Läs vad 134 kunder tycker om Ren & Fino Stockholm AB 2

• 2021-01-17
    Flyttstädning. Genomfördes proffsigt, kom i tid, var trevliga och genomförda städningen mycket noggrant. Kommer gärna använda Ren & Fino igen.
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Maria och Jonas. Tusen tack för era fina ord och för att ni anlitade oss. Vi kommer att berätta för vår personal som var på plats att deras jobb uppskattades. Tack . Välkommen att ringa om ni behöver andra städtjänster. MVH Ana med Ren&Fino.

• 2021-01-06
    Flyttstädning. All kontakt har skett digitalt och har fungerat helt enligt önskemål. Städningen sköttes helt enligt plan och önskemål.
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Anna, Tack för att du tog dig tid att berätta för oss hur du upplevde vårt jobb och resultatet på städningen . Tack för dina fina ord och omdöme. Lycka till i nya huset/lägenhet.

• 2021-01-06
    Flyttstädning - bra resultat och enligt avtalad tid.
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Charlotte, Tack för att du berättar för oss att städning blev som du önskade . VI kommer att berätta för vår personal . Hälsningar från Ren&Fino

• 2020-12-28
    Mycket nöjd med städning och service!
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Annika, Tack för dina fina ord. Vi kommer att berätta för vår personal som var på plats att du uppskattade service och kvalitet. Lycka till i din nya lägenhet. Hälsningar Ana Bring med Ren&Fino

• 2020-12-26
    Jättenöjd och otroligt fin service
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Katarina, Det glädjer oss att veta att du är nöjd med vårt service och utförande av tjänsten. Hälsningar från Ren&Fino team.

• 2020-12-23
    Snabbt enkelt och fint städat,tider hölls.
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Alexandra, Tack för dina fina ord. Vi vill att det ska bli enkelt men att kvaliteten inte försämras för det .. Vi blir glada att höra att det fungerar som det ska. Hälsningar Ren&Fino teamet

• 2020-12-21
    Flyttstädning av 3 rok.
    Väldigt bra kommunikation och allt gjordes mycket bra.
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Ragnar, Tack för att du anlitade och hela tiden informerade oss om stege och lamporna som vi skulle behöva i ert hem. Lycka till i nya lägenhet/ hus. Hälsningar Ana Bring med Ren &Fino

• 2020-12-19
    Enkelt och mycket prisvärt. Proffsigt hela vägen.
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Patricq, Vad kul att höra att du blev nöjd med vårt service och tjänst . Hoppas att trivs i er nya bostad. Hälsningar Ana och Ren&Fino.

• 2020-12-14
    Lätta att ha att göra med. Blir rent och fint hemma :-)
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Andreas och Karin, Tack för era fina ord. Vi kommer att berätta för Lilja Maria so hon blir glad. Hälsningar Ana med Ren&Fino Team.

• 2020-12-07
    Bra arbete och rent och snyggt. Företaget är lyhörda för våra önskemål.
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Göran, Tack för att du tog dig tid att berätta för oss hur du tycker att vi sköter oss. Hälsningar Ana med Ren&Fino Team.

• 2020-12-06
    Vi har veckostädning av vår lägenhet med Ren & Fino och är jättenöjda. Samma person varje gång, om det är en vikarie blir man informerad innan och vikarien får en genomgång av vad som ska göras av en ledare.

Inga problem att göra uppehåll, tillägg eller andra justeringar.

Vi har haft städning av Ren & Fino i ett flertal år och kommer fortsätta med det.

/Patrik Heidefors
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Patrik och Laritza, Tusen tack för år efter år ni anlitar oss och alltid är så trevliga. Martica blir glad att höra att ni uppskattar hennes jobb . Hälsningar Ana med Ren&FIno Team.

• 2020-12-06
    Köpt flyttstädning. Smidigt och bra.
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Maria , Tack för att ni anlitade Ren&Fino och att ni hela tiden informerade oss om detaljer i ert hem för att underlätta för vår jobb. Hälsningar Ana med Ren&Fino Team.

