Hemrex AB

Hemrex AB

Vi hjälper dig i vardagen.

Alla våra anställda får internutbildning i kundbemötande, omfattas av kollektivavtal och bär tydligt
synlig legitimation när de besöker dig.

För oss är det viktigt att du känner dig trygg med våra hembesök. Och att du blir nöjd med vårt
arbete såklart! Därför har du alltid en nöjd kund-garanti på alla våra arbeten.

Hos oss kan du få hjälp med:

- Hemstädning
- Flyttstädning
- Hantverkare
- Elektriker
- Kontorsstädning

Inför hemstädning, kontorsstädning eller trädgårdsarbete får du alltid ett kostnadsfritt besök innan
du får ett prisförslag eller förbinder dig till något.

Vi ser fram emot att höra vad du behöver hjälp med!

Läs vad 910 kunder tycker om Hemrex AB 2

2022-06-26 Verifierad kund
    Våra fönster blev jättefina och vi fick ett mycket trevligt bemötande.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande - mycket väl utförd städning. - därför tecknade vi avtal om fortsatt städning.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Provat med fönsterputsning av inglasat balkong blev väldigt fint.
    Kände grundaren sedan tidigare, har jobbat hos mig i tonåren.
    Betyg 10 av10.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Mer än nöjd!!!!o blir alltid trevligt bemött!!!! Vilket är viktigt!!
    2022-06-25 Verifierad kund
    Bra bemötandei både kundtjänst och på plats, Sandra Lovén som ledde städningen gjorde ett bra jobb och städeade även köket till ett fantastiskt resultat. Om man ska hitta något negativt så var det möjligtvis att fönsterputsarna missade att stänga fönstren helt, men det fixade vi själv, så det var ju inget märkvärdigt.
    Det vi beställt var flyttstäd med fönsterputsning, av enplanshus
  • Marianne S
    skrev om Hemrex AB
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket nöjd med fönsterputsningen.
    Noggrann och trevlig kille.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jag har haft trädgårdshjälp tidigare, för några år sedan! Nu har vi hjälp med städning, precis påbörjat!
    Den unga kvinnan som kom för att städa är en mycket behaglig och fin person. Känns som personkemin är helt OK mellan oss.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Mycket trevliga medarbetare, bra fönsterputsning men städningen inte lika bra. Tyvärr gick en fönsterbräda sönder.
    Fick återbud 2 ggr men ska få kompensation på priset.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Har köpt trädgårdstjänster. Duktiga killar, vi hade mycket hjälp av Filip. Trevligt bemötande när man ringer också, de försöker verkligen hjälpa på bästa sätt.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Blev bra bemöt.
    Var lite strul i börja med offerten.
    De hade missat lite i städningen tyvärr.

Köpte flyttstädning.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Dålig hemsida där det står "boka" när det egentligen är en förfrågan. Svaret dröjde länge och jag behövde ringa för att få svar på min förfrågan.
    Jag beställde hushållstvätt och förväntar mig nog att tvätten är vikt när den återkommer.

Det personliga bemötandet var mycket bra både i telefon och av den som hämtade och lämnade tvätt. Överenskomna tider hölls bra!
    2022-06-19 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött när jag tog kontakt. Jag hade stora förhoppningar på ett väl städat hem och det fick jag, dock blev det lite jäktigt för tjejen mot slutet och lite missades.
    Dessutom kunde hon inte svenska och jag skulle berätta vad jag ville ha gjort. Jag fixade det men alla kan inte göra sig förstådda på något annat språk och jag blev aldrig tillfrågad om jag kunde engelska av Hemtex.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevliga och tillgängliga, snabb återkoppling vid frågor.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Fönsterputsningen var helt ok. Dammtorkningen fallerade på vissa ytor
    2022-06-17 Verifierad kund
    bra service. ställde upp snabbt
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig och otrolig duktig personal!
    Super nöjd från start till slut!
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bra bemött. Svårt att en del uppgifter som stod på deras lista ej åtgärdades. En del speglar, lampor, ovan skåp/ möbler

