Hemrex AB

hemrex.se
  • BadgeFiveYears
1 738
4.3

Vi hjälper dig i vardagen. Alla våra anställda får internutbildning i kundbemötande, omfattas av kollektivavtal och bär tydligt synlig legitimation när de besöker dig. För oss är det viktigt att du känner dig trygg med våra hembesök. Och att du blir nöjd med vårt arbete såklart! Därför har du alltid en nöjd kund-garanti på...

1738 omdömen om Hemrex AB

Sedan starten hos Reco 2020

Elsie N
Skrev om Hemrex AB

Trevlig dam som kom först. Verkade veta vad hon skulle göra. Rent o fint o luktade gott när vi kom tillbaka. Trevlig o duktig fönsterputsare. Beställde flyttstäd o fönsterputsning. Enda som inte var med, jag hade inte beställt putsning mellan fönstren. Blev lite tokigt

Birgitta L
Skrev om Hemrex AB

Bra och lätt att få kontakt med. Vi ficksnabbt en tid för deras besök. Snabbt och bra arbete och duktiga arbetare som var noga med att vi fick gjort det vi önskade. Trädgårdsarbete.

Frans M
Skrev om Hemrex AB

mycker bra och väl utfört arbete, mycker nöjd

Margareta C
Skrev om Hemrex AB

Mycket trevlig personal som gjorde en väldigt fint jobb.

Britt Inger C
Skrev om Hemrex AB

Helt ok! Vi är nöjda med städning trots byte av ett antal städare.

Ylva T
Skrev om Hemrex AB

Smidig beställning och bra med hembesök av den som utförde trädgårdstjänsten. Det handlade om gräsklippning och att bespruta ogräs mellan stenplattor på stenhårt och uteplats men vi fick mer än så. Personen som utförde tjänsten var mycket noggrann och utöver det jag beställt även kantklippte han med trimmer och rensade ogräs mellan plattorna. Vi är mycket nöjda! Rekommenderar denna tjänst och person!

Ulla J
Skrev om Hemrex AB

Jag är nöjd med arbetets utförande. Mycket missnöjd med att er anställde uppgav mer tid än vad han och jag var överens om. Jag förväntar mig att han lämnade arbetsplatsen när arbetet var slutfört och inte stannade kvar på parkeringen. Jag har betalat 340kr för mycket och det känns väldigt trist att känna sig lurad.

Ulf H
Skrev om Hemrex AB

Jag har på 32 år anlitat fyra städfirmor den absolut bästa är HEMREX !

Mikael C
Skrev om Hemrex AB

Har varit kund på Kemtvätt Ystad i ca 23 år, när Hemrex.se tog över blev det katastrof! Vi märkte att kunskapen försvann, våra kläder blev förstörda, märkliga saker med våra kläder hände, de kunde ej pressa rätt. Vi har reklamerat gått flera veckor nu inget svar! Vi kommer ej använda dessa mer nu. Saknar mycket vår gamla kemtvätt i Ystad!

Mona S
Skrev om Hemrex AB

Jag köper tjänsten hemstäd var fjortonde dag och är jättenöjd med den. Personalen är noggrann och trevlig.

Arne A
Skrev om Hemrex AB

Gjorde jobbet bra men efter 10 dagar det kommit upp nytt ogräs. Man borde göra en uppföljning efter 2-3 veckor

Gabriella S
Skrev om Hemrex AB

Trevligt bemötande. Effektivt arbete utfört med glatt humör. Kollade av att allt var rätt innan de lämnade platsen.

Anita M
Skrev om Hemrex AB

Hon som städar är väldigt noggrann, jobbar väldigt effektivt

Birgitta E
Skrev om Hemrex AB

Snyggt trevligt o bra resultat

Ingeborg R
Skrev om Hemrex AB

Det fungerar mycket bra med Hemrex, som jag anlitar till städning var fjärde vecka. Kontakten med Hemrex vid ev ändringar fungerar bra liksom kontakten med de, som städar. Under en period skiftade det mycket vem som kom, ingen kontinuitet.Men senaste året har samma person kommit, vilket känns s bra.

Sven Arne G
Skrev om Hemrex AB

Kom i avtalad tid , utmärkt arbete mycket noggrann. Klippt häck och återkommer sannolikt nästa gång.

