Hemrex AB

Snittbetyg
4.3
Ring 020-72 17 21 Dela

Om företaget

Vi hjälper dig i vardagen. Alla våra anställda får internutbildning i kundbemötande, omfattas av kollektivavtal och bär tydligt synlig legitimation när de besöker dig. För oss är det viktigt att du känner dig trygg med våra hembesök. Och att du blir nöjd med vårt arbete såklart! Därför har du alltid en nöjd kund-garanti på...

1706 omdömen om Hemrex AB

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 1706 omdömen med 4.3 i snittbetyg
Birgitta O
Skrev om Hemrex AB

Trevliga och duktiga fönsterputsare o vänlig kontorspersonal. Smolket i bägaren är att det är dyrt att anlita er. Med vänlig hälsning, Birgitta Oweson

Mats A
Skrev om Hemrex AB

Bra, lösningsfokuserade, vänliga, trevliga och kunniga.

Klas Göran S
Skrev om Hemrex AB

Hemstädning var fjärde vecka. Duktig och trevlig personal, både i hemmet och på kontoret.

Agaton J
Skrev om Hemrex AB

Städaren var kompetent, gick ut e liten stund, känner mig nöjd

Herman H
Skrev om Hemrex AB

Bra bemötande och bra genomförd städning.

Lill B
Skrev om Hemrex AB

Mycket trevliga och glada killar som gjorde rent och fint på min altan och baksida av min bostad. Jag har redan bokat tid för deras nästa jobb här hos mig. Detta har jag berättat för mina vänner!!!

Catarina F
Skrev om Hemrex AB

Bra kontakt med Hemrex. Arbetet ej korrekt utfört från början men rättades till och jag är mycket nöjd över slutresultatet.

Lars Benny L
Skrev om Hemrex AB

Fönster. Mycket väl utfört arbete, vi är väldigt nöjda.

Gun Margaretha B

Mycket bra! Alltid punktlig. Trevlig personal.

Birgitta Ö
Skrev om Hemrex AB

Bra service när man beställer tjänst städ. Lit

Ulla J
Skrev om Hemrex AB

Jag har köpt städ. Vid första mötet blev jag vänligt bemött fick bra information och det har aldrig varit några problem vid byte utav tider och dagar. Personerna som varit och städat har varit noggranna och underbara.

Livia Z
Skrev om Hemrex AB

Tack Hemrex för fint putsade fönster och för mycket trevligt bemötande. När vi såg att två fönster ej hade blivit putsade åtgärdade ni det. Extra tack til den trevlige Erik, tror jag han hette. Fönsterna gnistade till studenten förra veckan. Med vänlig hälsning Livia

Ingrid K
Skrev om Hemrex AB

Jag har fått snabbt svar och snabb hjälp när jag behövde det. Jag bokade en städning inför säsong i min stuga plus fönsterputs. Enkelt att boka tid och städningen var jättebra. Jag vill när jag beställer känna mig trygg med att det är en bra nivå för hyresgästerna att anlända till. Det var det verkligen! Man hade också gjort det lilla extra med att vika filtar och ställa saker snyggt och välkomnande i mitt sommarhus för hyresgästerna. Priset är bra. Det känns tryggt att veta att personalen har avtal och är ansvarsfullt anställda. Det märks också på utförandet.

Aino T
Skrev om Hemrex AB

Fantastisk snabb och effektiv service! Rekommenderas varmt!

Bert A
Skrev om Hemrex AB

Jag köpte fönsterputs hjälp o han som utförde jobbet gjorde ett bra jobb , noggrann , aktsam , effektiv , för personalen som jobbar på fältet är ansiktet utåt för hela företaget . Så jag kan bara rekommendera er .

Dan A
Skrev om Hemrex AB

Snabbt och bra utfört arbete till ett bra pris.

Signe Lisbeth Maria M

Vänligt bemötande och god tjänstvillighet. Svetlana är toppen. Filip? fönsterputsare var också till stor belåtenhet.

Ingemar L
Skrev om Hemrex AB

Trevligt bemötande o städning som motståndare våra förväntningar

Göran E
Skrev om Hemrex AB

Hej! Det gick över förväntan snabbt att få tid för fönsterputsning. 2 dagar efter samtal med Hemrex då vi godtagit en prisvärd offert. Tiden var bokad till 13.00 o Reyan kom redan före utsatt tid. Reyan gjorde ett alldeles utmärkt arbete o våra fönster blev glänsande rena. Reyan var en mycket trevlig ung man o vi kommer att önska honom vid nästa tillfälle. Vi återkommer. Med vänlig hälsning Göran o Margareta Engström

Marianne L
Skrev om Hemrex AB

Snabba jobb o bra trevliga killar, även reptionen.

Jeanette B
Skrev om Hemrex AB

mesta funka fint. Tror de glömde våttorka så vi fick kalla in dem igen och be dem göra det. De verkade stressade att lämna.

Britt B
Skrev om Hemrex AB

Bra och vi uppskattar att de skälva kunde hantera både fönsterputsning och städning. Så svaret är bra men dyrt!

Solvig P
Skrev om Hemrex AB

Trevlig o duktig personal.mycket nöjd med städningen

Helene L
Skrev om Hemrex AB

Kunde varit lite tydligare i samband med ordermottagabdet.

