Toppen med ”fast” personal som är trevliga och duktiga på sitt jobb. Problem i form av sjukdom etc löser man på bästa sätt. Kan varmt rekommendera Hemrex!
Hemrex AB
Om företaget
Vi hjälper dig i vardagen. Alla våra anställda får internutbildning i kundbemötande, omfattas av kollektivavtal och bär tydligt synlig legitimation när de besöker dig. För oss är det viktigt att du känner dig trygg med våra hembesök. Och att du blir nöjd med vårt arbete såklart! Därför har du alltid en nöjd kund-garanti på...
2664 omdömen om Hemrex AB
Sedan starten hos Reco 2020
Alltid lika trevliga när du beställer en tjänst.
Städaren som vi har på Besikta är trevlig och utför sitt jobb alldeles utmärkt.
Håller vad de lovar. Trädgårdsarbetarna har en utmärkt förmåga att se vad som behöver göras. Städhjälpen gör också det extra för att förenkla vår tillvaro.
Hon är super Maricel! Bra för oss att ha kvar henne som känner till husen.
Bra service och arbetet blir bra utfört.
Två gånger har jag upplevt att man skickat personal som inte haft förutsättningar att klara av arbetet. En gång handlade det om städning inför husvisning som var helt undermålig och som utfördes av endast en person. Andra gången var en flyttning då en av personerna inte orkade lyfta, tappade saker och var helt slut efter två timmars arbete. Det innebar att den andra fick ett orimligt hårt arbete och flyttningen tog många timmar längre än beräknat, Han som saknade kondition blev efterhand aggressiv och klarade inte av att...
Otroligt nöjda med genomförandet av trädgårdsarbete. Snyggt, ordentligt och prisvärt 👍
2 snabba tjejer som gjorde ett bra jobb på beställd balkong fönsterputs.
Mycket bra bemötande. Mycket trevlig man och vi pratade litet. Strålande resultat med mona mycket smutsiga fönster.
Har städning av lägenhet 2 ggr i månaden. Mycket trevlig och duktig personal, man kan lita på dem. Mer än nöjd med deras arbete. Kommer alltid på bestämd tid.
Proffsiga trevligt bemötande effektiva.
Har haft Hemrex i många år , 8-10. Har sköt sitt jobb o lätt att kontakta dem.
Jag är nöjd med Hemrex dock inte nöjd med sista uppdraget med fönsterputs!
Lite för varierande kvalitet på städning beroende på personal. Men i stort sett nöjd! Lite för ofta som det blir byte av tid/ dag nära inpå pga sjukdom. Förstår absolut att det kan hända, men om man specifikt gett besked vid ett tillfälle, att denna gång är det VIKTIGT att det inte byts dag, och det ligger en notering om det, då ska man inte behöva få ett sms efter kl 23 kvällen innan med fråga om vi kan byta dag (till flera dagar senare). Onödigt stresspåslag!
Trädklippningen av fruktträden blev bra Tack Mvh Anita
Proffsig personal som städar. Allt glänser.
Utmärkt! Eftersom det var två personer som komså gick det dessutpm snabbt.
enkel och okomplicerad kontakt
Alldelels utmärkt :) Funkar bra och vart en bra fönsterputs - tack för hjälpen
Snabba, effektiva och utmärkt resultat
Jag är väldigt nöjd över att få jobba hos Hemrex. Jag ångrar inte att jag skickade in en ansökan och fick jobb hos dom
Alltid noggrant utförd städning.
Känner mig trygg med Hemrex och vet att de gör ett bra jobb varje gång.
Städ o fönsterputs mycket nöjd. Bra kommunikation.
Duktiga Nanna städar hos oss-alltid rent och snyggt. När vi haft vikarie och det inte blivit bra har Hemrex åtgärdat det snabbt. Lite rörigt och otydligt med ”timpotten”.