Eva Kerstin Annette P

Eftersom hon inte hann bli klar med trädgården på de timmar vi kommit överens om kan jag inte ge något omdöme på slutresultatet utan får vänta till efter nästa besök.

Louise Ö
Skrev om Hemrex AB

Hon som tog emot bokningen var otroligt trevlig Louise tror jag hon hette . Fönsterputs mycket bra , kommer absolut boka igen ☺️

Ola A
Skrev om Hemrex AB

Trevlig personal !! tjejerna gör ett superbra jobb !!

Harriet W
Skrev om Hemrex AB

Mkt trevligt bemötande av Hemrex AB! Hjälpsamma och rådgivande. Hade hört mycket positivt om Hemrex tidigare av väninnor som anlitat er! Ni lever verkligen upp till förväntningarna. Jag är mkt nöjd med den hjälp vi får i hemmet med 3 timmars städning i månaden av pigg och trevlig flicka! Supernöjd!!👍

Johan O
Skrev om Hemrex AB

Klippte en stor häck till mig och grannen. Gick snabbt och smidigt från att dom var här och tittade tills dom var klara. Supernöjd.

Paula H
Skrev om Hemrex AB

Personen som putsade fönster var vänlig och var snabb att putsa 30 rutor på 45 minuter. Mina förväntningar var att fönsterrutorna skulle vara helt rena utan några ränder och prickar och även ramarna och fönsterblecken. Negativa var när jag såg ränderna och prickarna . Jag tog denna tjänst att prova på fönsterputs, då jag insåg att fönsterna skulle putsas inför ett släkt-kalas till helgen.

Svar från Hemrex AB

Hej Paula, vad tråkigt att fönsterna inte blivit helt rena. Kundtjänst kommer kontakta dig i detta ärende. Hälsningar, Hemrex AB

Gunilla B
Skrev om Hemrex AB

Jag beställde flyttstädning, som ju är extra noga. Det var några missar i några lådor. Dessutom var flera glashyllor inte insatta i mitt lilla, fasta, vitrinskåp, utan låg framme på arbetsbänken. Så lite missar i den sista kollen. Dessutom hade de inte fått bort stora, svarta märken där dörrmattan hade legat. Det är ok om man faktiskt inte lyckas, med det var fel att jag behövde upptäcka det själv och inte blev informerad direkt vid avslutet. Jag var ju tvungen att avsätta tid för att göra det själv!

Svar från Hemrex AB

Hej Gunilla, självklart ska vi flagga in om det är något som inte går bort eller blivit fel. Ber om ursäkt över att denna informationen inte kommit fram till dig i detta fall. Hälsningar, Hemrex AB

Camilla S
Skrev om Hemrex AB

Pålitlig leverantör av det mesta.

Gun E
Skrev om Hemrex AB

Allt beror på min fina tjej Nana som kommer varje 14-dag o gör fint till oss-Vill inte byta ut henne!har provat fönsterputsare, som jag tyckte gjorde ett bra jobb! Tack att ni finns. Hoppas att priset inte stiger mera nu! MVH Gun Engdahl Södra Sandby

Lisbritt V
Skrev om Hemrex AB

Vi har valt att fortsätta med Hemtex då de alltid har ett bra bemötande och villighet att tillgodose våra önskemål på bästa möjliga sätt.

Björn T
Skrev om Hemrex AB

Fönsterputsaren som jag beställde kom aldrig vid första bokningen. Vid andra försöket kom de inte heller på utlovad tid. Kontaktade er på tel. blev väldigt bra och korrekt bemött. Men eftersom fönsterputsaren även denna gång hade missat tiden och inte kunde komma omgående avbokade jag hela beställningen och kommer tyvärr aldrig att boka någon tjänst hos er igen.

Catarina S
Skrev om Hemrex AB

Lyhört och mycket trevligt bemötande. Vi har även tidigare positiva erfarenheter. Vi fick flytthjälp inom Simrishamn med större möbler som vi inte kunde ta själva. Fantastisk skicklighet att packa in möblerna i bilen så att mycket fick plats och samtidigt en försiktighet. Vi är mycket nöjda!