Bad speciellt om att göra rent bakom element. Flera på bv som ej var gjort. Men innan personalen gick fick en av dem åtgärda detta.
    Beloppet stämde ej heller vad man uppgett vid första besöket.
    Men ok det kan vara jag som missuppfattade detta.
    Är väl lite pedant och har haft städbolag själv så vet hur städning skall ske. Förutom detta ok.
    Tackar för mig denna gången.
    Brita
    2022-06-17 Verifierad kund
    Toppen bra. Våra fönster har aldrig varit så fina. Väldigt nöjd🤩🤩🤩🤩
    2022-06-17 Verifierad kund
    Philip, trädgårdsmästaren är fantastisk. Hjälpsam på alla sätt o vis. Mycket engagerad och positiv. Var rädd om honom som medarbetare!!!!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Har använt Hemrex under många år och alltid varit nöjd. Senaste gången var fönsterputsningen utmärkt. Däremot var städningen uppdelad på två personer, vilket inte behöver vara negativt, men tyvärr blev det så den här gången. Den ena var långsam och inte noggrann. När jag t ex påpekade att badrummet inte var ok så skyllde hon på rengöringsmedlet. Var bara för mig att själv göra om. Kollegan var utmärkt - snabb, noggrann och rätt attityd. Henne ser jag gärna igen.
    Trevlig kommunikation.

Vi fick hjälp med städning med mkt kort varsel.
    Resultatet är vi mycket nöjda med.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Vi har reklamerat uppdraget då det inte uppfyllts samt de som utfördes gjordes utan kunskap.
    Det är heller inte angenämnt när man försöker prata med administrationen vare sig innan besöket eller efteråt då vi ringde och återkopplade.

Därefter har vi skickat in en skriftlig reklamation till mailadressen vi fick rekommenderad (info@hemrex.se) - detta skickade vi den 7/6 kl 12:20

Vi väntar på Hemrex svar på vår reklamation och det har vi heller ej fått. Mycket dålig service och upplevelse av företaget.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Städning. Bra Jag är nöjd. Återkommer.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött

Dom har levt upp till det dom har lovat vi har en invändig städtjänst.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag blev trevligt bemött. Skulle önskat att golven blivit noggrannare torkade.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Provstädning - jobbade mycket effektivt och väldigt arbetssam. Lite språksvårigheter men det löste vi galant.
    Mycket nöjda
    2022-06-07 Verifierad kund
    Bra bemötande. Trevlig och kunnigt utförande.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag bokade städning med bekräftelse och tydlig information om hur man kan nå mig som kund vid förhinder eller problem att hitta. Efter två timmars väntande inser jag att städningen inte blir av, och jag blir inte kontaktad av företaget förrän jag själv mailar och förtydligar att jag vägrar betala eventuell faktura för besöket. Riktigt uselt!
    2022-06-07 Verifierad kund
    Mycket bra, professionellt bemötande.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Snabbt svar o alldeles utmärkt utfört arbete. Mina fönster är renaste nånsin nu.
    Dessutom trevligt och personligt bemötande.
    Kan varmt rekommenderas!
    2022-06-05 Verifierad kund
    Trevlig personal och framförallt bra resultat! Anlitar färna igen!
    2022-06-04 Verifierad kund
    Personlig hämtning och lämning vid dörren med bra pris
    2022-06-04 Verifierad kund
    Utmärkt
    En ung kvinna, som endast kunde engelska gjorde ett bra arbete med hennes förutsättningar.
    Men vi tycker, att hon borde haft en förman med sig, som kunde ge direktiv.
    Vi hade upplyst om, att sk byggstädning hade gjorts av byggmästaren.
    Halva huset har en takhöjd på 7 m, detta hade uppgivits vid beställningen.
    Kvinnan hade inte chans, att nå väggarna på denna höjd.
    Kvinnans arbete var mkt bra, men hade blivit ännu bättre om hon haft rätta verktyg för borttagning av byggdamm högst upp.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jag beställde storstäd 7 timmar i en lägenhet på 50 kvadratmeter. Fönsterbrädor samt skåp var inte torkade.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd både med bemötandet och utförandet av fönsterputs. Det är första gången jag lejer bort fönsterputs och jag är glatt överraskad. Killen som kom var trevlig, försiktig med möbler och golv och mycket noggrann och allt gjort på utsatt tid.
    Det är prisvärt och inte sista gången jag beställer putshjälp av fönster.
    2022-06-01 Verifierad kund
    tvåmycket kompetenta och ambitiösa städerskor.
    Något glapp i städledningen kisamband med helg.
    I övrigt bara bra!
    Hade totalsstädning varannan veccka
    2022-05-31 Verifierad kund
    Mycket trevlig bemötande på kundtjänst
    Utmärkt städat av nogrann personal
    2022-05-29 Verifierad kund
    Fönsterputsningen gick som vanligt glant, så nu ser jag bra ut!
    2022-05-27 Verifierad kund
    Fönstertvätten var bra förutom några högt belägna rutor som blev flammiga,
    2022-05-27 Verifierad kund
    Tre trevliga tjejer med varsin utrustning anlände som avtalat. Jobben delades upp (badrum, kök kristallampor osv) Allt verkade organiserat.
    Vi tittade till dem då och då och gav lite glada tillrop.
    Vid avslutningen var vi hemma och såg då slutfinishen. Rörigt och mycket utrustning ivägen.
    Vid vår efterkontroll hittade vi skåp som inte var torkade ovanpå, damm under sängarna och ett inte rent badrum. Vi vill vid nästa storstädning ha en person som tar helheten och ansvaret.
    mv/Sten Andersson
    2022-05-27 Verifierad kund
    Hade både fönsterputs och städning för ett par veckor sedan.
    Har meddelat att vi är väldigt nöjda.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Anlitats till trädgården… kom punktligt gjorde ett snyggt jobb i rabatterna, städade efter sig o tog med sig allt ogräs . Väldigt kunniga om växter m.m. Kan varmt rekommendera dem.
    Trevligt och proffesionellt.

