Hemrex AB

Hemrex AB

Vi hjälper dig i vardagen.

Alla våra anställda får internutbildning i kundbemötande, omfattas av kollektivavtal och bär tydligt
synlig legitimation när de besöker dig.

För oss är det viktigt att du känner dig trygg med våra hembesök. Och att du blir nöjd med vårt
arbete såklart! Därför har du alltid en nöjd kund-garanti på alla våra arbeten.

Hos oss kan du få hjälp med:

- Hemstädning
- Flyttstädning
- Hantverkare
- Elektriker
- Kontorsstädning

Inför hemstädning, kontorsstädning eller trädgårdsarbete får du alltid ett kostnadsfritt besök innan
du får ett prisförslag eller förbinder dig till något.

Vi ser fram emot att höra vad du behöver hjälp med!

Läs vad 472 kunder tycker om Hemrex AB 2

2021-06-15
    Vi blev jätte fint bemötta av hon som kom första gången.
    Sen kom hon som städade och hon va jätte kär till mor.
    vi är så tacksamma
    Hon som städar till mor är en så fin person, snäll och duktig
    Mor är jätte nöjd
    Dottern Eva
    2021-06-15
    Mycket klokt och vänligt bemötande i telefon samt tydlig offert.
    Bra och sakkunnig bedömning av behövlig arbetsinsats.

Arbetet gäller rensning och uppsnyggning av vilt trädgårdsområde.

Anita
    2021-06-15
    God service . Ett företag jag gärna anlitar igen.
    2021-06-13
    Städning. Enkelt att beställa. Bra effektiv person som kom.
    2021-06-11
    Golvvård, tvätt av köksluckor o badrumsväggar.
    Jag är nöjd o kommer anlita Hemrex igen
    Hej Laila och tack för ditt omdöme, Vi ser fram emot att snart få göra din vardag lite enklare igen. Ha en riktigt fin sommar! Kundtjänst, Hemrex AB Hemrex AB
    2021-06-10
    Detta var min första kontakt med Hemrex och därför blev det en prova på. Jag är väldigt nöjd med kvinnan som var hos mig och med städningen. Det kommer att bli fler gånger.
    Jag blev väldigt väl bemött av kvinnan som tog emot mitt samtal
    också.
    2021-06-10
    Jag hade beställt trädgårdshjälp. Är mycket nöjd med ett bra bemötande och välfört arbete.
    2021-06-10
    Trevlig och duktig personal. Har aldrig haft några problem.
    2021-06-09
    Duktiga och trevliga flytt-killar. Snabba bra svar via mail.
    Fönsterputs
    Utmärkt utfört.
    Snabbt.
    Prisvärt.
    * Städning
    * På bästa sätt
    * Förväntningar som jag hade var professionalitet och personligt bemötande och så blev det.
    * Väldigt gott!
    2021-06-08
    Städning och fönsterputsning. Utmärkt resultat och ett mycket bra bemötande av personalen!
    2021-06-05
    Snabbt, smidigt å bra med gott resultat
    2021-06-03
    Jobbet blev bra gjort men arbetsledning och planering höll inte måttet.
    2021-06-02
    Trädgård. Trevlig personal lätt att prata snabb feedback.Dock tog det lite tid från beslut till handling men det kan jag leva med,då jag själv var lite sen på det..Resultatet blev bra .Mycket nöjd
    2021-06-01
    Trevligt bemötande, effektivt utförande.

Prova-på-städning
    Tjänst: gräsklippning.
    Bemötande: mycket gott, både vid telefonkontakt och då arbetet utfördes.
    Förväntningar: hoppades bara på det bästa och hittills är jag nöjd.
    Hemrex verkar förtroendeingivande.
    2021-05-31
    Fönsterputs och städning - 100% belåten.
    2021-05-31
    Haft Hemrex som Trädgårdsservicr.
    Alldeles utmärkt bra gjort trevlig bemötande.
    Har kontaktat dom nu igen väntar på offert.
    Även rekommenderat dom till vänner.
    2021-05-30
    Jag fick mitt stora helkaklade badrum storstädat! Mycket nöjd med ett bra utfört arbete,och trevligt bemötande!
    2021-05-29
    , förstörde våran glashäll samt kakel med fläckar från medel, dåligt städat kakel i badrum samt fläkt i köket.

De drog över deras beräknade tid på städning pga att hon lagt ner för mycket tid påatt ta bort fläckarna på kakel och glashäll som hon själv orsakat.

2 dagar senare kom där en ny städare som löste dennes problem.