Margareta S
Skrev om Hemrex AB

Det såg mycket välstädat ut. Men ytorna var kladdiga, både i köket (träbänkarna) .Dusch väggarna var oljiga som om de inte var avtorkade efter att rengöringsmedlet påfört.

Rebecca H
Skrev om Hemrex AB

Lätt att boka tider. Agata är mycket duktig. När jag fick en annan städerska var jag inte alls nöjd.

Eva E
Skrev om Hemrex AB

Trevliga, snabba o duktiga killar

Ömer G
Skrev om Hemrex AB

Jag blev jättenöjd med städjobbet. Trots regn kunde de utföra jobbet utan några problem. Det är dessutom prisvärt. Jag rekommenderar starkt.

Birgitta O
Skrev om Hemrex AB

Trevliga och duktiga fönsterputsare o vänlig kontorspersonal. Smolket i bägaren är att det är dyrt att anlita er. Med vänlig hälsning, Birgitta Oweson

Mats A
Skrev om Hemrex AB

Bra, lösningsfokuserade, vänliga, trevliga och kunniga.

Klas Göran S
Skrev om Hemrex AB

Hemstädning var fjärde vecka. Duktig och trevlig personal, både i hemmet och på kontoret.

Agaton J
Skrev om Hemrex AB

Städaren var kompetent, gick ut e liten stund, känner mig nöjd

Herman H
Skrev om Hemrex AB

Bra bemötande och bra genomförd städning.

Lill B
Skrev om Hemrex AB

Mycket trevliga och glada killar som gjorde rent och fint på min altan och baksida av min bostad. Jag har redan bokat tid för deras nästa jobb här hos mig. Detta har jag berättat för mina vänner!!!

Catarina F
Skrev om Hemrex AB

Bra kontakt med Hemrex. Arbetet ej korrekt utfört från början men rättades till och jag är mycket nöjd över slutresultatet.

Lars Benny L
Skrev om Hemrex AB

Fönster. Mycket väl utfört arbete, vi är väldigt nöjda.

Gun Margaretha B

Mycket bra! Alltid punktlig. Trevlig personal.

Birgitta Ö
Skrev om Hemrex AB

Bra service när man beställer tjänst städ. Lit

Ulla J
Skrev om Hemrex AB

Jag har köpt städ. Vid första mötet blev jag vänligt bemött fick bra information och det har aldrig varit några problem vid byte utav tider och dagar. Personerna som varit och städat har varit noggranna och underbara.

Livia Z
Skrev om Hemrex AB

Tack Hemrex för fint putsade fönster och för mycket trevligt bemötande. När vi såg att två fönster ej hade blivit putsade åtgärdade ni det. Extra tack til den trevlige Erik, tror jag han hette. Fönsterna gnistade till studenten förra veckan. Med vänlig hälsning Livia

Ingrid K
Skrev om Hemrex AB

Jag har fått snabbt svar och snabb hjälp när jag behövde det. Jag bokade en städning inför säsong i min stuga plus fönsterputs. Enkelt att boka tid och städningen var jättebra. Jag vill när jag beställer känna mig trygg med att det är en bra nivå för hyresgästerna att anlända till. Det var det verkligen! Man hade också gjort det lilla extra med att vika filtar och ställa saker snyggt och välkomnande i mitt sommarhus för hyresgästerna. Priset är bra. Det känns tryggt att veta att personalen har avtal och är ansvarsfullt anställda. Det märks också på utförandet.

Aino T
Skrev om Hemrex AB

Fantastisk snabb och effektiv service! Rekommenderas varmt!

Bert A
Skrev om Hemrex AB

Jag köpte fönsterputs hjälp o han som utförde jobbet gjorde ett bra jobb , noggrann , aktsam , effektiv , för personalen som jobbar på fältet är ansiktet utåt för hela företaget . Så jag kan bara rekommendera er .

Dan A
Skrev om Hemrex AB

Snabbt och bra utfört arbete till ett bra pris.

Signe Lisbeth Maria M

Vänligt bemötande och god tjänstvillighet. Svetlana är toppen. Filip? fönsterputsare var också till stor belåtenhet.

Ingemar L
Skrev om Hemrex AB

Trevligt bemötande o städning som motståndare våra förväntningar