång ni behöver, oavsett med vad. Önskar er en fortsatt fin dag! /Anna, Jenny & Mats Clear 2 Go

Andreas Z
Skrev om Clear 2 Go

Julstädning. Trevliga och professionella, både städpersonal och säljare. Utmärkt resultat i hela lägenheten. Ugnsluckan har inte varit så ren sen den var ny. Sen att nån lampskärm kanske inte blev rengjord kan jag leva med. Bra pris också.

Svar från Clear 2 Go

Tack så mycket för din reco-mmendation! Du är alltid varmt välkommen att höra av dig igen, oavsett vad du behöver hjälp med. ? God Jul & Gott Nytt År????? Från oss alla på Clear 2 Go!

Jessica
Skrev om Clear 2 Go

Fick hjälp med flytt och det gick otroligt smidigt och bra. Härligt bemötande och lite extra hjälp fick vi i all kaos så riktigt glada för den här hjälpen. Prisvärt med. Kan starkt rekommendera Clear 2 Go

Svar från Clear 2 Go

Tack så jättemycket för din fina reco-mmendation! Det var ett nöje att hjälpa er med flytten. ? Ni är alltid varmt välkomna att höra av er när ni behöver hjälp! God Jul & Gott Nytt År????? Från oss alla på Clear 2 Go!

Badrumsprecision AB  I

Kan varmt rekommendera Clear 2 Go Testade dom efter vi på företaget byte ut våra andra städare. Mats kom snabbt ut å resultatet blev strålande bra. Även vår egna kund skickade bild med tummen upp. Vi har dom nu på alla våra uppdrag och det funkar klockren. Är super nöjd.

Svar från Clear 2 Go

Tack så jättemycket för er mycket fina reco-mmendation! Det är ett rent nöje att få hjälpa er! ? Ser fram emot att få fortsätta det här samarbetet, tack för förtroendet!? /Jenny & Mats Clear 2 Go

Niclas O
Skrev om Clear 2 Go

Mycket, mycket nöjda. Trevligt och proffsigt bemötande i alla led och ett väldigt rent hem efter avklarad städning!

Svar från Clear 2 Go

Tack så mycket för er mycket fina reco-mmendation! Hoppas att festen blev en kanon succé. ? Ni är alltid varmt välkomna att höra av er när ni behöver hjälp. ? /Jenny & Mats Clear 2 Go

Emma G

Flyttstädning, fungerade utmärkt!

Tack för ditt omdöme Emma! /Jenny Clear 2 Go

Gustaf L
Skrev om Clear 2 Go

Snabb suverän service. På alla sätt en seriös firma som vill ha nöjda kunder. 10/10

Svar från Clear 2 Go

Tack så jättemycket för din mycket fina reco-mmendation!! Det var ett rent nöje att hjälpa dig med flyttstädningen!? Tack så mycket för förtroendet och vi ser fram emot att hjälpa dig igen när du behöver det, och oavsett vad du behöver hjälp med!? /Jenny och Mats Clear 2 Go

Hans E
Skrev om Clear 2 Go

Dem var trevliga och gav ett mycket bra intryck.

Svar från Clear 2 Go

Tack så hemskt mycket för din Reco-mmendation! Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din flyttstäd, och vi hjälper dig gärna igen! Du är alltid välkommen att höra av dig igen, oavsett vad du behöver hjälp med! ;-) Jenny och Mats Clear 2 Go

Markus K
Skrev om Clear 2 Go

Efter att anlitat Mats och gänget till både flytthjälp och städ så kan jag inget annat göra än att lyfta på hatten. Är supernöjd med allt i från första kontakt till slutresultat. Svarar snabbt på både mejl och telefon och ger en bra personlig och förtroendeingivande service. Kan inget annat än rekommendera Clear 2 Go. Jag vet vart jag vänder mig nästa gång. Markus

Svar från Clear 2 Go

Tack så jättemycket för din mycket fina reco-mmendation! ;) Det var ett rent nöje att hjälpa er med både flytten och städningen. :D Du är varmt välkommen, oavsett vad du behöver hjälp med! ;D /Anna Clear 2 Go

Charlotta H
Skrev om Clear 2 Go

Mycket nöjd med Clear 2 go och kan varmt rekommendera deras tjänster! Fick hjälp med flyttstäd med mycket kort varsel och är supernöjd med både städ och allmänt bemötande. Och detta till ett bra pris dessutom!