Kommer tyvärr aldrig att kunna rekommendera Hemrex för någon..
    Hej Tobias och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme, Det är så tråkigt när det blir fel och mot bakgrund till din feedback och ditt omdöme förstår vi nu att du inte blev nöjd med din tjänst hos oss. Alla som varit involverade i din reklamation är dock väldigt glada över den goda dialogen och samarbetet för att snabbt kunna rätta till i de delar som vi behövde åtgärda. Ha en fin sommar och lycka till med ert nya boende! Malin W, Kundansvarig Hemrex AB Hemrex AB
    2021-05-28
    Trevliga och noggranna arbetare. De gjorde ett fantastiskt bra jobb. Vid behov anlitar jag mer än gärna Hemrex igen.
    Hej Ingrid och tack för ditt omdöme, Vi ser fram emot att snart få göra din vardag enklare igen. Sköt om dig! Kundtjänst, Hemrex AB Hemrex AB
  • Per M
    skrev om Hemrex AB
    2021-05-28
    Mycket bra bemötande av samtliga jag haft kontakt med inom Hemrex i ystad. Grädde på moset är att jag fått bra priser både på flytt och slutstädning. Sammanfattningsvis toppbetyg. Kan rekommendera Hemrex Ystad.
    2021-05-27
    Hel dag med målning och tvätt av trädäck.
    Fantastisk inställning och mycket trevligt bemötande. Jobbet höll toppklass och teamet kämpade på några timmar extra för att hinna med allt vi önskade. Kan varmt rekommendera.
    Montering fönster hakar invändigt
    Putsning av höga fönster
    Mycket nöjda med båda insatserna
    Mycket artiga respektfulla och proffsiga personer.
    2021-05-27
    Jag köpte fönstertvätt till huset.
    Både kvinnan som tog emot beställningen och mannen som putsade fönstren var mycket trevliga.
    Fönstren blev mycket välputsade.
    Jag är helt nöjd med Hemtex agerande i alla led.
    Städning och fönsterputs

Allt var bra.
    2021-05-26
    Kommunikationen kunde förbättras, tider och utebliven leverans kommuniceras inte.
    Hej Therése och tack för att du tog dit tid att lämna omdöme, Vi tar till oss din feedback som betyder mycket för oss. Kommunikationen måste fungera bra och vi ser över vad vi behöver förbättra. Mvh Kundtjänst, Hemrex AB Hemrex AB
    2021-05-26
    Fönsterputs. Mycket trevligt bemötande och oklanderligt resultat!
    LARS kan inte svara!
    Fakturorna går till Lars,MEN jag Karin (hans fru) var den som beställde tjänsten!
    Vidare kontakt skall gå till mig!
    Matfläckar kvar på golvet, skinn fåtöljerna fulla av fläckar speciellt i min makes fåtölj då han är skakig i sina händer.
    Dörrkarmar smutsiga, likaså runt dörrvredet! m.m.
    Jag har i mina karriärdagar varit mycket insatt i hur städning skall gå till för privat personer och större jobb!
    Städpersonalen får inte prata i telefon privat, under den tiden vi betalar för, endast svara!
    Så var det kostnaden, som skulle bli billigare än vad den städningen jag hade under tiden vi gjorde "provstädning",men det blev 200 kr. dyrare av att anlita Hemrex A/B:Bemötande av företaget var ok, men hade uppskattat personligt besök, med papper i ordning så jag fick se villkoren, städerskan var OK!
    Hej Karin, Vi försöker identifiera vårt uppdrag hos dig eftersom vi snarast vill åtgärda där vi brustit. Om ingen kontaktat dig inom de närmsta dagarna, vänligen hör av dig till oss på kundtjänsten tel. 020-721721. Med vänliga hälsningar Kundtjänst, Hemrex AB Hemrex AB
    2021-05-26
    Högsta betyg! Vet inte vilken siffra jag skall skriva ovan, för att uttrycka HÖGSTA BETYG.
    Efter pandemins långa karantän, kom min vän och städerska, Susanne Thulin, tillbaka till mig och...
    ... jag grät av glädje.
    Det var en vecka sedan och nu går jag omkring och njuter av hur fint Susanne gjort.

Vår, Susannes och min, gemensamma historia:
    Min goda vän Barbro rekommenderade Susanne å det varmaste för några år sedan och vi, Barbro och jag, har tät telefonkontakt och vi talar titt som tätt om hur glada vi är för att Susanne kommer till oss OCH...
    Barbro (91 år). som har full hemtjänst, vill ändå behålla Susannes trevliga besök och noggranna städning - nu håller jag (83 år) på att få alltmer hemtjänst och jag gör som Barbro.

Jag - i min tur - har rekommenderat Hemrex till Anna-Lena Svensson i Staffanstorp och - när jag senast talade med henne - för ca en och en halv månad sedan - var hon helt nöjd med den städning hon fick, även om det inte är Susanne som kommer till henne!

