Service Lösningar Stockholm

Service Lösningar Stockholm

Service Lösningar i Stockholm erbjuder smarta helhetslösningar inom fönsterputs, städning och flytt, som hjälper dig till en smidigare vardag!

Fönsterputs och hemstädning är vårt främsta verksamhetsområde, men vi har även många års erfarenhet av flytt, flyttstädning, golvvård, kontorsstädning och trappstädning mm. Du kan anlita oss som komplett städfirma eller flyttfirma och vi kan garantera att du kommer att bli nöjd!

Vi är verksamma inom hela Stockholm. Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 665 kunder tycker om Service Lösningar Stockholm 2

2021-05-04
    Trevligt bemötande och nöjd med jobbet som utförs.
    2021-05-01
    Jag anlitar Servicelösningar till veckostäd och fönsterputs. De är professionella och pålitliga. Hemmet är skinande rent efter deras städning.
    2021-05-01
    Kunnig o vänlig personal- ska gärna rekommendera
    2021-04-30
    Man fick snabbt svar på offerten och tider kunde bokad in. Sedan trevlig och proffsig personal.
    2021-04-29
    Hade storstädning och fönsterputsning. Dom som var noggranna och professionella. Jag är jättenöjd! 🌟
  • Karin Å
    Vi har hjälp med städning 1ggr/mån och är
    supernöjda med resultatet.
  • Birgitta Å
    Visningsstädning, fönstertvätt.
    Bra bemötande.

För de pengar det kostade är jobbet bra utfört, men de förbisåg några saker. Sådant som händer.
    Fönsterputning + karmrengöring.
    Trevligt samtal innan, trevlig arbetsledare på plats.
    2021-04-25
    Mycket nöjd med alla de tjänster vi erhållit av ServiceLösningar de senaste fem åren; hemstädning, lokalvård, montering, flyttstäd och fönstertvätt. Alltid lika proffsigt utfört, punktligt, smidigt och hög grad av service!
    2021-04-25
    Har under flera år köpt fönsterputs vilket utförts med ett mycket bra resultat.
    Har alltid blivit väl bemött när jag beställt arbetet.
    Ett bra företag med yrkesstolthet och sätter kunden i focus.
    2021-04-25
    Fönsterputs snabbt bra och effektivt
    Vilket jag förväntade mig
    2021-04-25
    Duktiga proffsiga o pålitliga men kan va knepigt att kommunicera eftersom ingen pratar svenska eller engelska
    Storstädning och fönsterputs.
    Mkt nöjd
    2021-04-24
    Väldigt behagliga att ha omkring sig och använde munskydd och handskar plus höll väldigt bra avstånd hela tiden. Dessutom fantastiskt skickliga och noggranna fönsterputsare - och snabba! Högsta betyg!
    2021-04-24
    Lätt och snabbt att få kontakt. Punktliga och gjorde ett bra jobb.
  • Johanna Sofia R
    2021-04-24
    Vi har städning varannan vecka- görs alltid proffsigt och effektivt! Kan varmt rekommendera Servicelösningar!
    2021-04-24
    Vi anlitar företaget för städning varje vecka och det fungerar mycket bra.
    2021-04-24
    Tre personer kom in genom dörren och swisch så var alla fönster putsade☺️Trevligt bemötande, snabbt och effektivt!
    Köpte fönsterputsning. Snabbt och bra utfört. Kom på avtalad tid. Mucket nöjd
    2021-04-24
    Bokade stor städning med två pers,de har kunder i bostdsområdet så väl medvetna om husets utseende och storlek osv . Betalat 3000 kr för en städning som inte alls var stor städning . Lite dammat och putsat på övervåningen knappt hunnit göra rent alls på nedre våningen.Trevliga städerskor men kanske inte så erfarna . Kommer ej anlita dom igen trots att jag verkligen ville ha en veckovis städning. Dyrt.
    Hej Rezwana, Stort tack för att du har tagit dig tid att komma med feedback. När det gäller storstädning är det vanskligt att jämföra med ett andra hus eftersom vi anser att varje bostad är unik och varje kund har sina unika behov. Den tidsuppskattningen som vi lämnar initialt baseras på ytan som städas, men det finns såklart olika faktorer som påverkar vår tidsuppskattning. Exempel på sådana faktorer kan vara: takhöjd, speciella ytor som rengörs på ett visst sätt, speciella önskemål från vår kund, om det finns husdjur, hur mycket bostaden är möblerad, hur städningen har varit underhållen löpande och sist men inte minst hur bra man förbereder sig inför en städning. (Vi lämnar information om detta till alla våra kunder i samband med bokning. Har du mot förmodan inte mottagit detta ber jag dig kontakta oss omgående). Får vi uppdaterade önskemål efter att ha mottagit sin offert ifrån oss, uppdaterar vi vår uppskattning på antalet timmar som behövs. I vissa fall är vi fullt medvetna om att kunden glömmer att uppdatera informationen, trots tydliga specifikationer ifrån vår sida. Om man som kund missar den information och inte hinner förbereda hemmet helt inför städning så försöker vi alltid att vara hjälpsamma och tillmötesgående, men i vissa situationer behövs mer tid. I de fall mer tid behövs vid en storstädning tar vi inte beslut spå eget bevåg, utan har som rutin att alltid kontakta kunden i god tid och fråga om det är godkänt. I ert fall kan vi se att ni blev kontaktade och bestämde att städningen skulle avrundas, och satte en gräns på antal timmar som vi skulle vara på plats. Det är absolut vårt ansvar som branschkunniga att ta fram tydlig information till våra kunder, och om du känner att detta inte stämmer överens med din upplevelse önskar vi att du hör av dig till oss. Du är självfallet varmt välkommen att kontakta oss när det blir dags att få hjälp igen med städtjänster. Service Lösningar Stockholm
    2021-03-14
    Allt funkade bra och fönstren blev rena!
    2021-03-14
    Snabb & professionell service till bra pris! Rekommenderas!
    2021-03-13
    Beställde Fönsterputs
    Snabb återkoppling
    Snabb bokning
    Trevliga
    Och rutorna blir toppen
    2021-03-12
    Köpte fönsterputs för vår 3a+puts av ingladad balkong.