Svar från Clear 2 Go

Tack så mycket för din fina reco-mmendation! ;) Det var bara roligt att vi kunde hjälpa till, och vi gör det gärna igen, oavsett vad du behöver hjälp med och när! :) /Anna Clear 2 Go

Emma R
Skrev om Clear 2 Go

Fantastiskt fint flyttstäd. Snabba svar, noga med kundservice, bra pris. Är suuuupernöjd och rekomenderar Clear 2 go för alla hädanefter 👌🌟🌟🌟🌟🌟

Svar från Clear 2 Go

Tack så jättemycket för din mycket fina reco-mmendation!!? Det var ett rent nöje att hjälpa dig med flyttstädningen!? Tack så mycket för förtroendet och vi ser fram emot att hjälpa dig igen när du behöver det, och oavsett vad du behöver hjälp med!? /Anna Clear 2 Go

Christina L
Skrev om Clear 2 Go

Bäst!! Finns inget omöjligt, dessutom väldigt trevliga! Blivit vänner på köpet👍😀 Tack för all hjälp! Kicki

Svar från Clear 2 Go

Tack så jättemycket för din mycket fina reco-mmendation Kicki!!? Du vet att det är vårt nöje att hjälpa dig oavsett vad!? Tack så mycket för ditt förtroende och för att du är vår mycket fina vän och kund!? /Anna Clear 2 Go

Melina O
Skrev om Clear 2 Go

Fullkomligt lysande! Jag är helnöjd med vårstädningen ni utfört. Mina varmaste rekommendationer!

Svar från Clear 2 Go

Tack så mycket för din mycket fina Reco-mmendation! Det var ett rent nöje att vårstäda hos dig och vi gör ett gärna igen! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen, oavsett vad du behöver hjälp med! ;) /Anna Clear 2 Go

Rebecca A
Skrev om Clear 2 Go

Mycket trevliga och duktiga. Noggranna och anlitat dem vid 2 stora flyttdtäd. Och kommer definitivt att anlita dem igen vid behov. Rekommenderas starkt. 🙌🏻

Svar från Clear 2 Go

Tack för din fina reco-mmendation! Det var roligt att hjälpa dig med de båda flyttstädningarna. Vi hjälper gärna till igen, oavsett vad du behöver hjälp med! ;) /Anna Clean 2 Go

Pamela B
Skrev om Clear 2 Go

Amazingly helpful, friendly and professional moving services! Will absolutely call on Clear 2 Go again!

Svar från Clear 2 Go

Thank you so much for your reco-mmendation! It was a pleasure to help you move, and we would be happy to help you again! No matter what you need help with you are always welcome! ;) /Anna Clear 2 Go

Sonny S
Skrev om Clear 2 Go

Mycket bra service! Lösta vårat flyttproblem galant! Väldogt erfarna, rekomenderas varnt

Svar från Clear 2 Go

Tack så mycket för din Reco-mmendation! Det var ett rent nöje att hjälpa er med flytten, och vi hjälper gärna till igen! Ni är välkomna att höra av er igen, oavsett vad ni behöver hjälp med nästa gång! ;-) /Anna Clear 2 Go

Sojasmine G
Skrev om Clear 2 Go

Jag har fått en otrolig hjälp med barnpassning från Clear to go. Det känns otroligt tryggt när de gjorde en bakgrundskontroll innan vi avtalat tid.Jamföra med andras så var deras timpris rimligt efter RUT-avdrag. Mina barn var så nöjda och vi kommer anlita Clear to go igen nästa gång vi behöver barnpassning. Hon som hjälpte oss var verkligen professionella:).

Svar från Clear 2 Go

Tack så mycket för din mycket fina Reco-mmendation! Det var ett rent nöje att passa dina barn, och jag gör det gärna igen! Ser fram emot nästa gång du behöver hjälp oavsett vad det är! ;-) /Anna Clear 2 Go

Oskar A
Skrev om Clear 2 Go

Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd.

Svar från Clear 2 Go

Tack så hemskt mycket för din Reco-mmendation! Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din flyttstäd, och vi hjälper dig gärna igen! Du är alltid välkommen att höra av dig igen, oavsett vad du behöver hjälp med! ;-) /Anna Clear 2 Go