Hej Sven-Göran! Tack för dina fina ord, det gör oss glada att ni är nöjda med städningen! Vi förklarar gärna mer djupgående gällande timpotten om ni önskar det, hör gärna av er till oss när ni har möjlighet så kikar vi på det tillsammans! Önskar er en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Hemrex kundtjänst
Mycket vänligt och bra bemötande vid telefönkontakterna. Har haft städ i flera år och det har mestadels fungerat bra. Jag har varit nöjd med den person som städat i stort sett - det finns ju alltid skillnader. Skönt att se hur fint det blänker i kök och badrum. jag kan bara rekommendera Hemrex i fortsättningen.
Noggrant utfört. Trevliga personer tryggt.
Bemötandet var bra och alla frågor fick jag svar på. Hemrex levde upp till förväntningarna. Jag köpte tjänsterna flyttning och flyttstädning. Båda tjänsterna utfördes utan anmärkning.
Noggrann, punktlig, städning en gång i månaden,
Fin service som alltid . Priserna är humana Vi anlitar gärna fler ggr Mvh
Personalen gjorde ett bra jobb med undantag av ett par små detaljer. Tillmötesgående o trevliga Har beställt tid igen o hoppas på bra resultat även då
Seriösa och pålitliga kan alltid lita på dem.
Fint bemött vid telefonsamtal. Har hjälp med städning var 4 vecka Alltid mycket duktig och noggrann personal. För det mesta samma person, vilket underlättar för båda parter.
Skulle vilja ha samma fönsterputsare så de vet vad de ska göra. Tar längre tid och blir dyrare för kunden och inte lätt för fönsterputsaren.
Nöjd med städningen men det är lite olika hur nöjd
Mycket bra städat och putsning av fönsterna. Väldigt nogrant Trevliga personer. Har inga anmärkningar.
Snabba svar, positiva och tillmötesgående. Städningen är väl utförd.
Bemötande: ok Förväntningar: ok Upplevelse: ok
Ett proffsigt utförande av det vi ville gjort .vi är supernöjda
Mycket nöjd med jobbet som tjejen gjorde. Tror att hon hette Victoria. Duktig och vänlig. Kändes proffsig. Det var inget stort jobb. Det handlade om kalkborttagning i badrum och rengöring av fläkt. Berodde på slarv av den tidigare ägaren i lgh. Vi har abonnemang hos Hemrex i Skillinge på Österlen. Därför blev det Hemrex. Jobbet som Victoria gjorde nu, var i vår övernattningslägenhet i Uppsala. Vi är nöjda.
Ett serviceminded företag! Vår tilldelade städerska är outstanding!
Mycket bra,men förkort tid att betala fakturan efter ankomst datum.
Mycket duktig fönsterputsare. Snabb o noggran
Har fått hjälp med städning, fönsterputs och trädgårdsskötsel. Allt har blivit genomfört utan minsta klagomål från min sida precis som vid tidigare tillfällen. De människor som genomfört arbetena har varit glada och trevliga - gäller även kontakten med kontoret i Ystad. Kommer igen med ny beställning till hösten! Tack!
Mycket väl utfört!
Trevlig kvinna som kom o hon gjorde ett bra jobb. Vi är nöjda!
Jätteduktig å rask städerska. Noggrann!
Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Ren och välgjord veckostädning. Bra produkt för vår höga kalkhalt i vattnet, fläckar borta.
Jag får,enligt mitt önskemål, samma trevliga tjej varje gångoch det känns bekvämt. Arbetsledaren är bra i kommunikationen och tillmötesgående och försöker ordna så bra det går för mina behov. Nu provar jag abonnemang när jag har extra behov och känner att en regelbunden hjälp kan vara värt det. Mycket nöjd med Tjejen som kommer(som får 4 stjärnor m plus i kanten;), så det enda man skulle önska mer för att ge 5 stjärnor vore lägre timpris, så att rutavdraget skulle märkas av bättre för mig som behöver hjälpen och helst inte...