Duktig och trevlig kille och jobbade noggrant trots att förutsättningarna inte va de bästa ( snöstorm och kallt). Resultatet blev så bra det kan bli när det hela tiden hamnar nya droppar på rutan.

Mycket nöjd.
    2021-03-12
    Bra kontakt och väl utfört arbete!
    2021-03-12
    Fönsterputs. Bra bemötande och resultatet blev strålande.
    2020-10-18
    Bokade fönsterputsning och de hade inga problem att lösa just den dagen jag behövde hjälp.
    Trevliga killar som kom i tid, var snabba och effektiva.
    Rekommenderas!
    2020-10-14
    Snabb respons på offerftförfrågan och enkelt att hitta en tid som passade.

Arbetet blev utfört på angiven tid och till angivet pris med ett mycket bra resultat.

Kan verkligen rekommendera bolaget!
    2020-10-10
    Jag har aldrig sett så rena fönster som efter er fönsterputs.
    2020-10-07
    Väldigt trevligt bemötande och service!
    2020-10-07
    Toppenbra ! Det kom två killar som tar av sig skorna. Ljudlöst putasr de alla fönster. Det kändes som att få nya glasögon. Jag vill ge de bästa rekommendationerna som finns.
    2020-10-02
    Det kom 3 killar som arbetade oerhört snabbt. Väldigt fint resultat, skinande rena fönster! Skulle absolut rekommendera Servicelösningar om man behöver hjälp med fönsterputsning.
    2020-10-01
    Köpt fönster tvätt flera gånger. Fönstren är från 60- talet, höga,
    3 glas som skall skruvas isär. Alltså krångliga och svårarbetade. Alltid fått ett utmärkt arbete utfört.
    Kommunikationen med bolaget har även varit artigt och på bra svenska.
    Mycket nöjd!
    Fönsterputsning och storstädning.
    Blev mycket trevligt bemött, men tycker att er personal borde tala svenska, även med varandra, när kunden är hemma.
    Förväntningarna infriades.
    Återkommer gärna som kund.
    2020-09-30
    Jag fick hjälp med fönsterputsning av hela lägenheten.
    Trevlig och duktig kille var det som gjorde det.
    Kan absolut tänka mig att anlita dem igen.
    2020-09-30
    Fönsterputs. Mycket bra bemötande och trevlig personal. Levde upp till förväntningarna och jag anlitar dem gärna igen!
    2020-09-12
    Tillfredställande flyttstädning 👍
    2020-09-05
    Fönsterputs
    Snabba och bra.
    Kom när de skulle.
    2020-09-04
    Fönsterputsning i villa. Blev rent och fint. Servicekänsla hos de som putsade.
    2020-09-03
    Jag bokade fönsterputsning och fick hjälp med kort varsel. Kommunikationen var snabb och tydlig med bekräftelse och uppföljning via mejl. Arbetet blev väl utfört.