Nu är jag på gång att rekommendera ett par grannar att anlita Hemrex, helst Susanne;)

Med vänlig och tacksam hälsning
    Marie Hegnelius
    Klostergården
    Lund
    Hej Marie och tack för ditt fina fina omdöme, Vi har glatt oss så oerhört av dina fina ord och vi är så glada att vi fick ta del av din roliga och fina berättelse om dig och dina goda vänner. Den smittar av sig med glatt humör som gör gott från topp till tå. Håll utkik i posten efter ett litet tecken på vår uppskattning ☀️. Ha en riktigt fin sommar, njut av allt härligt och fortsätt ta hand om varandra! Malin W, Kundansvarig Hemrex AB Hemrex AB
    2021-05-25
    Trevliga killar som var snabba o effektiva. De gjorde dessutom ett bra jobb. Jag är mycket nöjd😃
    Bigotta Oweson
    2021-05-24
    Flyttning
    Bra bemött med hög serviceanda
    NÖJD
    2021-05-21
    Vi beställde fönsterputs och storstädning och blev vid samtalet med Hemrex mycket väl omhändertagna. Vi fick snabbt offert .som vi accepterade.
    Fönsterputsning utfördes av 2 duktiga och trevliga unga män. Väl utfört, ordning och reda och bra resultat.
    Storstädngen en vecka senare gjordes av 3 mycket duktiga och positiva yngre damer under drygt 4 timmar. Allt är till belåtenhet. Vi kommer att använda Hemrex även fortsättningsvis.
    Bra gjort.!
    2021-05-21
    De gjorde att vi numera ser klarare på omvärlden.
    Hej Rolf och tack för ditt omdöme, Det var en glädje att inte bara få göra din vardag lite enklare utan även kunna bjuda på nya perspektiv, detta eftersom vi tycker att det är viktigt att ta vara på alla ögonblick man får 🤗. Sköt om dig! Kundtjänst, Hemrex AB Hemrex AB
    2021-05-17
    Fönsterputs och flyttstädning!
    Mycket väl utfört arbete!
    Vi och hyresvärd var super nöjda!
    2021-05-17
    Flyttning. Bra återkoppling på frågor etc. Trevliga och hjälpsamma killar som arbetade lösningsorienterat under flytten. Bra jobbat!
    2021-05-14
    Professional, friendly fair pricing. However the offer came late and I had finalized with another company.
    * Storstädning
    * Mycket bra bemötande
    * Ok enligt mina förväntningar
    2021-05-14
    Trädgårdsarbete som blev väl utfört.
    Trevligt bemötande i kundtjänst.
    2021-05-13
    Aldrig upplevt så perfekt fönsterputs. Vi märkte knappt att de var hos oss. 36 bågar kvickt och lätt. Snyggt och prydligt. Spårlöst
    2021-05-13
    Bra och trevlig personal. Har ännu ej fått uppdraget gjort kommer ske den 27/5 Enl. Överenskommelse.
    Mvh Lasse
    Hej Lasse och tack för ditt fina omdöme ☺️! Jodå, vi är redo att komma den 27/5 och ska göra allt vi kan för att du ska tycka att det känns härligt att flytta. Högsta betyg hittills gör att vi inte vill göra dig besviken. Våra bästa hälsningar Kundtjänst, Hemrex AB Hemrex AB
    2021-05-13
    Jag hade städhjälp från Hemrex. Städhjälpen var alldeles utmärkt, trevlig och noggrann.
    2021-05-11
    Vi skulle få besök av en person, Birgitta, som kunde hjälpa oss med råd och förslag på hur vi skall utforma vår trädgård.
    Denna person kom inte, utan istället dök Tobias upp. Trevlig och oinformerad. ¨Jag vet inte riktigt vad jag gör här, blev tilldelad detta.¨
    Inga förslag, utan bejakade endast det vi föreslog.
    Lovade återkomma med förslag och pris.
    Inget hände. Efter två veckor stötte vi på och undrade vad som hänt.
    Då kom ett förslag som innebar att fräsa upp gräsmattan, så ny, samt att gräva för en häck.
    Sedan ingen återkoppling.
    Otroligt besviken.
    Hej Julia, Vi har följt upp vad som hänt internt och beklagar att vi inte lyckats möta dina förväntningar på hur vi hanterat din intresseförfrågan. Vår ambition är att kunna hjälpa alla nya kunder som nappar på vår populära Prova-på-kampanj med fyra timmars trädgårdshjälp och är väldigt stolta över det fantastiska arbete som alla bidrar till på Hemrex, särskilt när det är som mest intensivt. Mot bakgrund till en rad olyckliga omständigheter i detta fall hoppas vi därför att du uppmärksammat vår uppriktiga ursäkt som vi skickat dig med post. Vi önskar dig en fin sommar! Varma hälsningar Malin W, Kundansvarig Hemrex AB Hemrex AB
    2021-05-11
    Städning och fönsterputs. Fick ett trevligt bemötande på mejl och telefon. Väl utförda uppgifter.

Trevligt och snabbt bemötande,
    2021-05-10
    Fönsterputsning med utmärkt resultat.
    2021-05-10
    flyttstädning svårt och få kontakt
  • 2021-05-10
    Jag är så nöjd med städningen, proffsit och fint, så jag återkommer som kund
    Birgitta GUstafsson
  • Lennart S
    skrev om Hemrex AB
    2021-05-10
    Städ o fönsterputs utfördes till full belåtenhet.
    2021-05-07
    Fönsterputs: snabbt, i tid, rimligt pris