Birgitta P
Skrev om Hemrex AB

Proffsigt snabbt flexibelt och vänligt

Gunilla P
Skrev om Hemrex AB

Jag får städat en gång i månaden samt fönsterputsning vid behov. De är noggranna omsorgsfulla och pålitliga Vänligen Gunilla

Bodil J
Skrev om Hemrex AB

Mycket besviken. Ni skickade nyligen faktura till fel mailadress och hotade med inkasso trots att jag inte fått någon faktura. Ni ändrar ofta tid som är bokad, när jag bokat en speciell person kommer en annan person, flera talar inte om sitt namn. Senast trädgårdsarbete, kom en person som presenterade sig med namn, han var professionell, jag hade bokat besprutning av ogräs men den pump han hade med sig fungerade inte. Jag är inte förvånad eftersom det alltid är något som blir fel.

Svar från Hemrex AB

Hej Bodil, vad tråkigt att läsa att din upplevelse av Hemrex inte är bra. Kundtjänst kommer kontakta dig för att gå vidare med ditt omdöme. Hälsningar, Hemrex AB

Ulf W
Skrev om Hemrex AB

Gjorde ett fint jobb och var tydliga i sin kommunikation.

Margareta A
Skrev om Hemrex AB

Städningen haralltid varit bra och vi har fått information om vem som ska komma när vår ordinarie städerska inte kunnat. Vi är väldigt nöjda.

Carl Arne S
Skrev om Hemrex AB

Har städning varannan vecka. Arbetet utföres proffsigt och huset är fräscht. En fördel är att oftast kommer samma städerska. Vid semester eller annat skäl kontaktar Hemrex att vikarie kommer. Vi är nöjda med städningen.

Inger W
Skrev om Hemrex AB

Snabb och effektiv. Vänligt bemötande. Trodde inte att de skulle hinna med att putsa alla mina fönster. Vilket han gjorde. Kommer nog att anlita dom igen.

Lennart N
Skrev om Hemrex AB

Jag blev bemött på ett utomordentligt sätt av den dåvarande försäljaren Mia Andersson. Jag förväntade mig att Hemrex skulle leva upp till mina positiva förväntningar - man gjorde det med råge!. Jag har haft förmånen att ha samma utförare under alla dessa år - Lena Ekberg har svarat för ett strålande fint arbete. Hon har varit helt outstanding! Jag köpte tre timmars städning var fjärde vecka - jag är så enormt nöjd! Mina varmaste hälsningar Lennart Nilsson , Ystad

Anne-Li P
Skrev om Hemrex AB

Jag fick ringa själv efter städarna för dom hördes inte av. Så dom va 1 timme o 15 minuter sen. Så där blev jag arg. Sen fick jag städa en sak som dom hade glömt.

Leif N
Skrev om Hemrex AB

jag har städning var fjärde vecka, och hon som städar nu är jag ganska nöjd med, det har varit några före som varit både + och minus. men i övrigt är jag nöjd med upplägget

Helene Elisabet B

Blev bra bemött och jag har använt Hemrex förut med flytthjälp och visste att jag blir nöjd och valde därför företaget igen.

Mona-Lisa H

Bra utfört trädgårdsarbete. Mycket nöjd

Maggan B
Skrev om Hemrex AB

Putsning av 12 fönster, varav 5 st. är besvärliga. Priset och tiden gjordes upp på telefon. Jätteduktig tjej som jobbade snabbt, utomordentligt bra och effektivt. Victoria från Litauen. Dessutom var räkningen 200:- lägre än det vi hade kommit överens om. Jag har redan rekommenderat dem till två andra familjer. Jag är verkligen nöjd. Tur att det finns sådana firmor fortfarande.

Robert L
Skrev om Hemrex AB

Utmärkt och professionellt Allt fungerade!

David L
Skrev om Hemrex AB

Exemplariskt resultat och trevlig personal.

Kristina B
Skrev om Hemrex AB

Beställde fönsterputs och jag är mycket nöjd.

Vivi-ann L
Skrev om Hemrex AB

Vänliga, service minded personal, flexibla, Nogranna

Maria Christina H

Proffsigt och snabbt utfört, enkelt att boka och mycket prisvärt

Marie-Anne Carin M

Den trädgårdstjänst som jag använde skötte sig utmärkt och motsvarade mina förväntningar,

Christer C
Skrev om Hemrex AB

Mycket trevligt bemötande i telefon. Effektiv och bra städning av Anna på två timmar. Snabb uppfattning om vad hon skulle göra/inte göra.

Ann R
Skrev om Hemrex AB

Både ock: - bra att de medför all städutrustning - vanligen acceptabelt rent - alltför ofta olika utförare

Birgitta B
Skrev om Hemrex AB

Jag är mycket nöjd med.mitt städavtal. Fin service både från chefen och den som utför minn städning! Tack!. Med vänlig hälsning, Birgitta Bleckert

Ingrid A
Skrev om Hemrex AB

Alltid positivt o vänligt bemött. Hemrex levererar vad de lovar. Städning 3 timmar var 4:e vecka.

Håkan L
Skrev om Hemrex AB

Fönstertvätt. Ganska ok. Ca 90 % av fönstren var bra men resten inte alls ok. Jag fick bättra. Lite lång leveranstid. De offererade tio timmar och jobbade sju och en halv. Faktura på sju och en halv. Just.

Carl-erik H
Skrev om Hemrex AB

Städning varannan vecka helt ok. Bra med samma person som städar. Trädgårdstjänst vissa delar som häckklippning och skötsel av uppfart och uteplatser fullt ok. Men undermålig kompetens att sköta plantering mm. Språksvårigheter.

Torgny J
Skrev om Hemrex AB

Har haft Hemrex för städning, fönsterputs och trädgårdshjälp sedan 2014, och är (fortfarande!) nöjd med deras insatser. Trevlig personal både på kontor och i fält, och ett vänligt och positivt bemötande.

Filtrera omdömen