• 2020-12-04
    Perfect results! Highly recommended
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hi Dalia, thank you for hiring us and your kind words. We are here for our customers Greetings Ana and Ren&FIno Team.

• 2020-12-03
    Reno Fino hjälper oss med hemstädning var annan vecka sedan många år. De är pålitliga, kommunicerar tydligt och anpassar sig efter våra önskemål. Kan varmt rekommendera dem!
  • 2020-12-03
    Använde deras tjänster för flyttstädning av bostadsrätt. Inga problem att få en tid, snabb respons på frågor, dök upp på överenskommen tid och resultatet av städningen var kanon. Helt nöjd!
  • 2020-12-03
    Mycket trevlig och hjälpsam ”kundtjänst”. Punktliga och mycket nöjd med flyttstädning, både säljare (vi) och köpare.
  • 2020-12-03
    Jag har en bred erfarenhet av Ren & Fino och av min kontaktperson Ana. Alltigenom positivt. Både av den löpande städningen av vårt kontor, men även med de kunder vi haft under åren som har fått sina hem flyttstädade. Punktlighet och högsta kvalité. Tack //Dan
  • 2020-12-03
    Jag har haft Reno & Fino för hemstädning i över 10 år, de har alltid gjort ett bra jobb och har en lättillgänglig kundservice. Rekommenderas starkt!

Johan
  • 2020-12-02
    Otroligt tillmötesgående, trevliga och flexibla!! Dock lite problematisk att inte hunna prata direkt med sin städerska (hon pratar varken svenska eller engelska och själv kan jag ingen spanska).
    Men eftersom städerskan är duktig och initiativrik är det inte så mycket som måste kommuniceras.
  • 2020-12-02
    köpte flyttstäd. Allt fungerade bra. Bra kommunikation inför uppdrag. Själva städningen var bra även om det var någon liten miss som jag valde att inte ta upp i efterhand.
  • 2020-12-02
    Ren & Fino är lyhörda och snabba att agera på våra önskemål!
  • 2020-12-02
    Vi har använt Ren och Fino i tio år. Har alltid funkat bra oavsett det gäller vanlig städning, flyttstädning eller fönsterputs av hela huset. Fönsterputsning har kostat hälften av den fönsterputs firma vi använde innan.
  • 2020-12-02
    Bra kontakter och utförande av arbetet.
  • 2020-12-02
    Rutiner kring städningen verkar inte finnas helt etablerade då en del saker glöms eller blir fel
  • 2020-12-02
    Veckostädning av trapphus och gemensamma utrymmen i vår bostadsrättsförening.
    Bra offert och bemötande.
    De genomför städningen mycket bra utan att tappa kvalitet över tiden.
    Lyhörda för synpunkter
    Mycket bra
  • 2020-12-02
    Madeleine från Ren & Fino har städat hos oss 2 gånger i månaden i flera år nu. Alltid tipptopp. Supernöjd med hela företaget. Ger dom bästa rekommendationer
  • 2020-12-02
    toppen bra, mor är väldigt nöjd
  • 2020-12-02
    Vi har städning en gång per månad och är mycket nöjda med såväl städning som kontakten med uppdragsgivarna Ren & Fino!!
  • 2020-12-02
    + Alltid nöjd med städning och personal flexibel.
    - Vår städerska kan inte svenska
  • 2020-12-02
    Renochfino är ett oerhört tillmötesgående och trevligt företag att jobba med. De är flexibla inför kundens behov och tvekar aldrig att hjälpa till. De hjälper oss i huvudsak med städning, men har även klippt gräs, häck, tömt sopor, akutstädat havererat frys, tvättat, strukit... Jag kan verkligen rekommendera Renochfino!
  • 2020-12-02
    Smidigt och enkel flyttstädning, gick även att lösa på en söndag med ganska kort framförhållning. Super nöjd
  • 2020-12-02
    Jag har städning och det funkar mycket bra och de är flexibla
  • 2020-12-02
    Alltid hög kvalitet på städningen och flexibla vid behov av byte av städdag.
    • Hemstädning
    • Bra
    • Jag förväntar mig väl utfört jobb och att samma person kommer varje gång, de har de levererat.
    • Känslan när man kommer hem och hela huset är städat är fantastiskt.
  • 2020-12-02
    Hemstädning. Trevlig personal på alla sätt.
  • 2020-12-02
    Vi har vardagsstädning varannan vecka. Har allltid fått ett trevligt bemötande. Bra städning och service.
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB
    Hej Rebecca, Vi skulle vilja komma i kontakt med dig så du kan hjälpa oss att bli bättre .Kontakta gärna oss på mobil nummer 0733225808 eller till vår info@renochfino.se MVH Ana och Ren&Fino