Har anlitat de förut för flyttstädning och kommer garanterat att anlita de igen.
    2020-09-03
    Utmärkt från första till sista kontakten med företaget!
    2020-08-28
    Fönsterputs, välgjort trevlig personal samt prisvärt
    2020-08-28
    Fönstertvätt.
    Mycket effektiv och sympatisk fönstertvättare.

Fönstren blev mycket fina.

Jag var nöjd!!!

Hälsningar/ Wiran Granath
    2020-07-24
    Fönsterputsning - som motsvarade alla förväntningar på genomförande. Trevligt bemötande och bra pris. Rekommenderas varmt.
    2020-07-20
    Vi beställde både flyttstädning och fönsterputs av Service Lösningar.
    Offerten var tydlig, vi fick snabbt svar vid funderingar.
    Städningen/fönterputsen var jättebra utfört. Prisvärt!
    Kan verkligen rekommendera Service Lösningar
    2020-07-16
    Fönsterputs.

Bra bemött av företaget

Företaget levde upp till mina förväntningar.

Jag ger ER de bästa rekommendationer
  • MARI B
    2020-07-13
    Oseriöst företag som inte sätter kunden i fokus och har allt annat än sevice. Personal som är ointressant och tar rökpauser mitt under städningen. Slarvar med städningen och arbetsledning är ovillig att få kunden nöjd. Jag rekommenderar inte detta företag.
    Hej Mari, Tack för ett trevligt telefonsamtal och stort tack en än gång för att du har tagit dig tid att komma med feedback. Som vi diskuterade per telefon tog mina kollegor en kortare paus (5 - 10 minuter) under detta städpass, vilket de behöver göra under ett pass av denna längd i enlighet med den svenska arbetsmiljölagstiftningen. En sådan paus skapar också ett bättre fokus över tid så att vi kan leverera en fullgod tjänst. Vi delar självklart din syn på att rökning under denna paus inte är acceptabelt beteende och berörd kollega har fått detta påtalat samt att vi erbjudit henne hjälp med att sluta med denna vana. Ert krav i denna del var en kreditering av den faktura er tillhanda med anledning av dålig kvalité, service samt den paus som personalen tog. Vår bild är att ni tillsammans med våra kollegor gjorde en noggrann kontroll av huset för att inspektera och kvalitetssäkra utförd tjänst och att denna då godkändes. Vi är dock självklart medvetna om att vissa detaljer inte upptäcks initialt utan att det kan ta en tid, och därav ställde vi frågan om vi kan få komma tillbaka för ytterligare en kvalitetskontroll. Vi fick då svaret att ni tyvärr inte hade möjlighet att ta emot oss under ett par veckor, varvid vi bad om att få några bilder med de moment ni fann ej adekvata, så att vi kan åtgärda detta då ni återigen har möjlighet att ta emot oss. Vi fick då som motkrav att istället kreditera halva det fakturerade beloppet. Vi som bolag har som största fokus att erbjuda våra kunder den bästa servicen samt den bästa kvalitén och detta är något som vi kontinuerligt arbetar med. Oavsett om det blir ekonomiskt ofördelaktigt för oss väljer vi alltid att försöka få kontrollera och korrigera moment där vi eventuellt har brustit, så att vi ständigt kan leverera en bättre tjänst. Och det är vår bild och filosofi att det är så ett seriöst bolag i servicebranschen bör agera, istället för att gömma sina brister rörande service och kvalité genom att slentrianmässigt utge kompensationer. Hoppas att du är nöjd med vår förklaring, om så ej är fallet ber jag dig kontakta oss omgående. Med vänliga hälsningar Marius Puiu Service Lösningar Stockholm
    2020-06-18
    Jag hade fönsterputsning av lite speciella fönster , Många och stora. det blev väldigt bra. 3 st personer på plats så snabbt och smidigt
    2020-06-17
    Kom på tid och gjorde ett bra jobb.
    Kommer säkert använda igen
    2020-06-17
    Super bra och snabb fönsterputsning. Mycket nöjd!