Resultatet motsvarade vad jag förväntat mig med råge.

Beställt städning av ugn o fläkt kylskåp, vissa köksskåp, avtorkning målade ytor samt kakel i badrummet, fönsterputs ett fönster utsida.
    Detta hanns med under den avtalade tiden. Hon som var hos mig tog en överblick.Jobbade sedan rationellt, gav en del bra tips.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jag har varit mycket nöjd med Hemtex, men inte sista tillfället, slarvigt städat och gick för tidigt. Jag skall tala med städerskan vid nästa tillfälle om ca en vecka
    2022-05-26 Verifierad kund
    Fönsterputsning började bli både besvärligt och jobbigt. Hörde mig därför för hos det relativt nystartade företaget Hemtex. Fick två bra och trevliga putsare vid tre tillfällen, och jag var nöjd . Numera har ”Pelle” i Kristianstad putsat mina fönster och även ett par grannars och vi är mer än nöjda. Självgående, social,snabb, skvätter inte på golv och karmar ,verkligen en person som jag är mer än nöjd med. Även företaget han är anställd vid är tillmötesgående vid förfrågningar. Skönt att veta då det antagligen är andra tjänster som också kommer att bli efterfrågade så småningom.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande av Johan. Snabb och proffsig
    2022-05-25 Verifierad kund
    Trevliga killar
    Stämmer av om det är något
    Att det ska bli rent och snyggt och dom respekterar våra åsikter
    2022-05-24 Verifierad kund
    Positivt, Lättillgängligt vid bokning, professionellt bemötande och bra information om kostnader och tillvägagångssätt.
    Trevlig trädgårdsarbetare som utförde uppgifterna väl.
    Negativt, Försenad med 2 timmar vilket innebar en hel del samtal och att planerat arbete inte hanns med.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Inget att klaga på . Gräsmattan blev klippt och slyet röjt och bortskaffat på 4 timmar..
  • Birgitta E
    skrev om Hemrex AB
    2022-05-24 Verifierad kund
    Fick snabb tid, vänligt bemötande o jättefint resultat!
    Kommer att rekommenderar er!
    Tack igen! Nu ser vi ut😂