• 2020-12-01
    * Levererad tjänst:
    Ren & Fino städar hos oss varannan vecka, senast idag
    * Bemötande:
    Förstklassigt bemötande både från vår städare och från firmans kontor
    * Förväntan:
    Vår förväntan är att få en professionellt utförd och
    regelbunden städning i vårt hem - och precis det levererar
    Ren & Fino
    * Sammanfattning:
    Vi är mycket nöjda
  • 2020-12-01
    Är så nöjd med Ren &. Fino. Trevliga, professionella och noggranna. Har aldrig haft något att anmärka på. Väldigt familjär stämning och enkla att ha att göra med. Kan varmt rekommendera!
    yasmin  s
  • 2020-11-30
    Vår städerska Juana gör ett fantastiskt jobb, och det underlättar så oerhört att få hemmet fixat några timmar varannan vecka.

Aldrig krångel med betalningar eller annat.
  • 2020-11-30
    Rekommenderas! Haft rof oki flera år och varit mkt nöjd
  • 2020-11-30
    De har varit väldigt bra , tillmötesgående o pålitliga
  • 2020-11-30
    Jag har veckostädning i hemmet och är väldigt nöjd med hela processen från att boka tider, tjänstens utförande och fin personal som är noggranna och duktiga. Jag har anlitat Ren&Fino Stockholm AB i många år och har aldrig blivit besviken.
  • 2020-11-30
    Jag köper regelbundet städtjänster av Ren&Fino. Jag är oftast nöjd med utförda städningar när de görs av ordinarie städare. Jag uppfattar det som att vikarier kan vara slarviga/okunniga om vad som ska göras.

Som leverantör av en kontinuerlig tjänst till mitt hem skulle jag uppskatta en återkommande uppföljning av tjänsten. Dvs hur tycker jag resultatet blir, behöver jag komplettera med någon information, behöver jag utöka eller minska tjänstens omfattning. Jag uppfattar att jag får en bra tjänst, men den är exakt samma tjänst som den vi kom överens om för över 5 år sedan. En dialog om utveckling vore önskvärt, gärna på initiativ från leverantören.
  • 2020-11-30
    Alltid trevligt bemött. Bra med egen städare.
  • 2020-11-30
    Städning varannan vecka. Håller tider, väl utfört arbete. Bra att kunna köpa till extratjänster som storstädning eller fönsterputsning.
  • 2020-11-30
    Vi har varit nöjda kunder hos Ren & Fino i väldigt många år, med kontorsstäd varannan vecka. Pålitliga och trevliga!
  • 2020-11-30
    Jag tycker de sköter städningen mycket bra och utför arbtet till vår belåtenhet.
    Hej!
    Jag använde både visningsstädning och flyttstädning. Bra service vid bokning. Fick genast svar på frågor. Hade några synpunkter på visningsstädningen, men de små bristerna åtgärdades snabbt. Flyttstädning utan anmärkningar.
    Företaget levde upp till mina förväntningar. Bra service, lätta att boka, svar på frågor. Resultatet utan anmärkningar.
    Kan varmt rekommendera Ren & Fino.
    Ingrid
  • 2020-11-30
    Alltid gott bemötande och flexibla.
    skrev om Ren & Fino Stockholm AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte